" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ !


Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2020

Ἀντώνης Λιάκος,ὁ γνωστός ...


Γιά νά παρουσιάσουμε τόν
Ἀντώνη Λιάκο,σήμερα,λέω νά ξεκινήσουμε ἀπό τό τελευταῖο του «κατόρθωμα» : 

«Αν ήμουν 16-17 χρονώ, είχα περάσει από χίλια μύρια κύματα για να φτάσω σε ευρωπαϊκή γη της επαγγελίας και βρισκόμουν στην κόλαση της Μόριας, κι εγώ φωτιά θα έβαζα. Να μην αφήσουμε ανυπεράσπιστους τους Αφγανούς νεαρούς πρόσφυγες. Να οργανώσουμε τη νομική τους υπεράσπιση. Να μην τους εγκαταλείψουμε στα χέρια του Χρυσοχοϊδη. Είναι και δημοκρατικό και ανθρωπιστικό καθήκον».


Μάλιστα...Τί θυμήθηκα τώρα ;Αὐτό πού ἔγραφα,καθόλου προφητικά ἀλλά ἐπεί δή γνωρίζω μέ ποιούς ἔχω νά κάνω,προχθές,ἐν ὅψι τῶν συλλήψεων πού πραγματοποιήθησαν μετά ἀπό ἔρευνα γιά τίς φωτιές στήν Μόρια. Τί ἔγραφα; 

Λοιπόν,Χρυσοχοΐδη,μήπως εἶναι κι᾿αὐτοί τίποτα ...ἀσυνόδευτα; Κι᾿ἄν ναί,μήπως τύχουν ἰδιαιτέρας μεταχειρήσεως ( λ.χ. νά σταλοῦν σέ κάποια εὐρωπαϊκή χώρα); Ὄχι τίποτε ἄλλο ἐπεί δή,τονίζει τό «νεαρά» ἄτομα,ὁ Κοεμτζόγλου...Λέω τώρα...(ἐδῶ)

Ἔρχεται λοιπόν τώρα ὁ Λιάκος καί ὑποδεικνύει στόν Χρυσοχοΐδη πώς ὅντως πρὄκειται γιά «νεαρά ἄτομα» 16-17 χρονῶν,ἤτοι ἀνήλικα ἀσυνόδευτα,λέει,ἐπίσης προειδοποιεῖ γιά στήριξιν πάσης φύσεως καί κυρίως νομικῆς,μέ τήν πρόφασιν τῶν «δημοκρατικῶν καί ἀνθρωπιστικῶν δικαιωμάτων» προσδιοριζομένων ὡς «καθῆκον»,ὁποίων ἄρα γε; Καί βεβαίως μέ τό « να φτάσω σε ευρωπαϊκή γη της επαγγελίας » τό τελικό μήνυμα πού σημαίνει νά σταλοῦν ἐκεῖ ὅπου ὅντως θά βροῦν τήν εὐρωπαϊκή γῆ τῆς ἐπαγγελίας καί φαντάζομαι ὅλοι καταλαβαίνουμε ποιά εἶναι αὐτή. Οἱ χῶρες τῆς βορείου Εὐρώπης ! Ἄς μήν σχολιάσω τό γιατί,διότι μπορεῖ νά ...ξεφύγω ἀπό τά ὄρια τῆς εὐπρεπείας...

Αὐτό ἀπό τά τελευταῖα κατορθώματα τοῦ Λιάκου,διότι ὁ καθηγητής ( ; ) Λιάκος κατορθώνει ( πολύ,μά πολύ περιέργως...) νά μᾶς ἀπασχολῇ,κατά καιρούς,μέ ὅσα λέει καί ὑποστηρίζει. Καί κῦττα νά δῇς βρέ παιδί μου,(σύμπτωσις μᾶλλον ἔ;) ὅλα σχετικά μέ τήν ἀποδόμησι μεγάλων ἱστορικῶν θεμάτων τοῦ Ἔθνους μας ! Ὁ καθηγητής Ἱστορίας τοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν, Λιάκος...Καθηγητής; Γιά νά θυμηθοῦμε πῶς μᾶς προέκυψε ὡς καθηγητής : ΕΔΩ

Προχωροῦμε μέ τά «κατορθώματά» του : 

«Με φρίκη τα διεθνή ΜΜΕ αναφέρονται στις ομαδικές εκτελέσεις αιχμαλώτων από φανατικούς εξτρεμιστές του Ισλάμ στο Ιράκ τις μέρες αυτές ή στη Συρία τους προηγούμενους μήνες. Ακόμη μεγαλύτερη φρίκη όταν πρόκειται για αμάχους. Μια παρόμοια ιστορία είναι η ακόλουθη...», γράφει ο καθηγητής αναφερόμενος στα «εγκλήματα κατά αμάχων» στα οποία προέβη «ένοπλη ομάδα που συμμετείχε στον Μακεδονικό Αγώνα με επικεφαλής τον Σπύρο Σπυρομήλιο», μια ιστορία που «τη γνώριζε η Πηνελόπη Δέλτα και τη βρίσκουμε στο αρχείο της». ..


Συνεχίζουμε : 

...ως πνευματικός μέντορας της συγγραφέως, καθηγήτριας Μαρίας Ρεπούση, ο Αντώνης Λιάκος άσκησε με έξαψη τον ρόλο του διαπρύσιου υποστηρικτή του πονήματός της. Ενός βιβλίου που κρίθηκε απαράδεκτο και αποσύρθηκε όχι μόνο επειδή έγραφε ότι «χιλιάδες Ελληνες συνωστίζονταν στο λιμάνι (της Σμύρνης) προσπαθώντας να μπουν στα πλοία και να φύγουν», παραπέμποντας σε τηλεοπτική περιγραφή για την έξοδο του Δεκαπενταύγουστου, αλλά διότι έπασχε για δεκάδες άλλους λόγους που υπερέβαιναν τον όρο της «πολιτικής ορθότητας». 
Επιλεκτική παράθεση γεγονότων, αντιφάσεις, αβλεψίες, αποσιωπήσεις, αποκρύψεις, εξωραϊσμός της Τουρκοκρατίας, καθώς και άμβλυνση της εθνικοαπελευθερωτικής διάστασης της Επανάστασης του ’21....όσους είχαν εκφράσει αντιρρήσεις τους για το εν λόγω σύγγραμμα,τους χαρακτήρισε, απλώς, νοικοκυρές, εργάτες, κτηνοτρόφους, αγράμματους, εσμό Αλευρομαγείρων (εκ του ρόλου και της δράσης του ομώνυμου στρατηγού), εθνικιστικό λόμπι, φαιοχίτωνες, ακροδεξιούς, φαιοκόκκινη συμμαχία κ.λπ. (ἀπό: «Τζιχαντιστές» οἱ Μακεδονομάχοι,γράφει ὁ ἄνθρωπος πού θ᾿ἀνασχεδιάσῃ τήν Παιδεία )


Πρόεδρος τοῦ Σημιτικοῦ ΟΠΕΚ

Ελληνοτουρκικές σχέσεις: Από τις στρατηγικές σύγκρουσης στις στρατηγικές συνεργασίας,Νοέμβριος 1997 ,Ομιλητές: Λεωνίδας Κύρκος, Ντόρα Μπακογιάννη, Χρήστος Ροζάκης, Άγγελος Στάγκος (Ἑλληνοτουρκικά καί οἱ ἴδιοι πάντα ...πρωταγωνιστές ἐδῶ,ὅπου θά βρεῖτε ὁμιλίες τοῦ ΟΠΕΚ,ἀπό τήν δεκαετία ᾿90,μέ ὅλα τά γνωστά ...μπουμπούκια...)

Απώτερος σκοπός του είναι η ενίσχυση της κοινωνίας των πολιτών.. Στην σημερινή κοινωνία της γνώσης και της τεχνολογίας, της παγκοσμιοποίησης και της πολύ-πολιτισμικότητας απαιτείται όπως οι πολίτες έχουν την αναγκαία πληροφόρηση για να μπορούν να παίρνουν τις σωστές αποφάσεις και να μετέχουν ενεργά στις διάφορες πολιτικές και κοινωνικές διαδικασίες που αφορούν το μέλλον τους.Ο ΟΠΕΚ με τη δράση του συμβάλλει στο να ξεπεράσουμε αγκυλώσεις του παρελθόντος, επιδιώκουμε να είμαστε ένας όμιλος πρωτοπορίας, αναζητήσεων και συνεπούς προσπάθειας για τον εκσυγχρονισμό της κοινωνίας μας Οι έννοιες ορθολογισμός, αλληλεγγύη, κοινωνική κινητοποίηση, τεκμηρίωση , εφικτές δράσεις, είναι μερικές από αυτές που καταθέσαμε στο δημόσιο διάλογο. Η ανοικτή, δημιουργική , ισχυρή κοινωνία, μια κοινωνία πολιτών είναι ο θεμελιώδης στόχος μας. (ἐδῶ)



Ἐδῶ καί οἱ 14 σελίδες τοῦ καταστατικοῦ ἱδρύσεως ( Φεβρουάριος 1991) τοῦ σημιτικοῦ ΟΠΕΚ καί τούς 50 συνιδρυτές ( μέσα καί ὁ Ῥοζάκης/Ῥοζενστάϊν),ἀπό τήν σελίδα τοῦ ἀρχείου τοῦ Ἱδρύματος Σημίτη,ἐδῶ

Διότι καί ὁ Λιάκος ἦταν πάντα,ΚΑΙ αὐτός,στήν ὑπηρεσία τῆς ...ποντικομαμῆς...


Ἄ καί ἡ σύζυγός του,ὑπουργός τοῦ τσυριζα,Μυρσίνη Ζορμπᾶ,ἐπίσης στήν ἴδια ὑπηρεσία...

Μυρσίνη Ζορμπά – Από τον Ο.Π.Ε.Κ. του κ. Κ. Σημίτη ….τώρα στην Κυβέρνηση του κ. Α. Τσίπρα !

 «... Ο καθηγητής έχει διατελέσει πρόεδρος του ΟΠΕΚ, ενός ομίλου σημιτικής έμπνευσης που τα  αρχικά του σημαίνουν «Όμιλος Προβληματισμού για τον Εκσυγχρονισμό της κοινωνίας» και μέλη του ήταν μια σειρά από γνήσια στελέχη του εκσυγχρονισμού. Στην σχετική λίστα των κύριων αρθογράφων του Ομίλου φιγούραραν επί προεδρίας του καθηγητή, μια σειρά από γνωστά στελέχη του κινήματος εκ των οποίων πολλά ανήκαν στο εκσυγχρονιστικό μπλόκ, όπως αυτό του νυν υπουργού Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα, του Βασίλη Ράπανου, του Τάσου Γιαννίτση, του πρώην «τσάρου» Νίκου Χριστοδουλάκη, του «λοχαγού» του εκσυγχρονισμού Σωκράτη Κοσμίδη , του εκ ων πρωτεργατών της ανάδειξης του Κώστα Σημίτη σε αρχηγό του ΠΑΣΟΚΠαρασκευά Αυγερινού και φυσικά του ίδιου του πρώην πρωθυπουργού. Ο όμιλος εξάλλου είχε δημιουργηθεί από τον ίδιο τον πρώην ηγέτη του κινήματος, με στόχο την προώθηση των θέσεων του εκσυγχρονισμού στην ελληνική κοινωνίαΠάντως στο βιογραφικό του καθηγητή δεν υπάρχει πουθενά αναφορά σε αυτή την περίοδο...» (ἐδῶ)

Καί βεβαίως ἡ ἀντιδικτατορική δρᾶσις του,ἀλλοίμονον ! Πῶς θά καθιερωνόταν ἄλλως τε; Εἴπαμε,αὐτές εἶναι ...περγαμηνές ! 

Τον Σεπτέμβριο του 1969 η χουντική ασφάλεια εξαρθρώνει στη Θεσσαλονίκη την οργάνωση και συλλαμβάνει τα μέλη της μετά από δυόμισι χρόνια παράνομης δράσης, λίγο πριν τοποθετήσουν ωρολογιακές βόμβες σε επιλεγμένους στόχους του στρατιωτικού καθεστώτος.(ἐδῶ)

Στίς 5 Φεβρουαρίου 1970,ἡ ἀπόφασις τοῦ ἐκτάτου στρατοδικείου ἦταν ἰσόβια γιά τὀν Λιάκο πού φέρεται νά ἦταν ἀρχηγός τῆς τρομοκρατικῆς ὀργανώσεως.Τί ἰσόβια ἦσαν αὐτά ὅταν μετά τριῶν ἐτῶν πηρε χάρι; Ἀπό τό ἴδιο καθεστώς,ἔτσι; 

φωτό

Ὅπως τέλος καί ἡ σχέσις του μέ τό ΕΛΙΑΜΕΠ : 


Τέλος πάντων τέλος δέν ὑπάρχει στά «κατορθώματα» τοῦ Λιάκου,αὐτό εἶναι βέβαιον.Ἐάν πάντως,κάποιος ἤθελε νά βρῇ μία ἀρχή σ᾿αὐτόν καί τήν μετέπειτα δρᾶσιν καί καθιέρωσίν του ἐκεῖ πού σίγουρα πρέπει νά τήν ἀναζητήσῃ εἶναι στήν σχέσιν του μέ τόν Σημίτη. Τί ἄλλο; 




Ἡ Πελασγική

41 σχόλια:

  1. Xάρη στην Χούντα έκανε καριέρα ο Λιάκος...

    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/04/georgios-papadopoulos-enas-akomi-prodotis.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἡ χούντα τόν δίκασε σέ ἰσόβια καί αὐτή τοῦ ἔδωσε χάρι μετά 3 χρόνων !
      Ὁ Καραμανληνισμός ἔβαλε τίς βάσεις τῆς μεταπολιτευτικῆς πρωτοκαθεδρίας τῶν κομμουνιστῶν καί ἡ ποντικομαμή καί ὅλο τό ἀνδρεϊκό πασοκ τόν ἔκαναν «βασιλιᾶ» τῆς ἑλλαδικῆς ἐκπαιδεύσεως !
      Καί ὄχι μόνον...

      Καλησπέρα ἀγαπητέ μου !

      Διαγραφή
    2. Τό θέμα πού παραθέτεις,θά τό διαβάσω,ἐννοεῖται...

      Διαγραφή

  2. Τσογλάνι (το) (ουσιαστικό), από την τουρκική λέξη iç oğlan
    iç – («εσωτερικός», του εσωτερικού παλατιού-σχολείου) + oğlan («παιδί»).

    Στην εποχή μας έχει επανέλθει το φαινόμενο, με διαφορετική όμως μορφή.



    Τα σύγχρονα «τσογλάνια» είναι διανοούμενοι, καθηγητές πανεπιστημίου, διπλωμάτες και πολιτικοί, που ενστερνίζονται τις απόψεις της Τουρκίας και του Ερντογάν και τις μεταφέρουν στην ελληνική κοινωνία, πολλές φορές μάλιστα αυτούσιες.



    Είναι τα «τσογλάνια» του Ερντογάν, που μας λένε ότι:



    - Η Ελλάδα δεν έχει δικαίωμα να αυξήσει τα χωρικά της ύδατα στα 12 νμ.



    - Το Αιγαίο δεν είναι ελληνική λίμνη,



    - Και η Τουρκία έχει δικαιώματα στο Αιγαίο,



    - Να μην είμαστε μοναχοφάηδες,



    – Το Καστελλόριζο δεν ανήκει στο Αιγαίο,



    - Η Κύπρος με την μαξιμαλιστική της πολιτική στα ενεργειακά φταίει για τα όσα καλείται να αντιμετωπίσει η Ελλάδα στις θαλάσσιες ζώνες,



    - Να μην οριοθετήσουμε ΑΟΖ με την Κύπρο, γιατί θα πάθει ασφυξία η Τουρκία,



    - Δεν μπορεί να αποκλειστεί η Τουρκία από το ενεργειακό παιχνίδι της Αν. Μεσογείου,



    - Η Τουρκία δεν διέπραξε γενοκτονία των Ελλήνων αλλά εθνοκάθαρση,

    ΠΗΓΗ

    https://oxistinneataksi.blogspot.com/2020/08/blog-post_89.html

    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί,τά σύγχρονα τσογλάνια !

      Περί τσογλανιῶν : https://sxolianews.blogspot.com/2020/01/blog-post_39.html

      Ν᾿ἀκοῦς τούς τουρανομογγόλους νά λένε : «ἡ λέξις Αἰγαῖον καί Ἀγαμέμνων,δέν εἶναι ἐλληνικές ἀλλά τουρκικές» καί νά σοῦ ἀνεβαίνει τό αἷμα στό κεφάλι,ὄχι γιατί τό λένε οἱ ἐκ τῶν Ἀλταΐων ὁρέων καταγώμενοι τουράν-μογγόλοι,οἱ μόλις τά τελευταῖα 600 χρόνια ἀφιχθέντες στά πατρογονικά μας ἐδάφη,ἀλλά γιατί τά ἀπό ἐδῶ ΤΣΟΓΛΑΝΙΑ,τό ἔχουν βουλωμένο τό σκ&τόστομά τους ! Ἑκατό χρόνια τώρα,τό ἴδιο !
      Ὅπως ἐκεῖνος ὁ ἑβραιόσπορος Μπενί Σελόν ἄκουγε τόν Ἰνονοῦ νά ὑποστηρίζει τήν ἀπό τά βάθη τῆς ἀρχαιότητος παρουσία τους στήν Θράκη καί Δωδεκάνησα καί ἀπαντοῦσε : « οἱ ἱστορικοί τίτλοι δέν πρέπει ν᾿ἀποτελοῦν τήν βάσιν ἐδαφικῶν διεκδικήσεων» ! ! !
      https://sxolianews.blogspot.com/2020/09/blog-post_24.html

      Τούς ἀναγνώριζε δῆλα δή,τήν ἀπό τά βάθη τῆς ἀρχαιότητος παρουσία τους στά ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΧΩΜΑΤΑ !
      Καί τόν κάναμε ΕΘΝΑΡΧΗ !

      Λιάκο ζεῖς καί θά ζῇς γιά νά μᾶς ὀδηγῇς,μέ ὅλα τά ΤΣΟΓΛΑΝΙΑ μαζύ κι᾿ἐσύ !

      Καλησπέρα ἀγαπητέ μου Ῥόκκο !

      Διαγραφή
  3. Άκρατος παραλογισμός
    Ψευδεπιγραφος ανθρωπισμος
    Διαλύτες λογικής
    Καινοδοξια και ρηχότητα ορθολογισμου
    Το δίκιο μου σαν φαγητό που εγώ θα φτιάξω
    Κανόνες με λογική μέγιστου και άμεσου κέρδους με ελάχιστο κόπο
    Μπερδέματα μεταξύ αξιών και αμαξωμάτων
    --Κοινώς τενεκεδες - -
    Έλεγε ο Χότζας στους άμοιρος υπηκόους του,, βλέπετε εκεί; και έδειχνε προς Ελλάδα,, εκεί υπάρχει δουλεία, εκμετάλλευση, φτώχεια
    Μαοσταλινικος γαρ, ποιος να του φέρει αντίρρηση;
    Αυτά αλλά και μόνο αυτά δεν συνέβαιναν μόνο στη χώρα των αετογεννων του σημερινού Ραμα, αλλά και σε όλη την Ανατολική Ευρώπη
    Σπάει όμως το απόστημα, και να σου τα αναρίθμητα ως στηφη περήφανα αετοπουλα απ όλες τις ανατολικό ευρωπαϊκές αετοφωλιες
    Και μάλιστα μέσα σε όλα
    Σε κάθε είδους εργασία
    Να πούμε παραδείγματα ή να μιλήσουμε με αριθμούς;
    Όμως μπορούμε;
    Υπάρχουν αριθμοί;
    Πόσοι ήλθαν στη χώρα μας;
    1992,1993,1994....2020
    Ποιες οι εισφορές τους στα δημόσια έσοδα
    Τι χρήματα αποκομισαν από εργασίες κλπ
    Πόσοι νοσηλευτηκαν όλα αυτά τα έτη στα δημ νοσοκομεία;
    Τι ποσοστο % ως αναλογία του υπολοίπου γηγενούς πληθυσμού περιεθαλπησαν εντελώς δωρεάν;
    Ξέρει μήπως ο κ Λιακος ή η κ Ρεπουση να μας διαφωτίσει και εμάς;
    Ξέρετε δεν ρωτάω για χάρη κάποιου άλλου λόγου, αλλά να δείτε ότι κάποια μέρα θα κατηγορηθουμε κιόλας και οι εν λόγω κύριοι και κυρίες θα είναι επ αμοιβή τους, κατήγοροι μας
    Και πάμε λίγο και προς Ισλάμ μεριά
    Εμείς οι σωστοί, εμείς οι επίλεκτοι, οι περιουσιοι, οι δικαιούχοι των ορυζωνων και των ποταμών του μέλιτος
    Εμείς οι σωστοί και θάνατος στους άλλους
    Τώρα για δικαιώματα γυναικών παιδιών αδυνατώ και δεν έτυχε να ακούσω κάτι
    Περιεργως δεν μπήκαν στο κόπο κάποιοι σαν το κο και την κα να μας διαφωτισουν
    Και τσουπ
    Από τη Ισλαμική μισαλοδοξια και από την ανωτερότητα σπάει και το δεύτερο απόστημα και γεμίζει το σύμπαν από τους πιστούς που η γη της επαγγελίας καθυστέρησε στο τόπο τους και βάλανε πλώρη για τη μιερη Ευρώπη
    Έτσι χωρίς κριτήρια, με διαβατήριο το ότι θέλω δηλώνω υποβάλω και αίτημα αποβιβασης σε όποια χώρα θέλω
    Ποιος είμαι, τι καπνό φουμαρω έχει μείζονα έως ανύπαρκτη σημασία
    Νέα ήθη, νέα έθιμα, νέοι κανόνες,, και εν τω μεταξύ εμείς που φοράμε την τιβενο του ΕΛΛΗΝΙΚΟΎ πανεπιστημίου, να γινόμαστε υπουργοί της Ελληνικής Κυβέρνησης αλλά και γιατί όχι και πρωθυπουργοι της, βρίσκουμε την ευκαιρία για αγώνα δικαίου που χάσαμε σαν οπαδοί των νέων δικαίων
    Καλό ε;
    Έλα τώρα, θα ντραπουμε;
    Για τις δικές μας αξίες που θαφτηκαν επί Γκορματσοφ αυτά είναι επιτρεπτά
    Όπως είναι επιτρεπτά τα ψεύδη και οι βιαιοπραγιες κάποιων αλοθρησκων
    ΟΜΩΣ για την κοινή λογική όλων των υπολοίπων πολιτών όταν κάποιος θέλει να γίνει αξιωματούχος η νέος πολίτης μιας χώρας δεν υποχρεούται από τον όρκο που δίνει οικοιοβουλως και οικοιοθελως στο σεβασμό στους νόμους στα ήθη και τον πολιτισμό της χώρας που θέλουν να ηγηθούν η να φιλοξενηθούν;
    Μήπως λοιπόν το πρόβλημα βρίσκεται σε αυτή τη μικρή διαφορά; Στη πίστη οτι
    Οι μεν κατέλαβαν την εξουσία με επανάσταση και οι δε ως φιλοξενούμενοι
    να ξεκινησουν τον πόλεμο σε αυτούς που τους φιλοξενούν;





    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις ἀγαπητέ μου ποιό εἶναι τό μεγαλύτερο κακό;Πώς ἐνῶ ἡ λογική βλέπει ὅλα τά ἀνωτέρῳ πού ἀναφέρεις,ἡ παραλογία «βασιλεύει» ! Καί αὐτό γιά ἔναν καί μόνον λόγον :ἔλλειψις Παιδείας ! Ἔχουν φροντίσῃ καί φροντίζουν,οἱ διάφοροι Λιάκηδες,γι᾿αὐτό...

      Καλησπέρα ἀγαπητέ μου !

      Διαγραφή
  4. Αγαπητή Πελασγική, καλημέρα σας! Δυστυχώς ο Α.Λιάκος έχει θύλακες σε όλα τα τμήματα Ιστορίας των Ελληνικών Πανεπιστημίων και μάλιστα πολύ ισχυρούς (πρόεδροι τμημάτων και τομέων, υπεύθυνοι προγραμμάτων προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδών κ.α.). Όταν εκπονούσα τη μεταπτυχιακή μου διατριβή στη Βυζαντινή Ιστορία στο Α.Π.Θ., "υποχρεώθηκα" να συμπεριλάβω στη βιβλιογραφία τα έργα του Α.Λιάκου, ο οποίος, όπως γράφετε, θεωρεί ότι τα έθνη είναι φαντασιακές κοινότητες, ότι η ιστορία - μόνο η ελληνική, αλίμονο!- είναι μια απίστευτη κατασκευή που εξυπηρετεί την κυρίαρχη πολιτική ιδεολογία, ότι ειδικά το Βυζάντιο προς το οποίο όλοι του αυτού φυράματος έχουν απίστευτο μένος, δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένα από τα μεσαιωνικά κρατίδια του ευρασιατικού χώρου και άλλα γραφικά. Προσαρμόζουν τις ιστορικές πηγές στα μέτρα τους και εισάγουν νέα ερμηνευτικά μοντέλα της ιστορίας, όπως το gender, τις ετερότητες κ.α. Χρειάστηκε να επιστρατεύσω ό,τι διδάγματα είχα μέχρι τότε πάρει από τη βυζαντινή διπλωματία για να μπορέσω να επιβιώσω και να ολοκληρώσω μια επιστημονική εργασία χωρίς να παραβώ τις αρχές μου. Είναι φοβερό!Σήμερα η ιδεολογική γραμμή Λιάκου είναι κυρίαρχη στις ιστορικές σπουδές. Το άλλο πρόσωπο που τελευταία επιβάλλει την οπτική του είναι ο. Νικήτας Σινιόσογλου στον οποίο αναφερθήκατε με πρόσφατη ανάρτησή σας. Σε μελέτη που ετοιμάζω για τον Γεώργιο Γεμιστό Πλήθωνα πέφτω συνεχώς πάνω του. Τον Πλήθωνα τον κατατάσσει στις αλλόκοτες μορφές του ελληνισμού (πάλι καλά που τον θεωρεί Έλληνα...). Ο Σινιόσογλου κινείται στο ίδιο μήκος κύματος με τον ανεκδιήγητο Λιάκο τον οποίο παλαιότερα είχαν διώξει από το Α.Π.Θ. επειδή εξέφραζε εθνομηδενιστικές απόψεις από το 1990 ήδη, όπως με πληροφόρησαν καθηγητές της Βυζαντινής Ιστορίας, ομότιμοι πλέον, που διαφωνούν μαζί του. Είναι βαθειά η ρίζα του κακού. Δεν ξέρω πώς μπορούμε να αμυνθούμε. Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση η βυζαντινή ιστορία έχει σχεδόν εξοβελιστεί, όπως επίσης και η ιστορία του 1821. Αφόρητη πλήξη και θλίψη...Ευχαριστώ. Θεοδώρα Παλαιολόγου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα ἀγαπητή μου Θεοδώρα Παλαιολόγου !

      Ναί «ἂφόρητη πλήξη καί θλίψη»,ἔτσι ἀκριβῶς ! Δέν ξέρω μήπως εἶναι ἤδη πολύ ἀργά γιά νά μποῦν τά πράγματα στήν θέσι τους,ὅμως φοβοῦμαι πώς,δυστυχῶς,τό κακό πού ἔχουν κάνῃ εἶναι ὁλοκληρωτικό !

      Τί νά πρωτοπῇ κανείς γιά τόν ἐν λόγῳ; Γιά ἔναν ὁπαδό τῆς θεωρίας τοῦ Φλαμεράϊερ,πού διδάσκει τά παιδιά ἐπί 3 δεκαετίες καί πλέον; .....

      Σ᾿εὐχαριστῶ πολύ ἀγαπητή μου !

      Διαγραφή
    2. Θεοδώρα Παλαιολόγου18 Σεπτεμβρίου 2020 στις 10:43 μ.μ.

      Το ανησυχητικό είναι ότι, πέραν των εξαιρετικά ενδιαφερόντων πληροφοριών για τον εν λόγω "καθηγητή" που διαβάζω στα σχόλια των αναγνωστών σας, υπάρχουν και άλλοι μπροστά στους οποίους ο Λιάκος ωχριά. Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου π.χ. είναι το πιο εθνομηδενιστικό της Ελλάδος. Του Αιγαίου...

      Διαγραφή
    3. Πανεπιστήμιο Αἰγαίου,ἔ; Χμμ...

      Εὐχαριστῶ πολύ ἀγαπητέ !

      Διαγραφή
  5. Ο Λιάκος είναι τροτσκιστής δλδ οπαδός του ομωνύμου Εβραίου. Συμμετείχε σε κομμουνιστική τρομοκρατική ομάδα γι΄αυτό συνελήφθη.
    Ο Τριαντάφυλλος Μηταφτσίδης διετέλεσε βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέν μπορῶ νά βρῶ,ἕνα παλιό δημοσίευμα,ἐπί 7ετίας,μέ συλλήψεις τρομοκρατικῆς ὀμάδας στήν Θεσσαλονίκη (εἶχαν βρεθῇ καί λίρες...).Ψάχνω ἀκόμη,διότι θέλω νά ᾿δῶ τά ὀνόματα.Τέλος πάντων.

      Καλησπέρα ἀγαπητέ μου !

      Διαγραφή
    2. Η συγκεκριμένη τροτσκιστική ομάδα αναγράφεται στην ανάρτηση σας σε φύλλο της Μακεδονίας.
      Υπήρξε και Ο βομβιστής Παύλος Ζάννας θείος του Αντωνάκη Σαμαρά, αδελφός της μητέρας του Λένας, υιός της Βιργινίας το γένος Στεφάνου Δέλτα και της Πηνελόπης,και του υπουργού των Φιλελευθέρων Αλεξάνδρου Ζάννα.
      Αποφυλακίσθηκαν τον Αύγουστο του ΄73 στα πλαίσια επιστροφής στην «δημοκρατία»

      Διαγραφή
    3. Ὄχι αὐτό τό δημοσίευμα ἀναφέρεται μόνον στήν ἀπόφασι τοῦ στρατοδικείου.Ψάχνω τό δημοσίευμα μέ τίς συλλήψεις.
      Θά τό βρῶ...

      Διαγραφή
    4. Τελικῶς ἐπρόκειτο γιά τήν φιλοβασιλική ὁργάνωσι «ΕΑΝ»,τοῦ Ἰπποκράτη Σαβοῦρα,στήν Ἀθῆνα.Περίεργη ἡ δρᾶσις τοῦ ἐν λόγῳ,γενικῶς...Ποῦ κατέληξε στό τέλος;Στό κόμμα τοῦ Καρατζαφέρη !

      Οἱ σχετικές μέ τήν ΕΑΝ,δημοσιεύσεις :

      α) http://efimeris.nlg.gr/ns/pdfwin.asp?c=124&dc=22&db=5&da=1973,
      β) http://efimeris.nlg.gr/ns/pdfwin.asp?c=124&dc=24&db=5&da=1973,
      γ) http://efimeris.nlg.gr/ns/pdfwin.asp?c=124&dc=25&db=5&da=1973

      Ὅσον ἀφορᾷ τό θέμα τῶν συλλήψεων τῆς ὁργανώσεως τοῦ Λιάκου,ἄν καί ὑπάρχουν ἀκριβεῖς ἡμερομηνίες,δέν βρίσκω δημοσιεύσεις.Περίεργο,ὅντως !

      Διαγραφή
  6. Έτσι ακριβώς έπρεπε νά μπούν τά πράγματα στήν θέση τους μέ αυτό τόν "εκλεκτό κύριο" και ακόμα μία φορά Ε Υ Γ Ε γιά τήν ανάρτηση αυτή.
    Επίσης νά θυμηθούμε ότι βάσει πλήθους δημοσιευμάτων του ημερησίου τύπου, ο σύντροφος Αντώνιος εξακολουθεί και κατέχει ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ τήν πανεπιστημιακή έδρα ΑΛΛΟΥ εκδιωχθέντος και μηδέποτε δικαιωθέντος Καθηγητού, του κ.Μιχαλόπουλου.
    Όταν όμως διαχρονικώς "ομνύεις" και ...."προσεύχεσαι" στόν ψευδο-Λένιν (Ζεντερμπάουμ;) οι θέσεις στήν τελευταία μαρξιστική χώρα της Ευρώπης, σέ "περιμένουν" μέ ανοιχτάς αγκάλας, ακόμα καί όταν ΑΝΗΚΟΥΝ σέ άλλους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυπικῶς,μέ δικαστική ἀπόφασιν καί μάλιστα τοῦ ΣτΕ,ὁ καθηγητής κ. Μιχαλόπουλος ἔχει δικαιωθῇ.Ὅπως πιστεύω καί στά μάτια τῆς συντριπτικῆς πλειοψηφίας.
      Οὐσιαστικῶς,ὅμως,δέν ἔχουν μπῇ τά πράγματα στήν θέσιν τους,ἀλλά καί οὔτε μπορεῖ νά μποῦν ποτέ.Γιατί;Νομίζω τήν ἀπάντησιν τήν ἔχει δώσῃ μέ σχόλιό του,ὁ ἀνώνυμος σχολιαστής 1:59΄μ.μ.

      Εὐχαριστῶ πολύ γιά τά καλά σας λόγια,ἀγαπητέ μου Ἰωάννη Καποδίστρια !

      Υ.Γ. Ζεντερμπάουμ,ὁ Βλαδίμηρος Ἴλιτς Οὐλιάνωφ μέ τό ψευδώνυμο «Λένιν»; Μᾶλλον ὄχι,ἀγαπητέ μου.Θά ἀναφερθοῦμε σ᾿αὐτόν κάποια στιγμή.Τό σίγουρο,στήν περίπτωσίν του,ἡ ἑβραϊκή ΚΑΙ αὐτοῦ,καταγωγή.

      Διαγραφή
  7. Παρακολουθώ τα άρθρα σας συχνά.
    Άλλοτε συμφωνώ και άλλοτε διαφωνώ.

    Επανειλημμένως κι εσείς διαφωνείτε μαζί μου.
    Αυτό δεν είναι κακό.

    Με αφορμή την σημερινή σας αναφορά, θα ήθελα να επισημάνω το εξής.
    Ο άνθρωπος αυτός και η σύζυγός του εξυπηρετούν συγκεκριμένα συμφέροντα.
    Άλλα είναι ορατά και άλλα όχι.

    Π.χ. Σε πρώτη ανάγνωση, θα μπορούσε να πει κανείς, ότι είναι απλώς ένας ακόμα κομμουνιστής που κονομάει απ' όπου βρει.

    Με μια δεύτερη ματιά, θα διαπιστώσει κάποιος, ότι όλοι αυτοί, λένε τα ίδια πράγματα εδώ και 40 χρόνια.

    Με μια τρίτη θα διαπιστώσει ότι για να λένε όλοι τα ίδια και να "πιάνουν" ή όλος ο κόσμος έχει γίνει μ@λ@κ@ς (που ισχύει σε μεγάλο βαθμό αλλά όχι σε απόλυτο) ή ότι έχουν περίεργες "πλάτες" που τους υποστηρίζουν με κάθε μέσο ή εν πάσει περιπτώσει και τα δύο. Διότι οι τύοι εκ του συστήματος εξασφαλίζουν δουλειές, θέσεις, χρήμα, γκόμενες κλπ

    Με πιο προσεκτική όμως προσέγγιση, θα γίνει αντιληπτό ότι ο πραγματικός ωφελημένος δεν είναι το εκάτοτε κομμουνιστικό σκουπίδι, αλλά ο υπερ- απάνθρωπος, συστημικός, αρχικαπιταλιστής, κακοποιός που βρίσκεται από πίσω και ο οποίος κερδίζει, όχι από μισθουλάκους και θεσούλες, αλλά από τα συνολικά κέρδη του "μαγαζιού".

    Με απλά λόγια, ο άκρατος καπιταλισμός και η εκμετάλλευση, επιβάλλονται μέσω του κομμουνισμού στις διάφορες μορφές του.

    Αυτό το απλό πράγμα, δεν έχει βρεθεί να ένας άνθρωπος να το εκστομίσει από Δημόσιο βήμα εδώ και 40 χρόνια.
    Αυτό δεν κάνει εντύπωση ;

    Άσε τα κουμούνια να λένε και να κάνουν ότι θέλουν.
    Οι "δεξιοί" που θίγονται που είναι ;

    Ψάχνεις να βρεις δεξιόστροφο σοβαρό βιβλίο και δεν βρίσκεις.
    Οι συντηρητικοί διαννούμενοι που βρίσκονται άραγε και τι λένε ;

    Έχουν βολευτεί στον ρόλο του "διαννούμενου" και αμολάνε κατ' επίφαση σοφίες
    και μάλιστα, απαλά - απαλά, μην παρεξηγηθεί κανείς και χάσουν τα προνόμια.

    Εδώ ο συντηρητικός κόσμος της χώρας, δεν εκπροσωπείται από κανένα κόμμα.
    Μιλάμε για ένα σιωπηλό 40 % ...

    Αυτό είναι το άξιο σχολιασμού.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἔ,νά λοιπόν πού μία φορά θά συμφωνήσω,ἀπολύτως,μαζύ σου,ἀγαπητέ !

      Καλησπέρα !

      Διαγραφή
  8. Περί της άκρατης φιλοπολεμης και ποταπης ρητορικής του Ερντογκαν και των προκατόχων του έχει μιλήσει τις των παραμορφωμενων προοδευτικών μας;
    Και όχι μόνο αυτών, αλλά και του Ραμα, και λοιπών αξιωματουχων της γείτονος;
    Σήμερα, ή μάλλον κάπου και που βγαίνουν και κάποιοι τίμιοι επί των διεθνών δικαίων και ψελιζουν ότι ενδεχομένως και οι Τούρκοι να έχουν κάποιο δίκιο
    Για τις ρητορικές και τις πρακτικές τους όμως, κουφαμαρα και μουγκαμαρα
    Διαβάστε λοιπόν την αγόρευσή του Δανού αντιπροσώπου για την Τουρκία στα Ηνωμένα Έθνη
    Υπάρχει κάπου στο Ελληνικό διαδίκτυο;
    Μην το χάσετε
    Κρατήστε το, γιατί τόσο απλή και λογική τοποθέτηση έχουμε να δούμε στον τόπο μας πολύ καιρό
    Είναι μεγάλη η προσπάθεια που καταβάλουν ο παραλογισμός και η νοθεία της λογικής στη χώρα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. « ενδεχομένως και οι Τούρκοι να έχουν κάποιο δίκιο»,λένε κάποιοι « τίμιοι επί των διεθνών δικαίων» ;!

    Γιά ἐξήγησέ το μας,λιγάκι αὐτό.

    Ἄ,ἐπίσης γιατί δέν μᾶς λές τήν οὐσία αὐτῶν πού εἶπε ὁ Δανός,στά Η.Ε. γιά τήν τουρκιά; Γιά νά μήν χάνουμε καί χρόνο μέ τό ψάξιμο...

    Καλησπέρα ἀγαπητέ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. To (τίμιοι) περί διεθνών δικαίων σε παρένθεση
    Διάβασε σχετικά στις σημερινές αναρτήσεις https://www.athensvoice.gr/politics/679300_i-ellada-den-ehei-100-dikio-stis-diafores-tis-me-tin-toyrkia
    Το έψαξα και το επανέφερα πανεύκολα
    Και εγώ ρωτάω απλούστατα
    Περί της εχθρικοτατης και ποταποτατης ρητορικής Ερντογκαν και συν αυτώ έναντι της χώρας μας
    Καλησπέρα και σε σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σά νά διαβάζω τίς θέσεις τῆς Μπακογιάννη καί τοῦ Ῥοζενστάϊν !

      Ἤμαρτον !

      ΚΑΝΕΝΑ δικαίωμα δέν ἔχουν οἱ τουρκαλάδες εἴτε ἐπί ἐδαφῶν μας εἴτε ἐπί τῶν θαλασσίων συνόρων μας.Τελεία καί παύλα.-

      Εὐχαριστῶ ἀγαπητέ μου !

      Διαγραφή
  11. Περί Δανίας στα Ηνωμένα Έθνη;
    https://alfeiospotamos.gr/?p=46068
    Καλησπέρα σας με την ευχή να δημοσιεύουμε και να διαβάζουμε και τους λιγοστούς λογικούς εναπομηναντες στη γη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί λέει ὁ Δανός; Πολύ ἁπλῶς ὁμολογεῖ πώς στήν χώρα του διαβιοῦν πλέον τῶν 2 ἑκατομμυρίων τούρκων ! Σέ μία χώρα τῶν 6 ἑκατομμυρίων δέχεται νά ὑπάρχουν 2 ἑκατομμύρια τοῦρκοι; ! ! ! Ἐκτός καί ἔχουν κάνει λάθος οἱ μεταφραστές τοῦ κειμένου...

      Τό ὅτι ἔφερε τό παράδειγμα αὐτό γιά νά καυτηριάσῃ τίς τακτικές καί βαρβαρότητες τῆς τουρκίας ἀντάμα μέ τούς τζιχαντιστές,σέ Συρία,καταλαβαίνουμε γιατί τό ἔκανε.

      Ὅμως ἐκεῖνο πού δέν καταλαβαίνω εἶναι γιατί ἕνα κράτος ὅπως ἡ Δανία,δέχεται αὐτή τήν πληθυσμιακή ἀναλογία καί μάλιστα μέ μουσουλμάνους οἱ ὁποῖοι εἶναι γνωστό πώς αὐξάνονται καί πληθύνονται...

      Ἔ,αὐτό δέν τό λέω λογική,ἀλλά κάτι ἄλλο...

      Πάντως στό βικιπαίδεια πού κύτταξα γράφει πώς μόνον τό 4% εἶναι μετανάστες.

      Μήπως νά ψάξουμε τό αὐθεντικό κείμενο;

      Διαγραφή
    2. Ναί,τήν εἶχαν φτιάξῃ οἱ ὁπαδοί τοῦ Σώρρα μέ τά τρίς ! Δέν ξέρω ἄν εἶναι ἀκόμη οἱ ἴδιοι,πάντως αὐτός πού πρωτοστάτησε στό στήσιμό της,ἕνα ἀπό τά ...ἀρχιπαλλίκαρο τοῦ ἀπατεῶνος,τήν ἔχει κάνῃ καί ἀπό τόν Σῶρρα καί ἀπό τήν χώρα (ὅπως εἶχα μάθῃ πέρσι).

      Ἀπατεῶνες,καιροσκόποι,πατριδοκάπηλοι καί ἄκρως ἐπικίνδυνοι δυστυχῶς...

      Καλησπέρα ἀγαπητέ Ῥόκκο !

      Διαγραφή
  12. ΛΙΑΚΟΣ=ΤΟΡΚΟΥΕΜΑΝΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

    ΜΕ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΆ:Ο ΚΡΥΦΟΣ ΤΖΙΟΥ ΙΕΡΟΕΞΕΤΑΣΤΗΣ ΕΙΧΕ ΕΝΤΟΛΕΣ ΝΑ ΒΑΣΑΝΙΣΕΙ ΚΑΤΑΔΙΩΞΕΙ ΤΟΥΣ ΣΕΦΑΡΔΙΤΕΣ ΕΒΡΑΊΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ Ω!ΤΟΣΟ ΧΡΗΣΙΜΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΤΟΥΣ ΣΕ Β.ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΟΘΩΜΑΝΙΚΉ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΊΑ.

    Ο ΤΩΡΙΝΟΣ "TORQUEMADA" ΠΑΛΙ ΩΣ ΚΡΥΠΤΟΤΖΙΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΕΡΓΟΛΑΒΙΑ ΤΗΝ ΙΕΡΑΝ ΕΞΕΤΑΣΙΝ/ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΙΝ ΤΩΝ ΕΛΛΉΝΩΝ, ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΞΟΝΤΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΑΠΟΜΕΊΝΑΝΤΕΣ ΝΑ ΔΙΑΣΠΑΡΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΤΈΣΣΕΡΕΙΣ ΑΝΕΜΟΥΣ ΤΗΣ ΥΦΗΛΊΟΥ ΚΙ ΕΚΕΙ ΝΑ ΑΠΟΒΙΩΣΟΥΝ=ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΝΟΜΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΦΡΑΓΊΔΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥΙΤΗ ΚΑΘΗΓΗΤΉ ΨΕΥΔΟΙΣΤΟΡΙΑΣ.

    ΝΑΙ,ΕΙΝΑΙ ΙΗΣΟΥΙΤΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΝΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΠΕΤΟΦΩΛΙΑ ΤΟΥ ΕΛ ΜΠΑΤΙΚΑΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΙΗΣΟΥΙΤΙΚΗ ΕΚΑΠΑΙΔΕΥΣΗ= ΑΠΟ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. ΒΑΡΒΑΡΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΤΑΓΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΜΥΑΛΟΥ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΩΤΕΡΟΥ ΚΛΙΜΑΚΙΟΥ ΑΝΕΥ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ.

      ΑΨΥΧΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΟΙ ΥΠΗΡΕΤΕΣ.

      ΕΡΕΒΟΣ.

      Διαγραφή
    2. Καί λίγα λές,ἀγαπητέ Ῥόκκο,σέ σχέσι μέ τό κακό πού ἔχουν κάνῃ 45 χρόνια τώρα καί πού συνεχίζουν νά κάνουν.

      Καί λίγα λές...

      Καλησπέρα ἀγαπητέ μου !

      Διαγραφή
  13. H Ελλάδα μέχρι το 1966 και παρά τις προσπάθειες των ανθελλήνων Παπανδρέου ήταν μια πλούσια οικονομικά χώρα. Η προδοσία ήρθε με την χούντα του Παπαδόπουλου. Αυτός έθεσε τις βάσεις για την μεγάλη καταστροφή. Αυτός ο ταγματασφαλίτης και ρουφιάνος των Αμερικανών έκανε μάγκες τύπους σαν τον Λιάκο, τον Βαρδή, τον Λαλιώτη, την Δαμανάκη, τους Παπανδρέου...τους Μητσοτάκηδες..

    Και η δικαιολογία των χουντικών; Κάναμε επανάσταση γιατί λέει οι κομμουνιστές θα έπαιρναν τα όπλα. Και τελικά; Όλοι οι μετανιωμένοι κομμουνιστές βρίσκονται ως στελέχη της Χούντας!!

    Μέχρι και ο κομμουνιστής Παπαδημούλης των μκο πήρε υποτροφία επί Χούντας!! Ενώ τάχα μου ο Λιάκος παιρνούσε από δίκες!!

    Ό,τι κακό συμβαίνει σήμερα στη χώρα και τον λαό έχει το στίγμα της χούντας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. «Όλοι οι μετανιωμένοι κομμουνιστές βρίσκονται ως στελέχη της Χούντας!!»

      Πιᾶσε ἂπό τόν Γεωργαλᾶ,τόν ἐπικεφαλής τῆς προπαγάνδας τῆς 7ετίας καί πέρνα στόν πατέρα τοῦ Δημητρᾶ,τοῦ Παρατηρητηρίου. Πόσοι ἀκόμη ἀνάμεσά τους..!

      Ἄν ἀναλογιστεῖ κανείς τί ἐπετεύχθη σ᾿αὐτή τήν περίοδο...!

      Πολλή προδοσία στήν χώρα αὐτή !

      Διαγραφή
    2. O λαός δεν διαβάζει και δεν παρακολουθεί. Αυτό είναι το μεγάλο δυστύχημα.

      Η Ελλάδα είναι ένας φαύλος κύκλος!

      Αν βγω δημόσια και πω ότι "η Χούντα είχε κομμουνιστές δίπλα της" θα με περάσουν για τρελό...

      Διαγραφή
    3. Kαι αν το ψάξεις σχεδόν όλοι οι ανδριάντες του Ελευθερίου Βενιζέλου στην ΑΘήνα εγκαινιάστηκαν επί Χούντας!!

      Δούλευαν, δούλευαν για την νέα εποχή...Έπρεπε η Ελλάδα να περάσει από την εποχή τής Βρετανικής κυριαρχίας στην μεταπολεμική εποχή της Αμερικανικής κυριαρχίας, και αυτό έγινε με τη Χούντα.

      Από εκεί και πέρα κατά την διάρκεια της Χούντας θα έχουμε και τους νέους "επαναστάτες" της μεταπολίτευσης...τύπους όπως ο Λιάκος, ο Λαλιώτης, ο Τζουμάκας...Όποιον ήθελαν οι Αμερικανοί να ξεχωρίσουν και στη συνέχεια ν’ «αναδείξουν» ως μελλοντικό πολιτικό παράγοντα, τον «βάπτιζαν» αντιχουντικό αγωνιστή τής ελευθερίας..


      21 Απριλίου είναι τα γενέθλια της Ελισάβετ...Οι Αμερικανοί της έκαναν ένα αξέχαστο δώρο! με κάτι αγράμματους καραβανάδες!!

      Τυχαία ο Τσίπρας πρωθυπουργός?? Οι γονείς του σκληροί κομμουνιστές αλλά Χουντικοί...και μετέπειτα στο άρμα του ΠΑΣΟΚ.

      Πιάσε όλους τους επιχειρηματικούς παράγοντες της χώρας. όλοι τους στον στενό κύκλο της οικογένειας Μητσοτάκη. Κομμουνιστές που ανακάλυψαν τα Gucci.

      Ο μόνος άτυχος ήταν ο Παναγούλης...αυτός δεν είχε καταλάβει το κόλπο...

      Διαγραφή
    4. Ὅταν καταλάβουν,κάποια στιγμή,τήν ἀλήθεια,τότε θά εἶναι πάρα πολύ ἀργά,κυρίως γι᾿αὐτούς.Ὅσο γιά τούς ἄλλους,τούς «τρελούς»,θά καοῦν μαζύ μέ τά ξερά,δυστυχῶς...

      Πάντως,ἀπό τό νά ἀνήκω στήν κατηγορία τῶν πλανημένων,χίλιες φορές σ᾿ἐκείνη τῶν «τρελῶν» !

      Καλησπέρα ἀγαπητέ !

      Διαγραφή
    5. Μά ἤδη τό ἔχω γράψῃ :

      Ποιός ἔστησε,πρῶτος,ἀνδριάντα τοῦ Βενιζέλου στήν Ἀθήνα;
      https://sxolianews.blogspot.com/2019/05/blog-post_20.html

      Λἐς καί ἦταν ἡ πρώτη της δουλειά : « Τήν Κυριακή 5 Ὀκτωβρίου 1969,ἔγιναν τά ἀποκαλυπτήρια τοῦ ἀνδριάντος τοῦ Ἐλευθερίου Βενιζέλου,στήν Ἀθήνα » !
      Καί τεράστιο,ὄχι ἀστεῖα !

      Ὁ Παναγούλης...Ἐκείνη ἡ φωτό ἀπό τόν καφέ τῆς κηδείας του,μέ τόν Γιαννόπουλο δῖπλα στἠν χαροκαμμένη μάνα,τόν Παπανδρέα καί τήν Μάργκαρετ Τσάντ ἀντάμα,λέει πολλά.Ἀρκεῖ νά προσέξει κανείς τόν τρόπο πού ἡ μητέρα τοῦ Παναγούλη κυττᾶ τόν Ἀνδρέα...

      Καί ὁ Γιαννόπουλος τά χεράκια στό γνωστό συμβολισμό...

      Ἐδῶ : https://sxolianews.blogspot.com/2019/08/blog-post_23.html

      Εὐχαριστῶ ἀγαπητέ !


      Διαγραφή
    6. Ἄ,ἤθελα νά συμπληρώσω : Ὁ Παναγούλης δέν εἶχε καταλάβῃ τό κόλπο ἤ τό εἶχε ΠΑΡΑ-καταλάβῃ ὥστε νά βγῇ ἀπό τήν μέση;

      Λέω...

      Διαγραφή
    7. Στο τελευταίο της βιβλίο η Οριάνα Φαλάτσι τα γράφει όλα....στο ellada δεν θα κυκλοφορήσει ποτεεεεεεε

      Και κάτι για τον Βελουχιώτη. Την πάτησε από τους κομμουνιστές που είχε δίπλα του!! Το πέρασμα στην Πελοπόννησο ήταν μοιραίο, εκεί τον περίμενε ο Μπελογιάννης...ο δολοφόνος Μπελογιάννης...Εκεί τελείωσε ο Βελουχιώτης!! Μαζί με τους ταγματασφαλίτες έσφαξαν επίτηδες και μικρά παιδιά. Οικογενειάρχες. Τα νέα έφτασαν παντού και όλοι έριξαν το ανάθεμα στον Βελουχιώτη. Ήταν ζήτημα χρόνου να τον κάνουν κομμάτια. Με την επιστροφή Ζαχαριάδη, τον οδήγησαν στο τέλος. Δημιούργησαν ένα νέο ΕΑΜ-ΕΛΑΣ μόνο και μόνο για τον εμφύλιο που επιδίωκαν.

      Οι δωσίλογοι της κατοχής ( έστησαν τον εμφύλιο) θα περίμεναν μέχρι την Χούντα για να βαπτιστούν αγωνιστές της δημοκρατίας!

      Είναι σκληρή χώρα η Ελλάδα με σκληρό κόσμο...


      Διαγραφή
    8. ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟ "ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ" ΚΟΜΜΑΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΕΡΓΟΛΑΒΙΕΣ.
      ΒΛΕΠΕ ΚΟΚΚΑΛΗΣ, ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ, κ.α
      ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΜΗΔΕΝΙΚΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ.....ΝΟΥΜΕΡΑ ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ.

      ΤΟΝ ΠΑΠΑΤΖΗ ΩΣ ΤΡΟΤΣΚΙΣΤΗ....ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΚΤΕΛΕΣΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΜΟΛΗΣΕ ΓΙΑ.... ΑΝΤΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ..
      ΗΤΑΝ ....ΑΚΡΙΒΗ Η ΣΦΑΙΡΑ ΜΑΛΛΟΝ.

      Διαγραφή
    9. Θέλω νά ᾿δῶ,θά τά καταλάβουν ὅλα αὐτά καί κυρίως τόν ῥόλο πού ἔπαιξε ἡ συγκεκριμένη ὁμάδα ( τί ἀγάπη πού εἶχαν στήν μασωνία ! ! ! ),τήν περίοδο ἐκείνη,καί ὡς μελλοντική παρακαταθήκη αὐτῶν πού βιώνουμε σήμερα,κάποιοι πού ἀκόμη τούς μνημονεύουν;

      Πόσο προδομένη αὐτή ἡ χώρα;Πόσο προδομένοι οἱ Ἕλληνες; Κρῖμα...

      Καλησπέρα ἀγαπητέ μου Ῥόκκο !

      Διαγραφή