" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2020

Ἕλληνας πρώην ὑπαξιωματικός, ἑτοιμάζεται νά φύγῃ γιά Ναγκόρνο-Καραμπάχ : «Θέλω νά τσακίσω τόν Τοῦρκο»

 

Έλληνες και Ελληνοαρμένιοι δηλώνουν έτοιμοι να πάνε να πολεμήσουν στο Ναγκόρνο-Καραμπάχ. Μεταξύ αυτών και ένας Έλληνας πρώην υπαξιωματικός που εξηγεί στο Sputnik τους λόγους πίσω από την απόφασή του.

«Εγώ δεν θα πολεμήσω δίπλα στους Αρμένιους, που είναι τα αδέλφια μου, ούτε για να δοξαστώ, ούτε για να πάρω δημοσιότητα, ούτε ώστε, όταν τελειώσει ο πόλεμος, να πάω στον διοικητή και να πάρω μετάλλιο και να μου πει “μπράβο” και να με βγάλουν στις τηλεοράσεις. Θέλω να βοηθήσω τα αδέλφια μας, γιατί είναι Χριστιανοί. Εγώ είμαι Έλληνας» είναι οι πρώτες λέξεις του 39χρονου πρώην υπαξιωματικού στον ελληνικό στρατό με τον οποίο και συνομιλήσαμε τηλεφωνικά.

Ο ίδιος έχει εμπειρία στον πόλεμο στο Κόσοβο και στο Αφγανιστάν. «...Θέλουμε να βοηθήσουμε όμως με κάθε τρόπο τους Αρμένιους αδελφούς, θέλουμε να τσακίσουμε τον Τούρκο. Τελείωσε! Μας πνίγει το δίκιο. Σκοτώνουν αθώο κόσμο. Παρακαλούσαμε κι εδώ στην Ελλάδα να γίνει το “μπαμ”. Προσευχές κάναμε. Δυστυχώς δεν γίνεται όμως τίποτα εδώ. Όλοι είναι πουλημένοι»

«Θέλουν τα εδάφη μας – Δεν φοβάμαι να χάσω τη ζωή μου»

Με τον 16χρονο Ελληνοαρμένη, Αρμέν Πανουτσαριάν, συναντηθήκαμε στο παναρμενικό συλλαλητήριο στο Σύνταγμα.

Παρότι δεν έχει τελειώσει το σχολείο και δεν έχει πιάσει όπλο στο χέρι ποτέ, θα επιχειρήσει μέσω της αρμενικής πρεσβείας να φτάσει ως το Καραμπάχ. «Πιστεύω είναι καθήκον μου. Θα πάω να πολεμήσω για να υπάρχει και αύριο η Αρμενία. Θέλω να ζω και να ξέρω ότι αύριο και μεθαύριο θα υπάρχει ακόμα η δεύτερη πατρίδα μου, γιατί υπάρχουν κάποιοι που θεωρούν ότι ο κόσμος όλος είναι δικός τους. Οι Τούρκοι δεν θέλουν να υπάρχει η Αρμενία» 

«Πιστεύω ότι αξίζει να πεθάνεις για την Αρμενία»

«Όλες οι οικογένειες, και η δικιά μου, είναι φοβισμένη σίγουρα, όταν τους ανακοίνωσα ότι θέλω να πάω στο Καραμπάχ. Το πώς θα εξελιχτούν τα πράγματα δεν το γνωρίζουμε. Εντάξει, υπάρχει φόβος σίγουρα, κι εγώ φοβάμαι ότι μπορεί να σκοτωθώ. Έχω ξαναπολεμήσει για να ξέρω να πολεμάω; Το ότι έχω κρατήσει όπλο στο χέρι μου στο παρελθόν δεν σημαίνει ότι ξέρω. Αλλά στο μυαλό μου έχω μόνο ένα πράγμα: Να βοηθήσω, όπως θα κάνουν και παιδιά πολύ μικρότερα στην ηλικία από μένα. Πιστεύω, αξίζει να πεθάνεις για την Αρμενία. Πόσο μάλλον όταν έχεις γεννηθεί και μεγαλώσεις μακριά της, όπως εγώ»

Ο 26χρονος ασφαλιστής Βαγγέλης, επίσης γεννημένος στην Αθήνα και Ελληνοαρμένιος, θα πάει στο Καραμπάχ, «παρότι δεν ξέρω να πολεμάω, Ελληνικό Ναυτικό έχω κάνει, γιατί μεγάλωσα με τους γονείς μου να μου λένε ότι έχουμε και μια άλλη πατρίδα. Σίγουρα είμαστε  Έλληνες και Έλληνες πολίτες, αλλά αγαπάμε και τη δεύτερη πατρίδα μας. Μπορεί να έχω πάει μόνο δυο φορές στην Αρμενία, αλλά τη θεωρώ πατρίδα μου»

(Ὁλόκληρο τό θέμα ΕΔΩ)

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας των Αρμενίων στο Σύνταγμα κατά της επιθετικότητας των Αζέρων 


3 σχόλια:

  1. ΣΟΣ..ΣΟΣ.. το σχέδιο του αφανισμού των Ελλήνων προχωρά ακάθεκτο..

    Φρίκη: Εκδόθηκε η Κ.Υ.Α. για τον υποχρεωτικό περιορισμό !!! - Ο Χαρδαλιάς θα αποφασίσει σε ποιες φυλακές θα μας στέλνουν -Φύγετε από τη χώρα φασίστες !!! - Διαδώστε το παντού !!! - ΝΙΚΟΣ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ

    https://nikosantoniadis.net/2020/10/03/%cf%86%cf%81%ce%af%ce%ba%ce%b7-%ce%b5%ce%ba%ce%b4%cf%8c%ce%b8%ce%b7%ce%ba%ce%b5-%ce%b7-%ce%ba-%cf%85-%ce%b1-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%bf%ce%bd-%cf%85%cf%80%ce%bf%cf%87%cf%81%ce%b5%cf%89%cf%84/?unapproved=318&moderation-hash=33c2fb33e14270e171d44b20959022bc#comment-318

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο ΧΑΡΔΑΛΙΑΣ ;;;;;
    ΑΑΑΑΑ ! ΚΑΑΑΑΛΑΑΑΑ !
    Ο ΚΛΩΝΟΣ ,ΤΙ ΛΕΕΙ ΕΠ "ΑΥΤΟΥ ;;
    Η ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΨΗ ;
    ΕΝΑ ΠΡΑΜΑ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ .
    ΝΑ ΠΟΝΤΑΡΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΦΟΒΟ ΣΑΣ.
    ΠΟΙΑ ΦΥΛΑΚΗ ΜΩΡΕ ,ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ;
    ΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟΦΟΡΟ HERSHEL WOODY WILLIAMS ,ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΦΟΡΤΩΣΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ....
    ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΙΔΙΑ .ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΠΑΝ ΣΤΟΝ ΣΟΛΩΝΑ ;
    Ε ,ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ ΦΥΛΑΚΗ ;
    ΕΔΩ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ,ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΟΒΙΑΣΤΕΣ ,ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΦΥΛΑΚΙΣΟΥΝ ;
    ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΔΙΑΟΛΟΠΑΙΔΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ;;
    ΑΦΟΥ ΚΑΙ Ο ΧΕΝΡΥ ,ΖΟΡΙ ΤΡΑΒΟΥΣΕ ΜΕ ΕΜΑΣ !.
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!
    ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ .
    ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλῶς τόν ἀγαπητό μου Ἀριστόμαχο ! Ποῦ χάθηκες μωρέ;Σ᾿ἐπιθύμησα.

      Ὅσο γιά τό θέμα,μήν τό παίρνεις ἀψήφιστα τό βρωμερό τους σχέδιον.

      Διάβασε :

      Τί ἐφιάλτη μᾶς ἑτοιμάζουν;
      https://sxolianews.blogspot.com/2020/10/blog-post_3.html

      Πάντως χάρηκα πού πέρασες ἀπό ἐδῶ,ἀγαπητέ μου Ἀριστόμαχε!

      Καλό ξημέρωμα Κυριακῆς !

      Διαγραφή