" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2022

Μιά Καληνύκτα μουσική

 

"Τό θολομένο μου μυαλό" στίχοι-μουσική Ἄκης Πάνου (1974)

Στό θολωμένο μου μυαλό
ὁ κόσμος εἶναι μιά σταλιά,
κάτι σκιές ἀπ' τά παλιά
καί κάποιο πάθος μου τρελό.

Καί κάποιο πάθος μου τρελό,
στό θολωμένο μου μυαλό.

Τό θολωμένο μου μυαλό
μ' ἔχει προδώσει πρό πολλοῦ,
τοῦ λέω ἀλλοῦ καί τρέχει ἀλλοῦ,
μέ κάνει καί παραμιλώ.

Μέ κάνει καί παραμιλώ,
τό θολωμένο μου μυαλό.

Τοῦ θολωμένου μου μυαλοῦ
τούς ἐφιάλτες τραγουδῶ,
κι ἄν σᾶς ἐπίκρανα ὡς ἐδῶ,
φταίει τό πάθος τοῦ τρελοῦ.

Φταίει τό πάθος τοῦ τρελοῦ,
τοῦ θολωμένου μου μυαλοῦ.

Καλό ξημέρωμα ! 


Ἡ Πελασγική 

1 σχόλιο: