" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ !


Τρίτη 2 Ιουνίου 2020

Ἀντιφα ὅπως λέμε κομμουνιστές ἴσον οἱ γνωστοί δημιουργοί τους...


Οι ΑΝΤΙ-ΦΑ, ο ΜΥΡΙΖΑ και ο Κουτσούμπας δουλεύουν στις ΗΠΑ για τον Σόρος αλλά ο Τραμπ τους έχει ήδη χεσμένους. Τον Νοέμβριο ξυρίζουν τον γαμπρό




ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ, 1 Ιουνίου. TASS. Οι εκτεταμένες διαδηλώσεις και αναταραχές που «ξεφυτρώνουν» σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες τις τελευταίες ημέρες θα επιτρέψουν στην ακροαριστερή πτέρυγα του Δημοκρατικού Κόμματος να αποκτήσει μια μεγαλύτερη βάση , αλλά ο σάλος δεν θα βελτιώσει τις πιθανότητες του Δημοκρατικού υποψηφίου Τζο Μπάιντεν στις προεδρικές εκλογές του Νοεμβρίου, δήλωσε ο καθηγητής Πολιτικών Επιστημών και Διεθνών Σχέσεων Αντρέι Κορόμπκοφ, στο Κρατικού Πανεπιστημίου του Τενεσί .

«Οι διαδηλώσεις σε πολλές πόλεις οι μαζικές ταραχές, οι λεηλασίες και οι βανδαλισμοί, σε σκηνοθεσία CNN, με δεκάδες αστυνομικούς τραυματίες και εκατοντάδες διαδηλωτές να κρατούνται, θα ενισχύσουν τις ακροαριστερές ομάδες εντός του Δημοκρατικού Κόμματος και την αριστερή πτέρυγα του πολιτικού φάσματος γενικά», δήλωσε ο Κορόμπκοφ, και τόνισε, ότι οι ίδιες πολιτικές δυνάμεις, χρησιμοποίησαν τις διαμαρτυρίες από την αρχή για επιθέσεις εναντίον της κυβέρνησης Τραμπ.



Κατά τη γνώμη του, οι Δημοκρατικοί είναι ιδιαίτερα ανήσυχοι επειδή η πανδημία του Κορωνοϊού στις ΗΠΑ απέτυχε να επιφέρει την πολιτική Αλλαγή στην οποία ήλπιζαν.

«Δεν υπήρξε καταστροφική πτώση στην δημοτικότητας του Τραμπ», σημείωσε ο Κορόμπκοφ.
«Την ίδια στιγμή», τόνισε, «οι ταραχές και οι διαμαρτυρίες, ενώ ενισχύουν την αριστερή πτέρυγα των Δημοκρατικών, θα βλάψουν μακροπρόθεσμα τις θέσεις του κόμματος, επειδή οι Κεντρώοι του κόμματος αισθάνονται πάντα φοβισμένοι όταν συμβαίνουν ξεσπάσματα βίας»

»Αυτό σημαίνει ότι στις εκλογές του Νοεμβρίου ο Μπάιντεν θα είναι πιο αδύναμος και ο Τραμπ κάπως πιο δυνατός», κατέληξε.


Δελτίο τῶν 11




Αν αποδειχθεί ότι οι Εβραίοι «κατέστρεψαν» συνειδητά τούς Αμερικανούς για να σωθούν οι ίδιοι, μαύρο «φίδι» που τους έφαγε. Γιατί ; ...Γιατί στην κυριολεξία οι Αμερικανοί είναι ο μόνος λόγος για τον οποίο αυτήν τη στιγμή οι λαοί τούς ανέχονται —έστω και οριακά—. Οι Αμερικανοί είναι ο μόνος λαός που μπορεί μέσα σε μία ημέρα να τους ισοπεδώσει ...όχι μόνον οικονομικά, αλλά και ηθικά ...και αυτό είναι ίσως το χειρότερο. Οι Αμερικανοί έχουν όλες εκείνες τις πληροφορίες, οι οποίες μπορούν ν’ αποδείξουν τη συνωμοσία τού δήθεν Ολοκαυτώματος και τότε η φυγή των Εβραίων από την Αίγυπτο θα μοιάζει με περίπατο σε αστικό άλσος με λίμνες και παπάκια.

Το ίδιο κινδυνεύει και η Γερμανία, και πάλι εξαιτίας της ταυτότητας αυτών που «έριξαν». Οι Αμερικανοί είναι οι απόλυτοι «ευεργέτες» τής Γερμανίας, εφόσον, εξαιτίας τους, ο γερμανικός λαός ζει, χωρίς να έχει υποστεί τις συνέπειες των εγκλημάτων του. Οι Αμερικανοί είναι αυτοί, οι οποίοι στην κυριολεξία προστατεύουν καθημερινά τη Γερμανία από τις απαιτήσεις των θυμάτων της. Οι Αμερικανοί σταματάνε κάθε είδους διεκδικήσεις πριν αυτές φτάσουν στα Διεθνή Δικαστήρια. Χάρη στους Αμερικανούς οι σύγχρονοι Γερμανοί έζησαν ζωή, την οποία δεν δικαιούνταν μεταπολεμικά. Χάρη σ’ αυτούς οι ηττημένοι εγκληματίες έζησαν καλύτερη ζωή από όλους τους νικητές μαζί. Χάρη στους Αμερικανούς οι Γερμανοί δεν έχουν πληρώσει τίποτε σε κανέναν και στο ίδιο διάστημα έχουν προοδεύσει χωρίς κανέναν ανταγωνισμό, γιατί έχουν διαφθείρει και έχουν λεηλατήσει τους πάντες, εξασφαλίζοντας την ατιμωρησία με τις «πλάτες» των Αμερικανών.



Υπάρχει περίπτωση να μην γνωρίζουν οι Αμερικάνοι τι έγινε? Δεν μιλάω για τον λαό! Μιλάω για αυτούς που είναι σε θέσεις που στήριζαν την εξουσία.Την δομή εκείνη που την στήριζε ενεργά, και που απο την "πανδημία" και ύστερα είναι εντελώς κατεστραμμένοι!! Και που ποτέ δεν θα ξανασηκώσουν κεφάλι, που βλέπουν την "χώρα της ελευθερίας`" να μοιάζει πλέον σε λατινική Αμερική!

Ο Τραμπ θέλει να ορίσει ως «τρομοκρατικό» το κίνημα Antifa στις ΗΠΑ



Υπάρχει περίπτωση ο Φαραώ να τους αφήσει να φύγουν νύχτα, και αυτός να "κοιμάται"? Δεν υπάρχει! Θα ζήσουμε συγκλονιστικές στιγμές! Όσο τρέχουν τωρα και το εσωτερικό πρόβλημα, με τους αφρικάνους και η κατάσταση ξεφεύγει, θα πρέπει να κόψουν κεφάλια. Κανείς δεν παραδίνεται στον κλέφτη. Όλοι πολεμούν για την εστία τους.. Δυστυχώς για αυτούς πείραξαν αυτούς που δεν έπρεπε, έριξαν αυτούς που τους έκαναν 'Κύριους" στα σαλόνια ,και τώρα θα πεταχτούν με τις κλωτσιές..

Θα πάρει την εξουσία ο εβραίος ,και οι "δημοκρατικοί"?? Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση! Θα κάνουν πραξικόπημα μέσα στην ίδια την χώρα? Ο Τράμπ ,δεν ξέρω εάν πρόσεξες, είπε ο στρατός είναι έτοιμος..

Λες να κάτσει να πληρώσει για ότι δεν έκανε? Ειναι ο μόνος που δεν έφαγε, και δεν υπέγραψε τίποτα! Απλά περίμενε να περάσει ο καιρος και να λήξει από πρόεδρος, που έγινε κατά λάθος..

Και πάμε στην Ευρώπη! Λες η Ευρώπη και τα παιδιά της Ρώμης να μείνουν άπραγα στην "κυρίαρχη' Γερμανία? Να φορέσει η Ευρώπη καπέλο τους ούνους?!!

Εδώ μιλάμε πως έρχονται απίστευτες ημέρες! Αυτοί ακόμα δεν το έχουν πάρει χαμπάρι τι έρχεται...

Για την ακρίβεια, δεν θέλουν να "ρίξουν" τον Τραμπ! Θέλουν να κλείσουν τον λαό στα σπίτια του, να μην σκεφτεί, και να μην αντιδράσει στην καταστροφή, που του έριξαν οι εβραικές ακρίδες!! Ο Τραμπ, παράπλευρη απώλεια θα είναι , εάν το επιτρέψει να είναι.!

Εάν δλδ "κοιτάξεις" την "εικόνα,",γνωρίζοντας την όλην κατάσταση, είναι πραγματικά σοκαριστικό, όλο αυτό! Τους "ξετίναξαν ",τους αποτελείωσαν και τους βάζουν και φωτιά.! 

Μιλάμε για αδίστακτα σκυλιά .Μιλάμε για απίστευτους βρωμύλους. Τα αμερικανάκια την πάτησαν πάρα πολύ άγρια!!!!Για άλλη μια φορά επανάληψη των εβραιων,της "μεγάλης εξόδου"! Αυτήν την φορά θα πνιγούν!

Ἀπό ἐδῶ

What is Antifa and why does Trump want to declare it a terrorist organization? 


Ένας αντιφα διαδηλωτής φορά μάσκα αερίου και κράνος κατά τη διάρκεια διαδήλωσης στο Πόρτλαντ, Ore., Σάββατο, 17 Αυγούστου 2019.(ἐδῶ)

Trump says he will designate Antifa as a terrorist organization


Ο ορισμός θα μπορούσε να θέσει το Antifa  κάτω από την εγχώρια τρομοκρατική ετικέτα που ορίζεται στον νόμο Patriot Act των ΗΠΑ το 2001, το οποίο επιτρέπει στις ομοσπονδιακές υπηρεσίες επιβολής του νόμου να στοχεύουν ολόκληρη την οργάνωση.


Ἡ Πελασγική

14 σχόλια:

  1. "Χάρη στους Αμερικανούς οι σύγχρονοι Γερμανοί έζησαν ζωή, την οποία δεν δικαιούνταν μεταπολεμικά."
    Προφανώς αυτός που έγραψε αυτά θεωρεί οτι τα χρήματα είναι το πάν.
    Η Αλήθεια είναι οτι οι Γερμανοί ευρίσκονται υπό σκληρή κατοχή, όπως και οι Αμερικανοί. Οι κατοχικές δυνάμεις στην Γερμανία καταστρέφουν τον γερμανικό λαό, εξασφαλίζοντάς του υλικές παροχές, χρήματα και συγχρόνως μετατρέποντάς τον σταδιακά σε άβουλη, πολυπολιτισμική μάζα νεοταξιτών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἀγαπητέ ἡ Γερμανία ἔπρεπε νά εἶναι αὐτό πού εἶναι σήμερα,μετά ἀπό 2 μεγάλους πολέμους;Τό τί πληρώνουν οἱ γερμανοί (ὁ λαός) εἶναι ἀκριβῶς αὐτό πού πληρώνει ὅλη ἡ ὑφήλιος ἡ ὁποία βρίσκεται ὑπό σιωνιστική κατοχή.Αὐτό ὅμως δέν παύει νά τούς κάνῃ ὐπερόπτες καί ἐπαρμένους κουνώντας τό δάχτυλο στά κράτη ἐκεῖνα πού κυριολεκτικῶς κατέστρεψαν,ἀπό κάθε ἄποψιν,ἀπό ἕναν πόλεμο πού ἐκεῖνοι ἐπέλεξαν νά κάνουν μέ τήν ἀπόλυτον συμπαράστασιν τοῦ γερμανικοῦ λαοῦ !

      Θά σοῦ θυμίσω κάποια σχετικά ἄρθρα μας,γιά τό μέγεθος τῆς προστασίας πού χαίρει ἡ Γερμανία,ἀπό τόν Α΄μεγάλο πόλεμο,τόν Β΄Π.Π. ἔως καί σήμερα πού θέλει μέσῳ τῆς οἰκονομίας νά καταλάβῃ ὁλόκληρη τήν εὐρὠπη (ἄν δέν τό ἔχει ἤδη κάνῃ...) :

      Ἡ Γερμανία τῶν δύο πολέμων,οἱ δράκοι-τραπεζίτες καί ἡ Τράπεζα τῶν τραπεζῶν BIS ! ! ! (μέρος Α΄)
      https://sxolianews.blogspot.com/2019/05/bis.html
      Ἡ Γερμανία τῶν δύο πολέμων,οἱ δράκοι-τραπεζίτες καί ἡ Τράπεζα τῶν τραπεζῶν BIS ! ! ! (μέρος Β΄)
      https://sxolianews.blogspot.com/search?q=BIS

      Ἐπίσης καί αὐτά σχετικά :
      Διεθνεῖς Τραπεζίτες καί FED (μέρος α΄)
      http://sxolianews.blogspot.com/2019/04/fed.html
      Διεθνεῖς Τραπεζίτες καί FED (μέρος β΄)
      https://sxolianews.blogspot.com/2019/04/fed_21.html

      Δέν μπορῶ νά φαντασθῶ πώς ὑπάρχουν ἄνθρωποι πού ὑποστηρίζουν τήν γερμανία καί τόν λαό της πού δέν εἶναι τίποτα ἄλλο παρά ἡ ἴδια ἡ γερμανία...!

      Κάτι ἀκόμη πρός προβληματισμό : Ἄγγλοι,Γάλλοι,Γερμανοί καί στήν κορυφή ὁ Ἰωσήφ ! ! ! https://sxolianews.blogspot.com/2017/11/blog-post_8.html

      Καλησπέρα ἀγαπητέ !

      Διαγραφή
    2. Αγαπητή Πελασγική,
      Γράφεις
      “Δέν μπορῶ νά φαντασθῶ πώς ὑπάρχουν ἄνθρωποι πού ὑποστηρίζουν τήν γερμανία καί τόν λαό της “
      Εκπλήσσομαι που εκλαμβάνεις ως υποστήρηξη στην Γερμανία το γεγονός που αναφέρω και δεν το αμφισβητείς, οτι ο Γερμανικός λαός ευρίσκεται υπό σκληρή κατοχήν, που εχει στόχο τον αφανισμό του. Γράφεις οτι οι Γερμανοί είναι “υπερόπτες και επαρμένοι”. Από που προκύπτει αυτό; ΟΛΟΙ οι Γερμανοί είναι υπερόπτες και επαρμένοι, ή μερικοί απο αυτούς; Εχεις την ίδια νοοτροπία με αυτούς που χαρακτηρίζουν ΟΛΟΥΣ τους Ελληνες “τεμπέληδες και απατεώνες”; Η ΟΛΟΥΣ τους Αγγλους ομοφυλόφιλους;

      Η γνώμη μου είναι οτι κάθε λαός προσφέρει στην ανθρωπότητα. Το να στρέφεται εναντίον άλλου λαού είναι επιδίωξη του “αρχοντος του κόσμου τούτου” μέσω των εκπροσώπων του που κάθε λαός περιλαμβάνει, Γνωρίζεις κάοιον λαό που να αποτελείται απο αγίους μόνο και να μην συμπεριλαμβάνει αμθρωπόμορφα τέρατα;

      Δυστυχώς διαπιστώνω οτι η σιωνιστική προπαγάνδα έχει αλλοιώσει τον τρόπο σκέψεως πολλών. Προφανώς αγνοείς οτι σκοπός της είναι να διεγείρη το μίσος μεταξύ των ευρωπαϊκών λαών, να δείξη οτι δεν πρέπει να είναι ανεξάρτητοι και μετά να φέρη την λύση: “Ενωση” των ευρωπαίων υπό μιαν Εγκληματικήν Ενωσιν, ανάμειξη με εισβάλοντες αλλοφύλους ΛΑΘΡΟ και μετατροπή των σε άβουλη, άγευστη νεοταξίτικη σούπα, έτοιμη για γενοκτονία.

      Προκειμένου περί λαών. ισχύει το του Σολωμού:
      “Σαν μισιούνται αναμεσά τους δεν τους πρέπει λευτεριά”

      Ερευνών Ελλην

      Διαγραφή
    3. Πῶς τό εἶπε ὁ Σαλαμόν;“Σαν μισιούνται αναμεσά τους δεν τους πρέπει λευτεριά”

      Ναί,μᾶς ἄνοιξε τά μάτια,τί νά σοῦ πῶ !

      Ἄκου ἀγαπητέ,ὁ Ἕλλην μᾶς ἀρέσει ἤ ὄχι ἔχει αὐτό τό χαρακτηριστικό.Δέν εἶναι κατ᾿ἀνἀγκη κακό,ἀλλά μέ μία προϋπόθεσιν : Νά ὑπάρξῃ σωστή παιδεία.Τότε μετατρέπεται σέ ἄμιλλα μέ ὅ,τι ὡφέλιμο προκύπτει ἀπό αὐτήν.
      Τώρα ἄν μᾶς ἔπρεπε ἤ ὄχι λευτεριά,κατά τόν Σάλαμον πού οὔτε τήν ἑλληνική δέν ὁμιλοῦσε,μοῦ θυμίζει τόν Κοραῆ,πού ἀπό τά γαλλικά σαλόνια πέταγε τίς ἐξυπνᾶδες του γιά ἕναν λαό τόν ὁποῖον εἶχαν ἀφήσῃ στήν μοῖρα του ὑπό τό καθεστώς τῶν τουρανομογγόλων.Αὐτές οἱ φάρες,οἱ ...ἀριστοκρατικές καί περιούσιες,μιά χαρά περνοῦσαν.Μέ τά τσιφλίκια τους,τούς πύργους τους,τίς σπουδές τους εἰς τάς Εὐρώπας... Πῶς ὅμως νοοῦσαν τήν χρείαν παιδείας τοῦ σκλαβωμένου ἐπί 400 χρόνων,ἑλλήνων; Μήπως νά περνοῦσαν ἄλλα 400 χρόνια ἕως τήν ἀποκτήσουν; Μά τό ἤξεραν καλῶς πώς ὁ τουρανομογγόλος θά εἶναι ΠΑΝΤΑ,τουρανομογγόλος (τούς βλέπουμε καί σήμερα...) πῶς λοιπόν θά ἄφηναν τόν Ἕλληνα νά ἀποκτήσῃ μόρφωσιν,πόσῳ δέ μᾶλλον Παιδεία ; Μήπως ἐν τέλει τόν ἤθελαν γιά πάντα κάτω ἀπό τόν ὀθωμανικό ζυγόν πού προφανῶς αὐτούς τούς ὡφελοῦσε τά μάλα;...

      Ὅσον ἀφορᾷ γιά τούς γερμαναράδες,δέν ἀλλάζω καθόλου ἄποψιν.Ὅ,τι εἶπα τό ἐννοῶ στό ἔπακρον ! Καί κανένας σιωνιστής δέν μέ παρακινεῖ νά σκέφτομαι ἀναλόγως,πέραν τῆς ἰδίας τῆς Ἱστορίας καί τῶν πεπραγμένων κάθε λαοῦ.
      Γιά δέ τούς Ἕλληνες καί τό “τεμπέληδες και απατεώνες”,ἀγαπητέ μου,ὅλα ἔχουν τήν αἰτία τους.Τεμπέληδες,ναί θά μποροῦσε νά τό πῇ κάποιος ἔτσι,ἐλαφρᾷ τῇ καρδίᾳ,ὅμως στήν οὐσία αὐτή ἡ «ὁκνηρὀτης» εἶναι χαρακτηριστικό τῶν ἀνθρώπων πού «πνίγονται» ἀπό πνευματική δημιουργική ἀνησυχία.Μήπως ἡ Φιλοσοφία,οἱ Ἐπιστῆμες γενικῶς,ἦρθαν ἀπό ἀνθρώπους πού μοχθοῦσαν γιά τόν ἄρτον τόν ἐπιούσιον;Ὄχι βεβαίως... Μά ὅταν χρειαστῆ,ἀποδεικνύονται «σκυλιά» στήν δουλειά. Καί αὐτό κανείς δέν μπορεῖ νά τό ἀμφισβητήσῃ.
      Γιά τό «ἀπατεῶνες» ἔ,αὐτό μᾶλλον εἶναι ἰδίωμα τῶν πολύ ἔξυπνων ἀνθρώπων,ἀλλά μέ ἔλλειψιν παιδείας,δῆλα δή ἔλλειψιν τῆς ἀναλόγου πνευματικῆς καλλιεργίας πού καταδεικνύει ἀνθρώπους τούς ὁποίους οἱ συνθῆκες δέν τούς τό ἐπέτρεψαν καί κατ᾿ἐπέκτασιν ἡ ἀνάγκη τῆς διακρίσεως ( κοινωνικο-οἰκονομικῆς) τούς ἀγκάζει νά μεταχειριστῶν τρόπους ὄχι καί τόσον θεμιτούς ἤ νομίμους...

      Μέ λίγα λόγια,θεωρῶ πώς ἄν ὁ Ἕλλην εἶχε συνεχίσῃ νά βιώνῃ ὅπως ἀκριβῶς βίωνε πρός τῆς Μακεδονικῆς κυριαρχίας,σήμερα θά μιλούσαμε γιά τόν Παγκόσμιον Ἑλληνισμόν ! Οὐτοπικό; Μᾶλλον,ὅταν γνωρίζουμε,ἱστορικῶς καί βάσει τῶν νόμων τῆς δημιουργίας,πώς ὑφίστανται δύο δυνάμεις ἀενάως ἀντιμαχόμενες.Συνεπῶς ἡ ἐξυπνάδα,ἐν προκειμένῳ,εἶναι ἡ ὁρθή ἀντιμετώπισις τοῦ ἀντιθέτου...

      Ἐν κατακλείδι,αὐτό τό γνωρίζουν καλῶς τά «ἱερατεῖα» πού πάντα ἐξουσίαζαν τήν ἀνθρωπότητα καί γιά τόν λόγον αὐτό ἐπιζητοῦν τόν ἀφανισμό,ναί τόν ἀφανισμό,τοῦ Ἕλληνος.

      Καλησπέρα ἀγαπητέ !

      Διαγραφή
    4. Πελασγική,

      Συμπεραίνω απο τα γραφόμενά σου:

      1. Ο δημιουργός του Εθνικού μας ύμνου δεν ήταν Ελληνας και δεν γνώριζε Ελληνικά, παρά το γεγονός οτι έγραψε Ελληνική Ποίηση. Φυσικό επακόλουθο θα είναι η προσπάθειά σου να αλλάξη ο Εθνικός μας Υμνος. Το ίδιο προπαγανδίζει και η ανθελληνικη, νεοταξίτικη “καθημερινή”.

      2. Είναι χαρακτηριστικό των Ελλήνων να αλληλομισούνται. Η “σωστή παιδεία” θα μετατρέψει το μίσος σε άμιλλα. Ομως, ποιός Ελληνας θα μας φέρει “σωστή παιδεία” αφού μισεί όλους του υπόλοιπους;
      Θα πρέπει επίσης να εξηγήσης πώς αλληλομισούμενοι δούλοι θα ενωθούν εναντίον του δυνάστη. Προφανώς η νεοταξίτικη τακτική του “διαίρει και βασίλευε” δεν σου λέει τίποτα.

      Το ίδιο ισχύει και για τα έθνη. Πώς αλληλομισούμενα έθνη θα πολεμήσουν τον παγκόσμιο δυνάστη, ο οποίος μέσω απάτης πείθει τους λαούς οτι αιτία των δεινών τους δεν είναι αυτός αλλά άλλα έθνη;

      Προφανώς διαφωνείς και με τον Ρήγα:
      Στην πίστη του ο καθ’ ένας ελεύθερος να ζή
      στην δόξαν του πολέμου να τρέξωμεν μαζί
      Βουλγάροι κι Αρβανίτες Αρμένιοι και Ρωμιοί
      Αράπηδες και άσπροι με μια κοινήν ορμή
      για την ελευθερίαν να ζώσωμεν σπαθί

      Ο Ρήγας το πλήρωσε με την ζωή του. Μήπως και ο Ρήγας δεν ήταν Ελληνας;

      3. Σωστά μας αποκαλούν οι ξένοι τεμπέληδες και απατεώνες, διότι είμαστε τέτοιοι και εξηγείς το γιατί. Συνεπώς αναμένω στο εξής απο το ιστολόγιό σου μόνο ύμνους για τους τεμπέληδες και απατεώνες πολιτικούς μας. Απλώς «πνίγονται» ἀπό πνευματική δημιουργική ἀνησυχία και η ἀνάγκη τῆς διακρίσεως ( κοινωνικο-οἰκονομικῆς) τούς ἀναγκάζει νά μεταχειριστῶν τρόπους ὄχι καί τόσον θεμιτούς ἤ νομίμους... Επίσης σωστά δήλωσαν οτι θα συγκρουσθούν μετωπικά με τους γηγενείς Ελληνες, διότι μας μισούν, κάτι φυσικό για εσένα.
      Επίσης αναμένω μόνο επαίνους για όσους “ελληνες” ψήφισαν τεμπέληδες και απατεώνες πολιτικούς.

      4. Εξακολουθείς να θεωρείς ΟΛΟΥΣ τους “γερμαναράδες”, “ υπερόπτες και επαρμένους”. Συνεπώς “υπερόπτες και επαρμένοι” ήταν οι Γερμανοί φιλέλληνες που έδωσαν την ζωή τους για τον αγώνα του 1821.

      Ελπίζω να διακρίνης τώρα τις νεοταξίτικες ατραπούς στις οποίες σε οδηγεί τα μίσος σου προς άλλους λαούς.

      Θα συμφωνήσω με εσένα οτι επιζητείται ο αφανισμός του Ελληνος αλλά και όλων των εθνών. Τα “ιερατεία” που αναφέρεις προσπαθούν να το επιτύχουν ενσπείροντας το μίσος και την διχόνοια και μεταξύ των ανθρώπων και μεταξύ των εθνών. Με άλλα λόγια διαιρούν και βασιλεύουν (και σύντομα γενοκτονούν). Δυστυχώς πολλοί Ελληνες είναι εξαιρετικά ευάλωτοι στην νεοταξίτικη προπαγάνδα.

      Χαρακτηριστικό της ύπουλης προπαγάνδας είναι να πείθει τα θύματά της οτι οι προπαγανδιζόμενες ιδέες είναι δικές τους και όχι υποβολιμαίες.

      Ερευνών Ελλην

      ΥΓ. Αν δεν αναρτήσηςς την παρούσα απάντηση (που το συνηθίζεις σε ενοχλητικά αλλά κόσμια σχόλια) θα αποδείξεις σε εμένα αλλά κυρίως στον εαυτό σου, οτι ευρίσκεσαι σε λογικο αδιέξοδο. Η μόνη σου διέξοδος είναι να εγκαταλείψης το ΜΙΣΟΣ.

      Διαγραφή
    5. Ἀγαπητέ,τό ὅτι δέν γνώριζε τά ἑλληνικά ὁ Σολωμός ( πατρικό ὄνομά του Salamon) εἶναι γνωστό τοῖς πάσι:
      «Παράλληλα με τα ιταλικά ποιήματα, ο Σολωμός έκανε και τις πρώτες απόπειρες να γράψει στα Ελληνικά. Αυτό το εγχείρημα ήταν δύσκολο, όχι μόνο επειδή ο ποιητής δεν γνώριζε καλά την ελληνική γλώσσα, αφού η παιδεία του ήταν κλασική και ιταλική»( ἀπό τό ἑλληνικό βικιπαίδεια)

      Ῥῖξε καί μία ματιά ἐδῶ :
      Σολωμοί : https://sxolianews.blogspot.com/2015/04/blog-post_510.html

      Ἐπίσης ἀπό τό βίκιπαίδεια : Το οικογενειακό τους όνομα στα ιταλικά παραδίδεται με διάφορες μορφές: Salamon, Salomon, Solomon, Salomone. Η καταγωγή της μητέρας του είναι πιθανό να ήταν από τη Μάνη.

      Θέλεις νά τά ψάξουμε πολύ;Ἐν τάξει :
      Ὁ Τρικούπης (γαμπρός τοῦ Μαυροκορδάτου,ἄνευ σχολίων...) γνωρίζεται μέ τόν Σολωμό καί τοῦ γνωρίζει τό φιλαράκι του τόν Ἀντώνη Μάτεση ( ἡ οἰκογένειά του ἦταν καταχωρημένη στό libro d'oro) τοῦ ὁποίου ἡ μητέρα ἦταν ἀπό τήν οἰκογένεια Τερτσέτη (ὁ Τερτσέτης,ὁ κολλητός τοῦ Πολυζωΐδη.Ξέρεις,ἔ;Γιά τόν Πολυζωΐδη καί τίς σχέσεις του μέ τήν Ἀγγλία καί τήν ἐμπλοκή του στήν δολοφονία τοῦ Καποδίστρια,τά ἔχομε γράψῃ :https://sxolianews.blogspot.com/2020/05/2.html ).
      Σάν μία καλή καί «ἀριστοκρατική» παρέα,συνεπῶς ἄκρως περιούσια,ἦταν πανεύκολο νά δημιουργήσουν ἕναν «ἐθνικό ποιητή» !

      Γιά νά καταλάβῃς τήν σημασία τοῦ «ἐθνικός ποιητής» γιά τήν Ἑλλάδα,βᾶλε στό μυαλό σου τήν καταγωγή του.Σοῦ λέει τώρα κάτι αὐτό; Ἄν δέν σοῦ λέει,τότε θά σοῦ πῶ ἐγώ : Ἕνας περιούσιος ἀντιπροσωπεύει τόν πνευματικό κόσμο τοῦ Ἑλληνισμοῦ.Ἔστω γιά τά νεώτερα χρόνια. Ἀντιλαμβάνεσαι μήπως τώρα τήν σημασία τοῦ «Ἐθνικός Ποιητής» ;

      Παρεμπιπτόντως,γιά τόν ...προοδευτικό Μάτεση,ὁ ὁποῖος ἄλλαξε τήν κατάληξιν τοῦ ὀνόματός του σέ -ις,διαβάζουμε : Το 1824 και πριν από τη δημοσίευση του έργου του Σολωμού Διάλογος έγραψε μια Γραμματική της δημοτικής.Ἄ,μάλιστα,ἴσως ἀπό ἐκεῖ παρακινούμενος ἔκανε τήν ἀλλαγή τοῦ -η τῆς καταλήξεως σέ -ι. Ἁπλοποίησις βρέ παιδί μου !
      (http://www.biblionet.gr/author/54820/%CE%91%CE%BD%CF%84%CF%8E%CE%BD%CE%B9%CE%BF%CF%82_%CE%A3._%CE%9C%CE%AC%CF%84%CE%B5%CF%83%CE%B9%CF%82).Ἐννοεῖται πώς καί αὐτός καταπιάστηκε μέ τίς μεταφράσεις ἔργων τοῦ Σολωμοῦ.

      Ἕνα ἀκόμη μέλος τῆς περιούσιας παρέας καί ὁ Πολυλᾶς.Ὁ Τζακόμπ (Ἰάκωβος) Πολυλᾶς καί ἐγγονός τοῦ κόμη Νικολάου Βούλγαρη.Προοδευτικός καί ῥιζοσπάστης,στό φρόνημα.Ἐπίσης μετέφρασε μεγάλο μέρος τῶν ἔργων τοῦ Σολωμοῦ.(Περί οἰκογενείας Βούλγαρη,ἔχομε γράψῃ σχετικῶς :https://sxolianews.blogspot.com/2016/09/blog-post_32.html)

      Ἐπίσης : Από το 1847,ο Πολυλάς, επανασυνδέεται με τον Σολωμό και αποτελεί μέλος του λογοτεχνικού κύκλου που συγκροτείται στην Κέρκυρα γύρω από τον εθνικό ποιητή, μαζί με τους Στέλιο και Γεράσιμο Μαρκορά, Ιούλιο Τυπάλδο, Κάρολο Μάνεση και άλλους, που αποτελούν την ομάδα των "σολωμικών ποιητών" της Επτανησιακής Σχολής.(ἀπό τό βικιπαίδεια)

      Σταματῶ ἐδῶ,ἄν καί εἶναι τόσα,μά τόσα πολλά ἀκόμη πρός ...ἔρευναν καί σκέψιν...

      Νομίζω σκοπίμως διαστρεβλώνεις τίς ἐξηγήσεις μου σχετικῶς μέ τά ἐλλάτώματά μας.Δέν θέλω νά μπῶ σέ λεπτομέρειες καί περαιτέρω ἐπεξηγήσεις.Εἰδικῶς γιά τήν σύγχισιν μέ τούς πολιτικάντηδες οἱ ὁποῖοι σαφῶς κι᾿ἀποτελοῦν μία ἄλλη κατηγορία ἡ ὁποία συνδέεται,ἄμεσα,μέ ...περιούσιες καταστάσεις.

      Τέλος,ἡ γνώμι μου γιά τούς διαφόρους «φιλέλληνες» νομίζω ὅπως θά ἔχῃς καταλάβῃ,δέν εἶναι καί ἡ καλλίτερη.Καλόν εἶναι νά μήν ἀπομονώνουμε μία ῥῆσιν ἀπό τήν συνολική ἀντιμετώπισιν ἐκείνων πρός τήν Ἑλλάδα καί τούς Ἕλληνες.Ὅσο γιά τήν ζωή τους πού ἔδωσαν χάριν τῆς Ἑλληνικῆς Ἐλευθερίας,γιά σκέψου λίγο περισσότερο.Ποῦ βρίσκονταν τά ὑπόλοιπα χρόνια,ποιά ἦταν ἡ δρᾶσις τους,τί ἐξυπηρετοῦσαν μέ τήν ἐδῶ παρουσία τους;Γιά σκέψου...

      Δέν ἀναιρῶ καί δέν ἀλλάζω τίποτα ἀπολύτως,ἀπό ὅσα κατά καιρούς ἔχω ὑποστηρίξῃ.Σίγουρα οἱ γνῶσεις μου εἶναι πολύ,πολύ λίγες.Ὅμως νομίζω πώς κάποια συμπεράσματα μπροῶ νά τά βγάλω,μέσῳ τῆς λογικῆς καί κυρίως τοῦ τρόπου πού σχεδιάζουν,λειτουργοῦν καί στοχεύουν οἱ γνωστοί ἐξουσιαστές,διαχρονικῶς καί πάντα εἰς βάρος μας.

      Σ᾿εὐχαριστῶ ἀγαπητέ !

      Υ.Γ. Γιατί,ἄρα γε χρησιμοποιεῖς τήν ἴδια λογική περί ἀναρτήσεως σχολίων,μέ κάποιον παλαιό γνώριμο τοῦ ἰστολογίου;

      Διαγραφή
  2. Εξαιρετικό, όπως πάντα:

    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2020/05/i-sinomosia-tou-koronoiou.html?m=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την Καλησπέρα μου αγαπητή Πελασγική!

    Σου στέλνω ένα μικρό δείγμα από την τρέχουσα αμερικανική ειδησεογραφία..

    https://twitter.com/Camera_Angel/status/1267354436931932161

    https://twitter.com/ZKahronicNebula/status/1267527230936276992

    https://twitter.com/Trutherbotanyo2/status/1267710072517525504

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ἀγαπητέ Ἰωάννη,αὐτό μέ τούς Σίμπσονς ἀπό πότε εἶναι;

    Σ᾿εὐχαριστῶ γιά τίς πληροφορίες.

    Καλησπέρα ἀγαπητέ Ἰωάννη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι Simpsons είναι από το 2007. 'Ετσι γράφει στην εικόνα. Τo ίδιo είχε συμβεί όταν χρόνια πριν την εκλογή του Τραμπ, ένα επεισόδιο των Σίμπσονς τον παρουσίαζε ώς μελλοντικό πρόεδρο των ΗΠΑ. Στο γιουτιούμπ θα βρεις αποσπάσματα από το σχετικό επεισόδιο. Τα πάντα είναι προμελετημένα/προαποφασισμένα. Τίποτα δεν είναι τυχαίο ή "προφητευμένο"!

      Διαγραφή
    2. Ἐννοειται πώς εἶναι προαποφασισμένα.Γι᾿αὐτό ἔγραψα περί πρωτοκόλλων/καρτούν...

      Καλησπέρα ἀγαπητέ Ἰωάννη καί εὐχαριστῶ !

      Διαγραφή
  5. Διαφωνώ με τα όσα λες για την Γερμανία. Διαβάζοντας την πραγματικη Ιστορία κατάλαβα αρκετά πράγματα. Διαφωνώ μόνο σε αυτό το κόμματι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἀγαπητέ μου Βασίλειε,ἔτσι πρέπει.Ἄν δέν διαφωνούσαμε πώς θά γινόταν ἕνας ἐποικοδομητικός διάλογος;

      Καλησπέρα ἀγαπητέ !

      Διαγραφή
  6. Ο πατέρας του Τσωρτσιλ Randolph πελάτης των Ροθτσιλντ;; https://www.rothschildarchive.org/business/rothschild_clients/

    ΑπάντησηΔιαγραφή