" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ !


Πέμπτη 18 Ιουνίου 2020

Μαρία Βλαντιμιρόβνα Ζαχάροβα


Η Μαρία Βλαντιμιρόβνα Ζαχάροβα γεννήθηκε στις 24 Δεκεμβρίου του 1975 σε οικογένεια Ρώσων διπλωματών που εργάστηκαν στο Πεκίνο για πολύ καιρό...ονειρευόταν να γίνει διπλωμάτης από την παιδική ηλικία...Η προπτυχιακή πρακτική της Ζαχάροβα πραγματοποιήθηκε στη ρωσική πρεσβεία στο Πεκίνο και μετά την αποφοίτησή της παρέμεινε στο ρωσικό υπουργείο Εξωτερικών.


...Το 2003, η Μαρία έγινε υποψήφια ιστορικών επιστημών, υπερασπίζοντας μια διατριβή στο Πανεπιστήμιο Φιλίας των Λαών... η καριέρα της Μαρίας Ζαχάροβα συνδέεται συνεχώς με το ρωσικό Υπουργείο Εξωτερικών...πήρε δουλειά ως συντάκτρια του περιοδικού περιοδικού "Diplomatic Herald" και στη συνέχεια προσλήφθηκε από το Τμήμα Πληροφόρησης και Τύπου του ρωσικού Υπουργείου Εξωτερικών, όπου ενεργούσε ως επικεφαλής του επιχειρησιακού τμήματος παρακολούθησης των μέσων ενημέρωσης.Το επόμενο βήμα στην καριέρα της Ζαχάροβα ήταν η νέα ηγετική θέση στη διπλωματική αποστολή - ηγήθηκε της υπηρεσίας Τύπου της Μόνιμης Αποστολής της Ρωσίας στον ΟΗΕ στη Νέα Υόρκη. Η Μαρία εργάστηκε στη θέση αυτή μέχρι το 2008, μετά την οποία επέστρεψε στη Μόσχα στον πρώην τόπο της εργασίας της...

...ανέλαβε το 2011 αναπληρωτής επικεφαλής του Τμήματος Πληροφόρησης και Τύπου του ρωσικού Υπουργείου Εξωτερικών...Για την 15ετή εργασία της στο ρωσικό υπουργείο Εξωτερικών, στη Ζαχάροβα απονεμήθηκε διπλωματικό αξίωμα κορυφαίου συμβούλου και επίσης έγινε δεκτή στο Συμβούλιο Εξωτερικής Πολιτικής και Άμυνας της Ρωσικής Ομοσπονδίας...


Στις 10 Αυγούστου 2015, η Μαρία Ζαχάροβα διορίστηκε στη θέση επίσημου εκπροσώπου του ρωσικού Υπουργείου Εξωτερικών. ..παντρεμένη με τον επιχειρηματία Andrei Mikhailovich, στις 7 Νοεμβρίου 2005, στη Νέα Υόρκη.

(Τά εἶχε τά κιλάκια της,ἡ Μαρία,ὅμως ἔγινε,τελικῶς,στυλάκι...Ἔμ,ἡ θέσις της,οἱ ἐπαφές της σέ διεθνές ἐπίπεδον,ἀλλοίμονον...! )



Εἶναι λίγο ...νάρκισσος ἤ μήπως εἶναι ἰδέα μου;


Οι γονείς καλλιέργησαν στην κόρη τους ένα ενδιαφέρον για τον κινεζικό πολιτισμό. Όντας κορίτσι, η Μαρία επισκέφτηκε μοναστήρια και άλλα σημαντικά μέρη στην Κίνα, περπάτησε πολύ στους δρόμους του Πεκίνου. 


Σπούδασε καλά στο σχολείο, έμαθε κινέζικα.Η ζωή στην Κίνα αντανακλάται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση που έλαβε όταν επέστρεψε με την οικογένειά της στη Μόσχα. Σπούδασε στο MGIMO με ειδικότητα στη «Δημοσιογραφίας», «Ανατολικών Σπουδών». Αφού έλαβε το δίπλωμά της, επέστρεψε στην Κίνα για να κάνει πρακτική εξάσκηση στη Ρωσική πρεσβεία στο Πεκίνο
(ἀπό ἐδῶ ὅπου καί οἱ φωτό)

Ζαχάροβα κατά Πάιατ: Η Ρωσία δεν είναι οπαδός του «διαίρει και βασίλευε»

Τις καταγγελίες του Τζέφρι Πάιατ ότι μια υποτιθέμενη σύγκρουση Ελλάδας-Τουρκίας συμφέρει μόνο τη Ρωσία σχολίασε η Μαρία Ζαχάροβα, εκπρόσωπος του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών, αναφορικά με τα όσα είπε ο Αμερικανός πρέσβης σε συνέντευξή του για τη Ρωσία.

Ο Αμερικανός πρέσβης στην Ελλάδα είχε επίσης αναφέρει ότι η Μόσχα χρησιμοποιεί την ενέργεια ως όπλο στις σχέσεις της με τις χώρες της Ευρώπης.

«Σε αντίθεση με ορισμένες άλλες χώρες, η Ρωσία δεν είναι οπαδός της πολιτικής «διαίρει και βασίλευε» και δεν θέτει την ανάπτυξη των διμερών σχέσεων σε εξάρτηση από την ποιότητα των σχέσεων του εταίρου της με μια τρίτη χώρα. Δεν είναι η πρακτική μας να κάνουμε προβοκάτσιες, να υποστηρίζουμε τις σιγοκαίουσες συγκρούσεις και να ανάβουμε καινούργιες».Καταλήγοντας, η εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών της Ρωσίας σχολίασε και τις δηλώσεις του ΓΓ του ΝΑΤΟ ότι «η Ρωσία αυξάνει την παρουσία της στη Μεσόγειο και έχει τα στρατεύματά της στα εξωτερικά σύνορα του ΝΑΤΟ».

«Τα ρωσικά πλοία είναι παρόντα στη Μεσόγειο από αμνημονεύτων χρόνων. Όταν δεν υπήρχε καν το ΝΑΤΟ, τα ρωσικά πλοία βρίσκονταν εκεί με διαφορετικούς σκοπούς: εμπορικούς, παροχής βοήθειας στους εταίρους μας, εξασφάλισης της ασφάλειάς μας, που το δικαιούμαστε», τόνισε η κ. Ζαχάροβα.

Ἡ Μαρία Βλαντιμιρόβνα Ζαχάροβα τιμᾶται γιά τήν 15ετή προσφορά της στό ῥωσσικό ΥΠΕΞ,ἀπό τόν Βλαντιμίρ Ποῦτιν 
Τώρα ἐμένα αὐτός ὁ διορισμός τῆς ῥωσσίδος Ζαχάροβα,γιατί μοῦ φέρνει στό μυαλό τά ...Ὀρλωφικά
Προσέξτε,ἀπό κάθε ἄποψιν,ἔτσι; Ἀπό τούς «κολλητούς» μέ τήν τσαρίνα Αἰκατερίνη Β΄,ἀδελφούς Ὀρλώφ (οἰκογένεια στρατιωτικῶν/διπλωματῶν),τήν δημιουργία καί ἐπιβολή τῆς ῥωσσικῆς ναυτικῆς δύναμης σέ Μεσόγειο καί Αἰγαῖο μέχρι τήν προστασία τῶν ὁμοδόξων χριστιανῶν...Τώρα ποιά ἦταν τά ἀποτελέσματα ἐκείνου τοῦ κινήματος,γιά ἐμᾶς τούς Ἕλληνες,εἶναι γνωστά καί ὄχι οἱ καλλίτερες μνῆμες,ἀπεναντίας...

Σέ καλό νά μᾶς βγῇ,ἡ ἐδῶ παρουσία τῆς κ. Ζαχάροβα,εὔχομαι,διότι πολύ  «ἐπιλεγμένη» τήν βλέπω τήν κυρία.


Ἡ Πελασγική

27 σχόλια:

  1. Εντάξει Πελασγική, εντάξει. Πάααλι οι Ρώσοι φταίνε.
    http://esxatianasxesi.blogspot.com/2020/06/blog-post_890.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το εμαθες ακομη; Εδω λεει θα "καθαρισουν" για το Θεο ως οργανα του αλλα μετα θα καταστραφουν κι αυτοι για να παρουμε τη διοικηση της μΠολης...

      Διαγραφή
    2. Μέ συγχωρεῖς ἀγαπητέ,ἀλλά αὐτές οἱ προφητεῖες ἀφοροῦσαν τήν περίοδο πρός τῆς Ἐπαναστάσεως τοῦ ᾿21.Τό ὅτι κάποιοι ἀκόμη τίς χρησιμοποιοῦν ἔ,αὐτό δέν μοῦ λέει κάτι,ἐμένα.Τέλος πάντων ἐγώ μέ τίς προφητεῖες δέν τά πάω καί πολύ καλά...
      Ἐκτός καί βασίζονται σέ λογικές ἐπεξεργασίες,ἱστορικῶν γεγονότων,πολιτικῶν πού ἀκολουθοῦνται σέ γεωπολιτικό ἐπίπεδο,σχέσεων μεταξύ κρατῶν καί συμφέροντα πού θέλουν νά ἐξυπηρετήσουν.Τέτοιες ἐπεξεργασίες πού ἐξάγονται συμπεράσματα μελλοντικῶν,πιθανῶν,γεγονότων,τίς λεγόμενες προρρήσεις (ὅπως τοῦ Ἁγίου Παϊσίου),ναί μπορῶ νά τίς δεχθῶ πρός συζήτησιν.

      Καλησπέρα ἀγαπητέ καί μία παρατήρησιν : αὐτό τό «μΠολης» θά μποροῦσες νά τό παραλείψῃς.Πρωτίστως ὑποτιμᾶς τόν ἑαυτό σου ὡς Ἕλληνα καί τήν ἱστορική μας κληρονομιά. Ἴσως καί μόνον γι᾿αὐτό θά μποροῦσα νά ἀπορρίψω τό σχόλιόν σου. Τέλος πάντων,τήν ἑπομένη φορά,ἄν τό ξανά γράψῃς,δέν θά ἀναρτηθῇ.

      Διαγραφή
    3. Αρα λογιζετε τον εαυτον σας κι εσεις ως "Ρωμιο"; εφοσον οι κατοικοι της ετσι αυτοπροσδιοριζοταν.

      Διαγραφή
  2. Ενώ ο Πάιατ, ο «χασάπης τού Κιέβου», ο πρώην προϊστάμενος τού Βλάχου τού Ραχωβίτσα, είναι ό,τι το καλύτερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καί γιατί πρέπει νά ἐπιλέξω ἤ τόν ἕναν ἤ τόν ἄλλον; Ὁ κάθε ἕνας κάνει αὐτό πού τόν συμφέρει καί πού θά τόν καταστήσῃ κυρίαρχο τοῦ παιχνιδιοῦ.Γιατί πρέπει σώνει καί καλά νά δεχθῶ νά παίξω τόν ῥόλον τοῦ πιονιοῦ γιά τήν δική τους ἰκανοποίησιν;
      Οὔτε καί βεβαίως θέλω νά νοιώσω ὅπως οἱ πρόγονοί μου πού μάτωσαν ἔχυσαν τό αἷμα τους γιά τήν ἐλευθερία τῆς Πατρίδος καί μετά μπῆκαν στήν περιπέτεια νά πρέπει νά ἐπιλέξουν στρατόπεδο εἴτε σέ ἄγγλους εἴτε σέ γάλλους εἴτε σέ ῥώσσους,μόνον καί μόνον γιά τά παιχνίδια κυριαρχίας ἐκείνων.Νά σφαζόμεθα μεταξύ μας γιά τήν δική τους ἐξυπηρέτησιν.

      Ὄχι,δέν ἐπιλέγω κανένα στρατόπεδο καί εἰδικῶς ὅταν γνωρίζω πώς τό παιχνίδι εἶναι σικέ! Οἱ μαριονέτες πού μᾶς κυβερνοῦν θά κάνουν ἐκεῖνο πού τούς διαταχθεῖ.Ὅπως πάντα ! Ἐξιλαστήρια θύματα στήν ὑπόθεσιν παγκοσμίου κυριαρχίας...

      Μᾶς ἔχουν κοστίσει τόσο πολύ ὅλες αὐτές οἱ λυκοφιλίες !

      Πρέπει νά ξεχάσω τήν Συνθήκη τοῦ Ἁγίου Στεφάνου πού ἡ Ῥωσσία ἔκανε τήν μεγάλη Βουλγαρία μέ ἔξοδο στό Αἰγαῖο δίνοντας δικά μας ἐδάφη σά νά ἦταν κτήματά της; ( ἕνα παράδειγμα,μόνον...) Ὅπως καί μέ τά Ὀρλωφικά τά συμφέροντά της ἤθελε νά ἐξυπηρετήσῃ μέ τόν πόλεμο πού εἶχε ἀνοίξει μέ τούς ὀθωμανούς καί μετά ἐπί μία σχεδόν δεκαετία τά ἀλβαναριά δέν ἄφησαν ψυχή ζῶσα στήν Πελοπόννησο μέχρι πού φτάσαμε στό σημεῖο νά βοηθᾶμε τούς τουρκαλάδες,γιά νά τούς ἀποτελειώσουν καί μετά νά μᾶς σφάζουν ! ! !

      Ἄχ,Διηνέκη δυστυχῶς ἡ ἱστορία μᾶς ἀποδεικνύει πόσο μόνοι εἴμεθα,πάντα καί πόσο πολύ μᾶς ἐκμεταλεύτηκαν ὅλοι τους ! Καί τό ἴδιο συνεχίζουν νά κάνουν...

      Ὄχι,μέ κανέναν τους δέν εἶμαι.Ἀπολύτως μέ κανέναν τους.

      Πάντως εὔχομαι νά διαψευσθῶ καί νά μήν ἔχουμε κακά μπερδέματα.Γιά ἐμένα ἡ συγκεκριμένη κυρία εἶναι ...ὕποπτη.Αύτό μοῦ λέει ἡ διαίσθησίς μου διαβάζονατς τόν βίο της.Ξαναλέω ὅμως,εὔχομαι νά διαψευσθῶ.

      Διαγραφή
    2. Για τον Πάιατ, τον «χασάπη τού Κιέβου», δεν είπες τίποτε. Τέλος πάντων, τα βρήκαν οι τουρκαλάδες με τις ΗΠΑ στη Λιβύη, λέει...

