" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2019

Ὁ Πάγκαλος,ὁ Ἀβραμόπουλος,τά σκυλιά καί τά περιστέρια...


Θεόδωρος Πάγκαλος,ἀπό συνέντευξιν στό «Βῆμα»,
Ὀκτώβριος 1999 (ἐδῶ)

« ...νομίζω ότι ο κόσμος πρέπει να προσέχει και τον χαρακτήρα των πολιτικών όταν ψηφίζει. Βεβαίως μιλάμε για τον χαρακτήρα που πραγματικά έχουν και όχι για τον χαρακτήρα τον οποίο θέλουν να δείξουν ότι έχουν.
Υπάρχει μια ολόκληρη σχολή, όπως ξέρετε, επίδειξης ανύπαρκτων προσόντων

Θυμάμαι είχαμε συμμετάσχει μαζί με τον κ. Αβραμόπουλο σε μια εκπομπή του Τέρενς Κουίκ, όπου είχε έρθει πρόσωπο με πρόσωπο στο πλατό με ένα σκυλάκι, που κρατούσε μια ψηφοφόρος. Κραυγάζοντας «αγάπη μου, αγάπη μου» πήρε αγκαλιά το σκυλί και το φίλησε στο στόμα. Και εγώ έχω σκύλους και πάντα είχα σκύλους αλλά δεν τους φιλάω στο στόμα. 

Οταν πήγαμε στο Δημοτικό Συμβούλιο ανακάλυψα ότι ο κ. Αβραμόπουλος είχε βάλει κάτι βελόνες στα παράθυρα για να μην κάθονται, λέει, τα περιστέρια και λερώνουν με τις κουτσουλιές τους τα πρεβάζια. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση


Μπορεί κανείς να αγαπάει τόσο πολύ τα σκυλιά και να μισεί τόσο πολύ τα περιστέρια;»


Δέν χρειάζεται σχολιασμός,τά εἶπε ὅλα,στήν τελευταῖα αναρώτησίν του, ὁ Πάγκαλος ! 


Ἡ Πελασγική

1 σχόλιο:

  1. οτι του πουν απο την στοα αγαπαει,γιατι ειναι παρασιτικο ατομο χωρις ανωτερα ψυχικα κεντρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή