" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2022

Ὁ νόθος πού κατέκτησε τήν Βρεττανία

Οἱ Ἑβραῖοι ἔφτασαν γιά πρώτη φορά στήν Ἀγγλία τό 1066 στόν ἀπόηχο τῆς ἥττας τοῦ βασιλιᾶ Χάρολντ Β' ἀπό τόν Γουΐλιαμ τόν Α΄,τόν Κατακτητή, στό Χέϊστινγκς στίς 14 Ὀκτωβρίου.

Αὐτοί οἱ Ἑβραῖοι ἦρθαν ἀπό τή Ρουέν, 75 μίλια (121 χλμ.) ἀπό τό Falaise τῆς Νορμανδίας, ὅπου ὁ Γουίλιαμ ὁ Κατακτητής γεννήθηκε παράνομα ὡς Γουίλιαμ ὁ Μπάσταρδος

Ἄν καί ἡ ἱστορική καταγραφή δέν δείχνει ἄν προωθοῦσαν τήν ἰδέα μιᾶς στρατιωτικῆς εἰσβολῆς στήν Ἀγγλία, αὐτοί οἱ Ἑβραῖοι τοὐλάχιστον τήν εἶχαν χρηματοδοτήσει. Γιά αὐτή τήν ὑποστήριξη ἀνταμείφθηκαν πλουσιοπάροχα μέ τό νά τούς ἐπιτραπεῖ νά ἀσκοῦν τοκογλυφία ὑπό τήν βασιλική προστασία

Οἱ συνέπειες γιά τόν Ἀγγλικό λαό ἦταν καταστροφικές. ( φωτό ἀριστερά

Τό 1290 ἐκδόθηκε τό Διάταγμα τῆς Ἀπέλασης, ἀπό τόν Ἐδουάρδο Α΄τῆς Ἀγγλίας μέ τό ὁποῖο ἐκδιώχθηκαν ὅλοι οἱ ἑβραῖοι ἀπό τήν Ἀγγλία. Ἐννοεῖται πώς καί αὐτό ἔγινε γιατί εξυπηρετοῦσε κάποιο σχέδιο. Ὅπως ἀκριβῶς καί μέ τό Διάταγμα τῆς Ἀλάμπρα τό 1492,μέ τό ὁποῖο ἐκδιώχθηκαν οἱ ἑβραῖοι ἀπό τήν Ἰσπανία. Ὅ,τι ἐξυπηρέτησε ἐκεῖνο ἀκριβῶς καί αὐτό τῆς Ἀγγλίας τό ἴδιο ἔκανε. Εἴπαμε τό ἔργο πἀντα στό ἴδιο σενάριο...

Οἱ ἐκδιώξεις τῶν ἑβραίων στήν Εὑρώπη ἀπό τό 1100 ἕως τό 1600. ( φωτό )

Ἄς δοῦμε ὅμως τίς ῥίζες τοῦ Γουΐλιαμ Α΄τοῦ ...Κατακτητή. 

Γουΐλιαμ ἦταν ἔνας νόθος υἱος τοῦ Ροβέρτου τοῦ Δούκα τῆς Νορμανδίας. Γιαγιά του,ἐκ τοῦ πατρός του Ροβέρτου,ἡ Ἰουδήθ κόρη τοῦ Κόναν Α΄ κόμη τῆς Ρέν ὁ ὁποῖος ἦταν υἱος τοῦ Τζουντικαέλ ( Judicael [Ἰουδικαέλ ] Berengar-ψευδώνυμο μέ καταγωγή ἀπό τίς φραγκικές φάρες τόν ὁποῖον συνδέουν μέ τήν Βρεττάνη γιά εὐνόητους λόγους -λόγῳ τῆς μετέπειτα κατακτήσεως ἀπό τούς ἀπογόνους του τῆς Βρεττανίας. Προσέξτε τώρα : Το " Bro Gozh ma Zadoù " είναι ο ύμνος της Βρετάνης. Τραγουδιέται στον ίδιο τόνο με αυτόν του εθνικού ύμνου της Ουαλίας , " Hen Wlad Fy Nhadau ", και έχει παρόμοια λόγια. [ΕΔΩ

Λοιπόν προφανῶς καί ἀρχίζουμε νά μπαίνουμε στό νόημα.Ἡ περιοχή,λένε,πῆρε τ᾿ὄνομά της ἀπό τούς Βρεττανούς πού ἀναγκαστικά βρέθηκαν ὡς μετανάστες ἐκεῖ γιά νά σωθοῦν ἀπό τούς ἀγγλοσάξονες εἰσβολεῖς στήν πατρίδα τους τήν Οὐαλία καί τίς γύρω περιοχές. Ἀντιλαμβάνεσθε λοιπόν ὅτι ἔπρεπε νά γίνῃ ἡ σύνδεσις μέ τήν οἰκογένεια τοῦ Γουΐλιαμ τοῦ Κατακτητή ὥστε νά φαίνεται ὅτι στήν ούσία ὁ Γουΐλιαμ καί ἡ πατρίς τῶν προγόνων του, Βρεττάνη,εἶναι τό ἴδιο.Εἶναι ὅμως ἀκριβῶς τό ἀντίθετο.Διότι μετά τήν κατάκτησιν τῆς Βρεττανίας δημιουργήθηκε ἡ Βρεττάνη στήν Δ. Γαλλία.

Γουΐλιαμ Α΄ὁ κατακτητής ἤ Μπάσταρδος( φωτό)
Ὁ Φράγκος ( περί Φράγκων ἔχουμε γράψει  ) Γουΐλιαμ ἀπό τήν πλευρά τῆς μητρός του,Χέρλεβα τά πράγματα εἶναι ἀρκετά συγκεχυμένα. Ἤ μᾶλλον τά ἔχουν ἐσκεμμένως ἔτσι γιά νά μήν μπορεῖ νά προσδιοριστῆ ἡ ἀκριβῆς της καταγωγή. Γιά τήν ὁποία δέν ἔχουμε ἀμφιβολία...

Λοιπόν ὁ πατήρ της,Fulbert,λένε ἦταν βυρσοδέψης/γουναρᾶς,ἀπό μία λέξιν τῆς ὁποίας ἡ σημασία δέν εἶναι ξεκάθαρη.   

Στά λατινικά τό peliciarius σημαίνει βυρσοδέψης ἐνῷ ἡ νορβηγική pelterer σημαίνει πεταλοῦδες τό ὁποῖο ὅμως στό βικιπαίδεια τό δίνουν ἐξηγοῦν ὡς «ράφτης». Ἐπίσης ὁ Φουλμπέρτ παρουσιάζεται καί ὡς φαρμακοτρίφτης ἤ καί ταριχευτής- νεκροθάφτης. Κι᾿ἐπεί δή σώνει καί καλά πρέπει νά εἶναι «εὐγενής» ἡ καταγωγή τοῦ « «Γουΐλιαμ τοῦ μπάσταρδου» (William the Bastard) γράφουν : Έμμεσα στοιχεία δείχνουν ότι ο πατέρας της Herleva δεν ήταν ταπεινός βυρσοδέψης αλλά, μάλλον, μέλος της τάξης των burgher... Πρὄκειται γιά τούς ἐκπροσώπους τῆς Μπουρζουαζίας, τῆς ἀστικῆς τάξεως. 

Ὅσο γιά τόν πατέρα του Ροβέρτο ἦταν υἱός τοῦ Ριχάρδου Β΄ ὁ ὁποῖος γιά νά ἔρθῃ κοντά στόν Φράγκο Βασιλιᾶ Ροβέρτο Β΄ τί ἄλλο μποροῦσε νά κάνῃ πέρα ἀπό τό γνωστό ἔργο πού πάντα ἔπιανε,νά μπῆ στά μεγάλα σαλόνια μέ γάμο. Ἔτσι ἐπέτυχε νά παντρέψῃ τήν ἀδελφή του Hawise μέ τόν Geoffrey I Δούκα τῆς Βρεττάνης καί ἐπί τῇ εὐκαιρία τῆς συγγένειας ἔκανε κι᾿αὐτός ἕναν γάμο μέ τήν ἀδερφή τοῦ γαμπροῦ του Geoffrey τήν Ἰουδήθ (Judith). Ἔτσι μπῆκε ἕνας ἀκόμη κρίκος στήν ἁλυσίδα πού ὁδηγοῦσε πρός τούς βασιλικούς οἰκους.

Καί ἡ Χέρλεβα ἡ κόρη τοῦ γουναρᾶ,πῶς τύλιξε τόν Δοῦκα Ροβέρτο ; Ἔ γνωστή κι᾿αὐτή ἡ μέθοδος,παλαιόθεν, γιά τούς Ἰουδαίους. Διαβάζουμε : 

...η σχέση της με τον Ρόμπερτ ξεκίνησε όταν εκείνος είδε την Χέρλεβα από την οροφή του πύργου του πού βοηθούσε τόν πατέρα της στο βάψιμο των δερμάτων. Ο παραδοσιακός τρόπος βαφής δέρματος ή ενδυμάτων ήταν να πατάνε ξυπόλητοι τα ρούχα που βρέχονταν από την υγρή βαφή σε κάποια αυλάκια. Η Herleva, λέει ο θρύλος, βλέποντας τον Δούκα στο προπύργιο του κάστρου, σήκωσε την φούστα της ίσως λίγο περισσότερο από όσο έπρεπε για να τραβήξει το βλέμμα του Δούκα. Ο οποίος χτυπήθηκε αμέσως από έρωτα για εκείνη και διέταξε να την φέρουν μέσα (όπως συνηθιζόταν για κάθε γυναίκα που τραβούσε το μάτι του Δούκα) από την πίσω πόρτα. Η Χέρλεβα αρνήθηκε, λέγοντας ότι θα έμπαινε στο κάστρο του Δούκα μόνο έφιππη από την μπροστινή πύλη, και όχι από πίσω σάν κάποια κοινή. 

Ο Δούκας, ξετρελαμένος από την λαγνεία της δεν μπορούσε παρά να συμφωνήσει. Σε λίγες μέρες, η Χέρλεβα, ντυμένη με τα καλύτερα που μπορούσε να προσφέρει ο πατέρας της, και καθισμένη σε ένα άσπρο άλογο, πέρασε περήφανα από την μπροστινή πύλη, με το κεφάλι ψηλά. Αυτό έδωσε στον Herleva μια ημιεπίσημη ιδιότητα ως η παλλακίδα του Δούκα. ( ἐδῶ

Ἔτσι,ἀπό τό σήκωμα μιᾶς φούστας πού φάνηκε τό βρακί τῆς κόρης τοῦ βυρσοδέψη καί τό μπάσταρδο πού ἦρθε ὡς συνέπεια, ἑτοιμάστηκε ὁ δρόμος πρός τήν κατάκτησιν τῆς Βρεττανίας καί τήν δημιουργία ἑνός ἀκόμη βασιλείου τους,μετά τῆς Φραγκίας καί τῆς Γερμανίας ( Καρλομάγνος ὁ πρῶτος αὐτοκράτωρ τῆς Ἁγίας Ῥωμαϊκῆς Αὐτοκρατορίας ). Ἀπό ἐκεῖ καί μετά ὅλα προχωροῦσαν ὅπως ἀκριβῶς σχεδιάζονταν,ἀπό κάθε ἄποψιν. Μέχρι σήμερα...

Ποιός πῆγε στήν Γαλλία καί στήν συνέχεια στήν Βρεττανία μετά τήν σταύρωσιν τοῦ Ἰησοῦ ; Μά ὁ Ἰωσήφ τῆς Ἀριμαθαίας,μαζύ μέ τήν Μαρία Μαγδαληνή,τόν Φίλιππο (τόν ἀπόστολον καί μαθητή τοῦ Ἰησοῦ) καί τόν ἀναστημένο Λάζαρον ! Καί τούς ἄφησε στήν Μασσαλία (λιμάνι ἔ; ) καί αὐτός ἔπιασε στεριά στήν Βρεττανία,στό Γκλαστόνμπερι. Ἔμπορος μετάλλων ἦταν ὁ Ἰωσήφ καί μάλιστα πολύ-πολύ πλούσιος.


Ἡ Πελασγική

1 σχόλιο:

  1. Ἀγαπητέ θά μελετήσω λίγο τό θέμα πού μοῦ ἔδωσες καί μετά τό δημοσιεύουμε. Σ᾿εὐχαριστῶ πολύ !

    Καλό ξημέρωμα ἀγαπητέ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή