" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2015

Πώς ξεκινᾶνε τίς ἐπαναστάσεις οἱ μυστικές ὑπηρεσίες – Τά δώδεκα βήματα



Ο Πούτιν κατήγγειλε σε πρόσφατη ομιλία του ότι οι ΗΠΑ οργανώνουν σε χώρες με ανεπιθύμητα καθεστώτα επαναστάσεις χρησιμοποιώντας διάφορες ελκυστικές για τον πολύ κόσμο ονομασίες όπως «Αραβική Άνοιξη», «πορτοκαλί επανάσταση» στην Ουκρανία, «επανάσταση της ομπρέλας» στο Χογκ Κογκ κλπ.

Η Κίνα παρουσίασε σε βίντεο τα 12 βήματα προετοιμασίας αυτών των επαναστάσεων από την έναρξη ως την ολοκλήρωσή τους.

Πως περιγράφουν οι Κινέζοι τα πράγματα:
 
1. Αποστολή πρακτόρων διαφόρων μυστικών υπηρεσιών(CIA κλπ) στη χώρα/στόχο με τη μορφή σπουδαστών, τουριστών, εθελοντών, δημοσιογράφων, επιχειρηματιών κλπ.

2. Ίδρυση ΜΚΟ με αντικείμενο τη μάχη υπέρ διαφόρων ιδεωδών πχ Δημοκρατία, Ανθρώπινα Δικαιώματα.

3. Προσέλκυση Πανεπιστημιακών, Πολιτικών, Δημοσιογράφων, Στρατιωτικών, είτε με χρηματισμό τους είτε με εκβιασμούς ή με όποιο πρόσφορο τρόπο.

4. Διαφθορά των συνδικαλιστών.

5. Επιλογή ενός ελκυστικού ονόματος της επανάστασης ώστε να είναι συμπαθής στον κόσμο μόλις εμφανιστεί.

6. Ξέσπασμα διαδηλώσεων με οποιαδήποτε αφορμή, σημασία έχει η έναρξη των εκδηλώσεων.

7. Συνθήματα στα αγγλικά για να τα καταλαβαίνει η κοινή γνώμη στις ΗΠΑ/Δυτικό Κόσμο έτσι ώστε να διευκολυνθεί ο προσεταιρισμός του πολιτικού προσωπικού και ο κόσμος.

8. Οι διεφθαρμένοι Πανεπιστημιακοί, συνδικαλιστές κλπ μετέχουν και καλούν τον κόσμο να μετάσχει στην επανάσταση.

9. Τα ΜΜΕ προβάλλουν την άποψη ότι η επανάσταση οφείλεται γενικώς στην αδικία έτσι ώστε να αποσπάσουν τη συμπάθεια/υποστήριξη της «σιωπηρής πλειοψηφίας».

10. Όταν όλος ο κόσμος έχει στρέψει την προσοχή του στη χώρα/στόχος γίνεται κάποιο σημαντικό γεγονός με αποτέλεσμα να αποσταθεροποιηθεί η τοπική κυβέρνηση (Σημ. Μετ. πχ δολοφονία Γρηγορόπουλου, πυρκαγιές σε όλη τη χώρα).

11. Προβοκάτορες προκαλούν επέμβαση των δυνάμεων της τάξης, ακολουθεί βία με αποτέλεσμα η κυβέρνηση να χάνει τη νομιμοποίηση/υποστήριξη στο εξωτερικό.

12. Ντόπιοι πολιτικοί παράγοντες ζητούν από τον ΟΗΕ, τις ΗΠΑ, την ΕΕ κλπ να παρέμβουν, να επιβάλλουν κυρώσεις, απαγόρευση ζώνης πτήσεων, ανυπακοή ή στάση μερίδας τουλάχιστον των ΕΔ.
Αν τίποτα από αυτά δεν ανατρέψει την κυβέρνηση τότε ακολουθεί ανοιχτή στρατιωτική επέμβαση, αναφέρει το κινεζικό βίντεο.

Παράξενο

Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2015

Πληρώσαμε, μὲ ὑπογραφὴ Τατούλη, 25.000 εὐρῶ γιὰ ἔργο ποὺ ἔκαναν …ἐθελοντές!!!

Δὲν ἔχουν ἔλεος στὴν αὐτοκρατορία τῶν παραισθήσεων…
Ἔδωσε τὰ 25 χιλιάρικα, σὲ εὐρῶ, ὁ Πέτρος Τατούλης, σὲ ἐργολάβο τῆς Κορίνθου, γιὰ νὰ βάψῃ τὴν γέφυρα τοῦ Ἰσθμοῦ. Καὶ σήμερα, μὲ δελτίο τύπου, ἡ περιφέρεια ἀνακοινώνει πὼς τὴν γέφυρα τὴν βάφουν οἱ ἐθελοντὲς τῆς πόλεως…!!!
Ἔλεος πιὰ …ἀφέντη!!! Δὲν μασᾶμε ὅλοι καὶ φύλλα …δάφνης!!!

Γιούλη

 ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ !!!

 Βγάζουν ἐργολαβία γιὰ τὴν γέφυρα τοῦ Ἰσθμοῦ 25.000  εὐρῶ, γιὰ βάψιμο καὶ συντήρηση. Καὶ ἀφοῦ τὴν ἀναθέτουν, μετὰ καλοῦν ἐθελοντὲς καὶ κάνουν τὴν δουλειά!!!
Πόσο δούλεμα ἀκόμη μποροῦμε νά ἀντέξουμε;;;  
Πληρώσαμε, μὲ ὑπογραφὴ Τατούλη, 25.000 εὐρῶ γιὰ ἔργο ποὺ ἔκαναν ...ἐθελοντές!!!
Πρωὶ πρωὶ ἔσκασε μύτη τὸ κάτωθι ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ στὴν Κόρινθο, γιὰ τὴν ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ συνδρομὴ τῶν κατοίκων, στὴν συντήρηση τῆς Γέφυρας τοῦ Ἰσθμοῦ. Ἀναφέρει ῥητά, πὼς θὰ γίνη ΒΑΨΙΜΟ καὶ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΚΙΓΚΛΙΔΩΜΑΤΩΝ. Ὡς ἐδῶ ὅλα καλά…… Πάντα ὁ …..«ἐθελοντισμός» ξελάσπωνε τὴν ἐξουσία ἀπὸ τὶς ὑποχρεώσεις της !!!
Ὅμως, πρὶν λίγες ἡμέρες, καὶ συγκεκριμένα στὶς 7 Αὐγούστου 2015, ὁ κύριος Περιφερειάρχης ΠΕΤΡΟΣ ΤΑΤΟΥΛΗΣ, εἶχε ὑπογράψη Ἐργολαβικὴ σύμβαση, ἀξίας 24.600,00 ΕΥΡΩ, μὲ τὸν ἐργολάβο κ. Λαμπρινᾶκο Ἀλέξανδρο τοῦ Ἀλεξάνδρου, γιὰ τὸν ἴδιο ἀκριβῶς λόγο!!! 
Διαβᾶστε τὸ Δελτίο τύπου ποὺ ἀναρτήθηκε στὸ site της Περιφερείας Πελοποννήσου σήμερα τὸ πρωί!!!
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου, η Περιφερειακή Ενότητα Κορινθίας και οι εθελοντικές οργανώσεις του Νομού μας, συμμετέχουμε όλοι μαζί εθελοντικά για να αλλάξουμε την εικόνα του Ισθμού, της μοναδικής πύλης της Πελοποννήσου (βάψιμο, καθαρισμός των κιγκλιδωμάτων της γέφυρας), την Τρίτη 01/09/2015 και ώρα 10:30 π.μ.
Ο Ισθμός είναι κάτι μοναδικό και έτσι αναβαθμίζουμε την Τουριστική προβολή του.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ
Π.Ε. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ 
Καὶ στὴν συνέχεια διαβᾶστε καὶ τὴν ἀνηρτημένη στὸ  ΔΙΑΥΓΕΙΑ τῆς Περιφερείας Πελοποννήσου, Ἐργολαβικὴ Σύμβαση ἐδῶ Καὶ βγᾶλτε τὰ συμπεράσματά σας…
Ἐμεῖς ἁπλᾶ θυμίζουμε στὸν περιφερειάρχη πὼς ἡ Πελοπόννησος ΔΕΝ κατοικεῖται ἀπὸ ἀνεγκεφάλους, οὔτε ἀπὸ Νεάντερταλ…!!!
ἀπό Φιλονόη

Η… ΕΛΠΙΔΑ ΧΕΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΒΡΩΜΙΣΕ Ο ΤΟΠΟΣ!

lathro_elpida

Στα ακριτικά μας νησιά κι ολούθε ανά την επικράτεια. Μπόχα, μεγάλη μπόχα! Η ελπίδα ήρθε τελικά χεσμένη και διαλύθηκαν οι συνιστώσες κι ο ΣΥΡΙΖΑ.  Άλλος για Χίο τράβηξε κι άλλος για Μυτιλήνη; Μπα, όχι! Οι Συριζαίοι, οι ΑΝΕΛ, οι ΝΔ, οι Πασόκοι , οι ΚΚΕδες και οι Ποταμίσιοι προτιμούν την Εκάλη, την Κηφισιά, Φιλοθέη άντε και καμιά Μύκονο. Την Μυτιλήνη, την Χίο, την Κάλυμνο, την Λέρο, την Σάμο, την Κω, τη Ρόδο, το Φαρμακονήσι, τα έχουν σε  προτίμηση οι λαθρομετανάστες, οι οποίοι αφοδεύουν όπου βρουν γιατί και εκ των πραγμάτων είναι αδύνατον να βρεθούν 10.000 χημικές τουαλέτες (ναι, τόσες χρειάζονται και λίγες λέω) για να ικανοποιηθούν οι φυσικές τους ανάγκες. Και αναγκάζουν τους ακρίτες μας να τα καθαρίζουν.

Ααα δεν θέλω μούτρα! Γιατί;;; Υπάρχει λύση για το συγκεκριμένο πρόβλημα. Βεβαίως και υπάρχει. Κάνω πρόταση: Όλοι οι πρόσφυγες και οι «παράτυποι μετανάστες», να αφοδεύουν στις χούφτες της κυρά – Τασίας, του Αβραμόπουλου, των Συριζαίων και Λαφαζαναίων, των αλληλέγγυων των ΜΚΟ, του Κωνσταντίνου του ΚΕΕΡΦΑ και των λοιπών «δημοκρατικών δυνάμεων» που τόσο πολύ τους νοιάζονται εκ του… μακρόθεν. 
Ας πάνε και λίγο από κοντά, να τους υποδεχτούν και να δουν με τα ματάκια τους τι τραβάνε οι ακρίτες μας που βλέπουν τον τουρισμό να εξαφανίζεται και ασφυκτιούν από την παράνομη μετανάστευση και να πάρουν και κανένα λάστιχο να καθαρίσουν. 
 Επιπλέον θα εξασφαλίσουμε και τζάμπα κοπριά για τα κτήματα των αγροτών μας οι οποίοι δεν θα χρυσοπληρώνουν τα λιπάσματά τους (δίνω ιδέες τώρα). Ακόμη με τα κόπρανα μπορούμε να  εξασφαλίσουμε και δωρεάν ενέργεια για τους κατοίκους της χώρας μας. Προτείνω να μοιράσουμε ειδικούς κάδους περισυλλογής κοπράνων για αυτό το σκοπό. Γιατί;;;; Τόσα εκατομμύρια μετανάστες «μας προτιμούν» και τους ευχαριστήσαμε γι’ αυτό (μεγάλε Πάκη!). Να μην κερδίσουμε κι ως κράτος το κατιτίς μας; Μόνο θα λιάζονται; Χάνουμε λεφτά κύριοι με την ανεμελιά σας!

Άλλωστε έχει γίνει κι επισήμως η πατρίδα μας λαθροδιακινητής, αφού με απόφαση των ΣΑΝΕΛ έχουν δρομολογηθεί πλοία αποκλειστικά για την μεταφορά μεταναστών, προσφύγων και λοιπών «αναξιοπαθούντων» από τα ακριτικά μας νησιά, στον Πειραιά και έπειτα λεωφορεία για τη μεταφορά τους ολούθε στην επικράτεια. 
Προτείνω μάλιστα εκεί όπου δεν αρκούν τα πλοία αυτά, να στείλουμε με ελικόπτερα και αεροπλάνα του στρατού τον Καμμένο και να τους μεταφέρει όπου γουστάρουν με το αζημίωτο φυσικά. Τόσα έξοδα έχει κάνει όλο αυτό το διάστημα  που ήταν υπουργός για τις βόλτες του στα νησιά κι αλλού εις βάρος των Ελλήνων φορολογουμένων ο Πανούλης, ας φανεί και κάπου χρήσιμος. (Τώρα που θυμήθηκα τον …αυγοκομμένο Πανούλη  έχω να του πω ότι καλοί είναι οι υδατάνθρακες Πάνο μ’, αλλά σαν τις πρωτεΐνες τίποτα!!!).

Οι ταξιτζήδες στον Πειραιά εκεί που μέχρι τώρα δεν έβγαζαν φράγκο, ξαφνικά με τη λαθρομετανάστευση κάνουν χρυσές δουλειές. Όλοι στο λιμάνι παιδιά! Τρεχάτε! Καραβιές έρχονται! 

Προτείνω μάλιστα η διακίνηση των μεταναστών να γίνεται κι επίσημα με φορτηγά, να βγάλουν και κανένα καλό μεροκάματο και οι φορτηγατζήδες που πεινάνε σήμερα ή αναγκάζονται να τους διακινούν λαθραία, αλλά και με ιδιωτικά αυτοκίνητα, ώστε να εξασφαλίζουν και οι φουκαράδες οι μετανάστες καλύτερες συνθήκες μεταφοράς, χωρίς κινδύνους ασφυξίας και πολλοί άνεργοι συμπολίτες μας ένα καλό εισόδημα. Να είμαστε και… φιλάνθρωποι, έτσι είναι. Τι; Μόνο οι Τουρκαλάδες θα κερδίζουν από τους λάθρο; Αυτοί το κρέας κι εμείς τον… κατιμά; Δεν παίζω!!!

 Έχω σχέδιο εθνικό και προσοδοφόρο: Να μοιράζει το λιμενικό χωρίς καθυστέρηση σε κάθε μετανάστη που προτιμά τη χώρα μας, ήδη έτοιμα σφραγισμένα χαρτιά, ώστε να μην… συνωστίζονται (μεγάλη Ρεπούση!) και επαναστατούν, με οπωσδήποτε κάποιο υψηλό χρηματικό τίμημα, αφού όλοι ματσωμένοι έρχονται από τις αραβικές χώρες, (να κερδίσει και το κράτος το κατιτίς του, όχι μόνο …κακάκια), όπου μόνος του ο καθένας να γράφει ό,τι όνομα κι εθνικότητα θέλει (έτσι κι αλλιώς ψέματα λένε) και να μπαίνουν στα πλοία, στα αεροπλάνα κλπ, άμεσα για να μετακινηθούν στις χώρες της αρεσκείας τους. 
Μάλιστα θα πρότεινα, αφού η Γερμανία, Ολλανδία, Βέλγιο, Σουηδία, Φινλανδία, Τσεχία κλπ αλληλέγγυες χώρες θέλανε «Δουβλίνα», να μοιράζουμε φυλλάδια στους μετανάστες για το πόσο πολύ τους αγαπάνε εκεί και τι καλά που θα περάσουν όταν πάνε.
 Έπειτα με κρατικά και ιδιωτικά μέσα και με υψηλό κόμιστρο, να προωθούνται στα σύνορα τα οποία θα ανοίγουν για να τους ξαποστείλουν και μόνο και δεν θα δημιουργείται πρόβλημα στη χώρα, αφού κανείς τους δεν θέλει να παραμείνει εδώ. 

Να πώς θα κερδίζει το κράτος από τη λαθρομετανάστευση και θα είναι και… αλληλέγγυο, χωρίς να επιβαρύνει τους κατοίκους των ακριτικών μας περιοχών.

ΓΙΑΝΝΗΣ Θ. από Άρτα

Κρατικὸς ὑπάλληλος ἀριστερός, ἀπειλεῖ τὸν κόσμο πὼς ἂν δὲν ἐπιστρέψῃ τὰ χρήματα στὶς τράπεζες, θὰ τιμωρηθῆ.

Ὁ Ἀλεξιάδης ποὺ ἀγωνίζεται γιὰ τὸ …«καλό» μας!!!

Ὁ Ἀλεξιάδης ποὺ ἀγωνίζεται γιὰ τὸ ...«καλό» μας!!!Κρατικὸς ὑπάλληλος ἀριστερός, ἀπειλεῖ τὸν κόσμο πὼς ἂν δὲν ἐπιστρέψῃ τὰ χρήματα στὶς τράπεζες, θὰ τιμωρηθῆ. 
 
Πρόκειται γιὰ τὸν Τρύφωνα Ἀλεξιάδη, ποὺ ἀγωνίζεται γιὰ τὸ καλό μας. 
  Τὸ κράτος λοιπόν, ζητᾶ ἐπιστροφὴ τῶν μετρητῶν γιὰ νὰ τὰ κλέψῃ «νόμιμα» ἀπὸ τοὺς τραπεζικοὺς λογαριασμούς, τοὺς ὁποίους καὶ ἐλέγχει ἀπόλυτα. Αὐτὸ θὰ ἐπιτρέψη νὰ γίνη ἐπιτέλους τὸ κούρεμα (ληστεία) τῶν καταθέσεων καὶ ἡ τρίτη κατὰ σειρὰ ἀνακεφαλαίωση (ληστεία) τοῦ ζόμπι/φαλιρισμένου τραπεζικοῦ συστήματος, ποὺ κατέστρεψε τὴν χώρα. 
  Οὔτε εὑρῶ στὶς τράπεζες. Στάσις πληρωμῶν, φοροδιαφυγὴ καὶ ἀντίσταση μέχρι νᾶ καταρρεύσῃ τὸ σάπιο καθεστὼς τῶν τοποτηρητῶν-γκαουλάιτερ τῶν Εὐρωπαίων κατακτητῶν.
  Εὐθύμης Μαραμῆς πηγή
Φιλοσοφία - Ἔρευνα 

Οἱ λαθρομετανάστες ἀπειλοῦν τήν εἰρήνη τῶν λαῶν τῆς Εὐρώπης

Οι λαθρομετανάστες απειλούν την ειρήνη των λαών της Ευρώπης

Οι πόλεις της Ευρώπης μετατρέπονται μέρα με τη μέρα σε πεδία μάχης. Οι εισβολείς λαθρομετανάστες μεταμορφώνουν περιοχές της Ελλάδας σε εμπόλεμη ζώνη με αποτέλεσμα συμβατικοί ρυθμοί της ζωής των κατοίκων αυτών των περιοχών να αλλοιώνονται και να καταστρέφονται.

Είναι λογικό να αναρωτηθούμε ποιος έδωσε το «πράσινο φως» για την εισβολή των, ως επί το πλείστον, μουσουλμάνων λαθρομεταναστών. Διότι μόνο αν κάποιος είναι ηλίθιος θα θεωρούσε αυτό το γεγονός σύμπτωση. Εκτός και αν κάποιοι μπορούν να πιστέψουν ότι ξαφνικά εκατοντάδες χιλιάδες μουσουλμάνοι από Αφρική και Ασία αποφάσισαν ένα πρωινό εν χορώ να εγκαταλείψουν τις εστίες τους. Εκτός και αν κάποιοι μπορούν να πιστέψουν ότι είναι εντελώς τυχαίο που όλοι αυτοί κουβαλούν μαζί τους από ένα Smartphone, όταν στις πατρίδες τους μόνο το 20% των κατοίκων έχει την οικονομική άνεση να το αποκτήσει. Εκτός και αν πιστεύουν κάποιοι ότι όλοι αυτοί έχουν την οικονομική άνεση να διαθέσουν από 15 - 20.000 ευρώ για τις συμμορίες των διακινητών. Ποιος λοιπόν κρύβεται πίσω από αυτή την καλά σχεδιασμένη ενέργεια; Το ερώτημα βέβαια είναι ρητορικό και το έχουμε απαντήσει με πολλές αναλύσεις μας σε αυτή την ιστοσελίδα.

Η Ελλάδα, η Ευρώπη, πλημμυρίζει με Αφρικανούς και Ασιάτες επιπέδου λίθινης εποχής. 

Πολιτισμικές αξίες, πίστη και παραδόσεις καταστρέφονται και εθνικές ταυτότητες καταργούνται
Μια διαδικασία που σε λίγο διάστημα θα είναι μη αναστρέψιμη. Καθημερινά δημιουργούνται γεγονότα τα οποία αποσταθεροποιούν, αφανίζουν τον πολιτισμό μας. Η Αλ Κάϊντα, οι τζιχαντιστές του Ισλαμικού Κράτους, οι Ταλιμπάν, η Μπόκο Χαράμ μεταμφιεσμένοι σε λαθρομετανάστες εισβάλλουν στην Ελλάδα και Ευρώπη με μοναδικό σκοπό να εξολοθρεύσουν με ποικίλους τρόπους τους αυτόχθονες.

Η Ελλάδα οδηγείται σε ανατρεπτικές καταστάσεις και θα ήταν εξόχως ευεργετικό εάν ο λαός κατανοούσε την επικινδυνότητα αυτών που βιώνουμε. Δυστυχώς πολλοί δεν έχουν καταλάβει ότι έχει κηρυχτεί πόλεμος. Δεν το έχουν καταλάβει επειδή βασικές δομές και κανόνες καθημερινότητας εξακολουθούν να λειτουργούν. Υπάρχει ακόμη ηλεκτρική ενέργεια, νερό, καταστήματα και τράπεζες, μετρό, ενώ στην τηλεόραση οι πολύχρωμες διαφημίσεις και τα δελτία ειδήσεων προσπαθούν να μας οδηγήσουν στο συμπέρασμα ότι η ζωή μας εξακολουθεί να είναι ανέμελη και ωραία.

Εξ άλλου δεν πέφτουν ακόμη βόμβες στα κεφάλια μας. Οι βόμβες όμως έχουν πάρει πλέον άλλη μορφή. Έχουν πάρει την μορφή ανθρώπων από Αφρική και Ασία που ως δια μαγείας με το πάτημα ενός κουμπιού οργανώθηκαν εν ριπή οφθαλμού για να εισβάλλουν σε Ελλάδα-Ευρώπη, κρατώντας στο χέρι Smartphone, έτοιμοι όμως να μετατραπούν σε ζωντανές βόμβες όταν πάρουν την εντολή από τα ξένα αμερικανοσιωνιστικά κέντρα αποσταθεροποίησης.

Σύμφωνα με τον Gunnar Heinsohn που είναι καθηγητής στρατιωτικής δημογραφίας στην Ανωτάτη Σχολή Άμυνας του ΝΑΤΟ (NATO Defence College), το κύμα της εισβολής τώρα μόλις άρχισε, υπολογίζει δε ότι μέχρι του έτους 2050 περίπου 950 εκατ. λαθρομεταναστών από Αφρική και Ασία αναμένεται να εισβάλλουν στην Ευρώπη.

Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι σκληρά και πρέπει άμεσα να απαντηθούν από όλες τις πολιτικές ηγεσίες. Τι θα γίνει με τους αυτόχθονες κατοίκους της Ευρώπης; Ποιος τους (μας) προστατεύει; Ποιος θα πληρώσει την ζημία της οικονομίας που προκύπτει από την λαθρομετανάστευση; Για πόσο καιρό ακόμη θα ζούμε ειρηνικά στην Ευρώπη, λαμβάνοντας υπόψη το χαώδες πολιτισμικό χάσμα μεταξύ των μουσουλμάνων Νεάντερνταλ και των σημερινών Ευρωπαίων; Για πόσο καιρό θα παραμείνουμε ζωντανοί πριν μας δολοφονήσουν οι μεταμφιεσμένοι σε λαθρομετανάστες τζιχαντιστές;

Οι μόνες πολιτικές δυνάμεις που έχουν πειστικές απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα είναι οι εθνικιστικές δυνάμεις της Ευρώπης. Είναι η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ της Ελλάδας.

Γ. Λιναρδής

“Δωσίλογοι ἔχετε καταστρέψει τήν χώρα”: Ἄγριο κράξιμο στήν Κῶ γιά τόν νεοδημοκράτη ἐπίτροπο λαθρομετανάστευσης, Ἀβραμόπουλο - ΒΙΝΤΕΟ

“Δωσίλογοι έχετε καταστρέψει τη χώρα”: Άγριο κράξιμο στην Κω για τον νεοδημοκράτη επίτροπο λαθρομετανάστευσης, Αβραμόπουλο - ΒΙΝΤΕΟ

Ύστερα από τον Πάνο Καμμένο, οι κάτοικοι της Κω επεφύλαξαν θερμή υποδοχή και στον Ευρωπαίο Επίτροπο, Δημήτρη Αβραμόπουλο. Ο Αβραμόπουλος λίγες μέρες μετά τις δηλώσεις του ότι όποιος αντιδράει στη λαθρομετανάστευση είναι... λαϊκιστής, έσπευσε να μεταβεί στην Κω μαζί με άλλους αξιωματούχους της Ε.Ε. για να επιθεωρήσει την κατάσταση στο νησί.

Ο Αβραμόπουλος έφτασε στο Δημαρχείο με πολυτελείς λιμουζίνες και αστυνομική συνοδεία, γεγονός που εξόργισε τους κατοίκους ακόμα περισσότερο. Έτσι η σύντομη διαδρομή του Αβραμόπουλου έγινε επεισοδιακή και γεμάτη ύβρεις. "Προδότες να φύγετε από εδώ", "δωσίλογοι έχετε καταστρέψει τη χώρα" ήταν μερικά από τα όσα ακούστηκαν, με τον Δημήτρη Αβραμόπουλο να επιταχύνει και να μπαίνει γρήγορα στο δημαρχείο, που είχε μετατραπεί σε φρούριο.


Η κατάσταση στα νησιά έχει φτάσει στο απροχώρητο και ουδείς εκ των πολιτικάντηδων έχει αντιληφθεί ότι η κατάσταση δεν προσφέρεται για «περατζάδες» και «χαιρετούρες» προεκλογικές. Ο κόσμος αναζητά λύσεις στο φλέγον αυτό πρόβλημα και γι’ αυτό αποδοκιμάζει με τόσο μένος τους εκπροσώπους του πολιτικού κατεστημένου που τον οδήγησαν στη μιζέρια.

Αντιθέτως οι Βουλευτές της Χρυσής Αυγής έζησαν την αποθέωση στην Κω, αφού είναι οι μόνοι που αντιπροσωπεύουν την ενεργή αντίσταση των Ελλήνων ενάντια στο ξεπούλημα της Πατρίδος μας και την Βούληση του Ελληνικού Λαού να ανήκει η Ελλάδα επιτέλους στους Έλληνες. 


Βίντεο με αποδοκιμασίες κατά την αποχώρηση Αβραμόπουλου


Φωτογραφίες: 


Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2015

ΗΠΑ: Πῶς ἀντιδροῦν οἱ ἀριστεροί ὅταν ρωτοῦνται ἐάν θά ἔπαιρναν σπίτι τους ἕναν παράνομο μετανάστη (video)



Οι αριστεροί / λίμπεραλς είναι ίδιοι παντού. Αυτοπροβάλλονται ότι είναι «ευαίσθητοι» και πρωταθλητές της συμπόνιας, αλλά η συμπεριφορά τους πάντα προδίδει αναπόφευκτα τη ρητορική τους.



Ο ρεπόρτερ του CNS News Dan Joseph πρόσφατα επισκέφτηκε την Παλιά Πόλη της Αλεξάνδρειας στην Βιρτζίνια των ΗΠΑ, μια μεγάλη λίμπεραλ περιοχή που βρίσκεται λίγο έξω από το DC, για να «ανακαλύψει πώς αισθάνονται οι άνθρωποι για το ενδεχόμενο να μεταφερθούν με λεωφορείο στην πόλη τους ανήλικοι παράνομοι μετανάστες». Δεν αποτελεί έκπληξη, ότι η συντριπτική πλειοψηφία των λίμπεραλς με τους οποίους μίλησε ο Dan υποστήριξαν με την υπογραφή τους, τον ερχομό με λεωφορεία στην πόλη τους παράνομων μεταναστών, απέφυγαν όμως να υπογράψουν οποιαδήποτε αναφορά ή συναίνεση στο να στεγάσουν οι ίδιοι στο σπίτι τους λαθρομετανάστες:



«Προφανώς, η ιδέα του να έρθουν αυτά τα παιδιά στην όμορφη Βόρεια Βιρτζίνια φαίνονταν ωραία - θεωρητικά - για πολλούς από τους ανθρώπους με τους οποίους μίλησα. Και για αυτό υπέγραψαν με προθυμία την σχετική δήλωση. Το χέρι τους όμως δεν κινήθηκε, όταν τους ζήτησα να υπογράψουν μια δεύτερη δήλωση στην οποία θα συμφωνούσαν να πάρουν οι ίδιοι στο σπίτι τους παράνομους μετανάστες. Όταν δηλαδή ζήτησα από αυτούς τους πολίτες να κάνουν κάτι περισσότερο για να βοηθήσουν στην επίλυση του προβλήματος, η συμπάθεια τους φάνηκε να εξατμίζεται γρήγορα».





ΚΟ: Το έχω ξαναπεί. Στο καυτό ζήτημα του «μεταναστευτικού» (που είναι θέμα επιβίωσης πλέον), η μάχη που διεξάγεται κατά της νεοταξικής πολιτικής (ανοιχτά σύνορα - πολτοποίηση λαών - αλλοίωση πληθυσμών) και του οργελιανού newspeak (βλ. όποιος λέει την λέξη 'λαθρομετανάστης' είναι «ρατσιστής») απαιτεί έξυπνους χειρισμούς μέχρι και «happenings» και όχι απλώς συνθήματα και κραυγές. Οι αλαζόνες υποκριτές που κόπτονται για τους «μετανάστες» αναμασώντας τα ίδια και τα ίδια, πρέπει να αποκαλυφθούν στα μάτια του κόσμου.


Γενέθλια κλεφτοΠασόκ: Ἀφιέρωμα στίς 5 πιό χαρακτηριστικές ἀτάκες τῆς βρώμικης ἱστορίας του ( βίντεο)

Γενέθλια κλεφτοΠασόκ: Αφιέρωμα στις 5 πιο χαρακτηριστικές ατάκες της βρώμικης ιστορίας του


41 χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από την ίδρυση του ΠΑΣΟΚ, ενός κόμματος όνειδος για κάθε συνειδητοποιημένο Έλληνα. Ένας πολιτικός φορέας άμεσα συνδεδεμένος με την χαρισματική προσωπικότητα του λαοπλάνου Ανδρέα Παπανδρέου, που άπλωσε τα σάπια πλοκάμια του σ’ όλες τις εκδηλώσεις της καθημερινής ζωής των Ελλήνων καλλιεργώντας την απάτη, την αρπαχτή και την μίζα ως μεθόδους κοινωνικής ανέλιξης. Ο θάνατος του Παπανδρέου διέλυσε κάθε ψευδεπίγραφη επίφαση «πατριωτισμού», με τον εκσυγχρονισμό, τον εθνομηδενισμό, την πολυπολιτισμικότητα, τον φιλελευθερισμό στις κοινωνικές ζυμώσεις και την οικονομική πρακτική, να γίνονται όχι απλώς κυρίαρχες (έτσι κι αλλιώς υπήρχαν στο παρελθόν, έστω και κεκαλυμμένες), αλλά αποκλειστικές πολιτικές πρακτικές του ΠΑΣΟΚ, με μεθοδολογία που θα ζήλευαν ακόμη και τα ανθελληνικά γκρουπούσκουλα της αριστεράς.

«Τιμώντας» με τον δικό μας τρόπο τα γενέθλια ενός άλλοτε κραταιού κόμματος εξουσίας, το οποίο είναι πολύ αμφίβολο αν θα υπάρχει του χρόνου τέτοια ημέρα, παραθέτουμε τις 5 πιο χαρακτηριστικές «ιστορικές» φράσεις που ειπώθηκαν στην πολιτική πορεία του ΠΑΣΟΚ.




1) «Τσοβόλα, δώστα όλα». (Ανδρέας Παπανδρέου)

2) «Είπαμε να κάνει ένα δώρο στον εαυτό του, αλλά όχι και 500 εκατομμύρια» (Ανδρέας Παπανδρέου)*




3) «Ευχαριστώ την κυβέρνηση των ΗΠΑ» (Κώστας Σημίτης)



4) «Λεφτά υπάρχουν» (Γιωργάκης Τζέφρυ Παπανδρέου)




5) «Μαζί τα φάγαμε» (Θεόδωρος Πάγκαλος)


Η αλήθεια είναι ότι μας έπιασε… πονοκέφαλος με τις άπειρες «επικές» ατάκες των διαφόρων πασόκων κατά καιρούς. Θεωρούμε όμως ότι η πεντάδα που παραθέσαμε αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα του ήθους και του ύφους που λάνσαρε το ΠΑΣΟΚ στην Πολιτική και την Κοινωνία.

Ο Ιστορικός του Μέλλοντος στην Ελεύθερη Ελλάδα, η οποία θα προκύψει από τους αγώνες των Ελλήνων Εθνικιστών, θα καταγράψει οπωσδήποτε το ΠΑΣΟΚ ως το συνώνυμο τη απόλυτης αρνητικότητας στην Ελλάδα της μεταπολίτευσης.

Γιώργος Μάστορας


* Σχόλιο Ἑλλάς Αἰώνιον :

 Ὁ ὑπαίτιος τοῦ σκανδάλου τῆς ΔΕΗ γιά τήν ὑπεξαίρεση τῶν 500 ἑκατομμυρίων εἶναι ὁ Δημήτρης Μαυράκης, ὁ ὁποῖος ΑΘΩΩΘΗΚΕ μέ βούλευμα !! ! Καί φυσικά ἕως καί σήμερα ζεῖ καί ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ καί φυσικά θέσεις ΚΥΡΙΕΥΕΙ ...

 Ο  Δημήτρης Μαυράκης είναι διευθυντής του Κέντρου Ενεργειακής Πολιτικής και Ανάπτυξης (ΚΕΠΑ) του Πανεπιστημίου Αθηνών, Πρόεδρος της επιτροπής συντονισμού του Κέντρου Ενέργειας Μαύρης Θάλασσας ( BSREC) στη Σόφια και συντονιστής του δικτύου Promitheas που περιλαμβάνει ενεργειακά και περιβαλλοντικά ινστιτούτα από την περιοχή της ΝΑ Ευρώπης, της Μαύρης Θάλασσας και της Κεντρικής Ασίας.
 Επίσης είναι αρχισυντάκτης στις εκδόσεις Energy View of the BSEC countries και Euro- Asian Journal of Sustainable Energy Development Policy, καθώς και διοργανωτής του ετήσιου συνεδρίου Energy and Climate Change.

Διαβᾶστε κι' ἐδῶ σχετικά μέ τά σκάνδαλα ΠΑΣΟΚ:

ΠΑΣΟΚ: Η Bίβλος των μεγάλων οικονομικών σκανδάλων από το 1981 μέχρι σήμερα

Ἡ πιό ξεκάθαρη θέση γιά ἐπιστροφή στό ἐθνικό νόμισμα εἶναι τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς



Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2015

ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΖΩΝΕΣ ΜΕ 0% ΦΠΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΑΛΑΔΕΣ ΣΤΑ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ!

beachmap

Γράφει ο Αντίοχος

Εκτός από την πολιτική των «ανοιχτών θυρών» που εφήρμοσαν οι Τσιπροκαμμένοι και σμπαράλιασαν τον τουρισμό με την λαθρομεταναστευτοκρατία που επικρατεί στα νησιά μας, από 1ης Οκτωβρίου έρχεται και το τελειωτικό χτύπημα, με την αύξηση στο ΦΠΑ κατά 23% (η οποία υποτίθεται πως ήταν «κόκκινη γραμμή» για τον Καμμένο…).

Και βέβαια, η απάντηση των πονηρών Τουρκαλάδων δεν άργησε να έρθει. Όπως, λοιπόν, ανακοίνωσε ο υπουργός Οικονομίας Νιχάτ Ζεϊμπεκτσί, η Τουρκία δημιουργεί στα παράλια απέναντι από τα νησιά μας «Αφορολόγητες Τουριστικές Ζώνες», όπου τα πάντα θα είναι απαλλαγμένα από κάθε είδους φόρο – από μαρίνες σκαφών μέχρι ξενοδοχεία, κέντρα διασκέδασης, εμπορικά καταστήματα, εστιατόρια και λοιπά…

Οι «Αφορολόγητες Τουριστικές Ζώνες» θα δημιουργηθούν άμεσα στον Τσεσμέ, που βρίσκεται απέναντι από τη Χίο, τα Δίδυμα απέναντι από τη Σάμο, την Αλικαρνασσό (Μπόντρουμ) απέναντι από την Κω, την Μαρμαρίδα, απέναντι από τη Ρόδο και αλλού.

Μάλιστα, εκτός από την προσέλκυση των ξένων τουριστών, οι Τούρκοι περιμένουν στους νέους αφορολόγητους παραδείσους τους, τους τουρίστες που θα έχουν προτιμήσει την πανάκριβη Ελλάδα (και είναι εξαιρετικά αμφίβολο αν θα συνεχίσουν να την προτιμούν…), αλλά και τους μόνιμους κατοίκους των νησιών μας, για να ψωνίζουν… μπιρ-παρά!

Έτσι, μαζί με τον τουρισμό, θα βουλιάξουν και όλες οι εμπορικές δραστηριότητες των νησιών μας!

Ερώτηση: Ήθελε πολύ μυαλό για να σκεφτούν οι Τσιπροκαμμένοι, που επέβαλαν το 23% στον ΦΠΑ στα νησιά και όλα τα υπόλοιπα κόμματα του σάπιου μεταπολιτευτικού κατεστημένου (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, Ποτάμι) που τα υπερψήφισαν, ότι οι Τούρκοι θα το εκμεταλλεύονταν δεόντως; Δώστε την απάντηση εσείς οι αναγνώστες…

(ΥΓ): Και οι νησιώτες-ακρίτες, να φροντίσουν να δώσουν την κατάλληλη απάντηση στις εκλογές της 20ης Ιανουαρίου –που δεν μπορεί να είναι άλλη από ψήφο «δαγκωτή» στην Χρυσή Αυγή- μπας και πάρουν το «μήνυμα» αυτοί που θα συγκυβερνήσουν μετά και αλλάξουν την εθνοκτόνο απόφασή τους!

Γιαουρτάκι πρόβειο μέ τήν πέτσα γιά τόν Βασιλάκη τόν Κικίλια στήν Καβάλα - ΒΙΝΤΕΟ

Γιαουρτάκι πρόβειο με την πέτσα για τον Βασιλάκη τον Κικίλια στην Καβάλα - ΒΙΝΤΕΟ

Θερμής υποδοχής, όπως αρμόζει στους πολιτικάντηδες του Μνημονίου, έτυχε ο Βασιλάκης Κικίλιας στην Καβάλα.

Ένας αγανακτισμένος Έλληνας εκτόξευσε γιαούρτι στον πολιτικάντη της ψοφοδεξιάς, λίγο πριν από τη συνάντησή του με τον Θ. Μαρκόπουλο, στην Αντιπεριφέρεια Καβάλας.


Αμέσως μια ολόκληρη διμοιρία πάνοπλων αστυνομικών συνέλαβε τον δράστη που τόλμησε να φερθεί με τόσο... οικειότητα στο αγαπημένο παιδί της μασονοδεξιάς.


Ας το πάρουν απόφαση οι πολιτικάντηδες του Μνημονίου ότι ο ελληνικός λαός αφυπνίστηκε και ο καιρός που οι προεκλογικές φιέστες ήταν ένας υγιεινός περίπατος ακατάσχετης υποσχεσιολογίας και ψευδολογίας πέρασε ανεπιστρεπτί!

Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2015

Τό βλέπετε; Δέν θά 'χετε τήν τύχη ποτέ νά τό ξαναδεῖτε. Οὔτε ἐσεῖς, οὔτε οἱ ἀπόγονοί σας. Οὔτε κανείς ἄλλος ποτέ πιά.(Εικόνες)

Το βλέπετε; Δεν θά 'χετε την τύχη ποτέ να το ξαναδείτε. Ούτε εσείς, ούτε οι απόγονοί σας. Ούτε κανείς άλλος ποτέ πια.(Εικόνες)
Αυτό που βλέπετε ήταν ο επιβλητικός ναός του Δία - Βάαλ στην αρχαία πόλη της βασίλισσας Ζηνοβίας. 
 
Εκεί όπου κατέληγαν οι ταξιδιώτες και οι έμποροι που περνούσαν από την περίλαμπρη πολιτεία της Παλμύρας για αιώνες. Έλληνες, Ρωμαίοι, Ιουδαίοι, Ασσύριοι, Φοίνικες, ανατολίτες, όλες οι φυλές της οικουμένης ξαπόσταιναν στο πλούσιο βασίλειο στην όαση αυτή καταμεσής της ερήμου. Διάσχιζαν την κεντρική λεωφόρο της πόλης, ανάμεσα σε περιστύλια, σπίτια, καταστήματα και στοές για φτάσουν στον μεγάλο ναό που φωτίζονταν από τις δάδες και τα λυχνάρια. Όσο γύρω η έρημος άναβε τα άστρα της.
Ο ναός αυτός δεν υπάρχει πλέον. Μετά από 20 αιώνες, το 2015, βάρβαροι τον έζωσαν με εκρηκτικά και τον ανατίναξαν.
 
Ενα από τα σημαντικότερα μνημεία της αρχαιότητας, παγκόσμια (δική μας δηλαδή) πολιτιστική κληρονομιά. Σωριάστηκαν οι περήφανοι τοίχοι που είχαν αντισταθεί στους ανέμους της ερήμου και στη βία των ανθρώπων τόσα χρόνια.

 
Έπεσαν οι κίονες. Συντρίφτηκε ο μοναδικός γιγαντιαίος μονόλιθος που κάλυπτε το ιερό, με την εκπληκτικής τέχνης απεικόνιση του Ήλιου απέναντι από αυτή της σελήνης. Τα κτήνη λίγο νωρίτερα είχαν βασανίσει και αποκεφαλίσει τον 82χρονο Έφορο αρχαιοτήτων, μελετητή και φύλακά του για 50 τόσα χρόνια.
 
Πάει. Δεν υπάρχει πια. Έπεσε. Ανατινάχτηκε. Δεν θα τον ξαναδούμε.
Για έγκλημα πολέμου μίλησε η Γενική Διευθύντρια της UNESCO, και κάλεσε πάλι τη Διεθνή Κοινότητα να παρέμβει.
 
Ευχαριστώ την τύχη που με αξίωσε να βρεθώ στον ίσκιο του, που νόμιζα πως θα κρατήσει πολύ μετά τη δική μου ζωή. Πως εγώ ήμουν το τίποτε μπροστά του. Πως αυτός θα κουβαλά στην αιωνιότητα τα πατήματά μου, όπως και εκατομμυρίων άλλων ανθρώπων τόσον χρόνο, τόσους αιώνες.
 
Κι όμως, αλλιώς ήρθαν τα πράγματα. Εγώ χρεώθηκα στην υπόλοιπη μικρή, σύντομη και άσημη ζωή μου να τον κουβαλώ μέσα μου λαμπρό κι ασήκωτο. Μια πολύτιμη ανάμνηση χαραγμένη στα φευγαλέα κύτταρα του νου και στις αφηγήσεις της γλώσσας.

ΤΟ «ΜΠΡΟΣΤΑ» ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΖΗΣΑΜΕ ΣΤΟ ΠΕΤΣΙ ΜΑΣ…!

syriza-brosta

Γράφει ο Θοδωρής Τσέλας

Με την λέξη «ΜΠΡΟΣΤΑ» στην σύνθεση των προεκλογικών συνθημάτων τους, ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ – εκτός από την δεδηλωμένη έλλειψη πρωτοτυπίας – καλούν μια χώρα στο χείλος του γκρεμού, να τους ακολουθήσει στον δρόμο των μνημονίων, της φτώχειας, της ανεργίας και των αυτοκτονιών… Με το σύνθημα «εμπρός» εξάλλου, καλούν εκατοντάδες χιλιάδες λαθρομετανάστες να εισβάλλουν στην χώρα… 

 Εσείς; Θα τους ακολουθήσετε στα αδιέξοδα;
 
Υ.Γ.1: Συριζο-νεοδημοκράτες-πασοκοδημαρίτες, μάθετε πρώτα να έχετε διαφάνεια. 
Να είσθε ειλικρινείς. Πέρα για πέρα. Το «ναι» να είναι «ναι». Και το «όχι» να είναι «όχι» και μετά καλέστε τον λαό να έρθει μαζί σας «εμπρός» στα νέα μνημόνια! 
 
Υ.Γ.2: Οπισθοδρομικοί
 

Ὁ Σίσυφος καί ὁ ἀνιστόρητος... Μπαρουφάκης

Ο Σίσυφος και ο ανιστόρητος... Μπαρουφάκης

Μέσα στη ροή των γεγονότων, που κατέκλυσαν την ειδησεογραφία τις τελευταίες ημέρες, πέρασε σχετικά απαρατήρητη και σχεδόν καθόλου σχολιασμένη μια ακόμη επίδειξη ασχετοσύνης του διάττοντα αστέρα της συστημικής πολιτικής, Γιάν(ν)η Βαρουφάκη.

Σε μια εκ των αναρίθμητων συνεντεύξεων του, στις οποίες ξεδίπλωνε ως συνήθως τις ασυναρτησίες του στο ύφος και το ήθος της δημιουργικής ασάφειας, ο έχων κόμπλεξ με τα δύο «ν» στο όνομά του, παραλλήλισε τον Τσίπρα με τον μυθικό Σίσυφο, καθώς ο πρώτος σπρώχνει την πέτρα του χρέους στην πλαγιά του λόφου και εκείνη κατρακυλά συνεχώς κα αιωνίως προς τα κάτω. Μάλιστα, ο «μάστερ» της εγωπάθειας, της αλαζονείας, του ναρκισσισμού και της ψωνίτιδας δήλωσε ότι στην παιδική του ηλικία θεωρούσε ανόητο (!) τον Σίσυφο, αφού ο ίδιος δεν θα έσπρωχνε, όπως ο Σίσυφος, την πέτρα, αλλά θα την άφηνε να κυλήσει!

Είναι ολοφάνερο ότι το «νούμερο» αυτό έχει ανάλογες επιδόσεις στην γνώση της Ελληνικής Μυθολογίας όσο έχει και στην οικονομία. Λες και ο Σίσυφος το έκανε αυτό από βίτσιο, ανία ή καπρίτσιο και όχι επειδή είχε τιμωρηθεί από τους Θεούς του Ολύμπου. Μια τιμωρία που του είχε επιβληθεί όταν ήταν ήδη νεκρός και όχι στον βίο του ως ζωντανός. Ο «εξυπνάκιας» Βαρουφάκης (ο οποίος έχει μετατραπεί σε Μπαρουφάκη.) χαρακτήρισε ως ανόητο τον μυθικό Βασιλιά (ιδρυτή της αρχαίας Εφύρας, που αργότερα ονομάστηκε Κόρινθος), που κατόρθωσε να ξεγελάσει τον ίδιο τον Άδη, να τον φυλακίσει, να αποδράσει από τον κάτω κόσμο και γι' αυτόν τον λόγο οι Θεοί να τον τιμωρήσουν με αυτόν τον τρόπο, απασχολώντας τον αιωνίως, ώστε να μην επιχειρήσει να δραπετεύσει από τον κάτω κόσμο. Κι όμως, αυτόν τον απίστευτα ευφυή άνθρωπο χαρακτήρισε «ανόητο» ο... πανέξυπνος Γιάννης με το ένα «ν». Δεν είναι απλώς ότι «είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα».

Πρόκειται, πολύ περισσότερο, για την κατάντια της συστημικής πολιτικής το να βγαίνουν δηλαδή διάφοροι αγράμματοι, ανιστόρητοι και αστοιχείωτοι «κεφάλες» και να πετάνε τις μπαρούφες τους δίχως να υπάρξει μια εξευτελιστική απάντηση του στυλ «τι λες, ρε νούμερο;»

Η ενδυματολογική απομίμηση του Ταμτάκου και του Γιώργου Μάγκα, ο αλ(λα)λάζων γνώμη τόσο συχνά όσο τα εσώρουχά του (εκτός κι αν...), η επιτομή του ναρκισσισμού στο πιο φαιδρό της σημείο, αποτελεί (κι αυτός) ένα ακόμα δείγμα της πνευματικής πενίας που χαρακτηρίζει την μεταπολιτευτική Ελλάδα.

Γιώργος Μάστορας

ΤΑ ΚΡΥΦΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ...Ή...ΠΩΣ Ο ΠΑΠΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΤΛΑΝΤΙΑΣ ΡΩΜΗΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕ ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ...!!!

Το Βυζάντιο ως Αυτοκρατορία είχε καταρρεύσει αιώνες πριν, κάτω από συνδυασμένα χτυπήματα Τούρκων, Νορμανδών και Σταυροφόρων, που κορυφώθηκαν με την άλωση της Πόλης από τους Δυτικούς το 1204.  
 
Αν και οι Βυζαντινοί την ξαναπήραν το 1261, μεγάλα μέρη της παλιάς Αυτοκρατορίας έμεναν στην κατοχή των Δυτικών. Όλες οι Ορθόδοξες χώρες δέχτηκαν την ίδια επίθεση. Η Ρωσία, η τεράστια αυτή προσθήκη στον Ορθόδοξο Κόσμο, που θα άλλαζε ριζικά την ισορροπία δυνάμεων στον πλανήτη, βρέθηκε «έγκαιρα» κάτω από την ταυτόχρονη επίθεση Γερμανών Σταυροφόρων και Μογγόλων. 
 
... Επί αιώνες ο Βυζαντινός κόσμος ήταν ο κυματοθραύστης της Ασίας, επιτρέποντας στη Δύση να εξελίσσεται απερίσπαστη. Από δω και μετά, η Δύση χρησιμοποίησε την Ανατολή για τον έλεγχο του Βυζάντιου, των Βαλκανίων και της Ρωσίας. 
... Μόλις δεκατρία χρόνια μετά την ανακατάληψη της Πόλης από τους Βυζαντινούς, ανακηρύχθηκε, το 1274, η Ένωση των Εκκλησιών στη Σύνοδο της Λυών. Ο λαός δεν την αποδέχτηκε, πράγμα φυσικό μια που του ζητήθηκε να ενωθεί με τους κατακτητές του!
 Οι Παλαιολόγοι όμως, δεν άλλαξαν πολιτική. Παρέμειναν Ενωτικοί μέχρι τέλους. Στα 1369 ο Ιωάννης Ε’  αποδέχτηκε ξανά την Ένωση, ζητιανεύοντας βοήθεια. Οι Ενετοί τον… συνέλαβαν και τον κράτησαν μέχρι να ξεπληρώσει τα λεφτά που είχε δανειστεί. Αυτή τη βοήθεια πήρε. Επιπλέον, όλη η εμπορική δραστηριότητα του κράτους είχε παραδοθεί στους Δυτικούς, κύρια τους Βενετσιάνους και τους Γενοβέζους, μέσω των περίφημων «Διομολογήσεων»

... Στα 1438, δεκαπέντε χρόνια πριν την Άλωση, οι Παλαιολόγοι επιδίωξαν πάλι την Ένωση. Ήταν το τραγικότερο λάθος τους, και μια από τις βασικές αιτίες της τελικής πτώσης.

...Δυτικοί ιερωμένοι και κοσμικοί άρχοντες συγκρότησαν τη Μεταρρυθμιστική Σύνοδο της Βασιλείας (1431 – 49) με σκοπό να αμφισβητήσουν «την κεφαλή και τα άκρα» της Εκκλησίας, αγανακτισμένοι με τις υπερβάσεις του Παπισμού. Η δύναμη του κινήματος ήταν τόση, που ο ίδιος ο Ποντίφικας υποχρεώθηκε να την εγκρίνει!
Ιωάννης Η΄ Παλαιολόγος
 Φυσικά, οι Ορθόδοξοι ήταν οι πρώτοι και τιμημένοι προσκεκλημένοι. Το κύρος του Βυζαντίου και του Πατριαρχείου Κωνσταντινούπολης, θα ήταν το κυριότερο όπλο των μεταρρυθμιστών. Ο Πάπας κατάλαβε πως δεν έπρεπε να συμμετάσχουν οι Ορθόδοξοι στην Βασιλεία. Έτσι, τους προσκάλεσε στην Ενωτική σύνοδο της Φερράρας Φλωρεντίας, χωρίς κανένα όρο (αρχικά) εκτός την συμμετοχή τους, και την αποχή τους από τη Βασιλεία. Σε αντάλλαγμα, θα παρείχε κάθε δυνατή βοήθεια εναντίον των Τούρκων.

 Όταν όλα τα Ορθόδοξα Πατριαρχεία προσήλθαν στη Σύνοδο του Πάπα, τότε τόλμησε να αποκηρύξει την Σύνοδο της Βασιλείας, που οδηγήθηκε σε αποτυχία, χάρη στη στάση των Ορθοδόξων. Ή  σύμπραξη με τον Πάπα ξανάσπρωξε την Ευρώπη στο σκοτάδι. Ποταμοί αίματος κύλησαν έκτοτε, σχίσματα επί σχισμάτων, χωρίς να απελευθερωθεί η Δύση από τον βραχνά του Παπισμού.

...Όλα τα πατριαρχεία εκτός από αυτό της Κωνσταντινούπολης απέρριψαν την Ένωση, όπως και ο λαός. Η ηγεσία της Εκκλησίας όμως, ο Πατριάρχης και το κράτος, έμειναν σταθερά Ενωτικοί. 
Ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος, αν και Ενωτικός, δεν στέφθηκε Αυτοκράτορας στην Παπική Αγιά Σοφιά  για να μην αποξενωθεί τελείως από τους Έλληνες. Στα 1448, καθαιρέθηκε ο Πατριάρχης Γρηγόριος, με σκοπό να προσελκυστούν ξανά οι αγανακτισμένοι  Ορθόδοξοι. Αυτό κράτησε μόλις τέσσερα χρόνια, γιατί η Ένωση ανακηρύχθηκε ξανά στην Αγιά Σοφιά το 1452. 

... Οι Έλληνες είχαν ήδη υποστεί την Δυτική κατοχή και γνώριζαν πως ήταν πολύ βαρύτερη από την Τουρκική. Οι αλλόπιστοι Τούρκοι ανέχονταν το Χριστιανισμό βάσει σαφών εντολών του Κορανίου, που απαγορεύει τον προσηλυτισμό Χριστιανών και Εβραίων, και επέβαλλαν λιγότερους φόρους. Σημειώθηκαν μέχρι και φαινόμενα μετανάστευσης πληθυσμού από τις Φραγκοκρατούμενες στις Τουρκοκρατούμενες περιοχές. Υπήρξαν και περιπτώσεις που ο πληθυσμός προσκάλεσε τους Τούρκους για να αποφύγει την καταπίεση των Δυτικών.

...«Η Ένωση αυτή (των Εκκλησιών) που πληρώθηκε τόσο ακριβά, δεν έδωσε καμιά θετική βοήθεια στο Βυζάντιο. Όλη αυτή η ‘ενωτική κωμωδία΄ χρειάζονταν στον Παπισμό μόνο για να στερώσει τη θέση του. Παρά τη συνεννόηση των ιεραρχών, η Ένωση με την Καθολική Εκκλησία αποδοκιμάζεται από το λαό του Βυζαντίου και αποτυχαίνει πέρα για πέρα» (Ακαδημία Επιστημών ΕΣΣΔ) .
... Ο Ισίδωρος πήγε στη Φλωρεντία μαζί με το Βησσαρίωνα και το δάσκαλό τους, τον αρχαιολάτρη Πλήθωνα, που όμως ήταν ανθενωτικός, επικεφαλής της Ρωσικής αντιπροσωπείας, και υπέγραψε την Ένωση. Όταν γύρισε θριαμβευτής στην Μητρόπολή του, τον καθαίρεσαν και τον πέταξαν στη φυλακή, χωρίς να σεβαστούν καθόλου τον Πλάτωνα! Από τότε η Ρωσική Εκκλησία έγινε ουσιαστικά αυτοκέφαλη. Το καθολικό βασίλειο της Πολωνίας-Λιθουανίας («Ρες-ποσπόλιτα») κατείχε μεγάλες εκτάσεις της Ρωσίας, ενώ είχαν προηγηθεί οι Σταυροφορικές επιθέσεις που αναφέραμε. «Να υποταχθούν οι Βασιλείς του Ρως» ήταν η εντολή του Πάπα. Και ο Ισίδωρος, υπέγραψε την Ένωση, παραβλέποντας τα Εθνικά συμφέροντα του ποιμνίου του, αλλά και το συμφέρον της πατρίδας μας, μια που όφειλε, σαν Έλληνας, να εξασφαλίσει με κάθε θυσία τη συμμαχία Ρωσίας – Βυζαντίου.

...Ο Παπισμός δεν ενδιαφέρονταν τόσο για το Βυζάντιο, που ήδη ελέγχονταν από τη Δύση, αλλά ήθελε να χρησιμοποιήσει το κύρος του για να υποτάξει όλους τους Ορθόδοξους. 
 
...Ο Ισίδωρος κατάφερε να δραπετεύσει από το «Γκουλάγκ» και ως Καρδινάλιος και Λεγάτος του Πάπα, έφτασε στην Κωνσταντινούπολη με την Παπική βοήθεια που όλοι περίμεναν. 200 φαντάροι. Το ξαναγράφω. Διακόσιοι φαντάροι. Πιστεύεται πως οι υπερασπιστές της Πόλης ήταν 10.000 άντρες. Ο Φραντζής λέει 5.173.

...Ακόμα πιο σκανδαλώδης ήταν η πανηγυρική  υποδοχή του Ισίδωρου από τους Ενωτικούς και το πραγματικά «τυφλωμένο» Βυζαντινό κράτος: Ο Ισίδωρος ανακηρύχθηκε νέος Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως από τον Πάπα, Ενωτικός φυσικά, και έγινε πανηγυρική Ενωτική λειτουργία μέσα στην Αγιά Σοφιά. Για διακόσιους φαντάρους! Τότε έγινε η αντιλατινική εξέγερση του πληθυσμού υπό την ηγεσία του Σχολάριου, που οι ιστορικοί μας εξηγούν λεπτομερώς πως στάθηκε υπεύθυνη για την Άλωση.

...Ο τρομερός Ισίδωρος δραπέτευσε όχι μόνο από τη Ρώσικη φυλακή, αλλά και από την πολιορκημένη Πόλη. Επίσης, εκτός από Πατριάρχης, ήταν και διοικητής του αποσπάσματος της Παπικής Βοήθειας. Βάραγε στο ψαχνό. 
Όλα δείχνουν πως ήταν στρατιωτικά εκπαιδευμένος, και μάλιστα σε ανορθόδοξο πόλεμο, ένας πρόδρομος του 007. Συνεπώς, ήταν από νέος παπικός, κρυφό μέλος κάποιου στρατιωτικού μοναχικού τάγματος, όπου γίνονταν τέτοια εκπαίδευση. Δεν μπορεί να εκπαιδεύτηκε ως… Ηγούμενος στην Πόλη ! Άρα, δεν ήταν Ορθόδοξος που πίστεψε στη Δύση, αλλά παπικός πράκτορας –χαφιές λέγεται στα Ελληνικά- εξ αρχής. Πέθανε στην Ιταλία, πάσχοντας από γεροντική άνοια, (πανευτυχής δηλαδή) με τον τίτλο του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως. Αλί από μας.

...Τα σκανδαλώδη προνόμια των Δυτικών που είχαν παραχωρηθεί από το Βυζάντιο με τις «Διομολογήσεις», ανανεώθηκαν σύντομα και από τους Τούρκους. Τον χορό άνοιξαν οι Βενετσιάνοι και οι Γενοβέζοι. Μετά μπήκε και η Γαλλία, και τελικά όλες οι Δυτικές χώρες. Οι ετεροβαρείς αυτές συμφωνίες προώθησαν το ευρωπαϊκό εμπόριο και εκμηδένισαν την ήδη αναιμική Οθωμανική οικονομία, μετατρέποντας τη νέα αυτοκρατορία σε κράτος οικονομικά υποτελές στη Δύση, με αποστολή να κρατά περιορισμένους τους Ορθόδοξους λαούς και να κλείνει τα Δαρδανέλια στην Αρκούδα.
... 
Δημιούργημα της Δύσης ήταν η Οθωμανική Αυτοκρατορία. 
 
...Ο Τρανσυλβανός Ορθόδοξος πρίγκιπας Βλαντ Τσέπες σήκωσε τη σημαία της αντίστασης. Οι Τούρκοι δεν μπορούσαν να τον νικήσουν. Μια φορά, παρά λίγο να σκοτώσει τον ίδιο το Μεχμέτ σε μια επιδρομή του. Πέρναγε τους Τούρκους από λογής – λογής μαρτύρια. Το αγαπημένο του ήταν το παλούκωμα.
... Ο Βαλκάνιος αγωνιστής της λευτεριάς μεταμορφώθηκε σε… κόμη Δράκουλα, ένα βρυκόλακα που τρώει βρέφη και πίνει αίμα. 
Ο Μύθος ξεκίνησε τότε, και γνώρισε νέα διάδοση ακριβώς την εποχή που λευτερώνονταν τα Βαλκάνια, με το μυθιστόρημα του Στόκερ. Η ιστορία, ή μάλλον ο Μύθος επαναλήφθηκε με τους «ψυχοπαθείς μανιακούς γενοκτόνους» Κάρατζις και Μιλόσεβιτς, που σκότωναν αθώους Μουσουλμάνους και Καθολικούς ενώπιον της έντρομης «Διεθνούς κοινότητας». Η ιστορία του κόμη Δράκουλα φανερώνει το φόβο των Δυτικών για την ανάσταση των Βαλκανίων, που τόσο μαστορικά χώσανε στον τάφο της Τουρκοκρατίας. 
 Όταν οι Βαλκάνιοι βγαίνουν από τα φέρετρά τους τη νύχτα, κανένας Δυτικός δεν αισθάνεται ασφαλής. Έτσι πρέπει!  

Υφιστάμεθα επί αιώνες μια προπαγάνδα που δεν θα έπειθε ούτε ημιαγρίους ιθαγενείς. Όλοι γνωρίζουμε κατά βάθος τα γεγονότα που ανάφερα, γιατί τα είδαμε και στην εποχή μας. Ποιος Έλληνας αγνοεί το ρόλο των Δυτικών το 22, στους διωγμούς της Πόλης, στην Κυπριακή Αντίσταση, στην Τουρκική εισβολή το 74, στη Σερβία, στα Ίμια… Η πρώτη ξένη κατοχή που υπέστη το Νεοελληνικό κράτος ήταν από τους Αγγλογάλλους το 1854 κατά τον Κριμαϊκό πόλεμο, που ήταν μια Σταυροφορία της Δύσης για την υπεράσπιση της ανεξαρτησίας της… Οθωμανικής αυτοκρατορίας. Είχε προηγηθεί ναυτικός αποκλεισμός το 1850. Το 1923 οι Ιταλοί βομβάρδισαν την Κέρκυρα. Τα Επτάνησα, τα Δωδεκάνησα, η Κρήτη, η Κύπρος, ήταν υπό Δυτική κατοχή.

   Για να μη πολυλογούμε, η Νέα Ελλάδα, στους δύο αιώνες της ύπαρξής της,  έχει υποστεί περισσότερες στρατιωτικές επεμβάσεις από τους Δυτικούς, παρά τους Τούρκους ή τους Σλάβους. Και όμως, λέμε πως είμαστε Ευρωπαίοι, όπως τότε ήμασταν Ενωτικοί. Το 1944 οι Βρεττανοί εισέβαλλαν για να διώξουν τους κομμουνιστές, ενώ το 1916 είχαν εισβάλλει για να διώξουν το Βασιλιά. Κάτι θα βρουν να διώξουν στην επόμενη εισβολή και οι μισοί Έλληνες θα τους χειροκροτήσουν. Και στους δυο παγκόσμιους πολέμους οι αντιμαχόμενοι Δυτικοί δεν παρέλειψαν να επιτεθούν στην Ελλάδα, ως εχθροί και ως… σύμμαχοι, με κάποια δικαιολογία, που φυσικά οι ιθαγενείς έχαψαν. Το ίδιο έγινε και επί Ρωμαϊκής κατοχής, που οι Έλληνες θεωρούσαν πως τους απελευθέρωσε από τους… Μακεδόνες. Όταν βλέπουμε να εφαρμόζονται τα ίδια στο Αφγανιστάν, πχ, δεν ξεγελιόμαστε. Όταν όμως γίνονται εδώ…  
  πηγή