" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ !


Πέμπτη 2 Ιουνίου 2022

Μοναδικότητα σᾶς λέω !

φωτό
 Φαίνεται πώς ἐνοχλῆ ἡ ἀλήθεια πού ἔχει νά κάνῃ μέ τήν ἡγεσία τοῦ τόπου μας καί τό μερίδιο εὐθύνης τῆς ἐκλογῆς της πού ἀντιστοιχεῖ στόν ἑλληνικό λαό. Μοῦ ἔγραψε ὁ ἀναγνώστης/σχολιαστής Γιάννης25 : 

Πάντως έχω παρατηρήσει ότι όταν γίνεται αναφορά σε άλλους λαούς π.χ Εβραίους για το ότι πρέπει να πληρώσουνε για αυτά που έχουν προξενήσει στην ανθρωπότητα, υπάρχει ένας διαχωρισμός και υπεράσπιση του τύπου δεν φταίει ο απλός κόσμος. Όταν όμως η κουβέντα πάει στην Ελλάδα εκεί ξάφνου την υπευθυνότητα δε εν την έχουν οι εξουσιαστές αλλά ο λαός που τους βγάζει. Δεν το λέω για εσάς μόνο συγκεκριμένα, είναι μια γενικότερη παρατήρηση ενοχικού συνδρόμου στον ενημερωτικό χώρο...(ἐδῶ)

Τό ὅτι τήν κύρια εὐθύνη γιά τήν ὅποια ἐξουσία,ὅποιου κράτους τήν ἔχει ὁ λαός,αὐτό εἶναι ἀναμφισβήτητο ἐφ ὅσον γίνεται λόγος περί  δημοκρατικῶν πολιτευμάτων.

Ὅμως,εἰλικρινῶς,αὐτό πού γίνεται στήν Ἑλλάδα,ὄχι τώρα,ἀπό καταβολῆς νεοελληνικοῦ κράτους,τά τελευταῖα 200 χρόνια,δέν γίνεται ΠΟΥΘΕΝΑ σ᾿ὁλόκληρο τόν πλανήτη ! 

Μία οἰκογένεια,κυριολεκτικῶς,μονοπωλεῖ αὐτό πού λέγεται ἑλλαδική ἐξουσία. Καί ὄχι μόνον στόν πολιτικό τομέα... 

Στά δέ 50 τελευταῖα χρόνια αὐτό πού ζοῦμε εἶναι παγκόσμιο ρεκόρ βλακείας ! 


Λέει ὁ ἑλληνικός λαός ἀφοῦ πέρασαν τά πρῶτα 7 μεταπολιτευτικά χρόνια μέ Καραμανλῆ : Ἄ, τί κακή κυβέρνησις ἦταν αὐτή πού εἶχα ! Κάτσε νά φέρουμε στήν ἐξουσία,γιά ἀλλαγή,τόν ἀριστερό Παπανδρέου τοῦ ὁποίου ὁ πατήρ ἦτο στήν πολιτική καί στήν ἠγεσία τοῦ τόπου πάνω ἀπό 50 χρόνια. Ἔρχεται ἡ ἀλλαγή ἐκ τῶν ΗΠΑ μέ τόν «ἀριστερό μανδύα» γιά νά φέρῃ τόν λαό στήν ἐξουσία. Καί τί ἐπέτυχε ; Ἄ ναί ! Αὐτό πού 70 σχεδόν,χρόνια πρίν εἶχε ἐπετύχει ἔνας ἄλλος πολιτικάντης,χρόνιος ἐξουσιαστής πού ἄφησε τις ῥίζες του στίς οἰκογένειες πού μᾶς διαφεντεύουν : ὁ Λευτεράκης ὁ Βενιζέλος καί ὁ διχασμός. 

Ὁ ἀριστερός Ἀνδρέας τοῦ ζιβάγκο (φωτό)

Αὐτό τόν διχασμό ἔφερε ὁ «ἀριστερός» Ἀνδρέας,ὁ μορφωμένος,καί γαλουχημένος μέ τά νάματα τοῦ ἀμερικανικοῦ ὀνείρου...

Καί λέει ὁ λαός τῆς ἑλλαδικῆς μετά ἀπό 7 χρόνια πάλι :ἄ,δέν μοῦ κάνει αὐτός εἶναι μέγας σκανδαλιάρης θέλω καί πάλι πίσω τόν ἄλλο πού ἔδιωξα. Καί τόν φέρνει γιά νά τόν διώξῃ κακήν κακῶς καί πρίν τήν ὥρα του,σχεδόν σάν προδότη ! Γιά νά ΞΑΝΑ φέρῃ ἐκεῖνον τόν σκανδαλιάρη πού τόν εἶχε περάσει καί ἀπό δικαστήριο,παρακαλῶ ! Μόλις 3 χρόνια πρίν !!! 

Καί ἀφοῦ μᾶς ἄφησε χρόνους, ἦρθε ὁ ...ἀντικαταστάτης,γιά τό ἴδιο πάντα κόμμμα, πού ναί μέν δέν ἐξελέγη ἀπό τόν λαό ἀλλά ἐπείσθη γιά τήν ἰκανότητά του,κι᾿ἄς μᾶς προέκυψαν κι᾿ἐθνικές τραγωδίες... Ἀλλά 7 χρόνια μετά αὐτός ὁ λαός δέν ἦταν εὐχαριστημένος ὁπότε ἔφερε ἐκ νέου τόν νόμιμο κληρονόμο τοῦ ἀντιπάλου δέους. Πού καί πάλι μετά 7ετίαν τόν κυνήγησε κι᾿αὐτόν γιά νά φέρῃ τόν ἄλλο νόμιμο κληρονόμο γιατί ἁπλῶς τοῦ ἔταξε χρῆμα ! Καί σάν ἦρθε ὁ κληρονόμος τοῦ Ἀνδρέα ξεκίνησαν καί τά δεινά τά πιό τρομερά γιά τήν χώρα. 

Διότι βλέπεις,ἀκόμη καί τά κόματα στήν Ἑλλάδα οἰκογενειακή κληρονομιά εἶναι...

Ἔβαλε ὅμως μυαλό αὐτός ὁ λαός ; ΟΧΙ ! Ξανά ἔφερε τό προηγούμενο κόμμα πού μπορεῖ νά μήν εἶχε Καραμανλή εἶχε ὅμως Σαμαρᾶ. Τό ἴδιο ἦταν,σά νά μήν ἄλλαξε τίποτα ἀπό τό 1993...

Ἀλλά καί ἐκεῖνος δέν μᾶς ἔκανε καί τώρα πιά πήγαινε γιά μεγάλα πράγματα ὁ λαός τῆς Ἑλλάδος. Πρώτη φορά κομμουνισμό,εἶπαν καί ἔβλεπαν τήν ἐλπίδα νά ἔρχεται σέ μία συμμαχία ἑνός κομματιδίου στό ὁποῖο μαζεύτηκαν οἱ πρώην τοῦ Παπανδρέου ἀντἀμα μέ ἔνα παρακλάδι τοῦ Καραμανλικοῦ κόμματος πού ἤθελε νά λέγεται ὑπέρ πατριωτικό ἔτσι γιατί ἦταν τῆς ...μόδας...

Κι᾿αὐτό ὅμως γιά μία τετραετία ἦταν διότι καί αὐτούς κυνήγησε ὁ ἐλλαδικός λαός γιά νά φέρῃ πάλι ἐκείνους πού εἶχε διώξει ἐπεί δή τώρα εἶχαν ἀλλάξει κι᾿αὐτοί ἡγέτη. Τόν ἄλλον κληρονόμο ἐψήφισαν καί τόν ἔφεραν νά μᾶς διαφεντέψῃ μέχρι πότε ; Μέχρι τίς νέες ἐκλογές διότι ἐν τῶ μεταξύ ἔχει ἀνάψει ἔνας σβησμένος ἤλιος,πάλι καί πολύ πιθανό φαίνεται νά τά βροῦν μέ τό κομματίδιο πού κατά λάθος εἶχε γίνει κυβέρνηση ὥστε νά τούς δοῦμε καί πάλι τούς ...κομμουνιστές στήν ἐξουσία τῆς Ἑλλαδικῆς. 

Στήν οὐσία,ἐπί 50 χρόνια αὐτό πού κάνει τοῦτος ὀ λαός εἶναι νά ἀνεβοκατεβάζῃ τά ἴδια ἀκριβῶς πρόσωπα,μά τά ἴδια σᾶς λέω,νομίζοντας πώς κάνει κάτι διαφορετικό. Ἔ, λοιπόν κανένας λαός,πουθενά στόν πλανήτη δέν λειτουργεῖ μέ τέτοιο μέγεθος ἠλιθιότητος ! Καί μάλιστα μακροχρονίως... Εἶναι ῥεκόρ σᾶς λέω,ὅσο κι᾿ἄν πειράζει κάποιους εἶναι ἡ τραγική ἀλήθεια...




Ἡ Πελασγική

28 σχόλια:

  1. Λοιπόν επειδή την φράση, κουβέντα να γίνεται την πήρες πιστεύω ως αδυναμία , ενώ εγώ απλά δεν θέλω να φέρνω εσένα ή το μπλογκ σε δύσκολη θέση,θα σου απαντήσω όσο πιο περιεκτικά μπορώ , καθότι γράφω την ίδια ώρα που εργάζομαι.
    Δεν αμφισβητώ το γεγονός ότι στην πλειοψηφία του ο ελληνικός λαός είναι ηλίθιος και αυτοκτονικος ψηφίζοντας τους ίδιους και τους ίδιους. Όμως αυτό που με εκνευρίζει είναι το γεγονός ότι κάνετε προσπάθεια να ξεπλύνετε σώνει και καλά τους εβραιους με αριστεριστικες πρακτικές του τύπου τα αφεντικά οι εξουσιαστές, ο απλός εργάτης λαός που δεν φταίει σε τίποτα. Δεν ειναι Εβραίοι είναι Χάζαροι, δεν είναι Χάζαροι είναι ερπετοηδεις και πάει λέγοντας . Το γεγονός ότι αυτοί που διαχρονικά δεν αφήνουν την Ελλάδα να αναπτυχθεί ως ανεξάρτητη οντότητα, είτε στην εποχή της επανάστασης του 21 είτε και στην πιο πρόσφατη ιστορία, είναι οι ίδιοι που σχεδιασμένα έχουν επιβάλει αυτήν την κατάπτωση του πνεύματος, δεν συμπεριλαμβάνεται στην εξίσωση.
    Τώρα το οτι επικροτείτε την αλληλοκαλυψη των Εβραίων και το βρίσκεται ως κάτι ζηλευτό, που αγωνίζονται από κοινού για την επίτευξη των στόχων τους σε αντίθεση με μας, αααα όλα κι όλα τότε εδώ διαφέρουμε στις αντιλήψεις μας. Για μένα το κυριότερο είναι ο σκοπός ποιος είναι όχι η επίτευξη του. Το να είμαι σαν τους Εβραίους και να αλληλοϋποστηριζομαι με τον ομόφυλο μου για να πηδ@ω τους άλλους και να πατάω επί πτωμάτων για να ανελιχθω στην κοινωνική σκάλα, δεν διαφέρει από το χούι των Ελλήνων να βάζουν τρικλοποδιά σε όποιον πάει να κάνει κάτι καλό για τον εαυτό του. Αυτά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἐν τάξει,δέν προσπαθῶ νά πείσω κανέναν. Ὁ καθείς ὅπως ἀντιλαμβάνεται τά πράγματα. Ἐγώ θά σταθῶ στό γεγονός πώς ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ νά μᾶς φταῖνε οἱ ἄλλοι γιά τά δικά μας χάλια,ἀδυναμίες,ἀνοησίες,ἠλιθιότητες,κακίες,φθόνο καί πάει λέγοντας,πού δέν μᾶς ἀφήνουν ὅλα αὐτά νά βγάλουμε τόν καλό μας ἑαυτό καί νά κάνουμε κάτι καλό γιά τήν χώρα μας καί τούς ἑαυτούς μας. Ὅλο οἱ ἄλλοι φταῖνε ! Πάντα οἱ ἄλλοι !
      Ἀγαπητέ,πάνω ἀπό 30 χρόνια δημοσιογραφίας ξέρεις πόσα ἔχουν δεῖ τά μάτια μου καί τί ἔχουν ἀκούσει τ᾿αὐτιά μου ; Στήν συντριπτική τους πλειοψηφία,τοὐλάχιστον στόν χῶρο μου καί ἐκεῖνον τῶν πολιτικάντηδων πού ἀναγκαστικά μέ ἀπασχολοῦσε,ἐπρόκειτο γιά γυμνοσάλιασκες !
      Ὅσον ἀφορᾷ γιά τό ἄτομό μου και τήν ἀντιμετώπισιν ἀπό τούς ...συναδέλφους,ὅταν ἔβαλα ὑποψηφιότητα στό νομό μέ τόν Σοφιανόπουλο,εἶδα τόν πραγματικό τους ἑαυτό καί τήν κακία πού ἔβγαλαν. Ἀλήθεια,ποῦ στό καλό καί πῶς τήν ἔκρυβαν τόσα χρόνια,ἄτομα πού ὑποτίθεται ἦσαν ...συναγωνιστές !!!

      Καί γιατί ὅλο αὐτό ; Ἐπεί δή ἦρθα πρώτη στόν συνδυασμό. Γιά νά καταλάβῃς γιατί ὅλο αὐτό : Τό μεσημέρι πρό τοῦ κλεισίματος τῶν καλπῶν,εἶχα συναντηθεῖ μέ ...συναγωνιστή ( δέν ἦταν μέ τόν Σοφιανόπουλο,ἔγλυφε ΝΔ και ΠΑΣΟΚ) καί τόν ἐρώτησα : Πόσες ψήφους λές νά πάρω ; Καί μοῦ ἀπαντᾷ,« Ἄν πάρῃς 100,νά εἶσαι καί πολύ εὐχαριστημένη». Νά σοῦ πῶ πόσες πῆρα ; 1456.
      Ναί,ὄπως τό διαβάζεις. Λοιπόν,ὅταν τήν ἑπομένη ἔλεγαν στό τοπικό ραδιόφωνο τίς πρωτιές ἀπό τούς συνδυασμούς ,μόλις ἦρθε ἡ σειρά τοῦ δικού μας,χάθηκαν τά χαρτιά,ἔψαχναν τόσο πού πῆγαν σέ διαφημίσεις γιά νά τά βροῦν. Ὅταν ἐπανῆλθαν ἐννοεῖται,ἁπλῶς πῆγαν παρακάτω. Ἀρκεῖ νά μήν ἀκουγόταν πώς ἡ Ε.Β. ἦρθε πρώτη μέ 1456 ψήφους κι᾿ἔφερε τόν συνδυασμό τρίτο στόν νομό.

      Αὑτό ὡς ἕνα μικρό παράδειγμα. Τώρα τί θέλεις νά μοῦ πῆς για τήν ἀλληλεγγυη τῶν ἑβραίων ; Σέ πληροφορῶ πώς ἐπεί δή δέν ἤμουν μόνον ὑποψήφια ἀλλά καί ὑπεύθυνη γιά ὅλη τήν Ἀργολίδα καί κρατοῦσα καί τό γραφεῖο τοῦ κόμματος. Τούς εἶχα περάσει αὐτό ἀκριβῶς,πώς μόνον ἑνωμένοι καί βοηθώντας ὁ ἕνας τόν ἄλλο θά μπορέσουμε νά ἐπιτύχουμε κάτι καλό. Καί τό εἶχα πετύχει. Ξέρεις πώς μέ ἔλεγε ἕνας συναγωνιστής ; Ἐσύ εἶσαι ἡ κλῶσσα πού κρατᾶ τά κλωσσόπουλα κοντά . Ἄν φύγῃς θά σκορπίσουμε καί θά χαθοῦμε.

      Καί τό ἔλεγε αὐτό ἕνας ἄνθρωπος μέ τά διπλάσια ἀπό ἐμένα χρόνια !

      Κατάλαβες ποιές εἶναι οἱ ἀντιλήψεις μου καί ποιό τό εἶδος τοῦ ἀγῶνος πού κάνω ; Ὁ ἀείμνηστος Ἰωάννης Πασσᾶς,ἔχει ἀφιερώσει,νομίζω στόν τόμο ΕΛΛΑΣ Α΄ ἤ στό ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ, ἕνα μεγάλο κεφάλαιο γι᾿αὐτό τό κακό μας χαρακτηριστικό πού κυριολεκτικῶς μᾶς καταστρέφει.
      Θά τό βρῶ καί θά τό βάλω κάποια στιγμή.

      Καλησπέρα ἀγαπητέ Γιάννη !

      Διαγραφή
  2. Συμφωνώ με τον ΓΙΆΝΝΗ25.
    Η απόλυτη και σκληρή αλήθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν γουστάρουμε κανέναν Εβραίο ρε Πελασγική, πώς το λένε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά καί γιατί κάνετε ἔτσι ; Προσπαθεῖ κανείς νά σᾶς πείσῃ νά γουστάρετε ;
      Ἐμένα,λ.χ. ὁ Μακόου μ᾿ἀρέσει πολύ ὡς άρθρογράφος καί γενικῶς γιά τήν δουλειά πού κάνει καί ξεσκεπάζει τήν Καμπαλαρία. Εἶναι ἑβραῖος. Τί νά κάνουμε ; Νά τόν διαγράψουμε ;

      Ἐν πᾶσῃ περιπτώσει,εἴπαμε :ὁ καθείς μέ τίς ἀντιλήψεις του.

      Καλησπέρα Διηνέκη,καλησπέρα ἀνώνυμε 9:52 μ.μ.,καλησπέρα ἀνώνυμε 9:07 μ.μ. !

      Διαγραφή
  4. Το λάθος που κάνει ο σχολιαστής είναι ότι παραβλέπει πως ο λαός πηγαίνει και ψηφίζει τις μαριονέτες που ανεβάζει το κουκλοθέατρο αυτών που χειρίζονται την εξουσία στα παρασκήνια. Αυτές τις μαριονέτες βγάζουν στο προσκήνιο αυτές θα πας να ψηφίσεις. Αν δεν πας τόσο το καλύτερο. Η αποχή ευνοεί την υφιστάμενη κατάσταση. Τον Σεπτέμβρη του 2015 ο λαός απηυδισμένος από τις ψευτιές του Τσίπρα δεν πήγε να ψηφίσει, πήγαν οι Συριζέοι και βγάλανε τον Τσίπρα με 35%.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αὐτούς δίνει τό Σύστημα ; Μπά,μήν μοῦ τό λές !

      Καί ὁ Σοφιανόπουλος τί ἦταν ; Ἀόρατος ;
      Τόσα χρόνια,ἑκατοντάδες ἐκπομπές σ᾿ὁλόκληρη τήν Ἀττική,ποιός νοιάστηκε ; Μόλις ἦρθε στήν Ἀργολίδα,στό τοπικό κανάλι καί τόν ἀκούσαμε,ὅλη ἡ παρέα μας ( περί τά 5-6 ἄτομα) τρέξαμε ἀμέσως στό στούντιο καί περιμέναμε νά τόν γνωρίσουμε. Αὐτό ἦταν ! Ἀπό κεῖ καί πέρα μέσα σέ διάστημα λιγότερο ἀπό χρόνο μέχρι καί συνδυασμό φτιάξαμε καό κατεβήκαμε στίς Νομαρχιακές ἐκλογές.

      Ἀπό ἄγνωστος πού ἦταν,μέσα σέ λίγους μῆνες ἐπιτύχαμε νά πάρουμε ἕνα 8 % ,στόν νομό. Σημείωσε δέ πώς στήν περιοχή τῆς Ἐρμιονίδος δέν μεταδιδόταν τό κανάλι.ἄρα ὅ,τι κάναμε ἐκεῖ ἀπό μόνοι μας καί μέ περιοδεῖες.

      Τί θέλω νά πῶ. Ποῦ ἦταν οἱ Ἀθηναῖοι οἱ ὁποῖοι τόν ἔβλεπαν κάθε ἑβδομάδα; Τί ἄλλο ἤθελαν ἀπό αὐτά πού ἔλεγε ἕνας ἄνθρωπος πού δέν χρειαζόσουν πολλά γιά νά καταλάβῃς πόσες γνώσεις εἶχε,πόσο ἀληθινά ἀγαποῦσε τήν Πατρίδα καί π΄σο σκληρά ἀγωνιζόταν γιά νά ἀφυπνίσῃ τόν κόσμο.

      Ἔτσι,ἄν ἐκεῖ στήν Ἀττική ὅπου βρίσκεται σχεδόν ὁ μισός πληθυσμός τῆς χώρας,ἔκαναν πράξι αὐτό πού λέμε χρόνια τώρα,ἕνα μικρό κόμμα νά ἐπιλέξετε,πόσα πράγματα θά μποροῦσαν ν᾿ἀλλάξουν; Ἕνα μικρό κόμμα.

      Νά σημειώσω ἐδῶ,πώς τόν Σοφιανόπουλο καί τόν ἀγῶνα του μοῦ θυμίζει σήμερα ὁ κ. Μπέχλης.Μάλιστα δράττομαι τῆς εὐκαιρίας νά τοῦ δώσω συγχαρητήρια καί νά τοῦ εὐχηθῶ καλό κουράγιο.

      Μήν τά ῤίχνουμε λοιπόν ὅλα στό Σύστημα. Ἄς κυττᾶμε καί τίς δικές μας εὐθῦνες...

      Καλησπέρα ἀγαπητέ !

      Διαγραφή
    2. EΥΓΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΥΤΙΣΗ ΤΟΥ Ζ ΜΕ ΤΟΝ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟ, . Να προσθέσω ότι ο Ζ ήταν μαθητής οικότροφος για όσο υπήρξε το οικοτροφείο, της Προτύπου Σχολής Αναβρύτων, ακριβώς όπως όπως ο Σοφιανόπουλος, την οποία διέλυσαν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ μαζί. Η μόνη διαφορά είναι ότι ο Ζ είναι παιδί όχι αστών, απο πατέρα στρατιωτικό, ηπειρώτης, στρατιώτης ο ίδιος και μάλλον σκληρότερος και μεθοδικότερος απο τον μακαρίτη.

      Διαγραφή
    3. Δέν τόν ταύτισα,ἁπλῶς εἶπα πώς μοῦ τόν θύμισε ὅπως ἐκεῖνος πού ἀγωνιζόταν,σχεδόν μόνος,τρέχοντας σ᾿ὁλόκληρη τήν Ἑλλάδα.. Εὔχομαι στόν ἄνθρωπο τά καλλύτερα.

      Καλησπέρα ἀγαπητέ !

      Διαγραφή
  5. Πολιτικός και όχι πωλητικός, όπως λένε πολλοί, θα είναι αυτός που ΓΡΑΠΤΑ ΚΑΙ ΡΗΤΑ ΘΑ ΑΠΟΚΥΡΗΣΕΙ ΜΕΤΑ ΒΔΕΛΥΓΜΙΑΣ ΤΗΝ ΜΑΣΣΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΛΙΤ ΚΑΙ ΠΑΡΑΦΥΑΔΕΣ ΤΗΣ.
    ΚΑΙ ΘΑ "ΞΥΡΙΣΕΙ" ΤΟ ΠΑΠΑΔΑΡΙΟ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟΥ-ΠΑΛΙΟΥ ΚΑΙ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ- ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΛΟΣΣΙΑΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ, ΘΑ ΤΗΝ ΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΦΤΩΧΟ ΛΑΟ, ΝΑ ΦΑΕΙ ΨΩΜΑΚΙ.
    Όλα τα άλλα, έρχονται δεύτερα.
    Φυλακή για προδότες, γκρέμισμα της επικατάρατης μασσωνίας και εξυγίανση των αιρετικών.
    ΆΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟΣ ΆΝΘΡΩΠΟΣ. ΆΞΙΟΣ.
    Χορτάσαμε "ημίμετρα", δεν πάει άλλο.
    Ο Έλληνας ΠΕΙΝΑΕΙ και δεν τον νοιάζει ποιος έχει πολλές γνώσεις και ξερει να αρθρώνει λόγο.
    Λόγος αληθείας,ΛΕΞΗ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί ἐννοεῖς μέ τό : ΤΟ ΠΑΠΑΔΑΡΙΟ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟΥ

      !!!
      Καλησπέρα ἀγαπητέ !

      Διαγραφή
    2. https://agiosiosif.gr/monachou-serafim-giati-ine-eretiki-i-synodos-tou-kolybariou-synoptikos/

      https://www.imoph.org/pdfs/2018/04/18/20180418aSynKolympariAiretiki.pdf

      Διαγραφή
  6. Η ίδια ιστορία απο την πρώτη σελίδα της ανθρώπινης ιστορίας.
    Αδάμ: Δεν φταίω εγώ...η γυναίκα που μου'δωσες.

    Μην πάτε τόσο μακριά στους εβραίους, δειτε την αλληλεγγύη των Ρομά οι οποιοι κυριολεκτικά αλωνίζουν την χώρα και δεν τους πειράζει κανείς γιατί είναι ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ

    Απο την άλλη μεριά ο Ελληνας κοιτάζει το τομάρι του και γι αυτο θα είναι πάντα σκλάβος σ αυτούς που κοιτάζουν το συμφέρον της χώρας τους και ειναι καμπόσοι εκτος των εβραίων πχ Τούρκοι κλπ



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παραμενω ανωνυμοΣ3 Ιουνίου 2022 στις 5:02 π.μ.

    Aγαπητη Πελασγικη εκτιμω και σεβομαι την φιλοξενια σου, αλλα και τον χωρο σου αντιστοιχα.
    Δυο λογια και δεν ξανα-μιλαω για το θεμα.

    ΑΥΤΟΙ ομως, ειναι ο καρκινος της ανθρωποτητας.
    Ο εβραϊσμος ειναι ενας κακοηθης ογκος στα πλευρα της Υδρογειου που πρεπει να εξαχθει επακριβως με το νυστερι του χειρουργου.
    Λες ...δεν φταινε αυτοι αλλα εμεις που ψηφιζουμε τους ιδιους και τους ιδιους δικους μας πολιτικαντηδες. Ναι, αλλα υπαρχει στην "ελληνικη δικαιοσυνη" (λεμε τωρα) κατι που λεγεται ΗΘΙΚΟΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟΣ και μαλιστα αυτος ο ηθικος αυτουργος μπαινει θρασυτατα μεσα στοι σπιτι σου και λεει στους γονεις σου ΠΩΣ να σου συμπεριφερθουν.
    Ασχετα με το τι πιστευεις πολιτικα, δεν θυμαμαι καποιον εξωκυβερνητικο και μαλιστα ανθελληνικο παραγοντα να ερθει απ το εξωτερικο και να διαταξει τον Ελληνα πρωθυπουργο ΠΩΣ να "λιωσει" ενα αντιπαλο πολιτικο κομμα. Αυτο το εκαναν οι θρασεις και ηθικοι αυτουργοι εβραιοι επι κυβερνησης Σαμαρα. Φαινεται φοβηθηκαν οι απανταχου εβραιοι της Ευρωπης και της Αμερικης οτι αν ο Μιχαλολιακος γινοταν πρωθυπουργος θα τους εβαζε παλι στους .....φουρνους, οπως ακριβως "εκανε" και ο Χιτλερ.
    Κι αν αυτο δεν σε ικανοποιει αυτο, σκεψου οτι ελληνοφωνοι εβραιοι διαμενοντες και πλουτιζοντες εν Ελλαδι, τηλεφωνησαν στον πρωθυπουργο τους (του ισραηλ εννοω) να κοψει ελληνικη εκπομπη στον αερα για τον κοσμαγαπητο ΔΙΚΟ ΜΑΣ Στελιο Καζατζιδη.
    Οπερ και εγινε.
    Ο ελεεινος πρωθυπουργος του ισραηλ τοτε, τηλεφωνησε στον "δικο" μας ελεεινο πρωθυπουργο Ανδρεα Παπανδρεου, ο οποιος και εδωσε εντολη να κοπει η εκπομπη στον αερα.
    Παρεθεσα δυο προσφατα σχετικα παραδειγματα περι της διαβολικοτητας και υπονομευσης των εβραιων εναντιον των Ελληνων. Περισσοτερα ιστορικα γεγονοτα και με λεπτομερειες βρισκονται στο εξωνυχιστικο βιβλιο του κου Κων. Πλευρη "Εβραιοι Ολη η Αληθεια" απ την Επανασταση του 1821 και δωθε.
    Ατελειωτη σειρα με βιβλια εγνωσμενων ιστορικων και φιλοσοφων για τις αθλιοτητες των εβραιων σ ολο το κοσμο μεσα απ τους αιωνες.
    Νωριτερα παρακολουθουσα τις...."ειδησεις" σε καποιο βρωμοκαναλο που μας ελεγε οτι το "γαλλικο" περιοδικο Le Point οτι ο Πουτιν και ο Ερντογαν ειναι διαβολικοι ανθρωποι.
    Και στα καπακια μας ανακοινωνε το τσοντοκαναλο για το ποσ επεσαν εξω οι αμερικανοι με την υφεση δειχνοντας μας "κλιπακι" με την "αμερικανα" Tζανετ Γιελεν πρωην προεδρο της FED να ομολογει ποσο εξω επεσαν για την υφεση στον επισης "αμερικανο" και πρωην πρακτορα της Μοσαντ τελευταια εργαζομενο στο "αμερικανικο" καναλι CNN Γολφ Βλιτζερ.

    Συμφωνω απολυτα με τον σχολιαστη Γιαννη25 οπως διαφωνω με τον κυριο που λεει οτι δεν γουσταρουμε τους «εβραιους»
    Οχι κυριε.
    Δεν γουσταρουμε τους εγκληματιες, τους υπανθρωπους τους διαβολικους, τους σκοτεινους ανθρωπους που τυγχανει να ειναι εβραιοι. Αυτοι που προδοσαν καθε ανθωπινη αξια και Σταυρωσαν Τον Θεανθρωπο κι ακομα δεν εχουν ζητησει γονατιστοι συγνωμη απ τον Χριστιανισμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα ότι δεν γουστάρουμε τους Εβραίους... επειδή είναι καλοί άνθρωποι;

      Διαγραφή
    2. Γιά ἀκριβῶς τό ἀντίθετον.

      Ἐν πᾶσῃ περιπτώσει ἄς μήν διαφωνοῦμε γιά κάτι πού οὐσιαστικῶς συμφωνοῦμε ἀπολύτως.

      Καλησπέρα Διηνέκη !

      Διαγραφή
    3. Παραμενω ανωνυμοΣ5 Ιουνίου 2022 στις 4:44 μ.μ.

      To....."Δεν γουστάρουμε κανέναν Εβραίο ρε Πελασγική, πώς το λένε..."
      ακουγεται καπως απανθρωπο για κεινους που δεν γνωριζουν οτι οι εβραιοι ειναι πραγματικα απανθρωποι.
      Αλλα δεδομενης της ευκαιριας βλεπω οτι ενω σου αρεσει να σχολιαζεις αλλου, στην ιστοσελιδα σου ταχεις κομμενα. Υπαρχει καποια εξηγηση γι αυτο;

      Διαγραφή
    4. Τί ἀκριβῶς ἔχω κομμένα στήν σελίδα μου ; Καί τί ἀκριβῶς μοῦ ἀρέσει νά σχολιάζω ἀλλοῦ ;
      Ἔχω τήν ἐντύπωση πώς σᾶς ἀρέσει ἡ μουρμούρα,ἡ γκρίνια καί γενικῶς ὅλο αὐτό τό ...ἀνακάτεμα. Ἀντιθέτως εἶναι ὅ,τι ἀπεχθάνομαι.

      Δέν συνεχίζω λοιπόν,ὅσο γίνεται κάτι τέτοιο.

      Διαγραφή
  8. Πλακα κανετε οτι δεν φταιει ο λαος; Εδω υπαρχουν ακομα οντα που πηγαινουν να κανουν την 1η δοση τους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καί ὑπάρχουν καί χειρότερα ! Αὐτό τό διάστημα περάσαμε μέ τόν σύζυγό μου μία δικαστική περιπέτεια πού δέν φαντάζεστε ! Τέτοιο μῖσος,τέτοια κακία,τόσα τερατώδη ψεύδη !!!

      Ἀλλά ὁ Θεός εἶναι ΕΔΩ ! Καί δέν ἀφήνει τούς ἠθικούς ἀνθρώπους ἀπροστάτευτους. Δόξα σ᾿Αὐτόν ! ! !

      Ἀθωωθήκαμε ἀλλά ὅλη αὐτή ἡ ψυχική ταλαιπωρία !!!

      Αὐτός ὁ λαός εἶναι σέ πάααρα πολύ χαμηλό ἐπίπεδο ! Δ Υ Σ Τ Υ Χ Ω Σ !

      Ξαναβάζω τήν φράσιν τοῦ «Ἰωάννη Καποδίστρια»,ἀπό τό σχόλιο πού ἀκολουθεῖ καί ἀναφέρεται στόν ἀγῶνα τοῦ Σωτηρίου Σοφιανοπούλου :

      « Που όπως απεδείχθη εκ των πραγμάτων, α δ ί κ ω ς πάλεψε νά ξ ε σ τ ρ α β ώ σ ε ι χρόνια ολόκληρα από τίς οθόνες έναν ολόκληρο λαό, που δέν είναι σέ θέση ΚΑΝ νά ακούσει...»

      Καλησπέρα ἀγαπητέ μου !

      Διαγραφή
  9. Λίγα λόγια επιτρέψτε μας, μέ πάρα πολύ ΣΕΒΑΣΜΟ, γιά τόν έξοχο επιστήμονα, τόν ευφυή επιχειρηματία, τόν ξεχωριστό εφευρέτη καί μοναδικό τηλεοπτικό πρόσωπο μακαρίτη Σοφιανόπουλο. (Που όπως απεδείχθη εκ των πραγμάτων, α δ ί κ ω ς πάλεψε νά ξ ε σ τ ρ α β ώ σ ε ι χρόνια ολόκληρα από τίς οθόνες έναν ολόκληρο λαό, που δέν είναι σέ θέση ΚΑΝ νά ακούσει).
    Δέν γνωρίζουμε άν φιλοτιμήθηκε κάποιος τά τελευταία χρόνια νά γράψει ένα βιβλίο, γιά αυτόν τόν σπάνιο άνθρωπο. Αγωνίσθηκε όσο όχι λίγοι, αλλά απειροελάχιστοι, νά βοηθήσει ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΩΣ αυτόν τόν τόπο, αλλά έπεσε σέ ...τ ο ί χ ο υ ς! "Πανύψηλους"....
    Κατασκεύασε στρατιωτικό φορτηγό ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ! Ε π α ν ά σ τ α σ η πραγματική στήν μετάδοση ισχύος στούς τροχούς! Τί απέγιναν τάχα τά πρωτότυπα οχήματα καί τά σχέδια ;....
    Έκανε απίστευτες εφευρέσεις σέ οπλικά συστήματα διαφόρων τύπων καί μεγεθών, αλλά ποτέ οι "αρμόδιοι" ένστολοι καί μή (...) του Ελλαδιστάν δέν εξεδήλωσαν τό παραμικρό ενδιαφέρον, αφού ΠΡΟΕΧΟΥΝ π ά ν τ α οι ...ξένοι (μεγαλο-) προμηθευτές!
    Έκανε μαζική παραγωγή (ένα παράδειγμα ΧΤΥΠΗΤΟ καί απαράδεκτο!) αρίστων τυφεκίων πρός εξαγωγή γιά τήν Συρία (καί τόν πατέρα Άσσαντ), αλλά ώ του "θαύματος", ...""κ ό λ λ η σ ε"" η εξαγωγή από τόν Βόλο γιά τήν Λαττάκεια.....
    Αγωνίσθηκε μέ τήν θ ρ υ λ ι κ ή 'ΧΡΩΠΕΙ' σέ πολλά επίπεδα, αλλά οι κρατούντες είχαν "άλλες απόψεις"....Ακόμα Σ Α Π Ι Ζ Ο Υ Ν οι εγκαταστάσεις στήν λεωφ.Πειραιώς....
    (Θ υ μ ά σ θ ε; "Τό κεφάλι μέ πονεί καί τό δόντι δέν μ' αφήνει, όπως όλος ο κόσμος πάρτε μία καλμαλίνη").
    Αγωνίσθηκε νά βγάλει πετρέλαιο στήν (γεμάτη από αυτό) Ζάκυνθο, (που μεταπολεμικώς λέγεται ότι οι Αμερικανοί ΑΝΑΤΙΝΑΞΑΝ τίς πρωτόγονες εγκαταστάσεις, γιά νά μήν μπορούν ποτέ νά ξαναχρησιμοποιηθούν!) παραχωρώντας μάλιστα τό 90% των κερδών της εξορύξεως στό κράτος καί μόλις τό 10% γιά εκείνον, αλλά τότε κάποιος κύριος ονόματι Μ. Έβερτ, έστειλε ΤΑΧΙΣΤΑ τήν Χωροφυλακή νά τόν συλλάβει!!!!
    Άν δέν μας απατά η μνήμη μας, έβαλαν καί φυλακή τόν αδελφό του!....
    Όσο γιά τίς αλησμόνητες τηλεοπτικές εκπομπές του, είναι ΜΝΗΜΕΙΑ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΥ, πλούτου σπανίων καί υπερπολυτίμων πληροφοριών, Ιστορίας καί αγωνίας γιά τό 'αύριο' αυτού του τόπου, αλλά 'εις μάτην'...
    (Η τόσο φιλότιμη αλλά άδοξη απόπειρά του στόν πολιτικό στίβο, ίσως είχε προδιαγεγραμμένη κατάληξη, σέ έναν απολύτως ΕΤΕΡΟΦΩΤΟ κρατίδιο....)
    Μή θέλοντας νά καταχρασθούμε του - πάντοτε φιλόξενου - χώρου, δέν θά επεκταθούμε περαιτέρω.
    Ευχόμενοι από καρδίας νά αναπαυθεί η ψυχή του, προτρέπουμε όσους ενδιαφέρονται καί καταλαβαίνουν, νά αποθηκεύσουν όσες περισσότερες από εκείνες τίς μνημιώδεις εκπομπές του μπορούν.
    Ευχαριστούμε Πελασγική μας!





    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά ἔκανες καί τά ἔγραψες ὅλα αὐτά,γιά νά μήν ξεχνοῦμε. Τώρα θά μοῦ πῆς,ποιοί νά μήν ξεχνοῦμε ; Ἑμεῖς κι᾿ἐμεῖς πού ἔχουμε μείνει ; Πῶς τό ἔγραψες ;

      « Που όπως απεδείχθη εκ των πραγμάτων, α δ ί κ ω ς πάλεψε νά ξ ε σ τ ρ α β ώ σ ε ι χρόνια ολόκληρα από τίς οθόνες έναν ολόκληρο λαό, που δέν είναι σέ θέση ΚΑΝ νά ακούσει.»

      Ἔτσι ἀκριβῶς ! Ἀπολύτως σωστό !

      Λοιπόν,μεταξύ μας τά λέμε,μεταξύ μας τά ξανά λέμε καί μεταξύ μας μᾶλλον μένουν ...

      Τώρα ἀναφορικά μέ τό βιβλίο ἀφιερωμένο στόν ἀείμνηστο. Πρό 5ετίας,νομιζω,μοῦ εἶχε ζητήσει ὁ Πολύδωρος Δάκογλου νά τοῦ δώσω στοιχεῖα σχετικῶς μέ τόν Σοφιανόπουλο καί τήν δρᾶσιν του στήν Ἀργολίδα. Μοῦ εἶχε πῆ πώς μία κυρία,προφανῶς μοῦ εἶχε ἀναφέρει τό ὄνομά της καί τήν ίδιότητά της,ἀλλά δέν θυμᾶμαι,εἶχε ξεκινήσει συλλογή στοιχείων γιά νά γράψῃ ἔνα βιβλίο-ἀφιέρωμα στόν Σωτήριο Σοφιανόπουλο. Ὅ,τι εἶχα,στά χέρια μου, ἀπό τό γραφεῖο πού διατηρούσαμε ( νά σημειώσω ἐδῶ πώς εἶχα ἀποχωρήσει ἀπό τό κόμμα σχεδόν ἕνα χρόνο πρό τῆς διαλύσεώς του,γιά λόγους πού ἀφοροῦσαν πάρα πολύ κακό χειρισμό ἐνός ἄκρως σημαντικοῦ θέματος πού ἐντέχνως ἀναβίωσαν οἱ γνωστοί τοῦ Συστήματος,γιά νά μᾶς διαλύσουν. Καί τό ἐπέτυχαν !!! Λεπτομέρειες ἴσως κάποια ἄλλη φορά... Πάντως ἦταν μέγα λάθος τοῦ Σοφιανόπουλου,τότε. Μετά πῆγε στόν Καρατζαφέρη...Πολύ βολικά ἔγιναν ὅλα γιά τό πολιτικό κατεστημένο...) . Ὅ,τι ὑπῆρχε ἀπό τό γραφεῖο,τό βιβλίο τοῦ Κόμματος Ἑλληνισμοῦ,συνεντεύξεις πού τοῦ εἶχα πάρει γιά τίς τοπικές ἐφημερίδες καί ὅ,τι ἄλλο φαινόταν χρήσιμο.
      Ἔκτοτε δέν ἔμαθα τίποτα γιά τήν τύχη ἐκείνου τοῦ βιβλίου. Καί τώρα πού τό ξαναθυμήθηκα τήν ἑπομένη φορά πού θά συναντήσω τόν Πολύδωρο Δάκογλου,θά τόν ἐρωτήσω σχετικῶς. Θά δοῦμε...

      Υ.Γ.Ἐπεί δή θά ἀναρωτηθοῦν πολλοί ἀπό τούς ἀναγνῶστες μας γιατί δέν γράφω ἐγώ ἕνα βιβλίο γιά τόν Σοφιανόπουλο,θά ἀπαντήσω τό ἐξῆς :Τό νά γράψῃς ἕνα βιβλίο καί μάλιστα βιογραφικό πού σημαίνει πώς πρέπει κάθε τι νά εἶναι προσεγμένο καί ἐπαληθευμένο 2 καί 3 φορές καί βεβαίως ἐπεί δή θά χρειαστῆς τήν ἄδεια τῶν δικῶν του ἀνθρώπων,ὅλα αὐτά δέν εἶναι καθόλου εὔκολα,ἀπαιτοῦν ἄπλετο χρόνο,χρῆμα γιά τίς μετακινήσεις πού θά εἶναι ἀναγακαῖες καί γιά τίς φωτογραφίσεις ( Ἀθῆνα,Καλάβρυτα,Ζάκυνθο,Βόρειο Ἑλλάδα νομίζω Πέλλα,ὅπου εἶχε δημιουργήσει μία μεγάλη παραγωγική μονάδα ὅπως καί μία ἀνάλογη κτηνοτροφική στό Κρανίδι κ.λπ.) Ὅλα αὐτά δέν εἶναι καθόλου εὔκολα καί κυρίως πολυδάνα.
      Ἀλλά καί πιθανῶς πάρα πολύ σημαντικό τό γεγονός πώς τήν ἐμπειρία ἑνός βιβλίου ἤδη τήν ἔχω. Ἕνα βιβλίο πού ἀναφέρεται στήν Προϊστορία τῆς Ἀργολίδος καί γιά τό ὁποῖο χρειάστηκα περί τῆς μιᾶς 5ετίας γιά τήν ὁλοκλήρωσή του,χωρίς βεβαίως νά ἐκτυπωθῆ. Ἀποτέλεσμα : Τοὐλάχιστον γιά ἕνα Δῆμο ἀπό τόν ὁποῖο περίμενα νά δεἰξῃ ἐνδιαφέρον δέν πῆρα καμμία ἀπάντηση...
      Ἔ, ὅπως καί νά τό κάνῃς ἡ ἀπογοήτευση εἶναι ἀπογοήτευση...

      Καλησπέρα ἀγαπητέ μου Ἰωάννη Καποδίστρια !

      Διαγραφή
    2. Ανωνυμοςειπε

      Ναι εμείς και εμείς. Το λήμμα. Φτάνουν και περισσεύουν. Ουκ εν τω πολλώ το ευ! Ο Θεός μαζί μας είναι, δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα. Κι όσο βλέπω ανθρώπους σήμερα να αφήνονται πραγματικά στον Χριστό, προσπαθώ κι εγώ να κάνω το ίδιο.
      Θα τους πάρει και θα τους σηκώσει!

      Διαγραφή
  10. Παραμενω ανωνυμοΣ5 Ιουνίου 2022 στις 9:53 μ.μ.

    @ Πελασγική 5 Ιουνίου 2022 - 6:49 μ.μ.

    Συγνωμη αλλα παρερμηνευσατε το σχολιο μου.
    Απευθυνθειν στον κον Διηνεκη και οχι σε σας.
    Αυτος, εγραψα, οτι ενω του αρεσει να σχολιαζει αλλου (δηλ στην δικη σας ιστοσελιδα, πιθανως και αλλου) στην δικη του δεν επιτρεπει σχολια για τις αναρτησεις του.

    Καλησπερα σε ολους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἄ ! Μάλιστα ...

      Νομίζω πώς ὁ Διηνέκης ἔχει ἐξηγήσει γιά ποιό λόγο δέν ἀφήνε σχόλια στό ἱστολόγιό του. Καί γιά τήν δουλειά πού κάνει προφανῶς κι᾿ἔχει δίκαιο. Σκέψου νά ἔπρεπε νά ἀπαντᾷ καί σέ τόσα σχόλια !
      Ἐν τάξει ἐμεῖς δέν ἔχουμε τόση μεγάλη ἀναγνωσιμότητα,ἐδῶ πού τά λέμε...

      Τέλος πάντων,ὅσο γιά τά σχόλιά του εἶναι τόσο σπάνια !

      Καλησπέρα ἀγαπητέ !

      Διαγραφή
    2. Παραμενω ανωνυμοΣ6 Ιουνίου 2022 στις 1:30 π.μ.

      Αααα τοτε δεν εχει τυχει να πεσω πανω στις εξηγησεις του γιατι ..."οχι σχολια".

      Διαγραφή