" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Τρίτη 23 Ιουλίου 2019

Πῶς συνδέονται οἱ ἐλπίδες τοῦ Βορίδη μέ τά ἐβραϊκά σχέδια ;


Είμαι πολύ χαρούμενος για την επίσκεψή μου αυτή αλλά και για το γεγονός ότι ο κ. Πρόεδρος και ο κ. Γραμματέας μοιράστηκαν μαζί μου σχέδια που έχουν για το μέλλον τα οποία ελπίζω ως ελληνική πολιτεία να τα υποστηρίξουμε 

Η επίσκεψη μου στο Εβραϊκό Μουσείο Ελλάδος σηματοδοτεί και την ανάγκη μου να εκφράσω μια συγγνώμη προς τον Εβραϊκό λαό επειδή στο παρελθόν και ο ίδιος προσωπικά καλλιέργησα πολιτικές και προσωπικές σχέσεις με αρνητές του Ολοκαυτώματος.Ενός εγκλήματος κατά της ανθρωπότητας, που εκτέλεσαν οι ναζί εξοντώνοντας  6.000.000 Εβραίους
Είμαι ο μόνος Έλληνας πολιτικός που έχει αρθρογραφήσει υπέρ της μεταφοράς της Ελληνικής Πρεσβείας από το Τελ Αβίβ στην Ιερουσαλήμ

Είμαι ο μόνος Έλληνας πολιτικός που υποστηρίζει τη σύναψη αμυντικής και όχι μόνο στρατηγικής συμμαχίας με το Ισραήλ


Είμαι ο μόνος Έλληνας πολιτικός που έχει τοποθετηθεί εναντίον της καταδίκης του Ισραήλ για τα περιστατικά στη Γάζα


Αν όμως αυτά δεν αρκούν -και φαίνεται πως δεν αρκούν- για να διαλύσουν τις ανησυχίες της Κοινότητας, τότε ευελπιστώ πως η αξιολόγηση των μελλοντικών πράξεων μου θα μπορέσει να το επιτύχει


Προς άρση λοιπόν οποιασδήποτε αμφιβολίας, αποκηρύσσω κάθε πράξη, παράλειψη ή ανοχή μου σε πράξη τρίτου που θα μπορούσε να εκληφθεί ως αντισημιτική ή νεοναζιστική.

Γιά τί εἴδους μελλοντικά σχέδια συζήτησαν καί ὁ Μαυρουδῆς δεσμεύτηκε,στούς Μάτσα καί Ἐλιέζερ ; ! ! ! 
Είμαι πολύ χαρούμενος για την επίσκεψή μου αυτή αλλά και για το γεγονός ότι ο κ. Πρόεδρος και ο κ. Γραμματέας μοιράστηκαν μαζί μου σχέδια που έχουν για το μέλλον τα οποία ελπίζω ως ελληνική πολιτεία να τα υποστηρίξουμε 

Τί κακό ἑτοιμάζουν; ...


Ἡ Πελασγική

4 σχόλια:

  1. ειναι ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ ΟΣΦΥΟΚΑΜΠΤΕΣ ΟΙ ΤΥΠΟΙ...... ΜΙΛΑΜΕ ΓΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΡΕΖΙΛΙΚΙΑ.....Κ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ...ΑΥΤΟΥΣ.....ΑΛΛΗΛΕΝΔΕΤΑ ΑΥΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἡ οὐσία εἶναι,ἀγαπητέ avdargor,πώς αὐτοί ἀποδεικνύουν,ἀδιαλείπτως,τήν «περιούσια» ὕπαρξίν τους μέσῳ τῆς ὁποίας δημιουργοῦν μόνον δούλους ! Ἐάν αὐτό δέν μποροῦν νά ξεστραβωθοῦν καί νά τό κυττάξουν κατάματα,οἱ Ἕλληνες,εἶναι ἄξιοι τῆς μοίρας τους ἡ ὁποία ἔχει ἕνα μόνον προορισμόν : τόν ἀφανισμόν τους...

      Σ᾿εὐχαριστῶ !

      Διαγραφή
  2. ΜΑΚΟΥΛΗ ΞΕΧΑΣΕΣ ΠΟΥ ΦΟΡΟΥΣΑΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΡΑΧΙΟΝΙΟ
    ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΚΥΛΩΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΣΕ ΣΥΝΕΣΤΙΑΣΗ (ΚΕΝΤΡΟ ΡΟΔΑ)
    ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ
    ΔΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΟΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΝ
    ΕΧΑΣΑ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ
    ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΙ
    ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΡΝΗΘΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΥΤΗ ΑΛΗΘΕΙΑ
    ΘΑ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΝΕΚΡΟΥΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ
    ΠΙΣΤΟΙ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗΝ ΙΔΕΑ
    ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΗΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΝ
    ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἀγαπητέ μου Pandonοs,αὐτά δέν κοινοποιοῦνται...

      Γιά πολλούς λόγους,ξέρεις...

      ΕΠΕΝ ! Μοῦ θύμισες τόν πατέρα μου...

      Νά εἶσαι πάντα καλά !

      Διαγραφή