" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Πέμπτη 17 Μαρτίου 2016

Ὁ Jean-Claude Van Damme μίλησε στ;hν τηλεόραση γιά τίς οἰκογένειες Ῥότσιλντ καί Ῥοκφέλερ καί τόν ῥόλο τους στίς ἀμερικανικές ἐκλογές! (video)

Ο γνωστός Βέλγος ηθοποιός Jean-Claude Van Damme (Ζαν Κλοντ Βαν Νταμ) προκάλεσε αίσθηση στην γαλλική πολιτική εκπομπή ‘Le Grand Journal’, όταν σχολιάζοντας τις επερχόμενες εκλογές στις ΗΠΑ, έκανε λόγο για "παγκοσμιοποιητές" (globalists) και "λομπίστες" και συγκεκριμένα για τις οικογένειες Ροκφέλερ και Ρότσιλντ.

Στην εκπομπή, ο Βαν Νταμ θέλησε να εκφράσει ότι «έχει γνώση» (is aware) ποιος πραγματικά διαμορφώνει τον προεκλογικό αγώνα των ΗΠΑ. Μιλώντας για τους Τεντ Κορυζ και Ντόναλντ Τραμπ, ο Βαν Νταμ υποστήριξε, «Λοιπόν, δεν πρόκειται να κερδίσουν».

«Υπάρχουν ακόμη οι Rockefeller, άνθρωποι, όπως οι Rothschild, αυτές οι μεγάλες οικογένειες που κυριαρχούν στις ηπείρους… .Αυτές είναι οικογένειες που ανήλθαν το 1827, μια οικογένεια με πέντε γιους που επεκτάθηκε, είναι πίσω από όλα όσα λέμε (περίπου) απόψε», δήλωσε ο ηθοποιός.

Συνέχισε κάνοντας διάκριση μεταξύ των «ομάδων συμφερόντων» που ελέγχουν τους άλλους υποψηφίους και των «ανθρώπων σαν τον Donald Trump», ο οποίος είναι αυτοχρηματοδοτούμενος.

«Αν εγώ ο ίδιος έχω αγαθά και εργάστηκα όλη μου τη ζωή, για την οικογένειά μου, τους φίλους μου, για τη χώρα μου, όπου πληρώνω τους φόρους μου, αυτό που θέλει αρχικά κατά τη γνώμη μου, είναι να προστατεύσει τα συμφέροντά του, ενώ κάποιος που εργάζεται δωρεάν είναι κάπως επικίνδυνος», παρατήρησε ο Van Damme.

Στη συνέχεια ισχυρίστηκε ότι οι «υπέρ της παγκοσμιοποίησης» είναι το πρόβλημα και ότι «για να βγεις από την παγκοσμιοποίηση πρέπει να αφήσεις τον κόσμο ήσυχο».Μερικοί από τους άλλους συμμετέχοντες στη συζήτηση κοίταξαν έκπληκτοι το Van Damme που ανέφερε το θέμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου