" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ !


Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2020

Κάτι «νέο» ἔρχεται...Τά μηνύματα

Ἀπό: Vigilant Citizen

Αν γνωρίζετε κάτι για τη ραπ μουσική, σίγουρα γνωρίζετε για τον Busta Rhymes. Συχνά χαρακτηρίζεται ως «εμβληματικός» και «θρυλικός», ο Busta Rhymes κάνει ραπ για πάνω από 30 χρόνια, και έχει κυκλοφορήσει πάνω από 10 άλμπουμ και 56 μουσικά βίντεοΟ ράπερ του Μπρούκλιν ανέβηκε στις αρχές της δεκαετίας του '90, ακριβώς καθώς η ραπ της Νέας Υόρκης εισερχόταν στη χρυσή εποχή της...

Ενώ τα βίντεο του Busta αφορούσαν γενικώς διασκέδαση και τρέλα, τα άλμπουμ του περιστράφηκαν κυρίως γύρω από ένα δυσοίωνο θέμα: Η Αποκάλυψη. Πράγματι, τα τρία πρώτα του άλμπουμ ονομάστηκαν   The Coming (1996)-Ὁ ἐρχομόμενος-, When Disaster Strikes (1997)-Όταν χτυπά η καταστροφή- και ELE (Extinction Level Event): The Final World Front-(Εκδήλωση επιπέδου εξάλειψης :Το τελικό παγκόσμιο μέτωπο) (1998). Όλα αυτά τα άλμπουμ προέβλεπαν ότι θα έρθει μια μεγάλη καταστροφή στο εγγύς μέλλον

Ο Busta Rhymes,48 ετών και πολύ πιο βαρύς σε κιλά σήμερα, αν και είναι αρκετά μακριά απο ότι αντιπροσώπευε στήν 10ετία ᾿90,αποφάσισε ότι ήρθε η ώρα να κυκλοφορήσει το Extinction Level Event 2: The Wrath of God -(Εκδήλωση επιπέδου εξάλειψης 2 : Η οργή του Θεού) ένα άλμπουμ γεμάτο έντονα μηνύματα και συμβολισμούς.

Κρίνοντας από αυτό το ανατριχιαστικό εξώφυλλο μόνο, μπορεί κανείς να νιώσει ήδη ότι το ELE2 έχει διαφορετική ατμόσφαιρα από τα προηγούμενα έργα του Busta.... στο άλμπουμ του ELE2 του 2020 , ο Busta δεν αστειεύεται πλέον. Οποιοσδήποτε,έχεις την αίσθηση πως πιστεύει πραγματικά ότι ο κόσμος (όπως τον γνωρίζουμε) τελειώνει.

(ἐδῶ)

« Με τη δουλειά μου, προσπαθώ να επισημάνω ότι θα ερχόταν μια μέρα που θα τερματίσει μόνιμα τον κόσμο που έχουμε μεγαλώσει που γνωρίσαμε και αγαπήσαμε. Ποτέ δεν φαντάστηκα ότι θα ζήσω για να το δω,αυτή τη φορά.

Στο παρελθόν,ονόμασα τα άλμπουμ μου "The Coming",(ὁ ἐρχομός) "When Disaster Strikes…",(όταν χτυπᾷ ἡ καταστροφή) "Extinction Level Event: The Final World Front"(Εκδήλωση επιπέδου εξάλειψης:Το τελικό παγκόσμιο μέτωπο)  , "Anarchy", (Ἀναρχία)"It't Safe Safe No More ..."( Το ασφαλές δεν είναι πια ασφαλές) και "The Big Bang"(Το μεγάλο μπάμ). Ήλπιζα ότι κανένα από αυτά τα γεγονότα δεν θα συμβεί, αλλά ένιωσα ότι ήταν καθήκον μου να ξεκινήσω αυτές τις συνομιλίες σχετικά με το πώς να προετοιμασθούμε για αυτό,εάν συνέβαινε. Έτσι, πάντα θα έδινα αυτές τις αφηγήσεις στα θέματα των άλμπουμ μου. Γι 'αυτό το "Everything Remains Raw", το B-side στο 1996 single μου "Woo Hah !! Πήρα τα πάντα υπο έλεγχο », είπα :« Απομένουν μόνο πέντε χρόνια ». Πέντε χρόνια αργότερα, το Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου πέφτει. Στη συνέχεια το 1998, το πρώτο μου άλμπουμ «ELE (Extinction Level Event)», το έργο τέχνης είναι το World Trade Center και η Νέα Υόρκη στις φλόγες. Τρία χρόνια αργότερα, πραγματικά συμβαίνει.

Δεν προφήτευσα τίποτα. Ήθελα απλώς να μοιραστώ το σκ@τά που ήταν μια πραγματικότητα εκεί έξω, ότι οι άνθρωποι που τα λένε είναι «θεωρία συνωμοσίας» εάν το διαβάσουν. Ξέρετε, ο όρος «θεωρία συνωμοσίας» είναι για να δυσφημίσει οποιαδήποτε αλήθεια μπορείς να πλησιάζεις. Τώρα δεν αλλάζει την γνώμη μου. Δεν είναι τίποτα τυχαίο. Κάποιος σχεδιάζει αυτό το σκ@τά, αλλά δεν ξέρω ποιος...

... ο Busta Rhymes πιστεύει ξεκάθαρα ότι υπάρχουν «σκοτεινές δυνάμεις» στον κόσμο και εμπλέκονται στην κρίση COVID. Τέλος, ο ράπερ ψάχνει να μοιραστεί μερικά σημαντικά μηνύματα μέσω του άλμπουμ του ELE 2 .

Ξεκινώντας λοιπόν τό ELE 2 ακούγεται νά λέει ένας αφηγητής : 

φωτό

Γένεσις, κεφάλαιο έντεκα, στίχοι ένα έως εννέα ( ὁ Πύργος τῆς Βαβέλ,ἐδῶ)

Χιλιάδες χρόνια πριν έρθει ο Χριστός

Ο τύραννος Νεμρώδ, ο Γκιλγκαμές της Σεναάρ,υποδούλωσε την πρώτη αυτοκρατορία

Μία παγκόσμια γλώσσα, μία παγκόσμια θρησκεία, μια παγκόσμια τάξη

Δεν έχουμε μάθει τίποτα  (Ένα)

Κάνοντας,τα κλειδιά του ουρανού, δώρο στο διάβολο

εκείνοι που επιθυμούν να αντικαταστήσουν τον Θεό

οι Illuminati που μας τρομοκρατούν,μας δελεάζουν με τον Λούσιφερ ως τον πιο τέλειο άγγελο  

Επιζητήστε την αναγέννηση, μια νέα παγκόσμια τάξη κατά τη σάρκα του και αίμα του, όλη η ανθρωπότητα

πάλι,υψώθηκαν πύργοι προς τον ουρανό για να αμφισβητήσουν τη θεϊκή δόξα Του

να κατακτήσουν το γαλήνιο πεδίο Του

Όπως και στην αρχαία  Βαβυλώνα , ο πραγματικός Κύριος τους κατέστρεψε

Το 2001, το τρία έγινε μηδέν (ἡ Ἁγία Τριάς),η συνωμοσία είναι πραγματικότητα

ο φόβος είναι το όπλο του δικού σου εχθρού

ψεύτικες τρομοκρατικές ενέργειες, παρουσιάζονται για να πείσουν τους αφελείς να παραδοθούν στους κυριάρχους τους

Ατμοσφαιρικές διακυμάνσεις,έλιωσαν τους πολικούς πάγους και έπνιξαν τους αρουραίους που περπατούν στα δύο πόδια

Ένας αθεράπευτος ιός για να ξεκληρίσει το σκοτάδι,πυρηνική βροχή για να μας κάψει

Κρυμμένος από μια δηλητηριώδη κουρτίνα από το διάστημα,στο όνομα της επιστήμης

Πέστε στα γόνατά σας, προσευχηθείτε για μια τελευταία αγωνιώδη αναπνοή

Μια νέα παγκόσμια τάξη είναι εδώ, η αλαζονεία έναντι του Θεού σημαίνει εξόντωση

Μπαμπά, πώς θα είναι το έτος 2021;

Μόνο Αυτός μπορεί να μας σώσει.

Αυτός είναι ο δεύτερος Ερχόμενος

Εκδήλωση επιπέδου εξάλειψης 2 

Η εισαγωγή μιλά για τη Βιβλική φιγούρα του Νεμρώδ που λέγεται ότι ένωσε τον κόσμο μέσω μιας γλώσσας και μιας θρησκείας ενώ χτίζει τον Πύργο της Βαβέλ αψηφώντας τον Θεό. Ο αφηγητής στη συνέχεια λέει «Δεν έχουμε μάθει τίποτα». Η σημερινή «ελίτ» χτίζει μια Νέα Παγκόσμια Τάξη που γίνεται αντιληπτή ως μια νέα έκδοση του Πύργου της Βαβέλ - που θα προσελκύσει αναπόφευκτα την οργή του Θεού, ξανά.

Η εισαγωγή περιέχει επίσης μια αναφορά στην 11η Σεπτεμβρίου. Δηλώνοντας ότι «η συνωμοσία είναι πραγματικότητα» και «ο φόβος είναι το όπλο του εχθρού σου», ο αφηγητής εκφράζει την αίσθηση ότι η καταστροφή των δίδυμων πύργων το 2001 ξεκίνησε μια εποχή επιθέσεων με ψευδή γεγονότα που έχουν σκοπό να τρομοκρατήσουν τον πληθυσμό.

Αναφέρεται επίσης στο COVID-19 με τις ζοφερές λέξεις που λένε «αθεράπευτος ιός για να ξεκληρίσει το σκοτάδι,πυρηνική βροχή για να μας κάψει».

Κατά τη διάρκεια αυτής της χαοτικής εισαγωγής 7 λεπτών, ο βετεράνος ράπερ Ρακίμ ρίχνει επίσης ένα στίχο «βιβλικών» διαστάσεων. Εδώ είναι το πρώτο μέρος του.

φωτό

Προσπάθησα να τους προειδοποιήσω με  την έβδομη σφραγίδα

Ο κόσμος είναι πληγωμένος,μπορεί ,ποτέ να μην θεραπευτεί

Ακόμα και η Μητέρα Φύση αρρωσταίνει, αυτό είναι πραγματικότητα

Όταν εκατομμύρια δολοφονούνται, όταν ο θανατηφόρος αυτός καιρός διασκορπίζεται

απο τα Σόδομα και τα Γόμορρα μέχρι την αμερικάνικη γή

Η φρίκη,θα επιδεινώνεται συνεχώς.

Ακόμα και έτσι,είναι σαν ένα γενέθλιο δώρο , τότε κληρονομήσατε μια κατάρα.

Αλλά οι πράοι πρέπει να κληρονομήσουν τη Γη, είναι το θέλημα του Ουρανού,

Πράος σημαίνει ανίσχυρος στην γλώσσα της πολιτικής

Δίνοντας δύναμη στην αυγή της αποκάλυψης

Και ο πόλεμος είναι ισχυρότερος από την ειρήνη

Θα υπάρχει φτώχεια μέχρι η πλειοψηφία να σημαδευτεί με το σημάδι του θηρίου

Εν ολίγοις, υπάρχουν πολλά που συμβαίνουν σε αυτήν την εισαγωγή. Συνδέεται σε πολλά από τα θέματα που ακούμε για το 2020 ως σημάδια ότι ο κόσμος τελειώνει.

Σε βαθύτερο επίπεδο, η εισαγωγή (και το άλμπουμ εν γένει) διαπερνάται με έννοιες και συμβολισμούς που σχετίζονται με το Five-Percent Nation. Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι τόσο ο Busta Rhymes όσο και ο Rakim είναι εξέχοντα «πέντε-εκατοστά του Αλλάχ», το μήνυμα αυτής της εισαγωγής μπορεί να γίνει κατανοητό μόνο μέσω του φακού της φιλοσοφίας του Five-Percent (θα αναφερθούμε σ᾿αυτό πιό κάτω).

Το υπόλοιπο ELE 2 αντιμετωπίζει διάφορα ζητήματα (ταραχές, αστυνομική βία κ.λπ.), ενώ περιέχει επίσης μια μεγάλη δόση ελαφρύτερων κομματιών. Ωστόσο, το τελευταίο τραγούδι του άλμπουμ δεν είναι καθόλου «ελαφρύ».

Σατανικό 

Το τελευταίο τραγούδι του άλμπουμ - με τον δραματικό τίτλο Satanic - πραγματεύεται τον εμφανώς σατανικό συμβολισμό που έχει αναλάβει η ραπ τα τελευταία χρόνια. Ο Busta προειδοποιεί τους καλλιτέχνες πως υποκλινόμενοι στον Σατανά με την μουσική τους, «παίζουν με ένα σπίρτο που μπορεί να εξελιχθεί σε κόλαση»

Εδώ είναι ολόκληρος ο στίχος.

Κοίτα, έπρεπε να συνθέσω αυτά τα σκ@τ@ σε ένα τραγούδι

Είναι τόσο ενδιαφέροντα, όλα αυτά τα σατανικά γ@μημ@να σκ@τ@  που συμβαίνουν

Παίζοντας με σύμβολα και σημάδια,στην λατρεία του διαβόλου

Οι άνθρωποι μιλούν,σαν να προσεύχονται στον Λούσιφερ,τι συνέβη με το «Jesus Walks»  ;

Ναι, έχουμε σαλεμένες σκέψεις, εσείς συνομιλείτε με τον σωτήρα σας

ζητώντας συγχώρεση, ενώ ταυτόχρονα έχετε βλάσφημη συμπεριφορά

Στην αρχή, το βλέπαμε με διακριτικότητα, τώρα,νέγροι,το εμφανίζουμε ως σημαντικό

και εξωτερικεύεται μ᾿έναν τρόπο σά νά κάνουμε χάρη στον Σατανά.

και τζογάρουν με την ζωή τους,σά νά ήταν ζάρια 

Άλλη μια ζωή εγκαταλείφθηκε,γυρνώντας την πλάτη στον Δημιουργό

Εγώ προσπαθώ,μόνον,να αντιληφθώ τα βρωμερά γεγονότα 

Βλέπω πολλά αμφισβητήσιμα, όπως αυτές τις βλακείες που πιστεύουν οι νέγροι

Αλλά τώρα, δεν καταλαβαίνουμε με τον ίδιο τρόπο, η μουσική σας είναι άψυχη

και αυτά που παρουσιάζετε, μοιάζουν με τελετές και θυσίες

Κάνοντας συμφωνίες με τον Διάβολο με αντάλλαγμα να είστε οι καλλίτεροι

Είστε νεκροί καθώς οι σάρκες σας τρώγονται απο σκουλίκια 

Είμαστε όλοι μάρτυρες της αλλαγής, τώρα κανείς δεν θέλει να είναι δίκαιος

Οι μέρες που ζούμε είναι σκοτεινές και αναμφισβήτητα μια κρίση έρχεται

Ο Διάβολος προσπάθησε να σπείρει τον φόβο από όταν ήμασταν στα σπάργανα

Και μερικοί μεγάλωσαν με την έμμονη ιδέα προσηλωμένοι  στο «Μάτι του Όσιρι»

Τώρα ξέρω ότι βλέπετε αυτές τις βρωμιές, ενώ κάθεστε και αναρωτιέστε τι συνέβη

Είναι περίεργο το πώς ο νέγρος λατρεύει τον «διάσημο» διάβολο σαν μόδα

Τα σημάδια των καιρών, σύννεφα από τους ανοικτούς ουρανούς

Πουλιά πέφτουν από τον ουρανό και τα ψάρια πεθαίνουν στον ωκεανό

Τώρα ποιος νομίζετε ότι είναι ανόητος; Βλέπουμε με τον τρόπο που κινείστε,

ελπίζω να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να ξεκινήσετε να σκέφτεστε "για το τι κάνετε"....

....

Και μέχρι τότε, δείτε πώς ο διάβολος θα πρωτοστατεί

Κοίταξε πώς σ᾿έχει καταντήσει ο διάβολος

Και όταν φθάσεις στο έσχατο σημείο, θα αναρωτιέσαι πού ήταν οι δικοί σου

.....

 Εγώ,απλώς ετοιμάζω έναν δρόμο,δεν σας επιπλήττω 

Εγώ,απλώς εκτελώ το καθήκον μου, όλοι πρέπει να είστε προσεκτικοί (Να είστε προσεκτικοί)

Αμφιλεγόμενη διαφήμιση 

 Στις 7 Οκτωβρίου, ο Busta κυκλοφόρησε ένα διαφημιστικό βίντεο με τίτλο ΠΡΟΦΗΤΕΊΑ: Η ΕΚΠΛΗΡΩΣΗ. Σε σκηνοθεσία από τον βετεράνο της βιομηχανίας Sam Lecca, το βίντεο πραγματοποιείται σε μια εκκλησία όπου συμβαίνει κάτι ανίερο.

Ένας καθολικός ιερέας δίνει ένα κήρυγμα όπου παραθέτει αποσπάσματα της Βίβλου, συμπεριλαμβανομένου του Ψαλμού 37: «Οι πονηροί συνωμοτούν εναντίον των δικαίων και τους τρίζουν τα δόντια».

Στη συνέχεια, ο ιερέας σημαδεύει τα μέτωπα των παιδιών με το λογότυπο ELE2 . Το σημάδι του θηρίου;

Ο ιερέας τότε,δείχνει το αληθινό του,δαιμονικό,πρόσωπο.

Τα παιδιά τρέχουν ἐξω,με τα λαμπερά μάτια τους. Είναι δαιμονισμένα;

Σχεδόν όλα τα σχόλια στο YouTube κατηγορούν το βίντεο ως σατανικό. Αυτό είναι το κορυφαίο σχόλιο αυτήν τη στιγμή.

Εἰς τό ὄνομα τοῦ Πανίσχυρου Ἰησοῦ,φυλακίζουμε κάθε δαιμονικό πνεῦμα πού ἀπελευθερώθηκε ἀπό αὐτό τό βίντεο.Ἐνδυώμαστε τήν ὁλόσωμη πανοπλία τοῦ Θεοῦ γιά νά ἀντέξουμε τά πύρινα βέλη τοῦ ἐχθροῦ  καί νά διαλύσουμε κάθε ἐπιχείρημα πού ἑναντιώνεται στήν Γνώσι τοῦ Θεοῦ. Εἰς τό ὄνομα,τό ὑπεράνω ὅλων τῶν ὀνομάτων, Μεσσία Ἰησοῦ,Ἀμήν !   

Λοιπόν, ποιο ακριβώς είναι το μήνυμα αυτού του βίντεο; Στο τραγούδι του Satanic , ο Busta μιλάει για τελετουργικά βίντεο και αναρωτιέται ακόμη τι συνέβη με τραγούδια με χριστιανικό θέμα, όπως ο «Jesus Walks» του Kanye West . Αλλά τότε, κυκλοφορεί αυτό το βίντεο προώθησης όπου μια καθολική μάζα απεικονίζεται σαν σε δαιμονική τελετή.

Ορισμένες απαντήσεις μπορούν να βρεθούν με την καλύτερη κατανόηση της μεγάλης επιρροής του «Έθνους Πέντε τοις εκατό» στα έργα του Busta Rhymes.

Πέντε τοις εκατό επιρροή 

Το σύμβολο του «έθνους πέντε τοις εκατό» περιέχει τον ήλιο, το φεγγάρι, ένα αστέρι και τον αριθμό 7 (που αντιπροσωπεύει τον Θεό).

Το Five Percent Nation - επίσης γνωστό ως Nation of Gods and Earths (NGE) - ιδρύθηκε το 1964 από τον Clarence 13X, υπουργό του «έθνους του Ισλάμ» (NOI), ο οποίος εργαζόταν υπό την εποπτεία του Malcolm X. Μετά από χρόνια εντός του οργανισμού,ο Clarence 13X δημιούργησε ένα παρακλάδι στο NOI επειδή απέρριψε τη διδασκαλία ότι ο Wallace Fard Muhammad (ο μυστηριώδης ιδρυτής του NOI) οτι ήταν ενσαρκωμένος του Θεού. Αντ 'αυτού, ο Clarence 13X δίδαξε στους μαθητές του ότι ο μαύρος (ατομικά και συλλογικά) είναι Θεός. Αντίθετα, οι λευκοί είναι «διάβολοι» και η τεχνολογία τους είναι στην πραγματικότητα «τρικ-νολογία» που δεν θα αντέξει στη δοκιμασία του χρόνου. 

Ὁ Allah the Father-παλαιότερα ὡς Clarence 13X

Τα μέλη της ομάδας αυτοαποκαλούνται πέντε-εκατοστά του Αλλάχ επειδή πιστεύουν ότι μόνο το δέκα τοις εκατό των ανθρώπων στον κόσμο γνωρίζουν την αλήθεια της ύπαρξης. Αυτές οι ελίτ και οι πράκτορές τους κρατούν το 80% του κόσμου σε άγνοια και υπό έλεγχο. Το υπόλοιπο πέντε τοις εκατό είναι εκείνοι που γνωρίζουν την αλήθεια και έχουν την αποστολή να διαφωτίσουν το ογδόντα πέντε τοις εκατό. Είναι γνωστοί ως «φτωχοί δίκαιοι δάσκαλοι».

Ενώ το NGE λέγεται ότι είναι κοντά στο Ισλάμ, οι διδασκαλίες του είναι στην πραγματικότητα πολύ πιο κοντά σε εσωτερικά σχολεία όπως η Μασωνία. Πράγματι, στο Five-Percenters διδάσκονται ότι δεν υπάρχει «Θεός μυστηρίου» και ότι ο «Αυθεντικός Άνθρωπος» μπορεί να γίνει θεός μέσω της «εσώτερης γνώσης». Αυτή η ιδέα είναι παρόμοια με την ερμητική θεωρία «Γνωρίστε τον εαυτό σας» που διδάσκεται σε σχολές μυστηρίου όπως η Μασωνική. Επιβεβαιώνοντας ότι η θέωση μπορεί να αποκτηθεί στη Γη μέσω της γνώσης, του μαθητή και του Διαφωτισμού, το NGE είναι φιλοσοφικά πιο κοντά στον Γνωστικισμό παρά στις παραδοσιακές θρησκείες. Με άλλα λόγια, το NGE δεν πιστεύει σε θεό, αλλά αντ 'αυτού διδάσκει μια μορφή αποθέωσης όπου ο ασιατικός μαύρος είναι Θεός και το σωστό όνομά του είναι «Αλλάχ», η αραβική λέξη για το «Θεός».