      Άντε, καλό καλοκαίρι νά 'χουμε Πελασγική.
      Α, όσο για τους Ρώσους, αν δεν υπογραφόταν η Συνθήκη τής Αδριανουπόλεως, Ελληνικό Κράτος ΔΕΝ θα ιδρύετο.
      Περί Καποδίστρια, τά 'χεις γράψη τόσες φορές. Τέσπα...

      Διαγραφή
    3. Μά,Διηνέκη σοῦ ἔγραψα :
      Καί γιατί πρέπει νά ἐπιλέξω ἤ τόν ἕναν ἤ τόν ἄλλον; Ὁ κάθε ἕνας κάνει αὐτό πού τόν συμφέρει καί πού θά τόν καταστήσῃ κυρίαρχο τοῦ παιχνιδιοῦ.

      Ἄλλως τε,ἔχω γράψει σχετικῶς ὅπως ἐπίσης δέν εἶναι λίγες οἱ φορές πού ἔχω ἐπισημάνει τόν βρωμερό ῥόλο τοῦ Πάϊατ.Τά γνωρίζεις ἤδη.

      Τώρα ὅσον ἀφορᾷ τήν ἐν λόγῳ συνθήκη πού ἀναφέρεις,γιά πές μου εἰλικρινῶς,ποιός ὡφελήθηκε ἀπό αὐτήν ;Ἡ Ἑλλάς ἡ ὁποία ἤδη βάδιζε πρός τήν ἀνεξαρτοποίησίν της (ὅλοι γνώριζαν πώς μετά τό τέλος τῆς ὀθωμανικῆς αὐτοκρατορίας ἦσαν ἀναγκασμένοι νά δεχθοῦν μία Ἑλλάδα ἀνεξάρτητη.Τό θέμα ἦταν ἡ ἔκτασις/ἐδαφική κυριαρχία της.Καί ἐκεῖ παίχθηκε τό πιό χντρό παιχνίδι,διότι κανείς καί ΠΟΤΕ δέν θέλησε καί δέν θέλει μία Ἑλλάδα ἱσχυρή !) ἤ οἱ σλαυϊκές χῶρες; Μᾶλλον τό δεύτερον.Ἄλλως τε .ετσι λειτουργοῦσε ὁ πανσαλαυϊσμός τῶν Ῥώσσων καί αὐτό φάνηκε καί ἀπό τήν ἐν συνεχείᾳ συνθήκη τοῦ Ἁγίου Στεφάνου καί τήν ὡφέλεια τῶν «ὑαινῶν» τῆς Βαλκανικῆς (βλέπε Βουλγάρους),τούς ὁποίους τόσο πολύ εἶχαν στά ὅπα-ὅπα οἱ Ῥῶσσοι.Τέλος πάντων τά συμφέροντά τους κυττοῦσαν καί πρός τήν κατεύθυνσιν αὐτή ἔχουν τήν «λογική» οἱ ἐπιλογές της. Ὠφελημένοι ἔβγαιναν ὅλοι τους πλήν Ἑλλήνων...!

      Γιά τόν Καποδίστρια...Τόν μόνον γνήσιο καί πραγματικῶς μαχόμενον γιά τήν Πατρίδα,τήν Ἑλλάδα ! Καί αὐτόν τόν πέταξε σάν «στυμμένη λεμονόκουπα» ὁ τσάρος Ἀλέξανδρος,κυριολεκτικῶς ὅμως ἀφοῦ εἶχε ὠφεληθεῖ τά μάλα ! Κατάλαβες Διηνέκη τόν ῥόλον τῶν Ῥώσσων; Μόλις οἱ Ἕλληνες,διά τοῦ Ὑψηλάντου καί τοῦ Καποδίστρια πού τόν ὑποστήριζε ξεκίνησαν ὁργανωμένα τόν ἀγῶνα τους,ἔπεσαν νά τούς φᾶνε ὅλοι !

      Τέλος πάντων εἴμεθα ὅντως ἕνα Ἔθνος ὄχι ἁπλῶς «ἀνάδελφο»,ὅπως πολύ ὁρθῶς ἐπεσήμαινε ὁ Ζαρτζετάκης,ἀλλά καί χωρίς πραγματικούς φίλους.Αὐτή εἶναι ἀλήθεια,ἱστορικῶς ἀπεδεδειγμένη !


      Διαγραφή
  3. https://www.pronews.gr/elliniki-politiki/provocateur/888602_tzpaiat-oi-rosoi-apeiloyn-tin-kriti-esteilan-aeroplana-sti

    Τρελλό αγόρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τό μόνο πού μάς ενώνει μέ τούς Ρώσσους είναι ή θρησκεία, καί εκεί όχι απόλυτα αφού Βαρθολομαίος καί Τζερόνυμο έχουν αναγνωρίσει τήν Ουκρανική εκκλησιαστική διάσπαση από τήν Ρωσσική εκκλησία. Συμφωνώ μέ τήν Πελασγική ότι ό καθ΄ένας κυττά τά συμφέροντά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοιτά η Ελληνική Δημοκρατία τα συμφέροντά της;
      Προσέχτε το τι γράφετε κυρίες μου...

      Διαγραφή
    2. Διηνέκη,νομίζω πώς ἡ συζήτησις ἦταν γιά τούς Ῥώσσους καί τούς Ἀμερικανούς.Ὅσον ἀφορᾷ τά «ἡμέτερα» συμφέροντα καί ἄν αὐτά ἐξυπηρετοῦνται ἀπό τούς «κυβερνῆτες μας» στό ἔγραψα στήν α'ἀπάντησιν :

      Οἱ μαριονέτες πού μᾶς κυβερνοῦν θά κάνουν ἐκεῖνο πού τούς διαταχθεῖ.Ὅπως πάντα ! Ἐξιλαστήρια θύματα στήν ὑπόθεσιν παγκοσμίου κυριαρχίας (εἴμεθα)...

      Βλέπεις πουθενά νά ὑποστηρίζεται κάτι γιά «τήν ἑλληνική δημοκρατία καί τήν ἐξυπηρέτησιν τῶν συμφερόντων της» ; Ἀπεναντίας...

      Διαγραφή
    3. Έχω πάρα, μα πάρα πολλά να πω, ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΧΑΛΑΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ, δεν θα συνεχίσω.
      Οι Ρώσοι, κατά βάθος, ΛΑΤΡΕΥΟΥΝ τους απλούς Έλληνες. Το Ελληνικό Έθνος. Όχι τους ανθέλληνες πολιτικούς μας.
      Από τότε που βαφτίστηκαν Χριστιανοί στον Δνείπερο ποταμό, μάς λατρεύουν.
      Πείτε ό,τι θέλετε.

      Διαγραφή
    4. Διηνέκη,δέν βλέπω κανέναν λόγο πού θά μπορούσαμε νά χαλάσουμε τίς καρδιές μας.Εἰλικρινῶς ! Σέβομαι ἀπολύτως αὐτό πού λές καί πιστεύεις.Τέλος,θά ἐπαναλάβω ὅπως καί στήν α΄ἀπάντησιν σοῦ ἔγραψα :εὔχομαι,πραγματικῶς κι᾿ἀπό τήν καρδιά μου,νά βγῇς ἐσύ ἀληθινός στό τέλος.Γιά τό καλό τῆς Πατρίδος μας καί τοῦ Ἔθνους μας,εὔχομαι νά βγῇ σέ καλό καί ἡ τοποθέτησις τῆς Ζαχάροβα στήν ἐν Ἑλλάδι Ῥωσσική πρεσβεία.

      Γιά ἐμένα αὐτό εἶναι πού μετρᾷ καί μέ νοιάζει :τό καλό τῆς Πατρίδος.

      Διαγραφή
    5. Αγαπητή Σοφία

      μετά λύπης μου θα σου πω ότι καίτοι ομόδοξοι δεν μας συνδέει απολύτως τίποτε με τον συγκεκριμένο λαό. Υπήρξαν πάντοτε αλαζόνες και εχθρικοί απέναντί μας. Αμέτρητες φορές αποπειράθηκαν με ύπουλο τρόπο, το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως και το 'Αγιον 'Ορος να περιέλθουν υπό την διοίκησή τους. Τα φαιδρά "ο Πούτιν είναι ορθόδοξος" "αγωνίζεται γιά την επικράτηση της ορθοδοξίας", "ορθόδοξα τόξα, βέλη, ακόντια" κλπ μου προκαλούν τον γέλωτα. Ο Βολόντια είναι από μανούλα Ιουδαία! Παρατηρείστε την φυσιογνωμία του. Παραπέμπει σε διασταύρωση αλεπούς με σαύρα! ΟΟΟΟΟΟΛΕΣ τις αποφάσεις που έχει σκοπό να πάρει της συζητά πρώτα με το Σανχεντρίν, ιδιαιτέρως δε με τον Αρχιραββίνο της Μόσχας. Από την στιγμή όπου ο ανόητος, μεθύστακας, γελωτοποιός Γέλτσιν (με εντολές άλλων) τον έμπασε στα πολιτικά πράγματα, δεν έπαψε να κάνει πλάτες στους Εβραίους ολιγάρχες. 'Ηταν και παραμένει ένας ασήμαντος καγκεμπίσκος. 'Εκανε αρκετές "υποχωρήσεις" μέχρι του σημείου να βρεθεί στο υψηλό βάθρο. Κάποιοι τον έχουν στο "χέρι"...
      Σε συνέχεια στα περί ομοδόξων να αναφέρω ότι είμαστε καρντάσια και με τους Σέρβους, όμως στο πολύ κοντινό ιστορικό παρελθόν, προσπάθησαν να μας αποσπάσουν εδάφη. Ομόδοξοι είμαστε και με τους Βούλγαρους. Δεν μας έκαναν και λίγα. Το όνομα "Δοξάτο" λέει κάτι;;;; Δεν είμαι της άποψης ότι μιάς και ο άλλος φέρει το τίτλο του "ομοδόξου" θεωρείται παραχρήμα και φίλος μου ή έστω φιλικά διακείμενος προς εμέ! Εδώ οι 'Ελληνες μεταξύ μας και βγάζουμε ό ένας το μάτι του άλλου... φανταστείτε αλλόφυλος! Συμφωνώ απολύτως με τις θέσεις της Πελασγικής στο εισαγωγικό της κείμενο καθώς και με τις απαντήσεις που δίνει στον Διηνέκη. Διάβασα τις απαντήσεις του. Το ύφος του είναι αυταρχικό , του στυλ "ή μ' εμένα ή εναντίον μου"! Δεν καταλαβαίνω γιατί ντε και καλά θα πρέπει να συμφωνούμε όλοι με την ιδέα αυτών που πιστεύουν ότι Ρώσσοι, Πουτίνηδες και Ζαχάροβες δεν έχουν τίποτε άλλο στο μυαλό τους παρά τη σωτηρία της Ελλάδος. Πριτς!!! 'Ετσι νομίζουν;;; 'Οσο γιά τη Συνθήκη της Αδριανουπόλεως όπου γίνεται λόγος να πω ότι δεν αποτελεί πειστικόν επιχείρημα. Τωι καιρώι εκείνωι, το "νταούλι" το χτύπαγε άλλος (βρετανική διπλωματία). Η Ρωσσία, ήθελε δεν ήθελε, δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς. 'Ηταν αρκετά στριμωγμένη. Οι 'Αγγλοι (Στοά) είχαν ανάγκη από τη δημιουργία ενός κράτους-μαϊμού (προτεκτοράτου) όπου θα ανίσχε την κάθοδο των Ρώσσων στο Αιγαίο. Επίσης, γιά να σας δείξω πόσο καθήκια ήταν οι Ρώσσοι διπλωμάτες (δεν ήταν η πρώτη φορά άλλωστε) να σας αναφέρω τη Συνθήκη του Αγίου Στεφάνου που αποτελεί τρόπον τινά τη συνέχεια της Συνθήκης της Αδριανουπόλεως. Στη Συνθήκη του Αγίου Στεφάνου εκτός του ότι έχομε την επικράτηση του Πανσλαβισμού, οι όροι της γιά εμάς τους 'Ελληνες απεδείχθησαν απεχθείς! Να υπενθυμίσω, τέλος, ότι η μανδάμ Ζαχαροπούλου ως πρέσβειρα της Ρασσίσκαγια Φεντεράτσια, έρχεται γιά να υπερασπιστεί τα ρωσσικά συμφέροντα. Περιττό να σας πω δε, που έχει γραμμένα το ελλαδικό (όχι ελληνικό) κράτος, την ελληνοεβραϊκή κυβέρνηση και τον ελληνικό λαό!...

      Διαγραφή
    6. Πάιατ και ξερό ψωμί. Μη μού συγχίζεστε.
      Καταλάβαμε, καταλάβαμε...

      Διαγραφή
    7. ΔΙΗΝΕΚΗ, ΕΝΑΣ ΑΣΧΕΤΟΣ ΕΙΜΑΙ. ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ. ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΟΤΙ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΣ ΤΟ ΑΛΑΘΗΤΟ ΤΟΥ ΠΑΠΙΑ.
      ΕΞΑΛΛΟΥ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΚΑΙ ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ!!

      Διαγραφή
    8. Ἀγαπητέ Ἰωάννη νά μέ συγχωρέσεις ἀλλά δέν θά ἀναρτήσω τό τελευταῖο σου σχόλιον.Ἄν καί στά μέτρα τῆς εὐπρεπείας παρ᾿ὅλα αὐτά εἶναι ἀρκετά αἰχμηρό καί δέν ἐπιθυμῶ τό πρᾶγμα νά ξεπεράσῃ κάποια ὅρια.Στό κάτω-κάτω ἐμεῖς εἴμεθα Ἕλληνες καί πρέπει νά εἴμαστε μονοιασμένοι,εἰδικῶς αὐτούς τούς καιρούς πού εἶναι καί δύσκολοι καί ὕποπτοι...
      Ἐγώ προσπαθῶ νά εἶμαι εὐγενική μέ ὅλους σας διότι δέν ἔχω τίποτα ἀπολύτως νά χωρίσω μαζύ σας,ἀπεναντίας μέ ἑνώνει μέ ἐσᾶς ἡ ἀγάπη γιά τήν Πατρίδα καί νομίζω αὐτό εἶναι ὑπέρ ἀρκετό γιά νά νοιώθουμε ἀδέλφια !

      Σᾶς ἐκτιμῶ ὅλους,καί τό ξέρετε.Καλό ξημέρωμα εὔχομαι ἀγαπητοί μου !

      Διαγραφή
    9. @ ΓΙΩΡΓΟΣ 20 Ιουνίου 2020 - 12:00 π.μ.
      1) Εφ' όσον βρίσκεσαι εδώ, ΔΕΝ είσαι... «άσχετος». Μάλλον εννοείς ότι, είσαι ένας πεπαιδευμένος πολίτης, ο οποίος ΔΕΝ παριστάνει τον «ξερόλα». Μια χαρά. ΔΕΝ είσαι αμαθής.
      2) Δεν γουστάρω τον «χασάπη τού Κιέβου» (ο οποίος υπήρξε και προϊστάμενος τού Ραχωβίτσα μέχρι τον Μάρτιο τού 2020).
      3) Από την Ελλαδίτσα μας, έχει περάση ό,τι το πιο ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ από την Αμερικανική Πρεσβεία. Δεν είναι μόνον ο Πάιατ. Μέχρι κι ο «χασάπης τής Βαγδάτης», ο Σπέκχαρντ έχει περάση από την Αθήνα. Διάβασε πρώτα εδώ: https://www.tovima.gr/2008/11/24/culture/oi-amerikanoi-presbeytes-stin-athina/
      https://www.kathimerini.gr/422831/article/epikairothta/politikh/metra-oikodomhshs-empistosynhs-eixan-proteinei-oi-hpa-to-2009
      https://en.wikipedia.org/wiki/Daniel_Bennett_Smith
      https://hellasjournal.com/2013/06/%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B4%CE%B9%CF%80%CE%BB%CF%89%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%B7-%CE%BD%CF%84%CE%AD%CE%B9%CE%B2%CE%B9%CE%BD%CF%84-%CF%80%CE%B9%CF%81%CF%82-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%84%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B5/
      https://www.huffingtonpost.gr/2016/05/06/politiki-tzefrei-pyat_n_9856504.html
      και συνεχίζουμε...

      Διαγραφή
  5. Αγαπητή Πελασγική,

    Δυστυχώς, την γνώμη μου, εμένα και του κου Δ.Μιχαλόπουλου, για τα Ορλωφικά (και η οποία συνοψίζεται στο εισαγωγικό σημείωμα της κάτωθι αναρτήσεως), κανένας μπλόγκερ δεν την συμμερίστηκε. Αυτό δεν αλλάζει κάτι στο απεριόριστο σέβας μου για σημαντικούς ερευνητές όπως εσύ, ο Εργοδότης και η Φιλονόη, οι οποίοι έχετε διατυπώσει αντίθετες απόψεις.

    https://diodotos-k-t.blogspot.com/2019/01/blog-post_20.html

    Αλλά και σε άλλα θέματα που αφορούν τους Ρώσους και τον πρόεδρο Πούτιν, ταυτίζονται οι απόψεις μας εμένα και τού Διηνέκη.

    Όσο για την Ζαχάροβα.. την εμπιστεύομαι επίσης απόλυτα.
    Άσε που συνοψίζει το.. "τερπνόν μετά του ωφελίμου" 🙂

    Με πολλή αγάπη,

    και στην μεγάλη μου αδυναμία, την Σοφούλα μας (Βλάχου) επίσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέ συγχωρεῖς Κώστα,ἔγραψε κανείς πώς ἡ αἰτία ἀποτυχίας τοῦ Ὀρλωφικοῦ κινήματος δέν ἦταν ἡ μή σωστή ὁργάνωσις;Ἐγώ ἀναφέρθηκα στά μετά ἀπό αὐτό γεγονότα.Εἶναι ψέμματα πώς οἱ τουρκαλάδες κουβάλησαν τά ἀλβαναριά πού λήστευαν,ἔσφαζαν,λεηλατοῦσαν,βανδάλιζαν ἀλλά ἀκόμη καί σκλάβους πουλοῦσαν τοῦς Ἕλληνες τῆς Πελοποννήσου;Ἐπί 9 χρόνια τό ἔκαναν αὐτό μέχρι πού ἀναγκάστηκαν οἱ ἴδιιοι οἱ Ἕλληνες νά συμμαχήσουν μέ τούς τουρκαλάδες γιά νά τούς ἐκδιώξουν καί μετά τό πλήρωσαν μέ τήν ζωή τους (ἔτσι χάθηκε ὁ πατήρ τοῦ Κολοκοτρώνη καί ἄλλα μέλη τῆς οἰκογενείας του καί βεβαίως καί ἄλλοι Ἕλληνες ἀγωνιστές !)
      Εἶναι ψέμματα πώς ὁ Ὀρλώφ κρύφτηκε στήν Πάρο,μετά τήν ναυμαχία στό Τσεσμέ ὅπου ἐπέτυχε σπουδαία νίκη ἐπί τῶν τούρκων μά μήν μπορώντας νά περάσῃ τά Δαρδανέλια. Στήν Νάουσα τῆς Πάρου κρύφθηκε ἐπί μία 4ετία μέχρι πού ὑπεγράφη ἡ συνθήκη τοῦ Κιουτσούκ Καϊναρτζῆ (1774).Τί βοήθεια προσέφεραν στούς Ἕλληνες τῆς Πελοποννησου πού σφαγιάζονταν;

      Τί εἶναι αὐτά πού λές ἀγαπητέ Κώστα; Ἔτσι ἁπλῶς ἕνα :
      τα Ορλωφικά απέτυχαν καθαρά από ανοργανωσιά, λάθη στρατηγικά και δειλίες της τελευταίας στιγμής. Κάποια αφορούσαν τους Έλληνες και κάποια τους Ρώσους.
      τελείωσε τό θέμα ἐκεῖ,ἔτσι; Καί τό μετά; Τό μετά; Ἀδιάφορον ἔ;

      Πόσο εὔκολο εἶναι νά χαρακτηρίζῃς :
      είναι καραμέλα των διαχρονικών προδοτών το ότι "οι Ρώσσοι πάντα μάς πουλούσαν στο τέλος" κλπ, καραμέλα που την υιοθετούν δυστυχώς πολλοί πατριώτες.

      Διαχρονικοί προδότες καί πολλοί πατριῶτες,Κώστα,ἐπεί δή κάποια ἱστορικά γεγονότα δέν μᾶς ἀρέσει νά λέγονται;Κρῖμα εἶναι πού λές τέτοια πράγματα.Πολύ κρῖμα...

      Δέν θυμᾶμαι ποιός ἀγωνιστής εἶχε πεῖ : Ὁ ἕνας μέ τό κόμμα τό ἀγγλικό,ὁ ἄλλος μέ τό γαλλικό καί ὁ ἄλλος μέ τό ῥωσσικό.Κανείς μέ τό ἑλληνικό κόμμα εἶναι;

      Δέν ξέρω ἄν ἡ Ζαχάροβα «συνοψίζει το.. "τερπνόν μετά του ωφελίμου"»,προφανῶς ἐσεῖς οἱ ἄνδρες γνωρίζετε καλλίτερα,ὅμως ὅσον ἀφορᾷ τό : «την εμπιστεύομαι επίσης απόλυτα», ἕνα πρᾶγμα ξέρω :μεγάλη μπουκιά φᾶε μεγάλη κουβέντα μήν λές.

      Ὅπως καί νά ἔχῃ θά σοῦ πῶ αὐτό πού εἶπε καί τοῦ Διηνέκη :Εὔχομαι εἰλικρινῶς,ἀπό καρδιᾶς,νά βγοῦν ἀληθινές οἱ ἐλπίδες σας.Ὅταν πρὄκειται γιά τό καλό τῆς Πατρίδος μας μόνον τά καλλίτερα εὔχομαι καί ἐπιθυμῶ.Μακάρι αὐτά νά ἔρθουν ἀπό αὐτή τήν τοποθέτησιν τῆς κ. Ζαχάροβα. ΜΑΚΑΡΙ ! ! !

      Διαγραφή
    2. Με τον Πάιατ πάντως, τα πήγαμε... πρύμα. Κούκλα. Τέλεια.
      Μάς αγάπησε πολύ αυτό το αγόρι...

      Διαγραφή
    3. Διηνέκη εἰδικῶς τόν Πάϊατ,τοῦ ἔχω ἀλλάξει τά φῶτα,στήν κυριολεξία :

      https://sxolianews.blogspot.com/search?q=%CE%A0%CE%AC%CF%8A%CE%B1%CF%84+

      Σέ παρακαλῶ,μήν μοῦ τήν λές συνεχῶς γιά ἕνα ἄτομον πού γνωρίζεις πάρα πολύ καλῶς πώς τό σιχαίνομαι.Καί αὐτόν καί τόν ῥόλο του τόν βρωμερό (μέ ὅποιες κυβερνήσεις εἴτε ἐντός εἴτε εἰς τά ΗΠΑ ).
      Ὅπως ἐπίσης γνωρίζεις πολύ καλῶς τήν ἐκτίμησίν μου στό πρόσωπό σου.

      Καλό ξημέρωμα νά ἔχῃς σοῦ εὔχομαι.

      Διαγραφή
  6. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΕΛΕΓΕ Ο ΠΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗΘΙΝΗ ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΗΛΙΟΥ ΟΤΙ ΡΩΣΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΕΛΑΣΓΙΚΗ ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΕΙΣ ΤΟΣΟ ΤΟ "ΠΑΝ ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ" ΣΤΙΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΡΑΦΗ ΣΟΥ; ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ.
    ΣΕΒΑΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή