Συμφώνως πρός συγκλινούσας πληροφορίας περιελθούσας εἰς γνῶσιν τῶν ἁρμοδίων ὑπηρεσιῶν µαχητικαί ὁμάδες κρούσεως τῆς ἄκρας ἀριστερᾶς, ἐν συνεργασίᾳ μέ δυναμικούς πυρῆνας τῆς κεντροαριστερᾶς, ἐπρόκειτο, μέ τήν εὐκαιρίαν τῆς συγκεντρώσεως τῆς Ἑνώσεως Κέντρου εἰς Θεσσαλονίκην -ἡ ὁποία εἶχε προγραμματισθῆ διά τήν Κυριακήν μὲ τήν ἐξαγγελθεῖσαν ἐπίσκεψιν τοῦ κ. Γ. Παπανδρέου- νά προκαλέσουν, βάσει σχεδίου εἰς τήν πρωτεύουσαν τῆς Βορείου Ἑλλάδος, ἀλλά συγχρόνως καὶ εἰς ἄλλας πόλεις τῆς χώρας αἱματηράς ταραχάς καί νά ἐπιχειρήσουν κατάλυσιν τοῦ κράτους.
Εἰδικώτερον διά τήν Θεσσαλονίκην ἐσχεδιάζετο ἡ κατάληψις τοῦ Διοικητηρίου καὶ ἄλλων δηµοσίων καταστημάτων. Καὶ ἀκόμῃ, ἡ καὺσις ὁμοιώματος τοῦ Βασιλέως, ὡς καὶ ἁπόπειρα καταλήψεως τής ἕδρας τοῦ Γ' Σ. Στρατού,
Κατόπιν τῶν πληροφοριῶν αὐτῶν αἱ ὁποῖαι ἐπεβεβαιώθησαν ἐκ τῶν ὑστέρων, διὰ στοιχείων εὐρεθέντων εἰς τά γραφεῖα τὴς ΕΔΑ, ὁ στρατός ἀπεφάσισε νά κινηθῆ τήν νύκτα τής Πέμπτης πρὸς τήν Παρασκευήν καί ἔθεοεν εἰς ἐφαρμογήν σχέδιον - ἐκτελεσθὲν ἀναιμάκτως εἰς ὅλην του τὴν ἕκτασιν - σκοπὸς τού ὁποίου ἦτο ἡ πρόληψις ταραχῶν κατόπιν τής δημιουργηθείσης ἐκρύθμου καταστάσεως.
Τὸ σχέδιον τοῦτο τοῦ στρατοῦ εἶχεν ἐκπονηθή ἀπὸ μακροῦ καὶ συγκεκριµένως ἀφ᾽ ὅτου ἀπεκαλύφθη ἡ ὕπαρξις τῆς συνωµοσὶας τοῦ ΑΣΠΙΔΑ εἰς τὰς ἐνόπλους δυνὰμεις. Καὶ ὁ χαρακτήρ του ἦτο προληπτικός, μὲ βασικὸν ἀντικειμενικόν σκοπὀν τὴν ἁποσόβησιν αἱματηρῶν ταραχῶν.
Ἀπό τήν ἐφημερίδα "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ" τῆς Τρίτης 25 Ἀπριλίου 1967
Τί εἶχε προηγηθεῖ πού δημιουργοῦσε σοβαρές ὑπόνοιες γιά τό τί θά συνέβαινε σ᾿ἐκείνη τήν συγκέντρωσιν τῆς "Ἑνώσεως Κέντρου",στήν Θεσσαλονίκη, τήν Κυριακή τῆς 23ης Ἀπριλίου ;
ἀπό ἐδῶ
« ...Το κρίσιμο σημείο, πράγματι, είναι ότι ο Ανδρέας Παπανδρέου, γνήσιος, τροτσκιστικής απόκλισης Μαρξιστής, άρχισε να συσπειρώνει, ευθύς μετά την αναχώρηση του Καραμανλή από την Ελλάδα, τους «αριστερούς» και να τους προωθεί στην «Ένωση Κέντρου» (Ε.Κ.) που, κατά το 1961, είχε συμπήξει ο πατέρας του.
Δεδομένου όμως ότι, όπως ήδη τονίστηκε, Τροτσκιστές δεν υπήρχανε τότε στη χώρα μας, αναγκαστικώς ο Ανδρέας στράφηκε προς τα κατάλοιπα του –σε παρανομία την εποχή εκείνη- Κ.Κ.Ε. και των δυνάμεων που συνέπλεαν με αυτό. Τα κατάλοιπα αυτά εκφράζονταν έως τότε μέσω της Ε.Δ.Α. (= Ενιαία Δημοκρατική Αριστερά), η οποία είχε σοβαρή εκλογική ισχύ, αλλά εμποδιζόταν να ασκήσει εξουσία μέσω της βαθύτερης δομής του τότε Ελληνικού Κράτους. Πυρήνας αυτής της εσώτερης δομής ήτανε, βέβαια, ο Ελληνικός Στρατός...» ( Γράφαμε ἐδῶ, ἀπό τό βιβλίο τοῦ Δημητρίου Μιχαλοπούλου : " Ἡ ἐξωτερική πολιτική τῆς 21ης Ἀπριλίου" σελίδες 18-19 )
Αὐτά λοιπόν ἔλεγε τότε ὁ Ἀνδρέας,ἀλλά μετά ἦρθαν τά τάνκς καἰ οἱ μαγκιές τοῦ Ἀνδρέα ἔγιναν κλάματα...
...Πάντως μετά τά μεσάνυχτα δέν περίμενε τούς πραξικοπηματίες "στά μετερίζια μέ τό δάκτυλο στήν σκανδάλη". Προτίμησε νά σκαρφαλώσῃ στήν ταράτσα. Καί ὅταν παραδόθηκε κυριεύτηκε ἀπό γοερό κλάμα μέ βαθιά ἀναφιλητά κρύβοντας μέ τίς παλάμες τό πρόσωπό του. Ὁ λοχαγός τῶν ΛΟΚ πού τόν συνέλαβε εἶπε στούς στρατιῶτες οἱ ὁποῖοι τον παρακολουθοῦσαν χλευαστικά.....
( ἡ συνέχεια στό θέμα : Ὁ νάρκισσος Ἀνδρέας,ἡ σκοποβολή,ἡ ταράτσα καί τό κλάμα ...)
Ξημερώνοντας ἡ 21η Ἀπριλίου ...
Ἡ Πελασγική
Καλησπέρα, Χριστός Ανέστη,συμπτωματικά διαβάζω τις τελευταίες ημέρες το έργο του Μάνου Ν.Χατζηδακη που αποτελείται από δύο βιβλία με τίτλο:Πως χάθηκε η ένωσις με την Ελλάδα και Πως φθάσαμε στον Αττίλα.Με λίγα λόγια κατάλαβα πως οι διδαχές και καιροσκοποελιγμοί των αποτυχημένων και προδοτών,και της Ελλάδας και της Κύπρου,είχαν μετά το 1973 τεράστια επίδραση στην επόμενη γενιά των προδοτών-αχρηστων της μεταπολευτικής μπαρουφολογίας και δήθεν επαναστατικής ανόρθωσης της Ελλάδας.Δυστυχως τα σημαντικότερα γεγονότα θάφτηκαν και εμείς κάναμε το κορόιδο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΛΗΘΩΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ !
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω πώς ὅσα κι᾿ἄν γραφοῦν εἰδικῶς γιά τό θέμα τῆς Κύπρου,ἄν δέν πᾶνε πίσω περίπου 2 χιλιάδες χρόνια δέν βρίσκεται ἄκρη :
Το 117 μ.Χ λοιπόν, όταν ο σιωνισμός διέταξε, κάποιος εβραίος ονόματι Αρτεμίων ηγήθηκε των εβραίων εξεγερθέντων. Ο Βυζαντινός ιερομόναχος λόγιος και ιστορικός και μετέπειτα Πατριάρχης (1065-1075) Ιωάννης Ξιφιλίνος, ευτυχώς, διέσωσε το γεγονός ότι οι σφαγιασθέντες στο νησί έφθασαν τις 240.000...Είχαν όμως εφαρμόση μια ρεαλ-πολιτικ έχοντας σκοπό να εξοντώσουν τους Έλληνες ολοκληρωτικά, και να μείνουν αυτοί, οι μόνοι κάτοικοι της νήσου. Εφήρμοσαν με μεθοδικότητα και ψυχρή λογική ένα σχέδιο εθνικής πολιτικής το οποίο θα αποτελέση από τότε ως τώρα το δόγμα εξωτερικής πολιτικής του σιωνισμού και του Ισραήλ σχεικά με την Κύπρο. Οτι δηλαδή “Η ΚΥΠΡΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΖΩΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ”. ...
( https://autochthonesellhnes.blogspot.com/2013/10/blog-post_1035.html ) καί
( https://sxolianews.blogspot.com/2014/07/38-116.html)
Κατάλαβες ἀγαπητέ γιά ποιό λόγο πρέπει νά πηγαίνουμε ὅλο καί πιό πίσω μέ ᾿δαὐτους ; Θυμᾶσαι τήν σειρά μέ τούς βρωμιαρέους Νάσι ἤ Νάζι ;
«ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ - Αἰσχρόν ἐστί σιγᾶν τῆς Κύπρου ἀδικουμένης » τοῦ Γρηγορίου Μπέλλου
https://sxolianews.blogspot.com/2022/06/blog-post_29.html
Μέχρι νά φθάσουμε στόν Σεφεριάδη (Σεφέρη) , Ἀβέρωφ, καί Κίσσινγκερ εἶναι μακρύς ὁ δρόμος καί γεμᾶτος πόνο γιά τήν Κύπρον. Πόνος καί Προδοσία...
https://sxolianews.blogspot.com/2019/08/blog-post_29.html
Καλησπέρα ἀγαπητέ Bill- Kill !
Αγαπητή κυρία Ευαγγελία και λοιποί συνδαιτημόνες, Χριστός Ανέστη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟλίγα ψήγματα διά την Επανάστασιν της 21ης Απριλίου 1967:
30 Μαρτίου 1968: Ο «κακός δικτάτορας» Παπαδόπουλος χαρίζει τα χρέη των αγροτών...
https://www.elkosmos.gr/30-martioy-1968-o-kakos-diktatoras-papadopoylos-charizei-ta-chrei-ton-agroton/
Η παραίτηση από την δωρεάν αμερικανική βοήθεια, ένα άγνωστο «OXI» του Παπαδοπούλου..
https://www.elkosmos.gr/i-paretisi-apo-tin-dorean-amerikaniki-voithia-ena-agnosto-oxi-tou-papadopoulou/
...κι άλλα πολλά, παρεμφερή, αντιλαϊκά μέτρα των κακούργων της χούντας ...
Αληθώς Ανέστη Ο Κύριος!
ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ Ο ΚΥΡΙΟΣ !
ΔιαγραφήΘυμᾶμαι ὅταν ἤμουν μικρή κι᾿ἐρχόμαστε στό χωριό γιά τήν ἡμέρα τῆς Λαμπρῆς τό ἀπόγευμα μαζεύονταν στήν πλατεία τοῦ χωριοῦ ὅπου κι᾿ἡ Ἐκκλησία τῆς Ὑπαπαντῆς, μεγάλη ἡ Χάρις της, ἔστηναν χωρό μέ παραδοσιακά τραγούδια. Τά πρῶτα τραγούδια πού ἔπιαζαν ἦσαν αὐτά πού εἶχαν γραφεῖ γιά τήν Κυβέρνησιν τῶν Συνταγματαρχῶν. "Βρέ Γιῶργη Παπαδόπουλε", κάποιο ἄλλο πού ἔλεγε « φτωχές μαννάδες ἔβγαλαν τούς 4 μεγάλους τόν Γιῶργο Παπαδόπουλο τόν Παττακό καί ἄλλους...»
Κι᾿αὐτό γινόταν σ᾿ὅλα τά χωριά.
Μετά,ὅταν ἦρθε ἡ δημοκρατία τους αὐτοί,οἱ κάτοικοι τῆς ὑπαίθρου,οἱ ἴσως περισσότερο ἀπό ὅλους εὐεργετηθέντες ἀπό τήν διακυβέρνησιν τῶν Συνταγματαρχῶν,ἐπῆγαν ἀκριβῶς στό ἀπέναντι ἄκρον. Μᾶς παρουσιάστηκαν τόσο δημοκραταραίοι !!! Ἀπό πασοκ καί πάνω !!!
Αὐτός εἶναι ὁ ἐλληνικός λαός. Σήμερα, τόλμα νά πᾶς στό χωριό καί νά κάνῃς λόγο γιά 7ετία. Θά τά χάσῃς ἀπό τό πόσα κομμούνια θά πεταχτοῦν νά σέ φᾶνε ! Ναί,στά χωριά πού ἔχουν καταγράψει ἐκατοντάδες θύματα τῶν κομμουνιστοσυμμοριτῶν,στά χωριά πού εὐεργετήθηκαν σέ τέτοιο μεγάλο βαθμό ἀπό τήν κυβέρνησιν Γεωργίου Παπαδοπούλου,ἠ πλάστιγα κλείνει δραματικά ὑπέρ τῶν σφαγέων !!!
Τί νά πῆ κανείς ;
"Κάθε λαός ἔχει τούς ἠγέτες πού τοῦ ἀξίζουν" !
Καλησπέρα ἀγαπητέ !
... επίσης:
ΑπάντησηΔιαγραφή28 Ιανουαρίου 2013: ο ζηλευτός θάνατος του Στρατηγού Ντερτιλή...
www.elkosmos.gr/28-ianoyarioy-2013-o-zileytos-thanatos-st/
ΉΘΟΣ ΑΝΔΡΕΊΑ ΗΡΩΙΣΜΌΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΈΠΕΙΑ ... ΑΘΑΝΑΣΊΑ
Ναι ανωνυμε φιλε μου 21 Απριλίου 2023 στις 2:56 μ.μ. ετσι ακριβως!
ΔιαγραφήΖηλευτος ο Θανατος τους Στρατηγου Ντερτιλη.
Υπηρξε ενας απο τους Ηρωες της νεωτερας Ιστοριας μας ο Στρατηγος Νικολαος Ντερτιλης, που μπροστα του οι σημερινοι ....στρατηγοι, ναυαρχοι και πτεραρχοι λογιζονται μονο σαν ....μοδιστρες ή και κομμωτριες. Να συγκρινεις τωρα τον Αθανατο Στρατηγο Ντερτιλη, με κεινη την συριζαια τσατσα, τον Αποστολακη, ή την αλλη τσατσα που τοπαιζε υπουργος ΠΡΟ-ΠΟ επι ολοκαυτωματοις του Ματιου.
Κατηγορουν τον Ντερτιλη ΠΟΙΟΙ; οι κλεφτες, οι απατεωνες και προδοτες του Ελληνισμου οτι ηταν ενας απ τους πρωτοστατησαντες στην....καταλυση της....δημοκρατιας. Σεβομενος τον χωρο που με φιλοξενει, θα τους "ελεγα κατι" για την δημοκρατια τους.
Ο Στρατηγος Νικος Ντερτιλης βλεπεις ηταν ενας ΑΡΙΣΤΟΣ Πολιτης και Οπλιτης αλλα εμεις εχουμε το χουϊ στο DNA μας να διωκουμε τους Αριστους απο την αρχαια εποχη, γι αυτο παμε κατα διαολου.
Αιωνια Του η μνημη.
Καλησπερα
ΥΓ
Οχι αγαπητη μου Π. δεν συμφωνω με το Γ. Παπαδοπουλο περι "ελληνοτουρκικης προσεγγισης".
Διαφωνω, οριζοντιως, διαγωνιως και καθετως!
Και θα διαφωνουσα ακομα και στην μαθηματικη Αγνωστη για μας Διασταση που κινειται Ο Θεος!
Οι Τουρκαλαδες ειναι ο υπ' αριθμον "2" Εχθροι μας και τους αντιμετωπιζεις ΜΟΝΟ με Πολεμο και σπρωξιμο πισω στα βαθη της Ανατολης, απο κει που μας κουβαληθηκαν.
Περιττον να αναφερω τους υπ' αριθμον "1" Εχθρους μας.
Ὅπως ἔγραφα πέρσι στό θέμα "Ἑλλάδα,Τουρκία,Ὁμοσπονδία" :
Διαγραφή...ὅ,τι ἔλεγε ὁ Παπαδόπουλος ἦταν πάρα πολύ σοβαρό. Καί μέ βρίσκει ΚΑΘΕΤΩΣ ἀντίθετη ! Ποτέ,μά ποτέ δέν θά ἔλεγα τέτοια πράγματα γιά χάριν καμμίας πολιτικῆς σκοπιμότητος. Διότι πολύ ἁπλῶς θά ἤξερα πώς ἀπευθύνομαι σέ τούρκους καί τοῦρκος ξέρετε καί ξέρουμε πολύ καλῶς,ἱστορικῶς, τί σημαίνει.. http://sxolianews.blogspot.com/2022/06/blog-post_61.html
Συνεχίζω ἀκόμη νά τό λέω πιστή καί στά τόσα θέματα ἔρευνας καί παρουσιάσεως τοῦ τί ἐστί τοῦρκος,πού ἔχομε γράψει στό παρόν ἱστολόγιον.
Ὅμως συνεχίζω νά ἐπιμένω γιά μία συζήτησιν ἐπί τοῦ θέματος,ἀφοῦ δέν εἶναι καθόλου ἀμελητέα ἡ θέσις τοῦ κυρίου καθηγητοῦ Δημητρίου Μιχαλοπούλου,ὅπως ἔχει ἀναπτυχθεῖ στό πόνημα πού φιλοξενήσαμε :https://sxolianews.blogspot.com/2023/04/mackinder.html
Καλησπέρα ἀγαπητέ ΕΑΦ !
ΕΘΝΙΚΉ ΕΠΈΤΕΙΟΣ ΤΗΣ 21ΗΣ ΑΠΡΙΛΊΟΥ 1967
ΔιαγραφήΤην 21η Απριλίου 1967 ο Συνταγματάρχης Γεώργιος Παπαδόπουλος και η υπόλοιπη ομάδα των αξιωματικών συνεργατών του κατέλαβαν την εξουσία επαναστατικώ δικαίω, την οποία άσκησαν μέχρι την 25η Νοεμβρίου 1973.
Από την επομένη η Επαναστατική Κυβέρνηση ξεκίνησε το έργο της αναδημιουργίας της χώρας. Τα πολιτικά πάθη σίγησαν, οι οχλοκρατικές διαδηλώσεις που είχαν οδηγήσει την χώρα στο χείλος του γκρεμού και στα νύχια του κομμουνισμού σταμάτησαν. Ο Ελληνικός λαός υπό την καθοδήγηση της Επαναστατικής Κυβερνήσεως αφοσιώθηκε στην αναδημιουργία της χώρας. Και πράγματι εντός μίας εξαετίας συνέβη το οικονομικό και κοινωνικό θαύμα, που είχε να συντελεστεί από την απελευθέρωση μέχρι τότε.
Με την μεταπολίτευση ξεκίνησε ένα κυνήγι μαγισσών όχι μόνο εναντίον των αξιωματικών, αλλά και εναντίον όλων όσων συνεργάστηκαν με το επαναστατικό καθεστώς για το καλό της πατρίδος. Η λεγόμενη Μεταπολίτευση επέπεσε σαν θύελλα στη χώρα.
Αμέσως ξεκίνησαν ο διχασμός του λαού λόγω των πολιτικών παθών και η διαφθορά συνειδήσεων. Κομματικοποίησαν την νεολαία, διέλυσαν την εκπαίδευση, καθημερινή δημαγωγία σε βάρος του λαού, και η κλεπτοκρατία έζησε ημέρες δόξης.
Τελικά η χώρα και ο λαός οδηγήθηκαν στην οικονομική και κοινωνική καταστροφή, στην εθνική ταπείνωση. Η πατρίδα παραδόθηκε με τους αλόγιστους δανεισμούς σε ξένα οικονομικά συμφέροντα, σε μνημόνια και το χειρότερο όλων, την υποθήκευσαν για εκατό χρόνια στους τοκογλύφους δανειστές μας. Αυτή είναι η αληθινή Ιστορία.
Αναδημιουργία από την πλευρά των Συνταγματαρχών, κοινωνική και οικονομική καταστροφή από την πλευρά των πολιτικών.
https://www.youtube.com/watch?v=KZEL8AvYB3o
ΧΡΙΣΤΌΣ ΑΝΈΣΤΗ !
(Είθε ν' αναφωνήσουμε κάποια στιγμή και το ποθητόν ΠΑΤΡΊΣ ΑΝΈΣΤΗ!!!)
ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ Ο ΚΥΡΙΟΣ !
ΔιαγραφήΘά θυμηθῶ τόν δρόμο ὅταν πηγαίναμε γιά διήμερα στό χωριό. Ἕνας χωμάτινος δρόμος στενός ( ἀλλοίμονο ἄν συναντοῦσες λεωφορεῖο μπροστά σου) κι᾿ἀπό τήν μία πλευρά γκρεμίλα !!!
Μέσα στόν πρῶτο χρόνον πού ἀνέλαβε ἡ Ἐθνική Κυβέρνησις,στό πρόγραμμα ἀναδημιουργίας τῶν χωριῶν μπῆκε καί ἡ κατασκευή τοῦ νέου δρόμου. Ἀπό τήν ΜΟΜΑ.
Πάρα πολύ σύντομα κατασκευάστηκε ἕνας δρόμος σχεδόν "ἀεροδρόμιο" !
Ἐν τάξει,γιά τήν ὕδρευσιν καί τήν τηλεφωνία ἐννοεῖται πώς ἄμεσα πραγματοποιἠθηκαν.
Κατάλαβες ; Ἔπρεπε νά ἔρθουν οἱ στρατιωτικοί νά κάνουν τά εὐνόητα ( φῶς,νερό,τηλέφωνο,δρόμους στήν Ὕπαιθρον καί τά ὀρεινά χωριά ).
Ὁ "μεγάλος ἀναμορφωτής" Καραμανλῆς ἀπό τό 1946 τί ἔκανε ; Ἄ ναί ξήλωνε τίς γραμμές τοῦ τράμ καί γκρέμιζε τά νεοκλασικά τῆς πρωτευούσης γιά νά χτστοῦν τά κουτιά μέ τά κλουβιά ( πολυκατοικίες).
Εἶχε καί τόν νοῦ του στά " βραχώδη οἰκόπεδα" τῆς Φιλοθέης...
Κι᾿ὅμως αὐτούς καί τίς οἰκογένειές τους,ψηφίζει ὁ ἑλληνικός λαός πάνω ἀπό 100 χρόνια !
Εἶναι εὐχαριστημένος ὁ λαός,βλέπεις. ..
Καλησπέρα ἀγαπητέ !
Ἀναφέρομαι στά διήμερα τῆς Λαμπρῆς ὅταν ἐρχόμαστε ἀπό τήν Θεσσαλονίκη.
ΔιαγραφήΤό χωριό εἶναι οἱ Λίμνες Ἀργολίδος.
Ναί, αλλά τότε είχες βάρβαρο τυρρανικό και αντιδημοκρατικό και παράνομο καθεστώς. Ενώ, εδώ και 49 έτη έχεις ΠΛΈΡΙΑ δημοκρατία!!! Και μιλάς κιόλας;
ΔιαγραφήἜλα ντέ !
ΔιαγραφήΚαί μόνον μέ τήν τόσο πλέρια δημοκρατία πού μοῦ παρέχουν ἀποδεικνύεται τό πόσο θρσύτατη εἶμαι. Ἀπαράδεκτη,ἐπιεικῶς...!
Καλησπέρα ἀγαπητέ. Πολύ μοῦ ἄρεσε αὐτό τό "πλέρια" ! ! !
Χριστός Ανέστη! χρόνια πολλά, καλή ανάπαυση στις ψυχές των ανθρώπων που έφτιαξαν την επανάσταση,ο Θεός θα τους κρίνει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ Ο ΚΥΡΙΟΣ !
ΔιαγραφήΒρῆκα καί τά τραγούδια πού ἔλεγα παραπάνω :
https://www.youtube.com/watch?v=PfSTmYWE51Y
Ναί σίγουρα ὁ Θεός θά τούς κρίνῃ,ἀλλά καί οἱ Ἕλληνες δέν πρέπει νά ξεχνοῦν καί κυρίως νά ἔχουν τήν τιμιότητα νά παραδέχονται συγκρίνοντας τό τότε μέ τό σήμερα...
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !
Γ.Παπαδόπουλος 1984- Που οδηγείται το Εθνος
Διαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=-FWWM7hUVmI
Εὐχαριστῶ ἀγαπητέ !
ΔιαγραφήΞέρεις,αἰσθάνομαι περίεργα ἀκούγοντας ἀκριβῶς αὐτά πού ἀκόμη καί σήμερα μᾶς ταλανίζουν ὡς προβλήματα ἀνυπέρβλητα ! Δυστυχῶς, 40 χρόνια μετά ἡ περιγραφή τῆς ἑλληνικῆς κοινωνίας καί τῆς πολιτικῆς ζωῆς τοῦ τόπου,φαίνεται λές καί ἀφορᾷ ἀπολύτως τίς ἡμέρες πού βιώνουμε !
Τί κάναμε τόσα χρόνια ; Τί ἔχομε ἐπιτύχει μέ τούς ἀγῶνες,τίς μάχες μας μέσα ἀπό τήν ἄσκησιν τῆς δημοσιογραφίας ; Πάνω ἀπό 30 χρόνια γράφουμε καί ἀγωνιζόμαστε γιά τήν προβολή τῆς Ἀλήθειας,γιά τό ξεσκέπασμα τῶν προδοτῶν τῆς Ἑλλάδος καί τῆς Ἱστορίας μας. Γιά τήν κατστροφή τῆς ἑλληνικῆς κοινωνίας,γιά τήν ἰσοπέδωσιν τῆς Παιδείας,τοῦ μέλλοντος τῆς φυλῆς μας.
Τί ἐπιτύχαμε ; Τί ἀποδεικνύεται ἀπό τήν σημερινή πραγματικότητα καί αὐτούς πού ἐπιπλέουν ;
Νοιώθω ἀπογοητευμένη ἀπό τήν διαφαινομένη ἦττα μας...
Καλημέρα ἀγαπητέ !
Πελασγικη μου Χριστος Ανεστη και χρονια ΚΑΛΑ....σ αυτα που μου απαντησες στο μπλογκ του Κωστα,εχω να σου πω ....αποκλειεται να εβγαιναν ηρωες οι παπανδρεου μητσοτακης κι ολος ο υπολοιπος συρφετος που μας κυβερνα τοσα χρονια,γιατι τα ''εργα''τους ηταν γνωστα..και φυσικα δεν εννοω γκιλοτινα....ομως μη ξεχνας οτι ο παπαδοπουλος[δεν ηταν και τοσο καθαρος,ξεπλυμα εκανε κι αυτος για να περασουμε απο την βρετανικη κυριαρχια στη αμερικανικη] τους ταιζε στο εξωτερικο,γιατι δεν επιτρεποταν τοτε η εξαγωγη συναλαγματος....αυτο το ξερω σιγουρα....εν πασει περιπτωσει χουντα ελεγαν την κυβερνηση παπαδοπουλου,αλλα μαλλον δεν ειχαν ζησει την πραγματικη ,που ειναι οι κυβερνησεις συριζα,και μητσοτακη.....να μου εισαι παντα καλα....Σουλα
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΛΗΘΩΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ !
ΔιαγραφήΚι᾿ἐσύ νά εἶσαι πάντα καλά,ἀγαπητή Σοῦλα !
Ἔγραψα πιό πάνω ( ἀπάντησις σέ σχολιαστή) γιά τήν Λαμπρή πού κάναμε στό χωριό καί τούς παραδοσιακούς χωρούς τό ἀπόγευμα στήν πλατεία. Πρῶτα τραγούδια αὐτά πού ἐξυμνούσαν τήν τότε κυβέρνησιν.Θυμᾶσαι ;
Χόρευαν οἱ Λιμνιάτες καί χοροπηδοῦσαν ὅλο τσαλίμι ! Μετά ἦρθε ἡ μεταπολίτευσις καί ἔγιναν ὅλοι « ἀριστερῶν πεποιθήσεων» ...!
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !
Καλησπέρα ἀγαπητή μου Σοῦλα !
αν θυμαμαι λεει ..καθε εκδηλωση του χωριου θυμαμαι ,γιατι πηγαιναμε..αυτοι οι χοροι τις αποκριες της αγ ειρηνης της υπαπαντης ,χαμος,,και τωρα το χωριο μας ρημαζει,τρεις κι ο κουκος...απο το 2000 που πεθανε ο πατερας μου τρεις φορες πηγα κι αυτες σε κηδειες...προχθες πεθανε κι ο γιωργος ο νωτης δεν ξερω αν τον ηξερες,εξαιρετικος ανθρωπος, Κυριος, οικονομολογος διευθυντης στο γενικο λογιστηριο...εμενε Αθηνα. να ειμαστε καλα να τους θυμομαστε...εχω ομως την εντυπωση πως το χωριο κραταει ακομη,ελαχιστοι αν θυμαμαι καλα ηταν πασοκ ,οπως και αριστεροι..εκει ομως υπηρχε διαμαχη που κρατουσε απ τον εμφυλιο....να εχεις μια ομορφη ημερα....Σουλα
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέ τήν οἰκογένεια Νώτη, τοῦ συγχωρεμένου Ἠλία Νώτη,εἴμαστε συγγενεῖς ἀπό τήν ἀδελφή τοῦ πατέρα μου πού ἦταν παντρεμένη μέ τόν Ἠλία.
ΔιαγραφήὙπάρχει στήν οἰκογένεια Γεώργιος Νώτης,συνταξιούχος δ/ντής τοῦ ΟΤΕ Ἄργους. Καί ὁ ἀδελφός του Γιάννης μόλις πρό ἔτους συνταξιούχος προϊστάμενος ΟΑΕΔ Ἄργους καί Ἀντιδήμαρχος Ἄργους μέ τόν Δήμαρχο Δημήτρη Καμπόσο.
Ἀπό τήν πατρική οἰκογένεια τοῦ συγχωρεμένου θείου μου Ἠλία,ἦταν ὁ μόνος πού διεσώθη ἀπό τό μαχαίρι τῶν κομμουνιστοσυμμοριτῶν. Βεβαίως ὑπάρχουν ἐξαδέλφια στήν οἰκογένειά του ἀπό τά ὁποῖα προφανῶς κατάγεται ὁ Γεώργιος πού ἀναφέρεις,ἀλλά δέν τόν ἤξερα. Ὁ Θεός ἄς τόν ἀναπαύσῃ !
Ἄν εἶναι ἐλάχιστοι οἱ πασόκοι καί τά κομμούνια ; Μπά! Μήν σοῦ πῶ ὅτι ἔχουν τήν πλειοψηφία.
Ἡ διαμάχη πού λές εἶναι ἀπό τό μαχαίρι τῶν κατσαπλιάδων συμμοριτῶν πού ἔχουν κάνει τρομερά ἐγκλήματα ! Τρομερά !
Ἡ οἰκογένεια Τσοὐμπα ( συγγενεῖς μας κι᾿αὐτοί) εἶχε ἐπίσης πολλά θύματα. Ὁ ἀείμνηστος Ἀλέξανδρος Τσούμπας ( πολύ ἀξιόλογος ἄνθρωπος. Δές ἕνα μικρό βιογραφικό του : https://sxolianews.blogspot.com/2015/01/blog-post_60.html ) διοργάνωνε ἐτησίως τό μνημόσυνο στό Ἁγιονόρι.
Κι᾿ἐδῶ ἀπό τόν χῶρο τοῦ μνημείου στό Ἁγιονόρι : https://sxolianews.blogspot.com/2013/08/blog-post_20.html
Δέν ἔχουν ξεχάσει,μέχρι σήμερα...
Καλημέρα ἀγαπητή μου Σοῦλα !
α καλα θα βγουμε συγγενεις....τους νωταιους τους ξερω ολους...και τον γιωργο και τον γιαννη με τη βαγγελιω και τον χρηστο τον τασο, και την παναγιωτα την αδερφη τους ,,,ο αδερφος του μπαρμπα λια ειχε παρει την αδερφη της μαννας μου..ο θεοδοσης ο νωτης ο συγχωρεμενος που δουλευε στη ΔΕΗ αν τον ηξερες ηταν πρωτος μου ξαδερφος..τι μου θυμησες τωρα.καλη σου μερα....Σουλα
ΑπάντησηΔιαγραφήΤόν Θεοδόση ! Ἔφυγε μέ τό παράπονο,ξέρεις...
ΔιαγραφήὉ Γιάννης Νώτης α΄ἑξάδελφος κι᾿ἡ Βαγγελιώ (πρώην προϊσταμένη στήν ΔΟΥ Ναυπλίου) ἀγαπημένη ἑξαδέλφη ὅπως καί ὁ υἱός τους Δημήτρη. ἀπό τ᾿ἀγαπημένα μου ἀνήψια.
Ἡ Παναγιώτα ἔχει πάρει καί δίπλωμα ἱατροῦ.
Εἴμαστε συγγενεῖς ἐξ ἀγχιστείας ( ἀπό τήν πλευρά τοῦ Μπαρμπα-Λιᾶ)
Τελικῶς στά χωριά οἱ οἰκογένειες εἴτε ἐξ αἵματος εἴτε ἐξ ἀγχιστείας οἱ συντριπτικά περισσότεροι εἶναι συγγενεῖς !
Ὅμως σήμερα εἶναι τόσο διαφορετικά ὅλα. Ἔχει χαθεῖ κι᾿ἐκείνη ἡ ἀγνότητα πού ὑπῆρχε στό χωριό. Ἄσε τ᾿αὐτοκίνητα ! Τί κακό εἶναι αὐτό. Κάθε μέλος τῆς οἰκογένειας κι' ἕνα αὐτοκίνητο !!
Ἕνα βίντεο ἀπό τά παλιά. Χάριν τοῦ Τάσου. Ποῦ τό βρῆκε ; Καλά αὐτός εἶναι ξεφτέρι σ᾿ὅ,τι ἔχει νά κάνῃ μέ ἀρχεῖα !
Ὁ Γραμματέας ὁ Τάσος ( θά τόν ξέρεις σίγουρα) α΄ἑξάδελφος καί πολύ ἀγαπημένος ! Πολιτικάντης πάντα καί πολιτευόμενος τώρα.
https://www.youtube.com/watch?v=8cTGwIAKgKU
Καλησπέρα ἀγαπητή Σοῦλα !
το εχω δει το βιντεο απ το f\b του γιου μου....αχ υπεροχα χρονια....αν αρχισουμε να θυμομαστε θα πρεπει να μιλαμε μηνες...παντως χαιρομαι πολυ οταν βλεπω παιδια απ το χωριο των γονιων μας να ειναι τοσο αξιολογα οπως εσυ ...φιλια πολλα ....Σουλα
ΑπάντησηΔιαγραφήΝά εἶσαι καλά !
ΔιαγραφήΚαλησπέρα ἀγαπητή Σοῦλα !
Καλησπερα,
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ προπαγανδα των μουλοχτων εαμοσυμμοριτων ειναι διαρκης.
Παρουσιαζονται και προσποιουνται τους πατριωτες, αλλα ......"να μωρε κι ο Παπαδοπουλος ιδιος με τους αλλους ηταν, ξερεις στην γειτονια μας φοβομαστε να βγουμε εξω γιατι τρωγαμε ξυλο απ' ενα μπατσο πουχε γινει ο φοβος και ο τρομος στην γειτονια".
Δεν γνωριζουν οι ηλιθιοι κομμουνιστοσυμμοριτες οτι οι μυστικες υπηρεσιες της Κυβερνησης του Παπαδοπουλου οχι μονο ΗΞΕΡΑΝ τις κομμουνιστογειτονιες, αλλα ειχαν στα κιταπια τους ονοματα, τηλεφωνα και διευθυνσεις.
Τελος παντων βρηκα ενα μικρο κειμενο αλλού, που εξηγει κανονικα το ΠΩΣ φτασαμε στην σημερινη μας καταντια κι οσοι δεν γουσταρουν Παπαδοπουλο, ας φανε σημερα....δημοκρατια κλειδαροτρυπας πασπαλισμενη με βιτσια και προστασια της προ-ετων "βεβιασμενης γυνης", με το κουταλι. Μας το επιβαιβεωνει και η καθ' ολα αταλαντη και ατυχησασα ηθοποιος, Ελισαβετ Βοζεμπεργκ
----Ιστορική Αντινοηση για να μισείς τους πατριώτες…
Και να μισείς τον εαυτό σου και την προέλευση σου. Πότε ο εκπαιδευτής είπε μια αλήθεια και πότε βγήκε σωστός για την εκπαίδευση που σου έδωσε με αποτέλεσμα τα σημερινά χάλια της υγείας, οικονομίας, εκπαίδευσης, εφορίας, αγνώστου μεγέθους χρέους;
Το κομμουνι θα πει αιντε βρε φασίστα γιατί έτσι το εκπαίδευσαν να επαναλαμβάνει χωρίς να λάβει λίγη εκπαίδευση στην κριτική σκέψη και δεν γνωρίζει γιατί ομιλεί την ελληνική γλώσσα με τα ιδιώματα της. Αυτός ήταν άλλωστε και ο σκοπός της εκπαίδευσης του σαν κομμουνι προοδευτικό και επαναστάτη στα λόγια με τις δεκαετίες διάλυσης και καψίματος των ελληνικών εταιριών, βιομηχανιών και βιοτεχνικού κλάδου! Δεν θα ακούσεις ποτέ ένα κομμουνι να πει ένα καλό λογο για την άνθηση της οικονομίας της χώρας στην δεκαετία του 70. Ούτε λέξη, ενω τώρα που όλα είναι διαλυμένα τα ρίχνουν σε άλλους, παντα πιστοί στον χαζαρο Μαρξ και ούτε λέξη για την εργατιά που παλιά τόσο υπερασπίζονταν. Μια εργατιά που ποτε δεν εργάστηκε διότι όλα ήταν διαλυμένα από την εποχη του καλού ΠΑΣΟΚ που εμφανίστηκε σαν από μηχανής θεός να σώσει την εργατιά τότε κατά την άνθηση του σοσιαλισμού και στην συνέχεια ισοπέδωση των πάντων.
Η εργατιά των κομμουνιών ήταν φυσικά ανύπαρκτη διότι ή ήταν τεμπελχαναδες κοπρίτες του κερατά και δεύτερον όπως γράφουμε παρά πάνω, δεν υπήρχε ούτε ένα ελληνικό εργοστάσιο παραγωγής για καρφίτσες. Η αντινοηση του κουμμουνιου για δεκαετίες στήριξε τους αριστερούς τεμπελχαναδες, τα κομματόσκυλα, τους συνδικαλιστές που ποτε δεν έχουν πιάσει ένα κατσαβίδι στα χέρια τους και δεν γνωρίζουν τι πραγματικά είναι να εργάζεσαι σε φάμπρικα. Όσο για την δικτατορία, φρόντισαν να μαυρίσουν τους εθνικιστές και τους μοναδικούς πραγματικούς Έλληνες που θα έδιναν την ζωή τους για την Ελλάδα. Τόσο σάπιοι είναι οι αριστεροί τεμπελχαναδες οι κοπρίτες και η αιτία της διάλυσης της χώρας, της ιστορίας μας πουλώντας την Μακεδονία φροντίζοντας να δημιουργήσουν ένα κλίμα ανθελληνισμού στα πανεπιστήμια εδώ και δεκαετίες. Αν τους ζητήσεις να εργαστούν μπορεί και να σε βρίσουν αν τους ζητήσεις να ενωθούν με τους εθνικιστές μπορεί και να σε βλαστημήσουνε. Αν τους μιλήσεις για Έλληνες και Ελλάδα θα σε κακό κοιτάξουν λέγοντας ότι είσαι σωβινιστής.
συνεχιζεται.............
Πρέπει νὰ ἔρθῃ ἡ καταστροφή. Νὰ εὐχόμαστε ὅσο γρηγορότερα ἔρθῃ ἡ καταστροφὴ τοῦ ἑλληνόφωνου κρατιδίου τόσο καλλίτερα γιὰ τὸ ἐναπομείνον ἔθνος. Οἱ ἄνθρωποι εἴμαστε ἀνεπίδευτοι μαθήσεως. Δὲν ὑπάρχει λύση μὲ εἰρηνικὰ μέσα. Ὁ χρόνος θὰ δικαιώσῃ πολλοὺς Προμηθέους καὶ ἐμένα ποὺ πιστεύω σὲ αὐτὴν τὴν ἔσχατη λύση.
ΔιαγραφήΝ᾿ἀναγεννηθοῦμε σάν τόν Φοίνικα ;
ΔιαγραφήΛές ;
Κάποτε,δέν θυμᾶμαι οὔτε τό βρἰσκω,εἶχα γράψει κάποιο ἀνάλογο ἄρθρο. Καί ἕνας φίλος,τότε,μέ μάλωσε ...
Καλησπέρα ἀγαπητέ !
συνεχεια..............
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ εχθρός είναι η αντινοηση που τελικά φωλιάζει μέσα από τους κοπρίτες και νοητικά ανάπηρους σε όλες τις πολιτικές παρατάξεις, σε μια χώρα που πεθαίνει ξαφνικά και αιφνίδια, ισοπεδώνετε οικονομικά, ηθικά, δημοσιονομικά κτλ. Η ιστορία τελικά δεν μαθαίνει κανέναν τα παθήματα των προηγούμενων γενεών και φυσικά θα επαναλαμβάνετε μέχρι το τέλος των κομματόσκυλων με την αντινοηση να χτίζει συνειδήσεις βλαμμένων. Θα χάνεις κάθε μέρα την πατρίδα σου όλο και περισσότερο και θα μισείς τους πατριώτες και εθνικιστές που στο παρελθόν πολέμησαν για την ελευθερία σου.------
Απο εδω: https://korakas-news.gr/2023/04/istoriki-antinoisi-gia-na-miseis-toys-patriotes.html
ΥΓ
Το βιντεο στο "γιουτουμπ" του συνδεσμου -https://sxolianews.blogspot.com/2013/08/blog-post_20.html- που παρεχωρησες δεν ανοιγει γιατι τα σημερινα κομμουνια με τα ξαδερφια τους τους εβραιους, φροντισαν να το εξαφανισουν.
Ειναι λενε οι οβραιοι του "γιουτουμπ", για ενηλικες και πρεπει να τους πεις το ονομα σου και την ηλικια σου για να το δεις
Δέν πειράζει,μπορεῖς νά διαβάσῃς μαρτυρίες ἀπό τήν δίκη τοῦ 1945,στό Κακουργοδικεῖο Ναυπλίου.
ΔιαγραφήἈφορᾷ τίς ἀπό 20 πρός 21 Αυγούστου 1944 ὁμαδικές σφαγές στήν Ἀργολιδο-Κορινθία, ἀνάμεσα καί τίς ἄγριες σφαγές τῶν κατοίκων τῶν Λιμνῶν.
Διαβάζουμε :
Η δίκη θεωρείται μεγάλη και πολύκροτη διότι πάμπολλοι οι κατηγορούμενοι τόσο ανώτερων όσο μεσαίων και μικρών στελεχών του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ-ΚΚΕ-ΟΠΛΑ.
Η δίκη είναι αποδεικτική της παραπληροφόρησης των ά-νοων κομμουνιστολάγνων-αριστερών που προπαγανδίζουν ότι όλες οι δίκες τότε ήσαν «Δίκες σκοπιμότητας», όπως είναι η δίκη αυτή και για προβληματισμό σήμερα στη ΖΩΣΑ ΙΣΤΟΡΙΑ των νουν έχουσι το γιατί τα τότε φοβερά εγκλήματα –σφαγές Ελλήνων, σκεπάζονται με λήθη και ηρωοποιούνται εγκληματίες και μάλιστα από την Κρατική εξουσία.
Ἀπό τά πρακτικά τῆς δίκης :
http://rozosotiris.blogspot.com/2015/12/085-1945.html
Εὐχαριστῶ πολύ γιά τό θέμα μέ τήν ἱστορική ἀντινόησιν. Τό ἔκανα ἀνάρτησιν.
Καλησπέρα ἀγαπητέ ΕΑΦ !
Για παράκαμψη των περιορισμών του jewtube:
Διαγραφήhttps://www.genmirror.com/ytp/browse.php?_u=6kzqkl3Tf36E58%2BWJP%2BqqdT1Ydk%2BmMXiBOcindOV%2F4HQEWU4Xbe6&gmt=aHR0cHM6Ly93d3cuZ2VubWlycm9yLmNvbS95dHAvaW5kZXgucGhw
Δεν έζησα την επταετία. Γεννήθηκα λίγο μετά. Την εποχή τών δημοκρατών..
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πλειοψηφία όσων ρώτησα, πού την έζησαν, μου έλεγαν ότι γενικά ήταν καλά, αρκεί να " κοίταζες την δουλειά σου" και να ήσουν αυτό που λέμε νομοταγής . Δεν σε ενοχλούσαν. Κάποιοι βέβαια μου έλεγαν το ίδιο αλλά με την "λογική" και υπόνοια του: - γιατί να μην μπορούσαμε να μην είμαστε νομοταγείς! ( Σας θυμίζει κάτι;).
Ας δεχτούμε λοιπόν ότι η κυβέρνηση εκείνης της επταετίας ήταν ελεγχόμενη από τα γνωστά ξένα κέντρα. Τώρα δεν είναι; Πότε δεν ήταν; Σε παγκόσμιο επίπεδο, τα ίδια. Οπότε με δεδομένο ότι όλοι ( πολιτικοί) , πάντα ελέγχονται πώς οι σημερινοί ψηφοφόροι που αποδεδειγμένα ζούν απόλυτη στέρηση βασικών δικαιωμάτων, καταδικάζουν α) κάτι που δεν έζησαν, β) δεν ακούν έστω αυτούς πού τά έζησαν;.Αν δηλαδή έχεις ένα ελεγχόμενο πολιτικό που όμως κάνει και κάτι ορθό για εσένα γιατί τον απορρίπτεις, ετεροχρονισμένα στην περίπτωση μας, επειδή ήταν πχ χουντικός. Γιατί δέχεσαι τον δημοκράτη που όμως σε περιορίζει με χίλιους τρόπους; Τώρα η τυραννία είναι ψηφιακή, τιμωρεί φυσικά με ποινές φυλάκισης , κυβερνά με αντιρατσιστικους νόμους κλπ αλλά εάν νομίζετε ότι τα ψυχολογικά και σωματικά βασανιστήρια δεν υφίσταται, περιμένετε λίγα χρονακια ακόμη.. Α, ο Αττίλας 2 ποτέ έγινε..; Επί χούντας;.... Θεωρώ ότι η ιστορία θα έπρεπε να αρχίζει να διδάσκεται από το παρόν και προς τα πίσω (παρελθόν).
Χριστός Ανέστη.
sta.
Δέν ἔχει τό σχόλιό σου κάτι πού μπορεῖ νά μέ κάνῃ νά διαφωνήσω. Συμφωνῶ μ᾿ὅσα πολύ λογικά ἀναφέρεις.
ΔιαγραφήὍσο γιά τό τελευταῖο περί ἱστορίας,ὅπως καί νά τήν ἐξετάσῃ κανείς δέν πρέπει νά ἀγνοεῖ ἕνα πρᾶγμα : Τήν ἀλήθεια. Αὐτή εἶναι ἡ πηγή τῆς εὐδαιμονίας τῶν ἀνθρωπίνων κοινωνιῶν.
Καλημέρα ἀγαπητέ !
Τὸ θέμα ἀγαπητὲ ἀνώνυμε ποὺ γεννήθηκες στὴν ψεύτικη ἐποχὴ τῶν δημοκρατικῶν, εἶναι ὅτι ἐκεῖνοι οἱ δῆθεν δημοκρᾶτες, ἀριστεροί, κομμούνια, ἀαρχικοί, ψευτομπατριῶτες, ἦταν στὴν ἀπέξω ἀπὸ τὸ δημόσιο ταμεῖο καὶ δὲν τρώγανε. Καθῶς ἦταν τεμπέληδες καὶ ἄεργοι ἦρθε τὸ ἄλλο καθίκι ὀνόματι ἐθνάρχης καὶ τοὺς ἔβαλε νὰ τρῶνε ἀπὸ τὸ δημόσιο πρυτανεῖο. Φυσικὰ αὐτὴ ἡ ἀπόφαση τοῦ κλεφτομπινὲ ἦταν διαταγὴ τοῦ Κίσσινγκερ στὶς συναντήσεις τους στὸ Παρίσι. Ὅλα εἶναι μὶα σαπίλα. Ὅλα γίνονται γιὰ ἕνα ψεύτικο τρόπο ζωῆς, drugs καὶ sex. Αὐτοὶ ποὺ ἠγοῦνται τοῦ ἔθνους τῶν Ἑλλήνων εἶναι καθάρματα τοῦ κοινοῦ ΠΔ καὶ τοὺς ἁρμόζει ἡ ποινὴ τοῦ ποινικοῦ στρατιωτικοῦ κώδικα ἐν καιρῷ πολέμου. Τὸ βιβλίο τοῦ Νίκου Ἀργυρόπουλου, Οἱ Ἔνοχοι, σχετικὰ μὲ τὴν προδοσία τῆς Κύπρου γράφει γιὰ πράγματα ἀλλόκοτα γιὰ τὸν μέσο Ἕλληνα ποὺ ψηφίζει ἀπατεῶνες, μόνον καὶ μόνο γιὰ νὰ διορίζεται στὸ δημόσιο. Ὁ Μακάριος, τὸ ξέρουν οἱ Ἕλληνες τῆς Κύπρου ὅτι ἦταν καὶ ὁμοφυλόφιλος καὶ τοῦ ἀρέσαν τὰ παιδιά; Δὲν τὸ γράφω ἐγὼ ἀλλὰ ὁ συγγραφέας, πολεμιστὴς ἁρμάτου μάχης στὴν Κῦπρο. Οἱ μυστικὲς ὑπηρείες τοῦ ΗΒ τὸν κρατάγανε ἀπὸ τοὺς ὄρχεις, ἂν ἤθελε ἂς ζητοῦσε Ἕνωση μὲ τὴν Ἑλλάδα. Ἔτσι και σήμερα δὲν ἔχει ἀλλάξει τίποτες, ὅλοι εἶναι μπλεγμένοι σὲ παιδεραστίες, βιασμούς, ναρκωτικά, χρηματισμό. Τί δουλειὰ ἔκανε τὸ παράνομο λογισμικὸ παρακολουθήσεων στὴν Ἑλλάδα; Γιὰ τὴν κυρὰ Μαρία τῆς γειτονιᾶς τὸ φέρανε; Ἂν θέλῃ ἂς τολμήσῃ νὰ κουνηθῇ κάποιος!!! Ἐσὺ καὶ ὁ κάθε Ἕλληνας περιμένει νὰ ἀλλάξῃ ἡ κατάσταση μὲ τὶς ἐκλογές; Ἡ καταστροφὴ εἶναι ἡ Ἀνάσταση. Χριστὸς Ἀνέστη.
ΔιαγραφήΠόσο δίκαιο ἔχεις !!!
ΔιαγραφήΚαί γιά τόν Μακάριο τά ἔγραφε ὁ συγχωρεμένος Μιχαλόπουλος.
Καλησπέρα ἀγαπητέ !
Ευχαριστω πολυ αγαπητη Π. για την αναρτηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρατηρω ομως, οτι τωρα ΟΛΟΙ ασχολουνται με τον Κασιδιαρη που ....."ενεδωσε" μεσω του αεροπαγειτη εισαγγελεα Κανελλοπουλου κλεινοντας το ματι στο....ισραηλ, οποτε δικος τους ειναι ΚΑΙ ο Κασιδιαρης.
Για να ειμαι ελικρινης υποπτευομαι οτι το κακο ξεκινα, απ' το οτι δεν πεφτει εδω κι εκει το ισοτιμο του καφε, στους ....δικαιουχους.
Ο λογος που το υποψιαζομαι, ειναι οτι προχθες 20 του μηνος περνουσα απο πολυκατοικια βορειων προαστιων της Αττικης ακουσα απ την ανοιχτη συρομενη του μπαλκονιου του πρωτου οροφου τον εξης διαλογο:
Γυναικεια φωνη: Πιπη μου, βαλανε τιποτα στην Πειραιως γιατι θελω να παω σουπερ-μαρκετ και να φτιαξω και τα νυχια μου.
Ανδρικη φωνη: Κατσε ρε γυναικα γιατι δεν ψηνονται ευκολα οι μ@λακ3ς να βοηθησουν στην ....προ-εκλογικη μας εκστρατεια.
Ἦταν ἕνα πολύ καλό κείμενο καί μπράβο στόν συντάκτη του ! Και βεβαίως εὐχαριστῶ κι᾿ἐσένα πού μοῦ τό γνωστοποίησες.
ΔιαγραφήὍσο γιά τό θέμα Κασιδιάρη,μήν βιάζεσαι νά βγάλῃς συμπεράσματα.Καί κυρίως μήν τό βλέπεις τό θέμα ἀποκομμένο. Εἶναι πολλές οἱ παράμετροι πού πρέπει νά ληφθοῦν ὑπ᾿ὅψιν. Δέν θά τίς ἐκθέσω,πρῶτον διότι δέν θέλω ν᾿ἀνοίξω τά μάτια κάποιων ( πολύ ούσιώδες αὐτό πού ἐπισημαίνω), ἀλλά καί διότι ἐπεί δή ἔχω πολύ καλό φίλο,κολλητό,νομικό γνωρίζω κάποια πράγματα παρά πάνω...
Ἐν καιρῷ ἴσως ποῦμε περισσότερα...
Καλημέρα ἀγαπητέ ΕΑΦ !
Η πολυπλοκοτης του θεματος ''Κασιδιαρης'' ειναι τετοιου μεγεθους, ωστε ουτε εν καιρω να μπορουμε να πουμε περισσοτερα.
ΔιαγραφήΓεγονος ειναι οτι απο το 1836 μεχρι σημερα ολες οι υαινες του πλανητη προσπαθουν να φτασουν στη καροτιδα, αλλα μεχρι τωρα δεν το εχουν καταφερει.
Η επιλογη της λεξεως ''ισως'' απο την αγαπητη Πελασγικη καθολου τυχαια.
Την ευλογια του Αγιου Γεωργιου του Τροπαιοφορου να εχετε ολοι,
χαχαχαχαχαχαχαχαχα αγαπητη Π.
ΔιαγραφήΕχουν ξεσαλωσει ολοι τους οι .....δημοκραταραιοι κολλημενοι σαν σαπιες σταφιδες οι παλιανθρωποι και γρυλλιζουν για τον Λιακουρα ...χωρις τον Λιακουρα. Ειναι βλεπεις ιδιον του χαρακτηρος τους να τσιριζουν ως ιαπωνεζες.....εργατριες του sex που οι γιανκηδες πελατες της βασης Οκιναουα που τις αφησαν απληρωτες.
Εγω, χωρις να ξερω λεπτομερειες, πιστευω οτι ο Πολιτικος Κρατουμενος κος Ηλιας Κασιδιαρης τους παιζει μονοτερμα κι εχουν χασει την μπαλα οι ηλιθιοι, απ το Μαξιμου μεχρι την Γαυδο και την Αλεξανδρουπολη.
Μεα απ την φυλακη κι ας τον εχουν φιμωσει.
Ολοι στο "προνιουζ" πανε για πληροφοριες.
Καλησπερα και Χρονια Πολλα στους Γιωργηδες και στις Ζωζωκες
Ἀγαπητοί Ahoy καί ΕΑΦ,ἔχετε πολύ δίκαιον ! Πρὼτον ὁ Ahoy γιά τό : «οὔτε ἐν καιρῷ μποροῦμε νά ποῦμε περισσότερα» καί δεύτερον ὁ ΕΑΦ γιά τό : ο Πολιτικος Κρατουμενος κος Ηλιας Κασιδιαρης τους παιζει μονοτερμα... Μεσα απ την φυλακη κι ας τον εχουν φιμωσει...
ΔιαγραφήἜτσι ἀκριβῶς !!!
Ἀλλά εἴπαμε :ὅσο λιγότερα τόσο ...ἀσφαλέστερα...!
Καλησπέρα ἀγαπητοί μου !
Δε ξερω ρε παιδια, αλλα η ολη υποθεση με τον Πολιτικο Κρατουμενο κο Η. Κασιδιαρη και τους ....προοδευτικαριους δημοκραταραιους που τον βριζουν, μου θυμιζει ενα ματς, οπου η φιλοξενουμενη ομαδα εχει ξεσκισει την γηπεδουχο με 7 γκολ και οι γηπεδουχοι στα τελευτα λεπτα του αγωνα εχουν προωθησει ακομα και τον τερματοφυλακα τους για το γκολ της τιμης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια μια στιγμη.......αααααα απ' οτι βλεπω μπηκαν στον αγωνιστικο χωρο και 2-3 αναπληρωματικα λαμογια απ τον παγκο της γηπεδουχου κι ο διαιτητης κανει πως δεν τους βλεπει.
Οποτε κραυγαζω και αναφωνω στους δημοκραταραιους!
Εκει! Εκει! στην Ε' Εθνικη! μαζι με τον .....μαχαιρα και την Παναχαϊκη!
Δεν περιγραφω αλλο................
Σταμάτα νά βλέπῃς τηλεόραση. Σταμάτα νά τριγυρνᾶς σ᾿ὅλες τίς ἱστοσελίδες. Κᾶνε καί κάποιο διάλειμμα μήν πάθεις τίποτα...
ΔιαγραφήΒᾶλε νά ᾿δῆς μία παλιά ἑλληνική ταινία νά γελάσῃ τό χειλάκι σου . Ὁ Κλέαρχος,ἡ Μαρίνα κι᾿ὁ κοντός !
https://wolfstream.tv/ro7zx1wmu8ze
Καλησπέρα ἀγαπητέ ΕΑΦ !
Μα τι λες; υπαρχει καλυτερη και καλυτερη κωμωδια απο δαυτους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤυφλα να χει ο Τσιφορος!
Αντε αφου μες παρακινεις θα τους κλεισω να δω, την ...Θεια απ το Τσικαγο"
Δέν διάβασες γιά τήν ταινία μέ τόν Πικολί καί τόν Τονιάτσι ; Ἐδῶ https://sxolianews.blogspot.com/2023/04/blog-post_35.html?showComment=1682280791505#c4272215875524388797
ΔιαγραφήΑὐτή νά ᾿δῆς λέμε.
Καλό ξημέρωμα ἀγαπητέ !