Syrian Free Press Network / ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
Η εβραϊκή εφημερίδα Haaretz ανέφερε ότι πριν από δυο εβδομάδες, ο εβραϊκής καταγωγής δημοτικός
σύμβουλος της Νέας Υόρκης, David G. Greenfield,
εισήγαγε ένα νομοσχέδιο που απαγορεύει το Τμήμα Υγείας και Ψυχικής Υγιεινής της
Νέας Υόρκης να απαιτεί συναίνεση για την τελετή ‘metzitzah b'peh’.
Το τελετουργικό Metzitzah b'peh (ρούφηγμα του αίματος) είναι ένα εβραϊκό τελετουργικό αίματος,
όπου εκείνος που κάνει την περιτομή (mohel), "ρουφάει το αίμα από το πέος ενός μωρού μετά την
περιτομή". Η πρακτική αυτή στηρίζεται στον Ταλμουδικό Ιουδαϊσμό, αποτελεί δηλ.
"παράδοση" διαφορετική από την περιτομή που αναφέρεται στην Παλαιά Διαθήκη.
Το Αρχιραββινάτο του Ισραήλ θεωρεί ότι το τελετουργικό πρέπει να εκτελείται.
Βίντεο: Τοπικός ραβίνος κατηγορείται ότι έχει μολύνει μωρά
με έρπητα ...
Το Τμήμα Υγείας της Νέας Υόρκης έχει συνδέσει πολλούς
θανάτους βρεφών με την πρακτική Metzitzah b'peh. Περιττό να πούμε ότι οι
ανησυχίες των αμερικανικών αρχών υγείας είναι κάτι περισσότερο από λογικές. Ωστόσο,
λίγοι άνθρωποι είναι εξοικειωμένοι με την ιστορία της πολιτικής και ιατρικής συζήτησης
για το συγκεκριμένο εβραϊκό τελετουργικό αίματος.
Στο βιβλίο του «Ιατρική και οι Γερμανοί Εβραίοι», (Medicine and The German Jews), του 2001, ο εβραϊκής καταγωγής
καθηγητής της Εβραϊκής Ιστορίας στο Πανεπιστήμιο Berkeley της Καλιφόρνιας,
John M. Ephron, αναλύει την εξέλιξη της αντίδρασης
στις εβραϊκές τελετές αίματος στη Γερμανία.
«Η Εβραϊκή περιτομή ήταν το αντικείμενο ευρείας συζήτησης στη
Γερμανία του δέκατου ένατου αιώνα. Η περιτομή είχε από καιρό θεωρηθεί ως το πλέον
χαρακτηριστικό και αυτονομιστικό όλων
των εβραϊκών τελετουργικών και η συζήτηση γύρω από αυτή προχώρησε στο κατά πόσο
οι Εβραίοι είχαν την «προθυμία» να συμμετέχουν πλήρως στην «πράξη» του να είναι
Γερμανοί.
Το τελετουργικό αυτό ερμηνεύθηκε ως ένδειξη άρνησης των
Εβραίων να απαλλαγούν από τις διαφορές τους, αποτυπώνοντας επάνω στο σώμα τους,
όπως οι ιθαγενείς τα σημάδια της φυλής τους, μια βαθιά ριζωμένη έκφραση της
εθνικής τους ταυτότητας».
«Οι επικριτές του τελετουργικού της περιτομής ήταν ιδιαίτερα
εχθρικοί προς την πρακτική του metsitsah.
Για πολλούς Εβραίους, κυρίως όσους είχαν ενταχθεί στην γερμανική μεσαία τάξη
και επιχειρούσαν να μοιραστούν τον πολιτισμό και τις αισθητικές ευαισθησίες της
εν λόγω ομάδας, το metsitsah
φάνηκε να είναι μια αταβιστική σεξουαλικά αποκλίνουσα πράξη.
Μέρος της παραδοσιακής τελετής περιτομής, η πρακτική του metsitsah καταδικάστηκε
ευρέως σε όλο τον δέκατο ένατο αιώνα από την ιατρική και τις αρχές, τόσο από Εβραίους
όσο και από ‘εθνικούς’. Η πρακτική κατηγορήθηκε ότι βοήθησε στην εξάπλωση μιας
σειράς αφροδίσιων και λοιμωδών νόσων και τα επιχειρήματα κατά της πρακτικής
αυτής δεν περιορίστηκαν μόνο στην Δυτική Ευρώπη, αλλά εμφανίστηκαν και στην
Ανατολή».
Υποθέτω ότι όταν οι ‘Goyim’ αρχίζουν να διαμαρτύρονται για τις εβραϊκές τελετές
αίματος, αυτό είναι ένα σημάδι της αυξανόμενης δυσαρέσκειας προς την εβραϊκή
κουλτούρα και πολιτική. Στην Αμερική η μετάβαση αυτή λαμβάνει χώρα σε μια
στιγμή που το ευρύ κοινό καταλαβαίνει ότι είναι το Ισραήλ και το εβραϊκό λόμπι
που πιέζουν αδυσώπητα τους δυτικούς να εμπλακούν σε πολέμους.
Ο George Soros,
ένας φιλελεύθερος σιωνιστής που χρηματοδοτεί την φιλο-ισραηλινή λομπίστικη ομάδα
‘J –Street’ και την λυσσαλέα
Σιωνιστική ΜΚΟ ‘Human Rights Watch’,
χρηματοδοτεί επίσης και το λεγόμενο αμερικανικό ‘προοδευτικό’ δίκτυο και πολλές
παλαιστινιακές μη κυβερνητικές οργανώσεις. Η Mondoweiss, η μεγαλύτερη εβραϊκή αντι-σιωνιστική ιστοσελίδα, απαγόρευσε
κάθε συζήτηση που έχει να κάνει με την εβραϊκή κουλτούρα ή, ακριβέστερα με την
Εβραϊκή καταγωγή του εβραϊκού κράτους και του λόμπι του.
Είμαι πεπεισμένος ότι το ευρύ κοινό πραγματικά, δεν ασχολείται
με τα τελετουργικά που οι Εβραίοι εκτελούν στα νεογέννητα αρσενικά μωρά τους. Ωστόσο,
θεωρώ ότι οι διαμαρτυρίες για τις εβραϊκές τελετές αίματος θα πρέπει να
αξιοποιηθούν ως σαφής έκφραση της αυξανόμενης κόπωσης με την εβραϊκή πολιτική
και την εξουσία. Οι άνθρωποι εκεί έξω λένε, "Φτάνει πια".
Ραβίνος εξηγεί ότι «έχει σημασία το πιπίλισμα του αίματος
από ένα πέος που έχει φρέσκια περιτομή». Προφανώς, αυτό ραβίνος δεν έχει
καμία ένδειξη για μικρόβια, συμπεριλαμβανομένων 6 θανατηφόρων βακτηρίων, που
μπορεί να βρεθούν στο ανθρώπινο στόμα (για να μην αναφέρουμε τον σεξουαλικώς
μεταδιδόμενο έρπητα, που επίσης εξαπλώνεται με το στόμα). Δεν υπάρχει τίποτα
αποστειρωμένο σε ό,τι συμβαίνει σε αυτή την πρακτική.
Βίντεο: Metzitzah b’peh και
πρώτη σεξουαλική εμπειρία
Ο Ραβίνος Moshe Tendler,
καθηγητής βιολογίας στο Πανεπιστήμιο Yeshiva, λέει ότι όχι μόνο δεν υπάρχει θρησκευτική απαίτηση για το
metzitzah b'peh, το οποίο «σε μεγάλο
βαθμό ήρθε στην Αμερική από τους Εβραίους μετανάστες από την Ουγγαρία μετά το
Ολοκαύτωμα, αλλά «δεν θα βρείτε ούτε ένα σεβαστό παιδίατρο που θα υπερασπιστεί αυτή
την στοματική πρακτική». Σύμφωνα με τον Tendler, η στάση των υποψηφίων δημάρχων για το θέμα αυτό έχει να
κάνει με την πολιτική (άγρα ψήφων).
Φώτο επάνω: Το έγγραφο με το οποίο το Διοικητικό Συμβούλιο του
Τμήματος Υγείας και Ψυχικής Υγιεινής της Νέας Υόρκης «απαιτεί γονική συναίνεση»
για το Metzitzah B'Peh. Κάτω η συζήτηση του διοικητικού συμβουλίου σχετικά με το θέμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου