Η άποψη μου είναι ότι οι άνθρωποι που δεν έχουν θεϊκή συνείδηση , με αλλά λόγια , οι άνθρωποι που δεν μπορούν να καταλάβουν ότι ο σκοπός του ανθρώπου είναι η Θέωση , κατά το ορθοδόξως χριστιανικό ρηθέν και πραχθέν και πολλάκις μαρτυρειθέν και αποδειχθέν ,
έχουν ανάγκη , μα πραγματικά υπαρξιακή ανάγκη , να ξέρουν ότι έχουν κάποιον ηγέτη. Δεν μπορούν να καταλάβουν ότι κάθε πόλη του κόσμου έγινε μια Βαβυλώνα που πάει στην καταστροφή. Και ότι το αντίχριστο θηρίο θα μισήσει - και άρχισε ήδη να μισεί - τη Βαβυλώνα και ερημωμένην ποιήσει αυτήν όπως αποκαλύπτει η Αποκάλυψη .
Η ρίζες του κακού είναι ο υλισμός , η φιληδονία , η περηφάνια , και ο καρπός η ειδωλολατρεία.
Ο άνθρωπος μακριά από τον Θεό , τον Χριστό δλδ , είναι νεκρός πνευματικώς σαν στο σπήλαιο του Πλάτωνα.
Είναι όντως θλιβερό αλλά υπάρχει εντούτοις και η συνεχής κλήση του Θεού για μετάνοια και λύτρωση. Οπότε υπάρχει ελπίς !
Μυρωδιές του Καλοκαιριού
-
• Η μυρωδιά του φρεσκοπλυμένου σώματος, όσο άθλιο και αν είναι το σαπουνάκι
στο ενοικιαζόμενο δωμάτιο των διακοπών.
• Η μυρωδιά του φρεσκοπλυμένου ρούχο...
Σοκαριστικές δηλώσεις: Μασάνε όλοι τις πίτσες!
-
Σοκαριστικές δηλώσεις: Μασάνε όλοι τις πίτσες! Αν ακούσετε τις δηλώσεις των
τηλεπερσόνων στην τραγική χώρα για τα πάρτι με πίτσες=παιδιά
The post Σοκαρισ...
Γιατί τόσοι Εβραίοι αναζητούν εξωγήινους;
-
Από άρθρα που δημοσιεύτηκαν στο Tablet mag και το Forward / ΚΟ
Και το Tablet magazine και το Forward είναι αγγλόφωνες εβραϊκές
ιστοσελίδες.
Ο πρωτότυ...
Ή ιστορία μιάς ζωής απ' τά παλιά τά χρόνια.
-
Εμείς τα παλιά τα χρόνια, δεν τηράγαμαν ομορφιές. Άμα έχεις δέκα αδέρφια,
και δεν χορταίνεις φαΐ, δεν τηράς να πάρεις όμορφο άντρα. Καλός να...
Καλησπέρα και καλή χρονιά !
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ άποψη μου είναι ότι οι άνθρωποι που δεν έχουν θεϊκή συνείδηση , με αλλά λόγια ,
οι άνθρωποι που δεν μπορούν να καταλάβουν ότι ο σκοπός του ανθρώπου είναι η Θέωση ,
κατά το ορθοδόξως χριστιανικό ρηθέν και πραχθέν και πολλάκις μαρτυρειθέν και αποδειχθέν ,
έχουν ανάγκη , μα πραγματικά υπαρξιακή ανάγκη , να ξέρουν ότι έχουν κάποιον ηγέτη.
Δεν μπορούν να καταλάβουν ότι κάθε πόλη του κόσμου έγινε μια Βαβυλώνα που πάει στην καταστροφή.
Και ότι το αντίχριστο θηρίο θα μισήσει - και άρχισε ήδη να μισεί - τη Βαβυλώνα και ερημωμένην ποιήσει αυτήν όπως αποκαλύπτει η Αποκάλυψη .
Η ρίζες του κακού είναι ο υλισμός , η φιληδονία , η περηφάνια , και ο καρπός η ειδωλολατρεία.
Ο άνθρωπος μακριά από τον Θεό , τον Χριστό δλδ , είναι νεκρός πνευματικώς
σαν στο σπήλαιο του Πλάτωνα.
Είναι όντως θλιβερό αλλά υπάρχει εντούτοις και η συνεχής κλήση του Θεού για μετάνοια και λύτρωση.
Οπότε υπάρχει ελπίς !
Γεώργιος Γ.