" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Τετάρτη 6 Μαΐου 2020

Βᾶλτε τήν ὄπισθεν καί ΟΞΩ ἀπό τήν Ἑλλάδα !


Τί ἔλεγε,ὅταν ἤθελε τίς ψήφους τῶν Ἑλλήνων :

«Η αποσυμφόρηση των νησιών δεν μπορεί να γίνεται με ροές από τα νησιά προς την ενδοχώρα όπως γίνεται σήμερα, πρέπει να γίνεται με επιστροφές από τα νησιά στην Τουρκία».

Τί κάνει ἀφοῦ πῆρε τίς ψήφους τῶν Ἑλλήνων κι᾿ἔγινε κυβέρνησις :



Τούς «σπέρνουν» ἀπ᾿ἄκρη σ᾿ἄκρη τῆς Ἑλλάδος !


Καί ἐάν ἀντιδράσουν οἱ ψηφοφόροι πού τόν ἔκαναν κυβέρνησιν ; 

Ἄ,τότε εἶναι πολύ ἁπλά πράγματα. Ἀρχίζουμε τίς παροχές,τά «θά»,κάποια ψίχουλα ὡς ἐπίδομα...

με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και (Λαθρο)Μετανάστευσης και Ασύλου της παρδαλής χούντας των γαλαζαίων (κατά το συριζαίων…), αποδίδονται… ανταποδοτικά τέλη 2.778.202 € συνολικά στους δήμους, που «επιβαρύνονται με την φιλοξενία μεταναστών εντός των διοικητικών ορίων τους», για το α’ τρίμηνο του 2020. Ήτοι, στους δήμους Μυτιλήνης, Χίου και Ανατολικής Σάμου.

Ο δήμος Μυτιλήνης συνολικά λαμβάνει € 3,9 εκατομμύρια ευρώ, ο δήμος Ανατολικής Σάμου € 1,5 εκατομμύριο και ο δήμος Χίου € 1,1 εκατομμύριο!

Τα δε χρήματα αυτά δίνονται σκοπίμως ανεξέλεγκτα, για να βουλώσουν στόματα και να πειστούν οι τοπικοί παράγοντες και οι κάτοικοι να μην αντιδράσουν στο χαμό τους!(ΕΔΩ)

Πάντως ἄν οἱ Ἕλληνες ἀντιδράσουμε ὅπως οἱ τῆς Ἄρνισσας Πέλλας,πού ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ,τότε νά ᾿δῶ τόν Κούλη,τό Ἀλιέξι καί ὅλο τό κακό συναπάντημα ( ἀλληλέγγυοι καί τουρκο-πρακτορίσκοι) τί θά τούς κάνουν τούς «μετανάστες» ...


Ἀποχώρησις λεωφορείων μέ λαθρομετανάστες,ἀπό τήν Ἄρνισσα Πέλλας,μετά τίς ἀντιδράσεις τῶν κατοίκων.


Νά βάλουν τήν ὄπισθεν καί ΟΞΩ ἀπό τήν Ἑλλάδα ! 

Ἄμ,θά τά βρῇς μπροστά σου,Κούλη.Διότι :ὁ κλέφτης κι᾿ὁ ψεύτης τήν πρώτη μέρα χαίρονται...



Ἡ Πελασγική

Ἀφιερωμένο στήν Emily Jones, 7 ἐτῶν, πού ἡ δολοφονία της ποτέ δέν ἔγινε εἴδησις


Η ηλικίας 7 ετών Έμιλι Τζόουνς απολάμβανε τον ανοιξιάτικο ήλιο με την οικογένειά της στο Queen's Park στο Heaton του Μπόλτον στις 22 ΜαρτίουΚυριακή της Μητέρας» για την Βρετανία), όταν μια 30χρονη άγνωστη γυναίκα από την Σομαλία, που καθόταν σε ένα παγκάκι, έβγαλε ένα μαχαίρι και της το έμπηξε στο λαιμό, με αποτέλεσμα να την σκοτώσει

Οι αρχές δεν έκαναν ποτέ γνωστό το όνομα της δολοφόνου και η φωτογραφία της δεν δημοσιεύθηκε ποτέ. Το μόνο που αναφέρθηκε είναι ότι μεταφέρθηκε σε ψυχιατρικό κατάστημα κράτησης. 

Ο ιατροδικαστής ήταν σοκαρισμένος. «Στα 20 χρόνια μου ως ιατροδικαστής, αυτός είναι ένας από τους πιο τραγικούς θανάτους που έχω αντιμετωπίσει και η απώλεια ενός όμορφου, αθώου, ζωντανού, έξυπνου και όμορφου επτάχρονου σε αυτές τις συνθήκες είναι μια αδιανόητη τραγωδία», δήλωσε. 

Η είδηση σχεδόν θάφτηκε από τα media. (Ήταν και ο κορωνοϊός βλέπετε στην μέση). Αλλά και όπου εμφανίστηκε, η εθνικότητα της γυναίκας απουσίαζε.  

Η Βρετανίδα αρθρογράφος Katie Hopkins, (κατά την wiki τα media την λένε «ακροδεξιά») έγραψε αυτήν την επιστολή προς την μητέρα του παιδιού στο Frontpage mag (ἐδῶ)
/ ΚΟ

Αγαπητή κυρία Jones,

Κάθομαι στην κουζίνα μου με τη ρόμπα μου, περιμένοντας να ξυπνήσει ο μικρός μου κόσμος. Και σας σκέφτομαι, όπως το κάνω συχνά. Ανησυχώντας για σας.

Φυσικά δεν με γνωρίζετε. Είμαι απλώς μια μαμά όπως κάθε άλλη, που κάθεται εδώ και σκέφτεται ότι θα μπορούσα να κάνω κάποιο πλύσιμο, ακούγοντας μικρά βήματα να έρχονται από τις σκάλες. Περιμένοντας το νυσταλέο μικρό μου αγόρι που θα έρθει και θα με αγκαλιάσει για να νιώσει ασφαλές στην αρχή μιας άλλης μέρας.

Σας σκέφτομαι να ακούτε κι εσείς αυτά τα μικρά ποδαράκια, γνωρίζοντας όμως ότι δεν θα έρθουν ποτέ. Περιμένοντας να εμφανιστεί το γλυκό πρόσωπο πίσω από την πόρτα της κουζίνας, και να σας κοιτάζει σαν να είστε η απάντηση σε όλα. Μόνο που τώρα όλες αυτές οι ερωτήσεις δεν μπορούν ποτέ να τεθούν.

Έχει περάσει πάνω από ένας μήνας από τότε που σκοτώθηκε η κόρη σας. Ξέρετε, δεν είμαι ποτέ σίγουρη κάτω από αυτό το απίστευτο lockdown αν ο χρόνος παραμένει ακίνητος ή περνάει με ραγδαία ταχύτητα. Οι μέρες έχουν χάσει κάθε νόημα για όλους μας. Αλλά νιώθω χάλια όταν σκέφτομαι τι σημαίνουν τώρα για εσάς.

Οι περισσότεροι άνθρωποι θα αποφύγουν να σας μιλήσουν για τον θάνατο της Έμιλι γιατί είναι κάτι πολύ τρομερό. Τα πράγματα που ξέρουμε είναι πολύ σοκαριστικά για να τα αναφέρουμε μπροστά σε μια μαμά.



Ότι το παιδί σας ήταν ένα χαρούμενο μικρούλι που έπαιζε με το ποδηλατάκι του στο πάρκο με την οικογένειά του την Κυριακή της Μητέρας όταν μαχαιρώθηκε μέχρι θανάτου, η ζωή του τελείωσε με ένα χτύπημα από μια γυναίκα από την Σομαλία, μια ξένη σε εσάς και σε αυτήν τη γη.

Εάν αυτές οι λέξεις είναι πολύ βάναυσες για αυτόν που χάνει ένα δικό του, πώς είναι δυνατόν αυτά τα πράγματα να συμβούν σε μια κατά τα άλλα φυσιολογική ημέρα;

Αλλά εμείς ανατρέπουμε την αλήθεια, μαλακώνουμε τη γλώσσα μας. Δεν μιλάμε για δολοφονία ή φόνο. Ψιθυρίζουμε απαλά ότι η Έμιλυ «έφυγε από κοντά σας», σαν ένα δώρο που σας πήραν πίσω ή ένα βραβείο, που σας αφαιρέθηκε από τα χέρια σας με ευγένεια.

Δεν πρέπει επίσης να μιλήσουμε για την δολοφόνο από την Σομαλία που κρύβεται πίσω από το χρώμα της και την ψυχική της υγεία.

Έγινε αόρατη εκείνη την ημέρα, σαν κάποιο "μαγικό τρυκ" που εξαφανίστηκε μπροστά στα μάτια μας, τα μέσα ενημέρωσης ενεργούσαν σκόπιμα σαν να ήσαν μαθητές αυτής της "Σομαλής Μάγισσας". Η ταυτότητα του δράστη διαγράφηκε για να προστατεύσει το είδος της από τις συνέπειες, προστατευμένη από τη δικαιοσύνη εξαιτίας της ψυχικής της υγείας. Ενώ εσείς, εγκαταλελειμμένη από το κράτος, μια μητέρα χωρίς το παιδί της, δεν έχετε καμία προστασία.

Γι' αυτό σας λέω την αλήθεια για τον θάνατο της Έμιλι, που βγαίνει κατευθείαν μέσα από την αγωνιώδη καρδιά μου και φτάνει στη δική σας.

Αναρωτιέμαι που είναι όλοι οι άλλοι; Πόσο εύκολο είναι να αφήσουμε το θάνατο της Έμιλι να περάσει απαρατήρητος σε έναν κόσμο όπου η κοινή λογική έχει χαθεί από τον κορονοϊό  και οι μόνοι για τους οποίους ανησυχούν οι άλλοι είναι οι ίδιοι τους οι εαυτοί. Ζουν σαν νησιά αυτοί οι άνθρωποι, ενδιαφέρονται μόνο για τα πράγματα που αγγίζουν τις ακτές τους. Υπήρξαν τόσο καλοί πολίτες, πίνοντας το Corona-Kool-Aid που τους έδωσε η κυβέρνηση και τα μέσα ενημέρωσης, ζώντας με φόβο. Βλέπουν αυτόν τον ιό ως απειλή για όλα τα πράγματα που μπορεί να τους ενοχλούν: την υγεία τους, την οικογένειά τους, την εργασία τους, το σπίτι τους.

Χωρίς ποτέ να αμφισβητούν τα πράγματα που είναι μακριά από την μύτη τους, αυτά που είναι πιο ψηλά, χωρίς ποτέ να αναρωτιόνται τι σόι χώρα έχουμε γίνει έξω από το σπιτάκι μας. 

Χωρίς ποτέ να μην κοιτάνε ψηλά για να δουν την αποσύνθεση αυτής της χώρας σε εκείνους που θέλουν να μας βλάψουν.

Βλέπω τους ανθρώπους να σκουπίζουν, να απολυμαίνουν, να φοράνε μάσκες, να κρατούν αποστάσεις, να απομακρύνονται από όμορφα ζευγάρια με σκύλους. Καμία ποσότητα απολυμαντικού χεριών δεν θα τους σώσει από την κατάσταση αυτής της χώρας και από τους ανθρώπους που έχουμε αφήσει μέσα.

Τόσο μεγάλη προσπάθεια να προστατευθούν από έναν αόρατο εχθρό. Τόσο μεγάλη προσπάθεια να αγνοήσουν τον ορατό εχθρό που είναι μπροστά στα μάτια τους. Εκείνοι που τρέμουν για τον ιό δεν δείχνουν κανένα φόβο για τα τέρατα που περπατούν ανάμεσά μας και τα προσπερνάνε όλα γρήγορα πειθαρχώντας σε εκείνους που λένε ότι η «ποικιλομορφία είναι η δύναμή μας».

Μιλώ ξεκάθαρα για τη δολοφονία της μικρής Emily σε εσάς, κυρία Jones, γιατί θέλω ακόμα να ακούγεται η ιστορία του κοριτσιού σας. Η ιστορία της Emily δεν αφορά τέρατα, ορατά ή αόρατα, ή κάποια διαταραγμένη Σομαλή με ένα μαχαίρι.



Είναι αυτή η εικόνα του κοριτσιού σας, έξυπνο, χαρούμενο και με ζωντάνια μέσα στο βλέμμα της. Τα μαλλιά της, λαμπερά και καθαρά, οι μικρές της κοτσίδες συνδυάζονται τέλεια για τη φωτογραφία του σχολείου της.

Βλέπουμε το καθαρό άσπρο πουκάμισό της και τη στολή της όλα τακτοποιημένα, γνωρίζοντας ότι πίσω από αυτό βρίσκεται ένα βουνό από άπλυτα ρούχα που πρέπει να καθαριστούν με επιμονή γιατί υπάρχουν σημάδια από μελάνι που δεν θα φύγουν. Είναι η καθημερινότητα της μητέρας: γκρίνια για το πλύσιμο των δοντιών ή το πλύσιμο του προσώπου, ψάχνοντας την χαμένη γραβάτα λίγο πριν φύγετε από το σπίτι.

Αυτή είναι μια εικόνα της αγάπης μιας μητέρας για το παιδί της. Και κανείς δεν μπορεί αυτό να το πάρει.

Δεν ξέρω πόσο μακρύ θα είναι για σας το ταξίδι για να βγείτε πάλι στην επιφάνεια ή πόσο καιρό θα πάρει για να μπορέσει αυτό το βάρος στο στήθος σας να σας αφήσει να αναπνεύσετε, αλλά καθώς θα αγωνίζεστε, να ξέρετε σας παρακαλώ ότι δεν είστε μόνη. Δεν θα σας ξεχάσουμε. Δεν είμαστε όλοι εμμονικοί με την αυτοσυντήρηση, ώστε να φροντίζουμε μόνο για τον εαυτό μας. Τι αξία έχει να είμαστε ασφαλείς στα σπίτια μας εάν η χώρα μας δεν είναι;

Φοβάμαι ότι χρειαζόμαστε λίγη Emily για να μας το θυμίζει. Η Βρετανία θα νικήσει αυτόν τον ιό, αλλά δεν τα κατάφερε στην οικογένειά σας. Η επιβεβλημένη μας μοναξιά θα τελειώσει, και ξέρω ότι η δική σας ποτέ.

Με εκτίμηση,

Katie Hopkins

ΚΟ / από εδώ

Τρίτη 5 Μαΐου 2020

Ἡ 2η δολοφονία τοῦ Ἰωάννη Καποδίστρια


Ἐπεί δῆ,τό νά δολοφονηθῇ,ἕνας μεγάλος ἀνήρ,ὅπως ὁ Ἰωάννης Καποδίστριας,δέν εἶναι καθόλου ἀρκετό γιά τούς πολιτικάντηδες-ἐξουσιαστές,ὅταν μάλιστα ἔχει μείνῃ στήν Ἑλληνική Ἱστορία ὡς ἔνας πραγματικῶς ἄξιος πολιτικός ἀνήρ,ἀλλά κυρίως στήν μνήμιν τῶν Ἑλλήνων ὡς ἄξιος ἡγέτης τόν ὁποῖον τά ξένα συμφέροντα «ἔβγαλαν ἀπό τήν μέσιν» γιά νά καταστήσουν τήν Ἑλλάδα ἔρμαιο τῶν σκοπῶν τους,ἔπρεπε νά δολοφονηθῇ ἐκ νέου.
 Καί μάλιστα αὐτή τήν φορά μέ τρόπον πού νά μήν ἀφήνῃ καμμία ἀπολύτως ἀμφιβολία πώς ἐκείνη ἡ δολοφονία ἦταν δικαιολογημένη καί καλῶς καμωμένη
Πῶς θά γινόταν αὐτό;



 Τήν πλέον ἄριστον χρονική στιγμή τῆς συμπληρώσεως  τῶν 200 χρόνων ἀπό τήν Ἐθνεγερσία τοῦ 1821. Τά κατάλληλα πρόσωπα εὑρέθησαν,ἡ αἰτιολογία ἐπίσης. Οἱ «δημοκράτες» θά ἐκτελοῦσαν τόν «δικτάτορα» !

Μπολσεβίκοι καί κομμούνια ἀναλαμβάνουν τήν ἐπέτειον γιά τά 200 χρόνια τῆς Παλιγγενεσίας τοῦ 1821 !

ἰδού καί τό κατάπτυστον κείμενό τους,γιά τόν Ἰωάννη Καποδίστρια :



 «Για τον Ιωάννη Καποδίστρια, τα πρώτα δημοκρατικά και φιλελεύθερα συντάγματα αποτελούν “ξυράφι στα χέρια μικρού παιδιού”. Ο Καποδίστριας φτάνει τον Ιανουάριο του 1828 στην Αίγινα ενώ έχει αποδεχτεί ήδη από τον Αύγουστο του 1827 τη θέση του Κυβερνήτη.
Καθώς λοιπόν θεωρεί ιδιαίτερα επικίνδυνο ξυράφι το Σύνταγμα της Τροιζήνας, το αναστέλλει & κηρύσσει ουσιαστικά δικτατορία. Αυτό είναι το τέλος της Πρώτης Ελληνικής Δημοκρατίας. Όμως οι δημοκρατικοί και φιλελεύθεροι Έλληνες δεν το έβαλαν κάτω.
Συνέχισαν να αγωνίζονται για δημοκρατία και δικαιώματα. Ούτε η εκσυγχρονιστική δικτατορία Καποδίστρια, ούτε οι Βαυαροί, ούτε οι ξένες δυνάμεις μπόρεσαν να τους αναγκάσουν να ανεχθούν ένα αυταρχικό καθεστώς.
Με αγώνες & αίμα κατόρθωσαν το 1844 να κάνουν την Ελλάδα το πρώτο κράτος στον κόσμο που καθιερώνει την καθολική ψηφοφορία των ανδρών & το 1864 μία από τις πρώτες φιλελεύθερες κοινοβουλευτικές δημοκρατίες της Ευρώπης».

Τό Σύνταγμα τῆς Τροιζήνας,ἔ;

Γιά νά διαβάσουμε :

Πρῶτος στόχος τῶν κοτζαμπάσηδων καί τῶν «πολιτικῶν» (Μαυροκορδᾶτος) ἦταν ὁ Δημήτριος Ὑψηλάντης καί ἡ ἐπιβεβλημένη τότε συγκέντρωσις τῆς ἐξουσίας στό πρόσωπό ἑνός ἡγέτη,πού εἶχε ἔρθη ἀπό τήν ἀλλοδαπή καί ἐνδιαφερόταν ἀποκλειστικῶς καί μόνον γιά τόν ἀγώνα. Ὁ αὐτοαναγορευόμενος σέ «πρίγκιπα» Ἀλέξανδρος Μαυροκορδᾶτος :

« συνετέλεσεν εἰς τήν ψήφισιν πολυαρχικοῦ,ἴνα μή εἴπομεν ἀναρχικοῦ,συστήματος οὐδέν ἄλλο κατόρθωσεν,εἰ μή νά καταστήσῃ ἀδύνατον τήν συγκρότησιν ἀληθοῦς κυβερνήσεως δι᾿ὅλης τῆς Ἐθνεγερσίας»
(Κωνσταντῖνος Παπαῤῥηγόπουλος : «Ἱστορία τοῦ Ἑλληνικοῦ Ἔθνους»

Μήπως ἄρα γε,ἡ υἱοθέτησις «δημοκρατικῶν ἀρχῶν καί διατάξεων» στίς πρῶτες Ἐθνοσυνελεύσεις ὁφειλόταν στό ὅτι ξαφνικά ( καί μέ μαγική ῥάβδο) οἱ χτεσινοί κοτζαμπάσηδες μετετράπηκαν σέ ἐραστές τῶν δημοκρατικῶν ἰδεωδῶν καί γι᾿αὐτὀ ἀπολάκτιζαν τήν ἐνός ἀνδρός ἀρχή ;Οὔτε κατά διάνοια ! Ὁ φιλικά προσκείμενος πρός τούς πολιτικούς Σπυρίδων Τρικούπης ( «Ἱστορία τῆς Ἑλληνικῆς Ἐπαναστάσεως»),τό ὁμολογεῖ :

«Ἐδύναντο ἴσως οἱ προύχοντες,ὄντες ἰσχυρότατοι ἐν ταῖς συνελεύσεσι,νά ἐνθρονίσωσι τό ὀλιγαρχικόν σύστημα ( σ.σ. ἐννοεῖ τό μονοπρόσωπον μέ ἐπικεφαλῆς τόν Δημ. Ὑψηλάντη),ἀλλά οὔτε κἄν τό ἐπεχείρησαν. Ὁ κυριώτερος τούτων σκοπός ἦτο ἡ μή ἀνύψωσις τοῦ Ὑψηλάντου καί ἡ μή ἐνίσχυσις τῶν στρατιωτικῶν ἴνα μή ἀποσπασθοῦν πολλοί πολιτικοί φίλοι των καί οἰκειωθοῦν πρός τούς ἐναντίον τους...»
(Ἀπό τό 4τομο ἔργο τοῦ Κώστα ΜπαρμπῆΤσακάλια καί Ὕαινες τῆς ἑλληνικῆς πολιτικῆς»,τὀμος Α΄)

Μέ ἄλλα λόγια,ἡ σφηκοφωλιά ἔπρεπε νά μείνῃ ἑνωμένη,ἄρτια μέ ἔναν καί μόνον σκοπό : Νά καρπωθῇ ὅλες τίς ἐξουσίες,ὅλα τά ὀφφίτσια,νά ῥοκανίσῃ καί νά ἁρπάξῃ τά πάντα. Κυρίως ὅμως, νά ἀφήσῃ,διά τῆς δράσεώς της, τό κληρονομικό δικαίωμα στούς ἀπογόνους της νά δρέπουν,ἐς ἀεί,τούς καρπούς τῶν σπόρων πού φύτεψαν...Αὐτή ἦταν καί εἶναι ἡ δημοκρατία τους ...!

Καί ὁ «δικτάτωρ» Ἰωάννης Καποδίστριας;



«Ὁ κατά τοῦ Καποδιστρίου σπόρος,ὁ σπαρείς ἐνταῦθα ἤδη πρό τῆς ἐλεύσεώς του,ἀνεβλάστησε καρπούς μετά τήν ἔλευσίν του,ἐξ αἰτίας ἀπομακρύνσεως τῶν πάλαι ποτέ ἰθυνόντων ἀπό τήν Ἐξουσίαν.Εἰς τοῦτο εὗρον προθύμους συμπαραστάτας τούς ξένους,διά τῶν ἐδῶ ἀκουσίων «πρακτορείων» των,δῆλα δῆ τῶν «ξενικῶν» κομμάτων,τά ὁποῖα ὑπέβλεπον τόν κυβερνήτην ὡς ῥωσόφιλον».
(Δημοσθένης Μαρούδης «Ἡ κρατική ἐξουσία εἰς τήν ἐπαναστατημένην Ἑλλάδα »)

Ὁ τρόπος; Ὀρῖστε :

Τό 1830,στήν Ὕδρα,ἐκδόθηκε μία ἐφημερίς ὑπό τήν ἐπωνυμία « Ἀπόλλων» ( Ἀπόλλων,ἔτσι; Ξέρετε γιά ποιούς χτυπα ἡ καμπάνα...). Τήν ἐντολή (βλέπε χρηματοδότησιν),τῆς ἐκδόσεως ἔδωσε ὁ πανταχοῦ παρών, Ῥότσιλντ,διά τοῦ ἀντιπροσώπου του Δοῦκα τοῦ Οὐέλιγκτων :

Η εντολή για την έκδοση της εφημερίδας δόθηκε με ιδιόχειρο σημείωμα του υπαλλήλου του Ρότσιλντ, Δούκα του Ουέλλιγκτον, ο οποίος έδωσε και την εντολή για τη δολοφονία του Εθνάρχη.
Το σημείωμα του Ουέλλιγκτον για την έκδοση του «Απόλλωνα» βρίσκεται στο αρχείο Ουέλλιγκτον , με κωδικό «Docref=WP1/1022/8», και έχει ημερομηνία 10/22 Μαΐου 1829.
Στο σημείωμα αυτό ο Δούκας έδινε εντολή στον λόρδο Αμπερτήν για την εκδοση της εφημερίδας Απόλλων για να εξαπολυθεί επικοινωνιακός πόλεμος κατά του Καποδίστρια.(ἐδῶ)


Masson -Πολυζωΐδης
Ἔγραφε λοιπόν ὁ Πολυζωΐδης,ἄμα τῇ γνωστοποιήσει τῆς δολοφονίας τοῦ Κυβερνήτου :
«οἱ δύο Μαυρομιχάληδες ἔγιναν μιμηταί τῶν Ἀρμοδίων καί Ἀριστογειτόνων, τῶν Βρούτων καί τῶν Κασσίων, διά ν᾿ ἀπαλλάξουν τό ἔθνος ἀπό τό τέρας τῆς τυραννίας...»

«Τέρας τῆς τυραννίας» ἦταν γιά τόν Πολυζωΐδη ( καί γιά τά σύγχρονα κομμούνια καί φιλελέδες,ὁμοίως),ὁ Ἰωάννης Καποδίστριας ! Γιατί; Διότι,πολύ ἁπλῶς δέν ἐξυπηρέτησε τούς δικούς τους ἀφεντᾶδες ! Δέν ἐξυπηρέτησε,μικροσυμφέροντα καί δέν χάρισε ὀφφίτσια στά τσακάλια καί τίς ὕαινες,πολιτικάντηδες,ἀλλά ἤθελε καί ἀγωνιζόταν νά στεριώσῃ στά πόδια της μιά Ἑλλάδα πού μόλις εἶχε λάβῃ ὑπόστασιν ἀνεξαρτησίας καί μάλιστα σέ πολύ μικρή ἔκτασιν ἀπό τήν πραγματική καί ἱστορικῶς ἀποδεδειγμένην πού τῆς ἀναλογοῦσε ! Κάτι πού ἄν ἐπετύγχανε θά μποροῦσε νά διεκδικήσῃ καί τά ἀναλογοῦντα στήν Ἱστορία της,ἐδάφη. Αὐτά προσπαθοῦσε νά κάνῃ καί φυσικά κάποιους δέν τούς ἐξυπηρετοῦσε ἡ πολιτική αὐτή...

Ἦταν δέ,τόσον καταφανής ὁ σκοπός τῆς ἐκδόσεως ἐκείνης,ὥστε μετά τήν δολοφονία τοῦ Ἰ. Καποδίστρια ἀνεκοινώθη καί τό κλείσιμο αὐτῆς ! Ἔγραφε ὁ Πολυζωΐδης  :

"Παύομεν τήν ἔκδοσιν τῆς ἐφημερίδος μας, ἐπειδή ἀπολαύσαμεν τόν σκοπόν μας"

(Προδότες καί ἐφιάλτες,πάντα τιμώμενοι,ἀπό τό ἑλλαδικό προτεκτοράτο....

Κῶλος καί βρακί, ἦσαν οἱ πράκτορες Πολυζωΐδης καί Μάσσων )

Τόν ἀπόλαυσαν καί συνεχίζουν ἕως σήμερα νά τόν ἀπολαμβάνουν,τό ἴδιο.Αὐτές οἱ ὕαινες πού μᾶς  διαφεντεύουν,μᾶς ἐξουσιάζουν καί ὁ μόνος σκοπός τους,τό μόνον ὄνειρό τους εἶναι ὁ ἀφανισμός μας !

Πῶς ἐδικαιολόγησε αὐτή ἡ άνεκδιήγητη πού ἔχει τεθῇ ἐπικεφαλής τῶν ἐορτασμῶν ( βλέπε ἀμαύρωσις) τῶν 200 χρόνων τῆς Ἐθνεγερσίας τοῦ 1821,τίς ἀντιδράσεις περί «δικτάτορος» Καποδίστρια ;

Προφανώς, κάποιες από τις αποφάσεις όλων αυτών, ηχούν παράξενα μέσα στο ασφαλές σημερινό περιβάλλον. Το χρέος όλων μας, και συγκεκριμένα της Επιτροπής «Ελλάδα 2021», είναι να αναδειχθούν όλες οι απόψεις, όλες οι κριτικές, για τις δράσεις και τις αποφάσεις εκείνης της εποχής, γιατί, όπως έλεγε και ο Διονύσιος Σολωμός, «Εθνικό είναι το Αληθές»

Ἀπό τήν γνωστή ...στοχαστική ῥῆσιν : «Τό ἔθνος πρέπει νά μάθῃ νά θεωρῇ ἐθνικόν ὅ,τι εἶναι Ἀληθές»,ἡ ὁποία ἀποδίδεται στόν Διονύσιον Σολωμόν,ἀπό τόν Κερκυραῖο (ἀριστοκρατικῆς γενιᾶς καί αὐτός ὁ ...Κερκυραῖος) Ἰάκωβο Πολυλᾶ,στήν εἰσαγωγή τοῦ βιβλίου του «Ποιήματα τοῦ Σολωμοῦ»

Καί πῶς τό ἔχει ...ἐξηγήσῃ ὁ πασόκας Τούρκογλου-Βενιζέλος ;

« Μια φράση που αποκρούει τα στερεότυπα, τους εύκολους μύθους, τις θεωρίες της συνωμοσίας, τις εθνικές ψευδαισθήσεις. Μια φράση που καθιστά στοιχείο της εθνικής ταυτότητας την ακριβή αίσθηση της πραγματικότητας, των δυσκολιών, των δυνατοτήτων, του συσχετισμού των δυνάμεων» (ἀπό ΕΔΩ)

Νά τό πῶ μέ ἁπλά λόγια,τί μᾶς λέει ὁ τούρκογλου; Εἴμαστε μία ψωροκώσταινα πού πρέπει νά κάτσῃ στ᾿αὐγά της καί νά ὑπακούῃ στίς ἐπιταγές τῶν ἐπικυριάρχων. Καταλάβατε;

Τώρα,τί ἐντύπωσιν μπορεῖ νά μᾶς κάνῃ,πλέον,τό γιατί λένε αὐτά πού λένε οἱ τῆς ἐπιτροπῆς γιά τό 1821,οἱ διάφορες Γιάννες.Ντόρες,Κούληδες καί Κουτσούμπες; Ὅλοι οἱ δρόμοι,δυστυχῶς ὀδηγοῦν στό χειρώτερο μέλλον πού θά μποροῦσε νά ὑπάρξῃ γιά τήν Ἑλλάδα...Ὅλοι ! Τό χείριστον ὅμως εἶναι πώς γιά ὅ,τι γίνει δέν θά εἴμεθα ἄμοιροι εὐθυνῶν...

Ἔκλεισε ὁ κῦκλος; Ἐπέρχεται τό ...μοιραῖον ;

Ξανά διαβάζουμε κι᾿αὐτό : Τί διαφορά ἔχουν οἱ ὄροι Πατρίδα καί Ἑλληνικό Κράτος;

Υ.Γ. Ἐπεί δῆ,πάντα ἔχω Πίστιν στόν Ἕλληνα καί κυρίως στόν Θεό τῆς Ἑλλάδος,πού πάντα στέκει δῖπλα μας,τήν τελευταία λέξιν δέν τήν ἔχουμε πῆ,ἀκόμα...



Ἡ Πελασγική

Δευτέρα 4 Μαΐου 2020

Ὅσο πάει ὅλο καί χειρώτερο γίνεται...


Ἀπό κάθε ἄποψιν,ὅπως καί νά τό ᾿δῆς τό θέμα μέ τούς τουρκαλάδες καί τίς «ὀρέξεις» τους σέ βάρος μας,τό πρᾶγμα παίρνει ὅλο καί πιό χειρώτερη μορφή. Καί νομίζω πώς πρὄκειται γιά ἤδη τετελεσμένη κατάστασιν μόνον πού ἐμεῖς θέλουμε νά κλείνουμε τά μάτια σ᾿αὐτό.


Κάτι τά λαθραίως εἰσερχόμενα μουσλίμια (πακέτα ἀπό τούς ...γείτονες),κάτι ἡ ἀποθράσυνσή τους,κάτι ἡ διασπορά τους ἀνά τήν ἐλλαδική ἀπό τήν κυβέρνησιν τοῦ Κούλη,κάτι τά ἀνεγειρόμενα τζαμιά καθημερινῶς,ἀλλά κυρίως οἱ διάφορες δηλώσεις «ἐπισήμων» καί ἀπό κάθε θέσιν ...ἐξουσίας,δέν μᾶς ἀφήνουν περιθώρια νά δοῦμε κάτι ἄλλο πέραν τῆς προδοσίας σέ βάρος τῆς χώρας μας πού ταχέως ἑτοιμάζεται...

Καί ναί,πρέπει νά τελειώσουμε πρῶτα μέ τούς προδότες,ὅπως πολύ ὁρθῶς ἀναφέρει ἡ Ἐσχάτη Γραμμή Ἀνασχέσεως,μόλις ἐχθές :

(Θα τους το... «'ξηγήσουμε το όνειρο» των τουρκαλάδων στο τέλος ! Έτσι πάει... Αρκεί να το θελήσουμε όμως, ε; Πρώτα πρέπει να νικήσουμε τους προδότες...), 

ὅμως τό ζητούμενο,μᾶλλον,δέν εἶναι οἱ προδότες ἀλλά πόσοι ΔΕΝ εἶναι προδότες !

Δ. Κουτσούμπας: «Αγωνιστικούς χαιρετισμούς στους Τούρκους συντρόφους» - Μήνυμα στα... τουρκικά (βίντεο)


Ὄχι πώς μᾶς κάνει ἐντύπωσιν,ἀφοῦ ἡ προδοσία αὐτῶν εἶναι δεδομένη καί ἱστορικῶς ἀποδεδειγμένη




Μπολσεβίκοι καί κομμούνια ἀναλαμβάνουν τήν ἐπέτειον γιά τά 200 χρόνια τῆς Παλιγγενεσίας τοῦ 1821 !
Πῶς τό εἶπε ἡ Γιάννα,ἡ ἐπικεφαλής γιά τά 200 χρόνια τῆς Παλιγγενεσίας,μόλις πρό μιᾶς ἐβδομάδος : 

«Στην Ελλάδα που ονειρευόμαστε, αυτήν του 2021 και μετά, οι διαφορετικές προτιμήσεις δεν είναι αιτία πολέμου. Ο Κοραής στα σχόλιά του για το Σύνταγμα της Ελλάδας έλεγε: “Δεν με ενδιαφέρει σε ποιον θεό πιστεύει ο καπετάνιος, αρκεί να οδηγεί με ασφάλεια το καράβι».



Τί ; Σᾶς θυμίζει κάτι ἀπό ...ἑλληνοτουρκική συνομοσπονδία; Σώωωπα ! 

ΕΔΩ,ΕΔΩ,ΕΔΩ,ΕΔΩ,ΕΔΩ,ΕΔΩ,ΕΔΩ,ΕΔΩ,ΕΔΩ 

Ἀλλά κι᾿ἀπό τά πιό παλαιά, γιά θυμηθεῖτε λίγο καί αὐτό αὐτό

Γι᾿αὐτό σᾶς λέω,ποιοί ΔΕΝ εἶναι προδότες,ἐκεῖ εἶναι τό ζητούμενον...

Ἐν κατακλείδι : 

«Κάθε λαός εἶναι ἄξιος τῶν ἀνθρώπων πού τόν κυβερνοῦν . Κανείς δέν εἶναι πιό ὑποδουλωμένος ἀπό ἐκείνους πού ἐσφαλμένως πιστεύουν πώς εἶναι ἐλεύθεροι...» Πλάτων 427-347 π.Χ


Ἡ Πελασγική

Κυριακή 3 Μαΐου 2020

Ἡ βασιλεία τῆς ἀσχήμιας...


Εἶναι ἀναμφισβήτητο γεγονὸς ὅτι ἔχουμε εἰσέλθει στὴν ἐποχὴ ποὺ πολλοὶ ὀνομάζουν τοῦ Ἀντίχριστου, ἀλλὰ ὄχι γιὰ πολὺ ἀκόμη· εἶναι πιθανὸν νὰ ἀπαγορευτῇ κι αὐτὸς ὁ ὅρος ἀπὸ τοὺς ἀριστεροὺς φασίστες τῆς συμμορίας τῆς Βουλῆς.
Τὰ μέλη τῆς συμμορίας ζοῦν μέσα στὴν ἀποκρουστικὴ μαυρίλα τοῦ ψεύδους καὶ τῆς σιχαμερῆς ὑποκρισίας.

Ῥυπαρὲς γλοιώδεις ὑπάρξεις, ἐλεεινὲς ψυχές, τὸ περιβάλλον τους εἶναι ἐκεῖ ὅπου κυριαρχεῖ ὁ ἐμπαιγμός, ἡ ἀπάτη, τὸ ἀποτρόπαιο καὶ σιχαμερό, ἐκεῖ ὅπου εἶναι νόμος ἡ καταδολίευση, ὅπου ὁ ἀέρας εἶναι γεμᾶτος ἀπὸ τὴν ἀβάστακτη δυσοσμία τῶν δημοσιογράφων ποὺ προξενεῖ ἀηδία ἀκόμη καὶ στὰ πλάσματα τῶν ὑπονόμων, εἶναι ἐκεῖ ὅπου ἡ ἀνωμαλία ξεχειλίζει καὶ εἶναι τάξη ἡ ἐπισφάλεια, ἐκεῖ ποὺ πρυτανεύει ὁ ἀριστερὸς ἐμετὸς καὶ τὰ ἀλληλέγγυα ξεράσματα, εἶναι ἐκεῖ ποὺ κυριαρχεῖ ἡ ἀηδιαστικὴ κομμουνιστικὴ μαυρίλα ποὺ ἀποστρέφεται τὴν κοινωνία ἀλλὰ εἶναι ἐκεῖ ὅπου κυρίως βασιλεύει ἡ ἀσχήμια. 


Τό «χαρούμενο» κοριτσάκι τῆς προλεταριακῆς Πρωτομαγιᾶς


Πόσο «χαρούμενο»  εἶναι τό κοριτσάκι πού πῆγε νά ἑορτάσῃ τήν ...ἐργατική πρωτομαγιά ! Ἔχει μείνῃ στήν ἱστορία γιά τήν ...χαρά πού ἀναδύεται ἀπό τό πρόσωπό του,βλέποντας ὅλα ἐκεῖνα τά κόκκινα λάβαρα,τίς φωτογραφίες/ἀφῖσες τῶν ἀρχιμπολσεβίκων καί τά πειθήνια ἀνθρωπάκια πού ἄν ἤθελαν ἄς μήν πήγαιναν στό ...μεγάλο γεγονός !

Καί τό ἀπαραίτητο κόκκινο σημαδάκι,ἔστω καί στό τσεπάκι...
Σύμφωνα με το Lviv Museuem of History , οι εικόνες τραβήχτηκαν την 1η Μαΐου 1968 από τον Pavliuk Ilya.

«Αυτή η φωτογραφία τραβήχτηκε στο Λβιβ της Ουκρανίας το 1968, όταν ήταν μέρος της ΕΣΣΔ. Μπορείτε να δείτε στο πρόσωπο του κοριτσιού πώς τα παιδιά της Σοβιετικής Ουκρανίας «απολάμβαναν» επίσημες διαδηλώσεις υπέρ του κομμουνιστικού κόμματος και της κυβέρνησης της Μόσχας », γράφει ένας αναγνώστης.


«Αυτή η φωτογραφία είναι πολύ δημοφιλής στην Ουκρανία, αλλά όσο γνωρίζω, δεν έχουν βρει ακόμα αυτό το κορίτσι που θα ήταν περίπου 60 τώρα».
Αλλά ποια ήταν; Ένας ιστότοπος ειδήσεων της Ουκρανίας μας λέει:

Πολλοί σημειώνουν την ομοιότητά του με τη Vera Serdyuchka, τον πρώην πρωθυπουργό Arseniy Yatsenyuk και τον Nadezhda Savchenko, ακόμη και την πρώην βουλευτή Irina Fariion.

Είναι ένα καταπληκτικό στιγμιότυπο. Και κάποιος πρέπει να ξέρει ποια ήταν. Θα θέλαμε επίσης να μάθουμε.(ἐδῶ)

Οἱ φωτό εἶναι ἀπό τήν σελίδα τοῦ photomuseum.lviv.ua στό f/b,ΕΔΩ

Τελευταίως τό ἐν λόγῳ ...χαρούμενο κοριτσάκι ἔγινε καί ὁ Bill Gates :


Τήν φωτό τήν εἶδα ἐδῶ.

Τήν οὐσία πού κρατοῦμε ἀπό τήν ἀνωτέρῳ ἀνάρτησιν εἶναι τό πόσο πολύ «ἀπολάμβαναν» τό καθεστώς τῶν σταλινικῶν,οἱ ὑπήκοοι τῶν χωρῶν πού εἶχαν τήν ἀτυχία νά τό βιώνουν. Ἐκόντες ἄκοντες...

Ἔτσι καί σ᾿ὅλα αὐτά τά ὅντα πού βγῆκαν προχθές στό Σύνταγμα,ἐν μέσῳ μέτρων ...ἰοῦ,τούς εὔχομαι νά βιώσουν καί μάλιστα στήν πιό σκληρή της μορφή,τήν κόκκινη πανοῦκλα. 


Ὅλοι σας,λέμε,νά τό βιώσετε,ΟΛΟΙ ! 

Υ.Γ. Διαβάζουμε ἐπίσης γιά τήν σύγχρονον δρᾶσιν τῶν κομμουνιῶν στήν Οὐκρανία :

ΟΥΚΡΑΝΙΑ Η κυβέρνηση θέλει εκτός νόμου το Κομμουνιστικό Κόμμα

Καί βεβαίως δέν ξεχνοῦμε ποτέ :

Η Ουκρανία θυμάται το Γολοντομόρ. Κάποιοι άλλοι θέλουν το ξεχάσουν 


 Η Ουκρανία και τα μέλη της ουκρανικής διασποράς σε όλο τον κόσμο δεν μπορούν να ξεχάσουν μια από τις πιο σκοτεινές στιγμές στην ιστορία της χώρας, όταν τα εκατομμύρια των προγόνων τους πέθαιναν από την πείνα κάτω από τη σιδηρά κυριαρχία του Ιωσήφ Στάλιν.



Ἡ Πελασγική

Πελαργός καί Πελεκάνος,ἀμφότερα πουλιά τῆς αὐτοθυσίας !


Ἀπό Ε Δ Ω 

Από τα παλιά χρόνια πίστευαν πως όταν οι γέροι πελαργοί χάσουν τη δύναμη και τα φτερά που τους ζεσταίνουν, τότε οι νεαροί πελαργοί αναλαμβάνουν τη διατροφή τους και μαδούν τα δικά τους φτερά για να σκεπάσουν με αυτά τους γονείς τους. Η δοξασία αυτής της συγκινητικής αυτοθυσίας ήταν τόσο πολύ διαδεδομένη στις παραδόσεις όλων των λαών, ώστε ο νόμος που στην αρχαιότητα υποχρέωνε τα παιδιά να γεροκομούν τους γονείς τους, είναι γνωστός με το όνομα "πελαργικός νόμος" και η ανταπόδοση των τροφείων από τα φιλόστοργα παιδία στους γονείς ονομάστηκε "αντιπελαργία" ή "αντιπελάργηση".

Οι αρχαίοι Έλληνες πίστευαν ότι είναι άνθρωποι μεταμορφωμένοι, και ο Πλούταρχος αναφέρει ότι στη Θεσσαλία όποιος σκότωνε πελαργό, τιμωρούνταν με θάνατο.  (πολλά περισσότερα γιά τόν Πελαργό στήν λαογραφία,ΕΔΩ)



Ο θρύλος του πελεκάνου και ο Χριστός
Ὁ Πελεκάνος ἔχει γίνῃ τό σύμβολο τῆς ἀνυστερόβουλης ἀγάπης καί αὐτοθυσίας. 



Σέ παλαιότερη ἔρευνά μας συναντήσαμε αὐτή τήν εἰκόνα ἀποτυπωμένη πάνω σέ σημαία καί σφραγίδα.

Οἱ σταγόνες αἵματος,συμβολίζουν τήν ὑπέρτατη θυσία γιά τίς μεγάλες ἰδέες (κυρίως Πίστεως καί Πατρίδος). Διότι ὁ πελεκάνος γιά νά δώσῃ στά παιδιά του φαΐ,φτάνει στό σημεῖον τοῦ αὐτοτραυματισμοῦ,ὥστε νά τραφοῦν μέ τό αἷμα του!  (ΕΔΩ,ἕνα πολύ καλό θέμα μέ τούς Μπενάκηδες τῶν ὁποίων ἡ χάρις ἔφθασε μέχρι τήν Νέα Ὀρλεανη ! )

Ἦταν ἡ σημαία καί ἡ σφραγίς,τῆς Πολιτείας τῆς Λουϊζιάνα τῶν ΗΠΑ.



Ἡ ὁποία Λουϊζιάνα διατηρεῖ καί ὡς ἐπίσημο ψευδώνυμο τό :  «Πολιτεία τοῦ Πελακάνου».


Ο καφετής πελεκάνος (Pelecanus occidentalis) ορίστηκε επίσημα  ως κρατικό πουλί της Λουιζιάνας το 1966
Οι πρώτοι Ευρωπαίοι έποικοι εντυπωσιάστηκαν με τη γενναιόδωρη και διατροφική συμπεριφορά του πελεκάνου απέναντι στους νεοσσούς τους, και ο καφετής πελεκάνος ήταν σύμβολο της Λουιζιάνας από τότε. 

Το κρατικό πουλί της Λουιζιάνας είναι μοναδικό μεταξύ των επτά ειδών πελεκάνων στον κόσμο. Ο καφετής πελεκάνος βρίσκεται στις ακτές του ωκεανού και όχι στις εσωτερικές λίμνες. Είναι ο μόνος σκούρος πελεκάνος, και επίσης ο μόνος που βυθίζεται από τον αέρα στο νερό για να πιάσει το φαγητό του.


Η χρήση φυτοφαρμάκων ανάγκασε τους πελεκάνους να σταματήσουν να φωλιάζουν κατά μήκος της ακτής της Λουιζιάνας το 1961 και εξαφανίστηκαν εντελώς μέχρι το 1966. Η Λουιζιάνα άρχισε να προσπαθεί να ξαναπληρώσει τις ακτές της μεταφέροντας νεογέννητα από την πολιτεία της Φλόριντα.


Η Υπηρεσία Ιχθυών και Άγριας Ζωής των ΗΠΑ απαρίθμησε τον καφέ πελεκάνο ως απειλούμενο είδος το 1970, αλλά η Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση δήλωσε ότι ο καφετής πελεκάνος "ανακτήθηκε" στη Λουιζιάνα το 1995. Περίπου 40.000 καφέ πελεκάνοι αποκαλούν το " The Pelican State "  σπίτι τους σήμερα. (ἀπό ΕΔΩ)




Ἐπίσης διαβάζουμε ἐδῶ,ὅπου καί ἀναλυτικῶς ὑπάρχουν πολλά στοιχεῖα γιά τόν καφέ Πελεκάνο,πώς :

Ο καφετής πελεκάνος είναι το εθνικό πουλί του Αγίου Μαρτίνου , των Μπαρμπάντος , του Αγίου Χριστόφορου και του Νέβις , και των Νήσων Τερκς και Κάικος , και βεβαίως το επίσημο κρατικό πουλί της Λουιζιάνας, που εμφανίζεται στη σημαία, τη σφραγίδα ή το εθνόσημο του καθενός


Ἡ Πελασγική

Mr.V ἐκπομπή 54η : Ἡ κοροϊδία συνεχίζετε...Μήν πιστεύετε τίποτα ἀπ᾿ὅσα σᾶς λένε


Τό βίντεο τῆς ἐκπομπῆς  Ε Δ Ω 

Παρασκευή 1 Μαΐου 2020

Εἴμεθα σέ σοβαρότατον ΠΟΛΕΜΟ ...!


Καί ὅπως κάθε χρόνο, τήν 1η Μαΐου ἑορτάζουν οἱ Ἰλλουμινάτι - Καμπαλιστές καί μαζύ τά κορόϊδα οἱ ἐργάτες πού ὄχι τυχαίως τούς συνέδεσαν μέ τήν ἡμέρα αὐτή διότι ἐσαεί ἡ ἀνθρωπότητα θεωρεῖται γι᾿αὐτούς ἐργάτες - δοῦλοι τους.

{Τό τραγούδι δέν είναι τυχαίο...έχει άμεση σχέση μέ τήν ανάρτηση}



Κι᾿ ἀπό τό φιλί πάντα πιό πολύ
μᾶς μιλοῦν γι᾿ ἀγάπη τά λουλούδια
ἄν σέ ἀγαποῦν τ᾿ ἄνθη θά σοῦ ποῦν
τά βουβά τοῦ ἔρωτα τραγούδια

Λίγα λουλούδια ἄν θέλεις στεῖλε μου
καί πάλι φῖλε μου ἀπόψε
λουλούδια ὁ κῆπος ἐπλημμύρισε
ἔμπα καί μύρισε καί κόψε

Μά ὅμως πρόσεξε νά μήν πληγωθῇς
κι᾿ ἀπό τ’ ἀγκάθια του νά μήν ματωθῇς


Καλλιτέχνης: Γούναρης Νίκος
Συνθέτης: Γιαννίδης Κώστας
Στιχουργός: Σπυρόπουλος Γιάννης
Έτος Κυκλοφορίας: 1939

Ἡ ἀνάρτησις ἀπό : Φιλοσοφία-Ἔρευνα 

Ἔλα φῖλε μου κι᾿ἐσύ στόν κῆπο μας...


Διότι,τούς ἑβραίους καί τά κομμούνια δέν τούς ἀγγίζει ΚΑΝΕΙΣ ! 

ἐδῶ

Και προφανώς, η συγκέντρωση στο Σύνταγμα –αλλά κι αυτές στις υπόλοιπες πόλεις της Ελλάδος- από τους… επαναστάτες της μεζούρας, έγινε κατόπιν συμφωνίας του πτηνόμορφου δικτάτορα με τον Κουτσούμπα.(Ε Δ Ω )

καί βεβαίως :


Ο Επαμεινώνδας ήταν μέλος της αριστοκρατίας της Θήβας

Ε Δ Ω  ἀλλά κι᾿ Ε Δ Ω 

Η περίφημη αυτή μάχη, μεταξύ Σπαρτιατών και Θηβαίων, που διεξήχθη το 371 π.Χ. στα Λεύκτρα της Βοιωτίας, στην οποία και νικήθηκαν οι μέχρι τότε θεωρούμενοι αήττητοι Σπαρτιάτες, έδωσε αφενός μεν τέλος στην Πελοποννησιακή Συμμαχία αφετέρου χάρισε στους Θηβαίους την ηγεμονική τους θέση στον τότε ελλαδικό χώρο.(ἐδῶ)

Κυρίως ὅμως : 

ΦΙΔΙΑ ΣΤΗ ΘΗΒΑ- ΛΕΥΚΤΡΑ ΚΑΙ ΜΑΝΤΙΝΕΙΑ-ΟΙ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΛΕΥΚΤΡΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΝΤΙΝΕΙΑΣ.[Πως νικήθηκε ο καλύτερος στρατός της Ελλάδας]

Ἄ καί μετά ἦρθαν οἱ Μακεδόνες καί ΤΕΛΟΣ ...


Ἡ Πελασγική