" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Δευτέρα 7 Μαρτίου 2022

" Ἡ Καθαρά Δευτέρα"


Ήμουν τότε παιδί όχι πλειότερο από οχτώ χρονών και μαθήτευα στον παπα-Αντριά.

 Κοιμόμουν κι όταν ξύπνησα είχα μέσα μου όλο εκείνο το θλιβερό συναίσθημα, ότι είχε ξημερώσει η τρομερή Καθαρή Δευτέρα με τη μεγάλη σαρακοστή και με το σκολειό. Κι έπρεπε να περάσουν πενήντα μέρες ακέριες αυστηρή σαρακοστή με φασούλια, ρεβύθια, κουκιά, φακή και λαχανικά και να νηστεύουμε και το λάδι τα τετραδοπαράσκευα!

Αυγά, γάλα, τυρί, βούτυρο, ψάρι και προπάντων το κρέας δεν έπρεπε ούτε να τ’ αναφέρουμε με το στόμα μας, γιατί αυτό λογίζονταν αμαρτία! Κι όταν ακόμα το ‘φερνε ο λόγος για να ονοματίσει κανένας το γάλα, το βούτυρο, το τυρί, το ψάρι, ή-θεός φυλάξοι!- το κρέας, έπρεπε να συνοδεύει την απαγορευμένη λέξη με την έκφραση «μακριά από τη σαρακοστή κι από εμάς» π. χ «ζυγιάσαμε το τυρί -μακριά από τη σαρακοστή κι από εμάς-και βγήκε δέκα οκάδες.

 Μια μέρα μεγάλη λύπη είχε γραπωμένη την παιδική μου καρδιά και δεν μπορούσα να τιναχτώ πέρα από τα στρώματά μου, τρέφοντας κάποια πλάνα ελπίδα, ότι μπορούσε να μην ήταν αλήθεια ότι είχε ξημερώσει η ανεπιθύμητη Καθαρή Δευτέρα κι ότι κάποιο δυσάρεστο όνειρο γέννησε την ιδέα της.

 Αλλ’ ήρθα λίγο λίγο στον εαυτό μου, πείστηκα ότι δεν ήταν ψέμα κι ότι αληθινά εκείνο το φως κι εκείνες οι αργυρόχρυσες ακτίνες πόμπαιναν από τις χαραμάδες των κλεισμένων παραθυριών του δωματίου μου ήταν της Καθαρής Δευτέρας. Θυμήθηκα περίλυπος ότι την περασμένη βραδιά είχαμε τυρινή αποκριά. Θυμήθηκα ότι είχαμε φάει κουλιάστρα, αυγά, τηγανισμένα, τυρί, ομορφοφκιασμένη αυγοτυρόπιτα, ψάρια, χέλια και θυμήθηκα ότι ύστερα απ’ το δείπνο είχαμε τραγουδήσει και χορέψει

Όλα αυτά τα’ αναθυμήματα περνούσαν απ’ τη φαντασία μου σαν εικόνες φωτόλουστες, χαρωπές, όμορφες, γεμάτες τέρψη και ευθυμία, η μία πίσω από την άλλη, σαν κύμα που διδάχεται το κύμα, αλλ’ η Καθαρή Δευτέρα, γριά ψηλή, σεμνή, ασπροντυμένη και κατακάθαρη, σκυθρωπή, μ’ αυστηρό πρόσωπο και κάτασπρο φακιόλι, παρουσιάστηκε στη στιγμή μπροστά μου και μόσβησε όλες εκείνες τις όμορφες τερπνές εικόνες και με φοβέριζε μ’ ένα μακρύ ραβδί που κρατούσε στα χέρια της, απαράλλαχτη όπως μου την είχε παραστήσει η μάνα μου άλλες χρονιές, όταν ήθελα να φάγω πίτα ανήμερα.

 –Πεινώ μάνα! Είπα της μάνας μου που συγύριζε το μαγειρειό.

Άνοιξε την άρκλα, μου είπε και πάρε ψωμάκι και φάε!

 –Δεν έχεις τίποτε προσφάγι ρώτησα με δακρυσμένα μάτια.

 –Σήμερα παιδί μου προσφάγι μου απολογήθηκε εκείνη, σαν να παραξενευόταν που της ζητούσα προσφάγι. Προσφάγι τρήμερο μέρα;

-Αλλά δεν τρων σήμερα τίποτε άλλο εξόν από ψωμί ξερό; την ξαναρώτησα απελπισμένα.

 –Τίποτε, τίποτε! μου απολογήθηκε εκείνη αποφασιστικά. –Κανένα σύκο, καμιά σταφίδα να φάγω για προσφάγι;

 -Σύκο, σταφίδα, τι λές μοναχέ μ’ κι ακριβέ μ’; Σήμερα τρήμερο Καθαροδευτέρα, σύκα και σταφίδες; Μόνο την Τετάρτη, ύστερα από δυο μέρες κάνει να φάμε σύκα και σταφίδες. Σήμερα κι αύριο καλά καλά δεν κάνει να φάμε ούτε ψωμί! Αλλά εσάς τα παιδιά σας το σχωρνάει ο Θεός αν φάτε ψωμί, αλλά μονάχα ψωμί και νερό και τίποτε, τίποτε άλλο!

-Πώς να κάνω, της είπα που εγώ θέλω και προσφάγι; Ελιές δεν κάνει να φάω;   

 -Μπα! μπα! μπα! Ξεφώνισε. Φτύσε γρήγορα μη μαγαρίσεις το στόμα σου και με τ ’ανάβαλμά τους μόνο. Το λάδι δε βγαίνει απ’ τις ελιές; Κι αναφέροντας τις λέξεις «λάδι» κι «ελιές» έφτυσε, για να ξεπλύνη το στόμα της να μη μαγαρίση.

-Πώς να κάνω της ξαναείπα,που δεν μπορώ να φάω χωρίς προσφάγι;

Κι αυτή κάνοντας πως θυμήθηκε κάτι, μου είπε για να με ξεφορτωθη:

-Αν θέλεις καλά και σώνει προσφάγι, να πας στην πλαγιά να βρης περδικαύγα στις περδικοφωλιές να φας

Κι αναφέροντας τα περικαυγά ξανάφτυσε.

-Και τρων περδικαύγα μάνα; τη ρώτησα σαν να μην το πίστευα.

-Τρων, μου είπε. Όσα περδικαύγα (ξανάφτυσε πάλι) βρης, να μου τα φέρεις να στα ψήσω να τα φας.

-Δεν τα θέλω ψημένα. Τα θέλω τηγανισμένα.

-Μόνο ψημένα κάνει, γιατί τα τηγανισμένα θέλουν και αρτυμή… βούτυρο.

-Φτου! Φτου! Με κόλασες, γιε μου, σήμερα!

-Ας είναι και ψημένα… είπα με χριστιανική συγκατάβαση. Αλλ’ είναι νόστιμα τα περδικαύγα σαν τα κοτίσια;

-Και καλύτερα ακόμη.

-Δεν μου το’ λεγες λοιπόν από το πρωί, αλλά μ’ άφηνες να τυρρανιέμαι;

Σουλόπουλο,τό χωριό τοῦ Χριστοβασίλη ( φωτό)

Και λέγοντας αυτά, ρούπησα σαν ελάφι έξω από τον αυλόγυρο. Στην αρχή σκέφτηκα να πάω στην πλαγιά μόνος μου. Αλλά δεν μου ’ρχόταν καλά. Ήθελα συντροφιά. Ήθελα να ’χω μαζί μου και τον αχώριστο φίλο μου τον Γιάννη. Σιμώνω στον αυλόγυρό του και του φωνάζω:

-Γιάννη! Γιάννη!

-Όρσε! μου απολογήθηκε εκείνος με ένα κομμάτι ψωμί στο χέρι.

-Έλα γρήγορα που σου λέω. Του πρόσταξα.

Βγήκε ο Γιάννης στον δρόμο, δαγκώνοντας ξέκαρδα το ξερό ψωμοκόμματο, σαν να ήταν ζυμωμένο μ’ αγκάθια.

-Τι με θέλεις; Μου ξαναείπε βγαίνοντας.

-Άφησε το ψωμί, του είπα σοβαρά, κι άιντε μας να πάμε πλαγινά να μαζέψουμε περδικαύγα.

-Τι να τα κάνωμε τα περδικαύγα; Με ρώτησε εκείνος.

-Τι να τα κάνωμε; του είπα. Να τα φάμε!

-Και τρων αυγά τώρα το μεγαλοσαράκοστο; με ρώτησε δισταχτικά πάλι εκείνος.

-Δεν τρων κοτίσια αυγά, του είπα. Μου το’ πε η μάνα μου!

Η μάνα μου ήταν η πολύξερη του χωριού μας  και πολλών άλλων χωριών τριγύρω μας, ας μην ήξερε ούτε την αλφαβήταΌλα τα’ άλλα τά ‘ξερε καλύτερα από κάθε άλλη γυναίκα, κι απ’τους πλειότερους άντρες ακόμα… Ήξερε τις γιορτές, ποιες είναι οι βαριές και ποιες οι αλαφριές, καθώς και ποιες κάνουν και τα γαϊδούρια σκόλη. Ήξερε να ζυγιάζη, ήξερε τις δρύμες, πότε αρχίζουν και πότε τελειώνουν. Ήξερε πότε είναι η χάση και πότε είναι η πιἀση του φεγγαριού. Ήξερε πότε ήταν δισεχτιά και είχε ο Φλεβάρης εικοσιεννιά μέρες και πότε εικοσιοχτώ. Ήξερε ποια τετραδοπαρασκευή αρταίνονται και ποια σαρακοστεύουν. Ήξερε πότε ανοίγει το Τριώδι και πότε είναι η μεγάλη Πασκαλιά, λογαριάζοντας τη γιόμωση του φεγγαριού, και ποιοι μήνες έχουν τριάντα και ποιοι τριάντα μια. Ήξερε τέλος πάντων πολλά κι άμα τα’ἀκουσε ο φίκλος μου ο Γιάννης ότι το ‘χε πει η μάνα μου ότι τρων περδικαύγα την Καθαροδευτέρα, θυμήθηκε ότι του το ‘χε πει κι η μάνα του το πρωί, αλλά δεν το πίστεψε, νομίζοντας ότι τον γελούσε. Πέταξε λοιπόν αμέσως το ψωμοκόμματο απ’ τα χέρια του στις κότες πόβοσκαν στη χλόη γύρα μας κι έτρεξε μαζί μου για περδικαύγα.

Πήραμε ίσια τα πλάγια, πότε εγώ μπροστά κι αυτός πίσω και πότε πίσω εγώ και μπροστά αυτός. Εδώ νας βρούμε περδικοφωλιές με περδικαύγα, εκεί να βρούμε, τρέξε δεξιά, τρέξε ζερβιά, τρέξε ίσια πάνω και τρέξε ίσια κάτω, μέσα στα βράχια και στους γκρεμούς, στις γούβες και στις σπηλιές στα κράκουρα και στις νεροσυρμές, παντού στους γνώριμους τόπους του χωριού μας, βγάλαμε αλεπούδες από τις τρύπες τους, λαγούς από τις σμούλες τους, προντίσαμε γεράκια απ’τα προσήλια τους, περδίκια απ’ τις βοσκές τους αλλά περδικοφωλιές και περδικαύγα πουθενά!


 Ψάξαμε όλη τη μέρα χωρίς να βρούμε τίποτε! Μήπως μας είχαν γελάσει οι μάνες μας; Αλλά γιατί να μας γελάσουν; Προπάντων η μάνα δε λέει ποτέ ψέματα κι οι ορμήνειες που μόδινε συχνά ήταν: «μη κλέψης, φονέψης, μη ψευδομαρτυρήσεις

Γυρίζοντας, γυρίζοντας όλη μέρα, ψάχνοντας εδώ κι εκεί βρεθήκαμε βασίλεμα ηλιού σε μια βαθιά λακιά, που είχαμε ένα φοβερό ανήφορο να κάνωμε για ν’ ανεβούμε στο χωριό. Αλλά τα ποδάρια μας ήταν κομμένα από την κούραση κι από την πείνα. Και τι πείνα! Πείνα με δόντια, που ρουφούσε τα σπλάγχνα μας. Για ένα κομμάτι ψωμί όχι σταρίσιο αλλά και αραποσίτικο αλλά και καλαμποκίσιο αλλά και κεχρίσιο ακόμα έδινα δεν ξέρω τι. Προσφάγι; Τυρί, αυγά, γάλα, ψάρια, κρέας… δεν περνούσαν καθόλου τότε απ’ το νου μας. Ψωμί , ψωμί να λέγονταν κι ας ήταν ό,τι. Πώς να βγάλωμε όμως τον ανήφορο και να φτάσωμε στο χωριό το γληγορότερο για να φάμε; Ιδού το μέγα ζήτημα! Δοκιμάσαμε να ανηφορέσωμε αλλά τα ποδάρια μας έκαναν προς τα πίσω κι όχι προς τα εμπρός. Έτσι, θέλοντας και μη, αποφασίσαμε να μείνουμε μέσα στη λακιά, ένα τέταρτο της ώρας μακριά από το χωριό. Τι να κάναμε; Να φωνάζαμε απ’ εκεί μέσα; Θα ήταν στα χαμένα… Δεν θα μπορούσε να μας ακούσει κανείς γιατί ερχόταν σαν απίκουπα το χωριό κι οι πιστικοί που θα μπορούσαν να ‘ναι εκεί γύρα, είχαν συμμαζευτεί με την ώρα τους στο χωριό. Δε συλλογιόμαστε την κακομοιριά μας που κιντυνεύαμε να κοιμηθούμε έξω Φλεβάρη μήνα, αλλ’ είχαμε και τη συλλογή του δασκάλου μας του φοβερού και τρομερού παπα-Αντριά, που θα μας ρήμαζε στις βεργιές, αν τύχαινε να ‘ρθη εκείνο το βράδυ στο χωριό και δε μας έβρισκε εκεί. Θα το θεωρούσε αυτό μεγάλη αταξία. Μη μπορώντας όμως να κάνωμε άλλο τίποτε, μαζευτήκαμε σε μιαν απόγωνη σμούλα να περάσωμε εκεί τη νύχτα! Αν είχαμε σπίρτα ή πυροβολκιά, μπορούσαμε να ανάψωμε φωτιά, αλλά πού σπίρτα! Αρχίσαμε να κρυώνωμε. Δοκιμάζω να ψάξω στις τσέπες μου μη βρω κανένα σπίρτο. Ένα σπίρτο έσωζε δύο ζωές εκείνη τη βραδιά! Ψάχνω ψάχνω…Δόξα τω θεώ. Βρίσκω δυο τρία σπίρτα!

-Σπίρτα, Γιάννη! Φωνάζω και στη στιγμή κατορθώσαμε κουτσά κουτσά να μάσωμε στα σκοτεινά μερικά φύλλα και ξερόκλαδα κι ανάψαμε φωτιά! Δόξα σοι ο μεγαλοδύναμος που μας λεημονήθηκε! Και θα ζεσταινόμαστε και τα ισκιώματα και τα κάθε λογής δαιμονικά δε θα ‘χαν ανάκρα να μας ζυγώσουν! Αν είχαμε και κανένα κομμάτι θυμίαμα ή κανένα σπυρί αλάτι, θα ήταν ακόμα καλύτερα για τα δαιμονικά, τις νεράιδες και τις ξωτικές αλλά δεν είχαμε. Η φωτιά μας φάνηκε σαν καλός σύντροφος. Πήραμε θάρρος κι αρχίσαμε να ξεχνούμε λιγάκι την πείνα κι εκεί που γλυκοπυρωνόμαστε ναρκωμένοι από την κούραση και από την πείνα, ακούμε να φωνάζουν τα ονόματά μας από τη ράχη, αλλά εμείς δεν είχαμε δύναμη ν’ απολογηθούμε και να δώσουμε να καταλάβουν που βρισκόμαστε για να ‘ρθουν να μας σηκώσουν.

Εκεί που καθόμαστε απελπισμένοι και βλέπαμε να μαυρίζη και να αγριεύη πλειότερο η νύχτα, να σου ακούμε πολύ κοντά μας, σαν είδος απολογίας σ’ εκείνους που μας φώναζαν, ένα δυνατό γκάρισμα γαϊδουριού. Γκάααααρρρρ! Μάλιστα το γνωρίσαμε κι από τη γκαριξιά τίνος γαϊδούρι ήταν.


Πιο χαρμόσυνο άγγελμα δε θα μπορούσε να μας γένη σε κείνες τις απελπιστικές στιγμές.
Μας φάνηκε γλυκότερο κι από λάλημα αηδονιού εκείνο το γκάρισμα. Ήταν γκάρισμα γεμάτο ελπίδα και χαρά για μας τους αποκαμωμένους και καταπεινασμένους! Βάλαμε την τελευταία μας δύναμη για να μπορέσουμε να πάμε κοντά του. Το βρήκαμε ξεσαμάρωτο και ξεκαπίστρωτο αλλά δε μας πείραζε αυτό. Το καπιστρώσαμε αμέσως με τα ζωνάρια μας και το καβαλικέψαμε, εγώ μπροστά κι ο Γιάννης πίσω και ξεκινήσαμε τον ανήφορο για το χωριό. Προχωρούσαμε αγάλια αγάλια κι άναργα λαναργα και σε μια ώρα και πλειότερο φτάσαμε στα πρόθυρα του χωριού. Το χωριό ήταν άνω κάτω για το χαμό μας κι ο ζευγίτης ρωτούσε τον πιστικό κι ο πιστικός το ζευγίτη αν είχαμε φανεί πουθενά. Κοντά στις μάνες μας και στους δικούς μας που στενοχωριόνταν κι έκλαιγαν για μάς κι έτρεχαν  απ’ εδώ κι απ’ εκεί στενοχωριόνταν κι η γειτόνισσά μας για το χαμένο της το γαϊδούρι μην της το φάει τη νύχτα κανένας λύκος. Το γαϊδούρι μπαίνοντας στο χωριό άρχισε να γκαρίζη χαρούμενα και μια τσιούπρα που μας πρωτόειδε στα σκοτάδια και μας γνώρισε, έτρεξε να το πεί στα σπίτια μας για να πάρη σχαρίκια. Σε μια στιγμή και πριν φτάσωμε στο μεσοχώρι, έτρεξε όλο το χωριό μ’ αναμμένα δαδιά και μας ρωτούσαν με περιέργεια πως είχαμε χαθεί. Αλλά οι πλειότεροι είχαν την ιδέα πως μας είχαν πάρει ξωτικιές ή νεράιδες και μας άφηκαν γιατί ήμαστε μικρά ακόμα. Μέσα σ’ εκείνη την αναμπομπούλα ένιωσα ότι μ’ είχε αρπάξει κάποιος στη αγκαλιά του κι έχασα από κάτω μου το γάιδαρο που με κουβαλούσε. Ήταν η μάνα μου, που με φιλούσε κλαίγοντας και ρωτώντας.

-Τι μόγινες σήμερα μονάκριβέ μου;

-Είχαμε πάει για περδικαύγα με το Γιάννη.

-Χαλασιά μου και φορτούνα μου παιδάκι μου, τι πήγα να σου κάνω σήμερα η στρίγγλα, εγώ.

Είχαμε μπεί πια στην αυλή του σπιτιού μας.

-Ψωμί, ψωμί, φώναξα μ’ αδυνατισμένη φωνή.

-Ψωμή, μωρή. Φώναξε κι η μάνα μου στην αδερφή μου.

-Ψωμί γρήγορα, γιατί μας λιγώθηκε το παιδί απ’ την πείνα!

Και πριν μπούμε ακόμα στο σπίτι, μου παρουσίασε έναν κόμματο ψωμί η αδερφή μου.

Άρχισα να το καταπίνω. Νόμιζα πως ήταν ζυμωμένο με μέλι. Τόσο γλυκό μου φαινόταν!

Όταν άνοιξα τα μάτια, που μου τα ’χε κλεισμένα η πείνα, είπα στη μάνα μου.

-Μάνα… με μέλι το ‘χεις ζυμωμένο σήμερα το ψωμί;

-Όχι παιδί μου.

-Τότε γιατί είναι έτσι γλυκό;

-Έτσι είναι μοναχέ μου κι ακριβέ μου, το ψωμί της Καθαρής Δευτέρας για κείνους που δεν τρώνε καθόλου όλη την μέρα


Και μ’ όλα ταύτα εγώ είχα την ιδέα ότι μου το ‘ χε ζυμώσει με μέλι το ψωμί εκείνο η μάνα μου, για να με ικανοποιήσει για το γέλιο των περδικαύγων, που μού ‘χε κάνει εκείνο το πρωί.         

ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΡΗΣΤΟΒΑΣΙΛΗΣ
( Τό διήγημα τό εἴδαμε ἐδῶ)

Ο Χρήστος Χρηστοβασίλης (Μικρό Σουλόπουλο Ιωαννίνων [20 Ιουλίου] 1862 - Ιωάννινα 21 Φεβρουαρίου 1937) υπήρξε συγγραφέας και δημοσιογράφος, εκπρόσωπος της ηρωικής και βουκολικής λογοτεχνίας και σημαντική μορφή της λογοτεχνίας της Ηπείρου κατά τα τέλη του 19ου και αρχές του 20ου αιώνα.

Ο Χρηστοβασίλης γεννήθηκε στο χωριό Μικρό Σουλόπουλο Ιωαννίνων στον ποταμό Καλαμά, κοντά στα Ιωάννινα, όταν η περιοχή ήταν ακόμη υπό οθωμανική κατοχή. Ως έφηβος έφυγε από το σχολείο για να συμμετάσχει στην Ηπειρώτικη Επανάσταση του 1878 και εντάχθηκε σε αντάρτικα σώματα στην περιοχή των Αγίων Σαράντα. Οι οθωμανικές αρχές τον συνέλαβαν δύο φορές και τον καταδίκασαν σε θάνατο, όμως κατάφερε και δραπέτευσε προς την απελευθερωμένη Ελλάδα. Το 1885 βρίσκεται στην Αθήνα, όπου και σπούδασε, συνέλεξε υλικό και εξέδωσε μεγάλο αριθμό έργων σχετικά με την ελληνική ιστορία. Τον Δεκέμβριο του 1889 κέρδισε το λογοτεχνικό βραβείο της εφημερίδας Ακρόπολις για το έργο του Διηγήματα της Στάνης. Με το πέρας των Βαλκανικών Πολέμων το μεγαλύτερο μέρος της Ηπείρου εντάχθηκε στην Ελλάδα, δραστηριοποιήθηκε στα Ιωάννινα όπου και εξέδιδε την εφημερίδα Ελευθερία, ενώ το 1936 το πολιτισμικό περιοδικό Ηπειρωτικά Φύλλα.

Ο Χρηστοβασίλης εκλέχθηκε δύο φορές βουλευτής Ιωαννίνων στο Ελληνικό Κοινοβούλιο.

Το έργο του Χρήστου Χρηστοβασίλη εμπνέονταν από την καθημερινότητα των παραδοσιακών και αγροτικών πληθυσμών της Ηπείρου,ενώ υπήρξε κύριος εκπρόσωπος της βουκολικής λογοτεχνίας εκείνης της εποχής. Έγραφε μόνο σε δημοτική γλώσσα, την οποία αποκαλούσε "Κοινή του μέλλοντος". Ολόκληρη η εργογραφία του Χρηστοβασίλη διακατέχονταν από πατριωτικό αίσθημα ενάντια στον οθωμανικό ζυγό. Κύρια έργα του ήταν:
  • Διηγήματα της Στάνης
  • Διηγήματα της ξενιτειάς
  • Διηγήματα του μικρού σκολειού - Απομνημονεύματα μιας ζωής
  • Η αγάπη - Τριλογία
  • Η όμορφη νύφη
  • Οι θερίστρες
  • Ο ερωτόληπτος υποδηματοποιός
  • Αγώνες του Σουλίου - Για την πατρίδα
  • Η Ήπειρος γεωγραφικώς και εθνολογικώς από των αρχαιοτάτων χρόνων μέχρι σήμερον
  • Ηπειρωτικά παραμύθια
( ἀπό ἐδῶ)

Οἱ φωτό ἀπό ἐδῶ,ἐδῶ 


Ἡ Πελασγική 

Κυριακή 6 Μαρτίου 2022

Μήν πᾶτε στό Μέγαρο γιά τήν Λίμνη τῶν Κύκνων,ἡ Μενδώνη τό ΑΚΥΡΩΣΕ !

Μία Υπουργός, με ειδική αποστολή, για όλες τις κυβερνήσεις όλων των συστημικών κομμάτων
Οι ίδιοι άνθρωποι που τσιμέντωσαν την Ακρόπολη και έκαναν στραβά μάτια για τον Λιγνάδη, ήρθαν σήμερα να ακυρώσουν τη μετάδοση της “Λίμνης των Κύκνων” και να αναστείλουν  οποιαδήποτε υλοποίηση, συνεργασία, προγραμματισμό ή συζήτηση εκδηλώσεων με ρωσικούς πολιτιστικούς οργανισμούς.( ἐδῶ καί ἡ φωτό ἀπό ἐδῶ

Ἐάν κάποιοι δέν τό ξέρετε ἤδη,ἡ Μενδώνη ( με δελτίο τύπου πρό 6ημέρου) ἀκύρωσε ΚΑΙ τήν ζωντανή μετάδοσιν τῆς Λίμνης τῶν Κύκνων,ἀπό τά μπαλέτα Μπολσόϊ στήν Μόσχα,πού ἦταν προγραμματισμένο γιά σήμερα. 

«Η Υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού Λίνα Μενδώνη, έδωσε, οδηγίες να ανασταλεί οποιαδήποτε υλοποίηση, συνεργασία, προγραμματισμός ή συζήτηση εκδηλώσεων με ρωσικούς πολιτιστικούς οργανισμούς. 
Σημειώνεται ότι η ήδη αναβληθείσα εκδήλωση του Gala Όπερας που ήταν προγραμματισμένη για την Πέμπτη 3 Μαρτίου, ακυρώνεται, όπως και η μετάδοση της παράστασης «Η Λίμνη των Κύκνων», στο πλαίσιο του κύκλου The Bolshoi Ballet Live from Moscow, την Κυριακή 6 Μαρτίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών / Megaron - The Athens Concert Hall»

Ἔτσι μήν πᾶτε στό Μέγαρο,διότι ἤ θά βρεῖτε κλειστάς τάς θύρας ἤ μπορεῖ νά ἀναγκασθεῖτε,λόγῳ εἰσητηρίου,νά παρακολουθήσετε καμμία μαγνητοσκοπημένη παράσταση τοῦ Λιγνάδη ἤ καμμία συναυλία τοῦ Σάκη...!!! 





Βρέ,ἄι τραβᾶτε αὐτοκτονεῖστε ὅλοι μαζύ παρέα...

Οἱ φωτό ἀπό : ἐδῶ,ἐδῶ,ἐδῶ,ἐδῶ,ἐδῶ 


Ἡ Πελασγική

«Τώρα οἱ ἀρουραῖοι πηδοῦν ἀπό τό πλοῖο»

Ron DeSantis
Κυβερνήτης τῆς Φλόριντα Ρόν ΝτεΣάντις,τούς ξεμπρόστιασε γιά τά καλά. Ξεμπρόστιασε τήν ὑποκρισία τους,τήν ψεύτικη ἐπιστήμη τους καί στήν οὐσία ἔδειξε πώς ἄλλος δρόμος πέραν αὐτοῦ τῆς Δικαιοσύνης δέν ὑπάρχει. 
Ἡ ἀπότομη αὐτή ἀλλαγή τους ἀπό τά αὐστηρά μέτρα στό ἐπαναφορά στήν κανονικότητα,δέν ἔχει λογική ἀλλά καί δέν τούς νομιμοποιεῖ : 

...ο Fauci είναι στο πρόγραμμα προστασίας μαρτύρων.

...Δεν νομίζω πως είναι μία νόμιμη μεταστροφή αυτό που κάνουν. Νομίζω ότι έχουν αρνητικές δημοσκοπήσεις και οι περισσότεροι αμερικανοί συνδέουν αυτούς τους ατελείωτους περιορισμούς με την διοἰκησή τους και τους ομοϊδεάτες κυβερνήτες και δημάρχους... "

Αὐτά εἰπώθηκαν κατά τήν ἐπίσκεψή του σέ Πανεπιστήμιο τῆς Νότιας Φλόριντα,ὅπου πρίν τήν ὁμιλία του ζήτησε ἀπό τούς φοιτητές νά πετάξουν τίς μάσκες καί νά σταματήσουν αὐτό τό θέατρο πού δέν ὠφελεῖ ἀπολύτως σέ τίποτα : 

«Δεν χρειάζεται να φοράτε αυτές τις μάσκες. Εννοώ, παρακαλώ βγάλτε τες », είπε ο Κυβερνήτης της Φλόριντα DeSantis, κατά τήν επίσκεψή του την προηγουμένη Τετάρτη, στο Πανεπιστήμιο της Νότιας Φλόριντα στην Τάμπα.

 «Ειλικρινά δεν κάνει τίποτα και πρέπει να σταματήσουμε με αυτό το θέατρο COVID» «Λοιπόν, αν θέλετε να την φοράτε, εντάξει», πρόσθεσε. «Αλλά αυτό είναι, αυτό είναι γελοίο».

Η αφήγηση του Covid έχει καταρρεύσει . Η Φλόριντα τα είχε δίκαιο από την αρχή.   

Τώρα οι αρουραίοι πηδούν πλοίο

Κυβερνήτης Ron DeSantis:

 "Αν σκεφτείτε τι έχουν κάνει, ο Fauci είναι στο πρόγραμμα προστασίας μαρτύρων. Τώρα δεν τον θέλουν έξω. Καταλάβατε ; Τώρα άν τους ακούσετε ισχυρίζονται πως ποτέ δεν υποστήριξαν καμία από αυτές τις πολιτικές που ήταν τόσο καταστροφικές ! Τώρα είναι σαν να θέλουν όλοι να γίνουν σαν την Φλόριντα που τίποτα δεν έχει αλλάξει ! Δεν υπήρξε καμμία αλλαγή στην υποκείμενη επιστήμη ...εκείνοι που παρενέβησαν στα θέματά μας πέρσι το καλοκαίρι και έλεγαν πως τα 2χρονα παιδιά έπρεπε να φορούν μάσκες,πως τα παιδιά του δημοτικού έπρεπε επίσης να φορούν μάσκες 8 ώρες καθημερινώς,τώρα συμπεριφέρονται σαν κάτι τέτοιο να μην το υποστήριξαν ποτέ. Στην πραγματικότητα πρό 2 εβδομάδων,είπαν πως πρέπει να φορούν μάσκες ν95 σε συγκεντρώσεις/ομιλίες και μετά το άλλαξαν. Πώς γίνεται η επιστήμη ν᾿αλλάζει από εβδομάδα σ᾿εβδομάδα ; Άλλαξαν επεί δή ήξεραν πως θα ήταν τρομερό να υποφέρουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι μαζικά ενώ στην υπόλοιπη χώρα ήταν όλοι εκτός μέτρων και ζούσαν την ζωή τους. 

