" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Τρίτη 29 Ιουνίου 2021

Γιατί οἱ μουσουλμάνοι εἶναι στό ἀπυρόβλητο τῶν διεθνῶν συνωμοτῶν ;



Μιά καί ἔχουμε ἀσχοληθεῖ,αὐτές τίς ἡμέρες,μέ τό θέμα τῆς ἠθικῆς τῶν κοινωνιῶν,ἄς ᾿δοῦμε κάτι ἀκόμη πού αὐτή τήν φορά θά μᾶς δώσῃ ἀπαντήσεις στό γιατί οἱ συνήθεις ὕποπτοι ἀσχολοῦνται καί ἐνδιαφέρονται ἀποκλειστικῶς μέ τήν διαφθορά τῶν χριστιανικῶν κοινωνιῶν.

Ἄν θυμᾶστε ἡ ἀρχή γιά τά παρόντα θέματα,ἔγινε ἀπό τήν ἡμέρα πού ἔπεσε τό μπερντάκι στά ΛΟΑΤΚΙ,ἀπό τήν ἀστυνομία τοῦ Ἐρντογάν. Ἐννοεῖται πώς σέ καμμία τῶν περιπτώσεων δέν ὑποστήριξα τόν τρελλαμένο σουλτάνο ὡς παράδειγμα πρός μίμησιν,ἀπόδειξις πώς στήν παλαιότερη ἀναφορά σχετικῶς μέ τήν ὑπερηφάνειά του γιά τήν τουρκική νεολαία,εἶχα ἀναρωτηθῆ τί θά ἔκανε ἐπ᾿αὐτοῦ ἡ Διεθνής κοινότητα καί ἡ Εὐρωπαίκή Ἐπιτροπή πού κόπτονται γιά τά ἀνθρώπινα δικαιώματα ( ΕΔΩ). Ὅμως ἡ ἀναφορά μου σ᾿αὐτόν καί σέ σχέσιν μέ τόν νόμον Ὀρμπάν τῆς Οὐγγαρίας ἤ καί τοῦ Ποῦτιν στήν Ῥωσσία παλαιότερα, πού προσπαθοῦν ν᾿ἀντιμετωπίσουν τήν προώθησιν τῆς ὁμοφυλοφιλίας καί τῆς παιδεραστίας στίς χῶρες τους εἶναι δεῖγμα προασπίσεως τῆς ἠθικῆς τῶν κοινωνιῶν τους.

Ἔτσι,ὅταν ἔχουμε νά κάνουμε μέ μουσουλμάνους καί ἰσλάμ,ἐκεῖ πρέπει νά εἴμεθα πολύ προσεκτικοί.Διότι ὅπως καί μέ τά παραδείγματα πού εἴχαμε τόσο κατά τήν διάρκεια τοῦ πολέμου στήν Συρία,ἀλλά καί τῆς δράσεως τῶν ἰσλαμιστῶν τρομοκρατῶν σέ χῶρες τῆς Ἀφρικῆς,κυρίως κατά τῶν Χριστιανῶν,γίναμε καί γινόμαστε θεατές τῆς βαρβαρότητος τοῦ ἰσλάμ καί πρός τό θέμα τῆς ὁμοφυλοφιλίας,πέραν τῶν ἄλλων ὅπως καί τό πλέον σοβαρό ἐξ αὐτῶν ἡ ἀντιμετώπισις τῆς γυναῖκας ἀπό τήν ἰσλαμική θρησκεία καί τήν ἐφαρμογή της στίς κοινωνίες τους.

Ἔτσι ὁ Ἐρντογάν,δέν ἐξαιρεῖται διόλου ἀπό αὐτό τό πάρα πολύ σοβαρό θέμα,διότι γιά τόν σπουδαῖον ῥόλον τῆς γυναίκας στήν κοινωνία καί γενικότερα στόν πολιτισμό,τά γράψαμε κι᾿ἐχθές. 

Σέ μεγάλο βαθμό τό ἐπίπεδο κάθε πολιτισμοῦ καθορίζεται ἀπό τό ἐπίπεδο τῆς γυναικείας φύσης.Ὅταν ἕνα ἄνδρας ἀγαπᾷ μία γυναῖκα πρέπει νά γίνῃ ἀντάξιός της. Ὅσο ἀνώτερη ἡ ἀρετή της,ὅσο πιό εὐγενής ὁ χαρακτῆρας της,ὅσο πιό ἀφοσιωμένη εἶναι στήν ἀλήθεια,τήν δικαιοσύνη καί τήν καλοσύνη,τόσο περισσότερο ὁ ἄνδρας φιλοδοξεῖ νά φανῇ ἀντάξιός της.Ἡ ἱστορία τοῦ πολιτισμοῦ θά μποροῦσε πραγματικά νά γραφῇ ἀπό τήν σκοπιά τοῦ ἐπιπέδου τῶν γυναικῶν της.

Ἔγραφε ὁ ἀμερικανός ἐπίσκοπος Fulton J. Sheen,ἀναφερόμενος στήν συμβολή τῆς γυναῖκας στόν πολιτισμό.

Ἀναρωτιέται κανείς,μέ ὅλα αὐτά πού μαθαίνουμε πώς διαπράττονται σέ βάρος τῆς γυναίκας ἀπό τό ἰσλάμ,γιατί ἡ διεθνής κοινότης μένει ἀπαθής; Ἤ γιατί ἡ ἀντίδρασίς της εἶναι τόσο ἀσθενής; 

 Ἄς δοῦμε κάτι σχετικό μέ τήν γυναῖκα καί τήν ἀντιμετώπισίν της στήν μουσουλμανική κοινωνία,πού ἀφορᾷ τήν γείτονα χώρα τοῦ Ἐρντογάν,μιά καί ἀσχοληθήκαμε μαζύ του :

Στην Τουρκία  όπου η ενδοοικογενειακή βία και οι γυναικοκτονίες παραμένουν τεράστιο πρόβλημα, άλλο ένα περιστατικό έρχεται να προστεθεί στο μακρύ κατάλογο, το οποίο μάλιστα καταγράφηκε από κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης.

Δράστης ένας 34χρονος που επιτέθηκε στην πρώην σύζυγό του, κατά τη διάρκεια μίας συνάντησής τους σε καφετέρια στην πόλη Σόμα της επαρχίας Μανίσα στη δυτική Τουρκία.

φωτό

Στη διάρκεια τη συζήτησης, ο δράστης σηκώθηκε από τη θέση του και επιτέθηκε κατά της πρώην συζύγου του, με την οποία χώρισε πριν από τρεις μήνες, κρατώντας ένα σπασμένο ποτήρι στο χέρι.

Η επίθεση έγινε δίπλα στο τεσσάρων μηνών παιδί τους. Όταν υπάλληλος και άλλοι πελάτες της καφετέριας έσπευσαν να ακινητοποιήσουν τον δράστη, αυτός τους επιτέθηκε για να τραπεί στη συνέχεια σε φυγή.

Στο σημείο έσπευσαν αμέσως αστυνομική δύναμη και ασθενοφόρο. Ο δράστης συνελήφθη λίγη ώρα αργότερα.

Στην Τουρκία εκτιμάται πως από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο του 2020, δολοφονήθηκαν από τους συζύγους τους 312 γυναίκες. Ωστόσο ο πραγματικός αριθμός είναι άγνωστος καθότι η Τουρκία δεν δημοσιοποιεί επίσημα στοιχεία.

Το γεγονός ότι οι άνδρες που βιαιοπραγούν εναντίον των γυναικών τους μένουν ατιμώρητοι, μπορεί να έχει τραγικές συνέπειες, ειδικά μετά την απόφαση της κυβέρνησης Ερντογάν να αποσυρθεί η χώρα από τη Σύμβαση του Συμβουλίου της Ευρώπης για την πρόληψη και την καταπολέμηση της βίας κατά των γυναικών και της ενδοοικογενειακής βίας που υπογράφηκε στην Κωνσταντινούπολη το 2011. (ἀπό ἐδῶ,ὅπου ὑπάρχει καί τό ἀνάλογον βίντεο/ντοκουμέντο)

φωτό
Πράγματι,τόν περασμένο Μάρτιο ἡ Τουρκία ἀπεχώρησε ἀπό τήν Σύμβασιν τῆς Κωνσταντινουπόλεως (2011),πού σχετιζόταν μέ τήν πρόληψιν καί τήν καταπολέμησιν τῆς βίας κατά τῶν γυναικῶν καί τῆς ἐνδοοικογενειακῆς βίας (ἐδῶ) μέ τόν Ὕπατο ἐκπρόσωποςν τῆς Ε.Ε. νά κρούῃ τόν κώδωνα τοῦ κινδύνου γιά τό μήνυμα πού στέλνει αὐτή ἡ ἀποχώρησις στόν μουσουλμανικό κόσμο.

Ὅμως τόσο ὁ κ. Μπορέλ,ὅπως καί ἄλλοι ἡγέτες μαζύ μέ τόν δικό μας,συνεχίζουν νά ἔχουν ἀγκαλιά τήν τουρκία καί μάλιστα,θά ἔλεγα χαϊδέυοντάς τον...

Ἡ οὐσία τώρα πιά εἶναι; Εἶναι πώς ὁ Ἐρντογάν καί ἡ τουρκία πού θέλουν νά τό παίζουν καί προστάτες τῶν ἰσλαμικῶν χωρῶν ( μέ τά ὅποια ἀποτελέσματα παρακολουθοῦμε τά τελευταῖα χρόνια ἀπό τήν Μέση Ἀνατολή μέχρι τήν Ἀφρικανική ἥπειρον καί τούς μουσουλμάνους τῶν Βαλκανίων), ὑποτιμοῦν στόν χείριστο βαθμό τήν θέσιν τῆς γυναίκας στήν κοινωνία κάτι πού ἔρχεται σ᾿α'ντίθεσιν μέ τήν «ἠθική» τους πού προσβάλεται ἀπό τήν ὁμοφυλοφιλία καί τά ΛΟΑΤΚΙ ἄτομα γενικότερα. 

Ἄν μέσα σέ δέκα μῆνες,τόν προηγούμενο χρόνο,στήν τουρκία δολοφονήθηκαν τοὐλάχιστον 312 γυναῖκες καί ἀναλογιζόμενοι τόν φόβο κάτω ἀπό τόν ὁποῖο ζεῖ ὅλος ὁ γυναικεῖος πληθυσμός τῶν μουσουλμανικῶν χωρῶν,μπορεῖ ὁ καθένας ν᾿ἀντιληφθῇ τό εἶδος τῶν κοινωνιῶν πού διαμορφώνεται. Καί ἐπίσης μπορεῖ νά καταλάβῃ γιατί ἡ ἀξία αὐτοῦ τοῦ κόσμου εἶναι τόσο ὑποβαθμισμένη στά μάτια τῶν σιωνιστῶν. Εἶναι αὐτό πού συχνά γράφω : αὐτούς τούς ἔχουν γιά τό πιό εὔκολο λεπίδι. Καί ξέρετε γιατί; Διότι,πρωτίστως τούς βάζουν καί ἐξολοθρεύονται μεταξύ τους ! Καί αὐτό γίνεται διότι ὁ ...πολιτισμός τους βασίζεται κυρίως,γιά νά μήν πῶ ἀποκλειστικῶς,στήν ἀνδρική κυριαρχία. Καί ὅπου ὑπάρχει ἀπόλυτος ἀνδρική κυριαρχία,ἄρα καί τά ἀνδρικά χαρακτηριστικά καί ἐκφράσεις πρωτοστατοῦν,τό πιθανότερο εἶναι οἱ πολεμικές διαμάχες νά εἶναι στήν πρώτη γραμμή καί γιά ἀσήμαντον ἀφορμήν...

Ἄς ξαναδιαβάσουμε τό ἀπόφθεγμα τοῦ Σέϊν : 

Σέ μεγάλο βαθμό τό ἐπίπεδο κάθε πολιτισμοῦ καθορίζεται ἀπό τό ἐπίπεδο τῆς γυναικείας φύσης.Ὅταν ἕνα ἄνδρας ἀγαπᾷ μία γυναῖκα πρέπει νά γίνῃ ἀντάξιός της. Ὅσο ἀνώτερη ἡ ἀρετή της,ὅσο πιό εὐγενής ὁ χαρακτῆρας της,ὅσο πιό ἀφοσιωμένη εἶναι στήν ἀλήθεια,τήν δικαιοσύνη καί τήν καλοσύνη,τόσο περισσότερο ὁ ἄνδρας φιλοδοξεῖ νά φανῇ ἀντάξιός της.Ἡ ἱστορία τοῦ πολιτισμοῦ θά μποροῦσε πραγματικά νά γραφῇ ἀπό τήν σκοπιά τοῦ ἐπιπέδου τῶν γυναικῶν της.

Συνεπῶς τί χρειάζονται οἱ ὑγιεῖς κοινωνίες; Πρῶτον ἡ γυναῖκα νά καταλάβῃ τόν πραγματικό της ῥόλον ἀφοῦ ἀναλόγως διαπαιδαγωγηθῇ καί δεύτερον ἀλληλοσεβασμό ἀπό τούς ἐκπροσώπους τῶν δύο φύλων. Τόσο ἁπλά εἶναι τά πράγματα. Καί ὅσο πιό ἁπλά εἶναι τόσο πιό περίπλοκα τά κάνουν οἱ διεθνεῖς συνωμότες πού ἀποσκοποῦν στήν καταστροφή τοῦ Ἀνθρώπου...

Καί φυσικά δέν παραλείπουμε ἕναν ἀκόμη σοβαρό λόγον :Τήν χρησιμοποίησιν τῶν μουσουλμανικῶν λαῶν γιά τήν καταστροφή τῆς Λευκῆς Φυλῆς. Αὑτό κι᾿ἄν εἶναι πρωταρχικός στόχος τῶν σατανάδων ! 

φωτό
Τέλος,δέν μποροῦμε ν᾿ἀφήσουμε τό θέμα χωρίς νά συμπεριλάβουμε τήν ἀξία τῆς γυναίκας στήν Ἀρχαία Ἑλλάδα. Ἀπό τήν Προϊστορία,τούς Ἱστορικούς χρόνους,τήν Ἀρχαία Ἑλλάδα βλέπουμε τήν γυναῖκα προβαλλόμενη ἴσως σέ παρόμοιο ἐπίπεδο μ᾿ἐκεῖνο τοῦ ἀνδρός.Ὅμως ἕνας χῶρος πού εἶχε ἰδιαίτερη ἀξία,ὁ θρησκευτικός,ἡ γυναῖκα μᾶλλον ἦταν κυρίαρχος. Διαβάζουμε : 

« Η θρησκευτική ζωή στην αρχαία Ελλάδα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής της πόλης. Κάθε μετάβαση στη ζωή, από τη γέννηση ως το θάνατο, σημαδεύεται από ένα είδος τελετουργίας. Αντιλαμβανόμαστε, λοιπόν, καλύτερα γιατί η παρουσία της γυναίκας στον πολιτισμό, τις τελετουργίες, τις εορτές συνδέεται άμεσα με τα πολιτικά δρώμενα και αναπληρώνει την απουσία της από την πολιτική σκηνή. Από την άλλη, αν αναλογιστούμε ὀτι οι πολίτες της αρχαίας Αθήνας ευθυγραμμίζουν συχνά τις πολιτικές τους επιλογές με το θέλημα των θεών και αποδίδουν τις επιτυχίες τους στην εύνοια των θεών και πως την εύνοια αυτή διασφαλίζουν οι γυναίκες εξευμενίζοντας τους θεούς, εκτιμούμε πως θα μπορούσαμε εν τέλει να υποστηρίξουμε ότι ήταν οι γυναίκες που είχαν επωμισθεί σε μεγάλο βαθμό την ευθύνη για την εύνοια αυτή των θεών και κατά συνέπεια τη χάραξη της πολιτικής.

Οι γυναίκες που κατείχαν την ιεροσύνη συνέδεσαν την κοινότητά τους με κάτι πίσω και πέρα από αυτές, τους θεούς, καθώς επίσης με τους προγόνους και τα πατρογονικά έθιμα,μέσω των οποίων τιμούνταν οι θεοί. Ήταν αυτές που ύφαναν το πλέγμα εκείνο που συνείχε την κοινότητα και που τη συνέδεε με το παρελθόν της και πάνω από όλα με τους θεούς που εγγυόνταν την ευημερία της. Σε ένα αφαιρετικό επίπεδο η γυναίκα και ιδιαίτερα η ιέρεια-γυναίκα εξασφάλιζε, όπως σημειώνεται στη βιβλιογραφία, «τη συνοχή της κοινωνίας» 

«Μελανίππη Δεσμῶτις»,Εὐριπίδου 

αἱ δ᾽ εἴσ᾽ ἀμείνους ἀρσένων. δείξω δ᾽ ἐγώ.

νέμουσι δ᾽ οἴκους καὶ τὰ ναυστολούμενα

ἔσω δόμων σώιζουσιν, οὐδ᾽ ἐρημίαι

γυναικὸς οἶκος εὐπινὴς οὐδ᾽ ὄλβιος.

τὰ δ᾽ ἐν θεοῖς αὖ· πρῶτα γὰρ κρίνω τάδε·

μέρος μέγιστον ἔχομεν·( ἐν Φοίβου τε γὰρ

χρησμοῖς προφητεύουσι Λοξίου φρένα

γυναῖκες, ἀμφὶ δ᾽ ἁγνὰ Δωδώνης βάθρα

φηγῶι παρ᾽ ἱερᾶι θῆλυ τὰς Διὸς φρένας

γένος πορεύει τοῖς θέλουσιν Ἑλλάδος.)

ἃ δ᾽ εἴς τε Μοίρας τάς τ᾽ ἀνωνύμους θεὰς

ἱερὰ τελεῖται, ταῦτ᾽ ἐν ἀνδράσιν μὲν οὐχ

ὅσια καθέστηκ᾽, ἐν γυναιξὶ δ᾽ αὔξεται

ἅπαντα. ταύτηι τἀν θεοῖς ἔχει δίκης

θήλεια. πῶς οὖν χρὴ γυναικεῖον γένος

(Απόδοση Πολύ ελεύθερα:

Διοικούν δηλαδή τα σπίτια και διαχειρίζονται τα αγαθά που μπαίνουν μέσα στο σπίτι. Ένα σπίτι από το οποίο απουσιάζει η γυναίκα δεν είναι ούτε τακτοποιημένο ούτε και ευτυχισμένο…..Εκεί όμως όπου εμείς οι γυναίκες (α πρόσωπο) παίζουμε ένα ξεχωριστό ρόλο είναι τα θέματα της λατρείας των θεών (και εγώ προκρίνω τα θέματα αυτά και τα θεωρώ τα σημαντικότερα από όλα)….Όσον αφορά μάλιστα τη λατρεία που τελείται στα ιερά των γυναικείων θεοτήτων αυτή αποτελεί προνόμιο αποκλειστικά των γυναικών, ενώ η συμμετοχή των ανδρών δεν επιτρέπεται από το θείο νόμο).

(ἀπό ἐδῶ,ὅπου τὀ θέμα : Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ τῆς  καθηγήτριας Ἀρχαίων Ἑλληνικῶν στό τμημα Θεολογίας τοῦ ΑΠΘ,Άννα Κόλτσιου-Νικήτα


Ἡ Πελασγική

12 σχόλια:

  1. Εντάξει, μην το παρακάνουμε. Το άρθρο αυτής της γυναίκας θα υποστήριζε τη γυναίκα, κλασσικά. Δε νομίζω να ήταν έτσι όπως τα λέει. Σε μια αγροτική, φιλαθλητική και φιλοπόλεμη Ελλάδα, η γυναίκα εξυπακούεται ότι είχε μικρότερο ρόλο. Έτσι ήταν η εποχή και δε μπορούσε να ήταν διαφορετικά, δε θα το αλλάξουμε εμείς τώρα. Ο ρόλος της ιέρειας ήταν πολύ συγκεκριμένος και όχι καταλυτικός. Λίγα και ενδεικτικά παραδείγματα:
    Απαγορευόταν να αθλούνται και να παρακολουθούν αθλητισμό, να έχουν εξουσία και ηγετικές θέσεις οποιασδήποτε μορφής, να πολεμούν, να θεατρίζουν, να φιλοσοφούν κλπ. Υπήρξαν μετρημένες εξαιρέσεις, αλλά ο κανόνας ήταν αυτός. Ήταν διαχωρισμένος ο ρόλος τους, εκ φύσεως θα έλεγα. Τώρα, εάν έπλεναν τα πιάτα, και προλάβαιναν να ασχοληθούν με κάτι άλλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι᾿ὅμως ἔτσι ἦταν,ὅπως τά λέει.Ἀπό ποιοῦ τό στόμα κρέμονταν,κυριολεκτικῶς,ἀπό τό πιό ἁπλό θέμα ( θά κάνω παιδί;Βλέπε τήν περίπτωσιν τοῦ Ἴωνος πού υἱοθέτησε ὁ Ξοῦθος τῇ προτροπῆ τῆς Πυθίας-https://sxolianews.blogspot.com/2018/02/blog-post_14.html-),μέχρι γιά τό πῶς ν᾿ἀντιμετωπίσουν τούς ἐχθρούς σέ μεγάλες μάχες καί ναυμαχίες...Ἀπό τῆς Πυθίας ! Ὅ,τι ἔλεγε ἡ μάντισσα τοῦ Ἀπόλλωνος...

      Ἡ δύναμις τῶν ἱερειῶν δέν περιοριζόταν,ὅπως ἀντιλαμβάνεσαι,στόν θρησκευτικό τομέα ἀλλά ἐπεκτεινόταν καί στόν πολιτικό καί τῆς ἐθνικῆς ἀμύνης καί βεβαίως ἀναποφεύκτως στόν κοινωνικό.

      Συνεπῶς,μιά χαρά τά λέει ἡ καθηγήτρια.

      Καλησπέρα ἀγαπητέ μου !

      Διαγραφή
  2. Ασχετο αλλα μολις ειδα το επεισοδιο στην Μανισα (Μαγνησια δηλαδη) θυμηθηκα πριν απο 28 χρονια που ειχαμε παει για επαγγελματικους λογους σ ενα εργοστασιο της πολης αυτης που ειναι σχετικα κοντα απο την Σμυρνη. Εκει καποιοι εργατες μολις καταλαβαν οτι ειμαστε απο Ελλαδα ερχονταν κρυφα και μας εδιναν τα διαπιστευτηρια τους σε σπασμενα Ελληνικα. "Γεια σας ειμαστε και μεις Ρωμιοι" , "η γιαγια μου μου εμαθε τα Ρωμεικα", "ενας παππους μου περασε στην Ελλαδα τοτε", μας ελεγαν!!! Στο τελος μας εδωσαν και μια κασετα με εντελως αγνωστα - δικης τους παραγωγης τραγουδια απο ταβερνες μας ειπαν της Μαγνησιας (μπουζουκια εντελως παρομοια με τα δικα μας σε σπασμενα Ελληνικα) !!!! Τι να εγινε λενε πολλοι το μωσαικο πληθυσμων της Βυζαντινης Αυτοκρατοριας με τους τοσους πολλους Ελληνες???? Ιδου τι εγινε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία φίλη μου, Πρύτανης στό Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου,μοῦ εἶχε πῆ μία παρόμοια περίπτωσιν γιά γιά κάποια οἰκογένεια,μᾶλλον ἀπό τήν Σμύρνη-δέν ἐνθυμοῦμαι καλῶς-,ἡ ὁποία ἦταν Ἕλληνες ἀπό τήν γιαγιά τους.Ἡ ὑπόθεσις εἶχε ξεκινήση ἀπό μία ἐγγονή,καθηγήτρια πανεπιστημίου καί συνάδελφος τῆς φίλης μου ὅταν ἦταν στό Λονδῖνο,ἡ ὁποία λειτουργοῦσε ὡς φανατική τουρκάλα.Ἕπρεπε νά ἔρθῃ ἡ μητέρα της ἀπό τήν τουρκία καί ν᾿ἀποκαλυφθῇ πώς οἱ ῥίζες τους ἦσαν ἑλληνικές.

      Ἦταν ἡ πρώτη φορά πού τό ἄκουγε ἡ νεαρή τουρκάλα καί ἔμεινε ἐνεή,στήν κυριολεξία,ὅπως μοῦ περιέγραφε ἡ φίλη μου....

      Τότε,εἶχε πῆ ἡ μητέρα τῆς τουρκάλας :Ξέρεις πόσοι εἴμαστε μέ ἑλληνικές ῥίζες στήν Τουρκία;Πολλοί,ἄλλά δέν μιλᾶμε,δέν τό ἀποκαλύπτουμε.Εἶναι πολύ δύσκολα τά πράγματα στήν Τουρκία....

      Ἀνάλογες ἱστορίες ἔχω ἀκούση καί ἀπό οἰκογενειακούς φίλους,μέ τουριστικό γραφεῖο,οἱ ὁποῖοι ἔκαναν πολλά καί συχνά ταξίδια στήν Τουρκία.Δέν θά ξεχάσω,πού μᾶς ἔλεγαν :Ξέρεις πόσο μᾶς ἀγαποῦν στίς πόλεις τῶν παραλίων τῆς Μικρᾶς Ἀσίας πού πηγαίνουμε ; Ὅταν ἀκοῦν ὅτι εἴμαστε Ἕλληνες ἐνθουσιάζονται !

      Μοῦ ἔκανε τόσο ἐντύπωσιν ὅταν τά ἄκουγα αὐτά (δεκαετία ᾿90) πού εἰλικρινῶς κατά βάθος νόμιζα πώς ὑπερβάλουν.Μήπως τελικῶς ἦταν ἀκριβῶς ἔτσι;

      Καλησπέρα ἀγαπητέ μου Θαλῆ !

      Διαγραφή
  3. "Γιατί οἱ μουσουλμάνοι εἶναι στό ἀπυρόβλητο τῶν διεθνῶν συνωμοτῶν ;"

    ερωτάς, αγαπητή μας Πελασγική.
    Γιατί, άραγε; Διότι τυγχάνει ότι πιό μαζικά Ανθρωποβόρο και απροκάλυπτα αιμοβόρο, μπορεί να υπηρετήσει -εκδουλεύσει- την Φύσιν του Αρχαίου Εχθρού: την ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΊΑ.
    Ένα μικρόν Δείγμα της Δράσεως των Σατανάδων, την οποίαν Δράσιν μας έχει αποκρύψει, επιμελώς, το Άθλιο Τσίρκο των Εξουσιαστών.
    https://www.raymondibrahim.com/2020/11/16/in-pictures-islams-sexual-enslavement-of-white-women/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. https://en.wikipedia.org/wiki/History_of_slavery_in_the_Muslim_world
      https://rumcrook.wordpress.com/2011/03/02/20-facts-about-islam-every-infidel-should-know/
      http://western-civilisation.com/article/2673/42/Slavery/RC_Davis_and_Islams_slavery_of_Whites_and_Infidels_

      Διαγραφή
    2. https://en.wahooart.com/Art.nsf/O/8YDU7X/$File/Vasily-Vasilevich-Vereshchagin-Selling-a-Slave-Boy.JPG

      Διαγραφή
    3. Πολύ σπουδαῖες πληροφορίες,ἕνα ἐξ αὐτῶν τό ἀποθήκευσα καί θά τό δημοσιεύσω κάποια στιγμή,μᾶς ἔδωσες.

      Βεβαίως,διαβάζοντάς τα κανείς δέν πιστεύω νά τοῦ μένει καμμία ἀπορία γιά ποιόν λόγον κατασκευάστηκε τό ἰσλάμ,ἀπό τήν ἐξουσιαστική κλίκα,ἀλλά κυρίως γιά ποιόν λόγον ἐπιλέχθηκε νά δοθῇ στίς συγκεκριμένες ἀραβικές φάρες ! Ὅπως ἐπίσης γιά ποιόν λόγον οἱ μαῦροι εἶναι ἐκεῖνοι πού πολύ εὔκολα δέχονται τό ἰσλάμ...

      Καί ἴσως τό κυριότερον ὅλων :γιά ποιόν λόγον τά σχέδια τῶν σατανιστῶν/καμπαλιστῶν σιώνων,ἔχουν ἕναν καί μοναδικό στόχον :τήν Λευκή Φυλή...

      Καλησπέρα ἀγαπητέ μου κι᾿εὐχαριστῶ τά μάλα !

      Διαγραφή
    4. Kai επίσης, να συμπληρώσω πως το, εν λόγω, ζαβόν υβρίδιον του σατανοταλμούδ,
      είναι όμαιμον και ομότροπον με τα άλλα μπασταρδάκια: τον παγκόσμιον συφιλιδικόν κομμουνισμόν και τον χρηματιστηριακόν καπιταλισμόν, με τις πάσες-όλες παραφυάδες των.

      Όλα τους, αντίΧριστα και απΆνθρωπα εφευρήματα του Αρχαίου Σιχάματος, τα οποία -παραφυσικά, ως πρός το "κατ' εικόναν"- "επικρατούν" βασιζόμενα στην, δυστυχώς, επικρατούσαν σκοτεινήν πλευράν του Ανθρώπου.

      Διαγραφή
  4. Επίσης και να με συγχωρήτε δια την επιμονήν, εάν "χτυπήσετε" το:
    mufa'khathat or 'thighing' - the ritual abuse of infants
    στο εξωνημένον γοογλε, θα σας βγάλει "οκτώ 8 αποτελέσματα αναζήτησης".
    Εάν το επανακτυπήσετε στό, π.χ., https://duckduckgo.com, θα σας βγάλει κατεβατά ολόκληρα.

    Μας -ζώσανε (με όλα τα επιρρήματα) τα φίδια αγαπητή μας Πελασγική.
    Φρονώ, μάλλον, ΣΎΝ ΘΕΏ, πως, όσοι "Καλοί", θα πολεμήσουμε παντοιοτρόπως και ως Νέοι Ομολογητές, δέν θα παραδοθούμε.
    Δυστυχώς όμως και κατά τα Μέτρα και Σταθμά του κόσμου τούτου, είμεθα δεμένοι χειροπόδαρα, αναμένοντες το Τέλος.
    Μόνον και αποκλειστικώς, Ένας (κυριολεκτικώς, αφ'εαυτού μηχανής) Θεός θε να μας Σώσει.
    Ημείς, Στώμεν καλώς και "Παρά Πόδα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή