" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ !


Πέμπτη 14 Ιουλίου 2016

Δέν εἶναι αὐτό ξεπούλημα; Ἀπό τά 300 ἑκάτ. εὐρῶ τῆς Russian Railways, ἐπιλέχθηκαν οἱ Ἰταλοί πού ἐξαγόρασαν τήν ΤΡΑΙΝΟΣΕ μέ μόλις 45 ἑκάτ. εὐρῶ!

Γράφει ο Στέφανος Αλυσανδράτος.

Σου δίνουν 300 αλλά σου ζητάνε ένα χαρτί και περιμένουν 6 μήνες γιαυτό, και στο μεταξύ εσύ πουλάς με 45 και τάκα τάκα.. Δεν είναι αυτό ξεπούλημα; Μήπως είναι και σκάνδαλο στην τελική...;

Το έλεγε, να είμαστε δίκαιοι, ο επικεφαλής των Αυστριακών Ομοσπονδιακών Σιδηροδρόμων όταν επέκρινε τη στάση του ΔΝΤ και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην προώθηση του προγράμματος ιδιωτικοποιήσεων στην Ελλάδα.

«Αυτό που κάνουν ΔΝΤ και Κομισιόν δεν έχει σχέση με τα πραγματικά στοιχεία. Πρόκειται για ευσεβείς πόθους», δήλωνε τότε ο Κερν. 

Ωστόσο, η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που αποτελούσε στόχο και προηγούμενων κυβερνήσεων «πάγωσε» μετά την άνοδο του ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία τον Ιανουάριο.

Άγνωστο παραμένει ποια είναι η πραγματική αξία των ελληνικών σιδηροδρόμων.
Από την μια πλευρά, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πέτυχε πλεόνασμα το 2013 μετά από πρόγραμμα εξυγίανσης, από την άλλη όμως ο όποιος ενδιαφερόμενος θα έπρεπε να επενδύσει μεγάλα ποσά αφού το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας είναι απαρχαιωμένο.

Ίσως η καλύτερη λύση να ήταν να παραμείνει στα χέρια μας...

Η αλήθεια πάντως, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, είναι πως μόλις το 17% του σιδηροδρομικού δικτύου στην Ελλάδα είναι ηλεκτροδοτημένο, τη στιγμή που ο μέσος όρος ηλεκτροδότησης στην Ε.Ε. κυμαίνεται γύρω στο 54% αν και οι μικρές αποστάσεις σε μια μικρή χώρα καθιστούν τις σιδηροδρομικές συγκοινωνίες σχετικά ασύμφορες, εκτιμά ο Κρίστιαν Κερν.

Σήμερα ανακοινώθηκε το deal όπου με το απίστευτα χαμηλό ποσό των 45 εκατομμυρίων ευρώ η ιταλική εταιρεία σιδηροδρόμων Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A εξαγοράζει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ!

Η προσφορά των Ιταλών έγινε αποδεκτή από το ΤΑΙΠΕΔ, σύμφωνα με τις πληροφορίες, ενώ αντίθετα οι Ρώσοι της Russian Railways που προσέφεραν πάνω από 300 εκατ. ευρώ (ένα δισ. ευρώ μαζί με τον ΟΛΘ) ακόμα περιμένουν το ισοζύγιο εξαμήνου που είχαν ζητήσει από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το ΤΑΙΠΕΔ προκειμένου να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό.

Μιλάμε για ολόκληρο το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας και μια τεράστια ακίνητη περιουσία! Η αξία τους αποτιμήθηκε σε 45 εκατ. ευρώ! Οσο κάνει ένας συρμός με τα βαγόνια του!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου