" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2024

Ἡ κορύφωση τῆς ὕβρεως καί τοῦ ἐγωϊσμοῦ: Ὁ Βαρθολομαῖος ἀποκαλύπτει τό ἄγαλμά του στήν Αὐστραλία!!


ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΟΥ (Νίκος Σταματάκης). Δεν υπάρχει μεγαλύτερο αμάρτημα στην Ορθοδοξία, στον Χριστιανισμό γενικά, και σε άλλες θρησκείες, συμπεριλαμβανομένων των προγόνων μας στην αρχαία Ελλάδα, από την αλαζονεία, της οποίας η αρχαία ελληνική εκδοχή της «Ύβρεως» σήμαινε « μίμηση θεότητας ή παράπτωμα κατά θεού». Ο Βαρθολομαίος είναι η τέλεια εικόνα της ύβρεως που κάθεται δίπλα στο άγαλμά του (!!!) στην Αυστραλία, προσποιούμενος ότι η μικροσκοπική και αξιολύπητη ύπαρξή του είναι κατά κάποιο τρόπο σημαντική και άξια να μνημονεύεται για την αιωνιότητα… 
Ως μέτρο του πόσο αποκομμένη από την πραγματικότητα είναι η ιεραρχία των Φανάρι , ο Αρχιεπίσκοπος Μακάριος εξήρε το άγαλμα ως δημιουργώντας μια αίσθηση «απλότητας και ταπεινότητας»!! Απίστευτος!! Ο Θεός να σώσει την ανθρωπότητα από αυτόν τον αιρετικό Πατριάρχη! Τα χέρια του είναι γεμάτα αίμα μετά από όσα «πέτυχε» στην Ουκρανία… Ακόμα χειρότερα, γιατί δεν έχει μετανιώσει για τα θανάσιμα λάθη του και όταν συνάντησε τον νέο καρδινάλιο Mykola Bychok των Ουνιτών της Ουκρανίας (UGCC – «Greek Catholics») στο Σίδνεϊ, την επόμενη μέρα που ο Πάπας Φραγκίσκος τον ανακήρυξε Καρδινάλιο, ο Βαρθολομαίος φώναξε: «Δόξα στην Ουκρανία!!» (σύνδεσμος εδώ για τα αηδιαστικά νέα) .


Ένα έργο γλυπτικής, το οποίο θα ανακαλεί μνήμες από την Αποστολική επίσκεψη στην Αυστραλία του Παναγιωτάτου Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου – του απλού, προσιτού και προσηνή με όλους Πατριάρχου – θα δεσπόζει εφεξής στην «καρδιά» της Ιεράς Επισκοπής Χώρας, στις εγκαταστάσεις της Ι. Μονής Παναγίας «Άξιον Εστί» στο Northcote της Μελβούρνης.

Το σκεπτικό της δημιουργίας του ταπεινού αυτού αδριάντα, περιέγραψε γλαφυρά ο Σεβασμιώτατος Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας κ. Μακάριος, κατά τη σεμνή τελετή των αποκαλυπτηρίων του έργου, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 15 Οκτωβρίου, παρουσία του Παναγιωτάτου κ.κ. Βαρθολομαίου.

Όπως εξήγησε ο Αρχιεπίσκοπος, οι αναμνήσεις από την ιστορική Πατριαρχική επίσκεψη «επιθυμούσαμε να αποκτήσουν ένα σημείο αναφοράς σταθερό, ένα σημείο που θα μαρτυρά εσαεί, στους παρόντες και στους επερχομένους, ότι ο Πατριάρχης του Γένους πέρασε από τα μέρη μας και ευλόγησε τον λαό της Αρχιεπισκοπής μας. […] Επειδή φρονούμε πως η τέχνη διαθέτει μια ξεχωριστή δύναμη: να υπερβαίνει όσα ακούγονται και φαίνονται, να μάς μιλάει ακόμη κι όταν οι λέξεις παύουν να ηχούν, να ενεργοποιεί τους οφθαλμούς της ψυχής μας για όσα οι οφθαλμοί του σώματος δυσκολεύονται να διακρίνουν, γι’ αυτό, με εμπιστοσύνη σε αυτήν ακριβώς την αποκαλυπτική δύναμη της τέχνης, αποφασίσαμε να αφιερώσουμε στην ευλογητή επίσκεψη του Πατριάρχου μας ένα έργο γλυπτικής, το οποίο προσβλέπουμε να τον καταστήσει παντοτινά και βιωματικά παρόντα ανάμεσά μας».

«Η συνολική εικόνα του ανδριάντα θαρρώ ότι δημιουργεί μια αίσθηση απλότητας και ταπεινοφροσύνης, χαρακτηριστικά που, κατά κοινή ομολογία, κοσμούν την προσωπικότητα του Οικουμενικού μας Πατριάρχου και είναι εκείνα που τον καθιστούν τόσο προσιτό και τόσο αγαπητό στα πνευματικά του παιδιά και σε όσους ανά την οικουμένη έχουν την τύχη να τον γνωρίσουν εκ τούς σύνεγγυς», σημείωσε ο Αρχιεπίσκοπος κ. Μακάριος, περιγράφοντας το έργο.

«Αυτόν τον απλό, προσιτό και στοργικό Πατριάρχη, όπως τον ζούμε και ετούτες τις μέρες εδώ στην Αυστραλία», επεσήμανε με έμφαση, «αυτόν θέλουμε να κρατήσουμε στη μνήμη μας και αυτόν να συστήσουμε στις νεότερες και τις απόμενες γενιές. Και όχι τυχαία, το άγαλμα αυτό που αποτυπώνει τη σεπτή μορφή τού Πατριάρχου μας είναι, θα έλεγα, τόσο ανθρώπινο – δεν έχει τοποθετηθεί πάνω σέ βάθρο, δε χρειάζεται να υψώσεις το κεφάλι σου για να το δεις. Ο Πατριάρχης είναι ανάμεσά μας και γι᾽ αυτό ο ανδριάντας του θα δεσπόζει στην “καρδιά” του Πολιτιστικού Κέντρου της Επισκοπής Χώρας, σε έναν τόπο που οραματιζόμαστε να αποτελέσει επίκεντρο της κοινωνικής και πολιτιστικής ζωής της Ομογένειάς μας, ιδιαιτέρως της νεολαίας μας, στο εγγύς και στο απώτερο μέλλον».

Κατακλείοντας, ο Σεβασμιώτατος απηύθυνε θερμές ευχαριστίες στον κ. Sam Jinks, δημιουργό του ανδριάντα, ενώ απευθυνόμενος στον Οικουμενικό Πατριάρχη, τόνισε με πολλή συγκίνηση: «Όπως αντιλαμβάνεστε, Παναγιώτατε, έχουμε ανάγκη την παρουσία σας διαρκώς και αδιαλείπτως, έχουμε ανάγκη αυτή την αίσθηση της ζεστασιάς και της στοργικότητας που αποπνέετε. Έχουμε ανάγκη να σάς νιώθουμε κοντά μας, αλλά κυρίως να διασφαλίσουμε πως η ίδια αυτή αίσθηση θα αγγίζει και τις καρδιές των παιδιών μας και όλων των επομένων γενεών. Την ιερή αυτή προσδοκία ευελπιστούμε να εξυπηρετήσει και το ταπεινό ετούτο έργο, ώστε να εμπνέονται οι νέοι μας από το σεπτό πρόσωπό σας, για να ανταπεξέλθουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις προκλήσεις που θα αντιμετωπίσει στο μέλλον η τοπική μας Εκκλησία».

     

Ὁλόκληρο τό θέμα : πηγή-orthodoxianewsagancy.gr




Ἡ Πελασγική

3 σχόλια:

  1. Μπραβο τον εκαναν και αραπη.
    Οπως του αξιζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντως το άγαλμα τους βγήκε σε μαύρο, μια χαρά δηλαδή, αντιπροσωπεύει και την άποψη των περισσοτέρων ορθοδόξων χριστιανών για το πρόσωπο του Βαρθολομαίου...Καλό κουμάσι θα ναι και ο αρχιεπίσκοπος Μακάριος Μακάριος της Αυστραλίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναί, τά τελευταῖα χρόνια τά περισσότερα γλυπτά τά κάνουν σέ μαῦρο χρῶμα. Κάποτε ἦσαν λευκά,πλέον μαύρη μαυρίλα πλάκωσε. Ὄχι τυχαίως.

    Ἔχετε προσέξει τά τουριστικά βανάκια τά τελευταῖα χρόνια ;ΜΑΥΡΑ ΚΑΤΡΑΜΙ ἀκομη καί τά τζάμια ! Τίς τέντες πού εἶναι στήν μόδα ; ΜΑΥΡΕΣ. Τίς ἀμφιέσεις τῶν σερβιτόρων σέ καφετέρειες, ἀκόμη καί σουβλατζίδικα'; ΜΑΥΡΙΛΑ !
    Ἠ μαυρίλα πάει παντοῦ. 'Τά πάντα στά μαύρα !

    Ἀπό τίς ἀρχές τοῦ 2000, ὅλες οἱ ταινίες ἦσαν σκοτεινές. Τό ἴδιο μέχρι σήμερα. Τίς σιχαίνομαι ὅλες αὐτές τίς ταινίες. Καί γενικῶς ἀπεχθἀνομαι τό μαῦρο. Ἕνα ἀκόμη χρῶμα πού πάντα δέν μοῦ ἄρεσε καθόλου ἦταν τό κόκκινο.

    Ἔτσι κι᾿ὁ Βαρθολομαῖος βγῆκε μές τήν μαυρίλα. Ξέρει ἡ Καμπαλαρία...

    Καλησπέρα ἀγαπητοί !

    ΑπάντησηΔιαγραφή