Το NGE διδάσκει επίσης στους οπαδούς του τα αστεία συστήματα που ονομάζονται Ανώτατα Μαθηματικά και Ανώτατο Αλφάβητο ως κλειδιά για την κατανόηση του πώς ο άνθρωπος σχετίζεται με το σύμπαν. Αυτή η έννοια είναι παρόμοια με τα συστήματα αριθμολογίας που βρίσκονται στην Μασωνία. Για παράδειγμα, στα Ανώτατα Μαθηματικά, ο αριθμός 7 και το γράμμα G (το 7ο γράμμα του αλφαβήτου) σχετίζονται με τον Θεό.

Ενώ ο Ελευθεροτεκτονισμός είναι μια άκαμπτη μυστική κοινωνία που περιλαμβάνει στις τάξεις της τις τοπικές ελίτ , η NGE είναι μια οργάνωση που βασίζεται στην κοινότητα και προσελκύει άντρες και τρόφιμους σε αστικές περιοχές.

Πιθανώς για αυτόν τον λόγο, ένας μακρύς κατάλογος ράπερ συμμετείχε στις τάξεις του NGE, ειδικά τη δεκαετία του 1990. Καλλιτέχνες όπως οι Rakim, Busta Rhymes, Jay Electronica, ολόκληρη η Wu-Tang Clan, Erykah Badu, Jay-Z, Nas και πολλοί άλλοι ενσωμάτωσαν έννοιες και συμβολισμούς NGE στους στίχους τους, ενώ επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό το hip-hop slang γενικά. 

Οι εκφράσεις όπως «η λέξη είναι δεσμός», «ειρήνη», «κώδικας», «πτώση της επιστήμης», «πτώση της γνώσης» και αποκαλούν ο ένας τον άλλον «θεό»,προέρχονται από το NGE.

Οι Rakim, Jay-Z και RZA φορούν το σύμβολο του NGE.

Ο Busta Rhymes είναι ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του NGE στο hip-hop. Και το τελευταίο του άλμπουμ ELE2 είναι υπερβολικά εμπνευσμένο απο τη φιλοσοφία του.

Ο Busta  δίπλα σε μια φωτογραφία του Clarence 13X στο πρόσφατο βίντεο του Master Fard Muhammad .

Ο στίχος του Busta για την εισαγωγή ELE2 είναι καθαρός NGE . Αρχίζει έτσι:

Λοιπόν, είναι ο Θεός (Ναι), χωρίς ψευδαισθήσεις

Σας ευλογώ και χαιρετίζω,όλους σας,εν ειρήνη

Με την επιστήμη να πυροδοτεί το μυαλό,με σκέψεις καλλίτερης διαβίωσης

Είναι κάτι βαθύτερο απ᾿τον συμβολισμό της Μασωνίας

Και καταλαβαίνω οτι μπορεί να το βρείτε εξαιρετικά δύσκολο να το εκτιμήσετε 

Σάν ένα τύπο,που αναφέρεται στον εαυτό του ως Θεό, επιτρέψτε μου να το δείξω

Μέσω αυτού του στίχου, καταλαβαίνει κανείς ότι ο υπότιτλος του άλμπουμ The Wrath of God είναι στην πραγματικότητα μια αναφορά στον ίδιο τον Busta. Περισσότερες αναφορές NGE βρίσκονται αργότερα στο στίχο:

Αλλά είμαι εθισμένος να αποκαλύπτω την αλήθεια, είναι συνήθεια,

σαν ένα μαθητή που χρησιμοποιεί ένα μολύβι για να γράψει τα μαθηματικά

Ενσωματώνοντας την επιστήμη,ενώ σας δίνω τα κλασικά,

ενώ μερικοί θα το βρίσκουν παράξενο και θα καταφεύγουν σε δραστικά μέτρα

διατυπώνομαι με σαφήνεια , να καθησυχάστε όταν ακούτε αυτό

Κάποιοι με αναγνωρίζουν ως σαλεμένο ή οπαδό θεωριών συνωμοσίας

Με όλα αυτά τα λόγια, μπορούμε πλέον να κατανοήσουμε καλύτερα το σκεπτικό πίσω από το διαφημιστικό βίντεο με έναν κακό ιερέα. Ακολουθεί ένα απόσπασμα από το NGE FAQ (Οι πιό συχνές ερωτήσεις) που εξηγεί πώς το Έθνος αντιλαμβάνεται την οργανωμένη θρησκεία γενικά.

«Ο Κλάρενς 13 Χ δίδαξε ότι το ογδόντα πέντε τοις εκατό του πληθυσμού αποτελείται από αδαείς, αμόρφωτους και απολίτιστους ανθρώπους που πρέπει να ηγούνται (κυρίως εκκλησιαστικοί). Αυτό το ογδόντα πέντε τοις εκατό πιστεύεται ότι «δεν έχει γνώση του εαυτού του». 

Δέκα τοις εκατό του πληθυσμού έχουν ορισμένες γνώσεις για τον εαυτό τους (δηλαδή την πραγματική αλήθεια), ωστόσο χρησιμοποιούν αυτήν τη γνώση για να ασκήσουν τον έλεγχο πάνω από το ογδόντα πέντε τοις εκατό αντί να τους «απελευθερώσουν» (πιστεύεται ότι είναι οι περισσότεροι βαπτιστές ιεροκήρυκες, συμπεριλαμβανομένου του Jesse Jackson σε αυτήν την κατηγορία). 

Τέλος, θεώρησε ότι το πέντε τοις εκατό είναι εκείνοι που κατέχουν γνώση του εαυτού τους, της καταγωγής τους και όπως είναι, πραγματικά,το παγκόσμιο σύστημα - και επιπλέον, ο τρόπος με τον οποίο θα δημιουργηθεί η νέα παγκόσμια τάξη. Η δουλειά / αποστολή τους είναι να εκπαιδεύσουν το ογδόντα πέντε τοις εκατό σε αυτό που είναι πραγματικά αυτή η κρυφή ή καλυμμένη γνώση.» - Οι πιό συχνές ερωτήσεις (FAQ) σχετικά με το Έθνος των Θεών και της Γης

Αυτό το FAQ εξηγεί γιατί ο καθολικός ιερέας απεικονίστηκε ως κακή φιγούρα. Σύμφωνα με το Five-Percenters, οι ιεροκήρυκες στις παραδοσιακές θρησκείες βοηθούν πραγματικά την ελίτ να κρατήσει το 85% σε άγνοια.

Συμπερασματικά

Η ανάλυση των έργων βετεράνων καλλιτεχνών όπως η Busta Rhymes είναι διαφορετική αποστολή από την ανάλυση τακτικών ποπ σταρ. Αυτοί οι καλλιτέχνες έχουν συνήθως πλήρη δημιουργικό έλεγχο των έργων τους και τα μηνύματά τους αποτελούν συχνά συγχώνευση των διαφόρων επιρροών στη ζωή τους. Το ELE2 του Busta Rhymes περιέχει πληθώρα μηνυμάτων σχετικά με την πανδημία, τη Νέα Παγκόσμια Τάξη και τον σατανισμό στη μουσική βιομηχανία. Ωστόσο, για να κατανοήσουμε πλήρως το νόημα του άλμπουμ, πρέπει πρώτα να καταλάβουμε τη φιλοσοφία NGE που το διακατέχει.

Όπως φαίνεται από τα σχόλια του YouTube στο βίντεο προώθησης του Busta, η φιλοσοφία της NGE είναι μάλλον διχαστική και αμφιλεγόμενη. Οι διδασκαλίες της σχετικά με τη φύση του Θεού, τον ρόλο της θρησκείας και την προέλευση των λευκών ανθρώπων είναι υποχρεωμένες να γίνονται δεκτές με θυμό και σκεπτικισμό από πολλούς, συμπεριλαμβανομένων των θρησκευομένων μαύρων. Επιπλέον, ορισμένοι θα μπορούσαν να υποστηρίξουν ότι όλη αυτή η διαμάχη εξυπηρετεί μόνο την αγαπημένη τακτική της ελίτ: Διαίρει και βασίλευε. Από την άλλη πλευρά, όσοι ζούσαν κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του '90 της NGE λένε ότι η οργάνωση είχε πράγματι θετική επιρροή στους μαύρους δημιουργώντας μια κοινότητα επικεντρωμένη στην αναζήτηση της αλήθειας και στη γενική δικαιοσύνη που τους βοήθησε να απομακρυνθούν από συμμορίες, ναρκωτικά και εγκλήματα .

Εν ολίγοις, θα αφήσω το θέμα να κρίνω το NGE και όσα το αφορούν,στον Θεό. Και εγω δεν είμαι Θεός. Εν τω μεταξύ, πιθανότατα όλοι πρέπει να αφήσουμε τις διαφορές μας στην άκρη και να επικεντρωθούμε σε έναν κοινό εχθρό: Μια σατανική ελίτ που δημιουργεί μια δυστοπική νέα παγκόσμια τάξη ακριβώς μπροστά στα μάτια μας.

Vigilant Citizen

φωτό

Five-Percent Nation-  Το Πέντε τοις εκατό Έθνος , μερικές φορές αναφέρεται ως το Έθνος των Θεών και της Γης ( NGE / NOGE ) ή το Πέντε τοις εκατό , είναι ένα κίνημα που επηρεάστηκε από το Ισλάμ που ιδρύθηκε το 1964 στο Χάρλεμ του Μανχάταν της Νέας Υόρκης...( Ἀναλυτικῶς ἐδῶ)

Notion of Islam (ΝΟΙ)

Το Έθνος του Ισλάμ ( ΝΟΙ ) είναι ένα αφρο-αμερικανικό πολιτικό και νέο-θρησκευτικό κίνημα, που ιδρύθηκε στο Ντιτρόιτ του Μίσιγκαν των Ηνωμένων Πολιτειών, από τον Wallace Fard Muhammad στις 4 Ιουλίου 1930. Οι δηλωμένοι στόχοι του είναι να βελτιώσουν την πνευματική, ψυχική, κοινωνική και οικονομική κατάσταση των Αφρο-αμερικανών. Η επίσημη εφημερίδα του είναι το The Final Call . Το 2007, η βασική ιδιότητα μέλους υπολογίστηκε μεταξύ 20.000 και 50.000.( περισσότερα ἐδῶ)

Τό τζαμί Μαριάμ στό Σικάγο 

Ὁ Ἐλιζά Μωχάμεντ ἀπευθυνόμενος σέ ἀκολούθους του, τοῦ «Ἔθνους τοῦ ἰσλάμ» ἀνάμεσά στους ὁποίους καί ὁ πυγμάχος Μωχάμεντ Ἄλι

Μέλη τοῦ «Ἔθνους τοῦ Ἰσλάμ» ( σ.Πελ. Γιατί τόσος θυμός;!  )

Πελασγική : Ἐπί τοῦ σοβαροτάτου τούτου θέματος ἔχω δύο πράγματα νά συμπληρώσω.Τό ἕνα ἐξ αὐτῶν,πιθανῶς νά μήν τό γνωρίζει ὁ γράφων τό ἀνωτέρῳ θέμα,ἀφοῦ ἀφορᾷ κάποια δικά μας «μυστικιστικά» θέματα.



 Γιατί,ἄρα γε,ἐπελέγη τό συγκεκριμένο σύμβολο,τοῦ ἀντιῤῥόπου «Ε», γιά νά συμβολίσῃ τήν «σατανική ἐλίτ» ; Τό γνωστό σύμβολο τῆς «περίεργης» Ὁμάδα Ε ἡ ὁποία ἔκανε τήν ἐμφάνισί της τήν δεκαετία τοῦ ᾿90.Μία δεκαετία ἡ ὁποία θά μποροῦσε νά χαρακτηρισθῇ καί ὡς πρόδρομος μιᾶς «νέας ἐποχῆς» τά πρῶτα δείγματα τῆς ὁποίας βιώνουμε τήν τελευταία δεκαετία,κυρίως καί τό 2020 οὐσιαστικῶς.Ἡ δεκαετία τοῦ ᾿90 εἶναι καί ἡ  ἴδια δεκαετία γιά τήν ὁποία κάνει λόγο,ὡς «χρυσῆ ἐποχή» τῆς Ῥάπ,τό ἀνωτέρῳ θέμα.

Αὐτό τό Σύμβολο,λοιπόν,θεωρήθηκε πώς ἀντιπροσώπευε τό Δελφικό «Ε». Γιά πᾶμε νά ᾿δοῦμε σχετικῶς :


Το Δελφικό Έψιλον είναι ένα αρχαιοελληνικό σύμβολο (κλείδα) που σχετιζόταν με την μύηση του ανθρώπου στο φως. Για το λόγο αυτό βρισκόταν στον Ναό του Απόλλωνα στους Δελφούς, όπου τελούνταν η λατρεία του Ήλιου (ο Απόλλωνας ήταν θεός του Ήλιου).
Συγκεκριμένα είχε τοποθετηθεί τρεις φορές (ξύλο, χαλκός, χρυσός) στην κορυφή του αετώματος της κεντρικής ανατολικής πύλης του ναού, μαζί με το "ΓΝΩΘΙ ΣΕΑΥΤΟΝ" στην κάτω αριστερή γωνία και το "ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ" στην κάτω δεξιά του ιδίου αετώματος. Η προέλευση του συμβόλου και των φράσεων αποδιδόταν στους επτά σοφούς.

Στην Αρχαία Ελλάδα συμβόλιζε:

ως σχήμα: την ένωση και την τριαδικότητα (τρεις παράλληλες γραμμές ενωμένες).
ως αριθμός: τα 5 κοσμογονικά στοιχεία Γη, Αέρας, Νερό, Πυρ και τον Αιθέρα (πεμπτουσία).

Η μοναδική πληροφορία για το Δελφικό Έψιλον προέρχεται από τον Πλούταρχο, ο οποίος ήταν Ιερεύς δια βίου του Απόλλωνος. Στο "Περί του Ει εν Δελφοίς", ο Πλούταρχος παραθέτει στους διαλόγους διάφορες εξηγήσεις, με την καλύτερη να δίνει ο Αμμώνιος (δάσκαλός του), ως προσφώνηση έκπληξης και σεβασμού στον Θεό, δηλαδή Εί (σαι), που μεταφράζεται ως μόνο εσύ υπάρχεις, το μόνο σίγουρο που υπάρχει αιώνια, σε αντίθεση με το "γνώθι σεαυτό" που αποτελεί υπόμνηση στο θνητό ον, με την μεταβλητή φύση του, που υπόκειται σε γέννηση και φθορά.(ἐδῶ)


Τι ακριβώς σημαίνει όμως το αντίρροπο Έψιλον; Πρόκειται για το γνώριμο Δελφικό Έψιλον ή το όλο ζήτημα μπορεί να λάβει μεγαλύτερες προεκτάσεις και ίσως πιο… ουσιαστικές;

Στην πραγματικότητα, η εικόνα των δυο Έψιλον δεν περιορίζεται στα της Ομάδας Ε. Στην αστρολογία παριστά τους Ιχθείς, στην αλχημεία είναι το σύμβολο του sal ammoniacus.

Σύμβολο ἰχθυῶν καί σύμβολο τοῦ Sal ammoniac

Φημολογείται ως το έμβλημα της Αργώ, του πλοίου του Ιάσονα. Διακρίνεται στην δομή ενός αρχαίου κτιρίου σε λόφο της Γορίτσας στο Βόλο. Εμφανίζεται πίσω από τον θρόνο του Μίνωα στην Κνωσό. Στέκει ως κεντρικό σταθερό σύμβολο μεταξύ της αριστερόστροφης και δεξιόστροφης σβάστικας. Αποτελεί ιερό σύμβολο του Τάγματος του Κρίνου και του Αετού. Παρατηρείται σε κέλτικα αραβουργήματα, αλλά και σε θιβετανικές μαντάλες.

Λόφος Γορίτσας,Βόλος. Ἀπό τό θέμα :Το Δελφικό διπλό ΕΨΙΛΟΝ στην ΥΦΗΛΙΟ...ЭIЄ

Φωτογραφήθηκε (!) στους ιπτάμενους δίσκους των UMMO από τον ισπανό Fernado Sesma το 1961 αποτελώντας στην συνέχεια, το έμβλημα της σέκτας Οι Κόρες των Ummo στην Βολιβία. Αποδομώντας το παίρνουμε το 3+Ε που αριθμολογικά μας δίνει 6, τον αρσενοθύλη αριθμό (κατά τον Ιάμβλιχο) της ισορροπίας, και παραπέμπει στην μαγική σημειολογία του 3, του σταυρού (+) και του έψιλον (Ε), σύμβολα που από μόνα τους απαιτούν ειδική ανάλυση.

Τέλος, και όσον αφορά το περίφημο Έψιλον στους Δελφούς, την καλύτερη ερμηνεία μας την δίνει ο ίδιος ο Πλούταρχος, ο οποίος στο βιβλίο του Περί του Ει του Εν Δελφοίς, αναφέρει ανάμεσα στα άλλα: 
«Αυτό το γράμμα… συνιστά το σχήμα και τη μορφή της συνάντησης του ανθρώπου με το θεό… Γιατί ο θεός σε κάθε έναν που προσέρχεται εδώ [Δελφούς] απευθύνει το γνώθι σ’αυτόν σαν ενός είδους χαιρετισμό… Εμείς, πάλι, απαντώντας στο θεό λέμε Εί-σαι (= Ει), θεωρώντας ως αληθή, αψευδή και ταιριαστή μόνο σ’ εκείνον προσφώνηση αυτήν που σημαίνει το Είναι. Γιατί εμείς δεν έχουμε στην πραγματικότητα κανένα μερίδιο στην ύπαρξη, αλλά κάθε θνητή φύση βρίσκεται μεταξύ της γέννησης και της φθοράς και παρέχει μόνο ένα φάσμα και μια αμυδρή και αβέβαιη εικόνα του εαυτού της… Ως εξής, λοιπόν, πρέπει με σεβασμό να χαιρετίζουμε και να προσαγορεύουμε το θεό: Είσαι. Και, μα το Δία, όπως ορισμένοι από τους παλαιούς: Είσαι Ένα. Γιατί το θείο δεν είναι πολλά, όπως ο καθένας από μας είναι ετερόκλιτο άθροισμα μυρίων διαφοροποιήσεων που οφείλονται στις μεταβολές μας, ένα ανακάτεμα πανηγυριού. Αλλά το ον πρέπει να είναι ένα, όπως και το ένα ον». (ἀπό ἐδῶ)


Γιά τήν ἀκρίβεια, τό ἀνωτέρῳ ἀπόσπασμα εἶναι λόγια τοῦ δασκάλου τοῦ Πλουτάρχου,τοῦ Ἀμμωνίου. (Χμμ,μήπως κάποια σχέσις μέ τό ἀμμωνιακό ἅλας,sal ammoniac,για τό ὁποῖο ὁ Πλίνιος γράφει πώς πῆρε τό ὄνομά του ἀπό τό ἱερό τοῦ Ἄμμωνος;).Λέει λοιπόν, ὁ Ἀμμώνιος,στὀ ἔργο τοῦ Πλουτάρχου «Περί τοῦ ΕΙ τοῦ ἐν Δελφοῖς»,προσδιορίζοντας τήν διαφορά τοῦ Θεοῦ μέ τόν θνητό ἄνθρωπο : 

«Ἀλλ' ἔστιν ὁ θεός, «εἶ» χρὴ φάναι, καὶ ἔστι κατ' οὐδένα χρόνον ἀλλὰ κατὰ τὸν αἰῶνα τὸν ἀκίνητον καὶ ἄχρονον καὶ ἀνέγκλιτον καὶ οὗ πρότερον οὐδέν ἐστιν οὐδ' ὕστερον οὐδὲ μέλλον οὐδὲ παρῳχημένον οὐδὲ πρεσβύτερον οὐδὲ νεώτερον. ἀλλ' εἷς ὢν ἑνὶ τῷ νῦν τὸ ἀεὶ πεπλήρωκε, καὶ μόνον ἐστὶ τὸ κατὰ τοῦτ' ὄντως ὄν, οὐ γεγονὸς οὐδ' ἐσόμενον οὐδ' ἀρξάμενον οὐδὲ παυσόμενον. οὕτως οὖν αὐτὸ δεῖ σεβομένους ἀσπάζεσθαι [καὶ] προσεθίζειν, «εἶ', καὶ νὴ Δία, ὡς ἔνιοι τῶν παλαιῶν, «εἶ ἕν.» οὐ γὰρ πολλὰ τὸ θεῖόν ἐστιν, ὡς ἡμῶν ἕκαστος ἐκ μυρίων διαφορῶν ἐν πάθεσι γινομένων ἄθροισμα παντοδαπὸν καὶ πανηγυρικῶς μεμιγμένον. ἀλλ' ἓν εἶναι δεῖ τὸ ὄν, ὥσπερ ὂν τὸ ἕν...»(ἀπό ἐδῶ)

Ἐδῶ λοιπόν βλέπουμε καί τήν διαφορά μέ αὐτά πού πρεσβεύει τό « Five-Percent Nation» ὅπου ἐξομοιώνει μέ τόν Θεό τόν μαῦρο ἄνθρωπο,σέ τέτοιο βαθμό πού νά θεωρεῖται φυσιολογικότατο νά ἀποκαλοῦνται,οἱ μυημένοι στήν ἐν λόγῳ θεωρία/κίνημα,«Θεοί»,μέ τήν Δελφική θεώρησι τῆς μοναδικότητος τοῦ Θεοῦ,μιά καί ἀναφερθήκαμε στό Σύμβολο πού χρησιμοποίησε ὁ 5%  τοῦ Ἀλλάχ,ὁ Busta,γιά νά συμβολίσῃ τό «σημάδι τοῦ θηρίου». Καί βεβαίως ἡ μοναδικότης τοῦ Θεοῦ,ὡς Ἄναρχος,Ἄχρονος καί ἐς ἀεί Ὑπάρχων Δημιουργός τῶν Πάντων στήν Χριστιανική θρησκεία τήν ὁποία καί πάλι ὁ ἀμερικανός ῥάπερ χρησιμοποίησε γιά προβολή τοῦ «σατανικοῦ σφραγίσματος».  

Θυμᾶστε μήπως τήν σύνδεσι μέ τήν Μασσωνία; ( Ε Δ Ω

Τέλος θά συνδέσω τό κίνημα «Black Lives Matter» μέ τήν θεωρία /κίνημα τοῦ Five-Percent Nation τό ὁποῖο ὅπως ἀνέφερε καί ὁ ἀνωτέρῳ συγγραφεύς τοῦ θέματος εἶναι συνυφασμένο μέ τό Notion of Islam (ἔθνος τοῦ ἰσλάμ). Διότι τίποτα τυχαῖο δέν γίνεται ἀπό τούς ἐξουσιαστές τῆς ΝΤΠ, καί ὅλος αὐτός ὁ ξεσηκωμός τῶν ἀφροαμερικανών πού συνέβη ἐπί πολλούς μῆνες τό καλοκαίρι μέχρι τόν Νοέμβριο ( ἐκλογές ΗΠΑ) ἔχει τήν σημασία του. Τό εἴδαμε καί πρό 3ημέρου στήν Γαλλία μέ τήν ἴδια καί ἀπαράλλαχτη αἰτιολογία «ἀστυνομική βία» πού κατά σύμπτωσιν (;!) ἀφοροῦσε καί πάλι ἕναν μαῦρο πολίτη τῆς Γαλλίας ! Καί δέν εἶναι καθόλου τυχαῖο ἐπίσης πώς οἱ ἀστυνομικοί ἦσαν λευκοί καί στίς δύο περιπτώσεις,σέ κράτη παραδοσιακῶς λευκῶν,τούς ὁποίους τό Five-Percent Nation θεωρεῖ «διαβόλους» ! 

Ὅσο γιά τήν σχέσι μέ τό ἰσλάμ,ἀρκεῖ κάποιος νά ᾿δῇ τί ἀντιμετωπίζει ἡ Εὐρώπη μέ τήν πλημμυρίδα τῶν ἀφροασιανῶν μουσουλμάνων καί μπορεῖ νά ἐξάγῃ τά συμπεράσματά του. Ποιά; μαῦροι στίς ΗΠΑ,ἰσλάμ στήν Εὐρώπη καί ἡ ἐπιτυχία τοῦ σχεδίου «διαίρει καί βασίλευε» θά φέρει τά ἀνάλογα ἀποτελέσματα γιά τούς «σατανικούς ἐγκεφάλους» τῆς διαβολικῆς ἐλίτ σέ συνάρτησι μέ τόν ...ἰό καί τά ἐπακόλουθα αὐτοῦ,σ᾿ὅλα τά ἐπίπεδα τῶν πολιτισμένων κοινωνιῶν τῆς Δύσεως πού τυγχάνει νά εἶναι κοινωνίες Λευκῶν...

Μία σημίωσις σημαντική : ἡ άντιπροσώπευσις τοῦ Χριστιανισμοῦ ,στό βίντεο τοῦ ἀμερικανοῦ ῥάπερ,στό πρόσωπο τοῦ καθολικοῦ ἱερέως,ἐννοεῖται πώς δέν εἶναι ἐπίσης τυχαία. Οἱ σατανικοί συμβολισμοί τοῦ ἐκπροσώπου τοῦ καθολικισμοῦ,Πάπα,τῶν τελευταίων χρόνων μέ ἀποκορύφωμα τήν ἁγιοποίησι τοῦ Ἐωσφόρου,γίνεται ἀπολύτως συντονισμένα ἀπό τήν «ἐξουσιαστική διαβολική ἐλίτ». Εἶναι αὐτός πού θά παραδώσῃ ( ἤ ἔχει παραδώσῃ;)  τά κλειδιά τοῦ Θεοῦ στόν Λούσιφερ. Ὁ συσχετισμός τοῦ Δελφικοῦ «Ε»,μέ τόν καθολικό ἱερέα τοῦ Busta,ἀλλά καί οἱ ἀντίστροφες ἔννοιες περί Θεοῦ καί τοῦ ἐπίσης Δελφικοῦ «Γνῶθι σ᾿αὐτόν»,τῆς θεωρίας Five-Percent Nation,εἶναι ἀπόδειξις τοῦ πολέμου κατά τοῦ Ἑλληνισμοῦ μέ ὅ,τι πρεσβεύει ὡς ἔννοια Συμπαντική. 

Τό σίγουρο εἶναι πώς ἡ μάχη Καλοῦ-Κακοῦ μαίνεται.Τό ἐπερχόμενον εἶναι πολύ κοντά μας. Ἄς εἴμαστε πολύ προσεκτικοί στά σωστά μηνύματα πού πρέπει νά λάβουμε...


7 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο και διαφωτιστικό το άρθρο σου. Οχι ότι ειμαι κανας προφητολαγνος αλλα καπου εδω ισως κολλαει και η φραση του πατροκοσμα "τον Παπα να καταρασθε". Τέλος πάντων η έγνοια τους ειναι ο ελληνισμος, αυτον προσπαθουν να καταστρεψουν μεσω της διαστρέβλωσης και της ταύτισης των συμβόλων του με τους καθολικούς. Να δεις που και τον ηγέτη τους , πες τον αντιχριστο ή όπως θες, θα τον φερουν υπο μανδύα ελληνικο για να μας χρεωσουν την τελική καταστροφή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία περίπτωσις μπορεῖ νά εἶναι αὐτό πού γράφεις,μία ἄλλη εἶναι ὁ πόλεμος τῶν Ἱερατείων.

      Σκέπτομαι,αὐτά τά ὄντα ( δέν μπορῶ νά γνωρίζω ποιά εἶναι αὐτά,μέ ἴσως βασική πρωτο-παρουσία στήν Μεσοποταμία καί μετά Αἴγυπτο) πού ἔφεραν ἐδῶ τήν λατρεία τοῦ Διός καί τοῦ Ἀπόλλωνος-Ἡλίου,πώς ἔστησαν καί τά δύο ἱερατεῖα γιά νά μποροῦν νά ἑδραιώσουν τήν κυριαρχία τους μέσῳ τοῦ «διαίρει καί βασίλευε». Μήν ξεχνοῦμε πώς,μεγάλοι νόες ὅπως ὁ Σωκράτης,κυνηγήθηκαν ἀπό τήν ἐξουσιαστική ἐλίτ.

      Συνεπῶς,εἴτε ἔτσι εἴτε ἀλλιῶς μέσα στό «παιχνίδι» τους ἔχουν τόν Ἑλληνισμό πού προφανῶς (γνωρίζουμε τόν λόγο,ἄς ποῦμε...) θά τοῦ δώσουν τήν ἀρνητική πλευρά στόν πόλεμο αὐτό.Ἄλλως τε ἀπάντησι μποροῦμε νά τήν πάρουμε ἀπό αὐτό τό δυστοπικό μέλλον πού ἑτοιμάζουν καί εἶναι ἀκριβῶς τό ἀντίθετο αὐτοῦ πού πρεσβεύει ὁ Ἑλληνισμός.

      Ἀγαπητέ μου Γιάννη,ἔχουμε νά κάνουμε μέ σατανικά ὄντα.

      Καλησπέρα ἀγαπητέ μου !

      Διαγραφή
  2. Η ραπ κατασκεύασμα του πρωτογόνου ψυχισμού των νέγρων για να εκφράζουν τα συμπλέγματα κατωτερότητος των έναντι των λευκών.
    Διαδόθηκε από τις ελεγχόμενες υπό των Εβραίων μουσικές βιομηχανίες, με αποτέλεσμα κάποιοι νέγροι να αποκτήσουν μεγάλες περιουσίες.

    Το Μωχάμετ Άλυ από τον ομώνυμο Αλβανό, που έστειλαν οι Τούρκοι το 1801 με αλβανικό στράτευμα για να καταστείλη την ανταρσία των μαμελούκων στην Αίγυπτο.
    Αυτός έστειλε τον επίσης Αλβανό θετό υιό του Ιμπραήμ για να καταστείλει την ελληνική Επανάσταση.
    Προς τιμήν λοιπόν αυτού του Αλβανού, που επεδίωξε να εξοντώσει τους προγόνους μας άλλαξε το όνομα του από Κάσιους Κλαίη στο αραβικό.
    Κάσιους Κλαίη το όνομα πάστορος του 19ου αιώνος που υπεστήριζε τους νέγρους.
    Ο επιφανειακός εξισλαμισμός των εδράζεται στα πασιφανή συμπλέγματα κατωτερότητος, που τους κατατρύχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί,ἔτσι ἀκριβῶς.Συμφωνῶ ἀπολύτως μαζύ σου ἀγαπητέ μου καί στά περί τοῦ Κάσσιους Μάρκελου Κλαίη/Μωχάμετ Ἄλι. Ὄντως εἶχε πάρη τό ὄνομα τοῦ (ὄχι πάστορος) ἀμερικανοῦ ( Κεντάκυ) πολιτικοῦ Κάσσιους Μάρκελλου Κλαίη.Ὁ ὁποῖος καταγώμενος ἀπό τήν πλουσιώτερη οἰκογένεια μεγαλοκτηματιῶν στό Κεντάκυ, μέ ἑκατοντάδες σκλάβους,ὅταν πῆγε στό Γέϊλ εἶδε τό φῶς τό ἀληθινό καί ἔγινε ὀπαδός τοῦ κινήματος καταργήσεως τῆς δουλείας.Ἱδρυτής τοῦ Ῥεμπουμπλικανικοῦ κόμματος στό Κεντάκυ,βοήθησε στήν ἐκλογή Λίνκολν πού τόν ἔκανε ὑπουργό καί τόν ἔστειλε στήν τσαρική Ῥωσσία.Ἐκεῖ συνέβαλε στήν βοήθεια τῶν Ῥώσσων κατά τήν διάρκεια τοῦ ἀμερικανικοῦ ἐμφυλίου ἀλλά καί στήν ἀγορά τῆς Ἀλάσκας ἀπό τίς ΗΠΑ.

      Μεγάλη καί «ἀστείρευτη» οἰκογένεια πολιτικάντηδων τόσο σέ ἄνδρες ὅσο καί σέ γυναῖκες (δρᾶσι γιά τά δικαιώματα τῶν γυναικῶν)
      Ἔ,μήν τά ψάχνουμε ἀντιλαμβανόμεθα πώς πρὄκειται γιά «περιούσια» οἰκογένεια...

      Ὅσο γιά τόν πυγμάχο,πολλές φορές σκέπτομαι πόσο κακό κάνει ἡ ἡμιμάθεια,ὅταν βλέπω νά βάζουν καί νά ξαναβάζουν τό συγκεκριμένο βίντεο μέ τίς «σοφίες» του,στό διαδίκτυο !

      Καλησπέρα ἀγαπητέ μου !

      Διαγραφή
  3. Η δαιμονοποιηση της διαχρονικης Ελλαδος και η υπονομευση των αιωνιων προταγματων της ειναι ευδιακριτη παντου σε εκεινες ακριβως τις δομες και στις καταστασεις οπου κυριαρχει η ΝΤΠ ειτε ως εξουσιαστικο ιερατειο, ειτε ως ιδεολογια, ειτε ως κρατος, ειτε ως οργανωμενη βιομηχανια θεαματος(πχ Χολυγουντ)!!. Χαριν της αληθειας ακομα και ο Χριστιανισμος ιδιως αυτος μετα την εγκαθιδρυση του, χρησιμοποιησε πρωτος τις μεθοδευσεις και τα σκαρφισματα που βλεπουμε παντου σχεδον σημερα κατα της Ελλαδος.Οχι μονο εκδηλωνοντας απλως την αντιθεση του προς την θρησκεια της Αρχαιας Ελλαδος κατι που ας πουμε θα ηταν θεμιτο αλλα και σε επιπεδο υποδοροιων συμβολισμων περαν του πολιτικου διωγμου που ελαβε χωρα ολα τα χρονια του Βυζαντιου. . Πχ το υπερλαμπρο αστρο της αυγης τον Εωσφορο της Αρχαιας Ελλαδος (τον μετεπειτα Αυγερινο του Βυζαντιου) του προσεδωσε την ακρως αποκρουστικη καταφορα του εξω απο δω κυριος οιδε γιατι!!!!! Στις γλωσσες των Ευρωπαιων αμεσως μετα τον εκχριστιανισμο τους πολιτογραφηθηκε ο διαβολος ως Hell πολυ κοντα στο Hellas η στην συντμηση του κατι που δαιμονοποιει την Ελλαδα ως η πεμπτουσια του κακου!!!! Ας σκεφτουμε μονο!!!!! Οταν ενας Ευρωπαιος λεει Hellas στην πραγματικοτητα λεει και σατανας!!!!! Ελλας δηλαδη και σατανας συμπλεκονται!!! Με οτι αυτο μα σημαινει και οτι να συμβολιζει!!!....... Οι ταινιες του Χολυγουντ παλι ειναι γεματες απο Ελληνικους συμβολισμους που ολως παραδοξως παραπεμπουν παντα μα παντα στο κακο!!Ας πουμε τα αεροπλανα των τρομοκρατων σχεδον παντα ερχονται απο την Αθηνα και οι τρομοκρατες μιλουν γραφουν(φευγαλεα) κειμενα με Ελληνικα γραμματα.Οι απατεωνες δε σχεδον παντα ειναι ο Pappaτετοιος , ο..... OPOULOS κλπ. κλπ.!! Το ευτυχημα ειναι οτι το τεραστιο πολιτιστικο αποθεμα της Ελλαδος ειναι διεσπαρμενο παντου στον κοσμο πολυ περισσοτερο απ οτι υφισταται στην Ελλαδα. Και ειναι υπο διωγμο ΠΑΝΤΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἀγαπητέ Θαλῆ,ἔγραψα κάτι στό πιό πάνω σχόλιο.Νομίζω πώς ἔχει ἀπαντήσεις καί γιά τό δικό σου πού μᾶλλον δέν τίς «εἶδες»...

      Διαφωνῶ μέ αὐτά πού γράφεις γιά ἔναν πολύ σοβαρό λόγο :Οἱ ἀρχαῖοι μας πρόγονοι,οἱ Σοφοί καί ὑπερλαμπροι ἐκεῖνοι νόες δέν θεωροῦσαν τό δωδεκάθεο θρησκεία καί ἐννοεῖται δέν πίστευαν σέ κανένα Δία,Ἀπόλλωνα,Ἀθηνᾶ κ.λπ. πού κουβάλησαν ἐδῶ οἱ μέλανες περιστερές !

      Συνεπῶς ὅλα τ᾿ἄλλα σχετίζονται μέ τούς ἑωσφόρους,τούς Μίθρες,τούς Ῥᾶ καί λοιπούς ...συγγενεῖς...

      Καλησπέρα ἀγαπητέ μου Θαλῆ !

      Διαγραφή