Αγαπητή Πελασγική, ευχαριστώ πολύ για την παραπομπή! Είχαμε κι ένα ατύχημα. Το τελευταίο βίντεο εξαφανίστηκε από το γιουτιούμπ. Αδύνατη η αναζήτησή του σε άλλο λογαριασμό, γιατί δεν κρατήσαμε τον τίτλο. Τα άλλα 19 τα έσωσα σε mp4. Πόλεμος είναι αυτός, απώλειες θα υπάρχουν, τί να κάνουμε..
Οι Ευρωπαίοι πληρώνουν την λυπητερή
-
«Οι Ευρωπαίοι πολίτες πληρώνουν το τίμημα για το φιάσκο με το Ιράν» Μια νέα
καταστροφή επικών διαστάσεων αναδύεται στη Μέση
The post Οι Ευρωπαίοι πληρώνο...
Ή ιστορία μιάς ζωής απ' τά παλιά τά χρόνια.
-
Εμείς τα παλιά τα χρόνια, δεν τηράγαμαν ομορφιές. Άμα έχεις δέκα αδέρφια,
και δεν χορταίνεις φαΐ, δεν τηράς να πάρεις όμορφο άντρα. Καλός να...
Αγαπητή Πελασγική,
ΑπάντησηΔιαγραφήευχαριστώ πολύ για την παραπομπή!
Είχαμε κι ένα ατύχημα. Το τελευταίο βίντεο εξαφανίστηκε από το γιουτιούμπ. Αδύνατη η αναζήτησή του σε άλλο λογαριασμό, γιατί δεν κρατήσαμε τον τίτλο. Τα άλλα 19 τα έσωσα σε mp4.
Πόλεμος είναι αυτός, απώλειες θα υπάρχουν, τί να κάνουμε..
Καλή εβδομάδα!!!
Ὅλα μέσα στό παιχνίδι εἶναι. Ὅλα. Μά πάνω ἀπ᾿ὅλα ὁ Ἀγών !!!
ΔιαγραφήΚαλησπέρα ἀγαπητέ μου Κώστα !