Είμαι λοιπόν χαρούμενος γι᾿αυτή την αλλαγή και νομίζω πως ήταν λόγῳ της πολιτικής μας. Δεν νομίζω πως είναι μία νόμιμη μεταστροφή αυτό που κάνουν. Νομίζω ότι έχουν αρνητικές δημοσκοπήσεις και οι περισσότεροι αμερικανοί συνδέουν αυτούς τους ατελείωτους περιορισμούς με την διοἰκησή τους και τους ομοϊδεάτες κυβερνήτες και δημάρχους... "

( Εἴδαμε τήν εἴδηση ἐδῶ


Ἡ Πελασγική

Σάββατο 5 Μαρτίου 2022

Ἀδερφός Ναθαναήλ : Ἡ Ἰουδαιο-Ἀμερική τίς "ἔφαγε" στήν Οὐκρανία

" Δεν χρειάζεσαι κάποιον να μισείς.

Σήμερα ο Πούτιν, χθες ο Σαντάμ, αύριο όποιος σταθεί εμπόδιο στον Εβραίο.

 Η Ουκρανία είναι απλώς ένα πιόνι στο παιχνίδι των Εβραίων για να "περιορίσει" τη χριστιανική Ρωσία " .


από τον αδελφό Ναθαναήλ
(henrymakow.com)

Η αιφνίδια επίθεση στην Ρωσία είναι χωρίς λογική

Είναι μια μελέτη στη «λογική των ηλιθίων».

Όταν οι εισβολείς λένε στα καταστήματα οινοπνευματωδών στις ΗΠΑ να πετάξουν την ήδη αγορασμένη ρωσική βότκα τους, ξέρετε ότι η ρωσοφοβία είναι απλώς μια ψυχοπάθεια.

Απέσυραν τον COVID μόνο για αυτό.

Και όταν το Fox News λέει «Ο Πούτιν είναι ο Αντίχριστος», ξέρετε ότι όποιος τσιρίζει πιο δυνατά κερδίζει τα αυτιά των ηλιθίων Αμερικανών.

Ανεβάστε τον καρδιακό ρυθμό.

Δεν χρειάζεσαι κάποιον να μισείς.

(αριστερά φωτό : Ο αδελφός Ναθαναήλ είναι ο πιο εύγλωττος Εβραίος κριτικός για τον κόσμο της μασονικής εβραϊκής συνωμοσίας που καταστρέφει την ανθρωπότητα.)

Σήμερα ο Πούτιν, χθες ο Σαντάμ, αύριο όποιος σταθεί εμπόδιο στον Εβραίο.

Η Ουκρανία είναι απλώς ένα πιόνι στο παιχνίδι των Εβραίων για να «περιορίσει» τη χριστιανική Ρωσία.

Με κοινές προσπάθειες της Μοσάντ και της CIA που χρηματοδοτούν λαθραία τους εθνικιστές της Ουκρανίας--"Natz"--όπως τους αποκαλούν οι ντόπιοι, συντομογραφία του "Nazis", δημιουργήθηκε ένα ουκρανικό βαθύ κράτος.

Αυτοί οι «Νατς» είναι απόγονοι των «Μπαντεριτών» ( εἴχαμε γράψει σχετικῶς μέ τόν Στέπαν Μπαντέρα καί τούς ὀπαδούς του, ἐδῶ κι᾿ἐδῶ της φήμης του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, τους οποίους ο Χίτλερ, λόγω της φανατικής κακίας τους, τους απέφευγε.

Με τη βοήθεια της Εβραϊκής καταγωγής του Υπουργείου Εξωτερικών των ΗΠΑ, Βικτόρια Νούλαντ, (γεννημένη ως «Nudelman»), οι Μπαντερίτες πραγματοποίησαν πραξικόπημα το 2014.

Αμέσως εγκαταστάθηκε μια Αμερικανίδα μαριονέτα, γνωστή από την Νούντελμαν χαϊδευτικά ως «Γιατς», μια συμφοιτήτρια Εβραία.

Τα σημερινά τάγματα νεομπαντεριτών, που τροφοδοτούνται από μανιακό μίσος για οτιδήποτε «ρωσικό», έλαβαν τη μερίδα του λέοντος της στρατιωτικής βοήθειας από την Jewmerica ( Ιουδαιο-Αμερικής) που τους ενίσχυσε για μελλοντικές επιθέσεις στο Donbass και στη συνέχεια στη Ρωσία.

Και με στρατιωτικές βάσεις, που διευθύνονται από το ΝΑΤΟ και χρηματοδοτούνται από διεθνείς εβραϊκές τράπεζες - επιτυγχάνοντας θανατηφόρες πιέσεις στη δυτική πλευρά της Ρωσίας - ο Πούτιν διαμαρτυρήθηκε για συμπίεση.

Σήμερα, μέσω χειρουργικών επιθέσεων στη στρατιωτική υποδομή της Ουκρανίας, όχι στην πολιτική, η Ρωσία ελέγχει πλέον όλο τον ουκρανικό εναέριο χώρο.

Ένα συγκρότημα, μια ναυτική βάση του ΝΑΤΟ/ΗΠΑ στο Ochakov, μεταμφιεσμένη σε ναυτική βάση της Ουκρανίας μεταξύ της Οδησσού και της Κριμαίας, μόλις εξολοθρεύτηκε από τη ρωσική αεροπορία.

Μέχρι στιγμής η Ρωσία έχει χτυπήσει περίπου 1.500 ουκρανικούς στρατιωτικούς στόχους.

«Αποστρατικοποιώντας» έτσι τις κρυφές βάσεις του ΝΑΤΟ και τους μανιακούς μπαντερίτες τους.

Η ρωσική αρκούδα θα μαυρίσει μέχρι δυτικά του Κιέβου.

Δημιουργώντας μια γραμμή οριοθέτησης ως «ειρηνευτικό τελικό παιχνίδι», η αρκούδα θα χωρίσει την Ουκρανία στα δύο.

Ό,τι έχει απομείνει από το "Natz" - οι περισσότεροι θα εξαφανιστούν - θα περιοριστεί σε μια αποκλεισμένη διοικητική ζώνη που συνορεύει με την ΕΕ.

Το μεγαλύτερο ανατολικό τμήμα με τη νέα κυβέρνησή του θα υπογράψει μια συμφωνία μη ευθυγράμμισης με τη Ρωσία υπό την ομπρέλα ενός ρωσικού προτεκτοράτου.

Επιτρέψτε μου να θέσω μια εβραϊκή ερώτηση.

Αυτοί οι «Natz» μισούν τους Εβραίους;

Οχι, καθόλου.

Αλλά αγαπούν τους Εβραίους Ουκρανούς ολιγάρχες τους.

Εβραίοι όπως ο Ihor Kolomoyskyi (αριστερά), ο Oleksandr Yaroslavsky και ο Zvi Hirsch--ο οποίος άλλαξε το όνομά του, όπως πολλοί Εβραίοι--σε Gennadiy Boholyubov.

Όλοι αυτοί οι ολιγάρχες έχουν γενεαλογίες που μπορούν να ανιχνευθούν στις εβραϊκές οικογένειες των Μπολσεβίκων. Οι ίδιες οικογένειες που χρηματοδότησαν την ανατροπή της τσαρικής χριστιανικής Ρωσίας και τη χριστιανική μοναρχία του Νικολάου Β'.

Ναι, το κάλεσμα του Πούτιν για αποναζοποίηση και αποστρατιωτικοποίηση της Ουκρανίας.

Ζητεί επίσης την αποκομμουνιστικοποίησή της: «Ως αποτέλεσμα της μπολσεβίκικης πολιτικής προέκυψε η Σοβιετική Ουκρανία, η οποία ακόμη και σήμερα μπορεί με βάσιμους λόγους να ονομαστεί «Ουκρανία του Βλαντιμίρ Ίλιτς Λένιν». Είναι ο συγγραφέας και ο αρχιτέκτονάς του. Αυτό επιβεβαιώνεται πλήρως από έγγραφα του αρχείου, συμπεριλαμβανομένων και των διαταγμάτων του Λένιν σχετικά με την προσθήκη του Ντονμπάς στην Ουκρανία. Και τώρα ευγνώμονες απόγονοι κατεδάφισαν μνημεία του Λένιν στην Ουκρανία. Αυτό το λένε αποκομμουνισμό. Θέλετε αποκομμουνισμό; Λοιπόν , αυτό μας ταιριάζει πολύ. Αλλά γιατί να σταματήσουμε στα μισά; Είμαστε έτοιμοι να σας δείξουμε τι σημαίνει πραγματική αποκομμουνοποίηση για την Ουκρανία."

Ένα διπλό πλήγμα:

1) Εκκαθάριση των διεφθαρμένων Εβραίων Ουκρανών ολιγαρχών που θα αναγκαστούν να φύγουν όπως έκαναν όταν ο Πούτιν τους εκκαθάρισε στη Ρωσία το 2003.

2) Εκκαθάριση του ουκρανικού κοινοβουλίου μολυσμένου από Εβραίους όπως ο Πρωθυπουργός Denys Shmyhal (δεξιά), ο Υπουργός Άμυνας Oleksii Reznikov και ο Υπουργός Πολιτισμού και Πολιτικής Πληροφοριών Oleksandr Tkachenko, όλοι Εβραίοι.

Ο Ζελένσκι, ο Εβραίος Πρόεδρος της Ουκρανίας, ζητώντας από το ΝΑΤΟ μια ζώνη απαγόρευσης πτήσεων για να καταρρίψει ρωσικά αεροπλάνα -κάτι που η Jewmerica απέρριψε-- έβλαψε το κράτος του για οποιαδήποτε προσφορά για διαπραγματεύσεις στις συνομιλίες με τον Πούτιν.

Όσον αφορά την Rothschild/Η Εβραϊκή FED των ΗΠΑ που αποκόπτει τη Ρωσία από τις χρηματοπιστωτικές αγορές και τις διατραπεζικές πληρωμές, αυτό δεν είναι τίποτα λιγότερο από υποβοηθούμενη αυτοκτονία.

Η Ρωσία και η Κίνα δημιούργησαν εδώ και πολύ καιρό τα δικά τους συστήματα διατραπεζικών πληρωμών «SWIFT».

Τα έθνη που χρειάζονται ρωσικό σιτάρι, λίπασμα, χάλυβα, αλουμίνιο και πετρέλαιο, θα πληρώσουν όχι σε δολάρια αλλά σε κινεζικά γιουάν που αυξάνεται ολοένα και περισσότερο καθώς το αποθεματικό νόμισμα αντικαθιστά το δολάριο.
Μόλις το με εβραϊκό προσανατολισμό δολάριο (εννοώ, χωρίς «παραγωγική» αξία) κάνει μια βουτιά, η αγορά του τζιν σας στο Walmart θα είναι σαν να ψωνίζετε στο Nieman-Marcus με στεροειδή.

Το να χτυπάς τη Ρωσική Αρκούδα ήταν πάντα μια εβραϊκή υπόθεση.

Κουλουριαστείτε, λένε, σε εμβρυϊκή στάση, όταν έρθετε αντιμέτωποι με μια αρκούδα που φορτίζει.
Η αρκούδα αντεπιτίθεται και οι Εβραίοι δεν έχουν καμμία δυνατότητα να πετύχουν κάτι.

Διαβᾶστε ἐπίσης στό ἴδιο θέμα,τό κάλεσμα τοῦ Μακόου,γιά συνεισφορά στό ἔργο τοῦ ἀδελφοῦ Ναθαναήλ,στό τέλος τοῦ θέματος.

Ἀπό :  henrymakow.com


Ἡ Πελασγική

Τό ὄνειρο τοῦ Ῥότσιλντ...

Αντισημιτική πολωνική αφίσα από τον Πολωνο-Σοβιετικό Πόλεμο (1919–1920): «Εβραϊκά χέρια ξανά; Όχι, ποτέ!»  Ἰουδαιο-Κομμουνισμός

Επεί δή ὅσες φορές καί νά τά ποῦμε,ὅσες ἐπαναλήψεις καί νά κάνουμε,ὅσο πιό ξεκάθαρα καί νά σᾶς τό δείχνουμε ὅλο καί κάποιοι θά ἔχουν ἀμφιβολίες καί θά ἐρωτοῦν συνεχῶς γιατί βλέπουμε πίσω ἀπό τό θέμα «κρίσις στήν Οὐκρανία» τούς γνωστούς περιουσίους. Τώρα λοιπόν ἔρχεται ὁ Δαυΐδ Ῥότσιλντ νά σᾶς τό πῇ τόσο εὐθέως ὅσο καί ...πλαγίως. Ξέρει αὐτός καί τί λέει καί τί προμηνύει...


«Σε χιλιάδες χρόνια από τώρα θα υπάρχουν εβραϊκές εορτές με επίκεντρο τους άθλους του Zelensky, και ενώ οι λεπτομέρειες θα είναι ασαφείς ή/και λανθασμένες,το ηθικό μέρος θα είναι ότι τα μικρά Εβραιόπουλα ( κορίτσια και αγόρια) μπορούν να μεγαλώσουν και να γίνουν ο κακός ηγέτης των πολυπολιτισμικών δημοκρατιών

«Αν διαβάσετε το παραπάνω tweet ως οτιδήποτε άλλο εκτός από μια πολύ αθώα γιορτή για έναν Εβραίο που κατάφερε να πετύχει μια ενοποιητική δύναμη σε μια πολυπολιτισμική δημοκρατία, σε μια χώρα όπου υπήρχαν εκατομμύρια Εβραίοι τώρα σημαντικά λιγώτεροι εξ αιτίας των πογκρόμ/Ολοκαύτωμα/Σοβιετική κατοχή, λυπάμαι για σας» 
( από ἐδῶ,ὅπου ὁ ἀναγνώστης/σχολιαστής μας "Κατακομβική Ἐκκλησία" μᾶς πληροφόρησε μέ σχόλιό του ἐδῶ)


Συνεπῶς ἀντιλαμβάνεσθε γιά ποιόν λόγον ἐπαναλαμβάνουμε μονότονα τίς παραπομπές στά θέματα ἐδῶ κι᾿ἐδῶ

Τό ἑορτάζουν κανονικά οἱ ἰουδαῖοι ! Σύμβολό τους ἔχουν κάνει τόν ὁμόφυλό τους Ζελένσκι γι᾿αὐτό ἔχει τόσο σπουδαία σημασία γι᾿αὐτούς ἡ νίκη του στήν ἀναμέτρησιν μέ τήν Ῥωσσία. 



Ἡ Πελασγική

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2022

Δέν εἶναι ἁπλῶς μία ...ἀμέριστος Συμπαράστασης !

 Ὅταν ἐπεμβαίνει ἡ ...δύναμις τοῦ " Τείχους τῶν Δακρύων ", δέν πρὄκειται ἁπλῶς γιά ἀμέριστον συμπαράστασιν...! 

τό εἴδαμε ἐδῶ 

Οὐκρανοί,τώρα μήν φοβᾶστε τίποτα ! Ἐκτός καί μόνον ἀπό τόν γνωστό « φόβο τῶν Ἰουδαίων»,ξέρετε ἐσεῖς οἱ Ἀνατολικοί ἀπό αὐτόν ...


Τό νοῦ σας...



Ἡ Πελασγική

Ἔ, εἶναι ψυχοπαθεῖς ! ! !


Η Διεθνής Ομοσπονδία Γάτων απαγορεύει τις ρωσικές γάτες από τους αγώνες/καλλιστεία γατών.

Μια διεθνής ομοσπονδία γατών απαγόρευσε σε όλες τις γάτες που ανήκουν στη Ρωσία και εκτρέφονται να συμμετέχουν σε διεθνείς αγώνες, ... σε μια κίνηση που σίγουρα θα σταματήσει την επίθεση του Πούτιν στην Ουκρανία.
Όχι αυτή δεν είναι μια ακόμη ιστορία της Κούλα μ' ακούς; Πολύ κωλόπαιδο ο Κυριάκος …..
Διότι …..
Από αυτήν την εβδομάδα, καμία γάτα που εκτρέφεται στη Ρωσία δεν μπορεί να εισαχθεί ή να εγγραφεί σε οποιοδήποτε γενεαλογικό βιβλίο FIFe εκτός Ρωσίας … και καμία γάτα που ανήκει σε εκθέτες που ζουν στη Ρωσία δεν επιτρέπεται να συμμετάσχει σε οποιαδήποτε έκθεση FIFe εκτός της χώρας. 

Η απαγόρευση θα ισχύει τουλάχιστον μέχρι τα τέλη Μαΐου και θα τιμωρήσει δημοφιλείς ράτσες όπως η Russian Blue, η Peterbald και η γάτα Σιβηρίας, η οποία μπορεί να κοστίσει έως και 4.000 δολάρια.
Η ιστορία προσέλκυσε την καταδίκη από τους Κινέζους χρήστες του Weibo, με έναν εξ αυτών να ισχυρίζεται, «Τα ζώα δεν πρέπει να έχουν εθνικότητες».


Όπως σίγουρα θα καταλάβει ο κάθε λογικός άνθρωπος, κατόπιν της έκρηξης μιας τέτοιας εντελώς ανόητης και λίαν τοξικής ρωσοφοβίας …. είναι σίγουρο ότι δεν θα αργήσει και η αποδεσμευμένη από κάθε νόημα ηθικής θεία Κούλα μας, να αδράξει την ευκαιρία, ώστε να απαιτήσει εμβολιασμούς σε κάθε ρωσικό ζωάκι συντροφιάς (pet animal) εκτός εάν η οικογενειακή ασθένεια της καρφώσει στα υπολείμματα του εγκέφαλου της …. ότι θα πρέπει να στείλει άρματα μάχης στη Μόσχα!

Κούλα, Κούλα που είσαι Κούλα Κούλα θα τρελαθώ
HEIL KULA (or mind the KULA)
πρώην HEIL GAP (or mind the GAP
 
Καί παρακάτω,διαβάζουμε τήν ἀνακοίνωσιν τῆς FIFe :


Το FIFe μπορεί να θεωρηθεί ως η Ομοσπονδία των Ηνωμένων Εθνών για Γάτες.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της FIFe

«Το Διοικητικό Συμβούλιο της FIFE πιστεύει ότι δεν μπορεί απλώς να παρακολουθήσει αυτές τις φρικαλεότητες και να μην κάνει τίποτα, γι' αυτό αποφάσισε ότι από την 01.03.2022:

• Καμία γάτα που εκτρέφεται στη Ρωσία δεν επιτρέπεται να εισαχθεί και να εγγραφεί σε οποιοδήποτε γενεαλογικό βιβλίο FIFe εκτός Ρωσίας, ανεξάρτητα από το ποιος οργανισμός εξέδωσε το γενεαλογικό της.

• Καμία γάτα που ανήκει σε εκθέτες που ζουν στη Ρωσία δεν επιτρέπεται να συμμετάσχει σε οποιαδήποτε έκθεση FIFe εκτός Ρωσίας, ανεξάρτητα από την οργάνωση στην οποία ανήκουν αυτοί οι εκθέτες.

Αυτοί οι περιορισμοί ισχύουν έως τις 31.05.2022 και θα επανεξεταστούν όπως και όταν χρειαστεί.»

«Το διοικητικό συμβούλιο του FIFe αποφάσισε επίσης ότι θα αφιερώσει ένα μέρος του προϋπολογισμού του για να στηρίξει τους εκτροφείς γατών και τους θαυμαστές στην Ουκρανία που υποφέρουν λόγω της τρέχουσας κατάστασης. Θα συμβουλευτούμε το Ουκρανικό Μέλος FIFE Ουκρανικής Ένωσης Φηλινολογίας (UFU), καθώς και με τα Μέλη μας σε χώρες γειτονικές της Ουκρανίας, για το πώς μπορεί να γίνει καλύτερα


Μέσ᾿ἀπό αὐτή τήν κίνησιν,ἀποδεικνύεται ἡ ἀπελπισία τῶν ΗΠΑ,ΝΑΤΟ,δυτικῶν ἀπέναντι στό σάρωμα τῆς Ῥωσσίας στήν Οὐκρανία. Στό δίκαιο,ἀπολύτως σάρωμα,τῶν νεο-ναζιστικῶν μαριονετῶν τῆς Οὐκρανίας ὥστε νά μπῆ,ἐπιτέλους,ἕνα τέλος στόν 8χρονο πόλεμο τῆς Χώρας. 
 Ἔχουν ἀπελπιστεῖ καί βεβαίως ἡ ἀπελπισία τους φαίνεται νά τούς κάνῃ να χάνουν κάθε μέτρο σοβαρότητος.Πλέον φαίνεται νά ἔχουμε νά κάνουμε μέ καθαρῶς ψυχοπαθεῖς ...!


Ἡ Πελασγική

Πέμπτη 3 Μαρτίου 2022

Ἡ Ῥωσσική Πρεσβεία στήν Ἑλλάδα,εὐχαριστεῖ τούς Ἕλληνες !


 Ἀπό τό σχόλιο τοῦ πολύ καλοῦ φίλου τοῦ ἱστολογίου μας ,  " Κατακομβική Ἐκκλησία", ἐδῶ, πληροφορηθήκαμε πώς ἡ Ῥωσσική Πρεσβεία στήν χώρα μας,ἔχει λάβει ἕναν πολύ μεγάλο ἀριθμό μηνυμάτων συμπαραστάσεως γιά τόν ἀγῶνα πού κάνει σήμερα ἡ Μεγάλη αὐτή Χώρα καί ὁ Πρόεδρός της κ. Βλαδίμηρος Ποῦτιν ὥστε νά σωθῇ ἡ Οὐκρανία ἀπό τά νύχια τῆς ΝΤΠ. καί κατ᾿ἐπέκτασιν τήν ἀφύπνισιν ὅλου τοῦ κόσμου. 

Ἐπίσης νά σημειώσουμε πώς ἀπό τούς πρώτους πού ἔστειλε μήνυμα συμπαραστάσεως,ἦταν ὁ Διόδοτος,μέ θέμα πού ἀνέβασε καί στά ῥωσσικά : 

Послание сайта Диодотос от имени греков достопочтенному президенту Владимиру Путину и нашим российским братьям. 

Μήνυμα της ιστοσελίδας Διόδοτος, εκ μέρους των Ελλήνων, προς τον αξιότιμο Πρόεδρο Βλαδίμηρο Πούτιν και τους αδελφούς μας Ρώσους.

Καί σἠμερα δημοσιεύτηκε καί τό βίντεο μέ τό "Μεγάλο Συγγνώμη" τοῦ Δημήτρη Γιαννακόπουλου γιά ὅσα ἔπραξε ἡ κυβέρνησις τῆς ἑλλαδικῆς κατά τῆς Ῥωσσίας καί τοῦ Ποῦτιν,τά τελευταῖα 24ωρα. 

Μπορεῖτε νά παρακολουθήσετε τό βίντεο-μήνυμα,ἐδῶ

Ἐννοεῖται πώς συμπαραστεκόμεθα στήν Φίλη Ῥωσσία,ἀφοῦ ὅπως ἔχουμε ἤδη γράψει ἀπό τήν πρώτη στιγμή : Ἐμεῖς εἴμαστε μέ τήν Πολιτιστική Παράδοσιν ! 




Ἡ Πελασγική

« Ἡ Ῥωσσία δέν ξεκίνησε πόλεμο, τόν τερματίζει»

« Η Ρωσία δεν ξεκίνησε πόλεμο, τον τερματίζει. Όλα αυτά τα χρόνια, η ρωσική πλευρά προέτρεπε την παγκόσμια κοινότητα να σταθεί ενάντια στη συνεχή εξόντωση του πληθυσμού του Ντονμπάς. Πρόκειται για εκατομμύρια ανθρώπους, που έχαναν αγαπημένα τους πρόσωπα κάθε μέρα, ζώντας σε υπόγεια για να ξεφύγουν από τους βομβαρδισμούς...»

Η εκπρόσωπος του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών Μαρία Ζαχάροβα εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι τα πειράματα του ΝΑΤΟ και της κοινής γνώμης της Δύσης που μένει σιωπηλή για την κατάσταση στο Ντονμπάς οδήγησαν σε μια ανθρωπιστική και πολιτική καταστροφή στην Ευρώπη.

«Τα πειράματα του ΝΑΤΟ και η εκκωφαντική σιωπή της κοινής γνώμης της Δύσης – αυτοί είναι οι λόγοι πίσω από την ανθρωπιστική και πολιτική καταστροφή στην Ευρώπη. Έπρεπε να μπει ένα τέλος σε αυτό, αφού η Δύση αρνήθηκε να διεξαγάγει οποιαδήποτε διαπραγμάτευση και καλωσόρισε τις επιθετικές δηλώσεις και άμεσες απειλές των ανδρεικέλων του Κιέβου προς τη Ρωσία»

» Η Ρωσία δεν ξεκίνησε πόλεμο, τον τερματίζει», τόνισε η Ζαχάροβα.


 «Όλα αυτά τα χρόνια, η ρωσική πλευρά προέτρεπε την παγκόσμια κοινότητα να σταθεί ενάντια στη συνεχή εξόντωση του πληθυσμού του Ντονμπάς. Πρόκειται για εκατομμύρια ανθρώπους, που έχαναν τα αγαπημένα τους πρόσωπα κάθε μέρα, ζώντας σε υπόγεια για να ξεφύγουν από τους βομβαρδισμούς», πρόσθεσε.

« Πού ήταν όλες αυτές οι χώρες και η κοινή γνώμη αυτά τα οκτώ χρόνια που συνεχιζόταν ο πόλεμος και πώς καταδίκασαν τη δολοφονία τουλάχιστον 13.000 ανθρώπων όλα αυτά τα χρόνια;» αναρωτήθηκε η διπλωμάτης.

«Κανένας από αυτούς που «διαμαρτύρονται τώρα» στις  «πολιτισμένες χώρες» δεν συγκεντρώθηκε ποτέ για να υποστηρίξει τον πληθυσμό του Ντόνετσκ και του Λουγκάνσκ με το αίτημα να σταματήσει η αιματοχυσία», τόνισε. «Ο κόσμος παρέμενε σιωπηλός. Η υποχωρητική σιωπή της παγκόσμιας κοινότητας και η αδιαφορία της για την αιματηρή καταστροφή που προέκυψε από το αντισυνταγματικό πραξικόπημα στην Ουκρανία το 2014, που διοργανώθηκε με την άμεση συμμετοχή των ΗΠΑ, της ΕΕ, της Γερμανίας, της Πολωνίας, της Λιθουανίας, της Εσθονίας, της Λετονίας και άλλων χωρών του ΝΑΤΟ. απλώς ενθάρρυναν το καθεστώς του Κιέβου να συνεχίσει να καταστρέφει τον δικό τους πληθυσμό», τόνισε η Ζαχάροβα.

( Ἀπό ἐδῶ)


Ἡ Πελασγική

Τετάρτη 2 Μαρτίου 2022

Συνταγματάρχης Ντάγκλας Μακ Γκρέγκορ: Μία φωνή ἀλήθειας καί λογικής για τήν κρίσιν στήν Οὐκρανία…


ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ (Νικ Σταματάκης): Υπάρχουν πολύ λίγες φωνές λογικής στα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης για το τι συμβαίνει στην Ουκρανία. Κάποιος πρέπει να ψάξει σε εξειδικευμένους ιστότοπους για να βρει την αλήθεια – και εμείς το κάνουμε και σας το παρουσιάζουμε. Στα κυρίαρχα μέσα ενημέρωσης, μόνο λίγοι άνθρωποι τολμούν να το γράψουν όπως είναι και απειλούνται καθημερινά. Ο κυριότερος από αυτούς είναι ο Tucker Carlson στο FOX news, ακολουθούμενος από τον Dan Bongino. Αλλά όταν πρόκειται για στρατιωτικές «αναφορές κατάστασης» κλπ. ο συνταγματάρχης Ντάγκλας Μακ Γκρέγκορ είναι υπέροχος. Απολαύστε τον να αναλύει την πραγματικότητα επί τόπου στην Ουκρανία!!

=======================

Ο Macgregor βγάζει νόημα!

Οι μυστηριώδεις αισθήσεις μου λένε ότι ο συνταγματάρχης Ντάγκλας Μακγκρέγκορ δεν θα γίνει ευπρόσδεκτος ξανά στο Fox News αφού έδωσε μια μάλλον διαφορετική αντίληψη για το τι συμβαίνει εν μέσω της σύγκρουσης Ρωσίας-Ουκρανίας που δεν ακολουθεί την κοινή γραμμή των μέσων ενημέρωσης. [ ένα μέρος ΕΔΩ] Η Jennifer Griffin ήταν έξαλλη. ( Η Jennifer Griffin είναι μια Αμερικανίδα δημοσιογράφος που εργάζεται ως ανταποκρίτρια εθνικής ασφάλειας στο Πεντάγωνο για το Fox News ...διαβᾶστε ἐδῶ γιά τήν κυριολεκτικῶς ἐπιλεγμένη κυρία καί τόν σύζυγό της. Κάτι σάν τό ζεῦγος Εὐαγγελάτου -Στεφανίδου...καταλάβατε...

Η πρώτη παρουσίαση ήταν κατά τη διάρκεια ενός τμήματος με τον παρουσιαστή του Fox Dan Bongino (παρακάτω). Η δεύτερη παρουσίαση της ίδιας ουσιαστικά ανάλυσης έγινε με τον Trey Gowdy [ένα μέρος ΕΔΩ]. Και στις δύο συζητήσεις, η άποψη του Macgregor συνδυάζει την αντίθεση μεταξύ των όσων λέει η κυβέρνηση των ΗΠΑ, το βαθύ κράτος και τα συστημικά μέσα ενημέρωσης - έναντι της πραγματικότητος.

Ουσιαστικά, ο Macgregor λέει ότι η Ρωσία δεν θέλει να εμπλέξει έναν άμαχο πληθυσμό και καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να αποφύγει τη σύγκρουση των πολιτών σε αυτά τα πληθυσμιακά κέντρα. Εν μέρει αυτό οφείλεται στο ότι ο Πούτιν γνωρίζει ότι η δυτική προσέγγιση είναι ένας πόλεμος προπαγάνδας που θα τροφοδοτούνταν από το πώς θα έμοιαζε αν γινόταν σφαγή πληθυσμού. Ωστόσο, εάν ο πρόεδρος της Ουκρανίας Zelenskyy δεν συμβιβαστεί με τους όρους, ο Πούτιν θα μπορούσε εύκολα να συντρίψει αυτά τα κέντρα με πυροβολικό και ρουκέτες. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣΤΕ :

Αυτό που περιγράφει ο Macgregor θα εξηγούσε γιατί αυτές οι αψιμαχίες φαίνονται πάντα από «μακριά».

Η προοπτική της δυτικής κυβέρνησης και των μέσων ενημέρωσης είναι να φαίνεται ότι ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι και οι εξεγερμένοι άμαχοι νικούν τον ρωσικό στρατό γιατί αυτό πλαισιώνει μια καλύτερη ιστορία. Ωστόσο, αυτό που περιγράφει ο Μακγκρέγκορ είναι ότι ο Πούτιν δεν θέλει να τροφοδοτήσει την αφηγηματική μηχανική των Ηνωμένων Εθνών, του ΝΑΤΟ και του Κρατικού Τμήματος, άρα την απουσία ορατών μαχών.

Το δεύτερο τμήμα με τον Trey Gowdy είναι ΕΔΩ… και παρακάτω:

Η πωλήτρια πολέμου του Fox News στο Πεντάγωνο, Τζένιφερ Γκρίφιν, γνωστή και ως η γυναικεία εκδοχή του Μαρκ Μίλι (ο Αμερικανός στρατηγός και ανώτατος αξιωματικός, που υπηρετεί ως 20ος Αρχηγός του Γενικού Επιτελείου των Ενόπλων Δυνάμεων των Ηνωμένων Πολιτειών από τον Σεπτέμβριο του 2019 ἐδῶ), έβγαζε αφρούς...

Ἀπό : helleniscope.com

Πάντως σ᾿ὁλόκληρο τόν πλανήτη συμβαίνει ἀκριβῶς τό ἴδιο πρᾶγμα! Ἡ συντριπτική πλειοψηφία τῶν πολιτικάντιδων,τῶν μμε,τῶν πολιτῶν πού χειραγωγοῦνται ἕνα καί τό αὐτό ! Καρμπόν ὑπόθεσις. Κι᾿ἄν κάνῃ κάποιος νά ξεφύγει,ἄν ἀκουστῇ,ἐντελῶς κατά λάθος,μία ἄλλη ἄποψις... Ὅλοι γνωρίζουμε πώς πέφτουν πάνω του τά λυσσασμένα σκυλιά τῆς ΝΤΠ...

Πραγματικῶς,παίζονται πάρα πολλά σ᾿αὐτή τήν ἀναμέτρησιν. Πάρα πολλά γιά τήν ἀνθρωπότητα. Τό θέμα εἶναι ἀξίζει νά θυσιαστῇ κανείς γιά τούς ἐλαχίστους ( αὐτοί ἀξίζουν μόνον...) ; Δέν ξέρω,εἰλικρινῶς. Τελευταίως ἔχω ἀπελπιστεῖ ἀπό τό μέγεθος τῆς βλακείας πού βασιλεύει ... !  


Ἡ Πελασγική

Τό ἐξουσιαστικό πρότυπο τῆς ΝΤΠ


Οἱ νεοταξίτικοι ἐξουσιαστές δέν θά μποροῦσαν νά εἶχαν ἄλλο πρότυπο πέραν τοῦ ἀπολύτου,αὐτοῦ τοῦ προέδρου τῆς Οὐκρανίας ( ὄχι ὅλης...) Ζελένσκι. Ἕνα ἀπόλυτο ὑποχείριο τῶν παγκοσμιοποιητῶν πού δέν ἔχει ΚΑΜΜΙΑ ἀπολύτως σχέσιν μέ πολιτική. Ἕνας κλόουν στό ἐπάγγελμα,ἄσχετος μέ τά πολιτικά,ἕνας πιστός ὀπαδός ὅλων,μά ὅλων τῶν ἐπιταγῶν τῆς ἀτζέντας τῆς ΝΤΠ. 

Μετά τό ...ἰδιαίτερο παίξιμο πιάνου,ἐδῶ,τώρα ἀπολαὺστε τον καί σ᾿ἕναν πολύ ...ἰδιαίτερο χορό. Ἕναν γκέϋ χορό μέ ψηλοτάκουνα : 

Συνεπῶς γνωρίζουμε ἀπό ἐδῶ καί στό ἐξῆς τό εἶδος τοῦ ἐξουσιαστικοῦ μοντέλου. Ἐκτός καί ὁ Ποῦτιν κάνει τήν μεγάλη διαφορά,σέ παγκόσμιο ἐπίπεδο ! Εἶναι αὐτό πού γράφαμε προχθές :

 Ἐμεῖς εἴμαστε μέ τήν Πολιτιστική Παράδοσιν 

...Από την πτώση της Σοβιετικής Ένωσης και την ανεξαρτησία της Ουκρανίας το 1991, η ουκρανική ΛΟΑΤ κοινότητα έγινε σταδιακά πιο ορατή και πιο οργανωμένη πολιτικά, διοργανώνοντας πολλές ΛΟΑΤ εκδηλώσεις στο Κίεβο , την Οδησσό , το Χάρκοβο και το Kryvyi Rih ... Οι περισσότεροι Ουκρανοί συνδέονται με την Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία, το οποίο έχει σημαντική επιρροή στην αντίληψη από την κοινωνία των μελών της LGBT κοινότητας...

...Σε μια ευρωπαϊκή μελέτη του 2010, το 28% των Ουκρανών που ερωτήθηκαν πίστευαν ότι τα LGBT άτομα πρέπει να ζουν ελεύθερα και όπως τους αρέσει. Μια δημοσκόπηση του 2017 διαπίστωσε ότι το 56% των Ουκρανών πίστευε ότι οι ομοφυλόφιλοι και οι αμφιφυλόφιλοι πρέπει να απολαμβάνουν ίσα δικαιώματα, σηματοδοτώντας μια σημαντική αλλαγή στην κοινή γνώμη...

( διαβᾶστε ὁλόκληρο τό θέμα περί δικαιωμάτων ΛΟΑΤΚΙ στήν Οὐκρανία,ἐδῶ

Ἀπό τό 2010 ἕως τό 2017,τό ποσοστό ἀνοχῆς γιά τά δικαιώματα ΛΟΑΤΚΙ στήν Οὐκρανία ἀπό 28% ἔγινε 56%. Τί μεσολάβησε ; Μά οἱ «αὐθορμητες λαϊκές ἐπαναστάσεις», ἡ « Πορτοκαλί Ἐπανάστασις»,μία ἀπό ἐκεῖνες τίς ἐπαναστάσεις πού καυχιόταν ὁ ἀρχισιωνιστής Γκεόργκι Σβάρτς ( Σόρος) ὡς δικά του ἐπιτεύγματα γιά μία «ἀνοιχτή οὐκρανική κοινωνία»... 

Γι᾿αὐτό σᾶς λέω :  ἐμεῖς εἴμαστε μέ τήν Πολιτιστική Παράδοσιν. Ἑμεῖς εἴμαστε μέ τόν Ποῦτιν. _

Παίζονται τόσα πολλά στό θέμα " Κρίσις στήν Οὐκρανία" 

ἀπό ἐδῶ


Ἡ Πελασγική

«Ὅπου τό πτῶμα, ἐκεῖ καί τά κοράκια»


ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΗ (Νίκος Σταματάκης): Το θέμα του Παναγιώτη Τελεβάντου τα λέει όλα – «Όπου το πτώμα, εκεί και τα κοράκια»… Πρόκειται για την επίσκεψη του ΑΒ ( Ἀρχιεπισκόπου) Ελπιδοκτόνου στο μοναστήρι Βατοπεδίου στο Άγιον Όρος και την συνάντησή του με τον Ηγούμενο Εφραίμ.

Να θυμίσω σε όλους ότι ο ηγούμενος Εφραίμ το 2017 επισκέφτηκε τη Μόσχα και συναντήθηκε με τον Πρόεδρο Πούτιν!! (εδώ είναι ο σύνδεσμος – και η φωτογραφία). Στη Μόσχα έβγαλε ένα σωρό λεφτά από τους Ρώσους (και αν θυμάμαι το Βατοπέδι έχει ακόμα μόνιμη εγκατάσταση εκεί). Αλλά το 2018 και το 2019 επισκέφτηκε δύο φορές τις ΗΠΑ και στην τελευταία επίσκεψη πήγε από την Ατλάντα σε μια απολύτως «επαγγελματική επίσκεψη» με το βαθύ κράτος., μετά στη Νέα Υόρκη και κατέληξε στο ταξίδι του στο Hamptons με τον Καρλούτσο Τί φοβερές ισορροπίες …!!!

Όταν ο Οικ. Πατ.Βαρθολομαίος – αφού παραχώρησε «Κακοκεφαλία» ( ἔτσι ἐννοεῖ τό Αὐτοκέφαλο στήν Οὐκρανική ἐκκλησία, ὁ Σταματάκης στο 20% των Ουκρανών Ορθοδόξωνκάλεσε τον ίδιο ( Ἐφραίμ)  και άλλους Ηγούμενους από το Άγιο Όρος να «συνεορτάσουν» με τον Επιφάνιο στο Κίεβο (μόνο μια μικρή μειοψηφία πήγε). Ο ηγούμενος Εφραίμ ξαφνικά έπαθε καρδιακή προσβολή στο αεροπλάνο για το Κίεβο και αναγκάστηκε να «απέχει»Έτσι και οι δύο πόρτες, η αμερικανική και η ρωσική, έμειναν ανοιχτές, ή έτσι φαίνεται… ( ἀπό ἐδῶ)


Ἀκολουθεῖ τό θέμα τοῦ Παναγιώτη Τελεβάντου ἀπό τό ὁμώνυμο ἱστολόγιό του. 


«Όπου το πτώμα, εκεί και τα κοράκια»


Διαβάσαμε στην ιστοσελίδα ρομφαία. gr ( ἐδῶ) : 

Την Ιερά Μεγίστη Μονή του Βατοπαιδίου, επισκέφθηκε σήμερα, Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2022 ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής κ. Ελπιδοφόρος.Ο Αρχιεπίσκοπος στην είσοδο της Μονής έτυχε θερμής υποδοχής από τον Καθηγούμενο Γέροντα Εφραίμ, καθώς και από πλειάδα μοναχώς της Αδελφότητας.

Στη συνέχεια με πομπή μετέβησαν στον Καθολικό του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, ενώ καθ΄ όλη την διάρκεια οι καμπάνες ηχούσαν χαρμόσυνα.

Ο Γέροντας Εφραίμ καλωσόρισε τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής στην Παναγιοσκέπαστη Μονή Βατοπαιδίου, τονίζοντας την ιδιαίτερη χαρά και ευλογία που τους επισκέπτεται ως Αρχιεπίσκοπος.

Από την πλευρά του ο κ. Ελπιδοφόρος ευχαρίστησε τον Γέροντα Εφραίμ για την υποδοχή, ενώ αναφέρθηκε στους στενούς δεσμούς που έχει με την ΙΜΜ Βατοπαιδίου.


Αλλοίμονον! Όπου το πτώμα εκεί και τα κοράκια. Ο γνωστός αρχι-οικουμενιστής αφιλοχρήματος Αρχιεπίσκοπος ο Αμερικής Ελπιδοφόρος έχει στενές σχέσεις με την χρυσοφόρα κότα των εκκλησιαστικών σχέσεων τουτέστιν την την Ι. “Μεγίστη” Μονή Βατοπαιδίου.

Άλλωστε η “Μεγίστη” Μονή -σφηκοφωλιά των Ιωσηφιτών- έχει κάθε λόγο να τα έχει καλά με τον αυριανό Οικουμενικό Πατριάρχη και ο κ. Ελπιδοκτόνος -όπως προσφυώς τον αποκαλεί το ποίμνιο του- έχει κάθε λόγο να τα έχει καλά με την γενναιόδωρη Μονή Βατοπαιδίου

Κρύβουμε το πρόσωπο από ντροπή. Και για τον “Ελπιδοκτόνο” και για τους Ιωσηφίτες.

Παναγιώτης Τελέβαντος 

Οἱ φωτό εἶναι ἀπό τό ἱστολόγιο ρομφαία. gr  ἐδῶ κι᾿ἐδῶ  


Ἡ Πελασγική

Τρίτη 1 Μαρτίου 2022

Νεοταξίτικες ἀντιπολεμικές διαμαρτυρίες...

 

...αντιπολεμικό συλλαλητήριο και συγκέντρωση συμπαράστασης και αλληλεγγύης προς τον ουκρανικό λαό, στην πλατεία Συντάγματος. Πλήθος κόσμου έχει συγκεντρωθεί, κρατώντας σημαίες της Ουκρανίας, λουλούδια καθώς και χαρτόνια με συνθήματα υπέρ της ειρήνης, αλλά και εναντίον του προέδρου της Ρωσίας Βλαντιμίρ Πούτιν και της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία.

«Σταματήστε τον Πούτιν, σταματήστε τον πόλεμο, θέλουμε Ειρήνη»

...η σημερινή συγκέντρωση είναι «μια πρωτοβουλία ανεξάρτητων πολιτών που καλεί τις φίλες και τους φίλους της ελευθερίας και της δημοκρατίας στη χώρα μας, από κάθε εθνικότητα, να διαδηλώσουν κατά της βάρβαρης ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία και υπέρ της ηρωικής αντίστασης του ουκρανικού λαού».

Η συγκέντρωση περιλαμβάνει ομιλίες, μεταξύ άλλων του Απόστολου Δοξιάδη, του Γρηγόρη Βαλλιανάτου

Ανάμεσα στους διαδηλωτές βρίσκονται η υφυπουργός Τουρισμού, Σοφία Ζαχαράκη, η οποία ανέφερε μεταξύ άλλων, ότι «βρίσκομαι σήμερα εδώ για να εκφράσω τη συμπαράσταση και τη στήριξη μου στον ουκρανικό λαό» και ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης.

Τόση ὑποκρισία πού στό καλό τή κρύβουν κάποιοι ἄνθρωποι ;  Τέτοια ἐπιλεκτική εὐαισθησία πῶς δέν γίνεται ἄξια σχολιασμοῦ ἀλλά καί στηλιτεύσεως ἀπό τούς λοιπούς ...νορμάλ ἀνθρώπους; Λοιπόν ὅσον ἀφορᾷ τούς Οὐκρανικῆς καταγωγῆς πολίτες τῆς ἐλλαδικῆς,τό ἀνιλαβάνομαι πλήρως,χωρίς βεβαἰως νά ἐξαιροῦνται καί αὐτοἰ.. 


Διότι ἄν θεωροῦνται ἄνθρωποι μέ εὐαισθησίες καί συναίσθησιν τοῦ πόνου ἐνός πολέμου θά ἤθελα νά ἤξερα ποῦ διάολο ἦσαν ὅλοι αὐτοί ὅταν τό ΝΑΤΟ ἔσπερνε τόν θάνατο στήν Σερβία ; Ὅταν βοβαρδιζόταν ἡ Βαγδάτη ; Ὅταν οἱ ἰσλαμοφασίστες τοῦ ΙΣΙΣ διέπρατταν φρικιαστικά ἐγκλήματα ὑπό τήν ἀμέριστο συμπαράστασιν καί βοήθεια τῶν ΗΠΑ στήν Συρία ; 

Καί καλά ὁ Βαλλιανᾶτος,ποιός ἀσχολεῖται μαζύ του,ἀλλά ὁ Ἀπόστολος Δοξιάδης; Ὁ εὐαισθητούλης Δοξιάδης,ὁ προστάτης τῶν ἀσυνόδευτων ἐν Ἑλλάδι,τόσο πολύ τοῦ ἔχει κοστίσει βρέ παιδί μου ; Τόσο πολύ ! Ἀλλά ξέχασα,ἐλίτ καί αὐτός. Καί ὄπως ὅλοι τῆς ἐλίτ τούς ἔχει καθίσει πολύυυ ἄσχημα ὁ Ποῦτιν καί ἡ Ῥωσσία ! 

Ὀμιλία λέει ὁ Δοξιάδης,ὁ συγγενής τῶν Παπασταύρου,τῶν Ζαββῶν πού ἔχουν κουμπαριές μέ τόν Σόρρος ... ἐδῶ,ἐδῶ κι᾿ἐδῶ

Βρέ τούς νεοταξίτες !!! 

Ἄ ἐν τῷ μεταξύ,μιά και εἶδα τόν Μπακογιάννη νά καμαρώνῃ κι᾿αὐτός ἀνάμεσα στούς διαμαρτυρομένους κατά τῆς ...βαρβαρότητος τῶν Ῥώσσων,ὅλως τυχαίως εἶχα πέσει ἐχθές πάνω σ᾿αὐτό τό βίντεο : 


Βλέπεις ὁ ἀχαΐρευτος Κώστας,ὁ ἐγγονός τοῦ Μητσοτάκη,ὁ γιός τῆς Ντόρας,ὁ ἀγράμματος πού στά 14 του δέν ἤξερε τί μέρος τοῦ λόγου εἶναι τά ἡ,ὁ,τό,τό παιδί μέ δυσκολίες ὅπως τό χαρακτήριζε ἡ μακαρίτισσα γιαγιά του Μαρίκα Μητσοτάκη,μποροῦσε νά πάῃ στό «καταπληκτικό σχολεῖο τῆς Ἀγγλίας» ὥστε νά μεταμορφωθῇ ἀπό ἀνεπρόκοπος καί ἀχαΐρευτος σέ προκομένος καί φέρελπις νέος ὥστε νά μᾶς προκύψῃ καί Δήμαρχος τῆς Πρωτευούσης τῆς Ἑλλαδικῆς ! ! ! 

Διότι βλέπεις,αὐτοί εἶναι ...ἐλίτ πού σήμερα τήν εἶδες ἀγαπητέ μου ἀναγνώστα νά διαμαρτύρεται κατά τοῦ κακοῦ Ποῦτιν...

Δεῖτε ὅμως κι᾿αὐτό. Ἀπό τήν μία ἦταν «παιδί μέ δυσκολίες,μέχρι τά 14 του» ( κατά τήν ὁμολογία τῆς γιαγιᾶς Μαρίκας)  καί ἀπό τήν ἄλλη ὁ παππούς του,Κων/νος Μητσοτάκης ἐμπιστευόταν τήν κρίσιν του γιά θέματα ὅπως οἱ ὁμιλίες του,στήν Βουλή,γιά τίς ὁποῖες πάντα ζητοῦσε τήν κρίσιν του !!! 


Δούλεμα μᾶς κάνει ἡ ...ἐλίτ !!! 

Σημ. Πληροφορίες καί φωτό ἀπό ΕΔΩ κι᾿ΕΔΩ


Ἡ Πελασγική

Ὁ Ποῦτιν ἀπέναντι στήν «Αὐτοκρατορία τοῦ Ψεύδους» καί τούς κλέφτες


Η οικογένεια του εγκλήματος Μπάιντεν και άλλοι Δημοκρατικοί των ΗΠΑ έχουν κλέψει δισεκατομμύρια από τον ουκρανικό λαό με τη συνενοχή της ουκρανικής κυβέρνησης-μαριονέτας και των ολιγαρχών.

Ουσιαστικά ο Πούτιν διαπραγματεύεται με ανθρώπους που λεηλατούν την Ουκρανία και σχεδιάζουν να τον ανατρέψουν για να λεηλατήσουν και τη Ρωσία.

Μπορείτε να διαπραγματευτείτε με κλέφτες;  Αυτή η λέξη χαρακτηρίζει καλύτερα τους Illuminati και τον κομμουνισμό γενικά . Κερδίζουν την εξουσία προσποιούμενοι ότι υπερασπίζονται τον λαό και στη συνέχεια ληστεύουν τη χώρα...(ἀπό ἐδῶ)

Αυτό το βίντεο ( Ε Δ Ω ) διάρκειας 1 ώρας 10 λεπτών περιγράφει πώς οι πολιτικοί των ΗΠΑ έχουν λεηλατήσει την Ουκρανία.( Δυστυχῶς,ἔχει μετάφραση μόνον στήν ἀγγλική).

Δισεκατομμύρια δολάρια καί βίλα στό Μαϊάμι γιά τόν Ζελένσκι.

Τζιμ Στόουν-- Δεν μου αρέσει να το λέω, αλλά πραγματικά φαίνεται ότι ο Πούτιν είναι ο αδιαμφισβήτητα καλός σε όλο αυτό. Και είναι απογοητευμένος από την «αυτοκρατορία του ψέματος». Η «αυτοκρατορία του ψέματος» πραγματοποιείται όταν στα πανεπιστήμια διεισδύουν οι της ιουδαϊκής φυλής και διδάσκουν τα παιδιά ότι η αλήθεια δεν είναι αυτή που έχει σημασία, αλλά τί πιστεύει ο κόσμος πώς είναι η αλήθεια 

Φανταστείτε ένα πρακτορείο ειδήσεων ή έναν πολιτικό με ΑΥΤΟ ως ηθικό θεμέλιο. . . . . τι παίρνεις? «Μια αυτοκρατορία ψέματος». Η KGB μπορεί να μην ήταν καλή στο να το χειριστεί, αλλά δεν λειτουργούσε με ψέματα. Ήταν τυφλοί σε πολλά. Ο Πούτιν δεν πρόκειται να δεχτεί πολύ καλά την «αυτοκρατορία του ψέματος».

Ο ΠΟΥΤΙΝ ΕΚΔΙΩΧΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ WEF ( Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ του Σουάμπ) . Αυτό είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΛΟ σημάδι ...( ἀπό ἐδῶ)

Δεῖτε ὅλα τά θέματά μας γιά τήν Οὐκρανία (ἀπό τό 2014 ἕως σήμερα,πατώντας τό ἑπόμενες ἀναρτήσεις ) ἐδῶ κι᾿ἐδῶ


Ἡ Πελασγική