O ΣΥΡΙΖΑ ήρθε να καταστρέψει κάθε τι κοινωνικό και εθνικό. Μετά την οικονομική λαίλαπα και το Μνημόνιο 3, η πρώτη φορά »Αριστερά», έρχεται να αποδομήσει πλήρως και τον κοινωνικό ιστό με το σύμφωνο συμβίωσης.
Χθες (16/12/2015) έγινε το πρώτο βήμα, καθώς ψηφίστηκε από την αρμόδια επιτροπή της Βουλής κατά πλειοψηφία επί της αρχής του. Υπέρ ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, Ποτάμι και Ένωση Κεντρώων, ενώ καταψήφισαν ΑΝΕΛ, Χρυσή Αυγή και ΚΚΕ ενώ η ΝΔ επιφυλάχθηκε. Αν και οι ΑΝΕΛ καταψήφισαν, όμως η όλη στάση τους μπορεί να θεωρηθεί υποκριτική, αφού μιλάμε για το κόμμα που συγκυβερνά με το ΣΥΡΙΖΑ. Δεν είδαμε για παράδειγμα να αντιδρά εντόνως το κόμμα το οποίο υποτίθεται πως υπερασπίζεται τις αρχές και αξίες του ελληνισμού. Πολύ απλά οι ΑΝΕΛ κρύφτηκαν πίσω από το ότι το σύμφωνο θα περάσει εύκολα, διότι υπάρχει στήριξη από το ΠΑΣΟΚ, το ΠΟΤΑΜΙ και την ΕΚ.
Ο ΣΥΡΙΖΑ μη μπορώντας να αντισταθεί, συμμορφώνεται στις επιταγές της ηθικά και πνευματικά παραπαίουσας Ευρώπης και με το νομοσχέδιο αυτό ανατρέπει καθ’ ολοκληρία τις αξίες, τα ιδανικά και τις παραδόσεις της Ελληνικής κοινωνίας.
Με το νομοσχέδιο αυτό ο ΣΥΡΙΖΑ και οι συν αυτώ πρόθυμοι ολοκληρώνουν της ανθρώπινη οντολογία και φυσιολογία. Πάνε κόντρα στην φύση και απoδομούν πλήρως την ανθρώπινη αξία.
Κάποιοι θέλουν να μας παρουσιάσουν ως φυσιολογικό κάτι μη αποδεκτό από την φύση και υπόψιν σύντροφοι, με την φύση δεν τα βάζεις, γιατί αυτή μπορεί και να σε τιμωρήσει.
Η διαφορετικότητα τείνει πλέον να μας παρουσιαστεί ως κανονικότητα. Η ιερή αξία της έννοιας πατέρας-μητέρα, εξευτελίζεται πλήρως μπροστά σε αυτό το νόμο-έκτρωμα το οποίο έχει σαν στόχο στο άμεσο μέλλον να φέρει σαν επιστέγασμα την υιοθεσία μωρών από ζευγάρια του ιδίου φύλου.
Εξάλλου πριν λίγα 24ωρα ο Νίκος Παρασκευόπουλος δήλωσε τα εξής για το συγκεκριμένο ζήτημα: «Το νομοσχέδιο για το σύμφωνο συμβίωσης δεν αφορά την τεκνοθεσία. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι η Πολιτεία εκφράστηκε και την αποδοκιμάζει» είπε και υπογράμμιζε ότι η κυβέρνηση εξετάζει το συγκεκριμένο θέμα όπως και τα ζητήματα ταυτότητας φύλου. «Τάχιστα θα έρθουν στη Βουλή όταν θα εξεταστούν» πρόσθεσε ο κ. Παρασκευόπουλος αφήνοντας να εννοηθεί ότι η κυβέρνηση είναι πολύ κοντά στο να κάνει και το επόμενο βήμα για τα δικαιώματα των ομόφυλων ζευγαριών.
Η ΑΤΖΕΝΤΑ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ
Ένα βιβλίο που πρόσφατα δημοσιεύτηκε από ένα γνωστό συγγραφέα του internet, καλύπτει αυτό το θέμα με τρόπο που δεν τον βλέπουμε συχνά. Ονομάζεται ‘Cruel Hoax’ (‘Στυγνή Απάτη’) … ‘Φεμινισμός και η Νέα Παγκόσμια Τάξη’, του Henry Makow PhD, (www.henrymakow.com), το οποίο αναλύει την καταστροφή που προκαλείται στην δυτική κοινωνία μέσω του φεμινισμού και των άσχημων δίδυμων αδελφών του, της πολεμικής ομοφυλοφιλικής ατζέντας, της έκτρωσης, της πορνογραφίας και της «σεξουαλικής απελευθέρωσης». Στο “Cruel Hoax” ο Makow δείχνει πώς ένας αποφασιστικός εχθρός μπορεί να κατακτήσει ένα έθνος – όχι με στρατούς και τανκς – αλλά με καταστροφικές ιδέες που χτυπάνε τα θεμέλια της κοινωνίας.
Με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, λοιπόν, οι ομοφυλόφιλοι βρίσκονται πάντα στην επικαιρότητα. Αν και αποτελούν ένα πολύ μικρό ποσοστό του πλανήτη μας, γύρω στο 3%, η πολύ καλή «προβολή» τους φαίνεται να φτάνει ή και να ξεπερνάει το 50%του παγκόσμιου πληθυσμού. Η συνεχής προβολή των επιλογών και των προτιμήσεων των gay μοιάζει να είναι κατευθυνόμενη.
Η προώθηση της ομοφυλοφιλίας και άλλων μορφών αποκλίνουσας σεξουαλικής συμπεριφοράς, όπως έχουμε δει από την τρέχουσα μάχη για τον «γάμο ομοφυλοφίλων», έχει σχεδιαστεί για να υπονομεύσει τόσο τον γάμο και την οικογένεια όσο τους φυσικούς νόμους και την παραδοσιακή ηθική.
Έχει σαν στόχο να αποδομήσει τον κοινωνικό ιστό και να δημιουργήσει μια άβουλη μάζα, η οποία θα υπακούει εύκολα στα κελεύσματα της εξουσίας. Μπορεί σε ορισμένους να φαίνονται υπερβολικές αυτές οι γραμμές, όμως αναρωτηθείτε, για ποιο λόγο αυτή η συνεχής προβολή της gay κοινότητας;
Οι ομοφυλόφιλοι λοιπόν αποτελούν ένα μηχανισμό διάβρωσης του κοινωνικού ιστού σε ένα ευρύτερο πλαίσιο «ανατρέφοντας» μη-νοήμονες μελλοντικούς πολίτες.
Και κάπου εδώ οι ψευτοπροοδευτικοί της εποχής μας λανθασμένα χρησιμοποιούν και την αρχαία Ελλάδα ως παράδειγμα για να προχωρήσουν την ατζέντα τους. Η παραπληροφόρηση επί των σεξουαλικών ορέξεων των αρχαίων Ελλήνων, επειδή ακριβώς εξυπηρετεί αυτή την προπαγάνδα, τείνει να λάβει διαστάσεις επιδημίας. Το μόνο βέβαιο είναι ότι σε όλες τις εποχές, σε όλες τις κοινωνίες υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν άτομα με αποκλίνουσες από την φυσιολογική οδό σεξουαλικές συμπεριφορές. Αλλά, ειδικά για την αρχαία Ελλάδα, δεν μπορούμε να ισχυριστούμε ότι αποτελούσαν τον σχεδόν θεσμοθετημένο κανόνα αλλά την εξαίρεση, και ως εκ τούτου είναι εντελώς ανυπόστατοι οι περί του αντιθέτου ισχυρισμοί.
Οπως πολύ σωστά αναφέρει και το orionhellas.blogspot.gr, η αρχαία ελληνική κοινωνία ήταν ανεκτική σε πάρα πολλά γεγονότα αλλά αμείλικτη σε όσα προσπαθούσαν να διαταράξουν την κοινωνική συνοχή και την άμυνα της πατρίδας. Δεν μπορεί, λοιπόν, εκτός των φυσιολογικών ποσοστών των εξαιρέσεων, να επέτρεπαν π.χ. την άγρα νεαρών συντρόφων ομοφυλοφίλων, που κατά μερικούς ερευνητές γινόταν έξω από τα γυμνάσια! Διότι, όπως όλοι γνωρίζουμε, οι αρχαίοι Έλληνες έδιναν ιδιαίτερο βάρος στην παίδευση των εφήβων. Βασικό όπλο στην προσπάθεια προσέγγισης της αλήθειας δεν μπορεί να είναι άλλο από το μεγαλύτερο έργο που έχει επιτύχει λαός, την Ελληνική Γλώσσα.
Το «Συμπόσιο» του Πλάτωνα ίσως να αποτελεί το μεγαλύτερο επιχείρημα όσων υποστηρίζουν ότι οι Έλληνες ήσαν στην πλειοψηφία τους ομοφυλόφιλοι ή και παιδεραστές. Όμως, αν οποιοσδήποτε δεν γνωρίζει τη νομοθεσία των Αθηνών και της Σπάρτης, δεν έχει μελετήσει προσεκτικά την εν γένει κοινωνική συμπεριφορά των αρχαίων Ελλήνων και δεν έχει διαβάσει το «Συμπόσιο», τους «Νόμους» και την «Πολιτεία» του Πλάτωνα, τότε είναι πιθανόν ν’ αποκομίσει την άποψη ότι οι αρχαίοι Έλληνες θεωρούσαν την ομοφυλοφιλία και την παιδεραστία ως μέγα αγαθό.
Για να μπορέσουμε να κατανοήσουμε και να ερμηνεύσουμε ορθώς τα γραπτά του Πλάτωνα και τις θέσεις του για το συγκεκριμένο ζήτημα (ιδίως στο «Συμπόσιο» και στον «Φαίδρο»), θα πρέπει να γνωρίζουμε τη νομοθεσία και την κοινωνία στην οποία έζησε ο Πλάτων. Μέσω των «Νόμων» ο Πλάτων (Νόμοι 636) καταδικάζει ως αφύσικο τον σαρκικό έρωτα μεταξύ αρσενικών: «Εννοητέον ότι τη θηλεία και τη των αρρένων φύσει εις κοινωνίαν ιούση της γεννήσεως ή περί ταύτα ηδονή κατά φύσιν αποδεδόσθαι δοκεί, αρρένων δε προς άρρενας ή θηλέων προς θηλείας παρά φύσιν» (Είναι λοιπόν κατανοητό ότι η φύσις ωθεί τα θηλυκά να είναι σε επαφή με τα αρσενικά από τη γέννησή τους, και η ηδονή σε αυτά είναι φανερό ότι έχει δοθεί σύμφωνα με τη φύση, ενώ (η επαφή) των αρσενικών με τα αρσενικά και θηλυκών με τα θηλυκά ενάντια στην φύση -παρά φύσιν).
Ενδιαφέρον όμως έχει και η μαρτυρία του Πλουτάρχου ((Λακεδ. Επιτηδ. 7, 237c) από τον οποίο μαθαίνουμε ότι ο ψυχικός δεσμός μεταξύ των νέων δεν είχε καμία σχέση με τις σωματικές επαφές και ότι στιγματιζόταν ως άτιμος εφ’ όρου ζωής όποιος προσπαθούσε να ασελγήσει: «Εράν των την ψυχήν σπουδαίων παίδων εφείτο ο δε εγκληθείς ως επ’ αισχύνη πλησιάζων άτιμος διά βίου ην».
Αυτά τα ολίγα στοιχεία για όλους όσους βάζουν στο στόμα τους ανερυθρίαστα και χωρίς ίχνος αιδούς την Αρχαία Ελλάδα.
Απέναντι σε αυτή τη γενικευμένη επίθεση της παγκοσμιοποίησης και του πολυπολιτισμού, πρέπει να ξέρουν ορισμένοι ότι υπάρχουν ακόμα κάποιοι που υπερασπίζονται τις νέες Θερμοπύλες του Ελληνισμού. Νομικά μπορεί περάσετε ότι θέλετε, όμως την ψυχή και το πνεύμα των Ελλήνων δεν θα το διαβρώσετε!
ἡ Θέσις
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου