" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ !


Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Ολη η αλήθεια για το Χάρβαρντ και τον Παπανδρέου - Δεν είναι καθηγητής στο πανεπιστήμιο ο ΓΑΠ


Το πώς διοχετεύεται από ορισμένα ΜΜΕ, μιά είδηση, στην πατρίδα μας, έχει αρκούντως μεγάλο ενδιαφέρον, συγχρόνως όμως απαιτείται και μεγάλη προσοχή και κριτική σκέψη, διότι είναι ηλίου φαεινότερον πλέον, ότι εξυπηρετούν οικονομικά και πολιτικά συμφέροντα και μάλιστα ξένα και εγχώρια.

Σε αυτήν την μελετημένη προπαγάνδα, την «πλύση» εγκεφάλου όπως θα την ονόμαζαν μερικοί, κάποιες φορές υποκύπτουμε όλοι και διαμορφώνουμε πρόσκαιρη ψευδή άποψη η γνώμη, η οποία όμως ενίοτε απέχει «παρασάγγας» από την πραγματικότητα και την μοναδική αλήθεια.

Παραδείγματα πάρα πολλά, όμως ένα μου κίνησε την περιέργεια και παρακολουθώντας το, πρόσεξα την λεπτομερή εφαρμογή σχεδίου παραγωγής πολιτικών στελεχών, προορισμένα να διοικήσουν και να διαχειριστούν τις τύχες των λαών τους, είτε ως πρωθυπουργοί, είτε ως μεγαλόσχημα οικονομικά στελέχη, είτε ως χρυσές εφεδρείες του συστήματος.

Βέβαια οφείλω να ομολογήσω ότι και εγώ έπεσα «θύμα» αυτής της προπαγάνδας σε ότι αφορά στους τίτλους και στα προσόντα των στελεχών τα οποία επέλεξε η παγκόσμια άρχουσα τάξη, για να αναλάβουν τους μελλοντικούς ρόλους τους.

Και εξηγούμαι λέγοντας, ότι εδώ και καιρό στην Ελλάδα ασχολούμαστε με τον «καθηγητή» του HARVARD, κύριο Γεώργιο Α. Παπανδρέου, και σε ότι αφορά στην έναρξη ενός προγράμματος  με θέμα τον «Επανασχεδιασμό της Ευρώπης» εις το οποίο θα είναι ο κύριος «διδάσκαλος» των φοιτητών του πασίγνωστου πανεπιστημίου των ΗΠΑ.

Στον πόλεμο μέχρις εσχάτων μεταξύ του Ευρώ και του Δολαρίου, ο ΓΑΠ ήταν ο «κρίσιμος» άνθρωπος-πολιτικός, ήταν ο πολιτικός, ο οποίος ώς εκλεγμένος πρωθυπουργός της χώρας, χρησιμοποίησε την χώρα του (την Ελλάδα!) ως «πολιορκητικό κριό», ως «μέσον» για να πετύχει την κατάρρευση της Ευρωζώνης.

Περιστοιχιζόμενος από μία ομάδα ανθρώπων οι οποίοι κατόρθωσαν να πείσουν τον Ελληνικό λαό να τους αναγορεύσει σε πολιτικούς «Ηρακλειδείς», τους λεγόμενους και «κηπουρούς» του ΓΑΠ, προχώρησε χωρίς δισταγμό και «τσίπα», στην εφαρμογή ενός σχεδίου, παραποιώντας οικονομικά στοιχεία, προκηρύσσοντας αμφιλεγόμενα δημοψηφίσματα, διαρρέοντας «κρίσιμες» πληροφορίες για την οικονομία της χώρας, σε οικονομικά κέντρα του εξωτερικού κυρίως. Χλευάζοντας την Ελληνική κοινωνία, αποκαλώντας τους Ελληνες, «διεφθαρμένους», υπογράφοντας ανάλγητες συμβάσεις, τα περίφημα «μνημόνια», τα οποία και οι ίδιοι οι πιστωτές μας (ΔΝΤ-ΕΚΤ-ΕΕ) γνώριζαν ότι δεν οδηγούσαν πουθενά, απλά εξυπηρετούσαν τον σχεδιασμό τους, οδηγώντας την χώρα στην ύφεση, στην χρεοκοπία και στο ΔΝΤ, μόνον και μόνον, διότι αυτό εξυπηρετούσε τους σχεδιασμούς ξένων οικονομικών και πολιτικών παραγόντων, και θα δημιουργούσε σοβαρό πρόβλημα στην Ευρωζώνη.

Ποια είναι όμως η πραγματικότητα σε ότι αφορά την έναρξη των «μαθημάτων» υπό την επιστημονική καθοδήγηση του «καθηγητή» του Πανεπιστημίου Harvard του κ. Γεωργίου Α. Παπανδρέου;;;

Θα παρατηρήσατε ότι στις λέξεις καθηγητής και μαθήματα, πρόσθεσα εισαγωγικά! Ας δούμε λοιπόν, γιατί υπάρχουν αυτά τα εισαγωγικά στις λέξεις, που μέχρι σήμερα, έχουν χρησιμοποιηθεί κατά κόρον, έτσι ώστε να περάσουν στο υποσυνείδητο του Ελληνα πολίτη, ότι ο ΓΑΠ, είναι ένας ακαδημαϊκός δάσκαλος σε ένα από τα μεγαλύτερα πανεπιστήμια του πλανήτη!!!

Το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ έχει εκτός από το Ινστιτούτο Μελέτης για προχωρημένους, το Radcliffe άλλα δώδεκα ιδρύματα-σχολεία.

Το Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ χρηματοδοτείται από ευεργέτες, συμπεριλαμβανομένων και ορισμένων γενναιόδωρων αποφοίτων, καθώς και μέσω των διδάκτρων.

Το πανεπιστήμιο έχει τις ακόλουθες σχολές :

1. Harvard Business School
2. Division of Continuing Education
3. Faculty of Arts & Sciences
4. Graduate School of Design
5. Harvard Graduate School of Education
6. Harvard Kennedy School
7. Harvard Law School
8. Harvard School of Public Health
9. Harvard College
10. Harvard School of Dental Medicine
11. Harvard Divinity School
12. School of Engineering and Applied Sciences
13. Graduate School of Arts & Sciences
14. Harvard Medical School




Ένα από αυτά τα σχολεία είναι το Harvard Kennedy School (John F. Kennedy School of Government), το οποίο διαθέτει 15 κέντρα και 60 προγράμματα.


Και ένα από τα 60 προγράμματα είναι το «πρόγραμμα Κόκκαλη»!!!
Το πρόγραμμα του πασίγνωστου Ελληνα επιχειρηματία, ιδρύθηκε στο Harvard Kennedy School το 1997 και χρηματοδοτείται από τον ίδιο τον κ. Κόκκαλη.

Το Πρόγραμμα Κόκκαλη για να εκπαιδεύσει, να εξασκήσει, και να συνδέσει τους παρόντες και μελλοντικούς ηγέτες στο να εξυπηρετήσουν αποτελεσματικά το κοινό καλό της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Από την ίδρυσή του, έχει υποστηρίξει πάνω από 500 φοιτητές, οι οποίοι εκπροσωπούν 15 χώρες-στο βαθμό «School master`s degree» και σε εκτελεστικά εκπαιδευτικά προγράμματα. Το πρόγραμμα φιλοδοξεί να χρησιμεύσει ως μια ζωντανή πνευματική σχέση μεταξύ του Χάρβαρντ και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Το Πρόγραμμα Κόκκαλη, παρέχει επίσης μια πλατφόρμα για τα βασικά ζητήματα δημόσιας πολιτικής της περιοχής (προφανώς συμπεριλαμβάνεται και Ελλάδα) η οποία, πρέπει να μελετηθεί και να συζητηθεί στο Χάρβαρντ.

Το Πρόγραμμα Κόκκαλη διοργανώνει εκδηλώσεις με προσκεκλημένους ομιλητές. Προηγούμενοι ομιλητές σε τέτοιες εκδηλώσεις υπήρξαν πολλοί! Από τον Πρόεδρο των Σκοπίων Ιβάνοφ ως τον Κομισάριο Ολι Ρεν κι ένα σωρό άλλους!!


Διαβάστε μερικές από αυτές που ανακαλύψαμε στις ιστοσελίδες του Ιδρύματος:


a. Macedonia: Integration Without Assimilation Through Respecting of Diversity
Monday, September 24 - 12:00 PM
H.E. Dr. Gjorge Ivanov, President of the Republic of Macedonia
b. Rebuilding the Economic & Monetary Union
Tuesday, September 25th - 4:15 P.M.
Dr. Olli Rehn, Vice-President of the European Commission and Commissioner for Economic and Monetary Affairs and the Euro
c. Pathways to Development in Southeastern Europe: The Bulgarian Perspective
Thursday, September 27th - 4:00 P.M.
H.E. Rosen Plevneliev, President of the Republic of Bulgaria
d. FEBRUARY 11, 2011
Regional Cooperation and EU Integration: Two Foundations of the Same Process
H.E. Dr. Ivo Josipović, president of the Republic of Croatia
e. FEBRUARY 14, 2011
The New Sick Man of Europe? Greece in Crisis
Iason Athanasiadis, freelance writer, photographer, political analyst, and television producer
f. APRIL 19, 2011
The Role of the OSCE in the New Architecture for Security in Europe: Human Rights, Media Freedom and the State of Law
Petros Efythmiou, member of the Hellenic Parliament MP and president of the OSCE Parliamentary Assembly
g. APRIL 6, 2011
The Dissemination of Liberal Economic Thought and the Rise of Nationalism in South-Eastern Europe in the 19th Century
Dr. Michalis Psalidopoulos, Constantine G. Karamanlis Chair in Hellenic and Southeastern European Studies, Fletcher School of Law and Diplomacy, Tufts University, and professor, Department of Economics, University of Athens
Co-sponsored with the Greek and Southeastern Europe Study Groups, Minda de Gunzburg Center for European Studies
h. FEBRUARY 17, 2010
The Obama Administration`s Vision for Southeastern Europe
Dr. Philip H. Gordon, Assistant Secretary, Bureau of European and Eurasian Affairs, U.S. Department of State
i. SEPTEMBER 27, 2010
The EU Facing Global Challenges
Baroness Catherine Ashton, high representative for foreign affairs and security policy of the European Union
j. SEPTEMBER 28, 2010
FORUM: The Philosophical & Strategic Challenges to the Emerging World Order: Rethinking the Transatlantic Alternative
H.E. Prof. Dr. Ahmet Davutoglu, minister of foreign affairs of the Republic of Turkey
k. DECEMBER 6, 2010
The Limits of Europeanization: Lessons Learned from the Greek Crisis
Dr. Dimitris Keridis, associate professor of International Relations, University of Macedonia (Thessaloniki); director, Navarino Network; and founding director of the Kokkalis Program on Southeastern and East-Central Europe
l. April 23, 2009
Weathering the Economic Storm: Fostering Stability in Southeastern Europe
Miltiadis Varvitsiotis, deputy minister of foreign affairs of Greece
m. SEPTEMBER 17, 2009
Europe in the World
Javier Solana, European Union High Representative for the Common Foreign and Security Policy
K. SEPTEMBER 24, 2009
A Win-Win Relationship: Turkey and the European Union
H.E. Egemen Bagis, Minister for EU Affairs and Chief Negotiator, Turkey
l. DECEMBER 8, 2009
Conflict Prevention and `Provention`: The EU Model
Dr. Demetrios A. Theophylactou, WCFIA fellow, diplomat
Co-sponsored by the WCFIA Fellows Program and the Southeastern Europe Study Group, Center for European Studies

Αυτοί μεταξύ πολλών άλλων από το έτος 1998 έως σήμερα.

Ο οικονομολόγος κ. Richard Parker είναι Senior Fellow (παλαιός συνεργάτης) του Κέντρου Shorenstein στο Harvard Kennedy School.

Από το 2009 έως το 2011 ο κ. Richard Parker, διετέλεσε οικονομικός σύμβουλος του Έλληνα Πρωθυπουργού κ. Γιώργου Παπανδρέου.

Την περασμένη Δευτέρα, ο κ. Richard Parker και ο κ. Παύλος Γερουλάνος αντικατέστησαν τον κ. Γιώργο Α. Παπανδρέου στην προγραμματισμένη του διάλεξη, διότι ο ΓΑΠ, ήρθε εκτάκτως στην Ελλάδα και σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, είχε συνάντηση ακόμη και με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια!!!

Με τα στοιχεία που σας παραθέτουμε σήμερα, γίνεται αντιληπτό, ότι δεν έχουμε να κάνουμε με μια πρόσκληση του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ στον ΓΑΠ να διδάξει στους φοιτητές του, μαθήματα στα οποία θα βαθμολογηθούν και θα αξιολογηθούν!

Δεν πρόκειται για διδασκαλία ενός καθηγητή σε φοιτητές αλλά για κάτι εντελώς διαφορετικό και πολύ μακριά από αυτό που υποστηρίζουν τα κεντρικά ΜΜΕ εδώ και εβδομάδες τώρα, υποβάλλοντας τον Ελληνα και την Ελληνίδα σε μια διαρκή πλύση εγκεφάλου, που όμοιά της δεν έχει καταγραφεί πουθενά!!!

Μια απλή διάλεξη, που διοργανώθηκε απλά από ένα εποπτευόμενο από το Χάρβαρντ ίδρυμα, βαφτίστηκε ως μάθημα Πανεπιστημίου!

Μια διάλεξη σε ένα σεμινάριο με χορηγό κάποιο ίδρυμα, το παρουσίασαν ως πρόσκληση του Χάρβαρντ στον ΓΑΠ!

Κάποιοι μάλιστα το προχώρησαν ακόμη παραπάνω εδώ στην Ελλάδα μια το παρουσίασαν ώς “πρόσκληση” του Πανεπιστημίου Harvard σε έναν “επισκέπτη καθηγητή”, ο οποίος είναι ένας από τους … 100 μεγαλύτερους «στοχαστές» της Ανθρωπότητας (!!!).

Είναι προφανές ότι αυτό που παρουσίασαν εδώ στην Ελλάδα, δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την πραγματικότητα, και η ομογένεια στις ΗΠΑ που γνωρίζει τι ακριβώς συμβαίνει, γελά με όσα μεταδίδουν τα … «έγκυρα» ΜΜΕ στην Ελλάδα για τον ΓΑΠ και τους κηπουρούς του!


Η αλήθεια είναι ότι ο ΓΑΠ διαισθανόμενος την δεινή θέση στην οποίαν έχει περιέλθει προσπαθεί αξιοποιώντας κάθε του γνωριμία όπως ο κ. Richard Parker και κάθε “ρουσφέτι” του για να ανακάμψει πρώτα επικοινωνιακά και κατόπιν πολιτικά.

Δυστυχώς για αυτόν, αυτά τα «επικοινωνιακά τερτίπια» δεν πείθουν κανέναν ή πείθουν πάρα πολύ λίγους πλέον!

Ενας απλός «Fellow», ένας απλός «επισκέπτης συνεργάτης» ήταν, και σε καμία περίπτωση καθηγητής! Προσκεκλημένος από μια χορηγία ενός εποπτευόμενου από το Χάρβαρντ ιδρύματος σε ένα σεμινάριο, διότι κάποιοι Ελληνες επώνυμοι και μεγαλόσχημοι επιχειρηματίες, προσπάθησαν να το πλασάρουν ως «ομιλία καθηγητού» στο Harvard, για να βοηθήσουν το «παιντί» στις δύσκολες ώρες που περνά! Και στο έργο των επιχειρηματιών αυτών βοήθησε … τα μάλα, το εκδοτικό κατεστημένο των ανθρώπων που στήριζαν και στηρίζουν κάθε πολιτική ανωμαλία σε τούτη τη χώρα!

Δυστυχώς !!!

Διαβάζοντας ποιοι άλλοι Ελληνες πολιτικοί συμμετείχαν σε ανάλογα σεμινάρια, αναρωτιόμαστε εδώ στους aegeanTimes:

Τί περιέχει η λίστα Λαγκάρντ, και αναγκάστηκε ο ΓΑΠ να έρθει άρον-άρον στην Ελλάδα, παρατώντας τα … «μαθήματα» στο Harvard, για να συναντηθεί εσπευσμένα με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ;;;

Τι σχέση έχει η επίσκεψη της κ. Μέρκελ στην Ελλάδα, με την λίστα Λαγκαρντ ;;;


Πόσο και ποιοι επεξεργάστηκαν την λίστα ;;;


Ποιους θέλει το σύστημα να καλύψει ;;;


Ο καιρός εγγύς γαρ !!!

Στο δεύτερο μέρος αυτής της έρευνάς μας, θα υπάρξει και συνέχεια, διότι εκτός του ιδρύματος Κόκκαλη, στο Χάρβαρντ, υπάρχει κι άλλο ένα, γνωστής επιχειρηματικής οικογένειας η οποία είναι γνωστή από την περίοδο της … «Ολυμπιομαχίας» !!!



από : 
 aegeantimes.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου