" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ !


Τετάρτη 17 Αυγούστου 2022

Ἀπό τόν Καραμανλῆ μέχρι τήν ἀπόγονο τοῦ Σαρακηνοῦ οἱ δεσμοί ...

Ἀπό ἀριστερά,Δολόγλου Φωτεινή μέ τήν μικρή Ἀθηνᾶ,ἡ μητέρα της Φωτεινῆς μέ τήν μικρή Ὅλγα καί ὁ Γεώργιος Καραμανλῆς μέ τόν υἱό,τόν «ἐθνάρχη» Κων/νο Καραμανλῆ. (φωτό)

« ὑπ᾿ἀριθμόν δύο «ἐθνάρχης» εἶδε τό φῶς στήν τουρκοκρατούμενη τήν ἐποχή ἐκείνη Μακεδονλια ( χωριό Κιουπκιόϊ τότε,Πρώτη Σερρῶν σήμερα) τό 1907,ἕξ χρόνια πρίν ἀπό τήν ἀπελευθέρωσή της χάρη στήν ἐπική ἐπέλαση τοῦ Στρατηλάτη Κωνσταντίνου. Ἔχει γραφεῖ ὅτι ὁ πατέρας του Γεώργιος εἶχε ὑπηρετήσει στό Βουλγαρικό Κομιτάτο ,βέβαιο ὡστόσο εἶναι πώς τό ἐπάγγελμα τοῦ διδασκάλου δέν τόν ἔθελγε καί κατέληξε καλλιεργητής καπνοῦ. Ἡ μητέρα του Φωτεινή ἀνῆκε στήν οἰκογένεια Δολόγλου καί οἱ φῆμες πού ὑποστηρίζουν βουλγαρική ἤ τουρκική προγονική καταγωγή -ἀπό τήν μία πλευρά ἤ ἀπό τήν ἄλλη γονική πλευρά- δείχνουν νά εἶναι ἀβάσιμες,μολονότι ἔχουν ὑποστηριχθεῖ ἀπό ξένες δημοσιεύσεις. Στήν διαδρομή τῶν ἑπομένων 22 χρόνων ὁ μελλοντικός «ἐθνάρχης» ( δίς ὁλετῆρας τῆς Κύπρου, ἄνθρωπος τῶν ἀμερικανῶν, μορφωτικά ξυλοσχίστης πέραν ἀπό τό τυπικό προσόν τοῦ πτυχίου τῆς Νομικῆς, ἀφόρητα ἐγωπαθής, ἀχαλίνωτα φιλόδοξος,προκλητικά ἀδίστακτος καί ἰσόβια περιφρονητής τῶν ὅποιων πολιτικῶν ἤ ἄλλων ἐνδοιασμῶν καί ἀναστολῶν,φορτωμένος τήν βαρύτατη σκιά τοῦ πλέγματος τῶν ἰδιόρρυθμων σχέσεῶν του μέ τόν Λάμπρο Εὐταξία -μόνο ; -, κατασκευαστής μέ αὐθαίρετο καί ἀντισυνταγματικό τρόπο τῆς β΄ἀβασίλευτης δημοκρατίας τῶν σκανδάλων καί τῆς καταρράκωσης ὅλων τῶν ἠθικῶν ἀξιῶν ) θά ἀποκτοῦσε ἀνά τρεῖς ἀκομη ἀδελφούς κι᾿ἀδελφές.  ( Ὄλγα ,1911, Ἀλέκος 1914,Ἀθηνᾶ 1917,Ἀντιγόνη 1921,Γραμμένος 1925 ὁ ὁποὶος ἦταν ἐλασίτης τό 1943, καί Ἀχιλλέας 1929. » 

Διαβάζουμε ἀπό τό 4τομο ἔργο τοῦ Κώστα Μπαρμπῆ " Τσακάλια καί ὕαινες τῆς ἑλληνικῆς πολιτικῆς",τόμος δ΄ σελίς 52. Καί συνεχίζει : 

( Ἀριστερά : Φοιτητής εἰς τάς Ἀθήνας,1928. φωτό ἀπό ἐδῶ

« ...θά συνεχίσει τίς σπουδές του στήν βάθμια ἐκπαίδευσιν ( γυμνάσιο Νέας Ζίχνης Σερρῶν) γιά νά εἰσαχθῇ ἔπειτα ὡς οἰκοτροφος στό Ἀθηναϊκό ( Παγκράτι) Λύκειο Μεγαρέως ... Τό ὄφειλε σέ μία σειρά εὐεργεσιῶν τοῦ λαμπροῦ πατριώτη,μακεδονομάχου,βουλευτή καί θαρραλέου συνεργάτη τῶν Ἴωνα Δραγούμη καί Λάμπρου Κορομηλᾶ, καθηγητοῦ Ἀθανασίου Ἀργυροῦ πού ἦταν αὐτός πού εἶχε προωθήσει τόν πατέρα τοῦ Κωνσταντίνου Καραμανλῆ, Γεώργιο, στήν θέσιν τοῦ διδασκάλου. Κι᾿ἐξακολουθοῦσε νά τόν περιβάλλει οἰκογενειακά μέ τήν ἀγάπη,τήν ἐμπιστοσύνη καί τήν προστασία του. Κι᾿ὅταν μετά τίς σαρωτικές εἰς βάρος τοῦ Βενιζέλου καί τοῦ κόμματός του ἐκλογές, Νοέμβριο τοῦ 1920,ὁ ἐξαίρετος ἐκεῖνος ἄνθρωπος,πολιτικός καί ἐπιστήμονας πού ἄκουγε στό ὄνομα Δημήτριος Γούναρης ( καί πού δολοφονήθηκε μέ προκατασκευασμένη ἀπόφαση ἐκτάκτου στρατοδικείου τῶν Ν. Πλαστῆρα καί Θ. Παγκάλου) , περιέλαβε στήν κυβέρνησίν του τόν Ἀθ. Ἀργυρό, ὁ πρωτότοκος υἱός τῆς οἰκογενείας Καραμανλῆ θά βρεθη στήν Ἀθήνα,ἐσωτερικός σέ πανάκριβο σχολεῖο, ντυμένος πάντα μέ τήν τελευταία ὑπόδειξιν τῆς μόδας καί γραβατοφόρος...» 
(Κώστα Μπαρμπῆ,ὅἀ. σε. 57)

Καί ἔτσι ὁ Κωνσταντῖνος τῆς οἰκογενείας Γεωργίου Καραμανλῆ, ἔκτοτε καί θά μπῆ σιγά-σιγά καί στήν συνέχεια γοργά-γοργά ὡς κομμάτι ἀναπόσταστο τῆς ἑλλαδικῆς πολιτικῆς,μέχρι τήν δύσιν τοῦ αἰῶνος καί τῆς χιλιετίας...


Ἀπό ἀριστερά,Ἀλέκος Καραμανλῆς,πατήρ τοῦ πρώην πρωθυπουργοῦ Κώστα Καραμανλῆ,ἡ μητέρα Δολόγλου Φωτεινή καί ὁ «ἐθνάρχης» Κωνσταντῖνος Καραμανλῆς,ὁ γόης... (φωτό

Ἡ μικρή ἀδελφή του, Ἀντιγόνη,παντρεύεται τόν Λιάπη Κωνσταντῖνο καί ἀποκτοῦν τόν Μιχάλη τόν ἀνηψιό τοῦ ...ἐθνάρχη,πρώην ὑπουργό,προφανῶς ἐλέῳ θείου...

Ὁ Μιχάλης Λιάπης,ὁ συνταξιοῦχος πολιτικός (τί βαριά ἐργασία κι᾿αὐτή !) μέ τά 20 ἀκίνητα,τά στρέμματα στήν Μύκονο,καί ὄχι μόνον, ἀλλά καί μέ τίς ... πλαστές πινακῖδες !

Ὁ Λιάπης ἦταν παντρεμένος μέ τήν Μπογδάνου Ἀμαλία-Σοφία. Ἡ μητέρα τῆς Ἀμαλίας-Σοφίας,ἡ Ἰωσηφίνα, εἶχε γιαγιά τήν Μαρία Χαλκοκονδύλη τῆς γνωστῆς παλαιοτάτης οἰκογενείας Χαλκοκονδύλη (Βυζάντιο-Ἀθῆναι) ἡ ὁποία Μαρία ἦταν κόρη τοῦ Σπυρίδωνος Χαλκοκονδύλη καί τῆς Ἀγγελικῆς Πάλλη κόρης τοῦ Ἀλεξίου Πάλλη (ἡπειρώτης ἰατρός καί συγγραφεύς). Ἀπό τήν ἴδια οἰκογένεια καί ὁ  Ἀλέξανδρος Πάλλης ( λογοτέχνης καί δημοτικιστής πού ἔκανε γάμο μέ τήν οἰκογένεια Παντιᾶ Ῥάλλη ἐκ Χίου) .Ἡ Μαρία Χαλκοκονδύλη εἶχε παντρευτῆ τόν Θρασύβουλο Μπογδάνο πατέρα τῆς Ἰωσηφίνας τῆς πεθερᾶς τοῦ Λιάπη.( Πληροφορίες περί Χαλκοκδυλῶν,ἀπό τό βιβλίο τοῦ Δημητρίου Καμπούρογλου,Οἱ Χαλκοκονδῦλαι,σελ.240)


Ἀμαλία-Σοφία Μπογδάνου καί Μιχάλης Λιάπης (φωτό)

Ἔμ ἔνας ἀνηψιός Καραμανλῆ ποιά θά παντρευόταν ἄν ὄχι ἀπό οἰκογένεια μέ ῥίζες ἀριστοκρατικές. Τό θέμα εἶναι πώς ἡ γυναῖκα προφανῶς δέν τόν ἄντεξε καί ἔτσι τό 2004 χώρισαν. Ἡ κυρία Μπογδάνου εἶναι καλλιτέχνης...( ἐδῶ)

Λιάπης καί Siemens   

Τώρα ὅσον ἀφορᾷ τόν Κωνσταντῖνο Μπογδάνο,τί νά σᾶς πῶ,προφανῶς καί θά ὑπάρχει συγγένεια. Ἄλλως τε ὅπως ἐπανειλημμένως ἔχουμε γράψει,τήν δυνατότητα σπουδῶν στίς μεγάλες σχολές τοῦ ἐξωτερικοῦ δέν τήν ἔχει ὅποιος κι᾿ὅποιος. 

Ἡ Φάνη Πάλλη-Πετραλιᾶ μέ τόν Καραμανλῆ,κάπου στήν δεκαετία τοῦ ᾿60.  φωτό 

Μέ τούς Πάλληδες συγγένεψε καί ἡ οἰκογένεια Πετραλιᾶ, τῆς πολιτικοῦ Φάνης Πάλλη-Πετραλιᾶ κόρης τοῦ Ἐπαμεινώνδα Πετραλιᾶ. ( ὑπάρχει καί στάδιο στό ὄνομά του,στήν Σκόπελο -ἐδῶ-) καί τῆς Νίνας Αὐλωνίτη κόρη τοῦ συμβολαιογράφου Κωνσταντίνου Αὐλωνίτη ἀπό τόν Βόλο,ὁ ὁποῖος τήν δεκαετία τοῦ ᾿50 χρημάτισε καί Δήμαρχος Σκοπέλου, ἐπίσης ἀνηψιά τοῦ δικηγόρου, πολιτικοῦ καί γερουσιαστή Νικολάου Γάτσου  Ἡ οἰκογένεια  Πετραλιᾶ,θεωρεῖται μεγάλη ἀρχοντική οἰκογένεια ἀπό τήν Δίβρη Ἠλείας,μέ συνεισφορά στόν Ἀγῶνα τοῦ 1821. Ἡ καταγωγή τῆς οἰκογενείας Πετραλιά βρίσκεται σέ κάποιον Σαρακηνο ὀνόματι Ἰσμάρ Ῥαούντ ὁ ὁποῖος βαπτίσθηκε καθολικός,ὅπως γράφει τό Βιβλίο τῶν Εὐγενῶν τοῦ Παλέρμο τῆς Σικελίας

Ἀρχοντικό τῶν Πετραλαίων στόν Πύργο Ἠλείας ( ἐδῶ

«Ο Ισμάρ Ραούντ ο Σαρακηνός, ηθέλησε να βαπτισθεί και ο κόμης Ρουγγιέρος [Νορμανδός Αντιβασιλέυς της Σικελίας κατά το 1260] δια την ευμένειαν αυτού προς την Αγία Πίστιν του έδωσε το όνομα Πετραλιά. Αργότερα, η οικογένεια διασπάρθηκε σε διάφορες πόλεις της Σικελίας, και ειδικά στο Παλέρμο και το Σαλέμι, και την Πελοπόννησο (Μωρέα) της Ελλάδας»

Σημειῶστε ἐδῶ τήν ἀναφορά τοῦ κόμη Ρουγγιέρου. Κάτι σᾶς λέει τό ὄνομα ἔτσι ; Ἔ, ναί ἡ γνωστή ἡθοποιός Κάρμεν Ρουγγέρη. Λέει σέ συνέντευξίν της, ἐδῶ  : 

«Τα πρώτα 4 χρόνια της ζωής μου τα πέρασα σε μοναστήρι της Σαντορίνης με την αδερφή μου, Ροζάρια. Θυμάμαι με αγάπη τις καλόγριες. Φορούσαν πάντα μεγάλα καπέλα και μιλούσαν γαλλικά. Αυτή ήταν και η πρώτη γλώσσα που μίλησα. Η γιαγιά μου, άλλωστε, από την πλευρά του πατέρα μου, ήταν Γαλλίδα και ο παππούς μου Ιταλός
Η μητέρα μου Αγγελική Πίντου ήταν γνήσια Σαντορινιά και καθολική. Το θέμα ήταν πως ο πατέρας μου που μιλούσε και δίδασκε εννέα γλώσσες ως διευθυντής του Γαλλικού Ινστιτούτου τότε, έπρεπε να ταξιδεύει πολύ. Έτσι αποφάσισαν με τη μητέρα μου να μας βάλουν στις καλόγριες για να μην μας τρέχουν μαζί τους».

Ἔ, πῶς τό εἶπε ; Γνήσια Σαντορινιά καί Καθολική ! Διότι προφανῶς οἱ γνήσιοι Σαντορινιοί εἶναι Καθολικοί.  

Τέλος πάντων,ἔχουμε γράψει σχετικῶς μέ τίς Κυκλάδες : 

Οἱ πειρατές καί οἱ κουρσάροι,λοιπόν,ἔδιναν κι'ἔπαιρναν στά νησιά. Ὅπου βεβαίως τά εἶχαν γεμίσῃ μέ τίς φάρες τους. Στήν Ἄνω Σῦρον,τό 1494,ὑπῆρχαν 400 κάτοικοι,κυρίως ΜΕΤΟΙΚΟΙ καί ἦρθαν σέ ἐπιμιξία μέ τούς Βενετούς κατακτητές. Καί τό 1579,μετά τήν κατάλυσιν τοῦ Δουκάτου ἀπό τούς Ὀθωμανούς,ἡ Σῦρος ἀριθμεῖ 3000 κατοίκους. Ἀντιλαμβάνεσθε τήν φάρα τους,ἔ ; 
Φυσικά οἱ Ὀθωμανοί τούς παρεῖχαν ἀρκετά δικαιώματα καί προνόμια (Συνθήκη τῶν Διομολογήσεων 1535,μεταξύ Φράγκων -Ὀθωμανῶν,πού προστάτευε τούς καθολικούς τῆς ὀθωμανικῆς αὐτοκρατορίας). Καί τότε πλάκωσαν οἱ Καπουτσίνοι καί οἱ Ἰησουΐτες στήν Σῦρον !Τό 1635,στήν Σῦρον ὑπῆρχαν 2000-3000 καθολικοί καί 100 ὀρθόδοξοι ! ...( Γράφαμε σέ θέμα τοῦ 2017, ἐδῶ)  


Καί ἔπρεπε νά περιμένουν τήν Γαληνοτάτη Δημοκρατίαν τῆς Βενετίας γιά νά ἀνακάμψουν οἱ Τήνιοι... Τό 1204 μπορεῖ ν'ἀποτέλεσε μία ἀποφράδα χρονιά γιά τήν Βασιλεύουσα,γιά τήν Τῆνον ὅμως ἦταν ἕνα νέο ξεκίνημα,μία νέα πορεία λαμπρή γι'αὐτἠν ξημέρωνε ...Πεντακόσια χρόνια κράτησε ἐκείνη ἡ αἴγλη καί δέν εἶναι καθόλου τυχαῖον. Οἱ Βενετοί τήν ὠχύρωσαν καί τό κάστρο της ἀπέκρουε μέ ἐπιτυχία πειρατές καί τούρκους μέχρι τό 1715. Ἔ, βλέπετε ἡ Τῆνος ἦτο μέρος τῶν ἱερῶν - ἀνίερων Κυκλάδων,δέν μποροῦσε νά μεἰνῃ ἀνυπεράσπιστος ! Ἄλλως τε οἱ Βενετοί πίστευαν (λόγῳ θέσεως τῆς νήσου) πώς ὅποιος κατεῖχε τήν Τῆνον ἤλεγχε τό Αἰγαῖον ! Φυσικά τό ἴδιο ἴσχυε γιά ὅλες τίς Κυκλάδες,ἐννοεῖται... Τά ἔχουμε ξανά εἰπεῖ διά τίς θαλασσίες ὁδούς καί τούς δρόμους τοῦ ἐμπορίου σέ Ἀσία καί Δαρδανέλια -Μαῦρη Θάλασσα καί χρῆμα πολύ χρῆμα καί οὔτῳ κάθ'ἐξῆς...

Οἱ Λατίνοι  Ghisi ( πού ἔγιναν Γύζη* ) γίνονται οἱ ἄρχοντες τοῦ νησιοῦ ὅπως καί τῆς Μυκόνου ( βλέπε : Ἀπόκρυφη Μύκονος ). Αὐτοί καί τά ἑξαδέλφια τους οἱ Σανοῦδοι διαφέντευαν τίς Κυκλάδες καί ὄχι μόνον ( Δουκάτο Αἰγαίου)!

 Τότε συντριπτικά πολλοί κάτοικοι ἔγιναν καθολικοί κάτι πού βαστᾶ γερά μέχρι σήμερα. Ἰησουΐτες καί Οὐρσουλίνες (μήν μείνουν τά κορίτσια χωρίς διαπαιδαγώγησιν,εἴπαμε) ὁργώνουν τίς Κυκλάδες καί τήν Τῆνον. Μά κυριολεκτικῶς τήν ὀργώνουν! Σάν τρελές ἔκαναν οἱ ...ἀριστοκρατικές οἰκογένειες νά στείλουν τά παιδιά τους στά ἐκπαιδευτήρια τῶν Καθολικῶν. Στήν Τῆνον μέχρι σήμερα ὑπάρχει κοινότης Ἰησουϊτῶν πού διατηρεῖ τήν Μονή Τήνου (στά Λουτρά Τήνου ὅπου καί ὁ Ναός τοῦ Ἁγίου Ἰωσήφ καί τό προσκύνημα τῆς Ἱερᾶς Καρδίας τοῦ Ἰησοῦ στό Ἐξώμβουργον)... (στό β΄μέρος,περί Τήνου- ἐδῶ)

Ἔτσι καί ἡ οἰκογένεια τοῦ Σαρακηνοῦ Ἰσμάρ πού ἔγινε Ἰταλική ἐκ Σικελίας καί μέρος αὐτῆς καί ἑλληνική μέ τεράστιες ἐκτάσεις στήν κατοχή της μέ πλοῦτο καί ἰσχύν πού θά ἔδινε καί πολιτικούς μέχρι προσφάτως τήν Φάνη Πάλλη-Πετραλιᾶ,μέ τους πολλούς τίτλτους καί τιμές

1821-2021, φέτος η Ελλάδα γιορτάζει τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση και μ’ αυτήν την αφορμή, η πρώην Υπουργός Φάνη Πάλλη Πετραλιά, εξέδωσε ένα λεύκωμα που αποδεικνύει τόσο την ιστορικότητα της οικογένειά της, όσο και την σχέση της με την Ελληνική Επανάσταση...ἐδῶ

Ἀπό τήν πλευρά τῆς μητέρας της Νίνα Αὐλωνίτη, ἡ Πάλλη-Πετραλιᾶ ἔχει ἰδιοκτησία στήν Σκόπελο καί ...δική της παραλία :  ἐδῶ,ἐδῶ,

Ἐν τῷ μεταξύ μία γυναίκα παντρεύτηκε ὁ Κωνσταντῖνος Καραμανλῆς,ἡ ὀποία ἐννοεῖται δέν ἦταν κάποια τυχαία. Πέραν τοῦ ὀνόματος καί τῆς καταγωγῆς ἀπό τήν οἰκογένεια Κανελλοπούλου,ἡ Ἀμαλία ἦταν ἀνηψιά τοῦ Παναγιώτη Κανελλόπουλου ( ἀδελφός τοῦ πατρός της Ἀναστασίου), τοῦ διατελέσαντος δίς πρωθυπουργός καί ἀνηψιός τοῦ πολιτικοῦ καί πρωθυπουργοῦ Δημητρίου Γούναρη. Ἀλλά καί δευτέρα σύζυγος τοῦ Μεγαπάνου Ἐπαμεινώνδα τοῦ ὁποίου τό ἐπιθετο κράτησε,ἀφοῦ χώρισε τόν Καραμανλῆ διότι ἡ συμβίωσις δέν ἦτο ...εὔκολος.

Ἀμαλία καί Καραμανλῆς μέ τό προεδρικό ζεῦγος  τῶν ΗΠΑ, Τζών καί Τζάκυ Κέννεντυ, στόν Λευκό Οἶκο,τόν Ἀπρίλιο τοῦ 1961. ( φωτό)

Ὁ ἀδελφός του Ἀλέκος,ὁ πατήρ τοῦ Κώστα Καραμανλῆ ( τοῦ ἀνηψιοῦ πού ἔγινε καί αὐτός πρωθυπουργός) παντρεύεται τήν Ἀλίκη τό γένος Γεωργούλη μέ καταγωγή από τήν Σῦρον καί τήν Μύκονον  ( πατήρ καί μήτηρ ἀντιστοίχως. Καί πάλι Κυκλάδες...) 

Τώρα ὁσον ἀφορᾷ κάποια σχέσιν μέ τήν μακαρίτισσα ἠθοποιό Ἀλίκη Γεωργούλη, τί νά σᾶς πῶ,μπορεῖ νά ὑπάρχῃ μπορεῖ καί ὄχι. Ἄλλως τε καί ὁ ἠθοποιός καί εὐρωβουλευτής Ἀλέξης Γεωργούλης τό ἴδιο ὄνομα ( Ἀλέξανδρος,Ἀλέξιος,Ἀλίκη τήν ἴδια ῤίζα ἔχουν...) καί ἐπίθετο ἔχει ἀλλά ἀπό τήν Λάρισα εἶναι...


Ὁ μικρότερος ἀδελφός του,ὁ Ἀχιλλέας παντρεύεται τήν Διαμαντή Νίκη,ἀπό τό Λεβίδι Ἂρκαδίας. Στήν περίπτωσιν αὐτή δέν βρήκαμε κάτι ἰδιαίτερο γιά τήν συγκεκριμένη οἰκογένεια. Σίγουρα δέν θά εἶναι τυχαία διότι ἕνας Καραμανλῆς δέν μπορεῖ νά παντρευόταν σέ τυχαία οἰκογένεια. Ἄν μάλιστα λάβουμε ὐπ᾿ὅψιν πώς ὁ υἱὀς τοῦ Ἀχιλλέως καί τῆς Νίκης,Κώστας ἦταν τό ἀγαπημένο ἀνηψούδι τοῦ ...ἐθνάρχη,ἔ τότε μᾶλλον ὅλα θά πήγαιναν πρίμα...


Πάνω-κάτω αὐτές τίς οἰκογενειακές σχέσεις βρήκαμε. Ὄχι πώς δέν θά ὑπάρχουν κι᾿ἄλλες,ἐννοεῖται. Ἀλλά μήν ξεχνᾶτε πώς οἱ οἰκογένειες αὐτές δέν διατυμπανίζουν καί τούς δεσμούς τους. Ἁπλῶς τούς ἐκμεταλλεύονται καί ἔτσι βρίσκονται στόν ἀφρό κ.τ.λπ , κ.τ.λπ , κ.τ.λπ. 

Ἐννοεῖται πώς κάθε πληροφορία σχετικῶς, καλοδεχούμενη. 


Ἡ Πελασγική 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου