" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Τρίτη 18 Μαΐου 2021

Βεβυλώνουν τό ἄγαλμα τοῦ Ἰησοῦ,στήν Βραζιλία,γιά νά προωθήσουν τό θανατηφόρο ἐμβόλιο !

Καί μπολιασμένοι καί φιμωμένοι.Δύο σ᾿ἕνα !  (φωτό)

 Οἱ σατανιστές,πού ἔστησαν τήν ἀπάτη τοῦ κορωνοϊοῦ,γιά νά μπολιάσουν μέ θάνατο τήν ἀνθρωπότητα,τώρα μπροστά στήν ἀντίστασιν τοῦ κόσμου στά πειραματικά τους ἐμβόλια,ἐπιστράτευσαν ἀκόμη καί τήν θρησκεία ! 

Τό συντριπτικῶς μεγαλύτερο ποσοστό αὐτῶν πού ἀντιστέκονται καί ἀρνοῦνται τόν ἐμβολιασμό,εἶναι Χριστιανοί. 


Ἔτσι,γιά νά πεισθοῦν καί νά προβοῦν στήν λήψιν του,προέβησαν,χωρίς καμμία ἀναστολή ( τί ἀναστολές νά ἔχουν οἱ ἑωσφοριστές ; !) στήν χρησιμοποίησιν τοῦ ἰδίου τοῦ Χριστοῦ,μεταφέροντας τό μήνυμα τῆς «σωτηρίας»,μέσῳ ἐμβολίου ! Ἔτσι τό πιό διάσημο,σ᾿ὁλόκληρο τόν κόσμο,ἄγαλμα τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ στό Ῥίο ντέ Τζανέϊρο τῆς Βραζιλίας φωτίστηκε προβάλλοντας ἕνα μήνυμα ὑπέρ τῶν ἐμβολίων,τό Σαββατοκύριακο πού μᾶς πέρασε. 

Μέχρι πού ἐπιστράτευσαν ἱατρούς νά ἐμβολιάζουν ἀνθρώπους ὑπό τήν σκιάν τοῦ ἀγάλματος,κάτι ἐν εἴδει ...προστασίας; 

προσέξτε πού πέφτει ἡ «θεϊκή ἀκτίνα» φωτός :Στό ἐμβόλιο καί τήν ΗΔΗ ἐμβολιασμένη γυναίκα ! ( φωτό)

 Βεβαίως δέν εἶναι ἡ πρώτη φορά πού χρησιμοποιεῖται τό διάσημο ἄγαλμα.Τόν Μάϊο τοῦ 2020,τό εἶχαν καί πάλι ἀναλόγως φωτίση γιά νά πείσουν τόν κόσμο στό πόσο «σωτήριος» εἶναι ἡ χρήσις τῆς μάσκας

Καί φυσικά ἀπό τήν ὅλη παράστασιν δέν θά μποροῦσαν νά λείπουν οἱ «σωτῆρες» ἱατροί. Θυμᾶστε πέρσι τόν Ἀπρίλιο τήν ἡρωοποίησιν τοῦ ἱατρικοῦ κόσμου; Τά χειροκροτήματα ἀπό τά μπαλκόνια; Ἔ,τότε ἦταν πού «ἔντυσαν» ἀναλόγως καί τό ἄγαλμα τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ στήν Βραζιλία!    

Αν και μια μικρή μειοψηφία από εμάς δεν το έχουμε σκεφτεί, γι᾿αυτούς και την κλίση τους, οι γιατροί και το επάγγελμα της ιατρικής θεωρούνται από τη συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων ως ιερείς που εργάζονται σε μια εκκλησία. Ολόκληρη η δομή του ιατρικού επαγγέλματος έχει σχεδιαστεί σκόπιμα για να αντικατοπτρίζει μια θρησκευτική εμπειρία...Ἡ σύγχρονη ἱατρική ὡς σατανική λατρεία )

Ἴχνος σεβασμοῦ ! Θά μοῦ πῆς,ἀπό ποιόν; Ἀπό τούς καμπαλιστές πού μέσῳ τῆς ἀπάτης/covid καί θησαυρίζουν καί τό σχέδιό τους γιά ἀφανισμό τῆς ἀνθρωπότητος πραγματοποιοῦν ; Γι᾿αὐτούς ὅλα εἶναι ἐπιτρεπτά καί ὅλα εἰς τήν ὑπηρεσίαν τους,ἀκόμη καί οἱ θρησκεῖες καί τά σύμβολα...

Πόσο,ἀκόμη,θά τούς ἀνεχόμαστε; Πόσο ; ! 

Υ.Γ. Ἀλήθεια,γιατί δέν βλέπουμε τίς ἀνάλογες προωθήσεις γιά τόν μουσουλμανικό κόσμο, μέσῳ τῶν συμβόλων τοῦ ἰσλάμ; Χμμ...


Ἡ Πελασγική

2 σχόλια:

  1. Avαδημoσιευση από το site Διοδοτος18 Μαΐου 2021 στις 11:16 μ.μ.

    «Καλησπέρα! Εχτές το βράδυ έκανα μία ανάρτηση.. Δυστυχώς ο πατέρας μου έχει φάει τόση πλύση εγκεφάλου από τα ΜΜΕ που μου εκλεισε ραντεβού να κάνω το εμβόλιο αλλιώς με διώχνει από το σπίτι. Ζω εδώ σαν μια ξένη, σαν να είμαι η λεπρή, και να υπήρχε μια στο εκατομμύριο να το κάνω με εκβιασμό και φασισμό δεν υπάρχει περίπτωση.

    » Μας κάνανε εχθρούς με τους γονείς φίλους συγγενείς… Έχω μέχρι την ημέρα του εμβολιου ένα μήνα αλλιώς με πετάει έξω κανονικά δεν τον ενδιαφέρει έτσι κι αλλιώς..

    » Εχτές έσβησα την ανάρτηση γιατί ένας…κύριος μου είπε να κάνω το χατίρι των γονιών μου και θα με συγχωρέσει ο θεός.. Ο ΘΕΟΣ δεν έχει καμμία σχέση με αυτό το τερατουργημα κύριε.. Ξανά ανεβάζω την ανάρτηση μου για να μην δεχτούν εκβιασμό να φύγετε!!!!

    » Εγώ είμαι άνεργη,με πρόβλημα υγείας και έφτασε ο εκβιασμός του να μην μου πληρώνει ούτε τα φάρμακα μου και να υποφέρω αλλά δεν θα το υποστώ άλλο, θα φύγω και θα ζήσω ελεύθερη, δεν έχω βοήθεια από πουθενά μόνη μου παλεύω χρόνια και δεν το έβαλα κάτω τα χέρια μου να είναι καλά, μένει να βρω μια δουλειά και να νοικιάσω μία μικρή γκαρσονιέρα να μην ζω αυτό το καθημερινό μπούλινγκ από τους ίδιους μου τους γονείς..

    » Συγνώμη για το κατεβατό αλλά εμείς ορίζουμε την ψυχή και το σώμα μας κανένας άλλος σας ευχαριστώ.»

    Ήρθα σ’ επικοινωνία με την κοπέλα. Μίλησα μαζί της και έχω στη διάθεσή μου τα απαραίτητα στοιχεία.

    Η κοπέλα ζητεί εργασία και στέγη, προκειμένου να φύγει από ένα βαρειά τοξικό περιβάλλον όπου ζει. Νομίζω ότι είναι καθήκον μας να συνδράμουμε με τον τρόπο που μπορεί ο καθ’ ένας μας.

    Κατά προτίμηση, στην περιοχή των Αθηνών.

    Επίσης, μέσα από αυτήν την ανάρτηση, κάνω έκκληση προς τις Εισαγγελικές Αρχές (εάν έχει μείνει ΈΣΤΩ κι ΕΝΑΣ εισαγγελέας με φιλότιμο, ν’ αναλάβει τη διερεύνηση της υπόθεσης. Είναι αδιανόητο να απειλείται ένας άνθρωπος τόσο βάναυσα. Τα στοιχεία που έχω συγκεντρώσει καταδεικνύουν ξεκάθαρη περίπτωση ενδοοικογενειακής βίας.

    Για όσους επιθυμούν να βοηθήσουν, μπορούν να έρθουν σ’ επαφή μαζί μου στο email του ιστολογίου:

    katahanas71@gmail.com

    Επίσης, για τους χρήστες του facebook, μπορείτε να έρθετε σ’ επαφή μαζί μου μέσω του facebook λογαριασμού μου:

    http://www.facebook.com/grg.mtxs

    Το αυτό ισχύει και για όποιον Εισαγγελέα θα είχε το φιλότιμο να ασχοληθεί σοβαρά με το θέμα.

    Τα στοιχεία της κοπέλας δε θα τα δώσω δημόσια, για ευνόητους λόγους. Ωστόσο είναι στη διάθεση όποιου τα ζητήσει.

    Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.



    Γεώργιος Μεταξάς

    Απάντηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἀγαπητέ μου,στά ἴδια χάλια εἴμαστε ὅλοι ! Στενάζει ἡ ἀνθρωπότης ἀπό τά σατανικά σχέδια !

      Ἐδῶ,στίς ΗΠΑ,ἔβγαλαν στρατιῶτες στούς δρόμους καί κάνουν ἔμβόλια στόν κόσμο ! ! !

      https://sxolianews.blogspot.com/2021/05/blog-post_19.html

      Νομίζω,πώς ἔρχονται ὅλο καί πιό χειρότερα,γιά τήν ἀνθρωπότητα...

      Εὔχομαι στήν γυναίκα νά μπορέσῃ ν᾿ἀνταπεξέλθῃ. Οἱ εὐχές μου μαζύ της.Τίποτα ἄλλα δέν μπορῶ νά κάνω,δυστυχῶς...

      Καλησπέρα ἀγαπητέ Γεώργιε !

      Διαγραφή