" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ: Ἀφελληνισμό τῶν σχολικῶν βιβλίων ἀπεργάζονται οἱ ἀντεθνιστές τοῦ Σύριζα!


Το Υπουργείο Παιδείας εδώ και δεκαετίες «τυγχάνει» ως επίκεντρο των εφορμήσεων των πάσης φύσεως αντεθνιστών. Είτε μιλήσουμε για την περίοδο της κυβερνήσεως “Playstation” Καραμανλή με την υπουργεία Γιαννάκου και το βιβλίο της Ρεπούση, είτε μιλήσουμε για το σήμερα με τον αμόρφωτο Φίλη και τον τουρκο – «καθηγητή» Λιάκο, το συγκεκριμένο υπουργείο κινείται σε μία αντεθνική και αντισυνταγματική ρότα παγκοσμιοποίησης.

Αν επρόκειτο για κάποιο άλλο υπουργείο το ζήτημα θα ήταν πολιτικό και θα απαιτούταν πολιτικός διάλογος για να αντιληφθεί ο καθείς το λάθος της πολιτικής αυτής. Στην προκειμένη περίπτωση, όμως, έχουμε να κάνουμε με τα παιδιά των Ελλήνων και μία «πλύση εγκεφάλου» που ετοιμάζεται εναντίον τους. Συνεπώς έχουμε να κάνουμε με ένα ζήτημα εθνικό και εξόχως σημαντικό, εξίσου – αν όχι περισσότερο – σημαντικό με την επέλαση των λαθρομεταναστών.

Είχαμε δει και στο παρελθόν τις προκλητικές και ανιστόρητες δηλώσεις του Φίλη περί αρνήσεως της Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού. Είχαμε δει επίσης τον Λιάκο να εξισώνει τους τζιχαντιστές με τους Μακεδονομάχους! Τώρα ας δούμε μία συνέντευξη της Σίας Αναγνωστοπούλου, αναπληρώτρια υπουργού Παιδείας, στην εφημερίδα «Καθημερινή», η οποία είναι σημαντική διότι ξεκινά με την απειλή, υπό τη μορφή δηλώσεως της Αναγνωστοπούλου, του υπουργείου Παιδείας προς τους Έλληνες:

«Τα σχολικά βιβλία πρέπει να αλλάξουν. Πρέπει να πάψει να μπαίνει σε καλούπια εθνομέτρου η έρευνα και η άποψη των επιστημόνων για την Ιστορία και όπως αυτή διδάσκεται στο σχολείο. Στην Ελλάδα εθνική ιστορία θεωρείται ό,τι κάποιοι έχουν επιβάλει. Δηλαδή, αυτό που οι ίδιοι θεωρούν – και όχι οι ιστορικοί επιστήμονες – πως αποτελεί την εθνική ιστορία των Ελλήνων».

Ποιές είναι, όμως, οι «απόψεις» που θεωρεί επιστημονικό η αναπληρώτρια υπουργός αντεθνικής παιδείας και συνεπώς θα δούμε συντόμως στα σχολικά βιβλία;

Μικρασιατική Καταστροφή: «Για παράδειγμα η Μικρασιατική Καταστροφή είναι ένα μεγάλο εθνικό γεγονός. Όμως δεν συνέβη επειδή οι Έλληνες είναι Έλληνες με μία συγκεκριμένη μοίρα, αλλά είναι μεγάλο εθνικό γεγονός επειδή το προσφυγικό είναι μεγάλο ζήτημα στην ανθρώπινη ιστορία. Έτσι πρέπει να το ερμηνεύουμε για να έχουμε πλήρη ιστορική γνώση»

Κοινώς, η μόνη χρήση της γενοκτονίας του Μικρασιατικού Ελληνισμού από τον αιμοσταγή Κεμάλ είναι προκειμένου να γίνεται προπαγάνδα υπέρ του εποικισμού της Πατρίδας μας από τους πάσης φύσεως λαθρομετανάστες. Δεν συνέβη, σύμφωνα με την Αναγνωστοπούλου, επειδή οι Έλληνες ήταν Έλληνες.

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης: «Ο εθνικιστής έχει την άποψη, τη μανία ότι τα κατορθώματα του Γένους του είναι εθνική ιδιομορφία. Δηλαδή, για παράδειγμα, ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης υπήρξε επειδή είμαστε Έλληνες και επειδή ο ηρωισμός είναι ίδιον της ελληνικής φυλής. Αντίθετα, ο ιστορικός λέει ότι ο Κολοκοτρώνης είναι μια ηρωική μορφή μιας ευρωπαϊκής περιόδου επαναστάσεων».

Δηλαδή ο Κολοκοτρώνης και οι Ήρωες του 21’ εξισώνονται με τις γκιλοτίνες του Ροβεσπιέρου και η Επανάσταση του 21’, συνέπεια εκατοντάδων εξεγέρσεων εναντίον του τουρκικού ζυγού αθροίζονται σε μία σειρά ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΩΝ κοινωνικών αλλαγών στην Ευρώπη. Ο «υπέρ Πίστεως και Πατρίδος» αγώνας των Ελλήνων ενάντια στους Οθωμανούς συγχέεται με την αστική επανάσταση των γάλλων και ό,τι αυτή συνεπάγεται.

Κρυφό Σχολειό: «Το αν υπήρχε ή όχι αφορά την ιστορική έρευνα. Στη δημόσια Ιστορία όμως είναι κρίσιμο να καταλάβουμε ότι το σχολείο ως δημόσιο αγαθό είναι προϊόν του έθνους – κράτους. Η Ορθόδοξη Εκκλησία είχε σχολεία θρησκευτικά όπως η Μεγάλη του Γένους Σχολή για να αναπαράγει την εξουσία της»

Δεν απαντά αν υπήρχε το Κρυφό Σχολειό η Σία, γιατί δεν διαθέτει την τόλμη άλλων αντεθνιστών να αναπαράγει την άποψη του ΣΚΑΪ ότι «δεν υπήρξε». Λέει όμως ότι ακόμα και αν υπήρξε είχε ως σκοπό την «αναπαραγωγή της εξουσίας της Εκκλησίας». Αντιθέτως, βέβαια, η εκπαίδευση των γενίτσαρων θα ήταν... σωστή, αφού παρήγαγε συριζαίους. Το γεγονός ότι το λαϊκό άσμα «Φεγγαράκι μου λαμπρό, φέγγε μου να περπατώ, να πηγαίνω στο σχολειό, να μαθαίνω γράμματα, του Θεού τα πράγματα…» που τραγουδιέται ακόμα και σήμερα από τον Ελληνικό Λαό πρωτοτραγουδήθηκε τότε για το Κρυφό Σχολειό προφανώς δεν λέει τίποτα στους ταγούς του αντεθνισμού.

Επειδή, όλοι αυτοί οι πρεσβευτές του αντεθνισμού κατηγορούν τη Χρυσή Αυγή ότι «δεν σέβεται το Σύνταγμα», εμείς απλώς να θυμίσουμε το άρθρο 16.2 του Συντάγματος: «Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες»

Κάτω τα χέρια από τα παιδιά των Ελλήνων, λοιπόν, και με τη «βούλα» του Συντάγματος!


Κώστας Αλεξανδράκης

1 σχόλιο:

  1. ΜΟΝΟΝ ΜΙΑ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΙΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΕΜΠΟΔΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΛΥΤΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟ! Η ΛΑΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ Η ΤΙΠΟΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή