" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Κυριακή 21 Αυγούστου 2022

Ἕνα ἀκόμη ἀντίο...

Ῥόμπερτ Οὐΐλιαμς ( φωτό)

Καθώς μᾶς ἀφήνουν,ἕνας-ἔνας, χάνονται καί οἱ πιό κοντινές μας ἐποχές... 

Θά εἶσαι γιά πάντα ἀγαπημένος καί ἀξέχαστος...

Ἀντίο...

Σάν ἕνα ὄνειρο ... 


Μου γέλασαν τα μάτια σου
και σκίρτησε στο βλέμμα σου η καρδιά μου
Μου μίλησαν τα χείλη σου
και γέμισες με φως τα όνειρα μου

Το ξέρω κάποτε θα φύγεις
θα χαθείς σαν ένα όνειρο
Μα μέχρι να ‘ρθει αυτή η στιγμή
μη σταματήσεις να γελάς
μη σταματήσεις να μου λες πως μ’ αγαπάς
Μ’ αγαπάς 

Μου γέλασαν τα μάτια σου
και σκίρτησε στο βλέμμα σου η καρδιά μου
Μου μίλησαν τα χείλη σου
και γέμισες με φως τα όνειρα μου

Το ξέρω κάποτε θα φύγεις
θα χαθείς σαν ένα όνειρο
Μα μέχρι να ‘ρθει αυτή η στιγμή
μη σταματήσεις να γελάς
μη σταματήσεις να μου λες πως μ’ αγαπάς
Μ’ αγαπάς 

Το ξέρω κάποτε θα φύγεις
θα χαθείς σαν ένα όνειρο
Μα μέχρι να ‘ρθει αυτή η στιγμή
μη σταματήσεις να γελάς
μη σταματήσεις να μου λες πως μ’ αγαπάς

Μ’ αγαπάς


Γιά πάντα κοντά μας μέσ᾿ἀπό τ᾿ἀγαπημένα καί χιλιοτραγουδισμένα τραγούδια σου ! 


Ἡ Πελασγική

1 σχόλιο: