" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Τρίτη, 29 Ιουνίου 2010

" ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ "

Το παρακάτω άρθρο έλαβα με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το δημοσιεύω αυτούσιο καθότι θεωρώ πως αξίζουν τον κόπο τέτοιες " φωνές" που έχουν να δώσουν κάτι στην τραγική μας πραγματικότητα!!!

( η φωτό είναι δικής μου επιλογής...)


"Κύριε Πορτοσάλτε,



Όντας περίπου συνομήλικος σου θα χρησιμοποιήσω τον ενικό, άλλωστε απευθύνομαι προς ένα πρόσωπο, οπότε ο "γαλλισμός" ("πληθυντικός της ευγενείας"), απορρίπτεται βάσει της κοινής λογικής και των δυνατοτήτων της Ελληνικής! Οι μαθητές τού Σωκράτους απηυθήνοντο στον Σωκράτη στον ενικό, επειδή απηυθύνοντο προς ένα πρόσωπο. Είχαν σώας τας φρένας! (Δυικός για τα δύο πρόσωπα, πληθυντικός για τα πολλά!!).
Αφορμή για την επικοινωνία αυτή υπήρξε δημοσίευμα σε δημοφιλές Ελληνικά ιστολόγια ( http://gataros.blogspot.com/2010/06/t.html ,http://peripatris.blogspot.com/ ,................... ) σχετικό με εκπομπή σου της 21ης Ιουνίου 2010, στις 9:20, με καλεσμένη την κυρία Δραγώνα.
Εάν το ως άνω δημοσίευμα είναι ορθό, (δεν παρακολούθησα την εκπομπή), τότε μπορώ να διατυπώσω αρκετά ερωτήματα προς την ανωτέρω κυρία (η οποία από δημοσιεύματα μαθαίνω, ότι στερούμενη βασικού πτυχίου, έλαβε "μεταπτυχιακό" και κατόπιν "έγινε καθηγήτρια και προ ολίγου χρόνου γ.γ. τού υπουργείου - όχι εθνικής- παιδείας! Θυμίζει την άλλη μεγάλη αστέρω της Ελληνικής ζωή, η οποία από βρεφονηπιοκόμος, έγινε .... διδάκτωρ ιατρικής σχολής Θεσ/νίκης- πριν λάβει το βασικό πτυχίο της ιατρικής, δίχως αγροτική υπηρεσία, διαμένουσα στην Αθήνα, μητέρα δύο βρεφών, συνεχώς ταξιδεύουσα και συνοδεύουσα τον σιωπηλό Βούδα ανά την υφήλιο!)





Πώς είναι βεβαία ότι τα παιδιά της α' και β' δημοτικού δεν έχουν συνειδητοποιήσει ότι υπάρχουν και άλλες γλώσσες;


Ξεχνά ότι με την πολιτική τού πολιτικού της προστάτη, τού "Έλληνος της διασποράς" (μέτοικου), αλλά και τού σιωπηλού Βούδα, έχει γεμίσει η Ελλάδα αλλοδαπούς, ότι στα σχολεία (δημοτικά -γυμνάσια) υπάρχει ένα μεγάλο ποσοστό (30% ;;;;) μαθητών τα οποία ομιλούν άλλη γλώσσα και όχι την Ελληνική, ότι οι γειτονιές έχουν γεμίσει από παιδιά αλλοδαπών πού δεν χρησιμοποιούν την Ελληνική, ότι στον δρόμο, στο λεωφορείο, στην αγορά, κυκλοφορούν και υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι, εμφανέστατα ΜΗ Έλληνες (τα παιδιά έχουν ευτυχώς την ικανότητα να διακρίνουν τούς αλλοεθνείς από τούς ημεδαπούς! Οι παπανδρεοέλληνες στην συντριπτική των πλειοψηφία διαφέρουν από τούς Έλληνες εμφανέστατα στα βασικά των χαρακτηριστικά, και αυτό ΔΕΝ είναι ρατσισμός, είναι στοιχειώδης λογική, κριτική ικανότητα), ότι στις τηλεοπτικές εκπομπές, ΚΑΙ τα μικρά παιδιά, βλέπουν και ακούν τα "μιλιούνια" των (λαθρο)μεταναστών οι οποίοι συμμετέχουν (με καλό αλλά και κακό τρόπο) στην καθημερινότητα των Ελλήνων;;
Ποιόν προσπαθεί να κοροϊδέψει;;;; Έβαλαν στο στόχο την πλήρη διάλυση τού έθνους και αρχίζουν να δηλητηριάζουν με ισχυρότερο δηλητήριο την διαπαιδαγώγηση των μικρών παιδιών, ως να μην έφθαναν οι καταστρεπτικές για την παιδεία δηώσεις των Ράλλη, Βερυβάκη -απλοποίηση και μονοτονικό - και άλλων "μάγων" αργότερα με άλλες αλχημείας εις βάρος των νέων, με αποτέλεσμα την δυσχερή πνευματική και "εκπαιδευτική" κατάσταση των νέων!
Ορθότατη η παρατήρησις να ενταχθούν τα αρχαία Ελληνικά στο δημοτικό! Από το νηπιαγωγείο και από τούς παιδικούς σταθμούς ακόμη!! Να διδάσκονται την αρχαία Ελληνική, γλώσσα, η οποία δεν είναι ένα απλό εργαλείο επικοινωνίας, όπως φαντάζεται ή φρονεί (αφρόνως) ή της έχουν συμβουλεύσει (κάκιστοι σύμβουλοι), όπως είναι οι "κοινές" γλώσσες (βαρβαρικές μεταλλάξεις της Ελληνικής -μία προσεκτική και ενδελεχής παρατήρησις σε επιστημονικές και μη λέξεις, φράσεις, νοήματα, ορολογίες, αποδεικνύει το ανωτέρω), αλλά ένα ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΣΚΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ!
Πώς τεκμαίρει η κυρία Δραγώνα ότι τα αρχαία Ελληνικά είναι "νεκρή γλώσσα"; Επειδή δεν ξέρει να τα ομιλεί (τα νέα όχι τα αρχαία) αυτή, ή επειδή έτσι της έχουν "δασκαλέψει" ;;; Έχει παρατηρήσει ότι χρησιμοποιούμαι σήμερα περίπου 3.000 (τρείς χιλιάδες) λέξεις από αυτές πού χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι Έλληνες ;;; Αδιάψευστος μάρτυς ο μέγιστος των ποιητών, ο θείος ΟΜΗΡΟΣ!
Θα σταματήσω εδώ τις παρατηρήσεις περί των θέσεων της εν λόγω κυρίας. Την προκαλώ δε να αντιπαρατεθεί δημοσίως σε τηλεοπτική εκπομπή, σε κρατικό κανάλι, με γνώστες της Ελληνικής, για να αποδειχτεί η γύμνια των "επιχειρημάτων" της και το ύπουλο και μοχθηρό σχέδιό της: της πλήρους αφελληνίσεως των Ελλήνων!


ΕΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΩΣ ΕΝΔΙΕΦΕΡΕΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΑΙΔΩΝ, ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΝΑ ΕΧΗ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗ, ΝΑ ΕΧΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ (ΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΟΘΩΜΑΝΟΙ ΙΣΩΣ ΤΗΣ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΘΕΣΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ), Ή ΝΑ ΚΑΝΗ "ΧΑΡΑΚΙΡΙ"!!!!


ΝΑ ΑΠΟΒΑΛΗ ΠΑΡΑΥΤΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΟΝ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ, ΘΑΛΕΙΑ (ΜΙΑ ΕΚ ΤΩΝ ΕΝΝΕΑ ΜΟΥΣΩΝ) ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΛΗΘΗ Fatma, Funda, Nehir, Özlem, Sertap, ... Ή ΟΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ.


ΚΑΘΕ ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ ΔΕΚΤΟΣ.


Η ΝΕΑ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΗ!!


Η αλαζονεία της εξουσίας και ο διακαής πόθος των να εκπληρώσουν - ικανοποιήσουν - εκτελέσουν τις εντολές των συμβούλων των (ΗΓΕΤΏΝ της νέας τάξεως), τούς ωθεί να λησμονούν ότι κυβερνούν όντες μειοψηφία! (Θυμήσου το ποσοστό της αποχής).
Το μέγεθος της αλαζονείας των και το θράσος των (της Δραγώνα και των ομοϊδεατών της), την οδηγεί σε επικίνδυνες ατραπούς! Όταν τόσον απροκάλυπτα προκαλείς και προσβάλεις την ιστορική μνήμη και την εθνική υπόσταση κάποιου, τότε θα πρέπει να αναμένεις ως αναπόφευκτη, λογική και "μοιραία" συμπεριφορά, αντιδράσεις οι οποίες θα είναι " ανθυγιεινές"!


Ποιός θα φταίει εάν σε κάποια εκδήλωση κάποιοι "παραφερθούν" εκδηλώνοντας την δικαιολογημένη αγανάκτησίν των ;;; Πόσο νομίζουν ότι μπορεί να υπομένει ο Έλληνας;;;


Ο κόμπος έφθασε στο κτένι, και η "παρέα" (συμμορία) εξακολουθεί να "τραβά" τό σχοινί! Ας προσέξει, πριν να είναι πολύ αργά!


“Εάν θέλεις να εξαφανίσεις έναν λαό, εξαφάνισε την γλώσσα του”! (Λένιν)


"Φιλεπιστήμων μεν φύσει ο άνθρωπος και αείποτε και πανταχού, ομολογείται ώς πηγή των μαθημάτων τα των παλαιών Ελλήνων ευρήματα. Διδάσκαλος μεν εγένετο ο Αριστοτέλης τού συλλογίζεσθαι και τοις Ρωμαϊκοίς καί τοις Άραψιν. Ελληνίζει δε και νυν η επιστήμη και άχρι των της ανατολής μεθορίων. Αδύνατον γάρ πεπαιδευμένω τινί βαρβάρω το τεχνιτεύειν, άνευ τριακοσίων των της Ελλάδος λέξεων." (Jean Paul Benzekri "Les cahiers de l' analyse des donnees" Εκδόσεις Dunod, Παρίσι 1990).


"Η κλασική γλώσσα της Ελλάδος αποτελεί μία από τις σημαντικότερες πηγές της καθημερινής ομιλίας μας....Καθώς ο άνθρωπος επεκτείνει τα όρια της επιστήμης και της τεχνολογίας, η Ελληνική γλώσσα εξακολουθεί να αποτελεί μία γόνιμο πηγή λέξεων, όπως συνέβη για χιλιάδες χρόνια και διαπιστώνεται από τις παρακάτω λέξεις: astronaut, automation, bathysphere, mesocaph, programming". (Λεξικό Webster, το αρχαιότερο - 1828 - και μεγαλύτερο αμερικανικό λεξικό).




http://www.astron.gr/comp_lang_com_gr.htm


Στέφανος Ἰ. Βαβούρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου