" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Παρασκευή 3 Απριλίου 2020

Τό μήνυμα τοῦ παπά-Παύλου ἀπό τά Κύθηρα



ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ (στην Εκκλησία του χωριού μου) για τους εξής λόγους:

1. γιατί είμαι παπάς,
2. γιατί Εφημερεύω για όλους τους Ενορίτες μου,
3. γιατί είμαι παντός καιρού και παντός …ιού,
4. γιατί δεν έχω μάθει να αφήνω την σκοπιά μου,
5. γιατί δεν έχει βρεθεί ακόμη ο λαϊκός που θα μου βγάλει το πετραχήλι,
6. γιατί δεν έχει βρεθεί ο νόμος που θα κανονίσει πότε και με ποιους θα λειτουργώ,
7. γιατί θέλω να είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου και με αυτά που κηρύττω και πρεσβεύω,
8. γιατί δεν μου αρέσει να απαρνούμαι, έστω και προσωρινά(;), την βασική ποιμαντική μου ευθύνη,
9. γιατί δεν θέλω να στραγγαλίζω, για χάρη τους, την ιερατική μου συνείδηση,
10. γιατί δεν μου αρέσει να κρύβομαι σε ένα «δημοκρατικό» και «αντιρατσιστικό» κράτος.
11. γιατί προτιμώ να δώσω απολογία εδώ, σε ανθρώπους, και όχι στην άλλη ζωή.12. γιατί μου αρέσει το « ὀργίζεσθε καί μή ἁμαρτάνετε».(«Καί ὀφείλει νά τόν μεταχειρίζεται ὁ καθείς (τον θυμό) ἐναντίον τῶν δαιμόνων, ἀνθρώπων αἱρετικῶν, καί παντός κωλύοντος ἀπό τήν ὁδόν τοῦ Θεοῦ» Ὅσιος Ἰωσήφ ὁ Ἡσυχαστής) .


ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙ (οι εναπομείναντες λίγοι χριστιανοί)

1. γιατί είμαι Ποιμένας τους,
2. γιατί είμαστε Εκκλησία (κλήρος και λαός), και όχι προτεσταντική παραφυάδα.
3. γιατί μας αρέσει ο ενοριακός συγχρωτισμός, και όχι ο απομονωτισμός.
4. γιατί έχουμε «κολλήσει» τον Υιό,
5. γιατί κοινωνούμε την Ζωή, άρα δεν φοβόμαστε τον θάνατο,
6. γιατί και αν έρθει ο θάνατος, «Δόξα τῷ Θεῷ πάντων ἔνεκεν».
7. γιατί η Αγάπη μας (ο Χριστός) είναι ασυγκρίτως τεράστια μπροστά στην εγωιστική «αγάπη» του σημερινού κόσμου.
7. γιατί η μεγάλη Εβδομάδα δεν είναι άδεια για να μετατίθεται, ούτε άδεια (κενή) για να παραγκωνίζεται.
8. γιατί δεν ανεχόμαστε άλλες «επεμβάσεις» από το Κράτος στην Εκκλησία.


ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΑΥΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ;

1. για να δώσω έναν κόλαφο (από τον τελευταίο παπαδάκο) στην κυβέρνηση, που νομίζει ότι μπορεί να κανονίζει τα της λειτουργικής ζωής της Ενορίας μου,
2. γιατί ποτέ ένας Ιερέας δεν φιμώνεται,
3. γιατί ποτέ ένας Ιερέας δεν σκιάζεται, παρά μόνο τον Θεό,
3. γιατί είναι τιμή και καμάρι ένας Ιερέας να διώκεται για το όνομα του Χριστού,
4. γιατί δημόσια σπιλώνεται και συκοφαντείται η Εκκλησία του Χριστού,
5. γιατί δημόσια μου αρέσει να ομολογώ Χριστό, για να με ομολογήσει και Εκείνος.
6. γιατί μπορεί να «κολλήσω» και κάναν άλλο παπά.

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ !!!


παπα-Παύλος Καλλίκας

εφημέριος Ενορίας Ποταμού Κυθἠρων

υ.γ. 1. καταφέρομαι αυστηρά και μόνο στα μέτρα κατά της Εκκλησίας, και όχι στα γενικότερα μέτρα.

Ἀπό : Ε Δ Ω 

4 σχόλια:

  1. Ο αν-Ιερώνυμος φωτογραφίζεται στην μασονική αλυσίδα
    η είδηση είναι οτι ''χοροστατεί'' ο Μετζελόπουλος Σεραφείμ Περαιώς και καμαρώνει σαν γύφτικο σκεπάρνι
    [Χρόνια γράφω οτι ο εν λόγω είναι αριστούχος της υποκριτικής, τον ευχαριστώ που μας το απέδειξε]
    απολαύστε την φωτό
    https://katakomviki-ecclesia.blogspot.com/2020/04/blog-post.html#comment-form

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΤΣΙ , ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΜΑΣ !!

    ΕΠΙΣΗΣ , ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΙ ΄ΠΑΙΖΕΤΑΙ '

    - Στις ΗΠΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ούτε «κρούσματα» ούτε «νεκροί» μήτε «ουρές» στα νοσοκομεία από τον ΨΕΥΤΟκορωνοϊό!!! [βίντεο-ντοκουμέντο]

    - https://www.youtube.com/watch?time_continue=303&v=5pIMD1enwd4&feature=emb_logo

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  3. ΕΔΩ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟΥ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ
    ο υπουργος υγειας της Κυπρου το παραδεχεται ...αλλά δεν ήξερε ότι ηταν στον αέρα...

    https://thesecretrealtruth.blogspot.com/2020/04/blog-post_965.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μια απλή γρίπη είναι. Δεν είναι τίποτε. Από τον υπουργό υγείας της Κύπρου

    https://www.youtube.com/watch?v=jO-Ex5v-ZiU&feature=emb_title

    ΑπάντησηΔιαγραφή