Ὅπως θά ἔπρεπε νά εἶναι ἀλλά δέν εἶναι. Γιατί ἔπρεπε νά καταστραφοῦν τά πάντα ; Γιατί ἔπρεπε ἡ ἀσχήμια ν᾿ἀντικαταστήσῃ τήν ὀμορφιά ; Γιατί δέν πρέπει ὁ ἄνθρωπος νά βιώνῃ τό φυσιολογικό ;
Ὄταν μάλιστα ἔχεις ζήσει ἐκείνες τίς ἐποχές καί γνωρίζεις ἀπό πρῶτο χέρι τί σήμαινε παράδοσις καί ἀξίες οἰκογενειακές,μιᾶς ὐγιοῦς κοινωνίας,τότε εἶναι ἀκόμη δυσκολότερο νά ἀποδεχθῇς τήν σημερινή ἄσχημη πραγματικότητα.
Πῶς τό εἶπε ὁ Κωστἀκης ;
...στό καλό καί στήν ἀλήθεια
νά μοῦ εἶσαι ὀδηγός
νά γινῶ κι᾿ἐγώ μιά μέρα
ἕνας ἄνδρας ζηλευτός.
Καί ἡ Ἐλενίτσα ;
Μές τό σπίτι ποιός γυρίζει
ἀσταμάττα ὅλη μέρα
μαγειρεύει,σιγυρίζει,
πλένει,ῥάβει καί στολίζει ;
-Ἡ χρυσῆ μου ἡ μητέρα !
Ἔτσι ! Αὐτή ἦταν ἡ οἰκογένεια ! Ὁ πατέρας,ἡ μητέρα καί τά παιδιά πού τούς εἶχαν πρότυπον !
Καί ὅλα αὐτά στηριγμένα στήν Ἀγάπη !
ἀπό τό Ἀναγνωστικό τῆς Γ΄Δημοτικοῦ,1955. ἐδῶ
Ἡ Πελασγική
Πώς βρἐθηκε μία κάμερα τὴν ὥρα τοῦ δυστυχήματος στὸ πουθενὰ νὰ ἔχῃ ἐστιάσῃ στὶς ρᾶγες καὶ νὰ κινηματογραφῇ τὸ <>;; Ἐπίσης τὰ πλάνα στὴν τηλεόραση ὅπως δείχνουνε, κανένα ἀπὸ τὰ βαγόνια τῆς ἐμπορικῆς ἁμαξοστοιχείας δὲν ἐκτροχιάστηκε ἐκτὸς ἀπὸ τὸ πρῶτο ποὺ εἶναι ἡ μηχανή. Πῶς γίνεται αὐτό; Σύμφωνα μὲ τὴν φυσική, ἡ ὁρμὴ ἐκφράζεται μὲ τὸ γινόμενο τῆς μάζας ἐπὶ τῆς ταχύτητας. Ὅσο μεγαλύτερη ἡ ταχύτητα καὶ ἡ μάζα ἑνὸς σώματος τόσο μεγαλύτερη ἡ ὁρμή. Ἀπὸ τὴν ἄλλη, ροπὴ εἶναι ἡ τάση ἑνὸς σώματος γιὰ νὰ στραφῇ, ἐκφράζεται ὡς τὸ γινόμενο τῆς δύναμης ἐπὶ τῆς ἀπόστασης ἀπὸ τὸ σημεῖο ἐφαρμογῆς. Ἂν θεωρήσουμε τὴν ὁρμὴ ὡς τὴν δύναμη στὸν τῦπο τῆς ροπῆς τότες καὶ οἱ δύο ἁμαξοστοιχεῖες ἂν κινιόντουσαν δὲν θὰ ἔπρεπε νὰ ὑπάρχῃ καὶ ἐκτροχιασμὸς καὶ ἀπὸ τὴν πλευρὰ τῆς ἐμπορικῆς ἁμαξοστοιχείας, ἐκτὸς τοῦ πρώτου βαγονιοῦ ποὺ εἶναι καὶ ἡ μηχανή του;; Γιατί δὲν ἔγινε;;; Μήπως δὲν ἦταν δυστύχημα;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤούς προβληματισμούς μου τούς ἐξέθεσα ἐδῶ :
Διαγραφήhttps://sxolianews.blogspot.com/2023/03/blog-post_4.html
Εὐχαριστῶ γιά τό ἔναυσμα.
Καλησπέρα ἀγαπητέ !
Η Ελλας υπο διαλυσιν. Καμια αναφορα, ουτε φωτογραφια για την εμπορικη αμαξοστοιχια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαποιον λακο εχει η φαβα.
Ahoy,ὅτι ἔχει λάκκο ἡ φάβα εἶναι βέβαιον,ὅμως ἄν ᾿δῆς τό βίντεο τοῦ Guardian ( τὀ βάλλαμε στό θέμα ἐδῶ) : https://sxolianews.blogspot.com/2023/03/blog-post_4.html) πού εἶναι ἡ σκηνή τραβηγμένη μερικές ὥρες μετά, μέ drone,μπορεῖς νά παρατηρήσῃς λεπτομερῶς τά τραῖνα. Θά διαπιστώσῃς αὐτό πού ἀναφέρει ὁ σχολιαστής Ἀνώνυμος 1:05 π.μ., ὅτι ἀπό τήν ἐμπορική ἀμαξοστοιχία μόνον τό πρῶτο βαγόνι εἶχε ὐποστεῖ ζημιές. Οὔτε κἄν ἐκτροχιασμό δέν εἶχε ὑποστεῖ τό τραῖνο αὐτό, σ᾿ἀντίθεσι μέ τό ἄλλο πού παρατήρησε πόσα βαγόνια ἔχουν ἐκτροχιαστεῖ πέραν ἐκείνων πού κατεστράφησαν.
ΔιαγραφήΣυνεπῶς ὄντως ὁ λάκκος τῆς φάβας ἀφορᾷ στό ἐπιβατικό τραῖνο ὅπου κι᾿ἔγινε τό μεγάλο κακό !
Συνέχεια τοῦ παραπάνω σχολιασμοῦ : https://www.youtube.com/watch?v=Aq_S0xDytF4&t=2s
ΑπάντησηΔιαγραφήΤὸ βίντεο δείχνει τὸ σημεῖο τοῦ δρόμου νὰ ἔχῃ στροφή, ἐπίσης ἡ κάμερα εἶναι τοποθετημένη στὸ ἐπίπεδο τοῦ δρόμου,
δηλαδὴ ὄχι ἀπὸ ψηλά, ὅπως συμβαίνει στὴν ἐθνικὴ ὁδὸ ποὺ οἱ κάμερες εἶναι στημένες σὲ στήλους.
Ἐπίσης ὑπάρχει φῶς στὸ βίντεο ὅπως ὅταν τραβιέται μία σκηνὴ στὸν κινηματογρᾶφο,
δὲν ὑπάρχει φῶς στὰ ἀριστερὰ τῆς εἰκόνας στὸ βίντεο, ἀλλὰ μόνον ἀπο δεξιά.
Ἐπίσης τὸ φῶς εἶναι πολὺ ἔντονο, δὲν εἶναι φῶς ποὺ προέρχεται ἀπὸ δημόσιο φωτισμό
του δρόμου, ἀλλὰ κινηματογραφικὸ φῶς.
Ὑπάρχουν δύο στήλοι ἀριστερὰ καὶ δεξιὰ στὸ βίντεο ἀλλὰ τὸ φῶς φαίνεται σὰν νὰ εἶναι κρεμασμένο
σὲ δένδρο ποὺ εἶναι δίπλα στὸν στῆλο καὶ ὄχι στὸν στῆλο ποὺ εἶναι δεξιὰ τῆς εἰκόνας στὸ βίντεο.
Τὸ ῾῾δυστὐχημα῾῾ ἔγινε ἔξω ἀπὸ τὴν σύραγγα, μήπως αὐτὸ ἤθελαν νὰ πετύχουν καὶ ὄχι μέσα στὴν σήραγγα;
Μήπως τὸ καλώδιο γιὰ τὸ κλειδὶ ἦταν κομμένο ὄχι ἀπὸ γύφτους, ἀλλὰ ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ ἤθελαν
τὸ ἐπιβατηγὸ τρένο νὰ εἰσέλθῃ στὴν γραμμή ἀνόδου; Δὲν ἤθελαν νὰ εἶναι ὅλοι νεκροὶ ἀλλὰ ἕνας ἀριθμός;
Τί σχέση ἔχουν τὰ παραπάνω μὲ τὸν σεισμὸ στὴν Τουρκία, μὲ τὶς ἐκλογὲς ποὺ
θὰ ἀναβληθοῦν καὶ τὰ δύο κράτη γιὰ λίγο ἀργότερα;
Μήπως ὁ ὁδηγὸς τῆς ἐμπορικῆς ἁμαξοστοιχείας δὲν εἶχε τὶς αἰσθήσεις του καὶ κάποιος
σταμάτησε τὸ τρένο περιμένοντας νὰ ἔρθῃ ἡ ἐπιβατηγὴ ἁμαξοστοιχεία;
Γιατί συνἐβηκε τώρα τὸ δυστύχημα ποὺ τὸ τρένο εἶχε πολλοὺς νέους καὶ ὄχι προχθὲς
ἢ τὴν προηγούμενη ἐβδομάδα.
Κάτι δὲν δένει σὲ ὅλη τὴν ἱστορία. Κάποιοι δὲν σκέφτονται ὁριζὀντια ἀλλὰ διαγώνια καὶ διαβολικά.
Δίχως ίχνος υπερβολής, ρ ί γ η συγκινήσεως αισθανθήκαμε μέ τήν ανάρτηση αυτή!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι μόνο όμως, αισθανθήκαμε επίσης μία απέραντα Ν Ο Σ Τ Α Λ Γ Ι Α, μαζί σίγουρα καί μέ παράπονο, γιά τήν απουσία όλων αυτών, των πανέμορφων ΑΞΙΩΝ καί παραδόσεων, σέ κάθε Ελληνικό σπίτι, σέ κάθε Ελληνική οικογένεια, που μέ πρωτοφανή ΛΥΣΣΑ μ ε θ ο δ ε ύ θ η κ ε η λησμονιά τους....
Καλή Σαρακοστή πρωτίστως καί καλή καί ευλογημένη Κυριακή Πελασγική μας καί νά είσαι πάντα γερή, δυνατή, ακμαία καί άξια, ώστε νά μας θυμίζεις ό λ α εκείνα που ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ νά ξεχάσουμε....
Πράγματι,θυμᾶμαι πού μαζευόμαστε στό σπίτι,στήν Θεσσαλονίκη,μέ τήν φιλική μας οἰκογένεια ( ἔμενε στόν ἐπάνω ὄροφο,ἐμεῖς στό ἴσόγειο) καί συζητοῦσαν οἱ μεγάλοι ἐνῷ ἐμεῖς τά παιδιά στήν ἀρχή εἴχαμε τά δικά μας,ἀλλά ετά κι᾿ἐνῷ ἦταν περασμένη κάπως ἡ ὥρα,μαζευόμαστε γύρω ἀπό τούς γονεῖς πού εἶχαν ἤδη ἀρχίσει τίς " παράξενες" ἱστορίες...
ΔιαγραφήΤί ὡραῖα πού ἦταν ! Πόσο νοσταλγῶ ἐκεῖνα τά χρόνια !!!
Μέ τόσο ἁπλά πράγματα εἴμαστε εὐτυχεῖς !
Εὐχαριστῶ πολύ ἀγαπητέ μου Ἰωάννη Καποδίστρια,ἀνταποδίδω τίς εὐχές καί γιά ὅλους ἐσᾶς στήν Ὀδύσσεια Τηλεόρασιν γιά τόν ἀγῶνα πού κάνετε ὥστε νά ἐνημερώνεται ὁ κόσμος ἀκριβῶς ὅπως πρέπει ὥστε νά ἀφυπνιστῇ,μήπως καί ἔστω τήν τελευταία στιγμή κάτι σωθεῖ !
Καλό ξημέρωμα Κυριακῆς !