" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ !


Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2022

Οἱ γερμαναράδες, ἀφαίρεσαν τόν ἱστορικό Σταυρό,ἀπό τήν Αἴθουσα Εἰρήνης τοῦ Δημαρχείου, γιά νά συνεδριάσῃ ἡ G7 !


Στις 3 και 4 Νοεμβρίου συνήλθαν οι υπουργοί Εξωτερικών της G7 στο Μίνστερ (Münster) της Γερμανίας. Στην πόλη αυτή το 1648 υπεγράφη η Ειρήνη της Βεστφαλίας. 

Ένας σταυρός ήταν κρεμασμένος στο Hall of Peace (Αίθουσα της Ειρήνης) στο ιστορικό δημαρχείο της πόλης του Munster, στον βόρειο τοίχο με το επιβλητικό ξύλινο έπιπλο. Το Υπουργείο Εξωτερικών της Γερμανίας τον κατέβασε.

Η αφαίρεση του σταυρού δικαιολογήθηκε ως μέρος της «ανακαίνισης» του ιστορικού δημαρχείου για την συνάντηση της G7.

Αυτό τουλάχιστον δήλωσε εκπρόσωπος του Υπουργείου Εξωτερικών την προηγούμενη Παρασκευή στο Βερολίνο. Δεν υπήρξε καμία απόφαση για αυτό σε πολιτικό επίπεδο. Η υπουργός Εξωτερικών Annalena Baerbock (Πράσινοι) δεν έδωσε σημασία στο θέμα.

«Δεν ήταν μια συνειδητή απόφαση, σίγουρα όχι μια πολιτική απόφαση, αλλά προφανώς μια οργανωτική απόφαση», είπε η Πράσινη πολιτικός την Παρασκευή μετά τη συνάντηση με τους συναδέλφους της από τις οικονομικά ισχυρές δημοκρατίες.


Η Baerbock και οι ομόλογοί της από τις οικονομικά ισχυρές δημοκρατίες συναντήθηκαν την Πέμπτη και την Παρασκευή στο Peace Hall του ιστορικού δημαρχείου. Πρόκειται για ένα συμβολικό μέρος, καθώς εκεί υπογράφτηκε η Ειρήνη της Βεστφαλίας πριν από περισσότερα από 370 χρόνια, τερματίζοντας τον Τριακονταετή Πόλεμο.

Ο μεγάλος σταυρός που ήταν τοποθετημένος σε τοίχο με ξύλινη επένδυση, είναι ο «Σταυρός του Συμβουλίου» του 16ου αιώνα. Στις φωτογραφίες της ομάδας G7 από το δωμάτιο, ωστόσο, μπορείτε να δείτε στο βάθος ότι η βάση είναι άδεια και ο σταυρός λείπει.


Εκτός από τη Γερμανία, η ομάδα περιλαμβάνει τη Γαλλία και την Ιταλία, την Ιαπωνία, τον Καναδά, τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο. Η Γερμανία θα προεδρεύει μέχρι το τέλος του έτους και είναι επί του παρόντος υπεύθυνη για τη διοργάνωση συνεδρίων.

Ο δήμαρχος του Μύνστερ Markus Lewe (CDU) είπε ότι ο σταυρός αφαιρέθηκε κατόπιν αιτήματος του Υπουργείου Εξωτερικών για την ώρα της συνάντησης. «Δεν νομίζω ότι έπρεπε να ληφθεί αυτή η απόφαση και το μετανιώνω. Η εντύπωσή μου είναι ότι και η Υπουργός Εξωτερικών εξεπλάγη», είπε. Για αιώνες, ο σταυρός ανήκει στην Αίθουσα της Ειρήνης και συνεπώς στην ιστορία και τον πολιτισμό του συνεδριακού χώρου.

Ο βουλευτής της Χριστιανοδημοκρατικής Ένωσης, Thorsten Frei (CDU), επέκρινε στο τηλεοπτικό κανάλι «Welt» ότι η ομοσπονδιακή κυβέρνηση έχει «ξεχάσει την παράδοση και την ιστορία». Όποιος αφαιρεί σύμβολα της χριστιανικής πίστης από μια αίθουσα συνεδριάσεων δεν είναι κοσμοπολίτης, αλλά πεισματάρης.

Η επισκοπή του Münster χαρακτήρισε το μέτρο σε ανακοίνωσή της ως «ακατανόητο». Οι παραδόσεις και τα σύμβολα που συνδέονται με αυτά, που αποτελούν έκφραση αξιών, στάσεων και θρησκευτικών πεποιθήσεων, δεν μπορούν απλώς να «ξεκρεμαστούν».


Αυτό που προξενεί εντύπωση όμως είναι ότι όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες, δεν θεωρήθηκε αναγκαίο για λόγους «ανακαίνισης» να αφαιρεθoύν κάποια κηροπήγια με επτά κεριά…

ΚΟ / πηγή


Ἡ Πελασγική

19 σχόλια:

  1. Καλημέρα κυρία Ευαγγελία!
    Και μόνον στην ιδέα πως κάπου κοντά τους βρίσκεται η εικόνα του Εσταυρωμένου και Κυρίου των Δυνάμεων, βουρλίζονται και παθαίνουν πράματα που δέν περιγράφονται σε καμμιάν ομιλουμένην γλώσσαν και διάλεκτον του κόσμου.
    Εάν δέ, τους ραντίσεις με Αγιασμόν, η αίσθησις που τους διαπερνά είναι απείρως επωδυνεστέρα του πλέον -γνωστού- ισχυρού οξέως, που έχει χημικώς παρασκευαστεί.

    Χαίρε και υγίενε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αὐτό, ἀγαπητέ Ἀνώνυμε, εἷναι μια μεγάλη ἀλήθεια! Να πίνετε, ἀγαπητοί συναναγνῶστες τοῦ ἰστολογίου τῆς Πελασγικῆς, κάθε πρωϊ ἀγιασμό καί δέν θά πάθετε τίποτε κακό! Ἄς ἀφαιρέσουν ὅσους Σταυρούς θέλουν! Τή δυστυχία καί τό ζοφῶδες τῆς ψυχῆς τους δέν πρόκειται διώξουν ποτέ ἀπό μέσα τους!

      Διαγραφή
    2. Ἔχεις πολύ δίκαιο γιά τήν δύναμιν τοῦ ἁγιασμοῦ ἀγαπητέ "Ανώνυμος10 Νοεμβρίου 2022 - 8:21 π.μ." ὅπως τό λέει καί ἡ ἀγαπητή Θεοδώρα ἡ ὁποία μᾶς συμβουλεύει πάρα πολύ σωστά,νά πίνουμε κάθε πρωΐ. Ἐπίσης κάθε 1η τοῦ μηνός σ᾿ὅλες τίς ἐκκλησίες θά βρεῖτε Ἁγιασμό. Νά παίρνετε,ν᾿ἁγιάζετε ὅλο τό σπίτι καί νά ἔχετε γιά νά πίνετε καθημερινά.
      Καί μήν ξεχνᾶτε,πρίν βγεῖτε ἀπό τήν πόρτα τοῦ σπιτιοῦ σας,πρῶτα τόν σταυρό σας νά κάνετε,ἀγαπητοί καί ἀγαπητές φίλοι καί φίλες μου. Πάντα.

      Καλησπέρα ἀγαπητή μου Θεοδώρα !

      Διαγραφή
    3. « Και μόνον στην ιδέα πως κάπου κοντά τους βρίσκεται η εικόνα του Εσταυρωμένου και Κυρίου των Δυνάμεων,βουρλίζονται και παθαίνουν πράματα που δέν περιγράφονται σε καμμιάν ομιλουμένην γλώσσαν και διάλεκτον του κόσμου...»

      Τί μοῦ θύμισες. Στίς ἀρχές τῆς δεκαετίας ᾿90,κυκλοφοροῦσαν κάτι ζευγάρια μέ ντύσιμο κλασικό ἀμερικάνικο καθωσπρέπει ( ἄνδρας κοστούμι,γυναίκα ταγιέρ) ἔκαναν μπάμ πώς ἔρχονταν ἀπό τό ἀμέρικα,καί σοῦ ζητοῦσαν νά ποῦν κάποια πράγματα γιά τόν Θεό.Τούς δεχόσουν κι᾿ἄρχιζαν νά ἀπαγγέλουν περικοπές τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης.
      Ἔτσι ἦρθαν μία φορά καί σ᾿ἐμᾶς,ὅπου εἴμαστε μέ τήν ἀδελφή μου καί τόν ἀδελφό μου. Ἐν πᾶσῃ περιπτώσει τ᾿ἀδέλφια μου βασικῶς ἔκαναν μία συζήτησιν μαζύ τους.Ἐν συνεχείᾳ ἔφυγαν μέ τήν ὑπόσχεσιν πώς θά ἔρχονταν μετά ἀπό κάποιες ἡμέρες.
      Εἶχε πεῖ τότε ἡ ἀδελφή μου : Θέλεις νά τούς κάνω νά μήν ξαναπατήσουν ποτέ ;
      Τί θά ἔκανε λοιπόν ἡ ἀδελφή μου ἡ ὁποία εἶχε παρατηρήσει τόν τρόπο πού ἡ γυναίκα ( ἀπό τήν α΄φορά) εἶχε καρφώσει τά μάτια της πάνω στόν σταυρό πού φοροῦσε. Ἕναν μεγάλο ἀσημένιο περίτεχνο ( Γιαννιώτικος) σταυρό;
      Ἀναφορά στό ὄνομα τῆς Παναγίας. Καί πράγματι ὅταν ἦρθαν και μόλις κάθησαν γιά ν᾿ἀρχίσουν τήν κατήχησιν,ἡ ἀδελφή μου,ἡ ὁποία καί πάλι φοροῦσε τόν σταυρό,τούς λέει : - Ἐγώ ἔχω μία ἀδυναμία στήν Παναγία καί θεωρῶ πώς εἶναι πολύ κοντά μας ...
      Δέν πρὄλαβε οὔτε τήν πρότασίν της νά τελειώσῃ. Πετάχτηκαν σάν ἐλατήρια ὄρθιοι καί λέγοντας - Ἄ ἔχουμε μία σημαντική συνάντησιν καί πρέπει νά φύγουμε. Θά τά ποῦμε μία ἄλλη φορά... Τσακίστηκαν καί ὅπου φύγει,φύγει.

      Ὅσο τούς εἴδατε ἐσεῖς ἄλλο τόσο τούς εἴδαμε κι᾿ἐμεῖς.

      Τρέμουν τήν Παναγία ὅπως τρέμουν τόν Σταυρό.
      Γι᾿αὐτό κι᾿ἐμεῖς πρέπει νά φοροῦμε τόν σταυρό μας,πάντα. Ἔτσι νά τόν βλέπουν καί νά παθαίνουν. Καί νά ἐπικαλούμαστε τό ὄνομα τῆς Παναγίας.

      Καλησπέρα ἀγαπητέ μου !

      Διαγραφή
    4. Καλές μου Κυρίες, απ'την ευλογημένη ώρα που με αξίωσε ο Χριστός και Θεός ημών να νυμφευθώ δια της Ευχής του Πνευματικού μας, χωρίς πρωτύτερα νά 'χω κανέναν τέτοιον σκοπό,
      Ο Αγιασμός και το Αντίδωρο δέν έχει λείψει ποτέ απ'το τραπέζι, μπροστά 'π' το Εικονοστάσι. Ξεκινούμε την ημέρα μας, με την προσευχούλα μας και γώ και η Κυρά μου και τα παιδιά μας. Αν όχι όλοι μαζί, πράγμα όχι και τόσο συχνόν, τότε ο καθένας ή μόνος του ή τα παιδιά δύο μαζί ή όπως τύχει. Το ισχυρότερον όπλον, αήττητον Τρόπαιον, είναι η σημείωση στο σώμα μας του τύπου του Τιμίου Σταυρού μας. Πού, αφού τον σημειώσουμε εξωτερικώς, αυτομάτως φορτωνόμεθα, ο καθείς, τον δικό του Σταυρόν και βαδίζουμε στο μοναχικό κι ανηφορικό μονοπάτι της Ψυχής, με το φορτίο μας, που όσο βαρύ και νά' ναι, εμάς μας φαίνεται σάν πούπουλο!!
      Κάποτε ένας μπάρμπας, παλιννοστών εκ του Καναδά, μού 'χε πεί πως εκεί που ζούσαν, ΌΛΟΙ οι ιερείς, ή ιεροκήρυκες των άλλων παραφυάδων-ομολογιών του Χριστού, έρχονταν και ζητούσαν Αγιασμόν απ' την Ενορία των Ελληνορθοδόξων!
      Γιατί; Διότι ο δικός τους "αγιασμός" εβρωμούσε και λούνιαζε σε λιγότερο από τρεις ημέρες!!!
      Και μετά θένα μας πούνε τις παπαρολογίες τους οι κάθε λογής Αντίχριστοι.
      Τέλος συζήτησης (με τους λεγάμενους). Εάν δεν με δυσκόλευε τόσον πολύ η σύνταξις του κειμένου, σ' αυτό το παλιοτάμπλετ, θα έγραφα πάμπολλες ιστορίες, εκ προσωπικών μου βιωμάτων, όπου η Δύναμις φανερώνεται παντοιοτρόπως, αντιστρέφοντας ακόμη και τούς Νόμους της Φύσεως, αυτούς που έχουμε διδαχθεί παιδιόθεν. Αυτά προς το παρόν κι ευχαριστώ για την Τιμή!

      Διαγραφή
    5. « Το ισχυρότερον όπλον, αήττητον Τρόπαιον, είναι η σημείωση στο σώμα μας του τύπου του Τιμίου Σταυρού μας.»

      Ἔτσι ἀκριβῶς !!!

      Νά εἶστε ἐσεῖς κι᾿ἡ οἰκογένειά σας, πάντα καλά !

      Καλησπέρα ἀγαπητέ μου !

      Διαγραφή
  2. Ό Σταυρός ενοχλεί τούς οβριούς.
    Η μενορά όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ὁ Σταυρός ἐνοχλεῖ καί τούς ἰεχωβᾶδες. Τώρα θά μοῦ πῆς ἔ καί οἱ ἰεχωβᾶδες μία ἀπό τά ἴδια εἶναι μέ ᾿δαύτους. Ἰαχβέ ὁ ἕνας Ἰαχβέ καί ὁ ἄλλος.

      Τέλος πάντων,ἡ οὐσία εἶναι πώς αὐτοί πού ἔχουν στά χέρια τους τήν ἐξουσία μᾶς ἐπιβάλλουν τίς νέες ἐπιταγές τῆς ΝΤΠ καί τήν ἀθεΐα ἐπίσης. Τώρα τί ἀνέχονται καί τί ὄχι,αὐτό εἶναι παροδικό. Διότι ὅπως ἀνέχονται σήμερα τό κοράνι καί τήν μενορά,αὔριο θά εἶναι στήν ἴδια κατηγορία μέ τόν Σταυρό.
      Ἡ ἀθεΐα εἶναι στήν ἀτζέντα τους καί θά τήν ἐπιβάλλουν ΑΝ συνεχίζουμε νά τούς κυττᾶμε νά ἐπιβάλλουν κι᾿ἐμεῖς ν᾿ἀνεχόμεθα καί νά ὑποκύπτουμε ἀποδεχόμενοι...

      Ἄς ἐλπίσουμε σέ ἕναν γενικό,Παγκόσμιο ξεσηκωμό διότι δέν πάει ἄλλο. Ἔ ναί,δέν μπορεῖ μία δράκα ἀνθρώπων νά ἐξουσιάζει ἀπολύτως ἕναν ὁλόκληρο πλανήτη !

      Καλησπέρα ἀγαπητέ !

      Διαγραφή
  3. Παμε παλι!
    Διοτι η επαναληψις ειναι μητηρ μαθησεως.
    Σημερα, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΕΡΜΑΝΙΑ.
    Ο γεωγραφικος χωρος που επευφημιστικα αποκαλει ο κοσμος "γερμανια" δεν ειναι τιποτε αλλα παρα μια ΕΠΕ των εβραιων. Οι επιζησαντες του Ολοκαυτωματος κατοικοι της ...γερμανιας δεν τολμουν ουτε να βηξουν χωρις την εγκριση των εβραιων.
    Η Γερμανια κατεστραφει ολοσχερως απ τους "συμμαχους" το 1945.
    ΚΑΤΕΣΤΡΑΦΕΙ ΟΛΟΣΧΕΡΩΣ και σαν Κρατος και σαν Εθνος, διοτι οι εβραιοι απο τοτε και με τον μπαμπουλα "αμερικη" εχουν εξαθλιωσει τους εναπομειναντες γερμανους.

    Μεχρι και κομμα κτηνοβατων τους επεβαλαν να ιδρυσουν.

    Και κατι ακομα.
    Τον Β' ΠΠ δεν τον εχασε ο Χιλτερ ουτε τον κερδισαν οι....συμμαχοι

    Τον κερδισαν οι Εβραιοι και τον εχασε η Ανθρωπωτητα, γι αυτο και βιωνουμε αυτο το παγκοσμιο χαλι που βιωνουμε σημερα.
    Αν δεν το κατανοησουμε αυτο δεν υπαρχει ελπιδα.

    Δειτε ΠΟΣΑ τρις μαρκα της αρπαξαν μετα τον πολεμο οι εβραιοι με το παραμυθι του ....ολοτετοιου.
    Κι ακομα την αρμεγουν παντιοτροπως οπως αρμεγουν την υπολοιπη Ευρωπη αλλα ΚΑΙ την Αμερικη
    Και συγκρινατε ΠΟΣΗ αποζημιωση για τις καταστροφες του Β' ΠΠ πηραν οι γραικυλοι κυβερνωντες, απ τους γερμανους

    Καλησπερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἔτσι καί χειρότερα,ὅταν βλέπεις ἀνθρώπους 90+ χρονῶν μέχρι σήμερα ἀκόμη νά καταδικάζονται σέ χρόνια φυλακίσεως ἐπεί ἀρνοῦνται τό «Ὁλοκαύτωμα» ! Ἤμαρτον !!!

      Ὅ,τι καί νά πῆ κανείς λίγα εἶναι ...

      Κτηνοβάτες στήν Γερμανία ἀπαιτοῦν : «Ἀποποινικοποιῆστε τό σέξ μέ ζῶα»
      https://sxolianews.blogspot.com/2022/08/blog-post_0.html

      Καλησπέρα ἀγαπητέ ΕΑΦ !

      Διαγραφή
    2. Εάν μου επιτρέπεται να παρέμβω, να σας πώ πως απ' το 1988 έως και το 2007, με μικρές "παύσεις", το μεροκάματό μου έβγαινε ταξιδεύοντας -όχι προς αναψυχήν - ως επί το πλείστον στην (φτωχομάνα την έλεγα 'γώ τότε) Γερμανία. Επρόλαβα μάλιστα και το ντε ντε έρ. Κοντά, 2,5 εκατομμύρια χιλιόμετρα. Έφθασα σε σημείο να γνωρίζω την χώρ' αυτή πολύ καλύτερ' απ' τους Γερμανούς ή/και τους υπολοίπους μονίμους κατοίκους...
      Ομολογώ πως δεν τους εχώνεψα, απλώς διότι μας μισούσαν. Ήμουνα ο Γκρίχε.
      Υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες και παραλλαγές ώς προς την εκδήλωσιν αυτής της αντιπαθείας (γενικώς λέμε και όχι ατομικώς).
      Έφθασα σε σημείο να πιστεύω πως ο καλός Γερμανός, ντρέπεται που είναι της αυτής Φυλής. Πού νά 'ξερα ο έρμος από τί πέρασε ιστορικώς καί ποιανών άθυρμα κατήντησε...
      Όταν ενώθηκε η δυτική με την ανατολική, γεννήθηκε μια νέα συνομοταξία Γερμανών. Φλογεροί πατριώτες οι ντεντερέδες... άουςλάντερ ράους!
      Σε δυό τρία χρόνια τους φάγανε λάχανο κι αυτούς, οι ακατανόμαστοι βίζολαβίζοι.
      Ότι εργοστάσιο υπήρχε εκεί το πήρανε -μπίρ παρά- οι εν λόγω. Τους πλημμύρισαν με κακομούτσουνα και κακότροπα δίποδα. Η Απόλυτος Υποταγή κι ο Εξεφτελισμός των ιθαγενών. Το Βιτάμ που τρώμε εδώ, οι κρέμες Γιώτης και ένα κάρο άλλα σαβουροπράματα -που πληρώνουμε με δανεικά από αυτούς- είναι όλα στα χέρια τους.
      Είναι πάμπολλα αυτά που βίωσα και συνειδητοποίησα, που δεν χωράνε σε τόμους, πού να χωρέσουνε σ' ένα σχόλιο... Μόνον προφορικώς λέγονται, ή καθ' υπαγόρευσιν δακτυλογράφονται...
      Εν γένει, πάντως, συμφωνώ με τον προλαλήσαντα ΕΑΦ.



      Διαγραφή
    3. Μιλᾷ ἡ ἐμπειρία καί τά προσωπικά βιώματα,συνεπῶς ἁπλῶς ἀκοῦμε,διαβάζουμε καί δεχόμεθα τροφή πρός σκέψιν.

      Εὑχαριστοῦμε ἀγαπητέ. Καλησπέρα !

      Διαγραφή
    4. Να απαντησω στον ανωνυμο φιλο της 10ης Νοεμβρίου 2022 - 7:58 μ.μ.

      Πιστευω οτι η μεταναστευση των Ελληνων μετα τον πολεμο σε χωρες της Ευρωπης, της Βορειου Αμερικης, Αυστραλιας κλπ ηταν ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ και αυτοι οι μεταναστες πηγαιναν σ' αυτες τις χωρες κατοπιν ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ των επισημων κυβερνησεων των χωρων αυτων.
      Δεν ηταν οπως το σημερινο χαλι που ζουμε στην Ευρωπη του ..."μπατε σκυλοι κι αλεστε κι αλεστικα μην δινετε".
      Εχω συγγενικο μου προσωπο που μεταναστευσε στις ΗΠΑ και μολις εφτασε εκει ειχε μερος να κοιμηθει και καλοπληρωμενη δουλεια να δουλεψει. Δεν πηδηξε απο καποιον φραχτη να μπει παρανομα στην Αμερικη, ουτε πηγε να κλεψει ή να βιασει οπως κανουν τουτα δω τα ζωα στην Ελλαδα.
      Αυτος ο ανθρωπος μεγαλουργησε οικονομικα αλλα και κοινωνικα στην περιοχη που ζουσε και ζει ακομα.
      Οπωσδηποτε συναντησε και καποιες φυλετικες διακρισεις, αλλα αυτο ειναι ανθρωπινο.
      Εδω Ο Ιδιος Ο Θεος ειναι Φυλετιστης διοτι εφτιαξε διαφορετικες φυλες και μην ακουω κεινα τα περι "ρατσισμου" γιατι ρατσες εχουν τα σκυλια και τα γατια. Οι ανθρωποι εχουν φυλες.

      Εδω ομως και στην Ευρωπη γενικοτερα βλεπουμε μια συνεχη ροη παρανομων μεταναστων τους οποιους σπρωχνουν οι εβραιοι με μοναδικο σκοπο την αλλοιωση και μπασταρδοποιηση του Λευκου πληθυσμου της
      Το σχεδιο τους ηταν πολυ παλιο και το εφηρμοσαν την 11η Σεπ 2001 που γκρεμισαν τρεις ουρανοξυστες στην ΝΥ τα φορτωσαν στους αραβες και ο προδοτης Μπους, βουρ στον πατσα.
      Εκανε την Νοτιοδυτικη Ασια μπαχαλο, γιατι βλεπεις τα κρατη αυτα ηταν ορκισμενοι εχθροι του ισραηλ.
      Να κανω μια παρενθεση εδω και να σημειωσω οτι αν το ισραηλ γειτονευε με κρατη της Ανταρκτικης τοτε ο Μπους θα βομβαρδιζε τους Εσκιμωους και οχι τους Αραβες.
      Επομενως οι εβραιοι, γνωριζαν οτι ολοι αυτοι οι κατατρεγμενοι επιζωντες απ τις εμπολεμες περιοχες που θα πηγαιναν;
      Στο ισραηλ;
      Οχι βεβαια γιατι αυτοι εχουν χτισει τοιχους και μαντρες γυρω-γυρω, τυφλα ναχει το τειχος του Βερολινου.
      Βεβαια οι περιπλανομενοι εβραιοι, γνωριζαν την συνταγη της μεταναστευσης απο παλια, γιατι οταν κυρηξαν την ....ανεξαρτησια του "κρατους τους" ειχαν ενα προβλημα.
      Το δημογραφικο.
      Πως να γεμιζαν μια ερημη χωρα, αφου ειχαν πρωτα εθνοκαθαρισει τον γηγενη πληθυσμο των Παλαιστινιων, με εβραιους την στιγμη που οι εβραιοι που ζουσαν σε αλλες αραβικες ομορες χωρες δεν ηταν διαθετιμενοι ν' αφησουν τα σπιτια τους, τις δουλειες τους, και τις περιουσιες τους και να μεταναστευσουν στο ισραηλ;
      Τι εκαναν λοιπον;
      Καθ' ομολογιαν των ιδιων των εβραιων, αυτο που κανουν και τωρα στην Ευρωπη.
      "Μαυροι" πρακτορες του ισραηλ γνωριζοντες αριστα την αραβικη και παριστανοντας τους "αραβες" πηγαιναν στις αραβικες χωρες και με διαφορα κολπα, ομιλιες, απειλες, διαφημισεις σε τοπικες εφημεριδες, κλπ κλπ παροτρυναν τους εβραιους να μετακομισουν στο ισραηλ γιατι η ασφαλεια τους σ' αυτες τις χωρες ηταν ....αβεβαιη.
      Οταν ομως οι εβραιοι αυτων των περιοχων δεν "μασαγαν", το επομενο βημα των μαυρων πρακτορων ηταν να βομβαρδισουν συναγωγες, αγορες, εβραϊκες συνοικιες και γενικοτερα περιοχες που συχναζαν εβραιοι.
      Ετσι εποικισαν αρχικα την Παλαιστινη, αν συγκρινεις τους τοτε με τους σημερινους χαρτες. https://ifamericansknew.org/history/

      Συνεχιζω.....

      Διαγραφή
    5. συνεχιζω.....
      Την ιδια μεθοδο χρησιμοποιουν και σημερα με την μονη διαφορα οτι εχουν δημιουργησει και χρηματοδοτουν ....καργα "φιλανθρωπες" ΜΚΟ που τους στιβαζουν σε σαπιοκαραβα και τους φερνουν στην Ευρωπη, οσοι απο δαυτους δεν πνιγουν στην Μεσογειο και στο Αιγαιο.
      Φυσικα τα ιδια κανουν και στις ΗΠΑ που πανε και στελνουν ολους τους νοτιοαμερινανους πεινασμενους στα συνορα με το Μεξικο για να μπουν στην χωρα αυτη.
      Οι εβραιοι των ΗΠΑ ειναι βλεπεις, «ψυχοπονιαρηδες και υπερμαχοι» της μεταναστευσης απ’ τις νοτιοαμερικανικες χωρες, αλλα για τον ισραηλ τους ......ααααααααα ολα κι ολα ειναι αποκλειστικα εβραϊκο κρατος!!!!!!!!
      Επανερχομενος λοιπον στο "Γκριχε", να δεις ΤΙ λενε για τον Εβραιο, ή τον Τουρκο ή τον Μουσουλμανο γενικως, ΜΗΝ αναφερθω στον αραπη που παιζει μπαλα και στην ....εθνικη γερμανιας!

      Καλησπερα

      ΥΓ
      5 εκατομυρια Τουρκαλαδες εργατες/ψηφοφορους εχει η σημερινη "γερμανια", μηπως και παραπανω, γι αυτο δεν θα αγορασω ποτε μου "γερμανικο" προϊον πουναι φτιαγμενο με τα χερια του τουρκου και τα κεφαλαια του εβραιου.
      Χωρια, του οτι οι κυβερνωντες την "γερμανια" ειναι χωμενοι στο σωβρακο του Ταγιπ που τους κανει οτι θελει, και τα δικα μας βοθρολυμματα του Μαξιμου, περιμενουν βοηθεια απο δαυτους στα Ελληνοτουρκικα.

      Διαγραφή
    6. ΕΑΦ δέν χρειάζονται παραλογίες τύπου : Εδω Ο Ιδιος Ο Θεος ειναι Φυλετιστης διοτι εφτιαξε διαφορετικες φυλες...

      Ἤμαρτον ! Γνωρίζεις πολύ καλῶς πώς λειτουργεῖ ἡ Φύσις καί δημιουργοῦνται οἱ φυλές καί τά εἴδη.

      Ὅσο γιά τά λοιπά,δυστυχῶς καί πάλι ἰσοπεδώνεις τά πάντα. Τόσο πολύ πιά σέ τυφλώνει τό μῖσος σου γιά τούς ἑβραίους ;Ἔλεος πιά !

      Κάποια πράγματα γιά τό πῶς προσπαθοῦσαν νά τούς κάνουν νά μεταναστεύσουν στήν Παλαιστίνη, ἔχουμε γράψει ἐδῶ : https://sxolianews.blogspot.com/2019/04/blog-post_5.html

      Ἀλλά καί στήν σειρά «Οἱ βαθιές ῥίζες τῆς τουρκο-ἰσραηλινῆς σχέσεως»
      https://sxolianews.blogspot.com/2022/07/blog-post_30.html

      Ἐν πᾶσῃ περιπτώσει δέν εἶναι καθόλου ἁπλό τό θέμα. Καί βεβαίως πάει πολύ πίσω...

      Ὅσο γιά τούς τουρκαλάδες τῆς Γερμανίας,τά ἔχουμε πεῖ καί γράψει τόσες φορές ! Δίκαιο ἔχεις.

      Καλησπέρα ἀγαπητέ !

      Διαγραφή
    7. Καλημέρα κυρία Ευαγγελία και αγαπητέ ΕΑΦ.
      Συμφωνώ απολύτως με την σκέψη σου, εξάλλου, άρχισα το ψαχτήρι απ'το 1985 όταν είχα την Ευλογία κι έπεσε στα χέρια μου το "δε προτοκολσ οφ ελντερ κλπ" κι εάν δέν κάνω λάθος, εννόησες πως είμαι εχθρικά διακείμενος προς το Γερμανικό Φύλο. Ξέρεις, είναι λιγάκι δύσκολο να συνεννοηθούμε γραπτώς..
      Απλώς και προς διευκρίνισιν θ' αναφέρω πως η Εχθρότης και το Φυλετικό Μίσος που έφαγα με τη σέσουλα μέσα σε τόσα, χιλιάδες ημερόνυχτα και μιλλιούνια χιλιόμετρα, σε γενικές γραμμές πάντα και σ' επίπεδο συναλλαγών ενώ εργαζόμουν, αυτό δηλ. πού επικρατούσε σαν συναίσθημα εντός μου, ήταν -αποκλειστικώς- επειδή ήμουν "γκρίχε" (όλ' οι υπόλοιποι ήταν οι "άουςλάντερ", εκτός απ'το ντεντεέρ όπου ήταν όλοι απολύτως εχθρικοί, και με το δίκιο τους).
      Και επίσης να σε πληροφορήσω πως είχα φίλους, εθνικιστές Γερμανούς, ακόμη και τσοπεράδες και χουλιγκάνους, οι οποίοι ήταν ξύπνιοι κι όχι Βόδια, οι οποίοι μας αγαπούσαν πολύ γιατί γνώριζαν, ιδίοις όμμασι, "τί ρόλο παίζαμε".
      Στα κλουμπ τους, εκτός των γηγενών, εδέχοντο μόνον ολίγους γκρίχισ.
      Φυσικά, όπως κι εδώ, όλοι αυτοί έχουνε πλέον ποινικοποιηθεί και είναι υπό διωγμόν.

      Πέραν αυτών κι εν τέλει, είμαστε όολοι, οι υπό τον Ήλιον, όμηροι των ακατονόμαστων και του αφέντη των, με μοναδικό μας Όπλο τον Χριστό μας και Πυρομαχικά τους Απογόνους μας, που τους καίνε κυριολεκτικώς και τα οποία , ώ δυστυχία μας, έχουμε αργά και μεθοδικότατα και δια της Υπνώσεως η οποία μας επεβλήθη, απορρίψει, άπαξ δια παντός. Τώρα το μοναδικό που μας έμεινε είναι η Συνειδητοποίησις, που κι αυτή επιτυγχάνεται μόνο με Τον Χριστό μας και δι' Αυτού, με τον Πνευματικό μας Αγώνα.
      Αυτά κι ευχαριστώ πολύ για την Τιμή.

      Διαγραφή
  4. Μα αγαπητη Π. σκοπος τους ειναι να σπειρουν φοβο και να σαπισουν την ψυχη του καθε ανθρωπου ωστε να μην μπορει πια να αντισταθει.
    Τα ιδια εκαναν και με τους ...."καταδικασθεντες" αξιωματικους της 21ης Απριλιου.
    Ισοβια, με την αγραφη εντολη...Μην ξανατολμησει κανεις!
    Κι ενω αυτοι οι ανθρωποι πεθαναν παμφτωχοι στις φυλακες, οι εδω αντιπροσωποι των εβραιων δημοκραταραιοι που μας κυβερνουν, δινουν αδειες στους Κουφοντινες και στους Ξηρους.
    Αλλα γιατι να πηγαινουμε τοσο πισω.
    Τα ιδια δεν εκαναν και με τους βουλευτες της Χρυσης Αυγης πριν δυο χρονια!
    Κατοπιν διαταγων των εβραιων οι "αξιοτιμοι" .....κυβερνητες μας, καταδικασαν αθωους ανθρωπους μαζι με τις οικογενειες τους, γιατι οι ΧΑγιτες τους εξευτιλιζαν και τους ξεγυμνωναν μεσα στο κυνοβουλιο και κιναιδοβουλιο, με τις κλεψιες, τις απατεωνιες, και τις προδοσιες που εκαναν εναντιον του Ελληνικου Εθνους και φυσικα γιατι εβλεπαν το εκλογικο τους χαλί να συρεται κατω απ τα ποδια τους.
    Και φυσικα εφηρμοσαν την αλανθαστη εβραϊκη συνταγη.
    "Βαφτισε το ....χοιρινο ψαρι και φατο".

    Εξ αλλου αυτα ειναι και γραμμενα απο δαυτους, εδω και αιωνες στα Πρωτοκολλα τους
    https://www.youtube.com/watch?v=UqyjQnMlrGA

    Καλησπερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΑΦ,ἄστα νά πᾶνε. Φταῖνε οἱ Χρυσαυγίτες. Καί ξέρεις γιατί ; Διότι τούς δόθηκε ἡ εὐκαιρία νά καθιερώσουν τήν ἀκροδεξιά ἔκφρασιν ἐντός Βουλῆς καί πέταξαν στά σκουπίδια τήν εὐκαιρία.

      Πές μου σέ παρακαλῶ,ποιός σοβαρός πολιτικός καί μάλιστα χρόνια στό κουρμπέτι ( ὅπως ὁ Μιχαλολιάκος) θά κρατοῦσε ἀρχεῖα στά γραφεῖα τοῦ κόμματος,πού θά μποροῦσαν νά χρησιμοποιηθοῦν ( ὅπως χρησιμοποιήθηκαν) ὡς ἐπιβαρυντικά στοιχεῖα ! Ἀπαράδεκτον ! Λάθη πού μόνον μικρά παιδιά χωρίς ἐμπειρία μπορεῖ νά κάνουν.

      Ἔπρεπε νά εἶναι κατάλευκοι,ἄμεμπτοι,ἄσπιλοι καί ἀμόλυντοι ! Τοὐλάχιστον νά μήν ἔδιναν οἱ ἴδιοι καί τίς ἀφορμές καί τά στοιχεῖα,δυστυχῶς. Ἄρα ; ...........

      Καλά ξέρω πώς θά βρῆς νά δικαιολογήσῃς ὅμως ἐπε΄δή ἔχω κάνει σε κόμμα καί μάλιστα στήν ὀργάνωσιν τοῦ Πολιτικοῦ Γραφείου,ἔχω ἰδίαν ἐμπειρίαν. Συνεπῶς διακαιολογίες γιά τά ὅσα ἀδικαιολόγητα συνέβησαν. Ἀπό τό : Ἐγέρθητι μέχρι τήν διμοιρία στόν Μελιγαλᾶ καί τίς χειρονομίες τοῦ Κασιδιάρη στόν ἐπικεφαλής τῆς ἀστυνομίας στήν Κρήτη,λάθη,λάθη,λάθη...

      Δέν κάνεις ἔτσι πολιτική.

      Καλησπέρα ἀγαπητέ !

      Διαγραφή
    2. ΕΑΦ, δέν θά δημοσιεύσω τό σχόλιό σου διότι ἀγαπητέ ὅλα ὅσα ἀναφέρεις δέν ἔχουν νά κάνουν μέ ἀνθρώπινες συμπεριφορές καί συναισθήματα. Μέ συγχωρεῖς ἀλλά δέν εἶναι πρός τιμήν κάποιου νά συμφωνεῖ μέ πρακτικές ὅπως οἱ βίαιες συμπεριφορές. Ἀπαράδεκτον !
      Ἄν θεωρεῖς πώς ὁ κόσμος πού ἐπικροτοῦσε τίς πρακτικές τῶν Χρυσαυγιτῶν,τό ἔκανε γιά κάτι ἄλλο πέραν μιᾶς ἀγανακτίσεως,κάνεις λάθος.
      Και ἐκείνη ἡ ἀγανάκτησις ὅπως κάθε φορά πού ἕνας ἄνθρωπος αἰσθάνεται παρομοίως, δέν μπορεῖ νά ἀντιπροσωπεύει τήν γενικότερη εἰκόνα καί μάλιστα μέ διάρκεια παρά μόνον μικρές χρονικές διάρκειες,ἴσως στιγμιαῖες. Συνεπῶς δέν εἶναι κάτι ἀποδεκτόν ἀπό ἕνα φυσιολογικό,πολιτισμένο, καλλιεργημένο, μορφωμένο ἄνθρωπο, τέτοιες τακτικές.
      Ἄς μήν πᾶμε ν᾿ἀναλύσουμε τά πολιτεύματα ἤ τίς δικτατορίες καί τί ἐπιτυγχάνεται ἐξ αὐτῶν, ἀλλά σίγουρα σέ κανέναν δέν θ᾿ἀρέσῃ τό φίμωμα τῆς φωνῆς του.Καί ἐσύ τώρα μπορεῖς νά λές ὅ,τι θέλεις,ὅμως σέ τέτοιες καταστάσεις τό νά σοῦ κλέινουν τό στόμα, νά σοῦ φιμώνουν τήν φωνή καί τήν ἔκφρασιν εἶναι ἀπό τίς χείριστες τακτικές ὁλοκληρωτικῶν καθεστώτων.

      Γιά τό «Ἀκροδεξιά» τό ὁποῖο δέν δεχεσαι,δικαίωμά σου εἶναι βεβαίως,ἀλλά εἶναι κάτι πού ἔχει καθιερωθεῖ καί μάλιστα ἔτσι ἔχει ἐντυπωθεῖ πλέον στό μυαλό τοὺ κόσμου. Προσωπικῶς δέν τό θεωρῶ ντροπή,οὐδόλως.

      Δέν θά πῶ «ἀμαύρωσαν» τόν ὁρισμό «πατριώτης»,διότι ἄν ἀναλογισθῇ κανείς πώς τόν συγκεκριμένο ὄρον τό χρησιμοποιεῖ ἡ ἀριστερά τότε μᾶλλον ἄλλοῦ πρέπει νά κυττάξουν ἐκείνη πού τό ἱσχυρίζονται, νά βροῦν ποιός τόν ἀμαύρωσε...

      Καλησπέρα ἀγαπητέ ΕΑΦ καί διάβασε τό σημερινό θέμα τήν «Ἡμέρα Μνήμης» καί σκέψου ξανά ὅ,τι ἔγραψες,ἴσως ἀλλάξεις γνώμη...

      Διαγραφή