" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Σάββατο, 19 Οκτωβρίου 2019

Τότε πού ἡ Γιάννα «ζοῦσε γιά τούς ἀγῶνες τοῦ 2004» καί μᾶς ...πρόκοψε ! Σκέψου αὐτή τήν φορά τί θά δοῦν τά μάτια μας καί τί θ᾿ἀκούσουν τ᾿αὐτιά μας ! ! !


φωτό
Γιά νά πάρετε μία ...γεῦσιν τοῦ τί θά ἔρθῃ,μαζύ μέ τήν Γιάννα ἐπικεφαλής γιά τά 200 χρόνια τῆς Παλιγγενεσίας τοῦ 1821,θά σᾶς θυμίσω κάποια ...καλλιτεχνικά πού κάλυπτε ἡ «Πολιτιστική Ὀλυμπιάδα»,ἐν ὅψει τῶν Ἀγώνων τοῦ 2004. 
Περιττό νά σᾶς πῶ ὅτι καί τότε οἱ ἐπιλεγμένοι ἠθοποιοί ἀνῆκαν ΚΑΙ πάλιν σέ συγκεκριμένον κομματικό χῶρον ...
φωτό
Θεατρικοί μονόλογοι - ηθοποιοί σολίστες


Η μεγάλη επιτυχία του περσινού πιλοτικού προγράμματος της Πολιτιστικής Ολυμπιάδας «Θεατρικοί Μονόλογοι» ήταν μια σαφής ένδειξη για την ύπαρξη ενός θεατρόφιλου κοινού που «διψά» για υψηλής - στο σύνολό της - ποιότητας θεατρική δημιουργία, που εκτιμά τη συμβολή όλων των συντελεστών μιας παράστασης, αλλά και γνωρίζει ότι στη θεατρική τέχνη τον κυρίαρχο και τελευταίο «λόγο», επί σκηνής, έχει ο ηθοποιός.
Ρένα Πιττακή στον αριστουργηματικό - με τέλεια αφαιρετικότητα - μονόλογο του Σάμουελ Μπέκετ «Οχι Εγώ»
Η μεγάλη, πράγματι, επιτυχία αυτής της πιλοτικής διοργάνωσης, ενθάρρυνε την «Πολιτιστική Ολυμπιάδα» τόσο, ώστε να ανακοινώσει ότι στο πρόγραμμά του για το 2003 ο κύκλος μονολόγων θα είναι ευρύτερος και με συμμετοχή και διεθνών θεατρικών ονομάτων.(ἐδῶ)

Ἔ,καταλαβαίνετε,ἔτσι;

Ἄ,καί ἐδῶ,πάλιν ἀπό τόν Ῥιζοσπάστη !

Ὅσο γιά τά ἀποτελέσματα ἐκείνης τῆς ...πολιτιστικῆς ὀλυμπιάδος; Ἰδού τί εἶπαν οἱ ἑπόμενοι παραλῆπτες τοῦ ἐλλαδικοῦ γκουβέρνο : 

Πολιτιστική Ολυμπιάδα: Τεράστιο κόστος, ελάχιστη απόδοση


... Μεγάλη χαμένη ευκαιρία με τεράστιο κόστος (115 εκατομμύρια ευρώ) και ελάχιστη απόδοση -έσοδα που μόλις ξεπέρασαν τα τρία εκατομμύρια ευρώ- ήταν σύμφωνα με τον Υφυπουργό Πολιτισμού  η Πολιτιστική Ολυμπιάδα.
...
Στις περισσότερες εκδηλώσεις ήταν εντελώς υποκειμενικά και ασαφή τα κριτήρια επιλογής
Η διασπορά των εκδηλώσεων στην περιφέρεια και το εξωτερικό ήταν προβληματική.
Απουσίαζε η λογική της χορηγίας από τρίτους.
Η Πολιτιστική Ολυμπιάδα δεν άφησε υποδομές και θεσμούς πολιτισμού...


Μπολσεβίκοι καί κομμούνια ἀναλαμβάνουν τήν ἐπέτειον γιά τά 200 χρόνια τῆς Παλιγγενεσίας τοῦ 1821 !

Ἀπομένει νά δοῦμε τί θά ἔχουν νά καταλογήσουν,μετά τούς ἑορτασμούς τῆς 200ετηρίδος,οἱ τῆς ἀντιπολιτεύσεως ! Ἤ μήπως θά τό βουλώσουν ἐπεί δή ὅλοι τους θά εἶναι ...μπουκωμένοι ; ! ! !

Ἡ οὐσία πάντως εἶναι πώς: εἴτε μέ ...δεξιούς εἴτε μέ πασοκο-ἀριστερούς στό γκουβέρνο,ἐκεῖνοι πού καρπώνονται πάντα εἶναι τά κομμούνια. Καί ἐκτός ἀπό τό γέμισμα τῆς τσέπης τους (ἀπό τόν κορβανά ἑνός κράτους πού ὑποτίθεται τό ἔχουν ἀπέναντί τους...),τό σπουδαιότερο εἶναι πώς ἀφήνουν τήν κοτσιλιά τους καί τήν ἀνάλογη μπόχα σέ ὅ,τι πέσει στά χέρια τους...

Καί δυστυχία μας,αὐτή τήν φορά εἶναι ἡ ἴδια μας ἡ Ἱστορία ! Ἀπό τίς σημαντικότερες σελίδες της,μάλιστα καί ἴσως ἡ πλέον σπουδαίας σημασίας ...! 


Ἡ Πελασγική

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου