" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ !


Πέμπτη 26 Μαΐου 2022

Δέν ἐπιλέγονται τυχαίως... Φρειδερίκος ὁ Μέγας

 

(Προπαγανδιστική κάρτ-ποστάλ των ναζί ( 1933). Φρειδερίκος-Μπίσμαρκ-Χίντεμπουργκ-Χίτλερ: « Αυτό που ο βασιλιάς κατέκτησε, ο πρίγκιπας διαμόρφωσε, ο αρχιστράτηγος υπερασπίστηκε, το έσωσε και το ένωσε ο στρατιώτης » )ἀπό ἐδῶ

Ο Φρειδερίκος μεγάλωσε σε ένα αρρωστημένα αυταρχικό οικογενειακό περιβάλλον με πατέρα έναν πραγματικό τύραννο. Πατέρας του ήταν ο βασιλιάς της Πρωσίας Φρειδερίκος Γουλιέλμος του Οίκου των Χοετζόλλερν γνωστός με το ιστορικό παρατσούκλι «Στρατιώτης Βασιλιάς» λόγω της μιλιταριστικής πολιτικής του και του υπερβολικού αυταρχισμού του στην άσκηση της εξουσίας. Υιοθετούσε το απολυταρχικό δόγμα του Γάλλου βασιλιά Λουδοβίκου ΙΔ «το κράτος είμαι εγώ» (L'État, c'est moi) και δεν ανεχόταν καμία παρέκκλιση από τις διαταγές του. Η σχέση πατέρα και γιου ήταν από νωρίς προβληματική. Ο πατέρας θεωρούσε τον γιο του Φρειδερίκο νωθρό και γυναικωτό. Ο νεαρός Φρειδερίκος από μικρή ηλικία μελετούσε ποίηση, γαλλική λογοτεχνία και αρχαίους κλασικούς. Ο πατέρας του όμως θεωρούσε αυτές τις δραστηριότητες θηλυπρεπείς κι έτσι ανέθεσε σε αξιωματικούς του πρωσικού στρατού να εκπαιδεύσουν τον γιο του στην πολεμική τέχνη.

ἐδῶ
Η περιφρόνηση όμως του πατέρα του συνεχίστηκε μέχρι και την ενηλικίωση του Φρειδερίκου. Ο Γουλιέλμος αποκαλούσε τον Φρειδερίκο «βρωμιάρη και κανάγια που τρώει σαν γουρούνι με τη μούρη χωμένη στο πιάτο». Μετά από μια αποτυχημένη απόπειρα του 18χρονου Φρειδερίκου να το σκάσει από το παλάτι με τον πιστό του φίλο και εραστή υπολοχαγό Katte, ξυλοκοπήθηκε από τον πατέρα του με ράβδο, φυλακίστηκε και παραπέμφθηκε σε στρατοδικείο. Με εντολή του Γουλιέλμου, ο σύντροφος του γιου του εκτελέστηκε με αποκεφαλισμό μπροστά στα μάτια του έντρομου Φρειδερίκου ο οποίος λιποθύμησε. Τελικά ο νεαρός Φρειδερίκος ορκίστηκε μετάνοια και αφοσίωση στον πατέρα του. Το βίαιο, στρατοκρατικό πνεύμα άρχιζε σιγά σιγά να κυριεύει και τον γιο. Ένα νέος, τυραννικός μονάρχης εκκολαπτόταν στον μελλοντικό θρόνο της Πρωσίας...

Μεγάλη ήταν η αντιπάθεια που έτρεφε ο Φρειδερίκος για τις γυναίκες. Είχε απαγορεύσει την παρουσία γυναικών στην βασιλική αυλή και στα χρόνια της βασιλείας του δεν επιτρεπόταν στις γυναίκες να αναλαμβάνουν ανώτερα αξιώματα. Ως διάδοχος του θρόνου βέβαια έπρεπε να παντρευτεί. Ο απολυταρχικός πατέρας του τον πάντρεψε το 1733 με την πριγκίπισσα Ελισάβετ του Brunswick. Όταν όμως τον ρώτησαν πώς βλέπει τον μελλοντικό γάμο του αυτός έδωσε την εξής απάντηση: «Θα υπακούσω, θα παντρευτώ. Αλλά ύστερα, καλημέρα σας μαντάμ και δρόμο»! 

Έτσι ακριβώς έγινε. Εγκατέστησε τη σύζυγό του σε μια έπαυλη και διέκοψε κάθε επικοινωνία μαζί της. Μετά από μια δεκαετία την συνάντησε στο ανάκτορο του Βερολίνου κατά την επιστροφή του από μια εκστρατεία. Όταν την αντίκρυσε είπε «Η κυρία πάχυνε». Και απομακρύνθηκε αμέσως. Τις λίγες στιγμές που πέρασε μαζί της την εξευτέλιζε αποκαλώντας την «αδιόρθωτα ξινισμένο υποείδος του γυναικείου φύλου»! Η απέχθειά του για τις γυναίκες ενδεχομένως τροφοδοτούνταν κι από το κόμπλεξ που του προκαλούσε η σεξουαλικότητά του αφού σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις ο Μέγας Φρειδερίκος ήταν...ομοφυλόφιλος.....( ὁλόκληρο τό πολύ ἐνδιαφέρον,βιογραφικό τοῦ Φρειδερίκου,ἐδῶ)

Πᾶμε τώρα νά δοῦμε τίς ἀναφορές περί Μέγα Φρειδερίκου,ἀπό τόν Ἰωάννη Ἀντωνόπουλο καί τό βιβλίο του « Παγκόσμιος Συνωμοσία» : 

Φρανσουά Μαρί Ἀρουέ ( Βολταῖρος) 
Τὸ 1738, ὁ Φρειδερῖκος ὁ Διάδοχος τῆς Πρωσσίας καὶ μετέπειτα ὁ Φρειδερῖκος ὁ Μέγας, μετὰ ἀπὸ διετῆ ἀλληλογραφία μὲ τὸν Βολταῖρο, ὅλως αἰφνιδίως ἐνδιεφέρθη νὰ μάθη τὰ μυστικὰ τῆς Μασσωνίας καὶ ἐπέρασε μιὰ βιαστικὴ μύησι ἐντὸς τῆς βραδιᾶς τῆς 14ης προς  15η  Αὐγούστου, κατὰ τό πέρασμά του ἀπὸ τὸ Μπράνσγουϊκ, ὄχι στὴν Στοὰν, ἀλλὰ σ᾽ ἕνα ξενοδοχεῖο. Τὸ 1740, ὁ Βολταῖρος ἀνταποκρινόμενος στὶς ἐπείγουσες προσκλήσεις τοῦ Φρειδερίκου, ἔκανε τὴν πρώτη του ἐπίσκεψι σ᾽ αὐτὸν στὴ Γερμανία. Λέγεται ὅτι ὁ Βολταῖρος δὲν ἦτο ἀκόμη Μασσῶνος. Ἡ ἐπίσκεψις τοῦ Βολταίρου στὴν Γερμανίαν, εἶχε σὰν ἀποτέλεσμα νὰ ἱδρυθοῦν ἀκόμη δύο βαθμοί, καὶ νὰ ἔλθη στὸ Παρίσι ἕνας Μασσῶνος ἐντεταλμένος μὲ ὁδηγίες σὲ μιὰ νέα ἤ μᾶλλον τὴν ἀναγέννησιν μιᾶς Στοᾶς τῶν Ναϊτῶν καὶ προσεπάθησε νὰ μυήση τὸν Πρίγκηπα Κάρολο ᾿Ἐδουάρδο καὶ τὴν ἀκολουθίαν του.

Ἐκείνη τὴν ἐποχὴ πολλὰ καὶ περίεργα γεγονότα λαμβάνουν χώραν π.χ. τό,

1737 : Ὁ ἱππότης Ράμσαιϋ ἐδείκνυε ὅτι ὁ Μασσωνισμὸς ἔχει τὶς ρίζες του στοὺς Ναΐτες.

1738 : Ὁ Φρειδερῖκος, ὁ διάδοχος τῆς Πρωσσίας, μυεῖται στὸν Μασσωνισμὸ στὸ Μπράνσγουϊκ.

1740 : Ὁ Βολταῖρος ἐπισκέπτεται τὸν Φρειδερῖκο, βασιλέα τώρα.

1741: Ὁ Μάρσαλ ἔφθασε στὸ Παρίσι μὲ σχέδιο γιὰ τὴν ἀναβίωσι τῆς «Ἑταιρείας τῶν Ναϊτῶν.

1743 : Ὁ Βαρῶνος φὸν Χούντ φθάνει στὴ Γαλλία μὲ νὲα σχέδια ἀναβιώσεως τοῦ Ναϊτισμοῦ.

1750: Ὁ Βολταῖρος πηγαίνει νὰ μείνη τρία χρόνια μὲ τὸν Φρειδερῖκο.

1751: Ὁ Χοὺντ ἱδρύει τὴν «Αὐστηρὰν Τήρησιν» τῶν Ναϊτῶν στὴν  Ἑταιρεία.

1754 : Ἡ Τελετὴ (βαθμός) τῆς Τελειώσεως ἱδρύθη στὴ Γαλλία.

1761 : Ὁ Φρειδερῖκος ἀνεκηρύχθη ἀρχηγὸς τῆς Τακτικῆς Τελετῆς. Ὁ Μόριν ἐστάλη στὴν ᾿Αμερικὴ νὰ ἱδρύση Τελετὴ (Βαθμόν) Τελειώσεως.

1762 : Τὰ Μεγάλα Μασσωνικὰ Συντάγματα ἐπεκυρώθησαν στὸ Βερολίνο.

Ὁ Φρειδερίκος ἐχρησιμοποίει ἑβραίους για σκοτεινές ὑποθέσεις και φαίνεται εχρησιμοποίησε τον Johnston για πλαστογραφία ἐγγράφων,ὅπως ἐχρησιμοποίησεν τον Ἐφραίμ να κάνῃ ψεύτικα κέρματα γι᾿αὐτόν. Το 1752 ἡ ἐπίδρασις τοῦ Φρειδερίκου στα Γαλλικά Συμβούλια ἦτο σχεδόν καθολική. 

Στη Συνέλευσι τῆς Μεγάλης Ἀνατολῆς το 1904,ὁ Μασσῶνος Μποννέ διεκήρυξε : 

«Τον ΙΗ΄αἰῶνα ἡ ἔνδοξος γραμμή τῶν Ἐγκυκλοπαιδιστῶν ἐσχημάτισε στούς ναούς μας,ἕνα ἐνθουσιώδες ἀκροατήριο,το ὁποῖον ἦτο τότε μόνον πού ἐγνώριζε την φανταχτερή συσκευή,ἀκόμη ἄγνωστη στο κοινό « Ἐλευθερία,Ἰσότης,Ἀδελφότης». Ὁ ἐπαναστατικός σπόρος γρήγορα ἐβλάστησε μεταξύ αὐτῆς τῆς ἐλίτ. Οἱ ἐργατικοί μας,Μασσῶνος ντ᾿Ἀλαμπέρ Ντιντερό,Ἐλβέτιους ντ᾿Ὀλμπάς,Βολταῖρος,Κοντορσέ,συνεπλήρωσαν την ἐξέλιξιν τῶν νόων και προπαρασκεύασαν την νέαν ἐποχή. Ὅταν ἡ Βαστίλλη ἔπεσε οἱ μασσῶνοι εἶχαν την ἀνώτατην τιμήν,να δώσουν στην Ἀνθρωπότητα τον Καταστατικό Χάρτην ,δῆλα δή την διακήρυξιν τῶν Δικαιωμάτων τοῦ Ἀνθρώπου,την ὁποία εἶχαν ἐπεξεργασθῇ με ἀφοσίωσιν . ( Ἐπευφημίαι) 

Ἡ τέχνη τοῦ Φρειδερίκου τοῦ Μεγάλου ἦτο να χρησιμοποιῇ κάθε κίνησιν πού θα μποροῦσε για να σχεδιάσῃ την Πρωσσικήν ἀνωτερότητα.

ἀπό ἐδῶ
Ἐχρησιμοποίησε τούς Μασσώνους ὅπως τούς φιλοσόφους και τούς Ἑβραίους για να πραγματοποιήση το μεγάλο του σχῆμα – την καταστροφή τῆς Γαλλικῆς Μοναρχίας και την συμμαχία τῆς Γαλλίας με την Αὐστρίαν. Ἐνῷ μέσῳ τῶν ἀντιπροσώπων του στην Αὐλή τῆς Γαλλίας ἠδύνατο να δημιουργηθῇ ἀσυμφωνία μεταξύ Βερσαλλιῶν και Βιέννης και να ἀποδυναμώσῃ την Μαρία Ἀντουανέττα μέσῳ τῶν συμμάχων του στις μασσωνικές στοές και στις Μυστικές Ἑταιρεῖες μποροῦσε να φθάσῃ τον λαό τῆς Γαλλίας. Ὁ χρυσός και οἱ ἐκτυπωτικές μηχανές τοῦ Φρειδερίκου τοῦ Μεγάλου,προσετέθησαν σ᾿αὐτές τῶν Ὀκκουλτιστῶν διά την κυκλοφορία ἀντιδραστικῆς φιλολογίας σ᾿ὅλη την ἔκτασιν τῶν ἐπαρχιῶν. 

Δεν εἶναι ὀρθόδοξος,Καθολικός,ἀλλά μυστικιστής Ῥοδοσταυρίτης,αὐτός πού περιγράφει τον ῥόλον τῆς Μασσωνίας στην Γαλλική Ἐπανάστασι.

« Ἡ Μασσωνία δεν ἦτο μόνον ἀνευλαβής ἀλλά εἶχε χρησιμεύσει και ὡς κάλυμμα και πρόφασις για τίς δολοπλοκίες τῆς ἀναρχίας ὑπό τῆς μυστικιστικῆς ἐπιδράσεως τῶν ἐκδικητῶν τοῦ Ἰακώβου ντέ Μολαί και τούς συνεχιστές τῆς σχισματικῆς ἐργασίας τοῦ Ναοῦ. Ἀντί νά ἐκδικηθοῦν τον θάνατο τοῦ Χιράμ ἐξεδικήθησαν τούς δολοφόνους του. Οἱ ἀναρχικοί πῆραν το βαρίδι,την γωνιά και το σφυρί και ἔγραψαν ἐπάνω ἐλευθερία,ἰσότης,ἀδελφότης. Δῆλα δή ἐλευθερία για φόνους,ἰσότης στην διαφθορά και ἀδελφότης διά καταστροφήν. Ἐκεῖνοι εἶναι οἱ ἄνθρωποι τούς ὁποίους ἡ Ἐκκλησία δικαίως τούς καταδίκασε και πάντα θα τούς καταδικάζῃ.... » (σελ. 93-94)

Ἐνῷ ὁ Φρειδερίκος ὁ Μέγας,οἱ Μασσῶνοι,οἱ Ἐγκυκλοπαιδιστές και οἱ Ὀρλεανιστές εἰργάζοντο ἐπί τοῦ ὑλικοῦ τομέως να ὑποσκάψουν την Ἐκκλησία και την Μοναρχία τῆς Γαλλίας,μία ἄλλη τάσις ἐφάνη.Ἦτο ἡ παλαιά λόξα για μυστικισμό πού ἐξηπλώθη τώρα εἰς την Ἀγγλία και σέ ὅλη την Εὐρώπη ἀπό το Μπορντώ ἕως την Πετρούπολι. Κατά το 1730-1740,ἡ Ῥωσσική Αὐλή εἶχε διαπερασθῇ με προκαταλήψεις και ἐπαγγελματίες μάγους και τσαρλατάνους. Οἱ ἀνώτερες τάξεις τῆς Γερμανίας,ἐπιθυμοῦντες μακροζωΐαν ἤ μεγαλύτερες δυνάμεις κατέφευγαν στο ὑπερφυσικό,στην ἀναζήτησι τῆς λίθου τῶν φιλοσόφων,τοῦ «Ἐλιξηρίου τῆς Ζωῆς» και ἐκαλοῦσαν τά πνεύματα ὑπό την καθοδήγησιν μυστικιστῶν τῆς ὑπηρεσίας των. 

Στὴν Γαλλια τὸ 1754, ὁ Μαρτινὲς ντὲ Πασκουαλὺ (ἢ Πασχάλης), ἕνας Ροδοσταυρίτης Μασσῶνος ἴδρυσε την “ταιρείαν τῶν ᾿Εκλεγομένων ἱερέων», γνωστῶν ἀργότερα ὡς Μαρτινιστῶν Γάλλων Ἰλλουμινάτων. Ὁ Πασκουαλὺ ἂν καὶ ἀναθρεμμένος σὲ χριστιανικὸ περιβάλλον περιγράφεται καὶ ὡς Εβραῖος. .Ὁ Βαρῶνος ντὲ Γκλάισεν. Μαρτινιστῆς, ἀναφέρει:

Ὁ Πασκουαλὺ ἦτο ἀρχικῶς Ἰουδαῖος, πιθανῶς Ἑβραῖος, ἀφοῦ οἱ μαθηταί του ἐκληρονόμησαν ἀπὸ αὐτὸν ἕνα μεγάλο ἀριθμὸ ᾿Εθραϊκῶν χειρογράφων

Λουΐ Κλώντ ντέ Σέντ Μαρτέν
Ο Μαρτινὲς, ἵδρυσε τὸ 1754 καβαλιστικὴν σχολὴν ἐπιλέκτων τούς ὁποίους ὠνόμαζε «κοένς» (ἑθραϊστὶ ἱερεῖς). Μαρτινισμὸς ἀντλεῖ τίς ἀρχὲς του ἀμέσως ἀπὸ τὴν ἑβραϊκὴν Καμπάλαν, ἔπαιζε δὲ κύριον ρόλον εἰς ὅλα τὰ φοβερὰ γεγονότα τῆς Γαλλικῆς Επαναστάσεως τὸ 1789 και τῆς Ρωσσικῆς τὸ 1917

Ὁ Μαρτινισμὸς παίζει τόν ρόλον σπονδυλικῆς στήλης μεταξὴ ὀκκουλτιστικῶν καὶ τῶν γνωστικῶν ὀργανώσεων οἱ ὁποῖες δὲν θὰ ἠδύναντο νὰ ἐξέλθουν ἐκ τῆς σφαίρας τῆς θεωρίας ἄνευ τῆς βοηθείας τῶν Μαρτινιστῶν.

Ο διδάσκαλος τοῦ Μαρτινισμοῦ, Δρ. Παπιούς͵ ἴδρυσε τήν ἀνωτάτην σχολὴν τῶν ἐπιστημῶν τοῦ «Ἑρμοῦ» (κράμμα ἀρχαίων αἰγυπτιακῶν  και ἑβραϊκῶν θεωριῶν )  μὲ τριετὴ φοίτησιν.Ὁ ἀριθμὸς τῶν σπουδαστῶν δὲν ὑπερβαίνει τοὺς 150. Ὁ σπουδαιότερος βαθμὸς τῶν Μαρτινιστῶν εἶναι ὁ 2ος. Ἡ σημασία τοῦ βαθμοῦ τούτου συνίσταται εἰς τὸν τρόπον μυήσεως. καθ᾽ ἣν ἕκαστος γίνεται γνωστὸς μόνον εἰς δύο πρόσωπα. ἥτοι εἰς ἐκεῖνον τόν ὁποῖον μυεῖ καὶ εἰς ἐκεῖνον ὁ ὁποῖος τὸν ἐμύησεν. Αὐτὸ τὸ σύστημα τῆς μυήσειυς ὀνομάζεται «ἄλυσος σιωπῆς». Ὑπάρχει καὶ ἄλλος ἀνώτερος  Βαθμὸς, ὁ μεμυημένος εἰς τὸν βαθμὸν τοῦτον ὀνομάζεται Ρόζεν κρόϊτσερ (Ροδοσταυρίτης)".

- Οἱ Μαρτινιστὲς ὑπεισέρχονται λίαν ἐπιτηδείως, στὰ ἀνώτερα στρώματα τῆς διοικήσεως. ἐκπαιδεύσεως. τοῦ τύπου τῶν ξένων κρατῶν καὶ βαθμιαίως γίνονται κυρίαρχοι τῆς καταστάσεως. Προωθοῦν συστηματικῶς καὶ μετ᾽ ἐπιμονῆς στὰ σχολεῖα των τὴν ἀθεῖαν καὶ τὸν ἀντιπατριωτισμόν. Κάθε ὑπόμνησις περὶ Θεοῦ, θρησκείας καὶ πατρίδος μετ᾽ ἐπιμελείας ἀφαιρεῖται ἀπὸ τὰ διδακτικὰ βιβλία. Ἐπὶ πλέον ἐπιδιώκεται ἡ διαστροφὴ τῶν ἱστορικῶν γεγονότων, καὶ ἡ ἀπόκρυψις τῶν ἡρωισμῶν καὶ ἐνδόξων ἱστορικῶν σελίδων. οἱ ὁποῖες παρουσιάζονται μὲ τέτοια ἀπεχθὴ μορφὴν ὥστε νὰ προκαλοῦν τὴν ἀποστροφὴν τῶν νέων πρὸς τὸ παρελθὸν τῆς πατρίδος των...( σελίδες 84-85)

Τὸ πρῶτο συντονισμένο κτύπημα τῆς Συνωμοσίας, ἦταν ἡ Γαλλική Ἐπανάστασις,τὸ 1789.Ἡ ὁποία εἶναι ἀποτέλεσμα τῶν συνωμοτικῶν σχεδίων, στρατηγικῆς, μακροχρονίου διαβρώσεως τῶν Ἰλλουμινάτων,Ναϊτῶν,Ροδοσταυριτῶν, τῶν Μασσώνων, Ἑβραίων, ὑπὸ τὴν Αρχηγὶα τοῦ Φρειδερίκου τοῦ Μεγάλου τοῦ ᾿Αρχηγοῦ τοῦ Παγγερμανισμοῦ, δια την ἐξυπηρέτησιν μακροχρονίων Σιωνιστικῶν σχεδίων καὶ τὴν ἀποκομιδὴν οἱκονομικῶν καὶ ἄλλων προσκαίρων σκοπῶν τους.

Τὸ πρῶτο Μασσωνικὸ Σῶμα μὲ τὸ ὁποῖο συμμάχησαν οἱ Ιλλουμινάτοι ἦτο ἡ Αὐστηρὰ Τήρησις, στὴν ὁποίαν οἱ Ἰλλουμινάτοι Κνίγγε καὶ Μπόντε ἀνῆκαν. Μάγος Καλιόστρο ἦτο ἐπίσης μυημένος στὴν Αὐστηρὰν Τήρησιν καὶ τώρα ἐχρησιμοποιεῖτο ὡς πράκτωρ τῆς Μυστικῆς ἑταιρείας. Κατὰ τὴν ὁμολογίαν του ἡ ἀποστολὴ του ἦτο νὰ ἐργασθῆ ὥστε νά στρέψη τὴν Μασσωνίαν πρὸς τὴν κατεύθυνσιν τῶν σκοπῶν τοῦ Βάϊσχάουπτ. Ὁ Καλιόστρο ἐσχημάτισεν ἕνα σύνδεσμο μὲ τοὺς Μαρτινιστές. ᾿Αλλὰ καὶ ὁ Βάϊσχάουπτ ἦτο ἕνας καλὸς σύμμαχος αὐτῶν. Τόσον οἱ Γάλλοι,ὅσο καὶ οἱ Γερμανοί, εἶχαν ἀνάγκη συγκεκριμένων σκοπῶν καὶ κατευθύνσεων. Ὁ Μιραμπὼ λέγει ὅτι, ἐπὶ 20 χρόνια εἰργάζοντο μὲ ἀπίστευτο ζῆλο,γιὰ κάτι γιὰ τὸ ὁποῖον δὲν ἤξεραν οὔτε τὸν πραγματικὸν σκοπὸν οὔτε τὴν προέλευσίν του.

Ἀλλὰ ὁ Βάϊσχάουπτ εἶχε ἕνα συγκεκριμένο σκοπό, νὰ ἀποκτήση πλήρη. ἔλεγχο τῆς Μασσωνίας, καὶ στὸ Κογκρέσσο τοῦ Βίλχελμσμαντ, διὰ τοῦ Κνίγγε, κατώρθωσε νὰ προσαιτερισθῆ ἕναν ἀριθμὸ δικαστῶν, διανοουμένων, κληρικῶν καὶ ὑπουργῶν τῆς χώρας

Στὸ Κογκρέσσο τῆς 15-12-1785, στὸ Παρίσι ἔλαβον μέρος οἱ Ἰλλουμινάτοι Μπόντε καὶ ὁ Βαρῶνος Ντὲ Μπύςς, ὁ Μάγος Καλιόστρο, ὁ ὑπνωτιστὴς Μεσμέρ, ὁ Καμπαλιστής Ντυσαντώ, οἱ ἀρχηγοὶ τῆς Στοᾶς «Φιλαλήθης» καὶ ἕνας ἀριθμός μάγων τῆς ἴδιας βαθμίδος. Τὸν ἑπόμενο χρόνο στην Φρανκφούρτη,στὸ Κογκρέσσο, λέγεται, ὅτι ἀπεφασίσθησαν οἱ θάνατοι τοῦ Λουδοβίκου ΧVI καὶ τοῦ Γουσταύου ΙΙΙ  τῆς Σουηδίας.

Ἡ πλοκὴ τῆς περιφήμου «ὑποθέσεως τοῦ περιδερίου» ἦταν ἐξυφασμένη ἀπό τον Φρειδερίκο τον Μέγα και τούς Ἰλλουμινάτους και ἐκτελεσμένη ἀπό τον μάγο Καλλιόστρο...( σελ. 138)

Ἀπὸ πολὺ ἐνωρὶς οἱ ἑβραῖοι ἑδραιώθησαν στὴν Γερμανία καὶ ἀνέπτυξαν μίαν θαυμαστὴν, ἔστω σιωπηράν συμμαχία και ἀδελφότητα με τούς Γερμανικοὺς λαούς. Τὸ Συνέδριο βεβαίως εὑρίσκετο πάντα εἰς την Θεσσαλονίκη. Ὅλα τὰ κλαδιὰ ὅλες οἱ ρίζες τοῦ συνωμοτικοῦ δένδρου ἀνῆκαν πλέον στον ἴδιο κορμό και κάτω ἀπό την πλήρη κυριαρχία τοῦ Σιωνισμοῦ.

Τὰ διάφορα ὀνόματα τῶν Μυστικῶν Ἑταιρειῶν ὡς; Ναΐτες, ᾿Ασσασσῖνοι ροδοσταυρῖται Σατανισές,Μάγοι, Μασσῶνοι, Καμπαλιστες,Μαρτινιστές, Ἰλλουμινᾶτοι, Θεοσοφιστές κλπ ἦσαν ἁπλῶς για λόγους καλύψεως,νοοτροπίας και ἐθνικῆς τοποθετήσεως τῶν ἐπί μέρους ἀτόμων και λαῶν.

Τὴν ἡγεσίαν αὐτῷν τῶν ἑταιρειῶν,ὀργανώσεων,εἶχαν πάντοτε μεμυημένα τοῦ Σιωνισμοῦ μέλη τῆς Παγκοσμίου Συνωμοσίας.


Ἐξωτερικά φαίνονταν ὅτι βοηθοῦσαν την παντοδύναμον αὐτοκρατορία τῶν Γερμανῶν -  ἀφοῦ ὁ φανερός ἀρχηγός των  ἦταν ὁ Φρειδερίκος ὁ Μέγας τον Παγγερμανισμόν.

Στὴν οὐσίαν ὅμως καὶ μακροχρονίως ἐβοήθησαν τά σχέδια τοῦ προαιώνιου Σιωνισμοῦ. Τὰ μεγάλα μέσα τοὺς ἦσαν:ὁ Μακκιαβελισμός, τοῦ ὁποίου ὁ Φρειδερῖκος ἦταν ὁ καλλίτερος ὀπαδός,ἡ ὑποκρισία, ὦμὴ βία, χρῆμα, βασανιστήρια, ψεῦδος, ραδιουργίες, κλπ.

Ἔτσι λοιπὸν μὲ τὸν Γερμανικὸ μιλιταρισμὸ ἑβρῆκαν ἕναν ἄλλον σύμμαχον (Πέρσες: Κῦρος) γιὰ τὴν ἐφαρμογὴν τοῦ προαιωνίου σχεδίου διὰ τὴν κυριαρχίαν τοῦ κόσμου. Καὶ ἐστηρίχθησαν ἐπάνω του, ὅπως ὁ κισσὸς στὸ δένδρο. Στόχος τοὺς τώρα οἱ Μοναρχίες: διὰ τῆς ὑποκινήσεως καὶ χρηματοδοτήσεως πολέμων μεταξὺ των, οἱ Ἐκκλησίες: διὰ τῆς γελοιοποιήσεως τῶν ἀξιωματούχων της καὶ τῆς διαθρώσεως τῆς διδασκαλίας,συμβόλων καὶ τῆς πίστεως τῶν πιστῶν καὶ ὁ Λαός:διὰ τῆς διαλύσεώς του.

Ἀνατρεπτικὸς Φιλελευθερισμὸς


Τὸ πρῶτο βῆμα ἦταν ἡ καλλιέργεια τοῦ φιλελευθερισμοῦ, στὴν Γαλλία,κατευθυνομένη ἀπὸ τὴν Γερμανία καὶ τὶς ἄλλες χῶρες, διὰ τὴν ἀποδυνάμωσιν καὶ γελοιοποίησιν τῶν Μοναρχῶν της καὶ τὴν διάβρωσιν τῶν θεσμῶν της. Τὸ σύνθημα ἦταν τὸ βάλσαμο, ποὺ θὰ μποροῦσε νὰ λυτρώσῃ τοὺς λαοὺς ἀπὸ τὴν τυραννίαν «Ἐλευθερία. Ἰσότης, Ἀδελφότης» τὰ στοιχεῖα δηλαδὴ τοῦ Ἑλληνοχριστιανικοῦ πνεύματος. Ἀλλοίμονον ὅμως, τὸ σύνθημα ἦταν μόνον το δόλωμα τῆς παγίδος. Ὁ πραγματικὸς  σκοπός ἦταν το γκρέμισμα τῶν Μοναρχιῶν καὶ τῶν Ἐκκλησιῶν, ὡς φορεῖς τοῦ Κατεστημένου και κάποιας τάξεως ἰσορροπίας  διά να περάςῃ ἡ ἐξουσία στον λαό και ἀπό ἐκεῖ διά τῆς διαβρώσεως και τῆς κατευθυνόμενης ὀχλοκρατίας να περιέλθῃ στα χέρια τῶν πρακτόρων της.

Το σύνθημα ἦταν να περάσῃ ἡ ἐξουσία στον λαό στούς πραγματικούς φορεῖς του. Τί εἰρωνεία ὅμως ! Οἱ Σιωνιστές διαλέγουν στόχους και κυρίως μέσα ὀρθά για να παρακινήσουν τον λαό να γίνῃ συνεργός τους,ἀφοῦ οἱ ἴδιοι εἶναι λίγοι και κρυφοί( σελ.391)

Αὐτά τά ὀλίγα,περί Μέγα Φρειδερίκου τῆς Πρωσσίας,ὅπως σᾶς εἶχα ὑποσχεθεῖ στό θέμα ἐδῶ

Τό σίγουρον : Δέν ἐπιλέγονται τυχαίως..


Ἡ Πελασγική

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου