«Σταδιακά μοῦ ἀποκαλύφθηκε ὅτι ἡ γραμμή πού χωρίζει τό καλό ἀπό τό κακό δέν περνάει μέσα ἀπό κράτη, οὔτε μεταξύ τάξεων, οὔτε μεταξύ πολιτικῶν κομμάτων - ἀλλά μέσα ἀπό κάθε ἀνθρώπινη καρδιά - καί μέσα ἀπό ὅλες τίς ἀνθρώπινες καρδιές. Αὐτὴ ἡ γραμμὴ μετατοπίζεται. Μέσα μας, ταλαντεύεται μὲ τὰ χρόνια. Καὶ ἀκόμη καὶ μέσα στὶς καρδιὲς ποὺ κατακλύζονται ἀπὸ τὸ κακό, διατηρεῖται ἕνα μικρὸ προγεφύρωμα καλοῦ. Καὶ ἀκόμη καὶ στὶς καλύτερες ἀπὸ ὅλες τὶς καρδιές, παραμένει... μιὰ ἄθικτη μικρὴ γωνιὰ τοῦ κακοῦ.
Ἀπὸ τότε ἔχω καταλάβει τὴν ἀλήθεια ὅλων τῶν θρησκειῶν τοῦ κόσμου: Παλεύουν μὲ τὸ κακὸ μέσα σὲ ἕναν ἄνθρωπο (μέσα σὲ κάθε ἄνθρωπο). Εἶναι ἀδύνατο νὰ ἐκδιώξουμε τὸ κακὸ ἀπὸ τὸν κόσμο στὸ σύνολό του, ἀλλὰ εἶναι δυνατὸ νὰ τὸ περιορίσουμε μέσα σὲ κάθε ἄτομο.»
Ἀλεξὰντρ Σολζενίτσιν, Τὸ Ἀρχιπέλαγος Γκουλὰγκ 1918–1956
Τί γίνεται μὲ τὸ κύριο πρᾶγμα στὴ ζωή, ὅλα τὰ αἰνίγματα της; Ἂν θέλετε, θὰ σᾶς τὸ ἐξηγήσω τώρα. Μὴν ἐπιδιώκετε ὅ,τι εἶναι ψευδαίσθηση - ἰδιοκτησία καὶ θέση: ὅλα ὅσα ἀποκτῶνται εἰς βάρος τῶν νεύρων σας δεκαετία μὲ τὴ δεκαετία καὶ κατάσχονται σὲ μιὰ νύχτα. Ζῆστε μὲ μιὰ σταθερὴ ἀνωτερότητα ἔναντι τῆς ζωῆς - μὴν φοβᾶστε τὴν ἀτυχία καὶ μὴν λαχταρᾶτε τὴν εὐτυχία. Εἶναι, ἄλλωστε, ὅλα τὰ ἴδια: τὸ πικρὸ δὲν διαρκεῖ γιὰ πάντα καὶ τὸ γλυκὸ δὲν γεμίζει ποτὲ τὸ ποτήρι μέχρι νὰ ξεχειλίσει. Εἶναι ἀρκετὸ ἂν δὲν παγώνετε στὸ κρύο καὶ ἂν ἡ δίψα καὶ ἡ πεῖνα δὲν σᾶς γραπώνουν τα μέσα. Ἂν ἡ πλάτη σας δὲν εἶναι σπασμένη, ἂν τὰ πόδια σας μποροῦν νὰ περπατήσουν, ἂν καὶ τὰ δύο χέρια μποροῦν νὰ λυγίσουν, ἂν καὶ τὰ δύο μάτια μποροῦν νὰ δοῦν, ἂν καὶ τὰ δύο αὐτιὰ ἀκοῦν, τότε ποιόν πρέπει νὰ ζηλεύετε; Καὶ γιατί; Ὁ φθόνος μας γιὰ τοὺς ἄλλους μᾶς καταβροχθίζει περισσότερο ἀπὸ ὅλους. Τρῖψτε τὰ μάτια σας καὶ καθαρίστε τὴν καρδιά σας - καὶ ἐκτιμῆστε πάνω ἀπ' ὅλα στὸν κόσμο ἐκείνους ποὺ σᾶς ἀγαποῦν καὶ ποὺ σᾶς εὔχονται τὸ καλό. Μὴν τοὺς πληγώνετε ἢ τοὺς μαλώνετε καὶ ποτὲ μὴν ἀποχωρίζεστε κανέναν ἀπὸ αὐτοὺς μὲ θυμό. ὅλα αὐτά, ἁπλᾶ δὲν τὰ ξέρεις: μπορεῖ νὰ εἶναι ἡ τελευταία σου πράξη πρὶν ἀπὸ τὴ σύλληψή σου, καὶ ἔτσι θὰ μείνεις χαραγμένος στὴ μνήμη τους.»
Ἀλεξὰντρ Σολζενίτσιν, Τὸ Ἀρχιπέλαγος Γκουλὰγκ 1918–1956
«Ἔχεις ἐξουσία πάνω στοὺς ἀνθρώπους μόνο ἐφόσον δὲν τοὺς ἀφαιρεῖς τὰ πάντα. Ἀλλὰ ὅταν ἔχεις στερήσει τὰ πάντα ἀπὸ ἕναν ἄνθρωπο, δὲν εἶναι πλέον στὴν ἐξουσία σου — εἶναι ξανὰ ἐλεύθερος.»
Τ᾿ἀποφθέγματα τοῦ μεγάλου Ῥώσσου Φιλοσόφου, ἀπό ἐδῶ. Ἡ φωτό ἀπό ἐδῶ
Ἡ Πελασγική





Τι εστί καλον τι κακόν και τι ευρίσκεται ενδιαμέσως;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατά πόσον άραγε είναι εμφανές πώς μεταξύ μαύρου και λευκού υφίσταται πλήθος γκρίζων αποχρώσεων;
Δεν γίνεται να αναζητήσει κάποιος απάντηση στο πρωτο των ερωτημάτων χωρίς να ορίσει το χρονικό σημείο κατά το οποίο η έννοια τού καλού έλαβε ενεργητικού τύπου δυναμική στις μορφές με τίς όποιες δύναται να εκδηλωθεί
Καί ὁ ὀρισμός τοῦ Κακοῦ ; Νομίζω δέν εἶναι μόνον τό ἀντίθετον τοῦ Καλοῦ. Πιθανῶς ὑπάρχει καί κάπου χωρίς αὐτό ἀπέναντι. Κι᾿ἄν ὑπάρχει ἔτσι πῶς μπορεῖ νά ξεχωρίσῃ ὡς πρός τό καλόν ;
ΔιαγραφήΜήπως πρέπει νά ξεφύγουμε ἀπό τήν περιορισμένη σκέψιν ἀναφορικά τοὐλάχιστον ὡς πρός τίς δύο μεγάλες αὐτές ἔννοιες πού καθορίζουν τά πλέον σημαντικά στήν ἀνθρώπινη βίωσιν. Δῆλα δή ἐννοῶ νά ὁρίσουμε ἐμεῖς, μέ τό δικό μας σκεπτικό κάπως αὐτά.
Πάντα ἀναρωτιώμουν γιά πράγματα ἤ καί ἔννοιες πού ξεφεύγουν ἀπό τό πραγματικό. Καί προσπαθοῦσα νά ᾿δῶ πίσω ἀπό αὐτά τί θά μποροῦσε νά ὐπάρχῃ...
Περίεργες τάσεις... Τό εἶχα ἀπό μικρή...
Καλησπέρα ἀγαπητέ ΑΚΜΩΝ !
A.Σολζενιτσιν. Τα ειπε φόρα παρτίδα στον Στάλιν και τον εστειλαν 10 χρόνια στα στρατόπεδα συγκέντρωσης Γκουλάγκ ( αρχικονημία ) Το αρχιπέλαγος των γκουλάγκ περιγράφει αυτη την κόλαση. Επίσης ακόμα στο βιβλίο του '' μαζί 200 χρόνια'' εξηγει πως οι εβραιοι κατεκτησαν ολες τις θεσεις εξουσιας στην Ρωσια σε διαστημα 200 ετων
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδω ανοιγω παρενθεση
Ο υπευθυνος για την πνευματική καταστροφή της Ρωσιας ηταν ο Μ Πετρος
Φοιτητης γαρ...εφερε απο την Ευρωπη ολο το μπαροκ τις Προτεσταντισες πριγκίπισσες και μαζι μ αυτους ηρθαν και οι μασονοι ως φιλανθρωπες λεσχες με δωρες...τα υπολοιπα ιστορία
Κι᾿ὅτι σέ κάλεσα νά ἔρθῃς ἐδῶ, ἀπό τό ἄλλο θέμα.
ΔιαγραφήΝαί, ναί. Συμφωνῶ ἀπολύτως περί Μεγάλου Πέτρου.
Βεβαίως κῦττα δέν εἶχε κακή πρόθεσιν. Ἤθελε κατά κάποιο τρόπο νά "ἐξημερώσῃ " τούς πολιτισμικῶς καί πραγματικῶς, μέ κάποια βάρβαρα ἔνστικτα ἀκόμη Ῥώσσους.
Πῆρε ὅλη τήν μόρφωσιν στό ἐξωτερικό, πῆρε πάρα πολλά πνευματικά ἐφόδια ἀλλά καί ...παρά-πνευματικά πού δέν χρειάζονταν. Ἔλαβε ὅμως καί γνώσεις τεχνικές πού φάνηκαν τά μάλα χρήσιμες.
Ὅμως ὅταν ἀνοίγεις τήν πόρτα καί καλεῖς ἐλευθέρως νά μποῦν ἅπαντες μέσα, τότε οἱ ὕαινες βρίσκουν τήν πιό χρυσή εὐκαιρία. Καί τήν βρῆκαν...
Ἴσως κάτι νά μαζεύεται σιγά-σιγά, σήμερα ἀπό τόν Ποῦτιν.
Ναί, κάτι...
Καλησπέρα ἀγαπητέ Γρηγόριε !
Tωρα για τα ορια του καλού και κακού...εφοσον τεθηκε επιστημονικώς του τύπου:
ΑπάντησηΔιαγραφήμε βάση την ετεροχρονισμένη δομική αντιπαλότητα χαχαχαχ ( μεγαλε Χαρη )
Αφου Καναμε και την πλακιτσα μας να ελαφρύνει η κατασταση να πουμε κι εμεις την γνωμη μας.
Τι ειναι κακό;;
κακό είναι η εκτροπή απο την λογική
Ο Θεος εδωσε σε όλους ενα τσιπάκι που λεγεται συνείδηση
γι αυτό και οταν καποιος κανει κατι κακό ΚΡΥΒΕΤΑΙ
βασικά ουτε να σε κοιταξει στα ματια δεν μπορει
Ταυτα ανθρωπίνως χωρις ''κατηχητικό ''
Καί λογική ἐννοοῦμε τήν κρατοῦσα ἔννοιά της ; Καί πέραν αὐτῆς τί ;
ΔιαγραφήΣίγουρα δέν ὑπάρχει ἐκεῖ ἡ λογική; Ποιά εἶναι τά ὄριά της ; Ὑπάρχουν ;
Ζήτω συγγνώμη για το χρονικό κενό
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν χαιρέτησα διότι συνεχίζω
Το χρονικό σημείο περί ού ο λόγος εντοπίζεται γύρω στο έτος 30 έως 33 όπου ο κόσμος άκουσε έναν νέο πιο δυναμικό ορισμό περί καλού
Δεν είναι εύκολη μια ακριβέστερη αναφορά σχετικά με την του καλού έννοια στην ιστορική διαδρομή της φιλοσοφίας δι ο και θα αναφερθώ κάπως χονδρικά ή ακροθιγως
Ενώ παλαιότερα καλον ονομαζετο το μη βλαπτειν, ενώ έως τότε καλον ήτο το μην πραττειν επί τοις άλλοις α ού θέλει πράττουν άλλοι επί σου δηλαδή μην κάνεις στους άλλους αυτά που δεν θες να σου κάνουν τότε ενεφανίσθη η διδασκαλία τού Ιησού φέρουσα νέο νόημα στην αναζητησιν
Ναί, ἀλλά ἐγώ ἔθεσα μία ἄς τήν ποῦμε ἀναρώτησιν ὥστε νά δώσουμε κάποια ἄλλη ἐρμηνεία τῶν δύο μεγάλων αὐτῶν ἐννοιῶν. Μία διαφορετική ὀπτική ὡς πρός τό καλό καί κακό.
ΔιαγραφήΔέν μπορεῖ νά μήν ὑπάρχει.
Νά π.χ. ὅπως συμβαίνει μέ τό Σπήλαιο τοῦ Πλάτωνος. Ἐρμηνεύουν καί δέχονται ὅ,τι τούς δίδεται ἀλλά πίσω ἀπό αὐτό ὑπάρχει κάτι πολύ διαφορετικό. Αὐτό ἐννοῦσα ὅταν ἔγραψα : Πάντα ἀναρωτιώμουν γιά πράγματα ἤ καί ἔννοιες πού ξεφεύγουν ἀπό τό πραγματικό. Καί προσπαθοῦσα νά ᾿δῶ πίσω ἀπό αὐτά τί θά μποροῦσε νά ὐπάρχῃ...
Ἡ λέξις "πραγματικό" μέ τήν ἔννοια τοῦ δοσμένου.
Δέν θέλω νά τό ἐξετάσω οὔτε θεολογικῶς οὔτε ἐπιστημονικῶς. Μᾶλλον φιλοσοφικῶς, πού ἴσως καί δέν ,πορεῖ νά ἀποδειχθῆ. Ἐν προκειμένῳ μετρᾶ ἡ σκέψις...
Το μη βλαπτειν αλλά ωφελειν είχε διατυπωθεί και από καποιους φιλοσόφους πρότερα ο Ιησούς όμως ανήγαγε αυτό σε ύψιστο και προώθησε την πράξιν έως άκρου
ΑπάντησηΔιαγραφήΈως του μη εχειν άλλο
Δεν δίδαξε απλώς το κάνε ένα καλό βρε αδελφέ
Δεν συμβούλευσε το δώσε ότι σου περισσεύει η περιττεύει
Ήταν ο πρώτος όπου είπε " ο έχων δύο"
Δεν συμβούλευσε μην μισείς
Ήταν ο πρώτος που είπε " αγαπά τον πλησίον ως εαυτόν"
Αγαπά και τον εχθρό σου
Συγχώρεσε αυτόν πού σου έκανε κακό ακόμη και εάν δεν στο ζητήσει
Αυτοβούλως και προθυμως βοήθησε όποιον έχει ανάγκη χωρίς να περιμένεις να σε καλέσει
« Δεν συμβούλευσε το δώσε ότι σου περισσεύει η περιττεύει
ΔιαγραφήΉταν ο πρώτος όπου είπε " ο έχων δύο"
Δεν συμβούλευσε μην μισείς
Ήταν ο πρώτος που είπε " αγαπά τον πλησίον ως εαυτόν"
Αγαπά και τον εχθρό σου »
Αὐτό ἀκριβῶς εἶναι πού ἐρωτῶ : Τό νά συλλάβῃ ὁ νοῦς τί σημαίνει "ἀγάπα τόν πλησίον σου ὅπως τόν ἑαυτό σου. Ἀγάπα τόν ἐχθρό σου » !
Πόσο μεγαλειώδες μέν ἀλλά καί πόσο θά μποροῦσε νά γίνῃ μία πραγματικότης ἀπό τόν ἄνθρωπο. Ὄχι γιατί θέλει νά ἁγιάσῃ καί ἀκολουθεῖ τήν πεπατημένη. Ἀλλά νά τό νοήση στό βάθος του. Γίνεται ;
Αὐτό πάει πέρα ἀπό τά "δοσμένα" ...
Ήταν Αυτός που δίδαξε πώς το καλό δεν είναι ελεημοσύνη αλλά θυσία δίχως όφελος
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμη και εάν γνωρίζεις πως δεν θα ανταμειφθης ακόμη και εάν γνωρίζεις πώς θα συναντήσεις αχαριστία εσύ πράξε το καλό
Αυτές οι διδαχές ήταν τόσο πρωτοποριακές που δεν έχει αναφερθεί κάτι ισχυρότερο ανώτερο καλύτερο στους είκοσι αιώνες που πέρασαν από τότε
Κανείς φιλόσοφος δεν εδυνηθη να επεκτείνει τέτοιες ιδέες
Ίσως να μην υπάρχει επέκταση, ίσως να είναι το αωτον εκείνο άκρον όπου δεν υπάρχει επέκεινα
Δεν θέλω να χαιρετήσω από τώρα
Λές : Ίσως να μην υπάρχει επέκταση, ίσως να είναι το αωτον εκείνο άκρον όπου δεν υπάρχει επέκεινα..
ΔιαγραφήΑὐτό εἶναι τό σημεῖο πού στέκομαι. Σίγουρα δέν ὑπάρχει κάτι πέρα ἀπό αὐτό;
Εἶναι ὅπως ἀκριβῶς προχωρᾶ ἡ σκέψις τόσ ὥσπου φθάνει στήν πρωταρχική ὕλη. Καί τό καίρο ἐρώτημα :πρίν ἀπό αὐτήν τί ;
Συγχώρεσε με Πελασγική που δεν απάντησα αλλά έγραψα τα σχόλια χωρίς να έχω πρόσβαση στις δικές σου παραθέσεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΔέν πειράζει τό προχωρήσαμε σωστά. Δέν ἔχει σημασία ὁ δρόμος ἀρκεῖ πού εἴμαστε στό σημεῖο πού θέλουμε.
ΔιαγραφήΠροχωρᾶμε...
Τωρα πιασατε τι ειναι το καλό...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπανερχομαι στο προηγουμενο για να το κλείσουμε
Ποια ειναι η γραμμη καλου και κακου;;
Μην κάνεις στον αλλον αυτο που δεν θελεις να σου κανουν
Σορρυ αλλα πιο ταληρακια δεν μπορω να το κανω
Κι᾿ὅμως μπορεῖς νά τά κάνῃς.
ΔιαγραφήΔιότι ἡ οὐσία δέν εἶναι νά μήν κάνῃς στόν ἄλλο αὐτό πού δέν θές νά σοῦ κάνει, ἀλλά νά γνωρίζῃς γιά ποιό λόγον δέν πρέπει νά βλάψῃς τόν πλησίον σου. Γιά ποιό λόγο πρέπει νά εἶσαι ἕνα καλό ἄτομο.
Ἐκεῖ πιστεύω βρίσκεται ἡ οὐσία. Κι᾿ἔχει νά κάνῃ μέ τό ἀνθρώπινο μυαλό καί τήν καλλιέργειά του. Τήν Πνευματικότητά τους, μέ ἄλλα λόγια.
Ο ορισμός του κακού;
ΑπάντησηΔιαγραφή"Δεν μπορεί να είναι το αντίθετο τού καλού "απορεις φίλη μου
Η εξήγηση δεν είναι ακριβώς το αντίθετο τού καλού αλλά το λεκτικό και εννοιολογικό αντίστροφο
Το να μισείς και τον φίλο σού το να αντιπαθείς αυτόν που σε ωφέλησε χωρίς να προσβλέπει σε κέρδος
Το να έχεις δέκα χιτώνες και να προσπαθείς να πάρεις και τού άλλου το ράκος
Το να προτιμάς να πετάξεις κάτι για να μήν το δώσεις
Το να θες να σου δώσει ο θεός μια κατσίκα αλλά να ψοφησει και η κατσίκα του γείτονα
Αυτό είναι το κακό
Θά μποροῦσε ὅμως κάποιος νά ἰσχυριστῇ πώς αὐτά πιθανῶς νά ἀποδεικνύουν καί ἡλιθιότητα. Καί ξέρεις γιατί ;Διότι σέ περίπτωσιν πού ὁ ἔχων μέ κάποιο τρόπον χάσει τά πάντα, δέν θά μπορέσῃ ἀπό κανέναν νά βρῆ ἕνα χέρι βοηθείας. Στήν οὐσία λειτουργῶντας μέ τόν τρόπον αὐτό βλάπτει καί τόν ἴδιο τόν ἑαυτό του.
ΔιαγραφήΣέ γενικές γραμμές πάντως, ναί θά μποροῦσε νά προσδιοριστῇ ἔτσι τό κακό.
Ἄρα τό ἀκριβῶς ἀντίθετο θά εἶναι τό καλόν.
Καί κῦττα νά ᾿δῆς τώρα. Ἐάν κάποιος πράττει μέ αὐτό τόν τρόπον, τόν καλό, ἀποδεικνύεται πώς δέν εἶναι ἡλίθιος. Συνεπῶς ἕνα καλό ἄτομο εἶναι καί ἔξυπνο ἄτομο.
Μικρός στο κατηχητικό σχολείο είχα ακούσει μια ιστορία από τον ιερέα
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε κάποια χώρα δύο εχθροί εκλήθησαν από τον βασιλέα
Στρεφόμενος στον έναν είπε " Ζητα μου και θα σού δώσω ότι θες αλλά να ξέρεις πως ότι και αν δώσω σε εσεναν θα δώσω και στον γείτονα και εχθρό σου είς διπλούν"
Αυτός απάντησε " Βασιλέα μου θέλω να μου βγάλεις το ένα μάτι""
Δεν νομίζω πώς υφίσταται ανάγκη περεταιρω αναλύσεως
Εἶναι αὐτό ἀπόδειξις ἡλίθιότητος ἤ ὄχι ; Ἄν ὁ μονόφθαλμος γιά κάποιο λόγο χρειαστεῖ βοήθεια καί τό μόνο ἄτομο πού βρεθεῖ δίπλα του θά αὐτό ὁ γείτονας πού στήν οὐσία τοῦ ἔβγαλε καί τά δύο μάτια, πῶς θά λάβῃ τήν βοήθεια ;
ΔιαγραφήἘάν λοιπόν τό ψάξουμε περαιτέρω νομίζω πώς θά φθάσουμε στό σημεῖο νά διαπιστώσουμε ὅτι ἡ κακία ἔγκειται στό μή ἀνεπτυγμένο μυαλό ἑνός ἀτόμου. Καί τό πόσο σημασία ἔχει αὐτό ἀποδεικνύεται ὄχι μόνον στίς ἀνθρώπινες κοινωνίες,ἀλλά καί ἀκόμη πιό ἄσχημα στήν ἐξουσία.
Νομίζω πώς οἱ ἑβραῖοι εἶναι ἡ πλέον ἀκριβής ἀπόδειξις ὅσων λέω. Καί αὐτή τήν πνευματική καθυστέρησιν προσπαθοῦν νά τήν καλύψουν μέ τά ἐφευρήματά τους, τά διάφορα βραβεῖα. Καί μετά μέ τό κλέψιμο τῆς πνευματικῆς περιουσίας ἄλλων. Ξέρουν αὐτή ἀπό τέτοιου εἴδους οἰκειοποίησιν ΚΑΙ τοῦ πνευματικοῦ μόχθου τῶν ἄλλων.
Ἴσως τώρα κάπου ἔχουμε φθάσει...
Αγαπητέ ΑΚΜΩΝ, νομίζω πώς περιέγραψες τήν απόλυτη κακία. https://www.facebook.com/photo?fbid=1978542742553792&set=a.112196515855100
Διαγραφή9.35
ΑπάντησηΔιαγραφήΓι αυτό η πόρτα της κολάσεως είναι πάντα κλειδωμένη απο ΜΕΣΑ...
Τόν ΑΚΜΟΝΑ ἐννοεῖς Γρηγόριε ; ,Ναί.
ΔιαγραφήΣκέψου τώρα νά πρέπῃ νά κάνω πρᾶξιν τό "ἀγάπα τόν πλησίον σου" καί ὁ πλησίον μου νά εἶναι ἕνα ἀπό αὐτά τά βδελύγματα πού λένε : Δέν πρέπει νά μείνῃ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ παλαιστίνιος στήν Γάζα.
Ἤ νά γίνομαι αὐτόπτης μάρτυς στήν δολοφονία ἑνός μικροῦ Παλαιστινίου πού τό μόνο πού ἔκανε εἶναι νά θέλει μία μπουκιά ψωμί τό ἔρμο τό πεινασμένο παιδάκι.
Τί θά τόν κάνω τόν σιωνιστή ; Θά τόν ἀγαπήσω ; Χμμ...
Προφανῶς μένουμε στό ἐπίπεδο τῆς Φιλοσοφίας καί ἐκείνη τήν ὥρα...
Τώρα ΟΝΤΩΣ φθάσαμε κάπου. Κάπου πολύ σημαντικά.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα ἀγαπητοί ΑΚΜΩΝ καί Γρηγόριε !
Δεν προσπαθείς να προσεγγίσεις το θέμα επιστημονικώς ούτε θεολογικως
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιστημονικώς δεν προσεγγίζεται διότι δεν είναι κάτι που μπορεί να μετρηθη ή να ζυγιστη
Θεολογικως ούτε και εγώ προσπάθησα να το προσεγγίσω και η αναφορά στην διδασκαλία του Ιησού ήταν μόνον από φιλοσοφική σκοπιά
Σαν να ελεγα υπήρξε και αυτός ο ορισμός ας τον δούμε
Ο Πλατων όρισε με σαφήνεια τις 3 ιδιοτητες/χαρακτηριστικα της διττής μας υπόστασης , της ψυχής. Ητοι
ΑπάντησηΔιαγραφήΛογισμικόν ητοι νούς
Επιθυμιτικον ητοι οι επιλογές μας
Θυμικον ητοι οι συγκινήσεις
Ο Ηνίοχος - νους .. χαλιναγωγεί τα 2 αλογα ( που τον φερουν στο αρμα ) οπου το ενα εξ αυτων το λευκο αντιπροσωπεύει τις επιθυμίες μας .. ενω το μαύρο αντιπροσωπευει τις συγκινήσεις.. που συνηθως τα κανει μαντάρα.....
Ειναι λοιπον τα πράγματα μαλλον υποκειμενικα και εξαρτάται απο το επιπεδο του καθε ανθρωπου να παρει θεση ως προς τους ορισμούς του καλού και του κακού.
Ολοι οι μεγάλοι μύστες ανα τους αιωνες διδαξαν την ανελικτικη οδο .. δηλαδη ψυχραιμία τιθάσευσης του μαύρου αλογου μας ωστε να μην τα κάνουμε μαντάρα ..
Οταν ο νούς χανει λαδια .. .. ..
«Ολοι οι μεγάλοι μύστες ανα τους αιωνες διδαξαν την ανελικτικη οδο .. δηλαδη ψυχραιμία τιθάσευσης του μαύρου αλογου μας ωστε να μην τα κάνουμε μαντάρα ..
ΔιαγραφήΟταν ο νούς χανει λαδια .. .. ..»
Κι᾿ὅταν δέν "χάνει λάδια", ἀλλά βλέπει τό ΚΑΚΟ μπροστά του, ὅπως τό παράδειγμα πού ἔφερα πιό πάνω ( 9:59 μ.μ. ) γιά τί εἴδους τιθάσευσιν γίνεται λόγος ;
Καί ποῦ ὀδεύει ἡ ἀνέλιξις τήν στιγμή έκείνη ;
Ὁ ἄνθρωπος ! Ἄκρη δέν βρίσκεις μαζύ του...
Καλησπέρα ἀγαπητέ zen !
Στο ερωτημα γιατι να κανεις το καλό;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι ομως οι χριστιανοί - κατά το όνομα - δεν το γνωρίζουν
Οταν δηλώνεις χριστιανός σημαίνει οτι διάβασες ΚΔ και θέλεις να ακολουθήσεις τα χνάρια του Χριστού. Μονο που αυτό κοστίζει τόσο υλικά με ελεημοσύνες κλπ οσο και υπαρξιακά καθοτι για τους άλλους εγινες τρελός κλπ κλπ
Οπως οταν ησουν εφηβος ειχες αφίσες του ενος και του άλλου και ηθελες να γίνεις σαν κι αυτόν...Ετσι και εδω εχεις αφίσα τον Χριστό και ενα σωρο αγιους και πας ξοπίσω...
Χαρά σου γίνεται οταν δίνεις χαρά στον άλλον και αυτο το συναίσθημα ειναι ενέργεια του αγιου πνεύματος
Ταυτα για χριστιανους οριτζιναλ διότι ο σωρός ειναι χριστιανοι ιμιτασιόν...
Δεν εχω να πω κατι αλλο περι καλού και κακού
Υγ
εχω 2 σονκ ενα ελληνικο για την παρεα
κι ενα ξενο για Νιτσε και οικουμενιστες
Καλά ὅλα, ἀλλά δέν μοῦ ἀπαντᾶ κανείς σας στό παράδειγμα πού ἔφερα :
Διαγραφή...γίνομαι αὐτόπτης μάρτυς στήν δολοφονία ἑνός μικροῦ Παλαιστινίου πού τό μόνο πού ἔκανε εἶναι νά θέλει μία μπουκιά ψωμί τό ἔρμο τό πεινασμένο παιδάκι.
Τί θά τόν κάνω τόν σιωνιστή ; Θά τόν ἀγαπήσω ; Χμμ...
Υ.Γ. Ἔχεις τραγούδια ;
Δῶστα νά φτιάξουμε μία ἀνάρτησιν .
"Για ποιον λόγο να είσαι ένα καλό άτομο;"
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι για ποιόν λόγο να μήν είσαι;
Για να μην σε πουν χαζό
Συναντώ κάποιον που πονά καί έχω γιατρικό για τον πόνο του
Γιατί να μην του δώσω;
Όποιος βρει να μου πει έναν λόγο για τον οποίον δεν πρέπει να γιατρέψω τον πόνο του άλλου ας γνωρίζει πως θα λάβει απάντηση
Καί τό ἀντίθετον ;
ΔιαγραφήΜήπως ἕνα καλό ἄτομο μπορεῖ νά γίνῃ κι᾿ἕνα κακό ἄτομο ;
Τό παράδειγμα πού ἔφερα πιό πάνω ( 9:59 μ.μ. ) δέν θά μποροῦσε νά λειτουργήσῃ ἔτσι ὥστε νά μεταμορφώσῃ ἕναν καλό σέ κακό ( λόγῳ τῆς πράξεώς του πού μπορεῖ νά προκύψῃ ἀπό μία ἀντίδρασιν σ᾿αὐτό πού θά βιώσῃ μπροστά στά μάτια του).
Νά γράψω πάλι τό ἴδιο ;
Ὁ ἄνθρωπος ! Ἄκρη δέν βρίσκεις μαζύ του...
Tην ακρη την εγραψα παραπάνω
ΔιαγραφήΗ πας ξοπίσω απο Χριστό και αγιους οχι απο φόβο αλλά απο ιδέα
η σε περιλαμβάνει ο διάολος με ολα τα συμπαρομαρτούντα
Περαιτερω μπορειτε να γραφετε αναλυσεις εις τον αιωνα....
Η αλήθεια ειναι απλή...ΕΣΥ ΔΙΑΛΕΓΕΙΣ
Υγ
με τα σογκ θα κανουμε τιποτα;;
με τα σογκ θα κανουμε τιποτα;;
ΔιαγραφήΜά σοῦ ἔγραψα :
Δῶστα νά φτιάξουμε μία ἀνάρτησιν .
Ισχυρό το παράδειγμα πού έθεσες Πελασγική
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνας στρατιώτης φονεύει ένα πεινασμένο παιδί
Ο καθείς θα απαντήση στην απορία σού βάσει προσωπικών ορμών η ελατηρίων
Θεωρώ πώς κατά την ορθή χριστιανική ηθική ( χωρίς βεβαίως να διεκδικώ την τιμή της αυθεντίας επί τούτου) το καλον θα ήταν να δώσεις ακόμη μια σφαίρα στον στρατιωτη και να του πεις " σκότωσε και έμεναν αδελφέ μου και να ξέρεις πώς και τότε θα σε αγαπώ"
Δική μου θεωρησις το επαναλαμβάνω και εάν λανθανω θα δεχτώ διορθωσιν
Αὐτό θά ἔκανες ; Καλῶς.
ΔιαγραφήἘγώ θά τοῦ ἔδινα τήν σφαῖρα στό δὀξα πατρί.
Χωρίς καμμία δεύετρη σκέψιν καί χωρίς ΚΑΜΜΙΑ ἀπολύτως ἐνοχή.
AKΜΩΝ εσυ εισαι χριστιανος και δεν το ξερεις
ΑπάντησηΔιαγραφήτα υπολοιπα αλλη φορα, αρκετα για σημερα
Ευαγγελια αφιερωμενο στην παρεα
Αβραμάκης κατα την γνωμη μου ο καλυτερος που εχει κοπιαρει Χιωτη
το συγκεκριμενο ειναι το πιο δυσκολο να βγει σε ηχοχρωμα Χιωτη και ο τυπος το εβγαλε στο 99%
Καμηλιέρικο ( οι ανατολικες επιρροές που λεγαμε)
https://www.bing.com/videos/riverview/relatedvideo?q=%ce%b1%ce%b2%cf%81%ce%b1%ce%bc%ce%b1%ce%ba%ce%b7%cf%82+%ce%bc%cf%80%ce%bf%cf%85%ce%b6%ce%bf%cf%85%ce%ba%ce%b9++%ce%bf%cf%84%ce%b1%ce%bd+%ce%b5%ce%b9%ce%bc%ce%b1%ce%b9+%cf%83%cf%84%ce%b1+%ce%ba%ce%b5%cf%86%ce%b9%ce%b1&mid=4290D5FFC00D151B1C804290D5FFC00D151B1C80&FORM=VIRE
Φέρε καί τά ἄλλα νά κάνουμε τήν ἀνάρτησιν.
Διαγραφήhttps://www.bing.com/videos/riverview/relatedvideo?q=%ce%b1%ce%b2%cf%81%ce%b1%ce%bc%ce%b1%ce%ba%ce%b7%cf%82+%ce%bc%cf%80%ce%bf%cf%85%ce%b6%ce%bf%cf%85%ce%ba%ce%b9+%ce%ba%ce%b1%ce%bc%ce%b7%ce%bb%ce%b9%ce%b5%cf%81%ce%b9%ce%ba%ce%bf+%ce%bb%ce%b5%ce%bc%ce%bf%ce%bd%ce%bf%cf%80%ce%bf%cf%85%ce%bb%ce%bf%cf%82&&mid=44BCCED37CBB289F52E044BCCED37CBB289F52E0&FORM=VCGVRP
ΔιαγραφήΑβραμάκης
ηταν η απάντηση του Λεμονοπουλου στον Χιωτη επισης Καμηλιερικο
Πηγαιναν τις κοντρες οι δεξιοτεχνες να ξερεις
Τό ξένο γιά
Διαγραφή« Νιτσε και οικουμενιστες »
ποῦ εἶναι ;
Δέν θά βάλουμε μόνον ἕνα. Πᾶμε καί τό ἄλλο.
Γρηγοριε γνωρίζω τί εννοείς
ΔιαγραφήΓνώριζα πως θα το ακούσω
Όλοι οι χριστιανοί φίλοι μου το ίδιο μου λένε
Το ίδιο μου έχουν πει και μεγαλόσχημοι μοναχοί από κάποια σταυροπηγιακή μόνη που είχα παλαιότερα σχέσεις
Με τιμά αυτό που μου προσάπτεις
Προσωπικά πιστεύω πώς γνωρίζω τι είμαι αλλά δέχομαι και την γνώμη του άλλου
Απλώς το θέμα σήμερα δεν είμαι εγώ καί ας μήν εξαπτω την ματαιοδοξία μου
Άλλη φορά.Εχεις δίκαιο
Ο Χιώτης βεβαίως τα είχε βρει πολύ σκούρα όταν έκανε κόντρα με τον Μπέμπη
ΔιαγραφήΌχι δεν εννοούσα πώς εγώ θα έκανα αυτό
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θα θυσίαζα εγώ τον εαυτό μου μπροστά σε κάτι τέτοιο
Απλώς δήλωσα αυτό πού νομίζω πως πρεσβεύει η χριστιανική ηθική
Όσον για εμένα θα γράψω μια μικρή ιστορία που θυμάμαι από την γιαγιά μου
Κάποιος είχε σκοτώσει 99 ανθρώπους
Πήγε σε έναν ιερέα εξομολογήθηκε και ζήτησε συγχώρεση
" Θα πάρεις μια χαλκιά ( καζάνι)θα βάλεις μέσα μια πέτρα μεγάλη και θα γυρίζεις τον κόσμο να την κουβαλάς εδώ και εκεί
Όπου τρυπήσει η χαλκιά και πέσει η πέτρα κάτω εκεί θα συγχωρεθης " είπε ο ιερέας
Πήρε λοιπόν και αυτός μια χαλκιά έβαλε μέσα μια πέτρα μεγάλη και γύριζε τον κόσμο κουβαλώντας την μήπως και συγχωρεθη
Κάποια μέρα έφτασε έξω από ένα κοιμητήριο και είδε κάποιον πού κακοποιούσε σεξουαλικά το πτώμα μιας νέας γυναίκας
Τον κοίταξε τον κοίταξε και στο τέλος είπε
"Ρε κερατά 99 μέχρι τώρα άντε καί συ 100"
Τον πιάνει και τον σκοτώνει και αυτόν ξανά φορτώνεται την χαλκιά και κάνει να συνεχιση τον δρόμο του
Στο πρώτο βήμα τρυπάει η χαλκιά και πέφτει η πέτρα κάτω
Ὡραία ἦταν ἡ ἱστορία πού παρέθεσες. Διδακτικότατη. Ὁ καθείς ὅ,τι μήνυμα ἔλαβε.
ΔιαγραφήἘγώ πάντως πῆρα αὐτό πού ἤθελα.
Εὐχαριστοῦμε.
Καλησπέρα ἀγαπητέ ΑΚΜΩΝ !
Ουδείς εκών κακος .. οσοι ανθρωποι.......
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι αλλοι ομως ;;
Οι αλλοειδεις ;;
Οι τυπου Κάιν ας πουμε ;;
Οι τυπου αδρενοχρωμίτες ;;
Οι τυπου βαμπίρ ;;
Οι τυπου κανιμπαλ ;;
Ο David Icke μας δηλωνει τουλαχιστον 58 εξωγενεις γενετικες επεμβασεις .. ..
Πές τα !
ΔιαγραφήΔυστυχῶς εἶναι μία ἀλήθεια πολύ πικρή, στήν πραγματικότητα πού ζοῦμε.
Διότι ἄν οἱ σιωνιστές δέν εἶναι Καϊνίτες, Καμπαλιστές, Σαμπατιανοί, Φρανκιστές καί Σατανάδες, τί ἄλλο μπορεῖ νά εἶναι ;
Ἡ ἀπόλυτος προσωποποίησις τοῦ κακοῦ ἐπί τῆς Γῆς !
Υ.Γ. Ἀλήθεια δέν μᾶς ἔχεις δώσει ποτέ κάποιο τραγούδι. Γιατί ;
Καλά, δέν πιέζουμε κανέναν...
Καλησπέρα ἀγαπητέ zen !
Η τυπική Χριστιανική Βίβλος περιέχει 66 βιβλία…
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά η Αιθιοπική Ορθόδοξη Βίβλος περιλαμβάνει 88.
https://t.me/+S-LheoBjTzgp8FY1
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3Dn-ZtFrYeCfU&ved=2ahUKEwiQnbT-u6GOAxXlVfEDHbU6KTQQ78AJegQIFRAB&sqi=2&usg=AOvVaw1PTnL9mU1sC4vnzLr7pXyt
ΑπάντησηΔιαγραφήἈγαπητέ ΑΚΜΩΝ, αύτό νά τό προσθέσω στήν ἀνάρτησιν μέ τήν μουσική ;
ΔιαγραφήΧίλιες φορές κι αν γεννηθης τόσες θα σε σταυρώσουν
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.bing.com/videos/riverview/relatedvideo?&q=hells+bells+ac%2fdc&&mid=BDD18A934811D5D1E0CCBDD18A934811D5D1E0CC&&FORM=VRDGAR
ΑπάντησηΔιαγραφήAC DC
Αφιερωμενο στον Νιτσε
και οικουμενιστες επισκοπους και θιασωτες
AΚΜΩΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟντως μια φορα παραδεχτηκε δημοσια στο στεκι των μουζουξηδων οτι ο μπεμπης ειναι καλυτερος και του εδωσε το χερι . Ετσι κανουν οι μεγαλοι
Δεξιοτεχνες υπηχαν ανωτεροι απο Χιωτη αλλα ο Χιωτης ηταν ιδιοφυΐα και η δεξιοτεχνια του Χιωτη την οποια δεν αγγιξε κανεις ακομα και σημερα ( απο ταχυτητα παιζουν στην διπλασια) ειναι η ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ του ηχου σε συνδυασμο της ταχυτητας
Φίλοι μου κλείνουν τα μάτια μου από κόπωση
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πω την καληνύχτα μου και θα αποχωρήσω
Τυχόν άλυτα ή αναπάντητα ας μείνουν ώστε να ξαναβρεθούμε
Καλό ξημέρωμα και καλή αυριανή ημέρα
Μιά χαρά φιλοσοφήσαμε καί ἐς αὔριον τά σπουδαῖα ...
ΔιαγραφήΚαλό ξημέρωμα ἀγαπητέ ΑΚΜΩΝ !
Ευαγγελια περασε η ωρα ασε την μουσικη αναρτηση για αυριο
ΑπάντησηΔιαγραφήγια να μην παει χαμενη...
Ἔγινε τήν ἔβαλα στό πρόχειρο.
ΔιαγραφήΚαλό ξημέρωμα ἀγαπητέ Γρηγόριε !