" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2021

Ἐπεί δή ὅλα ἔχουν τήν σημασία τους...


ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΑΛΥΨ ἤ Hellenic Steel η εταιρεία ιδρύθηκε το 1963 στη Θεσσαλονίκη από την αμερικανική Republic Steel. Η έδρα της βρισκόταν σε μία ευνοϊκή γεωγραφική θέση, στην περιοχή της Νέας Ιωνίας, κοντά στη Βιομηχανική Περιοχή της Σίνδου και μόλις έξι χιλιόμετρα από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης,  που εξασφαλίζει εύκολη πρόσβαση στις αγορές της νοτιοανατολικής Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής μέσω του οδικού δικτύου, της θάλασσας και του σιδηροδρόμου.

Η εταιρεία είχε σημαντική συμβολή στην οικονομία της χώρας, καθώς κάλυπτε σχεδόν το σύνολο των αναγκών της Ελλάδας σε χάλυβα ψυχρής έλασης για περίπου 50 χρόνια ενώ είχε και σοβαρό μερίδιο στις εξαγωγές.


Σημειώνεται πως το 2005 είχε κύκλο εργασιών 218,47 εκατ., ο οποίος το 2010 υποχώρησε στα 126,9 εκατ. και το 2012 στα 85,83 εκατ., ενώ οι συσσωρευμένες ζημίες άγγιξαν τα 74,57 εκατ. Το 1997, στο εργοστάσιο απασχολούνταν 530 εργαζόμενοι σε μόνιμη βάση και 150 μέσω εργολάβων και το 2014 είχαν μείνει 270. 

Η περιπέτεια για τη χαλυβουργία ξεκίνησε ουσιαστικά, όταν ο βασικός μέτοχός της, η ιταλική ILVA, τέθηκε σε ειδική διαχείριση από το Δημόσιο της γείτονος χώρας, ύστερα από πολύχρονη δικαστική περιπέτεια, συνεπεία περιβαλλοντικού σκανδάλου στον Κόλπο του Τάραντα.

Το φθινόπωρο του 2014 η Hellenic Steel τέθηκε σε καθεστώς εκκαθάρισης, σύμφωνα με τις προβλέψεις του νόμου 2190/1920 και σταμάτησε η λειτουργία της.

Το 2016 δημοσιεύεται η εκδήλωση ενδιαφέροντος για την αγορά των πάγιων περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας. Υποβλήθηκαν τρεις μη δεσμευτικές προσφορές, ωστόσο εκείνη που κρίθηκε ως προτιμητέα στη συνέχεια απορρίφθηκε. Τον Δεκέμβριο του 2017 οι εκκαθαριστές προχώρησαν σε νέα πρόσκληση για την πώληση του ενεργητικού της εταιρείας. 

- Νοέμβριος 2019,ὁ Μητσοτάκης στά Διαβατά Θεσ/νίκης,στό ἐργοστάσιο τῆς Hellenic Steel.Διαβάζουμε--... Στη συνάντηση που είχε στη συνέχεια με τους επενδυτές στο κτίριο διοίκησης, ο κ. Μητσοτάκης σημείωσε πως η κυβέρνηση θα παρακολουθεί στενά την πρόοδο της διαδικασίας επαναλειτουργίας της βιομηχανίας, ώστε να δημιουργηθούν γρήγορα οι θέσεις εργασίας, σημειώνοντας ότι το αρμόδιο υπουργείο μπορεί να λύσει τα όποια προβλήματα υπάρξουν στην πορεία.
«Δείτε πως είναι σήμερα και πως θα είναι σε λίγους μήνες», ανέφεραν από την πλευρά τους οι επενδυτές...( ἐδῶ)

Ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Hellenic Steel άρχισε να γράφεται τον Οκτώβριο του 2018 με την υπογραφή του πλάνου εξυγίανσης εταιρείας και την κατάθεση του σχετικού αιτήματος στο Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο του άρθρου 106Β του πτωχευτικού κώδικα.

To Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης τον Ιούνιο του 2019 ενέκρινε το σχέδιο αναδιάρθρωσης της Hellenic Steel με στρατηγικό επενδυτή τη Jordan International. Σημειώνεται πως η Jordan International τα προηγούμενα χρόνια ήταν από τους μεγαλύτερους πελάτες της Hellenic Steel, αγοράζοντας περίπου τη μισή ετήσια παραγωγή της. ( ἀπό ἐδῶ)

Την χαλυβουργία αναλαμβάνουν να αναστήσουν οι αδελφοί Μilikowski, Αμερικανοί επιχειρηματίες του κλάδου χάλυβα και εξάδελφοι του πρωθυπουργού του Ισραήλ, Βενιαμίν Νετανιάχου. 

...Η νέα Hellenic Steel, είναι ο μοναδικός στην Ελλάδα παραγωγός πλατέων προϊόντων ψυχρής έλασης, γαλβανισμένου και λευκοσιδήρου. ...

...οι αδελφοί Milikowsky, Nathan και Daniel, που είναι εξάδελφοι του πρωθυπουργού του Ισραήλ, Βενιαμίν Νετανιάχου, πέραν της Jordan International, που στο παρελθόν ήταν πελάτης της Hellenic Steel, έχουν συμμετοχές και σε άλλες αμερικανικές εταιρείες του κλάδου της χαλυβουργίας... ( ἀπό ἐδῶ)


Σημεἰωσις : ὁ Νάθαν Μιλικόφσκι,πέθανε στίς 28 Ἰουλίου,ἐφέτος. Διαβάζουμε ἀπό τούς Τάϊμς τοῦ Ἰσραήλ

Ο Εβραίος-Αμερικανός επιχειρηματίας μπλεγμένος στις υποθέσεις διαφθοράς του ξαδέλφου του, πρώην πρωθυπουργού Μπέντζαμιν Νετανιάχου, πέθανε την Τετάρτη σε ηλικία 78 ετών.

«Ο Nathan Milikowsky, ο αγαπημένος μου ξάδερφος, πέθανε χθες το βράδυ μετά από μια μακρά ασθένεια», έγραψε ο Νετανιάχου στο Twitter.,συνεχίζοντας : «Ο Nathan ήταν ο μεγαλύτερος ξάδερφος της οικογένειάς μας - απίστευτα σοφός, μονίμως ευγενικός, πάντα περίεργος, πάντα αναζητητής....»

( Διαβᾶστε ὁλόκληρο τό θέμα καί γιά τήν ἐμπλοκή Νετανιάχου στήν ὑπόθεσιν διαφθορᾶς,ἐδῶ)

Ἴσως,τελικῶς νά μήν ἦταν τυχαίος ὁ ἐρχομός στήν Ἑλλάδα,τοῦ Ἰσραηλινοῦ πού σκοτώθηκε μέ τό ἀεροπλάνο του στήν Σάμο. Ὅπως διαβάζουμε ἀπό σχόλιο πού μᾶς ἔστειλε ὁ καλός φίλος κι᾿ἀναγνώστης μας,Μέτων,ἐδῶ,ὁ Νετανιάχου ἔχει δύο ἐξαδέλφια,τούς ἀδελφούς Μιλικόφσκι,ἐξ Ἀμερικῆς,τά ὁποῖα μέσῳ τῆς ἑταιρείας Jordan International,ἔχουν ἐξαγοράση τήν Ἑλληνικός Χάλυψ,ἀπό τό 2019. 

Τά ἐξαδέλφια τοῦ Νετανιάχου καί κυρίως ὁ Νάθαν,πού συγχωρέθηκε ἐφετος τόν Ἰούλιο, (  ἦταν αὐτός πού εἶχε παρευρεθῆ στήν συνάντησιν μέ τόν Μητσοτάκη ὅταν ἐπεσκέφθηκαν τό ἐργοστάσιο τῆς Ἑλληνικός Χάλυψ,τόν Νοέμβριο τοῦ 2019) φαίνεται νά ἐμπλέκονται στίς ὑποθέσεις διαφθορᾶς τοῦ Νετανιάχου (δωράκια 300.000 δολαρίων ἀπό τόν Νάθαν στόν Νετανιάχου...ἐδῶ) γιά τίς ὁποῖες διώκεται ὁ πρώην πρωθυπουργός τοῦ Ἰσραήλ. 

Βεβαίως μπορεῖ ὅλα αὐτά νά εἶναι ἁπλῶς εἰκασίες ἤ συμπτώσεις,ὅπως οἱ πολύ καλές σχέσεις πού διατηροῦσαν Μητσοτάκης καί Νετανιάχου. Ἐμεῖς τά ἀναφέρουμε,ἔτσι γιά τήν ἱστορία...

Εὐχαριστοῦμε τόν Μέτονα ! 


Ἡ Πελασγική

Κάτι ...περίεργα δυστυχήματα ! ! !

φωτό
 Δέν ἦταν,λένε τά ἰσραηλινά μέσα ἐνημερώσεως,ἀπό τούς βασικούς μάρυρες ὁ ἄνδρας πού εἶχε τό δυστύχημα μέ τό τσέσνα στήν Σάμο,κάτι πού δέν θά ἐμποδίση τήν ἐξέλιξιν τῆς δίκης.Ὅμως σίγουρα κάνει ἐντύπωσιν γιατί ἐνῷ ἔπρεπε νά καταθέσῃ,αὐτός βρέθηκε νά πετᾷ,μέ τήν σύζυγόν του,γιά Ἑλλάδα ! 

« ...Έπρεπε να κληθεί να καταθέσει στο τμήμα του υπουργείου Επικοινωνιών της δίκης.Το ζευγάρι έφυγε το απόγευμα της Δευτέρας με πτήση από τη Χάιφα και το ατύχημα συνέβη περίπου στις 7:45 το απόγευμα...ο Garon δεν θεωρήθηκε βασικός μάρτυρας και ο θάνατός του δεν θα εμποδίσει την εξέλιξη της υπόθεσης. » (ἐδῶ)

φωτό
Ο Νετανιάχου δικάζεται για τρεις υποθέσεις διαφθοράς γνωστές ως υπόθεση 1000, υπόθεση 2000 και υπόθεση 4000. Στην υπόθεση 4000, η σοβαρότερη από τις τρεις, ο Νετανιάχου φέρεται να έκανε κατάχρηση εξουσίας όταν διετέλεσε πρωθυπουργός και υπουργός Επικοινωνιών από το 2014 έως το 2017.

Ο Νετανιάχου κατηγορείται ότι χρησιμοποίησε τη θέση του προκειμένου να ωφελήσει παράνομα και πολύ προσοδοφόρα τα επιχειρηματικά συμφέροντα του Shaul Elovitch, του μετόχου ελέγχου της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας Bezeq. Σε αντάλλαγμα, ο Έλοβιτς φέρεται να παρείχε στον Νετανιάχου και την οικογένειά του θετική κάλυψη στον ιστότοπο ειδήσεων Walla που ανήκει στον Έλοβιτς, συμπεριλαμβανομένου του να επιτρέπει στους συνεργάτες του τότε πρωθυπουργού και τα μέλη της οικογένειάς τους να υπαγορεύουν εκδοτικό περιεχόμενο και πολιτική σε τακτική βάση.

Τον Μάιο του 2020, ο Geron, ( πρώην αναπληρωτής διευθυντής του Υπουργείου Επικοινωνιών), ως πληρεξούσιος δικηγόρος, μίλησε στο Radio 103FM για τη μαρτυρία που είχε δώσει στη δίκη του Νετανιάχου και είπε ότι σχετίζεται με την ανάπτυξη της υποδομής οπτικών ινών της χώρας, τη βιομηχανία επικοινωνιών και τις τηλεφωνικές υπηρεσίες. Ερωτηθείς για το αν είχε δει ποτέ κάποια εγκληματική δραστηριότητα στο υπουργείο, ο Γκέρον απάντησε ότι «το δικαστήριο είναι το μόνο που μπορεί να καθορίσει αν κάτι είναι εγκληματικό ή όχι».

Ὁλόκληρο τό θέμα : 

Τώρα γιά νά λέμε τά πράγματα μέ τ᾿ὄνομά τους,ὑπάρχουν ἀρκετά περίεργα καί σκοτεινά σημεῖα στήν ὑπόθεσιν,ὅπως λ.χ. γιατί νά φύγῃ τό ζευγάρι ἀπό τό Ἰσραήλ,ἐνῷ ἔπρεπε νά καταθέσῃ ὁ ἄνδρας στό δικαστήριο ; Ἤ ἀκόμη γιατί ἐπιχειρεῖται ἡ ἀπαξίωσις τῆς μαρτυρίας του;  Ἐρωτήματα πού κάνουν ὅλο καί πιό ...περίεργο τό δυστύχημα...


Ἡ Πελασγική

Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021

Τά μῆλα...



Γιατί μᾶς ...παιδεύεις μέ τίς ἀγοραπωλησίες μήλων,μωρέ Διηνέκη; Δέν εἶναι καλλίτερα νά τά θαυμάζουμε σέ κάποιες ὄμορφες ἀπεικονίσεις ; Ἤ βεβαίως,ἀκόμη καλλίτερα νά τά ἀπολαμβάνουμε ζουμερά-ζουμερά; 

Ἐκεῖ στήν ἐξοχή,μέ τίς μηλιές...

ἀπό ἐδῶ

Περιμένοντας τήν λύσιν....

Καλησπέρα Διηνέκη ! 




Ἡ Πελασγική

Σχολεῖα στόν Καναδᾶ καῖνε βιβλία !!!

Κάψιμο Βιβλίων : Νεοαριστερῶν ἀντιλήψεων καναδέζικα σχολεῖα καταστρέφουν 5000 βιβλία πού ἰσχυρίζονται πώς εἶναι προσβλητικά γιά τούς ἰθαγενεῖς...

Τα σχολεία στο Οντάριο αντιμετωπίζουν αντιδράσεις μετά την καύση ή την καταστροφή βιβλίων που θεωρούνται προσβλητικά για τους ιθαγενείς, συμπεριλαμβανομένων κλασικών κόμικς όπως ο Tintin  και ο  Asterix .

Το κάψιμο του βιβλίου, που χαρακτηρίστηκε ως μία πράξη «εξαγνισμού δια της φωτιάς», πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2019 από το Providence Catholic School Board, μια γαλλόφωνη σχολική επιτροπή στο νοτιοδυτικό Οντάριο που διαχειρίζεται 23 δημοτικά σχολεία και επτά σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Σύμφωνα με μια  έκθεση  του γαλλόφωνου ραδιοτηλεοπτικού φορέα Radio Canada, στο πρώτο περιστατικό τα βιβλία κάηκαν πανηγυρικά, με τη στάχτη να χρησιμοποιείται στη συνέχεια ως λίπασμα για να φυτευτεί ένα δέντρο. Άλλες καύσεις σχεδιάστηκαν, αλλά σταμάτησαν λόγω της πανδημίας του κοροναϊού.

«Θάβουμε τις στάχτες του ρατσισμού, των διακρίσεων και των στερεοτύπων με την ελπίδα ότι θα μεγαλώσουμε σε μια χώρα χωρίς αποκλεισμούς όπου όλοι μπορούν να ζήσουν με ευημερία και ασφάλεια», ανέφερε ένα βίντεο που δημιούργησε η σχολική επιτροπή για μαθητές. 

Ἡ ἀπατεώνας «θεματοφύλακας τῆς γηγενούς γνώσεως»,Σούζυ Κίες ,δίνει τήν ἔγκρισή της γιά τό κάψιμο βιβλίων στόν Καναδᾶ. ( φωτό)

Η Suzy Kies, η επονομαζόμενη «θεματοφύλακας της γηγενούς γνώσης», υπερασπίστηκε την καύση των βιβλίων, λέγοντας: «Οι άνθρωποι πανικοβάλλονται με την καύση βιβλίων, αλλά μιλάμε για εκατομμύρια βιβλία που έχουν αρνητικές εικόνες για ιθαγενείς, που διαιωνίζουν στερεότυπα και είναι πραγματικά επιζήμια και επικίνδυνα ».

Ωστόσο, πιο πρόσφατες αναφορές ισχυρίζονται ότι η Kies, η οποία αυτοχαρακτηρίζεται ως «μια αστική γηγενής γυναίκα Abenaki και Montagnais» και έχει συνεργαστεί με το Φιλελεύθερο Κόμμα του Πρωθυπουργού Justin Trudeau ως συμπρόεδρο της Επιτροπής των Αβορίγινων, δεν είναι στην πραγματικότητα ιθαγενής.

Ἀπό : infowars.com

Πῶς κατήντησες ἔτσι Καναδᾶ ; !!! 


Ἡ Πελασγική

Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2021

ΕΚΚΛΗΣΗ τῶν Ἐθνικῶν Φυλάκων : Καμμία ἑλληνική οἰκογένεια δέν θά μείνῃ χωρίς φαγητό καί, εἰ δυνατόν, χωρίς στέγη!

Κάθε ένα από τά θέματα που επιλέγονται γιά τίς εκπομπές αυτές, θέλουμε νά καταστεί καί πάλι σαφές, έχουν στόχευση νά ΕΓΕΙΡΟΥΝ τά αισθητήρια αλλά καί τήν εις βάθος ενημέρωση των τηλεθεατών, σέ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ καί "απαγορευμένα" ζητήματα που κρύβουν καθημερινώς από τούς πολίτες τά α ρ γ υ ρ ώ ν η τ α χουντοκάναλα! 

Η σημερινή εκπομπή λοιπόν θίγει σημεία της επικαιρότητος που επιβάλεται νά μας προβληματίσουν ε ν τ ο ν ό τ α τ α, όπως π.χ. του τί αληθινά ΣΠΑΝΙΟ συνέβη στήν Πορτογαλία μέ ΨΥΧΩΜΕΝΟ Δικαστικό - μέ κεφαλαίο γράμμα τό πρώτο! - που εμήνυσε ΚΑΙ τόν Πρόεδρο της χώρας καί τόν Πρωθυπουργό γιά κακούς χειρισμούς μέ τό ζήτημα της επιδημίας! Επίσης τί "έπαθε" ο Ιταλός πρωθυπουργός ( Μάριο Ντράγκι ) σέ απ' ευθείας τηλεοπτική μετάδοση, από μία νέα ΘΑΡΡΑΛΕΑ κοπέλλα ! Ακόμα τί ΔΕΝ μάθαμε γιά τόν μουσουργό Μ.Θεοδωράκη που έφυγε πρό ημερών..... Ήτοι θέματα - μεταξύ πολλών άλλων - που δέν ακούγονται πουθενά.

 Καλή παρακολούθηση Έλληνες καί προσέξτε τέλος τήν σημαντικότατη ΕΚΚΛΗΣΗ των Εθνικών Φυλάκων γιά βοήθεια πρός όσους συμπολίτες έχουν ανάγκη στηρίξεως, συμπαραστάσεως καί ενισχύσεως, όσο δύναται έκαστος από εμάς!


ΕΚΚΛΗΣΗ των Εθνικών Φυλάκων γιά βοήθεια πρός όσους συμπολίτες έχουν ανάγκη στηρίξεως, συμπαραστάσεως καί ενισχύσεως

Μετὰ τὶς καταστροφικὲς πυρκαϊές, οἱ ὁποῖες κατέκαυσαν τὴν Ἑλλάδα μας καὶ ὡδήγησαν σὲ ἀπόγνωσι πολλοὺς συμπατριῶτες μας, οἱ ὁποῖοι ἐπλήγησαν καὶ κατήντησαν μετανάστες μέσα στὴν ἴδια τους τὴν Πατρίδα, ἦλθε ἡ σειρὰ αὐτῶν, ποὺ δὲν ὑπέκυψαν στὴν κυβερνητικὴ ἐντολὴ συμμετοχῆς στὸ παγκόσμιο πείραμα τῶν ἐνέσεων τοῦ θανάτου.

Ὁσονούπω, οἱ συμπατριῶτες μας αὐτοὶ δὲν θὰ εἶναι εἰς θέσιν νὰ ταΐσουν τὰ παιδιά τους καὶ εἶναι ἐπιτακτικὴ ἡ ἀνάγκη νὰ βοηθήσουμε ὅλοι μας, ἀναλόγως μὲ τὶς δυνατότητες ἑνὸς ἑκάστου.

Σήμερα εἶναι αὐτοί, αὔριο θὰ εἶσαι ἐσύ!

Ἤδη ἔχει δοθῇ συγκεκριμένη ἐντολὴ ἐνεργείας σὲ πυρῆνες τῶν «Ἐθνικῶν Φυλάκων» ἀνὰ τὴν ἐπικράτεια.

Ὅσες καὶ ὅσοι ἐπιθυμεῖτε καὶ δύνασθε νὰ βοηθήσετε ἐθελοντικῶς, μπορεῖτε νὰ ἐπικοινωνήσετε στὸ info@ethnikoiphylakes.org καὶ θὰ λάβετε σχετικὲς ὁδηγίες.

Ὅσες καὶ ὅσοι ἐπιθυμεῖτε καὶ δύνασθε νὰ βοηθήσετε οἰκονομικῶς, μπορεῖτε νὰ καταθέτετε στὸ

ΕΘΝΙΚΟΝ ΤΑΜΕΙΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

Ἀριθμὸς Λογαριασμοῦ: GR24 0171 4300 0064 3014 7791 271

Δικαιοῦχος: ΕΘΝΙΚΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ

Καμμία ἑλληνικὴ οἰκογένεια δὲν θὰ μείνῃ χωρὶς φαγητὸ καί, εἰ δυνατόν, χωρὶς στέγη!

Παρακαλοῦνται οἱ φιλικὲς ἱστοσελίδες νὰ ἀναδημοσιεύσουν τὸ μήνυμά μας!

Ἕλληνες, κρατᾶτε γερά!

Μὲ τὴν βοήθεια τοῦ Θεοῦ, θὰ τὰ καταφέρουμε!

#ΕΘΝΙΚΟΙ_ΦΥΛΑΚΕΣ #ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΣ_ΕΘΝΙΚΗΣ_ΣΩΤΗΡΙΑΣ #ODYSSEYTV #MrV


Ἀπό : Ὀδύσσεια τηλεόρασιν

Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2021

Chinook 11/9/2004: Ἕνα δυστύχημα 17 νεκροί πολλά ἐρωτήματα καμία ἀπάντηση...

 11 Σεπτεμβρίου 2004Ώρα 10.56. Το ελικόπτερο Chinook που μεταφέρει τον Πατριάρχη Αλεξανδρείας και τη συνοδεία του στη μονή Βατοπεδίου στο Άγιο Όρος, πέφτει “σαν πέτρα” στη θάλασσα λίγο πριν την προσγείωσή του. Όλοι οι επιβαίνοντες ( 17 άνθρωποι) νεκροί

Τόσα χρόνια μετά κανείς δεν έχει απαντήσει στο ερώτημα πως έπεσε το Chinook. Γιατί;

Τα περίεργα της υπόθεσης άρχισαν αμέσως μετά από τη πτώση του. Το Chinook πέφτει στις 10.56. Ο κρατικός μηχανισμός ενεργοποιείται πολύ ώρα μετά. O ΥΕΘΑ Σ. Σπηλιωτόπουλος ενημερώνεται περίπου στις 14.00.

Κανείς δεν μπορεί να πιστέψει ότι ένα Chinook έπεσε σε μια πτήση ρουτίνας με καιρικές συνθήκες άψογες. ...

Διαβᾶστε ὁλόκληρο τό θέμα,ἐδῶ


Ἡ Πελασγική

Οὐγγαρία καί Σερβία οἱ προστάτιδες τῆς Εὐρώπης ;

 Ο πρωθυπουργός της Ουγγαρίας Βίκτορ Όρμπαν δήλωσε ότι η Βουδαπέστη και το Βελιγράδι έχουν δεσμευτεί να «ξαναχτίσουν την Κεντρική Ευρώπη», δηλώνοντας μάλιστα ότι οι δύο βαλκανικές χώρες θα «προστατεύσουν» την περιοχή από τα κύματα μετανάστευσης από το Αφγανιστάν.

Την Τετάρτη, η πρωθυπουργός της Σερβίας Άνα Μπρνάμπιτς συναντήθηκε με τον Όρμπαν στη Βουδαπέστη σε μία κοινή κυβερνητική σύνοδο. Ο Ούγγρος ηγέτης περιέγραψε το αποτέλεσμα της συνάντησής τους καθώς οι δύο χώρες «συμφώνησαν να ανοικοδομήσουν την Κεντρική Ευρώπη».

Ο Όρμπαν συνέχισε, "ωστόσο, προς το παρόν, δεν αρκεί μόνο η ανοικοδόμηση ... αλλά πρέπει επίσης να την προστατεύσουμε, για να εγγυηθούμε την ασφάλεια της Κεντρικής Ευρώπης", αναφέροντας ότι η κρίση στο Αφγανιστάν μπορεί να προκαλέσει τσουνάμι μετανάστευσης .

Ο ηγέτης της Βουδαπέστης πρότεινε ότι εάν η Σερβία και η Ουγγαρία «σταθούν εμπόδιο στη μετανάστευση», τα δύο βαλκανικά έθνη θα «υπερασπίζονται τις χώρες της Δυτικής Ευρώπης - για παράδειγμα, την Αυστρία, τη Γερμανία».

Ο υπουργός Εσωτερικών της Βιέννης, Karl Nehammer, είχε εκφράσει στο παρελθόν παράπονα για την προοπτική υποδοχής Αφγανών προσφύγων μετά την κατάληψη των Ταλιμπάν, δηλώνοντας ξεκάθαρα ότι «δεν υπάρχει λόγος για τους Αφγανούς να έρθουν τώρα στην Αυστρία». Εν τω μεταξύ, ο Αυστριακός Καγκελάριος Σεμπάστιαν Κουρτς και η κυβέρνησή του επέμειναν στην απέλαση των απορριφθέντων αιτούντων άσυλο και των παράνομων μεταναστών στις χώρες καταγωγής τους.

Ο Λεβέντε Μαγιάρ, υπουργός Εξωτερικών της Ουγγαρίας, προειδοποίησε τον περασμένο μήνα ότι η δραματική κατάσταση στην Καμπούλ «θα μπορούσε να επιφέρει μια εποχή μετανάστευσης και διεθνούς τρομοκρατίας που δεν θέλαμε και ίσως θα μπορούσαμε να έχουμε αποφύγει». Η Βουδαπέστη ξεκαθάρισε ότι δεν θα επιτρέψει την απεριόριστη πρόσβαση των Αφγανών αιτούντων άσυλο στην Ουγγαρία.

ἀπό ἐδῶ

Τό ἐρώτημα εἶναι :ἀρκοῦν δύο χῶρες νά πολεμοῦν πρός χάριν ὁλοκλήρου ἡπείρου; Καί ἐπίσης,πόσο θά ἀντέξουν στήν πίεσιν τῶν ὑπολοίπων κρατῶν πού ὑπηρετοῦν τίς νεοταξίτικες/παγκοσμιοποιητικές ἐπιταγές; 

Καί ἐν τέλει : ἀξίζει,ἄρα γε,νά πολεμᾶς,ν᾿ἀγωνίζεσαι γιά κάποιους πού ἔχουν ἀπεμπολήσει κάθε ἰδανικό,ἀξία πού στήριζε τήν εὐρωπαϊκή ἰδέα ; 

Μπορεῖ ὁ Ὀρμπάν καί οἱ Σέρβοι νά βλέπουν πώς ἀξίζει.Τό θέμα εἶναι ποιά στήριξιν καί ἀπό ποίους θά λάβουν,ἄν λάβουν καί κυρίως πόσο θ᾿ἀντέξουν στήν πίεσιν. Γιά τήν δική μας περίπτωσιν καί κάτω ἀπό τό καθεστώς Μητσοτακη,θά ἦταν εὐχῆς ἔργον νά βλέπαμε μία στήριξιν πρός Οὐγγαρία καί Σερβία,κυρίως γιά τήν σημαντικότητα τῆς γεωγραφικῆς θέσεως τῆς χώρας μας. Μακάρι...


Ἡ Πελασγική

Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2021

20 Χρόνια Κυβερνητικῆς Τυραννίας: Ἡ ἄνοδος τοῦ βιομηχανικοῦ συγκροτήματος Ἀσφάλειας ἀπό τις 11/9 ἕως τόν COVID-19

«Σας λέω, η ελευθερία και τα ανθρώπινα δικαιώματα στην Αμερική είναι καταδικασμένα. Η αμερικανική κυβέρνηση θα οδηγήσει τον αμερικανικό λαό - και τη Δύση γενικά - σε μια αφόρητη κόλαση και μια πνιγηρή ζωή ». - Οσάμα Μπιν Λάντεν (Οκτώβριος 2001),  όπως αναφέρεται από το CNN

Τι περίεργο και τρομακτικό δρόμο που περπατήσαμε από τις 11 Σεπτεμβρίου 2001, ένας δρόμος γεμάτος από τα συντρίμμια των κάποτε περιφρονημένων ελευθεριών μας.

Έχουμε περάσει από ένα έθνος που ήταν πολύ περήφανο που ήταν πρότυπο αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας στο πρότυπο για το πώς να πείσουμε έναν λαό που αγαπά την ελευθερία να πορεύεται ακολουθώντας κατά βήμα ένα αστυνομικό κράτος.

Οι απώλειές μας αυξάνονται κάθε μέρα που περνά.

Αυτό που ξεκίνησε με τη μετάβαση της 11ης  Σεπτεμβρίου του Νόμου των ΗΠΑ για τους Πατριώτες   έχει καταλήξει στην εξάλειψη κάθε ζωτικής προστασίας από κυβερνητική υπέρβαση, διαφθορά και κατάχρηση.

....Πράγματι, από τότε που έπεσαν οι πύργοι στις 11 Σεπτεμβρίου, η αμερικανική κυβέρνηση αποτελεί μεγαλύτερη απειλή για τις ελευθερίες μας από οποιαδήποτε τρομοκρατική, εξτρεμιστική ή ξένη οντότητα....

Ὁλόκληρο τό ἄρθρο ἐδῶ.


Ἡ Πελασγική

Γιατί δέν ἀφήνουν ἤσυχη τήν ἀνθρωπότητα;

Εἰλικρινά ἔχω τόσο πολύ κουραστεῖ μέ ὅλη αὐτή τήν συνωμοσία κατά τῆς ἀνθρωπότητος !  Αὐτή ἡ μονότονη καθημερινή ἀποκάλυψις στοιχείων,πού ἀποδεικνύουν τήν ἐμμονή,αὐτῶν πού ἀποκαλοῦνται «παγκοσμιοποιητές»,μέ τό πῶς νά καταστρέψουν τήν ἀνθρωπότητα,κάπου σέ φτάνει στά ὄρια...

...οι  Illuminati είναι «μια καταστρεπτική δύναμη που μισεί το θάρρος μας. Μισεί τη δημιουργία. Μισεί τη ζωή. Και θα κάνει τα πάντα για να μας καταστρέψει εντελώς.Ἐδῶ

Μά,γιατί δέν ἀφήνουν τήν ἀνθρωπότητα ἤσυχη; Τί περισσότερο ζητοῦν ἀπό αὐτή τήν ζωή; Τά ἔχουν ὅλα ! Κυριολεκτικῶς ὅλα ! Τί ζητοῦν παρά πάνω,ἀφοῦ καί αὐτῶν ἡ ὥρα θά ἔρθη γιά τήν συνάντησιν με τόν δημιουργό τους ; 

Ὄχι,δέν πιστεύω πώς ὁ λόγος εἶναι ἡ ...ἀθανασία. Οὔτε πώς μποροῦν  νά κερδίσουν τίποτα μέσα ἀπό τόν μετανθρωπισμό καί τήν τεχνητή νοημοσύνη...

Καταλήγω,σχεδόν πάντα,στό ἴδιο συμπέρασμα : Μισοῦν τόν ἄνθρωπον. Μισοῦν τό τελειώτερο δημιούργημα τοῦ Θεοῦ ! Μισοῦν,ἐν τέλει τόν Θεό ! 

Τόν μισοῦν,διότι γνωρίζουν πώς ποτέ,μά ποτέ δέν πρὄκειται νά Τόν φθάσουν καί κυρίως πώς δέν πρὄκειται ποτέ νά πάρουν τήν θέσιν Του...

Ἐκεῖ βρίσκεται ὅλη ἡ αἰτιολογία τῆς ψυχασθένειας πού κουβαλοῦν μέσα τους,ὅλοι αὐτοί πού θέλουν νά παίζουν κυρίαρχοι τῶν πάντων πάνω στόν πλανήτη.

Εἶναι ψυχασθενεῖς καί πολύ κακοί ! 

«Τό προσωποποιημένο διαβολικό τρίο» - Τρεῖς ἀπό τούς πιό μισητούς ἀνθρώπους στόν πλανήτη :  Τζώρτζ Σόρος καί υἱός παρέα μέ τήν Πελόσι ( τό διαδίκτυο πῆρε φωτιά,μετά τήν φωτό αὐτή! )

The God we trust ? Ὄχι ! Γιά τόν υἱό Σόρος,ὁ Θεός ἔχει ἤδη ἀντικατασταθεῖ...

Ἐπαναλαμβάνω : Εἶναι ψυχασθενεῖς καί πολύ κακοί ! 

Ναί,ἀλλά ὁ Θεός εἶναι πάντα ΕΔΩ ! 

Καί ἐν τέλει κουραστήκαμε μαζύ τους,καιρός νά τελειώνουμε μ᾿αὐτοὐς,ὅπως καί νἄχει...


Ἡ Πελασγική

Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2021

Ποιοί εἶναι οἱ Ταλιμπάν /«Μαθητές» πού κατέκτησαν τό Ἀφγανιστάν;

 

φωτό
Οι Ταλιμπάν, ή «Μαθητές (της ισλαμικής γνώσης)» στη γλώσσα Παστού, εμφανίστηκαν στις αρχές του 1990 στο βόρειο Πακιστάν μετά την αποχώρηση των σοβιετικών στρατευμάτων από το Αφγανιστάν.

Ξεχώρισαν για πρώτη φορά στην παραμεθόρια περιοχή του βόρειου Πακιστάν και του νοτιοανατολικού Αφγανιστάν το 1994.

Υποσχέθηκαν να καταπολεμήσουν τη διαφθορά και να βελτιώσουν την ασφάλεια, και εκείνη την εποχή, πολλοί Αφγανοί είχαν κουραστεί από την αλαζονεία και τις αμοιβαίες συγκρούσεις των μουτζαχεντίν κατά τη διάρκεια του εμφυλίου πολέμου, σύμφωνα με το BBC.

Οι Ταλιμπάν πιστεύεται ότι εμφανίστηκαν για πρώτη φορά σε θρησκευτικά σχολεία, τα οποία χρηματοδοτούνται κυρίως από τη Σαουδική Αραβία, κηρύσσοντας το σκληρό ρεύμα του Ισλάμ.

Εφάρμοσαν τη δική τους αυστηρή εκδοχή της σαρία - ισλαμικού νόμου και εισήγαγαν βάναυσες ποινές.

Οι άντρες αναγκάστηκαν να αφήσουν γενιάδα και οι γυναίκες έπρεπε να φορέσουν μπούρκα που κάλυπτε ολόκληρο το σώμα τους.

φωτό
Οι Ταλιμπάν απαγόρευσαν την τηλεόραση, τη μουσική και τους κινηματογράφους και δεν ενέκριναν την εκπαίδευση των κοριτσιών.

Από το νοτιοδυτικό Αφγανιστάν, οι Ταλιμπάν επέκτειναν γρήγορα την επιρροή τους.

Τον Σεπτέμβριο του 1995, κατέλαβαν την επαρχία Χεράτ, που συνορεύει με το Ιράν, και ακριβώς ένα χρόνο αργότερα, κατέλαβαν την αφγανική πρωτεύουσα, την Καμπούλ, ανατρέποντας το καθεστώς του προέδρου Μπουρχανουντίν Ραμπάνι, ενός από τους ιδρυτές του αφγανικού μουτζαχεντίν, ο οποίος αντιστάθηκε στη σοβιετική κατοχή.

Μέχρι το 1998, οι Ταλιμπάν είχαν τον έλεγχο σχεδόν του 90 % του Αφγανιστάν...

Διαβᾶστε ὁλόκληρο τό θέμα,ἐδῶ.


Ἡ Πελασγική

Κῖνα,ὁ διάδοχος τῶν ΗΠΑ στήν παγκόσμια σκηνή; Τό σίγουρο : Οἱ Σῖνες εἶναι πολύυυ ἐπικίνδυνοι...


 Μια νέα έκθεση βόμβα στο  US News & World Report  ισχυρίζεται ότι ο στρατός της Κίνας προσπαθεί να μεταβεί στην πιο σημαντική και εμβληματική αεροπορική βάση της Αμερικής στο Αφγανιστάν - το αεροδρόμιο Μπαγκράμ. 

«Ο κινεζικός στρατός διεξάγει αυτήν τη στιγμή  μια μελέτη σκοπιμότητας σχετικά με την επίδραση της αποστολής εργαζομένων, στρατιωτών και άλλου προσωπικού που  σχετίζεται με το πρόγραμμα ξένων οικονομικών επενδύσεων, γνωστό ως Belt and Road Initiative τα επόμενα χρόνια στο Bagram, σύμφωνα με μια πηγή που ενημερώθηκε για τη μελέτη. από Κινέζους στρατιωτικούς αξιωματούχους, οι οποίοι μίλησαν στο US News υπό τον όρο της ανωνυμίας », αναφέρεται  στην έκθεση  . 

Το αχανές αεροδρόμιο, το οποίο πηγαίνει μέχρι τη σοβιετική κατοχή του Αφγανιστάν, βρίσκεται μία ώρα έξω από την Καμπούλ και θεωρήθηκε η πιο πολυσύχναστη αμερικανική βάση στον κόσμο κατά τη διάρκεια του αμερικανικού πολέμου δύο δεκαετιών.

Το κινεζικό υπουργείο Εξωτερικών  διέψευσε έντονα και καταδίκασε τον ισχυρισμό  ότι ο κινεζικός στρατός PLA ήταν έτοιμος να αναλάβει τη βάση, αποκαλώντας ουσιαστικά «ψεύτικες ειδήσεις». «Αυτό που μπορώ να πω σε όλους είναι ότι πρόκειται για μια καθαρά ψευδή πληροφορία», δήλωσε ο εκπρόσωπος Wang Wenbin.

Πηγές των αμερικανικών ειδήσεων  ανέφεραν ότι οποιαδήποτε τέτοια κίνηση θα  έληγε τουλάχιστον δύο χρόνια και θα απαιτούσε την πρόσκληση και τη συγκατάθεση της κυβέρνησης των Ταλιμπάν.


Πριν από μια εβδομάδα ο εκπρόσωπος των Ταλιμπάν Ζαμπιουλάχ Μουτζαχίντ  δήλωσε στην ιταλική εφημερίδα  La Repubblica  ότι η Κίνα θα είναι ο «πιο σημαντικός εταίρος του Αφγανιστάν  »  καθώς η νέα κυβέρνηση επιδιώκει επενδύσεις σε υποδομές. «Η Κίνα είναι ο σημαντικότερος εταίρος μας και  αντιπροσωπεύει μια θεμελιώδη και εξαιρετική ευκαιρία για εμάς , επειδή είναι έτοιμη να επενδύσει και να ανοικοδομήσει τη χώρα μας», εξήγησε ο Μουτζαχίντ.

Ο εκπρόσωπος πρόσθεσε ότι υπάρχουν « πλούσια ορυχεία χαλκού στη χώρα , τα οποία, χάρη στους Κινέζους, μπορούν να τεθούν ξανά σε λειτουργία και να εκσυγχρονιστούν. Επιπλέον, η Κίνα είναι το πέρασμα μας στις αγορές όλου του κόσμου ». Δεν ήταν από καιρό μυστικό ότι οπουδήποτε η Κίνα βλέπει την ευκαιρία να επεκτείνει τα έργα της για την πρωτοβουλία Belt and Road σε όλη την Ασία, επιδιώκει να ενισχύσει την παρουσία της στην ασφάλεια στη χώρα υποδοχής.


Παρά τις διαψεύσεις του Πεκίνου, είναι σαφές ότι οι Κινέζοι αξιωματούχοι καταλαβαίνουν καλά τη συμβολική και στρατηγική σημασία της  κατοχής του Bagram

Το Πεκίνο έχει ήδη αναγνωρίσει τη γεωστρατηγική σημασία του Bagram ανοιχτά. Τα κρατικά της μέσα ενημέρωσης σχεδόν αμέσως αναπήδησαν στην  ξαφνική και αιφνιδιαστική αποχώρηση των ΗΠΑ  από τον βασικό κόμβο logistics τον Ιούλιο,  στέλνοντας ένα συνεργείο βίντεο, το οποίο απέκτησε εύκολη πρόσβαση σε αυτό, για να τεκμηριώσει τις συνέπειες αυτού που περιέγραψε ως «βιαστική απόσυρση» και «ταπεινωτική ήττα».

Πράγματι, τα κινεζικά κρατικά ΜΜΕ εκμεταλλεύτηκαν κάθε ευκαιρία για να επισημάνουν ότι οι ΗΠΑ είναι μια αυτοκρατορία που υποχωρεί από την παγκόσμια σκηνή, ιδιαίτερα μετά το χάος της καταστροφικής εκκένωσης και της τελικής εξόδου του περασμένου μήνα.

Ἀπό : infowars.com

Οἱ Σῖνες εἶναι πολύυυ ἐπικίνδυνοι...


Ἡ Πελασγική

Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2021

Ἀναμνήσεις ἀπό ἐκεῖνα τά χρόνια...Ὄμορφες ἀναμνήσεις...

 Τό λουμίνι στό καντήλι 

Το φυτιλάκι, από το ανθάκι ενός πολυετούς θάμνου, της Ballota acetabulosa ή λυχναράκι ή λουμίνι ή  λουμπίνι , που οι παλιοί χρησιμοποιούσαν ως φυτίλι στα καντήλια τους, πριν ανακαλυφθούν τα σημερινά συνθετικά φυτίλια. 

Ανάβει σωστά και κρατά για ώρες μέχρι να στερέψει το λάδι και να σβήσει. 

Το μόνο που χρειάζεται, πριν τη χρήση του, είναι να το μουσκέψει κανείς με τα δάκτυλα σε λάδι ώστε να μην καεί ανάβοντας. (ΕΔΩ)


Ἀπό ἐδῶ κι᾿ἐδῶ μέ σχόλια...

Ἐγώ τό θυμᾶμαι ἀπό τήν γιαγιά μου ἡ ὁποία βεβαίως τό χρησιμοποιοῦσε γιά φυτιλάκι στό καντηλι. Λουμπίνι,τό ἔλεγε ἡ γιαγιά μας. Μᾶς ἔστελνε στό βουνό,στό Παλαμήδι ( ἐν τάξει μήν φαντάζεστε ὀρειβασίες καί τά συναφῆ,κανά δυό δρασκελιές πάνω ἀπό τό σπίτι μας ἦταν),νά μαζέψουμε λουμίνια. 

Ἀναμνήσεις ἀπό τά ὑπέροχα ἐκεῖνα χρόνια !!! 


Ἡ Πελασγική

Μήν σπαταλᾷς τόν χρόνο σου μέ ...κότες...

Μια μέρα η κότα είπε στον λύκο:

«Το γρασίδι είναι γαλάζιο».

Ο λύκος απάντησε:

«Και βέβαια όχι, το γρασίδι είναι πράσινο».

Η συζήτηση δεν έβγαζε άκρη, οπότε αποφάσισαν να την υποβάλουν σε διαιτησία ενώπιον του

Βασιλιά της Ζούγκλας.

Όταν έφτασαν στο ξέφωτο του δάσους όπου καθόταν το λιοντάρι στον θρόνο του,πήρε τον λόγο η κότα και ρώτησε:

«Υψηλότατε, δεν είναι αλήθεια ότι το γρασίδι είναι μπλε;

Το λιοντάρι απάντησε:

«Σωστά, το γρασίδι είναι μπλε».

Ο βασιλιάς τότε δήλωσε: « Λύκε, θα τιμωρηθείς με 5 χρόνια σιωπής».

Ο λύκος, αποδέχτηκε την τιμωρία που του επέβαλε ο βασιλιάς της ζούγκλας - να παραμείνει σιωπηλός επί 5 χρόνια!

Όμως πριν αποχωρήσει,ρώτησε το λιοντάρι.

«Μεγαλειότατε, δεν καταλαβαίνω τον λόγο, αφού όλοι γνωρίζουν ότι το γρασίδι είναι πράσινο».

Το λιοντάρι απάντησε:

«Ναι, λύκε, η αλήθεια είναι ότι το γρασίδι είναι όντως πράσινο. Η τιμωρία σου έχει να κάνει με το ότι δεν είναι δυνατόν ένα τόσο γενναίο, υπερήφανο και ευφυές πλάσμα σαν εσένα να σπαταλά άσκοπα το χρόνο του σε ανόητες συζητήσεις με μια κότα και επίσης να σπαταλάς και το δικό μου χρόνο, με μια τόσο ανόητη ερώτηση».

ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ: Όσοι επιλέγετε να εμπλέκεστε σε ατέρμονες συζητήσεις και διαφωνίες, ελέγξτε πρώτα με ποιον μιλάτε. Μπορεί να σπαταλάτε τον χρόνο σας με "κότες"..

Ἀπό ἐδῶ

Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2021

Τό σατανικό σχέδιο πίσω ἀπό τόν Covid...


 Ο Ζακ Ατάλι στη σκιά όλων των πρώην Προέδρων της Γαλλίας - ο ίδιος λέει ότι δημιούργησε τον Μακρόν - μιλά για τους κώδικες και αποκαλύπτει το σατανικό σχέδιο πίσω από τον Covid.

Πρέπει να αλλάξουμε τον γενετικό κώδικα για να βελτιώσουμε τον άνθρωπο; Σε αυτήν την τρέχουσα κρίση, όλοι οι κωδικοί τίθενται υπό αμφισβήτηση.

Ο άνθρωπος πρέπει να γίνει ένα κατασκεύασμα, ένα αντικείμενο, πρόκειται να πάμε προς την κατεύθυνση της κατασκευής τεχνητών όντων... 

Μεταφράστηκε από GB

(hm.com)

Κωδικοί, κωδικοί, κωδικοί. Ο Ζακ Ατάλι λέει ότι πρέπει να αλλάξουμε τους κωδικούς μας. Κώδικες του κοινωνικού μας ιστού, κώδικες συμπεριφοράς και (χωρίς έκπληξη εδώ), τον γενετικό μας κώδικα.

Μέσα από την παραποίηση του γενετικού μας κώδικα, ο Ζακ ισχυρίζεται ότι μπορούμε να τον αλλάξουμε "για να γίνουμε λίγο πιο υπεύθυνοι, συμπονετικοί, ενσυναισθηματικοί, πιο ήπιοι και ανεκτικοί".

Η «κυριαρχία των κωδικών» είναι αυτό που προσπαθούν, με μια αλλαγή σε όλους τους νόμους και τους κανόνες που μας διέπουν. Αυτό είναι που θα καταστήσει δυνατή τη ζωή για τις μελλοντικές γενιές, σύμφωνα με τον Jacques Attali, με τελικό στόχο την αιώνια ζωή μέσω της τεχνητής κατασκευής.

Αυτό που συνέβη είναι ότι οι κυρίαρχοι της γης έλαβαν απόφαση να αντικαταστήσουν τον Δημιουργό μας με τον εαυτό τους. Ισχυρίζονται ότι μπορούν να αφαιρέσουν τον εγωισμό και την απληστία και να τον αντικαταστήσουν με έναν κώδικα αλτρουισμού και ενσυναίσθησης. Και φυσικά, θα αποφασίσουν ποιοι τομείς είναι χρήσιμοι για τη ζωή και ποιοι είναι δηλητήριο.

 Πόσο πιό διεστραμμένα από αυτά! Θα έπρεπε αυτό που φτιάχτηκε από τον Δημιουργό να λέει : "Δεν με έφτιαξε";

Και αυτό που σχηματίζεται από τόν Θεό να λέει για τον Θεό που το δημιούργησε: «Δεν κατανόησε τί δημιούργησε».

Όταν ακούς τον Ζακ Ατάλι να μιλάει, αυτό ακριβώς λέει.

Ἀπό : henrymakow.com

Γιά Ἀτταλί,διαβάζουμε ἐδῶ,ἐδῶ

Σημ. Τό βίντεο εἶναι στά γαλλικά,ἔχει ὅμως ἐπιλογή γλώσσης. Πᾶμε στίς ρυθμίσεις,ὑποτίτλους,αὐτόματη μετάφραση καί ἐπιλεγουμε ἑλληνικά.


Ἡ Πελασγική 

Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2021

Οἱ εὐγονιστές θά χάσουν !

Οἱ εὐγονιστές θά χάσουν ! Ἡ ἀλαζονεία τους θά εἶναι καί ἡ καταστροφή τους. Τό βίντεο ΕΔΩ

Χωρίς νά πέσῃ οὔτε τουφεκιά ξεκίνησε ὁ πόλεμος τῶν εὐγονιστῶν κατά τῆς Ἀνθρωπότητος.

Ἡ τυραννία ἁπλῶς ἐξαπολύθηκε ἀπό τό τρύπημα μίας σύριγγας πού ἐξαφανίζει τά φυσικά δικαιώματα ἑνός ἀνάπηρου πλέον περιθωριοποιημένου πληθυσμοῦ.

Σύμφωνα με τα λόγια του πρίγκιπα της Αγγλίας GK Chesterton : 

«Το όλο νόημα των ευγονικών ψευδοεπιστημονικών θεωριών είναι ότι πρέπει να εφαρμοστούν χονδρικά, με μεγαλύτερη σαρωτική και γενικευμένη χρηματική δύναμη από ό, τι διαθέτει ο σύζυγος ή η γυναίκα ή το νοικοκυριό. 
Η Ευγονική ισχυρίζεται ότι όλοι οι άνθρωποι πρέπει να είναι τόσο ηλίθιοι ώστε να μην μπορούν να διαχειριστούν τις δικές τους υποθέσεις. και επίσης τόσο έξυπνοι που μπορούν να διαχειριστούν ο ένας τον άλλον ». 


 Ο Δρ Fauci πρέπει να φανεί για το ποιος πραγματικά είναι : ένας τυραννικός ευγονιστής που στρέφει τη δική σας ελεύθερη βούληση εναντίον σας.

Ἀπό :  infowars.com



Τό σχέδιο τῶν εὐγονιστῶν γιά μείωσι πληθυσμοῦ τοῦ πλανήτου 

Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2021

«Νά θυμᾶσαι ὅτι ἀποστολή τῶν βασιλέων εἶναι νά βασιλεύουν καί ὄχι νά κυβερνοῦν»

5 Σεπτεμβρίου 1863: Ο πρίγκιπας της Δανίας, Γουλιέλμος Χριστιανός Γεώργιος, που έχει ανακηρυχθεί βασιλιάς των Ελλήνων με το όνομα Γεώργιος Α’, αναχωρεί από την Κοπεγχάγη με προορισμό την Αθήνα. Αποχαιρετώντας τον, ο πατέρας του, βασιλιάς της Δανίας, υπενθυμίζει: «Να θυμάσαι ότι αποστολή των βασιλέων είναι να βασιλεύουν και όχι να κυβερνούν».
( ἀπό ἐδῶ)
Γεώργιος Α΄ τῆς Ἑλλάδος ( φωτό)

Ὁ Κωνσταντῖνος Β΄, ὁ σύγχρονος «τέως» πού λέμε,δέν τήρησε τήν σοφή συμβουλή τοῦ προγόνου του βασιλέως καί θέλησε νά ...κυβερνήσῃ. Ἔτσι ἔπαψε νά ὑπάρχει ἡ ἐπί 110 χρόνια βασιλική δυναστεία τῆς Ἑλλάδος. Ἔπαψε ; Χμμ...

οἶκος τῶν Γκλύξμπουργκ (Schleswig-Holstein-Sonderburg-Glücksburg) κρατᾶ ἀπό τό 1460.Εἶναι Δανο-γερμανικῆς καταγωγῆς .Ξεκίνησε ὡς δουκάτο καί ἐξελίχθη σέ βασιλικό οἶκο. Ὁ ἱδρυτής τοῦ κλάδου ἀπό τόν ὁποῖο κατάγεται ὁ τέως βασιλεύς τῆς Ἑλλάδος,Κωνσταντῖνος ἦταν ὁ Φρίντριχ Γουλιέλμος δοῦκας τοῦ τίτλου Σλέσβιχ-Χόλστάϊν-Σόντερμπουργκ-Γκλύξμπουργκ. Ἀνάμεσα στά ἐγγόνια τοῦ Φρίντριχ,καί ὁ Γεώργιος Α΄τῆς Ἑλλάδος...


Υ.Γ. Πάντως,προσωπικῶς συμπαθῶ καί τήν οἰκογένεια καί τόν θεσμόν...


Ἡ Πελασγική

Mr. V (97η) - ...γιατί ἂν γλυτώσῃ τό παιδί, ὑπάρχει ἐλπίδα!

 



Ἀπό Ὀδύσσεια Τηλεόρασιν,ἐδῶ καί τό ἱστολόγιον ἐδῶ.

Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2021

Μία εἰκαστική ἀπόδρασις...

 Θέλετε νά ξεφύγουμε ἀπό τήν καθημερινή μαυρίλα,ἀρνητικότητα  καί ὅ,τι δυσοίωνο θέλουν νά μᾶς φορτώνουν ἀπό κυβέρνησιν ἕως τά βρωμερά κανάλια τους ; 

Ἄς φτιάξουμε τήν δική μας καθημερινότητα. Ναί,νά τήν σχεδιάσουμε καί νά τήν βιώνουμε ὡς μία πραγματικότητα ἔστω δική μας. Ἔ, στό τέλος ποιός ξέρει,μπορεῖ καί νά τήν ὑλοποιήσουμε ...

Μία εἰκαστική ἀπόδρασις : 




Μία ὄμορφη,ἁπλή ἥσυχη ζωή... Ὅπως ἀποδίδεται τόσο ὑπέροχα ἀπό τήν ζωγράφο Σοφία Βλάχου,στά πανέμορφα,ἀγνά,ἀληθινά,πλήρη συναισθημάτων ἔργα της. ΕΔΩ ( τ᾿ἀνωτέρῳ ἀπό ἐδῶ,ἐδῶ,ἐδῶ)

Ἀποδρᾶστε καί φτιᾶξτε τήν δική σας καθημερινότητα. Ἔτσι ἁπλά...


Ἡ Πελασγική

Ὁ «Ἄνθρωπος τοῦ Θεοῦ» δίδει ἐλπίδα καί πίστη στούς Ἕλληνες !

ΔΙΨΑΣΜΕΝΟΣ, ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ Ο ΧΕΙΜΑΖΟΜΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ !!! ΣΠΕΥΔΕΙ ΣΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΤΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΙΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ - ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΛΑΛΑΓΜΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΔΑΙΜΟΝΟΠΛΗΚΤΩΝ ΚΡΙΤΙΚΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ...

Ἔτσι ἀκριβῶς ! Τί ζητᾷ ὁ Ἕλλην σήμερα ; Ἐλπίδα καί Πίστιν γιά τό Αὔριο...

Εἴδαμε,ἐπίσης σχετικῶς μέ τήν ταινία,στόν ἱστότοπον τῆς Ὀδύσσεια τηλεοράσεως,ἐδῶ,τό σημαντικό κείμενο τοῦ Μητροπολίτου Ναυπάκτου καί Ἁγίου Βλασίου Ἱεροθέου. Ὁλόκληρο τό κείμενο μπορεῖτε νά τό διαβάσετε,ἐδῶ.

Τόν πολύ ὄμορφο τίτλον τῆς ἐφημερίδος ΕΣΤΙΑ,ΕΔΩ,ἄς μοῦ ἐπιτραπεῖ νά χρησιμοποιήσω καί στήν ἐν λόγῳ ἀνάρτησιν.


Καί βεβαίως ἡ ἀπόδοσις τοῦ ῥόλου ἀπό τόν ἠθοποιό Ἄρη Σερβετάλη ἐξαίρετος ! 

«Ήταν ένα δύσκολο εγχείρημα. Ήταν μια γενναία απόπειρα και προσπάθεια της Γιελένα Πόποβιτς που έκανε το σενάριο και τη σκηνοθεσία να καταγράψει την πορεία ενός ανθρώπου που εμπιστεύθηκε τη ζωή του στον Θεό, πέρασε φοβερές διαδικασίες και δεν έχασε την Πίστη του», δήλωσε ο αγαπημένος ηθοποιός, από τη Θεσσαλονίκη όπου βρίσκεται για την πρεμιέρα της ταινίας.
( Ἀπό ἐδῶ ὅπου καί τό βίντεο μέ τίς δηλώσεις τοῦ ἠθοποιοῦ.)





Ἡ Πελασγική

Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2021

3η Σεπτεμβρίου,μία ἡμέρα πραγματικό σύμβολον !!!

Ἡ Διακήρυξις τῆς 3ης Σεπτεμβρίου 1974. Ἤ ἀλλιῶς ὁ Ἀνδρέας εἶναι ἐδῶ γιά τήν εἰσαγωγή νέων «ἠθῶν»,πολιτικῶν καί κυρίως κοινωνικῶν ! 



Τί νά ξεχάσῃς ; Ἕνας τέτοιος λαοπλάνος δέν ξεχνιέται μέ τίποτα ! Ἄλλως τε,ἐθεμελίωσε τήν σαπίλα σ'ὁλόκληρο τό πολιτικό σκηνικό ! Καί νά ἦταν μονάχα αὐτό; Ἐθεμελίωσε τό ...ὄνειρο τῶν κατοίκων τῆς ἑλλαδικῆς, γιά μία θέσι στό δημόσιο ! Καί μ'αὐτό τό ...ὄνειρο μεγαλώνουν ὅλες οἱ γενιές μέχρι σήμερα καί στό μέλλον καί εἰς τούς αἰῶνες τῶν αἰώνων ! Φιλοτομαρισμός,πελατειακή σχέσις καί γαία πυρί μειχθήτω ... 

3η Σεπτέμβρη 1974 : Ὁ Ἀνδρέας,δῖπλα-δῖπλα μέ τήν ἐξαιρετικῶς ἐπιλεγμένη Λαίδη Ἀμαλία Φλέμινγκ κατά τήν διακήρυξι μεταλλάξεως τοῦ ΠΑΚ σέ ΠΑΣΟΚ...Τρίτος ἀπό ἀριστερά τοῦ Ἀνδρέα,ὁ Σημίτης ...


...Η σημερινή μέρα είναι μια υπενθύμιση ότι έχουμε ευθύνη να διαμορφώσουμε μια παράταξη δημιουργική με νέους στόχους, με τις αρχές της ευρωπαϊκής σοσιαλδημοκρατίας, μια παράταξη ικανή να χαράξει αποτελεσματικά τις σύγχρονες κατευθύνσεις για την ανάπτυξη της χώρας. (ἀπό : Εσωκομματικά «καρφιά» Σημίτη με αφορμή την 3η Σεπτέμβρη)

Γιά τήν «ἐκλεκτήν Ἀμαλία Φλέμινγκ»,διαβάζουμε ἐκτενῶς ΕΔΩ. 

Περισσότερα περί 3ης Σεπτέμβρη,ἐδῶ κι᾿ἐδῶ

Καί βεβαίως τό ἱστορικό γεγονός :



Ἄν προσέξετε τά ὀνόματα τῶν ἐμπλεκομένων δημοκράταρων θά ᾿δεῖτε πώς πρὄκειται γιά ἐκείνους πού δημιούργησαν τήν κάστα τῶν πολιτικάντηδων πού ἕως σήμερα ἀκόμη βρίσκεται στό προσκήνιο....



 3η Σεπτέμβρη,ἱστορική ἡμἐρα...


Ἡ Πελασγική 

Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2021

Θοδωράκης,Κιτσίκης...

φωτό

 Πέθανε ὁ Μίκης Θεοδωράκης,στήν ἡλικία τῶν 96 ἐτῶν. Ἔφυγε,πλήρης ἡμερῶν,θά ἔλεγε κανείς καί μάλιστα ἤ κυρίως πλήρης δόξης,φήμης παγκοσμίου ἐμβελείας ἀναγνωρισεως τοῦ ἔργου του. Συμβόλιζε πολλά,κυρίως σέ πολιτικό ἐπίπεδο καί γιά τήν περίοδο τήν μεταπολιτευτική...

Καί θά συμβολίζῃ,ἐννοεῖται...

Προσωπικῶς δύο μηνύματα γιά τόν θάνατο τοῦ Θεοδωράκη,μοῦ ἔκαναν ἐντύπωσιν :τοῦ Βαγγέλη Μαρινάκη καί τοῦ Ἀντώνη Σαμαρᾶ ! 

φωτό

«Ο Μίκης Θεοδωράκης πέρασε σήμερα στην αθανασία και ο ελληνικός λαός πενθεί. Ο Μίκης κράτησε στις πλάτες του την Ελλάδα και εκείνη θα τον παραδώσει δαφνοστεφανωμένο στην αιωνιότητα. Μίκη, θα θυμάμαι πάντα τις ατέλειωτες συζητήσεις μας, το λαμπρό σου μυαλό και το μέγα πάθος σου για την Ελλάδα. Σε ευχαριστούμε για το Παγκόσμιο έργο σου, για τους αγώνες σου για την πατρίδα και για τα ατέλειωτα συναισθήματα που μας χάρισες με τη μουσική σου», αναφέρει σε ανάρτησή του στο Instagram ο πρόεδρος των Ερυθρόλευκων...(ἐδῶ)

φωτό

 «Ο Μίκης της Ελλάδας, της Ρωμιοσύνης, των Αγώνων για Ελευθερία κι Αξιοπρέπεια, της Δικαιοσύνης, ο Μίκης της Οικουμένης δεν είναι πια μαζί μας. Αλλά θα είναι πάντα εδώ. Να μας θυμίζει ο, τι Άξιον Εστι... Να μας παρακινεί να "μη λησμονάτε τη χώρα μου!". Αντίο αδελφέ μου, αντίο ροδο αμάραντο, αντίο Μίκη!», αναφέρει στη δήλωσή του ο κ. Σαμαράς.(ἐδῶ)

......................

Πέθανε,ὅμως κι᾿ὁ Κιτσίκης...Ὁ Δημήτρης Κιτσίκης 

Έλληνας ιστορικός, τουρκολόγος και διεθνολόγος καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οττάβας στον Καναδά από το 1970, μέλος της Καναδικής Ακαδημίας (Royal Society of Canada) από το 1999, με δημοσιευμένη (το 1963) διδακτορική διατριβή του 1962 από τη Σορβόννη των Παρισίων...(ἀπό βικιπαίδεια)

Ἀλλά βεβαίως ἐμεῖς διαβάζουμε καί τά δικά μας, ἐδῶ

Κάποιοι,κυρίως πολιτικάντηδες,θά ἔπρεπε νά γράψουν λίγα λόγια καί γι᾿αὐτόν,σίγουρα...

Τώρα,γιατί μοῦ ἔκαναν ἐντὐπωσιν τά ἀνωτέρῳ; Τί νά σᾶς πῶ,εἶδα αὐτά πού τά ἑνώνουν; Ἴσως...


Ἡ Πελασγική

Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2021

Εἶμαι καί πάλι κοντά σας ! Καλό μῆνα,ἀγαπητοί/ές μου φίλοι ἀναγνῶστες !

τό ἔργο τῆς Σοφίας Βλάχου,ΕΔΩ
 Ἀγαπητοί μου φίλοι καί φίλες,θά ἤθελα νά σᾶς γράψω πάρα πολλά γιά τήν δοκιμασία αὐτῆς τῆς περιόδου. Ὅμως ἐπεί δή σέ κάτι τέτοιες περιπτώσεις ἀντιλαμβάνεσαι πράγματα καί ἀξίες πού ἴσως δέν τούς εἶχες δώσει τήν σημασία πού ἔπρεπε,κατά καιρούς ἴσως νά σᾶς ἐκμυστηρευτῶ κάποια...

Πρός τό παρόν,εἶμαι ἐδῶ,κοντά σας καί πάλι καί θέλω νά σᾶς βεβαιώσω πώς ἡ ἀνθρώπινη ἀξία εἶναι πάνω ἀπ᾿ὅλα ! Τίποτα ἀπολύτως δέν βγάζει κανείς μέ τό μῖσος. Ἡ Ἀγάπη πρός ὅλους τούς ἀνθρώπους τελικῶς εἶναι τό ὅπλο ἑναντίον τοῦ κακοῦ. Αὐτό μήν τό ξεχασετε ποτέ ! 

Και βεβαίως,τήν Πίστιν μας,πού θέλω νά σᾶς βεβαιώσω, ὅτι εἶναι μεγάλη Δύναμις ! 

Σᾶς εὐχαριστῶ πολύ ὅλους γιά τό ἐνδιαφέρον πού δείξατε καί τήν Ἀγάπη πού μοῦ στείλατε ! 

Καλό μῆνα καί σιγά-σιγά θά ξαναβροῦμε τήν σειρά μας,ἐμπλουτισμένοι ἀπό τήν ἐμπειρία/δοκιμασία,ἀπό κάθε ἄποψιν...

Σᾶς ἀγαπῶ ὅλους ! 


Ἡ Πελασγική