" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

BINTEO: ΠΛΑΚΩΘΗΚΕ Ο ΓΚΛΕΤΣΟΣ ΜΕ ΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ!!!


Στη συνάντηση με την αντιπεριφεριάρχη Νικολέτα Πανδή (ΣΥΡΙΖΑ) και τον πρόεδρο του περιφερειακού συμβουλίου (ΣΥΡΙΖΑ) η συζήτηση στράφηκε στις εκλογές:
Γκλέτσος: Ερχεται ο Αλέξης στα πράγματα. Τι θα κάνει;


Πανδή: Ο Αλέξης είμαστε όλοι εμείς, δεν είναι μόνο ο Αλέξης, είμαστε όλοι μαζί.


Γκλέτσος: Είπε ο Αλέξης ότι αυτός που έπαιρνε 600 ευρώ θα πάρει 800...


Πανδή: 750 έχει πει...


Γκλέτσος: Εχει τάξει πράγματα και θάματα, θα τα κάνει; Και μη μου πείτε ότι τα ίδια είχε τάξει και ο Παπανδρέου [εκεί γελάνε]...Εγώ θα ήμουν στο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά στον Αλέξη ούτε ψήφο ανοχής. Με άλλο πρωθυπουργό θα έλεγα ναι στο ΣΥΡΙΖΑ. Ο πρόεδρος του 15μελούς να πάει στο 15μελές...


Μπαίνει στη συζήτηση ο πρόεδρος του περιφερειακού συμβουλίου Χρήστος Μωραϊτης: Είσαι προσβλητικός που λές για το 15μελές... Κάνεις την κριτική που κάνει ο Σαμαράς εδώ και 4 χρόνια...


Ο Απόστολος Γκλέτσος εκνευρίζεται και σηκώνεται να φύγει.
 

Στο 10:50 λεπτό αρχίζει ο καυγάς Γκλέτσου με τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ.
Δήλωση Γκλέτσου:
 

Ντρέπομαι πραγματικά για τον Πρόεδρο του Περιφερειακού Συμβουλίου, ο οποίος, επειδή είπα την άποψη μου, που θα τη λέω και θα την ξαναλέω «ότι ο κ. Τσίπρας κάνει μόνο για μέλος δεκαπενταμελούς» και όχι για πρωθυπουργός, μας φέρθηκε με το χειρότερο τρόπο σαν τους τελευταίους αλήτες του δρόμου. Έτσι θέλει να Κυβερνήσει ο ΣΥΡΙΖΑ; Έτσι; Χωρίς Δημοκρατία; Ο κύριος αυτός είναι Πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου, είμαι Δήμαρχος και αρχηγός κόμματος και για την άποψή μου, που δεν την κρύβω η συμπεριφορά του ήταν η χειρότερη. Επίσης η Αντιπεριφερειάρχης τον επιβράβευε για τη συμπεριφορά του.



 stoxos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου