" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ !


Παρασκευή 5 Ιουλίου 2024

Τό Μέλλον τοῦ Χριστιανισμοῦ

Θά βοηθήσῃ νά σωθοῦν οἰ Λευκοί ; 

Γράφει ὁ Jared Taylor 

 Ο Χριστιανισμός πεθαίνει στη Δύση. Η θρησκεία που για αιώνες καθόριζε τους Ευρωπαίους γίνεται όλο και περισσότερο τριτοκοσμική θρησκεία. Τι σημαίνει αυτό για τους λευκούς;

Αυτό είναι το άρθρο που με έκανε να αναρωτηθώ: «Εκατοντάδες εκκλησίες της Σκωτίας προς πώληση καθώς το Ηνωμένο Βασίλειο απομακρύνεται από τον Χριστιανισμό».

Η Εκκλησία της Σκωτίας πρέπει να πουλήσει εκκλησίες. Τα τελευταία 20 χρόνια, έχασε ένα εκατομμύριο μέλη –σε μια χώρα μόλις 5,4 εκατομμυρίων– και έχασε το 40% του κλήρου της. Η πλειοψηφία των Σκωτσέζων λέει τώρα ότι δεν πιστεύουν πουθενά.

Μπορείτε να κάνετε δική σας αυτήν την εκκλησία των 2.800 τετραγωνικών ποδιών στο Inverness-shire για μόλις 44.000 $.

Η τιμή είναι περίπου το ένα πέμπτο της μέσης τιμής του σπιτιού στην περιοχή και η εκκλησία είναι πολύ μεγαλύτερη. Έχει ήδη διαμορφωθεί ως σχολείο ή μουσείο, αλλά θα μπορούσατε να λάβετε άδειες για να το μετατρέψετε σε ντίσκο ή το δικό σας μικρό κάστρο.


Αν θέλετε κάτι πιό πολυτελές, υπάρχει η εκκλησία του Αγίου Μάρκου 14.500 τετραγωνικών ποδιών στο κέντρο του Αμπερντίν. Θα σας κοστίσει σχεδόν μισό εκατομμύριο δολάρια, αλλά δείτε αυτό το υπέροχο εσωτερικό.

Ακόμη και αυτή, που μπορεί να είναι η παλαιότερη εκκλησία στη Σκωτία, η 900 χρόνων Birnie Kirk στο Moray, έπρεπε να κλείσει τις πόρτες της.

Ήταν σε συνεχή χρήση από το 1140, αλλά τώρα δεν υπάρχουν αρκετοί χριστιανοί για να το συνεχίσουν την παράδοσιν του εκκλησιάσματος

Αυτό συμβαίνει παντού. Πέρυσι, αυτή η εκκλησία, αρχιτεκτονικής art-deco στην Picardy της Γαλλίας, βγήκε προς πώληση για 278.000 δολάρια.
Αυτή η πρώην εκκλησία στην Ουτρέχτη, στην Ολλανδία, είναι πλέον μπαρ.
Στο Ουισκόνσιν, αυτό που κάποτε ήταν εκκλησία έχει γίνει εστιατόριο.
Αυτή η αμερικανική εκκλησία είναι πλέον μια ιδιωτική κατοικία. Τα παιδιά χτυπούν τις καμπάνες την παραμονή της Πρωτοχρονιάς.

Γνωρίζουμε την Ιταλία ως μια καθολική χώρα με βαθιές ρίζες, αλλά στη Νάπολη «μόνο οι 79 από τις 203 εκκλησίες [χρησιμοποιούνται] για νόμιμη λατρεία».


Μπακού, CC BY-SA 3.0, μέσω Wikimedia Commons
Το 2018, νεαροί Ναπολιτάνοι ανέλαβαν την εκκλησία του 6ου αιώνα του San Gennaro για ένα αποκριάτικο πάρτι.
Ντύθηκαν ιερείς και βρικόλακες, ενώ οι DJ έπαιζαν εκκωφαντική μουσική.
Το αποκορύφωμα της βραδιάς ήταν ο απαγχονισμός μιας νεαρής γυναίκας.

Αυτό είναι ένα μέρος μιας παράστασης στην Εκκλησία του Ελέους στη Λέιρα της Πορτογαλίας, με τους «χορευτές» στην "Αγία Τράπεζα". Η εκκλησία χρονολογείται στο 1498.

Δεν χρειάζεται να είσαι πιστός για να σε λυπεί αυτή η αδιαφορία, ακόμη και η περιφρόνηση, για τον Χριστιανισμό.

Υπήρξαν πρώτοι μη λευκοί Χριστιανοί –η Αιθιοπική Εκκλησία είναι μια από τις παλαιότερες– αλλά για ίσως 1.000 χρόνια, ο Χριστιανισμός ήταν στο επίκεντρο αυτού που σήμαινε να είσαι λευκός.

Πιστωτική εικόνα: © Carola Frentzen/DPA/ZUMAPRESS.com

Μέχρι το 1924, ο καθολικός συγγραφέας και ιστορικός Hilaire Belloc έγραψε: «Η Ευρώπη είναι η πίστη και η πίστη είναι η Ευρώπη».

Στο μυθιστόρημα του Robert Louis Stevenson το 1883 Treasure Island", όταν ο Jim Hawkins συναντά έναν ναυαγό στην Καραϊβική, οι πρώτες λέξεις που βγήκαν από το στόμα του άντρα ἠταν :  «Είμαι ο καημένος ο Ben Gunn και δεν έχω μιλήσει με χριστιανό αυτά τα τρία χρόνια». Ο Τζιμ αμέσως σκέφτεται: «Τώρα μπορούσα να δω ότι ήταν ένας λευκός άντρας σαν κι εμένα».

Το να είσαι χριστιανός σήμαινε να είσαι λευκός και να είσαι λευκός σήμαινε να είσαι χριστιανός. Οι Ευρωπαίοι ουσιαστικά δεν «είχαν» θρησκεία. Ο Χριστιανισμός ήταν τόσο αναπόφευκτο όσο η γλώσσα ή η εθνικότητα.

Δεν υπήρχε τέτοιο πράγμα όπως θρησκευτική προτίμηση σαν να ήταν γεύση στο φαγητό ή το ποτό.

Οι ιεραπόστολοι ακολουθούσαν στενά τους εξερευνητές και ο Κολόμβος ήταν εξίσου ιεραπόστολος όσο και εξερευνητής.

Η διάδοση της σωτηρίας μέσω του Ιησού ήταν ένα χαρούμενο μέρος του φορτίου του λευκού ανθρώπου.

Ως ιεραποστολικός ύμνος από το 1819, βάλτε το:

Από πολλά αρχαία ποτάμια,
Από πολλέ πεδιάδες με φοινικίες,
Μας καλούν να ελευθερώσουμε
τη γη τους από την αλυσίδα του λάθους!

Μάταια με την άφθονη καλοσύνη
Τα δώρα του Θεού σκορπίζονται,
Ο ειδωλολάτρης στην τύφλωσή του
προσκυνά το ξύλο και την πέτρα!

Πιστωτική εικόνα: © Creative Touch Imaging Ltd/NurPhoto μέσω ZUMA Press

Τώρα, καθώς οι Ευρωπαίοι εγκαταλείπουν την Εκκλησία, οι εκκλησίες που ίδρυσαν οι ιεραπόστολοι έχουν αναπτυχθεί υπερβολικά. Το Πανεπιστήμιο Wesleyan περιγράφει τη μαζική φυλετική αλλαγή στους πιστούς

«Μια δραστική μείωση του αριθμού των Χριστιανών στη Δυτική Ευρώπη και, σε μικρότερο βαθμό, στη Βόρεια Αμερική έχει αντισταθμιστεί από τεράστια κέρδη στην Ασία (όπου ο Χριστιανισμός έχει 15πλασιαστεί από το 1900) και την Αφρική (όπου έχει πολλαπλασιαστεί στο 42-πλάσιο). Οι λευκοί αποτελούν πλέον μόνο μια μειοψηφία Χριστιανών παγκοσμίως».

Εδώ είναι οι δέκα μεγαλύτεροι πληθυσμοί χριστιανών.

Οι Ηνωμένες Πολιτείες εξακολουθούν να είναι νούμερο ένα με περίπου 247 εκατομμύρια κατ' όνομα χριστιανούς, αλλά η Βραζιλία και το Μεξικό είναι οι νούμερο δύο και τρία. Οι Φιλιππίνες, η Νιγηρία, η Κίνα, το Κονγκό και η Νότιος Αφρική είναι όλες στην πρώτη δεκάδα.

Ακόμη και στις Ηνωμένες Πολιτείες, μόνο περίπου το 44% των Χριστιανών είναι λευκοί.

Όπως δείχνει η επάνω γραμμή αυτού του γραφήματος, μόνο το 34% των λευκών - το σκούρο μπλε μπλοκ - πηγαίνουν στην εκκλησία κάθε εβδομάδα. Στην επόμενη σειρά, οι Ισπανόφωνοι εκκλησιάζονται περισσότερο από τους λευκούς, με 39% στα στασίδια κάθε εβδομάδα. Οι μαύροι είναι οι πιο ένθερμοι Χριστιανοί, με 47% στην εκκλησία κάθε εβδομάδα.

Υπάρχουν 236 καρδινάλιοι στην Καθολική Εκκλησία και προέρχονται από όλο τον κόσμο.

Πιστωτική εικόνα: © Evandro Inetti/ZUMA Press Wire

Ακολουθεί μια λίστα καρδιναλίων ανά ήπειρο. Όπως μπορείτε να δείτε, οι 109 από την Ευρώπη αντιπροσωπεύουν λιγότερο από τους μισούς.

Ούτε οι 27 από τη Βόρεια Αμερική είναι ολόλευκοι. Ένας είναι από την Αϊτή, δύο είναι Μεξικανοί και ένας Αμερικανός καρδινάλιος είναι μαύρος. Μόνο ένας από τους τρεις από την Ωκεανία είναι λευκός. Οι άλλοι είναι από την Τόνγκα και την Παπούα Νέα Γουινέα. Περίπου το 70% των Καθολικών είναι τώρα μη λευκοί, και κάποια μέρα θα υπάρξει Πάπας της BIPOC.

Έτσι, οι λευκοί γίνονται λιγότερο χριστιανοί και κάποιοι είναι ακόμη και αντιχριστιανικοί. Την ίδια στιγμή, η ολοένα αυξανόμενη πλειοψηφία των Χριστιανών δεν είναι λευκοί. Τι σημαίνει αυτό για εμάς;

Πρώτον, οι λευκοί δεν έχουν χάσει απλώς κάτι που τους καθόριζε κάποτε. Έχουν χάσει και ένα πνευματικό ανάχωμα. Για τους περισσότερους ανθρώπους, δεν υπάρχει μεγαλύτερη ανακούφιση από το να πιστεύουν αυτό που πιστεύουν όλοι οι άλλοι. Το να είσαι χριστιανός ήταν προστασία από την απόγνωση, την αποξένωση και την απόρριψη της παράδοσης.

Παλιότερα αλλά και τώρα, οι Κυριακάτικες λειτουργίες είναι ένα αισθητικό καταφύγιο από τη χοντροκομμένη μουσική και την άψυχη αρχιτεκτονική.

Και το εκκλησίασμα είναι υγιείς κοινότητες ανθρώπων που ενδιαφέρονται ο ένας για τον άλλον για κάθε πτυχή της ζωής του.

Πώς μπορεί η παρακμή ενός τόσο κεντρικού στοιχείου για την πολιτιστική και φυλετική ταυτότητα να μην έχει καταστροφικές συνέπειες; Έχουμε παραδοθεί στην επιστήμη και στους υπολογισμούς, αλλά ο υπολογισμός δεν ωθεί έναν εξυψωμένο λαό σε μεγαλύτερα ύψη

Οι άνθρωποι δεν δίνουν τη ζωή τους για τα ωφελήματά τους. Θυσιάζουν τη ζωή τους για τα πάθη τους και δεν τα υπολογίζουν ως πάθη τους.

Η θρησκεία συνδέεται στενά με την καλύτερη ψυχική και ακόμη και σωματική υγεία.

Οι θρησκευόμενοι λευκοί έχουν περισσότερα παιδιά από τους μη πιστούς και η εκκλησία είναι το θεμέλιο ίδρυμα για όσους τιμούν τους συζυγικούς όρκους και είναι αποφασισμένοι να οικοδομήσουν ισχυρές οικογένειες.

Την ίδια στιγμή όμως, πολλές από τις όλο και λιγότερες ενεργές εκκλησίες αντιτίθενται ανοιχτά στη λευκή συνείδηση ​​και είναι πολύ πιο πιθανό να έχουν αναρτημένη τη σημαία των ομοφυλόφιλων παρά την εθνική τους σημαία ή ακόμα και τη χριστιανική σημαία.

Πιστωτική εικόνα: © Gina M Randazzo/ZUMA Press Wire
Πιστωτική εικόνα: © Joe Giddens/PA Wire μέσω ZUMA Press

Πολλοί Χριστιανοί δεν γνωρίζουν καν ότι υπάρχει χριστιανική σημαία.

Καθώς ο Χριστιανισμός γίνεται μη λευκός, παύει να είναι πηγή φυλετικής ενότητας. Μερικοί Χριστιανοί εξακολουθούν να έχουν την παραδοσιακή άποψη ότι η πίστη είναι η Ευρώπη, αλλά οι περισσότεροι πιστεύουν ότι η πίστη δεν γνωρίζει σύνορα. Οι λευκοί χριστιανοί μπορούν, φυσικά, να δημιουργήσουν ξεχωριστές κοινότητες που είναι ρητά λευκές και χριστιανικές. Η θαυμάσια επιτυχημένη πόλη Orania της Νότιας Αφρικής που κατοικούν μόνο Αφρικανοί είναι βαθιά θρησκευόμενη.

Οι ολόλευκες χριστιανικές κοινότητες θα μπορούσαν να δημιουργηθούν στις Ηνωμένες Πολιτείες και μερικοί μπορεί να δεχτούν έντιμους, φυλετικά συνειδητοποιημένους μη πιστούς. Μπορεί μόνο οι Εκκλησιαζόμενοι να έχουν τη δέσμευση και την πειθαρχία που απαιτείται για τον διαχωρισμό.

Σε κάθε περίπτωση, μια δυνατή, παραδοσιακή πίστη των πατέρων μας θα είναι σίγουρα μέρος κάθε ισχυρής λευκής ταυτότητας και επιτυχημένου διαχωρισμού.

Ἀπό : unz.com


Διαβᾶστε γιἀ τόν συντάκτη τοῦ θέματος, 
Jared Taylor, ΕΔΩ 



Ἡ Πελασγική

48 σχόλια:

  1. Το ζωδιο των Ιχθυων σφραγιστηκε απο το περασμα του Ιησου και τωρα ειμαστε στον Υδροχοο ..
    Προχωραμε καθως ο κοπρος του Αυγεια σαρωνεται ..
    Και ναι υπαρχει κοπρος πολυς και πολυ δυσοσμος παντου...
    Αυτοι οι λουστηδες οι χαζαροσιωναζιδες τα εχουν κανει μπαχαλο.
    Ο κοσμος χρειαζεται ανασα ... Ελληνικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εἶσαι σίγουρος ; Διότι πλέον ψάχνουμε, σ᾿αὐτή τήν χώρα. μέ τό φανάρι νά βροῦμε κάτι ἀπό ἐκείνη τήν Πνευματική Κληρονομιά. Καί ἄν θυμᾶσαι καί πρό 2500 χρόνων κάποιος ἄλλος ἔψαχνε καί τότε μέ τό φανάρι γιά Ἀνθρώπους.

      Συνεπῶς ...

      Καλησπέρα ἀγαπητέ zen !

      Διαγραφή
  2. Κάθε δισχιλιετια οι θρησκείες στον κόσμο υπόκεινται σε οριστική αλλαγή και όχι απλά σε τροποποίηση
    Ψήγματα από τις παλαιότερες θρησκείες ενσωματώνονται στις όποιες νέες που έρχονται προς αντικατάσταση
    Αυτό το φαινόμενο συμπίπτει με την μεταβολή της οπτικής εικόνας από την Γη στους αστρικούς ζωδιακους σχηματισμους
    Πολύ σωστά το συνέδεσε ο φίλος zen
    Σε κάποιο εδάφιο της γραφής υπάρχει η ερώτηση των μαθητών προς τον Ιησού
    Κύριε τι θα έρθει αφού εσύ φύγεις;
    Πηγαίνετε στην αγορά και εκεί θα δείτε έναν άνθρωπο που χύνει νερό από ένα δοχείο απάντησε ο Ιησούς
    Εύλογα δημιουργείται η υποψία πώς κάποια ιερατεία ελέγχουν και χειρίζονται τα συστήματα πίστεως
    των μαζών
    Το μέλλον του χριστιανισμού είναι να ακολουθήσει και αυτός με την σειρά του την μοίρα των παρελθουσών θρησκειών
    Αυτό βεβαίως δεν είναι κάτι που θα γίνει άμεσα η έστω σύντομα
    Από την έως τώρα γνωστή ιστορία συνάγεται πώς αυτή η αλλαγή φρουράς χρειάζεται περί τα τριακόσια χρόνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέν πιστεύω πώς στέκει ἡ θεωρία αὐτή. Πρῶτον διότι πρό τοῦ 12θεου στήν Προϊστορική Ἑλλάδα ὑπῆρχε μία παρόμοια θρησκεία. Τῆς Γαίας. Δέν ἦταν τίποτε ἄλλο παρά ὁ πρόδρομος τοῦ 12θεου ἄρρηκτα δεμένων τῶν θεοτήτων μεταξύ τους.
      Δεύτερον,ὁ Χριστιανισμός δέν πρὄκειται νά χαθῇ,ἁπλῶς θά χάσῃ τήν πρωτοκαθεδρία της ἡ λευκή φυλή. Εἶδες τί γράφει τό θέμα ;

      «Μια δραστική μείωση του αριθμού των Χριστιανών στη Δυτική Ευρώπη και, σε μικρότερο βαθμό, στη Βόρεια Αμερική έχει αντισταθμιστεί από τεράστια κέρδη στην Ασία (όπου ο Χριστιανισμός έχει 15πλασιαστεί από το 1900) και την Αφρική (όπου έχει πολλαπλασιαστεί στο 42-πλάσιο).

      Τό θέμα λοιπόν ἔχει νά κάνῃ μέ τήν Λευκή Φυλή ἡ ὁποία ἦταν συνυφασμένη μέ τόν Χριστιανισμό. Ὄχι μέ τήν ἐπιβίωσιν τῆς θρησκείας τοῦ Χριστιανισμοῦ.

      Ὅσον ἀφορᾷ τὀν Ὑδροχόο καί τήν συναφή λατρεία,εἶναι μία νεοταξίτικη,καμπαλιστική μπούρδα πού δέν περνᾷ στούς ἀνθρώπους ὅσο κι᾿ἄν προσπαθοῦν μέσῳ ὅλων τῶν νεοταξίτικων ἐπιταγῶν και ἀτζέντας.Ὅπως δέν τά κατάφεραν μέ τόν Φρακισμό - Σαμπατισμό ἔτσι καί τώρα μέ τίς βρωμιές τῆς Σχολῆς τῆς Φρανκφούρτης ἡ Ἀνθρωπότητα τους ἔχει σιχαθεῖ. Καί δέν μποροῦν νά κρυφτοῦν πίσω ἀπό ὅτιδήποτε. Ἔτσι θά χαθῇ ἐν τῆ γενέσει του ὁ Ὑδροχοϊσμός καί ὅ,τι μπαρούφα ἐκφράζει.

      Καλό ξημέρωμα ἀγαπητέ Ἄκμων !

      Διαγραφή
  3. Καλησπερα καλησπερα.
    Εκεινη η πνευματικη κληρονομια ηταν φως εκ φωτος στον πλανητη μας.....
    Ο Ηλιακος μας Λογος θα φροντισει και παλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά κάνουν καί τίς πουλᾶν τίς ἐκκλησίες τους οἱ χῶρες τῆς Εὐρώπης. Τουλάχιστον , τίς γλυτώνουν ἀπό τόν έξευτελισμό. Δέν εἷναι ἐκκλησίες αὐτές...Καμμία κατανυκτική ἀτμόσφαιρα, ἐκτεταμένη ἐκκοσμίκευση, κίτς διασκόσμηση (εἰδικά οἱ καθολικές - μοῦ ἦρθε στό νοῦ ἡ Σάντα Μαρία Ματζιόρε στή Ῥώμη καθώς ἔμενα ἀπέναντι καί πήγαινα καθημερινά. Ἡ Ἄρτα μέ τά Γιάννενα, πού λένε σκωπτικά). Νά μή μιλήσω γιά τίς προτεσταντικές! Σέ πιάνει φόβος ἐκεῖ μέσα. Λές καί μπῆκες σέ ἄντρο τοῦ σατανισμοῦ! Νά τίς κλείσουν ὅλες! Ἔχουν ἀλλοιώσει καί μαγαρίσει τά πάντα. Τό ἴδιο ἰσχύει καί γιά τίς ὁρθόδοξες ἐκκλησίες τοῦ ἐξωτερικοῦ. Περισσότερο γραφεῖα διεκπεραιώσεως ὑποθέσεων θυμίζουν. Δυστυχῶς, μέ τήν παρακμή καί τήν πτώση τοῦ Βυζαντίου χάθηκε τό πνεῦμα τῆς Ὀρθοδοξίας. Μόνο σέ κάποιες μικρές ταπεινές ἐκκλησίες ζεῖ πλέον .... καί στίς βυζαντινές ἐκκλησίες τῆς Θεσσαλονίκης, βεβαίως! (Ὅσιος Δαβίδ, Προφήτης Ἠλίας, Ἅγιος Νικόλαος Ὀρφανός, Ἁγίων Ἀποστόλων, Ἅγιος Δημήτριος, Ἀχειροποίητος, Παναγία Χαλκέων καί Παναγούδα). Ἰδιαίτερη μνεία ὀφείλω νά κάνω στό παραθαλάσσιο ἐκκλησάκι τῆς Παναγίας Φανερωμένης μέ τή θαυματουργή εἰκόνα στή Σκιώνη Χαλκιδικῆς. Αὐτές εἷναι χριστιανικές ἐκκλησίες. Ἐκεῖ ζεῖ ἡ ἀγνή ὁρθόδοξη πίστη. Νά πουληθοῦν χίλιες φορές. Δυσφημίζουν τόν χριστιανισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἀγαπητή μου Θεοδώρα,ὄχι δέν κάνουν καλά πού πωλοῦν ἐκκλησίες. Ὅπου καί ὅποιας θρησκεῖας κι᾿ἄν εἶναι ἕνας Ναός δέν πρέπει νά ἀποδίδεται για τίποτε ἄλλο πέραν αὐτοῦ γιά τό ὀποῖο δημιουργήθηκε : τήν τέλεσιν λειτουργίας. Διότι κάθε χῶρος πού ἔχει δεχθεῖ τέτοιες δονήσεις ἔχει ἀναλόγως καταστεῖ κάτι ξεχωριστό. Ὅταν θά εἰσβάλλουν νέες δονήσεις,ἐντελῶς ἀντίθετες ἀπό ἐκεῖνες πού δεχόταν γιά τόσο μεγάλο διάστημα, δέν μποροῦμε νά γνωρίζουμε ποιά θά εἶναι ἡ ἀντίδρασις ἐκείνων τῶν δυνάμεων πού ὑπάρχουν στόν χῶρο καί τί ἐπιπτώσεις μπορεῖ νά ἔχῃ κάτι τέτοιο.

      Τώρα, ἐάν εἶναι ἔξω ἀπό ἐμᾶς καί ὅ,τι ἔχομε συνηθίσει ὡς εἰκόνα γιά τούς ναούς πού ἐκκλησιαζόμεθα, δέν σημαίνει πώς γιά τούς θρησκευομένους ἐκείνων τῶν θρησκειῶν δέν εἶναι ἀποδεκτό. Ἔτσι ἔχουν συνδέσει ἐκεῖνοι τήν δική τους ἐκκλησία. Τό ἴδιο ἰσχύει καί γιά τούς προτεσταντικούς ναούς καί ἴσως ἀκόμη περισσότερο ἐκείνους τῆς γοτθικῆς ἀρχιτεκτονικῆς. Ἀλλά, οἱ πιστοί τοῦ συγκεκριμένου δόγματος αὐτό ἔχουν συνηθίσει καί αὐτό δέχονται.

      Ἡ ἀλήθεια εἶναι βεβαίως πώς στίς "μικρές ταπεινές ἐκκλησίες" ὅπως τίς χαρακτηρίζεις μπορεῖ κανείς νά ἔρθῃ πραγματικῶς κοντά στόν Θεό καί νά νοιώσῃ τήν δόνησιν τῆς τελετουργίας. Σωστά. Ὅμως, ὅπως ἀκριβῶς καί μέ τίς ἀνθρώπινες κοινωνίες οἱ ὀποῖες ἔχουν ὅλων τῶν εἰδῶν τῶν ἀνθρώπων ἔτσι ἀκριβῶς συμβαίνει καί μέ τούς ναούς τῶν θρησκειῶν τους. Καί ὅπως ὁ ἄνθρωπος ἐξελισσόμενος βλέπει τήν ἀνάγκη ἀπόκτησις ὅλο καί περισσοτέρων ὑλικῶν ἀγαθῶν,"ἀναγκαία", τό ἴδιο ἀκριβῶς ἐκφράζει καί στούς ναούς του.
      Αὑτό πού πρέπει καί εἶναι ἀναγκαῖον γιά τήν ἀνθρώπινη πνευματική ἐξέλιξιν εἶναι ἡ ἀντίληψις τοῦ τί εἶναι ἀναγκαῖον ὡς βοήθεια πρός τήν κατεύθυνσιν αὐτή [πνευματική ἐξέλιξιν]. Τότε ὁ ἄνθρωπος θ᾿ἀντιληφθῇ πώς τό « οὐκ ἐν τῷ πολλῷ τό εὖ, ἀλλ᾿ ἐν τῷ εὖ τό πολύ » εἶναι ἡ ἀξία στήν βίωσίν του. Κι᾿αὐτό θά ἐκφράζεται παντοῦ.

      Καλησπέρα ἀγαπητή μου Θεοδώρα !

      Διαγραφή
    2. , κυρία Ευαγγελία συμφωνώ με την κυρία Θεοδώρα , τουλάχιστον οι γοτθικοί ναοί είναι κατασκευασμένοι από μασόνους , σε πολλές περιπτώσεις τέτοιοι ναοί είναι τελείως αποκρουστικοί και με αρνητική ενέργεια από τις μαγείες των μασόνων.

      Ειρήνη Ημίν

      Διαγραφή
    3. Μά δέν ἔγραψα τό ἀντίθετο,ἀλλά πώς εἶναι ἀποδεκτοί,ὅπως εἶναι,ἀπό τούς πιστούς τοῦ δικοῦ τους δόγματος.

      « ...Τώρα, ἐάν εἶναι ἔξω ἀπό ἐμᾶς καί ὅ,τι ἔχομε συνηθίσει ὡς εἰκόνα γιά τούς ναούς πού ἐκκλησιαζόμεθα, δέν σημαίνει πώς γιά τούς θρησκευομένους ἐκείνων τῶν θρησκειῶν δέν εἶναι ἀποδεκτό. Ἔτσι ἔχουν συνδέσει ἐκεῖνοι τήν δική τους ἐκκλησία. Τό ἴδιο ἰσχύει καί γιά τούς προτεσταντικούς ναούς καί ἴσως ἀκόμη περισσότερο ἐκείνους τῆς γοτθικῆς ἀρχιτεκτονικῆς. Ἀλλά, οἱ πιστοί τοῦ συγκεκριμένου δόγματος αὐτό ἔχουν συνηθίσει καί αὐτό δέχονται...»

      Καί ἔτσι εἶναι.

      Καλησπέρα ἀγαπητέ Γεώργιε Γ. !

      Διαγραφή
    4. Ἐπίσης δέν δέχομαι μέ τίποτε, γιά ὅποιον χριστιανικό Ναό νά εἶναι, νά βλέπω γύμνιες,ἀνωμαλίες κι᾿ὅ,τι ἀλλο βρωμερό μέσα στούς ἰερούς χώρους πού τελούνταν οἱ λειτουργίες γιά αἰῶνες.

      Μέ τίποτε !
      Ἄς μείνουν ἔρημες, ἄς γκρεμιστοῦν, ἄς κατεδαφιστοῦν, ἀλλά ὄχι ἡ βεβήλωσις.

      Καλησπέρα ἀγαπητέ Γεώργιε Γ. !

      Διαγραφή
    5. Γεια σου κυρία Ευαγγελία , !!!!
      οι αιρέσεις είναι ήδη βεβήλωσις , οπότε δεν μπορώ να δεχτώ ότι γίνεται θεία λειτουργία στους αιρετικούς ναούς , μπορεί να πηγαίνουν οι άνθρωποι εκεί αλλά δεν πηγαίνει η Χάρη του Θεού ,
      μιλάω εκ πείρας.
      Οπότε δεν με απασχολεί ότι και να γίνουν .

      Διαγραφή
  5. Πλανητικος μας Λογος / κυβερνητης ειναι ο Εωσφορος συμφωνα με την μεγαλη λευκη αδελφοτητα ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σαφως και ο αριθμος των λευκων χριστιανων -και οχι μονο- φθεινει, και θα φθεινει ακομα περισσοτερο μιας και α) δεν κανουν οικογενειες β) προτιμουν να μεγαλωνουν σκυλια αντι για παιδια γ) εχουν παραδοθει ανευ ορων στη woke και την κλιματικη ατζεντα του wef.

    ΛΟΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με βρισκει αρκετα συμφωνο η οπτικη του ΖΕΝ και του ΑΚΜΩΝΑ. Η Ελλας με οτι αντιπροσωπευει ειναι το φως του κοσμου. Τιποτα δεν μπορει να συγκριθει μαζι της στο πεδιο του πνευματος και του πολιτισμου. Μια αλλη αληθεια ειναι οτι οπως ολα δειχνουν ο Μωαμεθανισμος αλλα και ο Χριστιανισμος οπως και πληθος αλλων θρησκειων ελκουν την πνευματικη καταγωγη ,(την κατασκευη κατ αλλους) απο το αρχαιοτερο μονοθειστικο θρησκευμα ,τον Ιουδαισμο.Φαινεται ομως οτι στον αρχεγονο Χριστιανισμο εισχωρησαν λαθρα αρκετα Ελληνικα πνευματικα χαρακτηριστικα (ο Ελληνισμος επιβιωσε ως ξενιστης εντος του Χριστιανισμου) ενω ο Μωαμεθανισμος δεν ειχε αυτη την τυχη εξου και τα ακαμπτα χαρακτηριστικα του που ειναι ασυμβατα με τον δυτικο πολιτισμο(διαβαζε Ελληνικο πολιτισμο).Ο Χριστιανισμος διωκεται απο την ΝΤΠ επειδη εμπεριεχει και στοιχεια του Ελληνισμου. Αν δεν υπηρχαν αυτα ο τελευταιος δεν θα διεφερε απο τον Ισλαμισμο.Γιατι ο Ελληνισμος ηταν αυτος που εδωσε την γλωσσα και την αξιοπιστια στον Χριστιανισμο. Ο Ελληνισμος ως πνευματικη οντοτητα και ως πανανθρωπινη κουλτουρα ειναι ΥΠΟ ΔΙΩΓΜΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ ενω οντας χωρις εκπροσωπηση χωρις διευθυνον κεντρο κυριολεκτικα ΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ εμμεσα τις καρδιες στην σκεψη και στην συμπεριφορα των ανθρωπων.Εμεις οι Ελληνες (ιδιως οσοι νοιωθουμε πρωτιστως Ελληνες) μπορουμε να ερμηνευσουμε τον κοσμο μακραν και πολυ καλυτερα με τα δικα μας πνευματικα και ιδεολογικα εφοδια.Με τα δικα μας ματια. Εμβολιμα και οταν παρισταται αναγκη και μεσα απο την Ελληνικη Γραμματεια(οση εμεινε ακαυτη). Δεν εχουμε αναγκη, να το καταλαβουμε καλα αυτο απο πνευματικα δεκανικια. Ειναι κριμα να δαγκωνουμε την ουρα μας.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ! Δεν θα μας πουν αλλοι λαοι ποιο ειναι το σωστο και το λαθος και το ποιο ειναι τι, αυτο λεω. Γιατι αυτο κανουμε, ετσι λειτουργουμε. . Εντρυφουμε για παραδειγμα στην Καινη η στην Παλαια Διαθηκη ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ οταν εχουμε την δικη μας περπατησια την δικη μας κοσμοαντιληψη σαυτον τον κοσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἀγαπητέ Θαλῆ, μέ συγχωρεῖς που θά τό πῶ ἔτσι,ἀλλά εἶναι σά νά πετᾶς στά σύννεφα.
      Ἡ Ἑλλάδα εἶναι τελειωμένη καί ὄχι ἐπεί δή τήν κατέλαβαν οἱ νεοεποχίτες-νεοταξίτες- φρανκιστές/σαμπατιστές καμπαλιστές, ὄχι !
      Εἶναι διότι οἱ ἴδιοι ἄνθρωποι παλαιόθεν λειτουργοῦσαν αὐτοκαταστροφικῶς. Μέχρι σήμερα ἀκριβῶς τό ἴδιο.
      Οἱ ἐχθροί μᾶς γνωρίζουν ἀπολύτως καί μᾶς παίζουν στά δάχτυλά τους,ἀναλόγως μέ τό τί θέλουν νά ἐπιτύχουν ἀκουμπώντας πάντα στήν πνευματική μας κληρονομιά.

      Ἄν ἡ συμβολή τοῦ Ἑλληνισμοῦ, ὡς πνευματικό στοιχεῖο, στόν Χριστιανισμό ἔδωσε τήν μεγάλη καί ἰδιαίτερη ἀξία στήν θρησκεία αὐτή, νά προσθέσῃς ἕνα ἀκόμη : τήν ἀποδοχή του ἀπό τούς Σλαυϊκούς λαούς. Καί ξέρεις πολύ καλῶς ὅτι αὐτό πού ἐκπροσωπεῖται σήμερα στήν Ὀρθόδοξον Ἀνατολική Ἐκκλησία, ὡς μεγαλεῖο, ὀφείλεται στούς λαούς αὐτούς πού ἀποδέχθηκαν καί διαφύλαξαν τήν θρησκείαν ὅπως τήν παρέλαβαν ἀπό τήν ἐποχή τῆς Βυζαντινῆς Αὐτοκρατορίας. Γι᾿αὐτό κι᾿ἐπιμένω πώς εἶναι οἱ πραγματικοί κληρονόμοι αὐτῆς.

      Ἔτσι, ὁ Πνευματισμός τοῦ Ἀνθρώπου ἔχει βρεῖ τήν πορεία του, τήν ἀκολουθεῖ καί σίγουρα θά ἔχῃ τό ἀποτέλεσμα πού πρέπει. Ἐξ οὖ καί τό μένος τῆς Καμπαλαρίας κατά τῆς Ἁγίας Ῥωσσίας. Οἱ σημερινοί Ἕλληνες, μᾶλλον θά εἶναι ἀπόντες...

      Καλησπέρα ἀγαπητέ Θαλῆ !

      Διαγραφή
  8. Η χαζαρομασονια παιζει τα ρεστα της..
    Ολοι οι χαζαρομασονοι ηγετισκοι της δυσης ..... αντιλαμβανονται την δυσην τους και παιζουν ολα τα χαρτια τους καθως το φως και η α ληθη α δεν μπορει να κρυφτουν επ αοριστον ... ιδιαιτερα καθως ολοι οι νοημονες ανθρωποι σαφως γνωριζουν ..
    οτι η Ελληνικη κοσμοθεαση ειναι το ζητουμενο επι παντος επιστητου.
    Ελλας γαρ .. μονη ανθρωπογεννει.
    Φυτον ουρανιον ..
    Και βλαστημα Θειον ..
    Ηκριβομενον......
    Λογισμον αποκικτουσα .. οικειουμενον επιστημην ..............................!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Εδω κανεις δεν μπορει να προσθεσει τι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και .. για να μην μπερδευομαστε
    Αλλο ειναι ο Χριστος ...........
    και αλλο ο Χριστιανισμος .............. οπως
    Αλλο πραγμα ειναι τα συκα .. και αλλο η σκαφη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οπου , η Ελληνικη κοσμοθεαση βλεπει τον κοσμον / συμπαν οπως ακριβως Ειναι ......
    Δηλ. ως κοσμημα....
    Και μαλιστα ... κοσμημα ... Θειον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αισθάνομαι την υποχρέωση να δώσω κάποιες εξηγήσεις καί νομίζω ότι σωστά θα πράξω
    Κατ αρχάς τα σχόλια που γράφω είναι περιγραφές γεγονότων συμβάντων σε ιστορικο η και σε παρόντα χρόνο
    Ουδέποτε καποιο σχόλιο μου εγράφη σαν προτροπή παραίνεση η διαφήμιση κάποιας θεωρίας αντιλήψεως η θρησκείας
    Έτσι λοιπόν και το ανωτέρω σχόλιο αποτελούσε μια αναφορά σε κάτι που συμβαίνει σε τακτά χρονικά διαστήματα τα οποία εναλλάσονται σε κάθε ζωδιακη μετάβαση κάθε δύο χιλιάδες χρόνια περίπου
    Ο ζωδιακός κύκλος εδώ παίζει τον ρόλο του σημείου αναφοράς ως προς τον χρόνο
    Αυτό είναι κάτι που έχει συμβεί και συμβαίνει γενικώς
    Εγώ το ανέφερα
    Επ ουδεμία περίπτωση δικό μου σχόλιο δεν αποτελεί διαφήμιση της λατρείας του Υδροχόου η οποία άλλωστε δεν υφίσταται
    Δεν υπάρχουν πιστοί η λάτρεις κάποιου θεού επονομαζόμενου Υδροχόος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μά οὔτε κι᾿ἐγώ ἀνέφερα τόν Ὑδροχοϊσμό ὡς θρησκεία, ἀλλά ὡς θεωρία - κοσμοθεωρία :

      « Ἔτσι θά χαθῇ ἐν τῆ γενέσει του ὁ Ὑδροχοϊσμός καί ὅ,τι μπαρούφα ἐκφράζει.»

      Ἔγραψα, στήν ἀπάντησιν τοῦ πιό πάνω σχολίου σου ὅπου ἀναφέρεις χαρακτηριστικά :

      « ...Σε κάποιο εδάφιο της γραφής υπάρχει η ερώτηση των μαθητών προς τον Ιησού
      Κύριε τι θα έρθει αφού εσύ φύγεις;
      Πηγαίνετε στην αγορά και εκεί θα δείτε έναν άνθρωπο που χύνει νερό από ένα δοχείο απάντησε ο Ιησούς...»

      Τί σημαίνει τό "φύγεις" ; Τί σημαίνει τό « άνθρωπο που χύνει νερό από ένα δοχείο » ;

      Διαβάζουμε παλαιότερα δημοσίευματά μας σχετικά μέ τό θέμα :

      Ἡ «συνωμοσία τοῦ Ὑδροχόου» ὁ προοιωνισμένος σύγχρονος ἐφιάλτης
      https://sxolianews.blogspot.com/2021/03/blog-post_5.html

      Ὁ Παγκόσμιος Ἐκπαιδευτής τῆς ἐποχῆς τοῦ Ὑδροχόου
      https://sxolianews.blogspot.com/2022/04/blog-post_61.html

      Ἡ Νέα Παγκόσμια Συνωμοσία ἐναντίον τοῦ Πολιτισμοῦ !
      https://sxolianews.blogspot.com/2023/02/blog-post_72.html

      Ἡ Νέα Παγκόσμια Τάξις τῆς " Νέας Ἐποχῆς" , τοῦ Ὑδροχόου εἶναι ἐδῶ...
      https://sxolianews.blogspot.com/2023/06/blog-post_17.html

      Καλησπέρα ἀγαπητέ ΑΚΜΩΝ !

      Διαγραφή
  12. Ούτε καί εγώ είμαι πιστός σε κάποιον Υδροχόο Σκορπιό Καρκίνο κλπ
    Αυτα όμως ήταν είναι καί θα συνεχίσουν να είναι χρονικά σημεία αναφοράς
    Η αλλαγή των θρησκειών και η αντικατάσταση την μίας από κάποια άλλη δεν είναι θεωρία αγαπητή Πελασγικη
    Δεν είναι κάτι που επινόησα εγώ η άλλος και μένει να δοκιμαστεί φιλοσοφικά ηθικά η θρησκευτικά
    Είναι συμβάν λοιπόν το ότι οι Έλληνες έως το 2000 πχ λάτρευαν γήινους θεούς όπως ο Διόνυσος η ο Παν αλλά καί επουρανιους όπως ο Απόλλων και βεβαίως ο χώρος εδώ δεν αρκεί για πληρέστερη αναφορά σε αυτά
    Περί το 2000 πχ εισήχθη το δωδεκάθεο το οποίο έπαιξε τον ρόλο του στο ιστορικό γίγνεσθαι έως και την έλευση τού χριστιανισμού
    Λατρεία της Γαίας ουδέποτε υπήρξε στην Ελλάδα
    Ουδέποτε οι Έλληνες λάτρευαν την μεγάλη Μητέρα Θεά σαν μόνη υπερφυσική οντότητα παρόλο που τής αναγνώριζαν γενεσιουργό ρόλο
    Αυτό περί Γαίας είναι νεότευκτο και δεν υπήρχε στην Ελλάδα
    Ίσως αλλού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἔγραψα περί Γαίας :

      « Τῆς Γαίας. Δέν ἦταν τίποτε ἄλλο παρά ὁ πρόδρομος τοῦ 12θεου ἄρρηκτα δεμένων τῶν θεοτήτων μεταξύ τους.»
      Διαβάζουμε στόν Ἠσίοδον :

      Γαῖα δέ τοι πρῶτον μέν ἐγείνατο ἶσον ἑωυτῇ
      Οὐρανόν ἀστερόενθ᾽, ἵνα μιν περί πάντα καλύπτοι,
      ὄφρ᾽ εἴη μακάρεσσι θεοῖς ἕδος ἀσφαλές αἰεί,
      γείνατο δ᾽ οὔρεα μακρά... ( Ἠσίοδος "Θεογονία" , στιχ. 126-129 )

      Καί ἡ Γῆ γέννησε πρῶτα ΙΣΟΝ μ᾽ΑΥΤΗΝ
      τόν Οὐρανό πού ᾽ναι γεμάτος ἄστρα, νά τήν καλύπτει ἀπό παντοῦ τριγύρω
      καί νά ᾽ναι ΕΔΡΑ τῶν μακαρίων ΘΕΩΝ παντοτινά ἀσφαλής...

      Ὁ Ἠσίοδος τά λέει καί ὄχι κάποια σύγχρονη θεωρία.Ἀπό τήν Γαῖα προήλθαν ΟΛΟΙ οἱ θεοί. Ἔγραψα κάτι διαφορετικό ;

      Ἐπίσης ὁ περιηγητής Παυσανίας γράφει :

      « ...ταῦτα μέν δή οὕτω λέγεται, Φλυεῦσι δέ εἰσι καί Μυρρινουσίοις τοῖς μέν Ἀπόλλωνος Διονυσοδότου καί Ἀρτέμιδος Σελασφόρου βωμοί Διονύσου τε Ἀνθίου καί νυμφῶν Ἰσμηνίδων καί Γῆς, ἣν Μεγάλην θεάν ὀνομάζουσι...» ( Παυσανίου Ἑλλάδος Περιήγησις/ Ἀττικά 31.4 )

      Στήν Φλύα καί στόν Μυρρινούντα ὑπάρχουν βωμοί ... καί τῆς Γῆς τήν ὁοία ὀνομάζουν Μεγάλη θεά...

      Μεγάλη θεά ἔτσι τήν καταγράφει καί ὁ περιηγητής Παυσανίας.

      Ἐν τάξει, αὐτές οἱ διευκρινίσεις καί παραπομπές μέ στοιχεῖα ἀπό τήν ἀρχαία Ἑλληνική Γραμματεία, ἦσαν ἀπαραίτητες.

      Καλησπέρα ἀγαπητέ ΑΚΜΩΝ !

      Διαγραφή
    2. Καί κάτι πολύ σημαντικό περί τῆς διαδοχῆς, ἀπό διαφορετικές μέν θεότητες ἀλλά μέ τήν ΙΔΙΑ ῥίζα : τῆς Γαίας .

      Ἡ μάχη τοῦ Ἀπόλλωνος μέ τόν Πύθωνα, τόν υἱό τῆς Γαίας, μία μάχη που κερδίζει ὁ Ἀπόλλων καί ἑδραιώνεται στό Μαντεῖο τῶν Δελφῶν, τό ὁποῖο πρωταρχικῶς ἦταν τό Ἱερό τῆς Γαίας καί τό προστάτευε ὁ Δράκων Πύθων.

      Ὀ Ἀπόλλων ἦταν υἱός τῆς Λητοῦς κόρης τοῦ Τιτάνα Κοίου υἱοῦ τῆς Γαίας.

      Κι᾿αὐτά χρειάζονταν...

      Διαγραφή
  13. Τέλος θέλω να δηλώσω πως από το σχόλιο μου φίλε Thales (ας έχω το δικαίωμα να σε προσφωνω Θαλή)
    δεν συνάγεται συμπέρασμα πώς η οπτική μου είναι ελληνιστικού τύπου η ελληνοκεντρικου προσανατολισμού
    Διασαφηνιζω πως δεν έγραψα ότι πρέπει ο χριστιανισμός να φύγει από την μέση και να λατρέψουμε τον Υδροχόο η τον ποιος ξέρει ποιον
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σαφώς τό θέμα Χριστιανική θρησκεία είναι άρρηκτα συνδεδεμένο μέ τήν λευκή φυλή. Αλλά ή λευκή φυλή ήταν αυτή πού τήν δημιούργησε καί ή λευκή φυλή θά τήν αποδομήσει τώρα. Ή θρησκεία συνδέεται μέ τήν πίστη καί όταν αυτό γίνεται πεποίθηση είναι λογικό νά ενεργεί καί νά αποκαλύπτεται. Ό ρόλος τής επιστήμης, ό ορθολογισμός, ή μόρφωση σέ ανώτερη εκπαίδευση τού λευκού ανθρώπου, συνετέλεσαν στήν αμφισβήτηση τού θρησκευτικού αισθήματος . Αυτό τό βλέπουμε πιό έντονα στόν δυτικό κόσμο τόν λεγόμενο όπου οί καθολικοί καί οί προτεστάντες έχουν ψυχρανθεί μέ τήν έννοια Θεός καί έχουν θεοποιήσει τήν ύλη καί τήν επιστήμη. Ενώ στούς ορθόδοξους λαούς, πού θά λέγαμε πώς είναι κάπως ανατολίτες, ή πίστη κρατάει ακόμα τήν θέση της μιά καί μιλάμε γιά τούς λευκούς. Δηλαδή, νά τό πώ αλλοιώς, λένε πώς όσο πιό «αμόρφωτος» είσαι, όσο πιό «τριτοκοσμικός», όσο πιό απλοϊκός, τόσο πιό πολύ ακουμπάς στόν Θεό καί συντηρείς τήν πίστη σου.

    Άν πούμε πώς ή λευκή φυλή διαμορφώνει τά πράγματα στίς κοινωνίες τών ανθρώπων, στά συστήματα καί τώρα μάλιστα πού ό πλανήτης έχει παγκοσμιοποιηθεί, αυτό πού λένε εποχή τού Υδροχόου έχει μέν σχέση μέ τόν αστερισμό καί τήν κίνηση τού ηλιακού συστήματος, αλλά εμπεριέχει καί τήν τάση πού κατευθύνουν οί κεφαλές πού ελέγχουν τήν ανθρωπότητα καί συντονίζονται μέ τά ουράνια πού φέρνουν τίς αλλαγές. Είναι αναπόφευκτα. Όλα μάς μιλάνε γιά ακμή καί παρακμή γύρω μας γιατί έτσι είναι ή φύση τών πραγμάτων σ' αυτόν τόν κόσμο πού ζούμε. Τίποτα τό μόνιμο παρά μόνο ή οργάνωση τών νόμων πού κυριαρχούν καί έχουν σχέση μέ τούς κύκλους στά πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. « ... καθολικοί καί οί προτεστάντες έχουν ψυχρανθεί μέ τήν έννοια Θεός καί έχουν θεοποιήσει τήν ύλη καί τήν επιστήμη. Ενώ στούς ορθόδοξους λαούς, πού θά λέγαμε πώς είναι κάπως ανατολίτες, ή πίστη κρατάει ακόμα τήν θέση της μιά καί μιλάμε γιά τούς λευκούς. Δηλαδή, νά τό πώ αλλοιώς, λένε πώς όσο πιό «αμόρφωτος» είσαι, όσο πιό «τριτοκοσμικός», όσο πιό απλοϊκός, τόσο πιό πολύ ακουμπάς στόν Θεό καί συντηρείς τήν πίστη σου...»

      Αὐτό ἀκριβῶς λέω κι᾿ἐγώ. Οἱ σλαυϊκοί λαοί εἶναι οἱ πραγματικοί καί οὐσιαστικοί κληρονόμοι τῆς Πνευματικῆς- Χριστιανικῆς Κληρονομιᾶς ὅπως τήν παρέλαβαν ἀπό τήν Βυζαντινή Αὑτοκρατορία καί εἶναι αὐτοί πού τήν διαφύλαξαν,τήν διαφυλάττουν καί θά τήν κληρονομήσουν στήν Ἀνθρωπότητα σ᾿ὅλο της τό μεγαλεῖον. Σέ πεῖσμα τῆς νεοεποχίτικης Ὑδροχοϊστικῆς ἐποχῆς πού θέλει νά ἐπιβάλλῃ ἡ γνωστή συμμορία πού βρίσκεται ἀπέναντι στόν Ἄνθρωπο !

      Καλησπέρα ἀγαπητή Σοφία !

      Διαγραφή
    2. Σοφία μπορώ να πω πώς με την δεύτερη παράγραφο του κειμένου σου αγγιξες και βοήθησες επεξηγηματικά αυτό που προσπάθησα να δώσω στο πρώτο σχόλιο μου
      Ευχαριστώ

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα κυρία Ευαγγελία και ομήγυρις , ! , η άποψις μου :
    Το μέλλον και το παρόν και το παρελθόν του χριστιανισμού είναι η ορθοδοξία.
    Ήδη φαίνεται μια άνθηση της Ανατολικής Ορθοδοξίας σε Αμερική και Ευρώπη από ανθρώπους που μελετούν την , σχεδόν κρυμμένη από τη Δύση , εκκλησιαστική ιστορία των πρώτων χιλίων χρόνων και ανακαλύπτουν ότι η Ελληνορθοδοξία ή Ανατολική Ορθοδοξία ,όπως λέγεται , είναι η Παράδοση του Χριστού και των Αποστόλων.
    Βλέπουν τι είναι αίρεση και τι αποκάλυψη του Θεού πιο καθαρά από τους Έλληνες ή τους Ρουμάνους ή τους Ρώσους κτλ που ,ως συνήθως με τον κόσμο δεν εκτιμά αυτό που έχει.
    Ο δυτικός , ας πούμε χριστιανισμός δεν έχει μέλλον , έχει τη ρίζα του στην αίρεση και στον ανθέλληνα Καρλομάγνο(το Πρώτο Ράιχ, ίσως να το έχετε υπ'όψιν) , πράγμα που και εξηγεί την διανοητική κατάπτωση της Δύσης.
    Όλα λοιπόν πάνε σύμφωνα με το σχέδιο του Θεού , οπότε δεν χρειάζεται άγχος αλλά υπομονή , πίστη , και σχέση με το Ζώντα Κύριο και τα μυστήρια της εκκλησίας Του.
    Να είστε καλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. « Όλα λοιπόν πάνε σύμφωνα με το σχέδιο του Θεού , οπότε δεν χρειάζεται άγχος αλλά υπομονή , πίστη , και σχέση με το Ζώντα Κύριο και τα μυστήρια της εκκλησίας Του.»

      Μ᾿ἄρεσε πολύ αὐτή ἠ φράσις. Μία ἀπέραντι αἰσιοδοξία ἀναδύεται μέσα ἀπό τίς λέξεις αὐτές.

      Σ᾿εὐχαριστοῦμε !

      Καλησπέρα ἀγαπητέ Γεώργιε Γ. !

      Διαγραφή
    2. Αν μου επιτρέπετε, να προσθέσω κάτι πάνω στην άνθηση της ορθοδόξου εκκλησίας στην Δύση. Πολλοί άνθρωποι που "βγάζουν" τον ορθολογισμό, ανοίγει ο νους και στρέφονται στην Ορθοδοξία την μόνη Αλήθεια.
      Τό πνεῦμα ὅπου θέλει πνεῖ, καί τήν φωνήν αὐτοῦ ἀκούεις, ἀλλ᾿ οὐκ οἶδας πόθεν ἔρχεται καί ποῦ ὑπάγει...
      Στην επόμενη γενιά Αμερικανών, θα δούμε ελληνορθόδοξες εκκλησίες με Αμερικανούς ιερείς που ασπάστηκαν την Ορθοδοξία. Δυστυχώς μετρηθηκαμε ελλειπείς σε κάποιες περιπτώσεις, ειδικά στις "κεφαλές-ιεραρχια" .
      Βασική προϋπόθεση, για να στηριχθούν πνευματικά αυτοί οι άνθρωποι στην αρχή της κατήχησης τους, είναι να μάθουν την ελληνική γλώσσα. Ακόμα και σε αυτό ( έκλεισαν ένα σωρό σχολεία στο εξωτερικό με τα μνημόνια, αλλα ποιος τα θυμάται αυτά;;;) αποδείχτηκαν οι γενιές μας άχρηστες, αλλά έχει ο Θεός την λύση....
      Γίνονται πολλά "θαύματα" και θαυμαστά πέραν του Ατλαντικού.
      Θα μπορούσαμε να γράψουμε πολλά, αλλά νομίζω αυτά αρκούν. Οι "καθαρές" πολιτείες, π.χ Αιοβα, Μοντάνα, Αϊντάχο, Τενεσί κλπ, είναι καταφύγια.

      Διαγραφή
    3. « Στην επόμενη γενιά Αμερικανών, θα δούμε ελληνορθόδοξες εκκλησίες με Αμερικανούς ιερείς που ασπάστηκαν την Ορθοδοξία...Βασική προϋπόθεση, για να στηριχθούν πνευματικά αυτοί οι άνθρωποι στην αρχή της κατήχησης τους, είναι να μάθουν την ελληνική γλώσσα. ..»

      Πόσο αἰσιόδοξα καί ὄμορφα ἀκούγονται ὅλα αὐτά !
      Ἕνα μόνον ἔχω νά εὐχηθῶ : Εἴθε νά γίνουν πραγματικότητα, γιά τό καλό ὁλοκλήρου τῆς Ἀνθρωπότητος.

      Καλησπέρα ἀγαπητέ !

      Διαγραφή
  16. Στα επίσημα ευαγγέλια δεν αναφέρεται πουθενά πως η μαθητές ερώτησαν τον Ιησού τι θα γίνει όταν θα φύγεις(παρακαλώ να αναφέρετε το εδάφιο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναφέρεται όμως ή ιστορία με τον βασταζοντα κεραμιον ύδατος στην οποία δεν αναφέρεσαι εσύ
      Πρόκειται για το κατά Λουκάν 2210
      Για να ακριβολογησω οι μαθητές ερωτησαν πού να ετοιμάσουν για το πέρασμα (Πισαχ στην αραμαϊκή)
      Γνωρίζεις το εδάφιο απλά εστιασες σε αυτό το κομμάτι μόνο το οποίο είναι ελεύθερη μετάφραση (για το πέρασμα η για όταν περάσει κάτι)
      Όπως και να έχει η αναφορά στον άνθρωπο που κρατά κανάτι είναι εκεί ασχέτως εάν δεν την ανέφερες εσύ

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ για την απάντηση ,πραγματικά μου διέφευγε το εδάφιο αυτό, όχι πως δεν το γνώριζα απλά η ερμηνεία που του δίνετε στο πρώτο σας σχόλιο μου ήταν άγνωστη, ανέτρεξα λοιπόν και το βρήκα το εδάφιο και νομίζω η ερμηνεία που αναφέρετε αγγίζει το όριο της διαστρέβλωσης( όχι απο εσάς φυσικά ,φανταζομαι την ακούσατε), δηλαδή η αναφορά στο Πάσχα(πέρασμα ή αλλιώς η έξοδος απο την σκλαβιά- Αίγυπτο) είναι με την κυριολεκτική έννοια και ότι ο άνθρωπος κρατάει(βαστάζων σταμνίον ύδατος) μια στάμνα με ύδωρ και όχι το χύνει όπως αναφέρατε στο πρώτο σας σχόλιο...ευχαριστώ και σκοπός μου δεν είναι να έρθω σε αντιπαράθεση καθώς δεν είμαι και ειδικός σε θέματα ερμηνείας των γραφών.

      Διαγραφή
    3. Αισθάνομαι την υποχρέωση (και πιστεύω πως αξίζει) να ευχαριστήσω και εγώ για τον ευγενικό τρόπο που στέκεστε σε αυτήν την ας την ονομάσουμε αντιγνωμια
      Συνήθως οι άνθρωποι διαβάζουν ακροθιγως κάτι και μετά αρχίζουν τα "μα τι λες τώρα;"
      Εσείς δεν ακολουθείτε αυτόν τον κανόνα και είναι προς τιμήν και των δύο μας να συνεχίσει αυτή η παράθεση απόψεων
      Προσωπικά δεν πιστεύω πως ο Ιησούς είπε κάτι τέτοιο στέλνοντας τους μαθητές να βρουν έναν κανατοφορο(ειδικά σε μια εποχή που σχεδόν οι μισοί θα μπορούσαν να κρατούν κανάτι πηγαίνοντας η ερχόμενοι από την κρήνη της πόλης)
      Ούτε βεβαίως πιστεύω πως ο Ιησούς εννοούσε ότι μια των ημερών θα Τον αντικαταστήσει ο Υδροχόος σαν θεό
      Κατ εμέ τέτοιου είδους παραθέσεις είναι εμβόλιμες στα ιερά κείμενα των θρησκειών δείχνοντας κάπως το τι μέλλει γενέσθαι
      Εμβολιμοι είναι και οι μύθοι της καταστροφής του χρυσού μόσχου από τον Μωυσή καθώς και του ταυροκτονου Μίθρα
      Συμβολίζουν και οι δύο το τέλος της αστρικής περιόδου του Ταύρου
      Έτσι λοιπόν και το εν λόγω χωρίο συμβολίζει την περιοδική αλλαγή από τους Ιχθείς προς τον Υδροχόο
      Δείχνει δηλαδή το πράγμα σαν κάποιοι να χειρίζονται αλλαγές στα συστήματα πίστεως τών ανθρώπων αναλόγως των αστρικών εποχών και με κάποιον τρόπο προειδοποιούν για αυτό
      Αυτό ήταν και το νόημα του πρώτου σχολίου μου το οποίο έφερε και όλην αυτήν την συζήτηση
      Διευκρινίζω πάντως πως τα όσα παραθέτω δεν σκοπεύουν να προσβάλλουν την πίστη κανενός και βεβαίως δεν προτρέπουν τους άλλους να χάσουν την πίστη τους στον Ιησού Χριστό και να δεχθούν σαν θεούς Υδροχόους η Λέοντες
      Την καλησπέρα μου σε όλους και τις ευχαριστίες μου

      Διαγραφή

  17. Καλησπερα σας.

    Χωρις να ειμαι θεολογος ή να εχω ειδικες γνωσεις για την Ορθοδοξη Θρησκεια μας ή οποιαδηποτε αλλης Θρησκειας θα ελεγα οτι μας βλεπω λιγο μπερδεμενους, με εξαιρεση το σχολιο του Γεωργιου Γ.
    Ο συγγραφεας του αρθρου αναλυει την ηθικη καταπτωση και παρακμη των Χριστιανων της Δυσης, ωστε τωρα να πωλουνται εκκλησιες σε διαφορα μερη του κοσμου και να μετατρεπονται αυτες οι Εκκλησιες σε καθε ειδους επιχειρησεις.
    Στην κατεχομενη Κυπρο οι τουρκαλαδες εχουν μετατρεψει τις Χριστιανικες εκκλησιες μας σε σταυλους και αχουρια οταν δεν τις πουλανε στους εβραιους που τις γκρεμιζουν για να χτισουν πανω τους ξενοδοχειακα συγκροτηματα.

    συνεχιζεται..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. « ... Ο συγγραφεας του αρθρου αναλυει την ηθικη καταπτωση και παρακμη των Χριστιανων της Δυσης..»

      Μά ναί, καί ἤδη ἀπάντησα ἀναλόγως στό α΄σχόλιον τοῦ ΑΚΜΩΝΟΣ.

      « ...Τό θέμα λοιπόν ἔχει νά κάνῃ μέ τήν Λευκή Φυλή ἡ ὁποία ἦταν συνυφασμένη μέ τόν Χριστιανισμό. Ὄχι μέ τήν ἐπιβίωσιν τῆς θρησκείας τοῦ Χριστιανισμοῦ...»

      Ἐπίσης, αὐτό μέ τίς ἐκκλησίες στά κατεχόμενα εἶναι γεγονός. Ὅπως ἀκριβῶς ἔκαναν καί ἴσως κάπου καί σήμερα κάνουν,στήν Ἀλβανία.

      Τώρα στήν συνέχεια τοῦ σχολίου σου κάνεις ἀναφορά γιά τά αἴτια τῆς διώξεως τοῦ Χριστιανισμοῦ παγκοσμίως. Ἄν καί δέν εἶναι αὐτό τό θέμα μας,παρ᾿ὅλα αὐτά ἔγραψα καί εδῶ ( ὅπως συχνά τό ἐπαναλαμβάνω) ὅτι ἡ διαφορά μέ τήν Δυτική Ἐκκλησία ἔχει νά κάνῃ μέ τήν ἐπιβολή τῶν Φρανκιστῶν-Σαμπατιστῶν-Καμαλιστῶν πού τόσο εὔκολα κατέκτησαν τόν δυτικό κόσμο.
      Ὁ Διαφωτισμός ἔπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο καί ἡ "δῆθεν ἀναγέννησις τοῦ Ἑλληνικοῦ Πνεύματος" μέσῳ αὐτοῦ ἐπέτυχε τόσο τήν καθιέρωσιν τῶν ὅποιων ἰδεολογημάτων κατάφεραν νά περάσουν ἐν εἴδη ἀφυπνίσεως. Κάτι σάν αὐτό πού συμβαινει σήμερα.
      Μετά ἡ διάβρωσις τῶν δυτικῶν κοινωνιῶν καί ὅ,τι ἄλλο ἐφερνε ὁ "ἄνεμος τῆς διαφωτίσεως" ἦσαν πανεύκολο θέμα γιά τούς γνωστούς ἐπιβολεῖς τοῦ Κακοῦ.
      Ἡ διάδοσις τῶν "δημοκρατικῶν" ἰδεῶν, τοῦ "προοδευτισμοῦ", τῶν σοσιαλιστικῶν ἰδεολογημάτων μέ ἀποκορύφωμα τήν Σχολή Φρανκφούρτης λειτούγησαν μέ τόν πλέον καταστροφικό τρόπο καί τό ἴδιο συνεχίζουν ἕως σήμερα νά λειτουργοῦν.

      Ἀκόμη κι᾿ὅτι διατυμπανίζουν-διαφημίζουν τίς πωλήσεις τῶν χριστιανικῶν λαῶν τούς ὁποίους βλέπουμε νά πέφτουν στήν χειρότερη κατάντια, εἶναι μέρος τοῦ ὅλου σχεδίου. Καί εἶναι κυρίως τό ψυχολογικό μέρος πού ἔρχεται νά καταστρέψῃ-γκρεμίσῃ στόν ἄνθρωπο αὐτό πού λέγεται Πίστις καί λειτουργοῦσε μέ ἕναν τρόπο τόσο θετικό μέσα του, πού μποροῦσε καί τά ἀκατόρθωτα νά κατορθώσῃ !

      "Ὑπέρ βωμῶν καί ἑστιῶν " πολεμοῦσε ὁ ἄνθρωπος, τώρα χάθηκαν οἱ βωμοί χάνονται καί οἱ ἑστίες ( Ἐκκλησίες - Ἔθνη/Κράτη)

      Μήπως ἀντί νά ...ψαχνόμαστε νά ἑστιαστοῦμε κυρίως, ἴσως καί ἀποκλειστικῶς, στήν Ἀξία πού συνεχίζουν νά δίδουν οἱ σλαυϊκοί λαοί στήν Πίστιν ; Μήπως ὅλο αὐτό πού νοεῖται ὡς τό "μέλλον τῆς Λευκῆς Φυλῆς" τό ὀποῖο εἶναι συνυφασμένο μέ τόν Χριστιανισμό μποροῦμε νά τό ἀνακαλύψουμε στόν ἀγῶνα πού κάνει ἡ Ῥωσσία τοῦ Ποῦτιν καί ἡ ὑπεράσπισις , ἐμπράκτως, τοῦ Ἀγῶνος της, νά γίνῃ πρώτη προτεραιότητα γιά τούς δυτικούς λαούς πού θά σημαίνει καί σωτηρία τῆς ἴδιας [Λευκῆς Φυλῆς] καί ὅ,τι μεγαλειώδες πρεσβεύει γιά τόν Ἀνθρώπινο Πολιτισμό ;

      Ναί, αὐτό εἶναι.

      Καλησπέρα ἀγαπητέ ΕΑΦ !

      Διαγραφή
    2. Δεν διαφωνουμε πουθενα αγαπητη Π.

      Οπωσδηποτε η Λευκη φυλη και ο Χριστιανισμος ειναι αλληλενδετες εννοιες που ουδεις μπορει να τις χωρισει.
      Επισης ειναι γεγονος οτι η ψυχη του ανθρωππου εχει αναγκη την Πιστη.
      Ο εκ Σαμου Γιωργος Κλεανθης εκραζε: "Για του Χριστου την Πιστη την Αγια και της Πατριδος την Ελευθερια"!!!!!!
      Αν δεν υπηρχε Πιστη στις ψυχες των Ελληνων τοτε, θαταν δυσκολο να ξεκινησουν την Επανασταση του Γενους.
      Διοτι αν αφαιρεσεις απο οποιονδηποτε ανθρωπο την Πιστη, τον ζωοποιεις και τον υποβιβαζεις σε εναν .... αχρηστο καταναλωτη φασφουνταδικου και σκουπιδιων.
      Οπως εχω πει και στο παρελθον οι εβραιοι πετανε μια πετρα να σκοτωσουν δυο ή και περισσοτερα πουλια.
      Πραγμα που εκαναν την 11η Σεπ 2001 στην ΝΥ, που με δυο "αεροπλανα" εκαναν σκονη τρεις ουρανοξυστες, με την γνωστη παγκοσμια τραγωδια που ζουμε σημερα ΚΑΙ στην Ελλαδα.
      Ετσι και τωρα μας εκπλησσουν με την συνεχη διεθνη προπαγανδα τους και τις απατεωνιες τους.
      Εχουν βαφτισει ολους εκεινους στον κοσμο, που αγαπουν και σεβονται το Εθνος τους, την Ιστορια τους, τις Παραδοσεις τους, την Θρησκεια τους σε "ακρα δεξια" που σημαινει 100%...Χιτλερ!!!
      Ακροδεξιοι τουτοι, ακροδεξιοι κεινοι, ακροδεξιοι οι παραπερα.
      ΕΚΤΟΣ ΑΠ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟ ...."ΕΒΡΑΙΚΟ" ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥΣ!
      "Ακροδεξιοι" ολοι λοιπον, εκτος Αγγλιας. Ακουγα καποιο λαμογιο στο τουρκοκαναλο του Φαληρου ονοματι Μουγγος, Κουφος, Στραβος ή κατι τετοιο, που η φατσα του σιγουρα σε παρεπεμπει σε πακιστανο που μας "εξηγουσε" οτι στην Αγγλια υπαρχει η...."υπερδεξια" του Ναϊτζελ Φαρατζ.
      Και μιας και εχουν "εκλογες" στην Γαλλια ο νους μου παει στην "ακροδεξια" Λεπεν, στην Singular και στα καθε λογης κομμουνια που ενωνονται μεταξυ τους παρα την πεινα και την ανεχεια που τους δερνει, να μην κερδισουν ο le fascisme κι ο le antisémitisme.


      Καλησπερα σας


      Υ.Γ. Στο πρωϊνο σχολιο μου σημερα, ξεχασα να υπενθιμισω οσους διαβαζουν τα σχολια μας, οτι Ο Καλος Θεος εχει προνοησει για μας παρεχοντας μας το διαδικτυο με οσα κακα κι αν το περιβαλλουν και τον Αγιο Πουτιν.
      Σκεφθειτε να ΜΗΝ ειχαμε διαδικτυο και τις "Ειδησεις" να τις ακουγαμε αποκλειστικα απ' τα κοπροσκυλα των εβραιων! ή να τις διαβαζαμε απ' τις πατσαβουρες επισης των εβραιων, ή αντι για Πουτιν να 'χαμε εκεινο το μπεκροσκυλο και προδοτη του Ρωσσικου Εθνους, τον Γιελτσιν.


      Διαγραφή
    3. « Δεν διαφωνουμε πουθενα αγαπητη Π.»

      Ἀκριβῶς !!

      Ὅσο γιά τούς Γάλλους πῆραν ὅ,τι τούς ἀξίζει. Ἄλλως τε τό μέλλον τους τό ἔχουν ἤδη ἀκουμπήσει σέ ...σίγουρα χέρια...
      https://sxolianews.blogspot.com/2023/03/drag-queens.html

      Ὅπως οἱ ἐγχώριοι ...πατριῶτες πού γυρνοῦσαν ἔνθεν κακεῖθεν οὐρλιάζοντας " τό κόμμα τῆς Λέ Πέν εἶναι σιωνιστικό,τό εἶπε ἕνας ἑβραῖος ὁ Dov Maimon !
      ( Καλέ τί μοῦ θύμισε τό Maimon ; Τόν Moses ben Maimon ἤ ἐπί τό ἐξελληνισμένο Μαϊμονίδης.)
      https://sxolianews.blogspot.com/2021/02/blog-post_41.html

      « ... Ο Daniel Cohn-Bendit, πρώτα-πρώτα, ο επικεφαλής του κινήματος της 22ας Μαρτίου και πρόσωπο που εξελίχθηκε σε σύμβολο ολόκληρης εκείνης της περιόδου.- Μάϊος ᾿68. Ὁ ἐρυθρός Ντάνυ- (Μια λεπτομέρεια [ίσως όχι ασήμαντη]: Η μάνα του ήτανε, κατά τη δεκαετία του 1950, οικονόμος στο σχολείο «Μαϊμονίδης», στην Boulogne- Billancourt. Οι εκεί τότε μαθητές ακόμη θυμούνται τους μικρούς, εξαιρετικά πανούργους, κοκκινομάλληδες [γιούς της] που περιφέρονταν μέσα στο κτήριο του σχολείου.)
      https://sxolianews.blogspot.com/2019/05/68.html

      Ἔτσι κι᾿ἕνας ἄλλος Μαϊμούν βγῆκε νά πληροφορήσῃ τούς Γάλλους γιά τήν "ἀγάπη τῆς ἐθνικίστριας Λέ Πέν στόν Σιωνισμό !!! Μόλις 3-4 ἡμέρες πρό τῆς κρίσιμης ψηφοφορίας. Ἀλήθεια πρίν ἕναν μῆνα πού εἶχε κάνει τήν τεράστια νίκη της στίς εὐρωεκλογές ποῦ ἦταν τό Μαϊμούν ;
      Χμμ...

      Υ.Γ. Δέν περίμενα ἀλήθεια πώς θά ἔκαναν τόση χαρά μέ τήν ἦττα τῆς ἐθνικίστριας Λέ Πέν,οἱ ἐγχώριοι ...πατριωταράδες ! ( Ἔχω διαπιστώσει πώς γενικῶς πετοῦν πετάλες γιά τόν χῶρο καί τόν ὄποιο ἐκφραστή του,ἀλλά μέχρι τοῦ νά προτιμοῦν τά ἀναρχοκομμουνιστοεξετρεμιστικά ὄντα, τί νά πῶ !!! )

      Καλησπέρα ἀγαπητέ ΕΑΦ !

      Διαγραφή
    4. Ἴσως εἶναι αὐτό πού λένε : οἱ πατριῶτες τῆς Ἀριστερᾶς !

      ἤ παλαιότερα : οἱ ατριῶτες τοῦ Πασοκ ( Ἀνδρέα σῶσε μας) !!!

      Ἁπλῶς ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ !

      Διαγραφή
  18. συνεχεια.......

    Ο Τεϊλορ αναφερεται ΜΟΝΟΝ στις Χριστιανικες Εκκλησιες της Δυσης αλλα οχι σε τζαμια και συναγωγες.
    Δεν βλεπουμε να πωλουνται συναγωγες ή τζαμια πουθενα, ακομα και σε χωρες της Δυσης που υπαρχουν τζαμια αλλα χωρις αρκετους μουσουλμανους τα κτιρια αυτα μετατρεπονται σε μουσεια και δεν πωλουνται.
    Μεσα απ’ τα σχολια των φιλων σχολιαστων παρατηρησα οτι κανεις δεν ανεφερεται στους λογους, ΣΤΑ ΑΙΤΙΑ που διωκεται (εκτος και μου διεφυγε κατι) τοσο πολυ ο Χριστιανισμος Ανατολης και Δυσης, απο οποιαδηποτε αλλη επισημη και αναγνωρισμενη θρησκεια.
    Εαν ανοιξουμε τα "Πρωτοκολλα των Σοφων της Σιων" αμεσως στο πρωτο Πρωτοκολλο θα διαβασουμε:
    -Οι Χριστιανικοι λαοι αποκτηνωθηκαν απ' τα ισχυρα ποτα, η νεολαια τους αποβλακωθηκε απ' τις κλασσικες σπουδες και απ' την προωρη ακολασια, στην οποια την εχουν σπρωξει οι πρακτορες μας - οικοδιδασκαλοι, υπηρετες, γυναικες παιδαγωγοι στα σπιτια των πλουσιων - οι υπαλληλοι μας αλλου, οι γυναικες μας στους τοπους διασκεδασεως των Χριστιανων. Στον αριθμο των τελευταιων αυτων πρεπει να προσθεσουμε και τις ονομαζομενες "γυναικες του κοσμου" που μιμουνται με τη θεληση τους τις ακολασιες τους και τις ηδυπαθειες τους.-

    Λιγο να προσεξουμε ΤΙ ακριβως εννοουν οι συγγραφεις των Πρωτοκολλων με την πρωτη παραγραφο, το μυαλο μας θα παει κατ' ευθειαν στις νομιμοποιημενες εκτρωσεις της νεολαιας (Roe v. Wade), στο Χολλυγουντ με ολες τις "γυναικες του κοσμου" που παραγει, στους σατανισμους, στα ναρκωτικα, στον εκφυλισμο, στην πορνεια, στον τζογο πηγη καθε ειδους βιας, την ασεβεια του νεωτερου προς τον πρεσβυτερο απ τα οποια πασχει σχεδον καθε Χριστιανικη νεολαια στις κοινωνιες καθε Εθνους.
    Σατανιστικα μουσικα συγκροτηματα έδωσαν συναυλια προσφατα στον Λυκαβηττο.
    Πενταλφες, ο τραγομορφος Μπαφομετ, ουροβορος οφις σε μπλουζες, τατουαζ, διαβολικα σηματα στα μουσικα οργανα και απο κατω οι νεοι σε παροξυσμο να κανουν ομαδικα το σατανιστικο συμβολο με τα χερια. "Επαιζε μουσικη" το Black metal συγκροτημα με τιτλο «Rotting Christ» (μεταφραση: σαπιζοντας Τον Χριστο). Δεν τολμουν να εχουν συγκροτημα με τιτλο "σαπιζοντας τον Μωαμεθ" γιατι θα πεσει χατζαρι πανω στην σκηνη. Τα ιδια και με τις παρελασεις σε μεγαλες ελληνικες πολεις με τους εκφυλους ομοφιλοφυλους τις οποιες παρελασεις επιτρεπουν ΟΛΕΣ οι "δημοκρατικες κυβερνησεις" αλλα απαγορευουν τις παρελασεις της "Οικογενιακης Περηφανειας".

    "Τον Παπα να καταρασθε" φωναζε ο Αγιος Κοσμας ο Αιτωλος που αν ζουσε σημερα θα προσθετε.... να καταριωμαστε και τον Πατριαρχη της Κωνσταντινουπολης που πριν μερικα χρονια συλλειτουργησε στην συναγωγη του Σατανα της Νεας Υορκης.
    Γιατι τον Παπα;
    Διοτι το Βατικανο βριθει απο καρδηναλιους οι οποιοι ειναι κρυπτοεβραιοι. Ακομα και σημερα δεν ειδαμε τον Παπα να καταδικαζει σφοδρα και νυχθημερον την γενοκτονια και τον εθνοκαθαρισμο που πραττουν οι εβραιοι στην υποδουλη Παλαιστινη, δολοφονωντας νεογεννητα μωρα .
    Διεβρωσαν οι εβραιοι τους Χριστιανους της Δυσης με την .....παραχαραγμενη βιβλο του Σκοφιλντ.
    Το βιβλιο που εκανε φιλοεβραιους, εκατομμυρια Ευαγγελικους Χριστιανους στις ΗΠΑ.
    ΠΩΣ οι εβραιοι ξαναγραψαν την βιβλο και με την βοηθεια καποιου τηλεπωλητη, του αργυρωνητου απ’ τους εβραιους Τζων Χαγκι, παρεσυραν 10δες εκατομυρια αμερικανους να υποστηριζουν το τρομοκρατικο και γενοκτονικο "κρατος τους ισραηλ".
    Ειχαμε κι εμεις οι Ελληνες για χρονια αρχιεπισκοπο Βορειου και Νοτιου Αμερικης εναν κιναιδο.
    Τον Ιακωβο.
    Τωρα εχουμε εναν αλλον νεοταξιτη ρουφιανο, τον Λεπιδοφορο που μας εδειξε τι κουμασι ειναι νωρις-νωρις, βαφτιζοντας τα «παιδια» δυο ομοφιλοφυλων καπου στην Αθηνα.
    Εχουμε και τον δικο μας εδω, τον ΣΥΡΙΖΑιο Ιερωνυμο που ακομα δεν εχει κυρηξει την Εκκλησια σε διωγμο με τους εκφυλους που παρελαυνουν ξεβρακωτοι στους δρομους της Αθηνας, της Θεσσαλονικης, της Κρητης και αλλου, χωρις να συλλαμβανονται για προσβολη της δημοσιας αιδου.
    Συμφωνω με τον συγγραφεα για το καταντημα των Εκκλησιων της Δυσης αλλα κυριως ψαχνω να βρω τα αιτια αυτου του καταντηματος.
    Την ΡΙΖΑ του ΚΑΚΟΥ που λεμε.....


    Ξανα-Καλησπερα σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αὔριο θά τά ποῦμε.Εἶναι περασμένη ἡ ὥρα. Σοβαρά ὅσα ἔθεσες καἰ θέλουν μεάλη συζήτησιν.

      Καλο ξημέρωμα ἀγαπητέ ΕΑΦ !

      Διαγραφή
    2. Φακτ 1: Ειναι ΟΝΤΩΣ η ριζα αλλα και το δεντρο του Κακου δεν χωραει αμφιβολια. Φακτ 2: Το ισλαμ, στη συγκεκριμενη συγκυρια, δεν ειναι κατ'αναγκη εχθρικο στον χριστιανισμο. Δες τη σταση των μουσουλμανων της Ρωσιας και τις δηλωσεις των ηγετων τους για την επιχειρηση στην ουκρανια. Φακτ 3. Το αυτο και για τα αλλες θρησκειες της ρωσιας : βουδισμο, ταντρισμο, ανιμισμο κτλπ. Πολεμανε ολοι διπλα-διπλα. Μηπως τελικα ειναι θεμα προαιρεσης και οπτικης του ατομου και οχι καποιου δογματος διοτι αλλιως θα βλεπαμε καθε θρησκεια να ακολουθει τη δικη της συμπαγη σταση. Ακομα και στον ιουδαισμο δεν υπαρχει ενιαια γραμμη.

      ΛΟΚΙ

      Διαγραφή
  19. Νομιζω οτι στα πρωτοκολα των σοφων της Σιων ενπεριεχονται ολα.
    Ειναι η διαβρωση , το δηλητηριο και η σαπιλα του κοσμου μας εντος , εκτος και επι τα αυτα...
    Η lucifer trust / μεγαλη λευκη αδελφοτητα ειναι κοινος παρονομαστης ολων.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. https://enaasteri.blogspot.com/2024/07/harold-rosenthal-1976.html?m=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή