" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Σάββατο 22 Αυγούστου 2020

Ἐπεί δή,« ὁ πολιτισμός ἔχει τήν δική του ταυτότητα στό Ναύπλιο»


«Ο πολιτισμός και ο αθλητισμός στο δήμο μας έχουν τη δική τους ταυτότητα» Μαρία Ῥάλλη,πρόεδρος  Δ.Ο.Π.Π.Α.Τ.  ( Δημοτικός Οργανσιμός Πολιτισμού - Περιβάλλοντος - Αθλητισμού - Τουρισμού ) 

Ἡ ἀνακοίνωσις καί ὁ τῖτλος τῆς «πολιτιστικῆς» ἐκδηλώσεως στό Ναύπλιον :

ἐδῶ
Σύγχρονη Τέχνη σε δημόσιο χώρο ! (πεζόδρομος Βασιλέως Κωνσταντίνου ) Οι πρώτες σκέψεις και οι πρώτοι στόχοι μας παίρνουν σάρκα και οστά....

" Ούτε που μας δόθηκε μία εξήγηση για το άρωμα των λουλουδιών..."

Με αυτόν τον στίχο από τους Διαλόγους του Νίκου Καρούζου,14 σύγχρονοι καλλιτέχνες οικειοποιούνται τον πεζόδρομο και επιχειρούν μια αναπαράσταση της αλληλοεισχώρησης φυσικού και αστικού τοπίου,με διάμεσο μια τέχνη ανοιχτή και προσβάσιμη για όλους.

Συγχαρητήρια στην επιμελήτρια της έκθεσης κ. Φαίη Τζανετουλάκου και σε όλους τους καλλιτέχνες που συμμετέχουν με εξαιρετικές δημιουργίες!

Ιδιαίτερα συγχαρητήρια και προσωπικές ευχαριστίες στην κ.Vasiliki Sagkioti για την καθοριστική συμβολή της και σε αυτή την έκθεση.

Σήμερα έγινε μια καλή αρχή !

Με στόχο να φτάσουμε στην αρχική μας πρόταση - δέσμευση να γίνει η πόλη μας Εικαστικός Προορισμός του καλοκαιριού,θα δουλέψουμε μεθοδευμένα και με κάθε τρόπο θα στηρίξουμε τους ανθρώπους της τέχνης της πόλης μας !

Ο Δήμος Ναυπλιέων και το Europe Direct Δ.Ναυπλιέων σε συνεργασία με τον Δ.Ο.Π.Π.Α.Τ.  ( Δημοτικός Οργανσιμός Πολιτισμού - Περιβάλλοντος - Αθλητισμού - Τουρισμού )  δίνουν νέα διάσταση και πνοή στην Τέχνη.

"Nαύπλιο by Art "  (ἐδῶ)

Γιγάντιες μεταλλικές κατσαρίδες αρχίζουν να διεκδικούν την αυτονομία τους ενώ προσπαθούν να επιβιώσουν με κάθε τρόπο και τίμημα, μέσα από μια φιλοσοφία ζωής που υιοθετεί ως μότο το «Όχι θα κάτσω να σκάσω…» Από τον πολιτογραφημένο Ναυπλιώτη γλύπτη Francesco Moretti ( ἀπό ἐδῶ)
Άντιλαμβάνεστε ποιοί εἶναι οἱ «στόχοι τους»,πού ἀπό κάτι τέτοιο λαμβάνουν σάρκα καί ὁστά; Καί βεβαίως ὁ πᾶς εἷς μπορεῖ νά φαντασθῇ τί μέλλει νά συντελεσθῇ μέσα ἀπό αὐτό τό ...δημιουργηθέν τερατούργημα !

Κωνσταντίνος Δερβένης και Φαίη Τζανετουλάκου πρεσβευτές στις σύγχρονες τάσεις και προτάσεις στον καλλιτεχνικό χώρο
Ἄ ναί,μπορεῖ νά μᾶς τό πῇ ἡ ὑπεύθυνη τοῦ «ὑπαιθρίου μουσείου»,ἡ Φαίη ( ναί Φαίη,γύρευε ἀπό ποιό ὄνομα προέρχεται...) Τζανετουλάκου ἡ ὁποία τυγχάνει Διδάκτωρ Ἱστορίας τῆς Τέχνης στό ΑΠΘ  (ἐδῶ)  ! Μία ...ἐπιστήμων καί μάλιστα διδάκτωρ στήν ἱστορία τῆς τέχνης,δέν εἶναι ὅ,τι κι᾿ὅ,τι...
Μήν ξεχάσω,εἶναι καί μέλος τοῦ προεδρείου τῆς AICA Hellas. Τί εἶναι αὐτό;


«καλλιτέχνημα» ἀπό ἔκθεσιν τῆς AICA ΕΛΛΑΣ (ἐδῶ)
Το Σωματείο AICA ΕΛΛΑΣ είναι το Ελληνικό Τμήμα της Διεθνούς Ένωσης Κριτικών Τέχνης, της AICA (Association Internationale des Critiques d’Art), η οποία βρίσκεται υπό την αιγίδα της UNESCO, με έδρα το Παρίσι...

Το Σωματείο ιδρύθηκε το 1949 με πρωτοβουλία ορισμένων από τους επιφανέστερους ανθρώπους των γραμμάτων και των τεχνών. Η αρχική του επωνυμία ήταν «Ελληνικό Τμήμα της Διεθνούς Ένωσης Τεχνοκριτών»...

βραβευμένο ἀπό τήν AICA ΕΛΛΑΣ,«καλλιτέχνημα». Ὅ,τι καταλάβατε,κατάλαβα... (ἐδῶ)
...Οι σκοποί της Ένωσης Κριτικών Τέχνης AICA HELLAS είναι εναρμονισμένοι με τους σκοπούς της Διεθνούς AICA, έτσι ώστε η προώθηση και ανάπτυξη της κριτικής και της ιστορίας της τέχνης, όπως και η προστασία των ηθικών και επαγγελματικών συμφερόντων και δικαιωμάτων των μελών της να αντανακλά τα σύγχρονα αιτήματα του πνευματικού κόσμου σχετικά με την ενίσχυση κάθε δραστηριότητας και πρότασης εργασίας, που αποσκοπεί να συμβάλει στην αμοιβαία προσέγγιση των διαφορετικών πολιτισμών. (ἐδῶ)

Καί τί λέει ἡ Δρ. γιά τήν συγκεκριμένη ἔκθεσιν;

Δήμαρχος,Τζανετουλάκου,ὁ καλλιτέχνης τῶν στοιβαγμένων καφασιῶν καί λάτρεις τῆς «τέχνης»,προσηλωμένοι στό «καλλιτεχνικό δημιούργημα» ! 
...το ενδιαφέρον εντοπίζεται στη συγκινησιακή δυνατότητα της τέχνης να κατανοεί και να ερμηνεύει τις επιλογές του ανθρώπου που αφορούν τη δόμηση του κοινωνικού του χώρου αλλά και τα αδιέξοδα που δημιουργούνται όταν αυτές οι επιλογές είναι επιβεβλημένες από τις σύγχρονες συνθήκες μαζικοποίησης σε αντιδιαστολή με τη βαθιά, αρχέγονη ανάγκη του για αρμονική συνύπαρξη με το φυσικό περιβάλλον.

Αναπόφευκτα, δύο θεματικές ενότητες μοιάζουν να δημιουργούνται από μόνες τους- η πόλη ως θραύσμα και η φύση ως ο συνδετικός ιστός που αναδημιουργείται διαρκώς για να επουλώνει τα τραύματα της αποκοπής.

Μπορεῖς,ἐάν δέν εἶσαι «καλλιτέχνης»,νά δημιουργήσῃς κάτι παρόμοιο; ...
«Βαθιά αποξενωμένος από την φυσική του υπόσταση, ο σύγχρονος άνθρωπος βιώνει μία σχάση εαυτού. Από τη μία μεριά φέρει την ανάμνηση της καταγωγικής του οικειότητας με το φυσικό του περιβάλλον, η οποία πλάθεται και εξιδανικεύεται στο μυαλό, ως μια νοητή ανάγκη για επιστροφή σε έναν πρότερο, αγνότερο τόπο και τρόπο διαβίωσης, και από την άλλη βάλλεται από μία επίπλαστη ακόμα πιο έντονη ανάγκη για όλο και περισσότερη απόδοση μέσα από την πλήρη αυτοματικοποίηση της λειτουργίας του σε ένα σύγχρονο αστικό περιβάλλον όπου όλα κινούνται με ιλιγγιώδεις ρυθμούς, σε ένα τεχνητά κατασκευασμένο τοπίο


Δέν ἔχει σημασία ἐάν τό σπίτι τοῦ ἀείμνηστου ποιητοῦ Νίκου Καρούζου,εἶναι μές στό μαῦρο χάλι κι᾿ἐτοιμόρροπο,σημασία ἔχει πού τοποθετήθηκαν τά «καλλιτεχνήματα» καί φωτίσθηκαν μήπως καί διαφύγουν τῆς προσοχῆς μας ! 
Πώς έχουμε εγκλωβιστεί μέσα στις ασφυκτικές δομές μίας κοινωνίας που παράγει και καταναλώνει περισσότερη ύλη από ότι σκέψη; Πώς μπορούμε να διαρρήξουμε τα στεγανά μίας συμ-βίωσης σε ένα αντι-βιωτικό περιβάλλον; Πώς η τέχνη μπορεί να λειτουργήσει ως ο μεγάλος Συν- και Υπο-κινητής, ανοίγοντας παράθυρα σε έναν κόσμο όπου θα υπάρχει χρόνος να εξηγηθούν ποιητικά και να βιωθούν ουσιαστικά τα μυστήρια και τα θαύματα της ζωής;».
( ἀπό ἐδῶ)

Δῆλα δή,τί θέλει νά πῇ ἡ βολιώτισσα πού μᾶς ἦρθε τό Ναύπλιον ὡς ἡ πλέον εἰδικός νά μᾶς δώσῃ τό «πολιτιστικό φῶς» :


Καί ἡ ὑπόσχεσις γιά ἔνα τέτοιο «πολιτιστικό μέλλον» ( κοκορίκοοοο) στό Ναύπλιο,ἀπό τήν πρόεδρο ΔΟΠΠΑΤ Ναυπλίου,Μαρία Ῥάλλη,ἀπό τήν ἐπίσημον ἱστοσελίδα τοῦ ὀργανισμοῦ :

Μαρία Ῥάλλη,ἡ ξανθιά ἐκ δεξιῶν τῆς Γιάννας (φωτό)
Ο Δημοτικός Οργανισμός Πολιτισμού, Αθλητισμού, Τουρισμού και Περιβάλλοντος του Δήμου Ναυπλιέων δεν χρειάζεται συστάσεις. Το ποιοτικό αποτύπωμα του είναι ισχυρό, αναγνωρισμένο και χαίρει υψηλής εκτίμησης από όλους όσοι συνεργάστηκαν μαζί του.

Η νέα διοίκηση καταθέτει σήμερα τη δική της πολιτιστική πρόταση, επιλέγοντας τον πολιτισμό ως ένα από τα πλέον ασφαλή μονοπάτια υπέρβασης κάθε διαφοράς και κρίσης. Για μας, ο Πολιτισμός, ο Αθλητισμός και το Περιβάλλον είναι οι πιο ασφαλείς γέφυρες σύνδεσης όλων των λαών, είναι η κοινή μας γλώσσα, είναι τα ευγενή αισθήματα που μοιραζόμαστε, ως εγγύηση προόδου κι εξέλιξης.

Ο πολιτισμός και ο αθλητισμός στο δήμο μας έχουν τη δική τους ταυτότητα

«Πολιτισμός καί ἀθλητισμός στό Ναύπλιο ἔχουν τήν δική τους ταυτότητα»,πολύ σωστά ! Ἀξέχαστος ὁ 2ος Μαραθώνιος ! 
Κι αυτή παραμένει αναλλοίωτη και ανέγγιχτη από κάθε φθορά γιατί την υποστηρίζουμε όλοι με επιμονή και συνειδητή διάθεση αναβάθμισης της πολιτιστικής κουλτούρας του τόπου μας, με τη συνδρομή του ντόπιου καλλιτεχνικού δυναμικού και εξαιρετικές συνεργασίες με σχήματα και φορείς που υπηρετούν τον ποιοτικό πολιτισμό, την ευγενή άμιλλα αλλά και την προστασία του περιβάλλοντος, από όλη την Ελλάδα.

...Με αυτές τις σκέψεις σας καλούμε να συνταξιδέψετε σε αυτή την πολιτιστική πανδαισία και με οδηγό το ένστικτο και την καλή σας διάθεση να στηρίξετε την προσπάθεια μας να αναδειχθεί και να ανελιχτεί ο Δήμος μας μέσα από την Τέχνη, τον Πολιτισμό και τον Αθλητισμό του.(ἐδῶ)


Τί προμηνᾶνε ἄρα γε; ...

Σημείωσις : Ἀπαραίτητο νά ξαναδιαβάσουμε

Ὅταν ἡ CIA καί οἱ Ῥοκφέλερ διέδωσαν τήν μοντέρνα τέχνη

Γνοφώδες μῖσος ...

Ἡ ἄσχημη τέχνη εἶναι καί ἀνήθικη



Ἡ Πελασγική

13 σχόλια:

  1. Υποθεστω πως χτιζω με 2 κουραδες ενα σωρο και το ονομαζω μαυρο χιονι. Παλι θα ειναι ενας σωρος απο 2 κουραδες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἐκεῖ εἶναι τό θέμα :δέν θέλουν νά σέ πείσουν πώς οἱ κουράδες δέν εἶναι κουράδες,ἀλλά πώς οἱ κουράδες εἶναι τέχνη !

      Ἤ ἀλλιῶς :1+1=3 ! ! !

      Καλησπέρα ἀγαπητέ μου !

      Διαγραφή
    2. Όταν οι ίδιοι είναι κουράδες, τί περιμένουμε; Καλλιγραφία από της μυλωνούς τον κώλο;

      Διαγραφή
  2. Look,look one b@st@rds goes in another comes out(the good,the bad and the ugly απο το 19 λεπτό εώς το 23 περίπου ,με ποιόν μοιάζει ο σερίφης ;).Κάθε έργο ψεύτικης τέχνης που επαινείται απο τους κριτικούς είναι μια πύλη μέσα απο την οποία οι 《υποκριτές της τέχνης》 μπαίνουν στο μυαλό μας.
    Η πραγματική τέχνη μόνο σπάνια μπορεί να δημιουργηθεί ακόμα και από έναν πραγματικό καλιτέχνη.Η ψευτίκη τέχνη όμως μπορεί να παράγεται ασταμάτητα απο τεχνίτες ,σύμφωνα με της επιταγές της αγοράς, μα και αυτών που θέλουν να μπούν στο μυαλό μας.Τι να πεί κανείς για τα συναισθήματα αυτών των καλιτεχνών της ανάρτηση σας ,οι εικόνες τα λένε όλλα.
    Σας ευχαριστούμε για όλλα, Ο Τριαδικός Θεός να σκεπάζει την Πατρίδα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ό κανιβαλισμός τής ψυχής μας από άσχημους ανθρώπους μέ άσχημες εκφράσεις τέχνης καί πολιτισμού μέ απώτερο σκοπό τήν στρέβλωση τού νού μας από ότι ωραίο καί φυσικό ώστε νά οδηγηθούμε στό ανώμαλο καί άνοο τού νέου θαυμαστού κόσμου πού μάς ετοίμασαν μακριά από Τόν Θεό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἀγαπητή Σοφία,τό σχόλιό σου μαζύ μέ αὐτό τοῦ ἀγαπητοῦ 9:57,εἶναι ἀκριβῶς τό νόημα καί ἡ οὐσία αὐτοῦ πού θέλουν νἀ ἐπιτύχουν οἱ νεοταξίτες σατανάδες,μέσῳ τῆς «μοντέρνας τέχνης».

      « μέ απώτερο σκοπό τήν στρέβλωση τού νού μας από ότι ωραίο καί φυσικό ώστε νά οδηγηθούμε στό ανώμαλο καί άνοο τού νέου θαυμαστού κόσμου πού μάς ετοίμασαν μακριά από Τόν Θεό»

      «Κάθε έργο ψεύτικης τέχνης που επαινείται απο τους κριτικούς είναι μια πύλη μέσα απο την οποία οι 《υποκριτές της τέχνης》 μπαίνουν στο μυαλό μας.Η πραγματική τέχνη μόνο σπάνια μπορεί να δημιουργηθεί ακόμα και από έναν πραγματικό καλιτέχνη. »

      Ἔτσι ἀκριβῶς !

      Γνοφώδες τό μῖσος,ὅπως ἐπακριβῶς τό χαρακτηρίζει καί ὁ Διηνέκης.

      Σᾶς εὐχαριστῶ πάρα πολύ,μοῦ εἶστε ΟΛΟΙ πολύ,μά πολύ σημαντικοί !

      Υ.Γ. Καί κῦττα νά δῆς,τό δημοσιεύσατε,καί οἱ δύο,τήν ἴδια στιγμή :9:57 !

      Σύμπτωσις;

      Διαγραφή
    2. Τα λόγια δεν είναι δικά μου (τουλάχιστον όχι όλλα)αξιότιμη κυρία τα διάβασα στο τι είναι τέχνη του τολστόι ,ο οποίος όμως γράφει επίσης στο ίδιο βιβλίο ,οτι οι Έλληνες ήταν ένας μικρός λαός δουλοκτητικός και ανήθικος(τουλάχιστον έτσι μεταφράστηκε όμως παραδέχεται σε άλλο βιβλίο του ότι η πρώτοι σποροι του χριστιανισμού έπεσαν από τους πυθαγόρειους,στωικούς και Έλληνες σοφούς).Η θρησκευτική τέχνη που εκπροσωπεί η κυρια Σοφία Βλάχου μα και το ιστολόγιο της , ειναι πραγματική τέχνη .Ενας απλός αναγνώστης σας είμαι τίποτα περισσότερο και είναι τιμή μου.

      Διαγραφή
    3. Καί ἐμένα τιμή μου εἶναι νά ἔχω τέτοιους ἀναγνῶστες !

      Εὐχαριστῶ πάρα πολύ ἀγαπητέ μου. Τό ἴδιο εὐχαριστῶ πολύ καί τήν Σοφία,τῆς ὁποίας ἡ τέχνη ὄχι ἁπλῶς εἶναι πραγματική τέχνη (μέ τήν σημασία τοῦ ὡραίου τε καλοῦ),ἀλλά κυρίως εἶναι ἔκφρασις ψυχῆς πού ἀποδεικνύει τό ἀγνό,τό ἄδολον καί τήν ἀρμονία τῆς σχέσεως ἀνθρώπου καί Δημιουργοῦ !

      Καλό ξημέρωμα Κυριακῆς !

      Διαγραφή
  4. Τέχνη δημιούργησαν μόνο οι Έλληνες. Όλα τα άλλα είναι αποκυήματα διατεταραγμένων νοών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἀκριβῶς ! Ἡ ἀπόδοσις τῆς τέχνης μέσα ἀπό τό Ἑλληνικό Πνεῦμα εἶναι ἡ βάσις πάνω στήν ὁποία στηρίχθηκαν οἱ ἀνθρώπινες δημιουργίες οἱ ὁποῖες ἀκολουθοῦν τούς κανόνες τῆς Συμπαντικῆς Δημιουργίας,τοῦ Θεοῦ. Συνεπῶς αὐτή ἡ ἀρμονία μπορεῖ νά ὁρισθῇ ὡς βάσις ἑνός καλλιτεχνήματος.

      Προσωπικῶς,ἔτσι τό ἐκλαμβάνω καί ἔτσι τό κατανοῶ,ἐν μέσῳ τῆς χιλιετοῦς πορείας τῆς Τέχνης μέχρι πού μᾶς προέκυψε ἡ «μοντέρνα τέχνη». Ὅσο καί νά τό παλεύουν δέν πρὄκειται ποτέ ν'ἀλλάξῃ ἡ αἴσθησις τοῦ «ὡραῖον τε καλόν» στήν ἀνθρώπινη ἀντίληψιν.

      Καλησπέρα ἀγαπητή μου Θεοδώρα !


      Διαγραφή
  5. Αμα ενδιαφέρεται η κακητέχνιδα, να ξεφορτωθεί τους σωρούς με τα μπάζα
    που εναποθέτει αφειδώς δίχως αιδώ και που με αυτά σαφώς ρυπαίνει δημόιους χώρους, όραση και μυαλό, πολύ ευχαρίστως να την βοηθήσουμε..
    Δυστυχώς δεν υπάρχει αστυνομία διεστραμμένων ακόμα, να μπορούσα να την καλέσω, ώστε να απομακρυνθεί και η ίδια από την κοινωνία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ακουγεται γενικως ομως πως ο δημος ειναι σε διαδικασιες αγορας του εργου του Φ. Μορεττι... εναντι σημαντικου ποσου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἀπό τήν δική του τσέπη θά τά δώσῃ ὁ δήμαρχος;Ἄν εἶναι ἀπό τά δικά του ἄς τά δώσῃ καί νά πάρῃ τήν κατσαρίδα στό σπίτι του.Ἄν πάλι ἀποφασίσῃ τό Δ/Σ γιά τήν ἀγορά,ἄς κάνουν ἔρανο μεταξύ τους καί νά τό ἀγοράσουν.Πάντως,σέ περίπτωσι πού ἀγοράσουν τό κατασκεύασμα αὐτό μέ χρήματα τοῦ ταμείου τοῦ Δήμου,δῆλα δή τῶν Ναυπλιωτῶν,μαῦρο φίδι πού τούς ἔφαγε...

      Καλησπέρα ἀγαπητέ !

      Διαγραφή