" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Κυριακή 14 Ιουλίου 2019

Τό ἀπαίτησε ὁ Ἐλιέζερ καί ὁ Μαυρουδῆς ἔτρεξε νά τόν ...ἰκανοποιήσῃ


Ἐχθές,τόν εἴχαμε μετεξεταστέον γιά τόν Σεπτέμβριον,μά ὁ Μαυρουδῆς βιάζεται. Λές νά ἐπίκειται ἐπίσκεψίς του,πρός Ἰσραήλ μεριά,ὀσονούπω ; ! ! ! 



Φαντάζομαι πώς τό ΚΙΣ καί ὁ ἑβραϊσμός,ὄχι μόνον τῆς ἑλλαδικῆς,πρέπει νά εἶναι πλέον ἰκανοποιημένοι ἀπό τόν Μαυρουδῆ Βορίδη,ἀφοῦ μετά τήν ἀπαίτησιν τοῦ Γ.Γ. τοῦ Κεντρικοῦ Ἰσραηλιτικοῦ Συμβουλίου,Β. Ἰσαάκ Ἐλιέζερ,μέσῳ ῥαδιοφώνου,νά «ἀποκηρύξῃ τό ἀντισημιτικό παρελθόν του»,δέν ἔχασε καιρό καί τό ἔπραξε ΑΜΕΣΑ ! 

Ἰδού ὁλόκληρη ἡ Δήλωσις Ἀποκηρύξεως Ἀντισημιτικοῦ Παρελθόντος,ἀπό τόν Μαυρουδῆ ἤ Μάκη Βορίδη : 

Βίκτωρ Ἰσαάκ Ἐλιέζερ 
«Ο Γενικός Γραμματέας του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου κ. Βίκτωρ Ελιέζερ, σε συνέντευξή του σε ραδιοφωνικό σταθμό, με κάλεσε δημόσια να αποκηρύξω το αντισημιτικό παρελθόν μου. Ουδέποτε έχω υπάρξει αντισημίτης. Έχω όμως πολυετή πολιτική θητεία σε πολιτικά κόμματα και οργανώσεις του εθνικιστικού χώρου και έχω συνυπάρξει πολιτικά με ανθρώπους που είχαν τέτοιες απαράδεκτες ιδέες.

Προς άρση λοιπόν οποιασδήποτε αμφιβολίας, αποκηρύσσω κάθε πράξη, παράλειψη ή ανοχή μου σε πράξη τρίτου που θα μπορούσε να εκληφθεί ως αντισημιτική ή νεοναζιστική. Επιπροσθέτως να γνωστοποιήσω στον κ. Ελιέζερ τα ακόλουθα, ελπίζοντας ότι θα κατευναστούν οι ανησυχίες που εξέφρασε:

1. Ως μέλος της κοινοβουλευτικής συνέλευσης του ΟΑΣΕ, σε συνεννόηση με τους συναδέλφους μου της Knesset, του Ισραηλινού Κοινοβουλίου, έχω τρεις διαδοχικές χρονιές εισηγηθεί την απόρριψη του αιτήματος της Παλαιστινιακής Αρχής να καταστεί μέλος της κοινοβουλευτικής συνέλευσης και αδιάστικτα και συστηματικά υποστηρίξει την καταδίκη του αντισημιτισμού. Οι Ισραηλινοί συνάδελφοί μου γνωρίζουν.

2. Έχω μιλήσει στο κοινοβούλιο εναντίον του λεγόμενου αντιρατσιστικού νόμου, αναγνωρίζοντας ως μόνο θετικό του σημείο την ποινικοποίηση της αρνήσεως του Ολοκαυτώματος (βλ. και σχετ. επιστολή μου στο ΚΙΣ από 7-6-2013)

3. Είμαι ο μόνος Έλληνας πολιτικός που έχει αρθρογραφήσει υπέρ της μεταφοράς της Ελληνικής Πρεσβείας από το Τελ Αβίβ στην Ιερουσαλήμ (βλ. Άρθρο μου στην Καθημερινή 5-3-2018).



4. Είμαι ο μόνος Έλληνας πολιτικός που υποστηρίζει τη σύναψη αμυντικής και όχι μόνο στρατηγικής συμμαχίας με το Ισραήλ (βλ. The press project «Κανόνες εμπλοκής απέναντι στην Τουρκία και στροφή στο Ισραήλ ζητά ο Βορίδης»).

5. Είμαι ο μόνος Έλληνας πολιτικός που έχει τοποθετηθεί εναντίον της καταδίκης του Ισραήλ για τα περιστατικά στη Γάζα (βλ. bankingnews.gr μετά από δηλώσεις μου στο ραδιόφωνο 24/7, 2-4-2018).

Μετά ταύτα, ελπίζω οι όποιες ανησυχίες να έχουν διασκεδαστεί».

Ναί,τό πόσο διασκεδάζουν μέ τήν ὑποτέλειά σου,δέν λέγεται ! Νά εἶσαι σίγουρος γι᾿αὐτό...

Καἰ,τί «σεντόνι» εἶναι αὐτό ; Τόν φουκαρᾶ,τί ἀγωνία κι᾿αὐτή περί ἀποδείξεως τῆς φιλοσιωνιστικῆς του,πλέον,πορείας;

Ἄς τά δοῦνε αὐτά,κάποιοι πού ἀφελῶς πίστεψαν (ἄρα καί ψήφισαν) καί ἀκόμη πιό ἀφελῶς πιστεύουν,πώς ὁ Κούλης καί οἱ σύν αὐτῷ,θά κυβερνήσουν εἰς ὥφελος τῆς χώρας !

Ποῖον ὥφελος,ἀλήθεια,ἐξυπηρετεῖ μία παρόμοια δήλωσις; Μᾶλλον τοῦ προσωπικοῦ,ἀφοῦ ἄνευ ἐγκρίσεως τῶν περιουσίων,προκοπή καί χαΐρι στήν ἑλλαδική πολιτική κανείς δέν βλέπει. Κῦττα τό Ἀδωνάϊ ...

Λοιπόν,πολύ κοντά εἶσαι Μαυρουδῆ μου,πολύ κοντά στόν ἔπαινον ΚΑΙ ἐσύ...

Πέρασε τίς ἐξετάσεις μέ ἄριστα τό Ἀδωναΐ καί τώρα λαμβάνει τόν ...ἔπαινον !

Ἡ δήλωσις ἀπό ἐδῶ

Ἐν τάξει,ΞΕΠΛΥΘΗΚΑΝ ὅλοι  ! Ὁ Καρατζαφέρης ξέρει ἀπό ...μπουγάδα. Ἔμ,τζάμπα τόσος κόπος νά εἰσαχθῇ στήν ...Λέσχη Ἀθηνῶν ; 

Ἡ Πελασγικἠ

3 σχόλια:

  1. «Ἐχθές,τόν εἴχαμε μετεξεταστέον γιά τόν Σεπτέμβριον,μά ὁ Μαυρουδῆς βιάζετε».
    Βιάζεται παρακαλώ.
    =========================
    βιάζομαι
    βιάζει / βιάζῃ
    βιάζεται
    βιαζόμεθα
    βιάζεσθε
    βιάζονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΘΑ ΣΕ ΣΤΙΨΟΥΝ ΣΑΝ ΛΕΜΟΝΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΟΝ ΚΑΛΑΘΟΝ
    ΤΩΝ ΑΧΡΗΣΤΩΝ ΜΑΥΡΕ ΜΟΥ ΜΑΥΡΟΥΔΗ
    ΠΗΡΕΣ ΛΑΘΟΣ ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΚΑΚΟΜΟΙΡΕ ΜΑΚΟΥΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή