" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Προσπαθούν να υποκλέψουν την ψήφο μας, με ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ !!!


Δυστυχώς,οι κακές συνήθειες συνεχίζουν να ταλανίζουν τον τόπο μας! Πανικόβλητοι οι γνωστοί απατεώνες πολιτικοί του συστήματος που μας βύθισε στο ΜΑΥΡΟ ΣΚΟΤΑΔΙ και την καταστροφή της χώρας, έχουν εξαπολύσει τα "μαντρόσκυλά" τους, αλλά και κάποιους απο-βλακωμένους που τους έχουν δεμένους χειροπόδαρα δια βίου, να κλέψουν την ψήφο των πολιτών! 

Μια τέτοια ΚΑΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ είχα εχθές, σε ναυπλιώτικο δρόμο, όταν κάποιος (σοβαρός και αξιόλογος -μέχρι εχθές-) φίλος ρωτώντας με αν έχει βρει δουλειά ο άνδρας μου,έκανε το ΑΤΟΠΗΜΑ, με την πρόταση που είχε έτοιμη να μου προσφέρει!!!
" Άν, σε πάω στον τάδε (γνωστό υποψήφιο της Ν.Δ. στον Νομό Αργολίδος) και δώσει δουλειά στον άνδρα σου, θα ψηφίσετε Ν.Δ.; " , μου είπε.
Ευτυχώς συνήλθα πολύ γρήγορα από το σάστισμα ( μαζί με τον εν λόγω φίλο, πριν λίγο καιρό συμφωνούσαμε σε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ σχετικά με την κατάσταση που βιώνουμε ως Έλληνες), για να του απαντήσω ένα ΟΧΙ όπως του Μεταξά, το οποίο μάλιστα το επανέλαβα πεντάκις, για να το καταλάβει!!!
Βέβαια στην παρατήρησή μου πώς είναι δυνατόν να μου κάνει τέτοια πρόταση,αλλά και στην έκπληξή μου για την πρόθεσή του να ψηφίσει αυτά τα ΠΡΟΔΟΤΙΚΑ ΡΕΜΑΛΙΑ, μου απάντησε πως η περίπτωσή του είναι ...ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ και είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ !!! 

" Εμείς, " του είπα, " με το ζόρι καταφέρνουμε τα άκρως απαραίτητα,αλλά ΔΕΝ ΠΟΥΛΙΕΜΑΙ, και εσείς,που δεν θα έλεγα πως έχετε ανάγκη,πώς το κάνετε αυτό και τους ξαναψηφίζετε;"   

"Είναι ιδιαίτερη η περίπτωσή μου", επανέλαβε... 

Ναι ιδιαίτερη, είμαι ΣΙΓΟΥΡΗ, αλλά πρός ψυχολογική διερεύνηση... 

Φίλοι μου, μην τους αφήσετε σε χλωρό κλαρί! Κάψτε τους όλους, μαυρίστε τους ΑΦΑΝΕΙΣΤΕ τους ! 

Δεν μπορεί να έχουμε πάλι στο κεφάλι μας, τα λαμόγια, τους αλήτες, τους κλέφτες, τους ΠΡΟΔΟΤΕΣ !!! 
Πάνω από όλα η ΠΑΤΡΙΔΑ μας και ο ΛΑΟΣ μας !!!

Βλάχου Λία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου