" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Κυριακή, 9 Δεκεμβρίου 2018

Οἱ σύγχρονοι Μακκαβαῖοι τῆς ἑλλαδικῆς καί τά κεράκια τῆς Μενορά !



Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ !!!
Κατά τό Ταλμούδ,ὅπως ἱσχυρίζεται ἑβραϊκή σελίς (ἐδῶ) :

 « Το Ταλμούντ μας εξιστορεί ότι κατά την προέλαση του Μεγάλου Αλεξάνδρου και των στρατευμάτων του προς την κατάκτηση της Ιερουσαλήμ, μία αντιπροσωπεία των πιό ηλικιωμένων και σοφών Εβραίων με επικεφαλής τον Αρχιραββίνο Σσιμόν Ατσαντίκ, ανέλαβε να συναντήσει τον στρατηλάτη για να διερευνήσει τις προθέσεις του απέναντι στον Εβραϊκό λαό. Οταν ο Μέγας Αλέξανδρος αντίκρυσε τον Σσιμόν Ατσαντίκ, κατέβηκε από το άλογό του και γονάτισε μπροστά του. `Υστερα, διηγήθηκε στον έκπληκτο Αρχιραββίνο και στους συνοδούς του, ότι τις νύχτες πριν από κάθε μάχη με τους Πέρσες, έβλεπε ένα όραμα στο οποίο οι προσευχές και οι ευλογίες του Αρχιραββίνου οδηγούσαν τα στρατεύματά του σε θριαμβευτική νίκη.

Αισθανόμενος βαθιά ευγνωμοσύνη και σεβόμενος τις πνευματικές αξίες των Εβραίων και τους Νόμους τους, ο Μέγας Αλέξανδρος υπήρξε ένας πολύ ευγενικός και γενναιόδωρος κυβερνήτης. Ακύρωσε την επιβολή φόρων στους Εβραίους και ακόμη προσέφερε πολλές φορές ζώα στο θυσιαστήριο του Ιερού Ναού.


»Η Ελληνιστική αφθονία, τα ηδονιστικά έθιμα, οι παγανιστικές τελετουργίες, ο αθλητισμός, οι επιστήμες, η φιλοσοφία αλλά και η Ελληνική γλώσσα υιοθετήθηκαν από πολλούς Εβραίους, οι οποίοι άρχισαν ν' αφιερώνουν  τον χρόνο τους στην εκμάθηση του Ελληνικού Πολιτισμού αντί στην μελέτη της Τορά, να μιλούν την Ελληνιστική Κοινή αντί Εβραϊκά και να δίνουν στα παιδιά τους ελληνικά αντί βιβλικά ονόματα.


...κάτω από την κυριαρχία της Δυναστείας των Σελευκιδών και του Σύριου βασιλιά Αντιόχου...Ο αλλαζών Αντίοχος κήρυξε ιερό πόλεμο εναντίον τους  εφαρμόζοντας την απαγόρευση της διατήρησης των παραδόσεών τους και την εξάσκηση των θρησκευτικών τους καθηκόντων, τις συστηματικές διώξεις και τις δολοφονίες. Το Μπέτ-Αμικντάσς συλλήθηκε και λεηλατήθηκε από όλους τους θησαυρούς του...ο Αντίοχος εγκατέστησε το άγαλμα του Δία μέσα στον Ιερό Ναό, απαγόρευσε με ποινή θανάτου την τήρηση του Σααμπάτ και των άλλων θρησκευτικών εορτών καθώς και τις τελετές περιτομής (Μπερίτ-Μιλά). 




Η συνεχής καταπίεση των Εβραίων, η ιεροσυλία του Ναού  και το φάσμα της πλήρους εξαφάνισης οδήγησε μία χούφτα πιστούς να επαναστατήσουν...Αρχηγός της μικρής ομάδας των επαναστατών ήταν ένας ηλικιωμένος ιερέας, ο Ματατιάου Χασσμοναϊ, υποστηριζόμενος από τους πέντε γιούς του Γιεουντά, Ελιέζερ, Σσίμων, Γιοχανάν & Γιονατάν. Η προσπάθεια ανατροπής του Συριακού ζυγού κράτησε πολλά χρόνια...Μετά τον θάνατο του Ματατιάου, την συνέχιση του αγώνα ανέλαβε ο πρωτότοκος γιός του Γιεουντά,  ο οποίος χάραξε στις ασπίδες των επαναστατών τα αρχικά του βιβλικού ρητού "Μι Καμόχα Μπαελίμ Αδονάϊ" που σημαίνει "Ποιός όμοιός Σου μεταξύ των Θεών, Αδονάϊ". Τα τέσσερα Εβραϊκά γράμματα Μέμ, Κούφ, Μπέτ και Γιούντ σχηματίζουν την λέξη Μακάμπι που σημαίνει "Σφύρα" γι' αυτό και οι επαναστάτες εκείνης της εποχής ονομάστηκαν "Μακαμπίμ" ή "Μακαβαίοι".

»οι Μακαβαίοι κατόρθωσαν να αποτινάξουν τον ζυγό των Συρίων και να απελευθερώσουν την πατρίδα τους. Πρώτο τους μέλημα που κράτησε αρκετό καιρό ήταν ο καθαρισμός του Ιερού Ναού από τα ειδωλολατρικά αγάλματα και η  επαναλειτουργία του σύμφωνα με τις Εβραϊκές Παραδόσεις,αποφάσισαν να γιορτάσουν την "επαναφιέρωση" της πίστης στον Θεό τους γι' αυτό και επ' ευκαιρία των εγκαινίων της επαναλειτουργίας του Ιερού Ναού, ονόμασαν την γιορτή αυτή Χανουκά που στα Εβραϊκά σημαίνει "αφιέρωση"



...Για να επαναλειτουργήσει όμως ο Ναός, έπρεπε να βρεθεί μεγάλη ποσότητα από αμόλυντο αγνό ελαιόλαδο, σφραγισμένο από τον Αρχιερέα, για το άναμμα του Αιωνίου Φωτός, της Μενορά. Οι Μακαβαίοι βρήκαν στις αποθήκες του Ναού μόνο ένα μικρό κανατάκι που επαρκούσε υπό κανονικές συνθήκες για το άναμμα μίας μόνο ημέρας. Για να ετοιμάσουν νέα ποσότητα αγνού ελαιολάδου έπρεπε να περάσουν οκτώ ολόκληρες ημέρες. Το δίλημμα ήταν μεγάλο: να περίμεναν άλλες οκτώ ημέρες για να επαναλειτουργήσουν τον Ιερό Ναό ή να χρησιμοποιούσαν την μικρή ποσότητα λαδιού που είχαν βρεί διακινδυνεύοντας να σβήσει η Μενορά μετά από μία ημέρα;  Τελικά, ορμώμενοι από την βαθιά τους πίστη, αποφασίσαν να ανάψουνε την Μενορά και ο Θεός έκανε το θαύμα του: το μικρό κανατάκι λαδιού διήρκεσε οκτώ ολόκληρες ημέρες, όσες ακριβώς χρειάζονταν για να ετοιμάσουν μεγάλη ποσότητα από αγνό λάδι. Τον επόμενο χρόνο, οι χαχαμίμ όρισαν τον παντοτινό εορτασμό του Χανουκά για οκτώ ημέρες, σε ανάμνηση του θαύματος του Θεού και της βοήθειάς Του στην διατήρηση της θρησκευτικής ταυτότητας του Εβραϊκού Λαού» (εἴπαμε ἀπό ἐδῶ)


Κατά τούς ἑβραίους,λοιπόν,αὐτό εἶναι τό ἱστορικό τῆς καθιερώσεως τῆς ἑορτῆς τοῦ Χανουκά.

Μεγάλος Ἀλέξανδρος καί Σελευκῖδες-Ἀντίοχος.


Ἐνῶ,ἐξυμνοῦν τόν Μεγάλο Ἀλέξανδρο,χαρακτηρίζουν ὡς δυνάστη καί ἀμείλικτο διώκτη τῶν ἑβραίων,τόν Ἀντίοχον. Καί ξέρετε ποῦ εἶναι τό περίεργον; Μά στό ἁπλούστατον καί λογικότατον,πού λέει πώς, ὁ Ἀλέξανδρος ἦταν ἐκεῖνος πού ἔφερε τόν ἑλληνικό τρόπον ζωῆς στήν περιοχή τῆς Μέσης Ἀνατολῆς,μέσῳ τῆς κατακτήσεώς της ! Ἀλλά καί ὁ Ἀντίοχος ὡς κληρονόμος τῆς Αὐτοκρατορίας τοῦ Ἀλεξάνδρου συνέχισε τό ἔργο του. Πῶς μπορεῖς  νά τιμᾶς ἕναν κατακτητή τοῦ τόπου σου,ἀλλά νά μισῇς αὐτό πού, ἀναποφεύκτως,ἔφερε ἡ κατάκτησις ; Αὐτό εἶναι πρός ψυχολογικήν διερεύνησιν...

Διότι,ἔστω κι᾿ἄν ὑποθέσουμε πώς ὁ Ἀλέξανδρος τούς εἶχε παραχωρήση κάποια προνόμια,μήπως αὐτό ἔκανε τήν κατάκτησι νά μήν εἶναι κατάκτησι; Ὄχι βεβαίως. Ποιό ἦταν λοιπόν τό πρόβλημα,στήν συνέχεια μέ τήν βασιλεία τῶν κληρονομων τοῦ Ἀλεξάνδρου; Μά τό λὁμολογοῦν καί οἱ ἰδιοι: 

»Η Ελληνιστική αφθονία, τα ηδονιστικά έθιμα, οι παγανιστικές τελετουργίες, ο αθλητισμός, οι επιστήμες, η φιλοσοφία αλλά και η Ελληνική γλώσσα υιοθετήθηκαν από πολλούς Εβραίους, οι οποίοι άρχισαν ν' αφιερώνουν  τον χρόνο τους στην εκμάθηση του Ελληνικού Πολιτισμού αντί στην μελέτη της Τορά, να μιλούν την Ελληνιστική Κοινή αντί Εβραϊκά και να δίνουν στα παιδιά τους ελληνικά αντί βιβλικά ονόματα.

Συνεπῶς τό πρόβλημα δέν ἦταν ὁ Ἀντίοχος οὔτε κανένας ἄλλο.Αὐτοί οἱ ἴδιοι ἦσαν τό πρόβλημα καί ὁ ...πολιτισμός τους.Διότι γιά νά ζηλέψῃ κάποιος ἕναν ἄλλο πολιτισμό καί νά τόν μιμεῖται σημαίνει πώς ὁ δικός τους ὑστερεῖ κατά πολύ. Ἐ,καί ἐδῶ πού τά λέμε,τί πολιτισμό νά εἶχαν οἱ νομάδες,ἔμποροι καί παραγωγοί πορνῶν; Θαμπώθηκαν ἀπό τό Ἑλληνικό Φῶς καί δικαίως ἀναζήτησαν σ᾿αὐτό τήν πολιτιστική τους ἀνάπτυξιν.Κανένας Ἀντίοχος δέν τούς ἔφταιγε,ἁπλῶς ἔβλεπαν πώς ἔχαναν ἕναν λαό πού τόν εἶχαν μαντρώση κάτω ἀπό ἕνα θρησκευτικό καθεστώς καί βεβαίως τόν ἐκμεταλεύονταν ἀναλόγως. Αὐτά ἔχαναν καί αὐτά ἦταν πού ἔπρεπε νά πάρουν πίσω καί πάλι προτάσσοντας τήν θρησκεία τοῦ Γιαχβέ,ἐννοεῖται.  

Τώρα ὅλα τά ὑπόλοιπα,περί ἐπαναστάσεως καί Μακκαβαίων καί μεγάλης ἐπικρατήσεως τῶν ἑβραίων ἔχουν μᾶλλον περισσότερο σημασία γιά τούς ἱστορικούς ἀναλυτές,κυρίως γιά τά σημαντικά λάθη τοῦ Ἀντιόχου πού ἔδωσε τό δικαίωμα σ'ἐκείνους νά λένε πώς ἐπέτυχαν νίκη μεγάλη κατά τοῦ Ἑλληνισμοῦ,μά κυρίως πού τούς ἔδωσε τήν βάσιν πάνω στήν ὁποίαν πάτησαν καί ἔφτασαν ἐδῶ πού εἶναι σήμερα καί ν' ἀνάβουν τά κεριά τῆς Μενορά !

Σβήνοντας τά ἴχνη τοῦ Ἑλληνισμοῦ, στά βάθη τῆς Ἀνατολῆς...

Ἰσλαμιστές καί ἀνιστορησία ἐγχώρια

Αντίοχος και Μακκαβαίοι


Καί πᾶμε τώρα νά συνδέσουμε τόν Μεγάλο Ἀλέξανδρο μέ τό Χανουκά καί τά κεριά τῆς Μενορά,στό σήμερα.

Σήμερα,λοιπόν,ὁ Ἀλέξανδρος,ναί ὁ Μέγας,σέ ποιόν «ἀνήκει»; Ἐπισήμως καί μέ τήν ἔγκρισιν τῆς Ἑλλάδος,στό μόρφωμα πού λέγεται Σκόπια κάποιων γυφτοσλαύων πού βρέθηκαν στήν περιοχή,ὑπό τήν ἀνοχή καί ἔγκρισιν παρακαλῶ,τῶν Βυζαντινῶν,περί τόν 6ο μ. Χ. αἰ. Τότε πού ξεκίνησε καί ἡ διάδοσις τοῦ ἰσλαμισμοῦ τοῦ ἑβραίου τῇ καταγωγῇ (τό διαβάζεται στό Ἰσλαμιστές καί ἀνιστορησία ἐγχώρια),Μωάμεθ.

Καί ἐνῶ οἱ σκοπιανοί παίρνουν ἐπισήμως τήν ὀνομασία Μακεδονία ἑπόμενο βῆμα καί ἡ γεωγραφικῶς ἑλληνική Μακεδονία.Καί τί σημαίνει Μακεδονία γιά τήν ἑλλαδική περιοχή; Θεσσαλονίκη ! Ναί,Θεσσαλονίκη ! Ἡ Θεσσαλονίκη πού θεωρεῖται ἡ Ἱερουσαλήμ τῶν Βαλκανίων ! Καί ἐπεί δή οἱ ἑβραῖοι ἀγαποῦν τό χρήμα καί ὄχι τήν δόξαν (ἀφοῦ τήν ἀγοράζουν μ'αὐτό εὑκόλως) τό θέμα βεβαίως δέν εἶναι ἁπλῶς ἡ Σαλόνικα ἀλλά ἡ Μακεδονία καί τά Βαλκάνια καί ὅτι πλοῦτο ἔχουν ἐπάνω καί κάτω τῶν ἐδαφῶν τους...Ὁ Σόῤῥος ξέρει...



Ἡ Θεσσαλονίκη.λοιπόν,ἡ δευτέρα Ἱερουσαλήμ,δέν μπορεῖ παρά νά ἑορτάζει τό Χανουκά ! Καί ἡ ...κόκκινη Κατερίνα πού πάει γιά πρῶτη ...κυρία τοῦ Δήμου τῆς πόλεως,δέν μπορεῖ παρά νά ἀνάβῃ τό κεράκι τῆς Μενορά (τό πρῶτο,παρακαλῶ,ἔχει σημασία ἀφοῦ συνδέεται μέ τό «θαῦμα» τοῦ Ἰαχβέ,ὅπως διαβάσατε ἀνωτέρω...Τώρα,θέλω νά δῶ ποιός θά πάρῃ συνέχεια στό ἄναμμα τῶν ὑπολοίπων ὀκτώ...)! Ἑορτάζει κι'αὐτή ! Τήν ἐπερχομένη νίκη τῶν συγχρόνων Μακκαβαίων πού ἄρχουν τῆς ἑλλαδικῆς ...Ἀποδεδειγμένως :



Εἴπαμε : εἶναι πολλοί καί ζοῦν ἀνάμεσά μας ! Καί τό ...ὡραῖο; Μᾶς ἐξουσιάζουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ ! ! !

Γιατί εἴπαμε ἄναψαν τά κεριά τῆς Μενορά,οἱ Κουΐκ καί Γαβρόγλου ;

Τό πώς ἐνεργεῖ ὁ Γαβρόγλου στό ὑπουργεῖον Α-παιδείας εἶναι,δυστυχῶς γιά τό μέλλον τῆς Ἑλλάδος,γνωστόν.Τελευταῖον «κατόρθωμα» ἡ ἀπάλειψις τῶν Μακεδονικῶν ἀγώνων καί τῶν Μακεδονομάχων καί κυρίως τοῦ Παύλου Μελᾶ !  

Οι απόγονοι των Μακεδονομάχων δεν πρέπει να μιλάνε στα παιδιά. Μόνο οι αποδοχείς της «κληρονομιάς» των μαρξιστών serial killers


Ἡ Πελασγική

3 σχόλια:

  1. Από το ξεκίνημα του κειμένου του εβραιοσάιτ.. είναι όλα μπούρδες. Σιγά που ο Αλέξανδρος ο οποίος ήθελε να τον λατρεύουν σαν τον Δία ή τον Ήλιο.. κατέβηκε από το άλογο για να προσκυνήσει έναν ραβίνο. Θα μάς τρελλάνουν τελείως με την κάθε μακακία που έχουν σκαρφιστεί;..

    Κατά τα άλλα.. μάς την κάτσανε τη βάρκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἀγαπητέ Κώστα,ἀντιλαμβάνεσαι φαντάζομαι γιά ποιόν λόγο ἔβαλα τό κείμενο τῆς συγκεκριμένης ἑβραιο-σελίδος,ἀπό τήν σύνδεσιν πού ἔκανα στήν συνέχεια (Ἀλέξανδρος-Σελευκῖδες-Ἀντίοχος). Ὅσο γιά τό ἐάν ἀποτελεῖ ἱστορική πραγματικότητα ἤ ὄχι,ἔβαλα στήν λεζάντα τῆς φωτό (μέ τόν Μεγάλο Ἀλέξανδρο καί τόν ῥαβίνο) ἕνα ἄρθρο πού θέτει τά πράγματα στήν θέσιν τους,ἐμπεριστατωμένως !

      Διαγραφή