Άρθρα

Πέμπτη 30 Απριλίου 2020

Ἐρντογάν: Ὁλόσωστη ἡ ἄποψις ὅτι ὁ κορωναϊός ὀφείλεται στούς ὁμοφυλοφίλους..


«Ολόσωστη» η άποψη του ιμάμη και επικεφαλής της Διεύθυνσης Θρησκευτικών Υποθέσεων (Diyanet), Αλί Ερμπάς ότι  ο κορoνοϊός οφείλεται «στους ομοφυλόφιλους και τους άτεκνους», ο Τούρκος πρόεδρος, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.

Ο Αλί Ερμπάς, ιμάμης και επικεφαλής της Διεύθυνσης Θρησκευτικών Υποθέσεων (Diyanet) στην Τουρκία, είναι γνωστός για τις συντηρητικές θέσεις του. Τη συγκεκριμένη φήμη επιβεβαίωσε όταν πριν λίγες ημέρες κατά την έναρξη του Ραμαζανιού όταν δήλωσε ότι ο κορoνοϊός οφείλεται «στους ομοφυλόφιλους και τους άτεκνους».

Οι δηλώσεις του προκάλεσαν την οργή οργανώσεων υπεράσπισης των θεμελιωδών δικαιωμάτων, νομικών αλλά και πολιτικών. Όμως για τον Τούρκο πρόεδρο, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, ο ανώτατος πνευματικός ηγέτης της χώρας απλά έκανε το καθήκον του.



«Η αξιολόγηση έγινε σύμφωνα με το Ισλάμ και το κοράνι» δήλωσε και συμπλήρωσε ότι «είναι ολόσωστη».

Και δεν είναι μόνο αυτό. Τάχθηκε επανειλημμένα εναντίον του Δικηγορικού Συλλόγου της Άγκυρας που επέκρινε τις θέσεις του Ερμπάς, λέγοντας ότι η κριτική των νομικών δεν είναι τίποτα άλλο από μια επίθεση εναντίον του Ισλάμ και του τουρκικού κράτους.

(περισσότερα ΕΔΩ)

Ἐπίσης : 
Turkey: Diyanet chief holds homophobic sermon


Ο επικεφαλής της τουρκικής θρησκευτικής αρχής Diyanet, Ali Erbaş, ισχυρίστηκε σε ένα κήρυγμα ότι η ομοφυλοφιλία ήταν εν μέρει υπεύθυνη για το ξέσπασμα του κοροναϊού.
Κατά τήν ομιλία της Παρασκευής είπε οτι,οι ομοφυλόφιλοι, οι θετικοί στον ιό HIV, εκείνοι που κάνουν σεξ πριν από το γάμο και όλοι εκείνοι των οποίων ο τρόπος ζωής, ο σεξουαλικός προσανατολισμός και η φύση δεν πληρούν ισλαμικά κριτήρια όσον αφορά την σεξουαλικότητα αποτελεί κίνδυνο για την κοινωνία και κάλεσε τους ανθρώπους να τους καταπολεμήσουν... 


Σημείωσις Πελασγικῆς : Ἐν τάξει,μεταφέρουμε ἁπλῶς τήν εἴδησιν...Τώρα ποῦ μπορεῖ νά στηρίζεται μία τέτοια ἄποψις,μᾶλλον ὅλοι μας τό ἀντιλαμβανόμεθα,ὅταν πρὄκειται γιά τούς ἐκφραστές τοῦ ἰσλάμ...
Ἕνα ἰσλάμ πού τό μόνον πού ἐπιζητᾶ ἀπό τούς πιστούς/ὁπαδούς του,εἶναι νά γεννοβολοῦν σάν τά κουνέλια,διότι ἔτσι φαντάζονται μές τά κενά κεφάλια τους,πώς τό πλῆθος εἶναι αὐτομάτως καί δύναμις.Καί πλῆθος,γι᾿αὐτούς,σημαίνει ἐπιβολή ἰσλάμ καί τίποτα περισσότερο. Μέ τέτοια «πιστεύω» καλά κάνει καί ὁ Ἐρντογάν καί ὁ κάθε Ἐρντογάν,νά τούς ἐκμεταλλεύεται. Γιατί ὄχι; Βλέπει τί τόν ...συμφέρει,ἁπλῶς καί μόνον γιά τήν διατήρησιν τῆς ...ἐξουσίας...


Ἡ Πελασγική

Ἡ Μεταμόρφωσις τῆς Εὐρώπης


Η  Μεταμόρφωση της Ευρώπης

Ο Ζευς απεικονίζεται σφαγμένος, ενώ η Ευρώπη με μπούργκα...

Δεν βλέπεις συχνά καλλιτέχνη να έχει τέτοια διορατικότητα και να μην φοβάται την πολιτική ορθότητα. Κάποιοι προσπαθούν να αναδείξουν το πρόβλημα. Μήπως είναι ήδη αργά;

"Metamorfoza Europy"
πίνακας του Πολωνού γραφίστα και ζωγράφου Karol Bąk 

(ἀπό ΕΔΩ)

Νά δοῦμε καί πῶς ἔβλεπαν τήν ἱστορία τῆς Εὐρώπης,οἱ καλλιτέχνες ἀπό τήν ἀρχαιότητα ἔως τά σύγχρονα χρόνια;

Ψηφιδωτό 4ος π.Χ.αἰ. Σπάρτη
ἐρυθρόμορφος κρατῆρας,Τάρας 360 π.Χ.
Πήλινο εἰδώλιο,Ἀθῆνα 480-460 π.Χ
Ἀπό μετώπη ναοῦ τῆς Ἤρας,στόν Σελινοῦντα τῆς Σικελίας,6ος π.Χ. αἰ.
τοιχογραφία Πομπηΐα,1ος αἰ.π.Χ. 
Nikolas Coypel (1690- 1734)
Καί βεβαίως,ὅπως πάρα πολλά θέματα τῆς ἑλληνικῆς προϊστορίας,ἔτσι καί ἡ ἁρπαγή τῆς Εὐρώπης ἀπό τόν Δία,ἀποδόθηκε ἀνά τούς αἰῶνες ἀπό πάρα πολλούς ζωγράφους.


Πανέμορφες ἀποδόσεις,ὑπέροχοι πίνακες ! Ἀφιερωμένοι στήν ἤπειρο τοῦ Πολιτισμοῦ !

Μία ἤπειρο πού σήμερα κινδυνεύει νά σκεπαστῆ ἀπό τήν μαυρίλα τοῦ ἰσλάμ,ἐπεί δῆ κάποιοι ἔχουν ἄλλα σχέδια κατά νοῦ...

Λέτε νά φθάσουμε στό σημεῖο νά ποῦμε «τί εἴχαμε καί τί χάσαμε» ; Ἤ μήπως αὐτός ὁ ἄνθρωπος,ὁ εὐρωπαῖος ἄνθρωπος μέ μπροστάρη,ἀκόμη μία φορά τόν Ἕλληνα,τούς χαλάσει τά ...σχέδια; Ἄς μᾶς ταρακουνήσει τό ἐπερχόμενο σκοτάδι...

Δέν μπορεῖ παρά ἡ τελευταία λέξις ν᾿ἀνήκῃ στόν ἴδιο τόν δημιουργό τοῦ Πολιτισμοῦ. Τόν Ἕλληνα ! 


Ἡ Πελασγική

Τετάρτη 29 Απριλίου 2020

Ἔμ δέν ἦταν ἡ ΕΛ.ΑΣ. τοῦ Κούλη


Περισσότεροι ἀπό 2000 ἑβραῖοι στήν κηδεῖα τοῦ Ῥαββίνου Chaim Mertz (φωτό)
Βεβαίως καί δέν εἶναι Ἑλλάδα ἡ Νέα Ὑόρκη. Βεβαίως καί δέν ἀντιμετωπίζουν τούς πολίτες τους ὅπως ἡ ΕΛ.ΑΣ. τοῦ Κούλη (μία ματιά Ε Δ Ω,τί ἐστί ΕΛ.ΑΣ. Κούλη,ἡ ὁποία περμπιπτόντως δέν μετονομάσθη τυχαίως,ἀπό Ἀστυνομία Πόλεων καί Χωροφυλακή σέ Ἑλληνική ἀστυνομία καί σέ συντομογραφία ΕΛ.ΑΣ.,ΕΛΑΣ ἔτσι; Τά κατορθώματα τοῦ πασόκου Σκουλαρίκη,Ὀκτώβριος 1984. Παπανδρέας λέμε ...).

Φ Ο Β Ε Ρ Ο,μέ τό τί ἔχουμε μπλέξῃ ! ! !

Ὅμως καί μέ τούς ἑβραίους,ἕνας λόγος παραπάνω.


Ἄν τολμοῦσαν ἄς ἔκαναν ἔστω καί μία σύλληψιν !

There were no summonses or arrests of those mourning Rabbi Chaim Mertz, according to a police spokesman.Ε Δ Ω )
(Δέν ὑπῆρξαν συλλήψεις,σύμφωνα μέ τόν ἐκπρόσωπον τῆς ἀστυνομίας.) 


Εἴδατε γιά τί ἀκριβῶς κατηγοροῦσαν τόν ...δημοκρατικό δήμαρχο Ντί Μπλάζιο; Γιά «ῥατσιστική συμπεριφορά». (Διαβᾶστε  ΕΔΩ τί τοῦ ἔσουραν)

Ἀμέ,τί νομίζατε,ὅπως ἐδῶ πού ἄλλα μέτρα καί σταθμά γιά τούς Ἕλληνες Χριστιανούς ἄλλα γιά τά λαθρομουσλίμς ; Ἀλλά,μοῦγκα στήν στρούγκα...

Ἐδῶ θά κάθεστε σοῦζα καί θά κρύβεστε πίσω ἀπό κάδους σκουπιδιῶν μεταφέροντας τό Ἅγιον Φῶς τῆς Ἀναστάσεως,νά μήν σᾶς δῇ τό περιπολικό τῆς ἀστυνομίας τοῦ Κούλη...

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ !

Καί βεβαίως  Ε Δ Ω 


Ἡ Πελασγική

Τρίτη 28 Απριλίου 2020

Ναί,ἐν τάξει,οἱ ἴδιοι πρωταγωνιστές,πάντα ! Καί μετά,τί;


Ὁ Τσιόδρας τοῦ Κούλη,τοῦ Κικίλια καί τοῦ Κοντοζαμάνη. Ἀλλά καί ὁ Τσιόδρας τοῦ Ἀβρααμόπουλου καί τοῦ Ἄδωνάϊ.
Ὁ Τσιόδρας πού ἄφησε,ὅπως λέγεται,μία πολλά ὑποσχομένη καριέρα στό Ἀμέρικα,καί μᾶς ἦρθε στήν Ἑλλάδα γιά νά ...προσφέρῃ...



Μέ τόν Ἀβρααμόπουλο καί τόν Κοντοζαμάνη,τότε (2009). Δέν ξέρετε τόν Κοντοζαμάνη; Τόν σημερινό ὑφυπουργό τοῦ Κικίλια; Κακῶς,μιλᾶμε γιά πρώην συνεργάτη τοῦ Παγκοσμίου Ὀργανισμοῦ Ὑγείας ( ΠΟΥ) ! Ναί,αὐτοῦ τοῦ «ἀξιολογοτάτου» ὁργανισμοῦ πού ὁ Τράμπ προσφάτως,τοῦ ἔκοψε τό χαρτζιλίκι. Αὐτοῦ πού και τότε,2009,μέ ἕνα ἄλλο φόβητρο,τόν Η1Ν1,προσπάθησαν νά σπείρουν τόν πανικό,παγκοσμίως.
Τότε τό δίδυμο Κοντοζαμάνη-Τσιόδρας,ἐπέτυχαν ὁμοῦ μετά τοῦ μεγάλου ἐγκεφάλου,τοῦ Ἀβρααμόπουλου,νά χρεώσουν τήν χώρα μέ δεκάδες ἑκατομμύρια εὐρώ,ἀπό ΑΧΡΗΣΤΑ παντελῶς,μά κυρίως ἐπικίνδυνα ἐμβόλια καί φάρμακα.Θυμᾶστε τήν ἀπεγνωσμένη προσπάθειά τους πρός ἐμβολιασμό τοῦ πληθυσμοῦ; Τότε ὁ Κοντοζαμάνης ἦταν πρόεδρος τοῦ ΕΟΦ ! Εὔκολη ὑπόθεσις οἱ παραγγελίες,ἔτσι;
Λοιπόν,αὐτός ὁ τῦπος,ἀπό 27 χρονῶν,μάλιστα ἀπό τά 27 του χρόνια παρακαλῶ,δέν ἔχει μείνῃ χωρίς θῶκο ! Διαβᾶστε ἀπό τήν ἐπίσημον ἰστοσελίδα τοῦ ὑπουργείου ὑγείας,τό βιογραφικό του (ἐδῶ):

Διετέλεσε:


Υπεύθυνος Ερευνών του Τμήματος Οικονομικών Υγείας του ΙΟΒΕ, από το 1999 ως το 2004

Αντιπρόεδρος του Εθνικού Οργανισμού Φαρμάκων (Ε.Ο.Φ.) από το 2004 μέχρι το Φεβρουάριο 2008 και

Πρόεδρος του Ε.Ο.Φ. από το 2008 ως το Σεπτέμβριο του 2009.

Διοικητής της 1ης Υγειονομικής Περιφέρειας Αττικής από τον Οκτώβριο 2012 έως τον Αύγουστο 2014.

Γενικός γραμματέας του Υπουργείου Υγείας από τον Αύγουστο 2014 μέχρι το Φεβρουάριο 2015.

Σύμβουλος πολιτικής και διοίκησης υπηρεσιών υγείας μέχρι τον Ιούλιο του 2019.

Ἀπό τόν Ἰούλιο τοῦ 2019 ὑφυπουργός Ὑγείας

Έχει εκπροσωπήσει την Ελλάδα σε διεθνείς οργανισμούς και επιτροπές, όπως το Διοικητικό Συμβούλιο του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Φαρμάκων (ΕΜΑ), το Συμβούλιο της Ευρώπης, το Φαρμακευτικό Φόρουμ, τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ) και τον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ).

Σέ συνάντησιν τῆς Λέσχης Μπίλντεμπεργκ δέν ἔχει πάῃ μόνον,ἀλλά προφανῶς σέ κάποια ἑπομένη,ἴσως...

Νά δοῦμε τώρα καί τό ἄφησε μία «πολλά ὑποσχομένη καριέρα στίς ΗΠΑ»,γιά νά ἔρθῃ στήν Ἑλλάδα,τοῦ Τσιόδρα ;



Κατά τα έτη 1994-1997 εργάστηκε ως εσωτερικός ειδικευόμενος ιατρός με ειδικότητα την Παθολογία, στο Albert Einstein Medical Center στις ΗΠΑ
 Από το 1997 έως το 2001, έκανε αντίστοιχη ειδίκευση στην παθολογία με περαιτέρω εξειδίκευση στη λοιμωξιολογία στο Beth Israel Deaconess Medical Center και στην Ιατρική Σχολή του Harvard.Τον Αύγουστο του 1997, έλαβε τον τίτλο ειδικότητας παθολογίας ΗΠΑ και αντίστοιχα το 2000, ειδικότητα λοιμωξιολογίας ΗΠΑ.
Μεταξύ 1998 και 2001 εργάστηκε ως υπότροφος ερευνητής της ιατρικής του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ. Τον Ιούνιο του 2001, έλαβε Μεταπτυχιακό δίπλωμα στις Ιατρικές Επιστήμες από την Ιατρική σχολή Πανεπιστημίου Harvard.(ἐδῶ)

Βλέπετε ἐσεῖς καμμία πολλά ὑποσχομένη καριέρα; Διότι ἐγώ αὐτό πού βλέπω εἶναι μία «εἰδική ἐκπαίδευσιν» ἕνα εἴδος «ἑτοιμασίας» σέ κάποιον ...ἐπιλεγμένον γιά συγκεκριμένο ῥόλον. Θά μέ πεῖτε γιά ἀκόμη μία φορά ...συνωμοσιολόγο,ἔτσι; Χμμ...Καί ἡ πραγματικότης δέν σᾶς λέει τίποτα;

Μέ τόσους ἑπαίνους καί βραβεῖα :

1999: Fellow’s Travel Grant 6th Conference on Retroviruses and Opportunistic Infections, Chicago, IL 1999.
1999: Fellow’s Travel Grant 39th Interscience Conference on Antimicrobial Agents and Chemotherapy (ICAAC). San Francisco, Ca 1999.
1999 - 2001: Clinical Investigator training program Harvard-MIT.
2001: Βραβείο Maxwell Finland από την λοιμωξιολογική εταιρεία Μασσαχουσέτης για την ερευνητική εργασία κατά την διάρκεια της εκπαίδευσης στο νοσοκομείο Beth Israel Deaconess και στην Ιατρική Σχολή του Harvard.

Γιά ποιόν λόγον ἐπέστρεψε στήν Ἑλλάδα;

Καί μέ τό πού ἦρθε :

Το 2001 απέκτησε τον τίτλο Ειδικότητας Παθολογίας στην Ελλάδα, και αντίστοιχα το 2003, τον Τίτλο Εξειδικεύσεως Λοιμωξιολογίας.

Ὦ,ναί εἶναι παλαιό τό «σχέδιον παγκοσμίου πανδημίας» πρός μείωσιν τοῦ πληθυσμοῦ τῆς γῆς.Ἄλλως τε,οἱ  «ἐπίσημες ἀνησυχίες» τους φαίνονται καί μέσα ἀπό τά διάφορα συνέδρια πού θεσμοθετοῦν ὀργανισμοί ὅπως ὁ ΟΗΕ ἤ ἡ Ε.Ε. κ.λπ. ( Λ.χ. τό Διεθνές Συνέδριο του  Καϊρου για τον  Πληθυσμό  και  την  Ανάπτυξη,1994) Καί ἐνῶ φαίνονται νά ...μεριμνοῦν γιά τήν ...εὐημερία τῶν  ὑπαναπτύκτων χωρῶν καί τό πώς νά κρατήσουν τούς πληθυσμούς στίς χῶρες προελεύσεώς τους,ἀπό τήν ἄλλη ἔρχονται οἱ ἴδιοι μέ συνέδρια ἐπί συνεδρίων καί πρωθοῦν τήν μετανάστευσιν. Γενικῶς,ἀπό τά μέσα τῆς δεκαετίας τοῦ ᾿90,τό θέμα μετανάστευσις/ἀνάπτυξις (!!!) φαίνεται νά πηγαίνει σχεδόν πακέτο μ᾿αὐτό τοῦ σχεδίου μειώσεως τοῦ πληθυσμοῦ. Νά τολμήσω ἐδῶ νά προσδιορίσω ποίων πληθυσμῶν τήν μείωσιν ἐπιζητοῦν ἤ θά χαρακτηρισθῶ ...῾ρατσίστρια; Τό καταλάβατε,ὁπότε προχωροῦμε.

Πρέπει λοιπόν,νά ὑπάρχουν τά κατάλληλα πρόσωπα στίς σωστές θέσεις. Γι᾿αὐτό καί εἴδαμε τόν Τσιόδρα δῖπλα στόν Ἀβρααμόπουλο κατά τό πρῶτο ἐγχείρημα τοῦ «σχεδίου παγκόσμια πανδημία». Καί νά πᾶμε καί στόν συνδυασμό πού προαναφέραμε,μέ τήν μετανάστευσιν;

Σωτήριος Τσιόδρας: «Πιστεύουμε ὅτι οἱ μετανάστες εἶναι τμῆμα τῆς κοινωνίας μας. Χρειάζεται νὰ πᾶνε στὰ σχολεῖα μας καὶ θεωρῶ ὅτι ἡ διαφορετικότητα ποὺ ἀντικρίζουμε εἶναι θαυμάσια»

Καί βεβαίως ὁ Ἀβρααμόπουλος δέν βρέθηκε τυχαίως μετά στήν θέσιν τοῦ εὐρωπαίου ἐπιτρόπου γιά θέματα μετανάστευσης. Ἔτσι;

Δ. Αβραμόπουλος στον ΟΗΕ: Εργαζόμαστε για ένα συνολικό πλαίσιο επανεγκατάστασης προσφύγων στην ΕΕ

Ναί,ναί,εἰδικῶς ἡ Εὐρώπη πρέπει νά γεμίσῃ ἀφροασιανούς. Ναί ! Ἡ Εὐρώπη τῆς λευκῆς φυλῆς. Ἡ Εὐρώπη ἡ ὁποία χτυπήθηκε ἀπό τόν ...ἰό περισσότερο ἀπό ὅποια ἄλλη ἡπειρον... ! ( περεμπιπτόντως,δεῖτε τίς μουσουλμανικές χῶρες  πού μᾶλλον δέν κατάλαβαν τί σημαίνει κορωναϊός : ΕΔΩ. Ἐπίσης τρανταχτό παράδειγμα οἱ λαθρομετανάστες στό Πόρτο Χέλι Ἐρμιονίδος,ὅπου μᾶς εἶπαν πώς ὑπῆρχαν 155 κρούσματα. Μά ὅλα ἀ-συμπτωματικά; ! Πῶς γίνεται κρούσμα χωρίς συμπτώματα; Καί φυσικά οὔτε λόγος γιά κάποιον θάνατο....Δέν τούς πιάνει λέμε. Γι᾿αὐτό ὁ Χαρδαλιᾶς εἶπε «δέν ὑπάρχει λόγος πανικοῦ»,τό ξέρει ἐπίσης.Ἄλλως τε συνεργάτης τοῦ Τσιόδρα δέν εἶναι ; Τόν ἔχει πληροφορήσῃ καταλλήλως τόσο γιά τούς λαθρομουσλίμ ὅσο καί γιά τούς γύφτους...)

Ὁ Ἀβρααμόπουλος τοῦ ὁποίου ἀνοίγει ἡ καρδιά ὅταν βλέπει τουρκαλᾶδες : 



Τουρκαλᾶδες,οἱ ὁποῖοι μᾶς γέμισαν λαθρομουσλίμια...

Δέν ἐντυπωσιάζομαι,λοιπόν, ἀπό τήν παρουσία τῶν ἰδίων προσώπων,πάντα,στήν κεντρική πολιτική σκηνή,ἀλλά ἀπό τήν ἀδιαφορία τοῦ κόσμου σέ τέτοιου εἴδους ἀποκαλύψεις. Ἐμένα, αὐτό εἶναι πού κάθε φορά μέ τρομάζει καί ξέρετε γιατί; Διότι αὐτοί οἱ ἄνθρωποι,οἱ κοινοἰ,καθημερινοί ἄνθρωποι πού προσπερνοῦν σοβαρότατα θέματα τά ὁποῖα τό λιγώτερο θά ἔπρεπε νά τούς κάνουν νά ὑποψιασθοῦν γιά τό τί συμβαίνει στήν χώρα τους καί ποιοί εἶναι αὐτοί πού λειτουργοῦν εἰς βάρος τους,αὐτοί,λές κι᾿ἔχουν μνήμιν χρυσόψαρου,μέ τό ξημέρωμα τῆς ἑπομένης ἔχουν διαγράψῃ τά πάντα. Καί τό χείριστον,τούς ἐπαινοῦν καί πάλιν ἀλλά καί προχωρώντας ἀκόμη πιό πέρα,τούς ἐπιβραβεύουν μέ ὕψιστες θέσεις. Αὐτό μέ τρομάζει καί αὐτό εἶναι πού μ᾿ἀπογοητεύει κάποιες φορές ὥστε νά θεωρῶ πώς καί αὐτό τό ἐλάχιστο πού κάνω,ὡς πληροφόρησιν,εἶναι φωνή βοώντος ἐν ἐρήμῳ...


Ἡ Πελασγική

Δευτέρα 27 Απριλίου 2020

Μᾶς ἑτοιμάζουν γιά τό χειρώτερον...


Κανένα,ἀπολύτως κανένα πρόσχημα δέν κρατοῦν πλέον οἱ «ἐξουσιαστές» ἤ οἱ φαινομενικοί ἐξουσιαστές μας. Ἔτσι,ἡ γερμαναρία τῆς ἑβραίας Κάσνερ -Κάσμιερτσακ -Μέρκελ ( τό ποιά εἶναι ἡ γερμανία τά ἔχουμε γράψῃ,ἀλλά ξαναδιαβάζουμε ΕΔΩ,μέχρι νά τό ἐμπεδώσουμε. Τό ἴδιο καί γιά τήν Κάσνερ-Κάσμιερτσακ-Μέρκελ,πολλάκις ἀλλά καί κυρίως ΕΔΩ ὅπου ἀποδεικνύονται καί οἱ ...ἀδυναμίες πρός τήν τουρκιά ),ὅπως μᾶς πληροφοροῦν τά ἐλεεινά καί τρισάθλια τουρκοκάναλα τῆς ἑλλαδικῆς ( πού τρῶνε καλά ἀπό τόν Κούλη ΕΔΩ) καί βγῆκαν νά μᾶς διατυμπανίσουν τά ...συγχαρητήρια τοῦ γερμαναρέϊκου τύπου γιά τήν ἐπιτυχῆ ἀντιμετώπισιν τοῦ θέματος ...ἰός ! Ὅμως,ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΑΝ ΚΙΧ,στήν κυριολεξία,γιά τήν παρακάτω εἰκόνα, ἡ ὁποία ἀποτελεῖ μέρος εἰκονογραφήσεως πληροφοριακοῦ ὑλικοῦ τοῦ ὑπουργείου ὑγείας,τῆς γερμαναρίας, γιά τόν ...ἰό :

(ἀπό ἐδῶ)
Τί βλέπουμε λοιπόν ἐδῶ; Τήν «μαμά Τουρκία» νά κρατᾷ ἀπό τό χέρι τό παιδάκι της,τήν «μικρή Ἑλλάδα» ! Δῆλα δῆ,τί ἀκριβῶς συμβολίζει ἡ μικρή Ἑλλάδα; Μήπως μία μελλοντική τουρκική ἐπαρχία; Ὥπ,τί μοῦ θυμίζει αὐτό;


Μ᾿ἄλα λόγια κανονισμένα τά ἔχουν; Αὐτό εἶναι τό μέλλον τῆς Ἑλλάδος; Αὐτό μᾶς ἑτοιμάζουν ὅλοι αὐτοί οἱ ἑβραιομαφιόζοι; 

Γι᾿αὐτό ἔχουν γεμίσῃ τήν Ἑλλάδα μέ λαθρομουσλίμια; Γι᾿αὐτό αὐτά τά ὅντα ἔχουν ξεπεράσῃ σέ θρᾶσος κάθε μέτρο ; 

Καί ἕνα ἀκόμη σημεῖο πού χρίζει προσοχῆς. Μέ ποιόν τά ψιλολένε στήν εἰκόνα,ἡ μαμά Τουρκία ; Μέ τήν Κῖνα; ! ! ! Ὤχ ! Τόν ἄνδρα Κῖνα,ἔτσι; Ὄχι γυναικεῖα μορφή,ἀλλά ἀνδρική...! 

Γιά ῤῖξτε μία ματιά : ΕΔΩ,ΕΔΩ 


καί βεβαίως Ε Δ Ω 


Λές τά λαθρομουσλίμια νά μήν γνωρίζουν μέ τί πλάτες κάνουν ὅ,τι κάνουν; Καί ἐκεῖνοι οἱ ...ἀλληλέγγυοι,οἱ σιωνοπράκτορες,ἐπίσης; 

Γιά τά πιό πρόσφατα : 


Καί τό πιό φρέσκο :

Λαθρομετανάστες Εισβολείς καίνε τη Σάμο (4 video)



Από το απόγευμα ξεκίνησαν επεισόδια – στο Κέντρο Υποδοχής και Ταυτοποίησης του νησιού όπου διαμένουν περίπου 5.700 άτομα.

ΜΚΟ και ΤΟΥΡΚΙΑ και ολα τα ΧΤΙΚΙΑ ΠΟΥ ΜΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΧΤΥΠΑΝΕ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΕΔΑΦΗ ΜΑΣ..


Εἴπαμε : Θεοί καί δαίμονες,ὅλοι ἑναντίον μας...! 

Υ.Γ. Προσέξτε στήν εἰκόνα ὅπου ἡ «μαμά τουρκία» καί ἡ «μικρή-Ἑλλάδα» εἶναι μορφολογικά ὁλὀϊδιες ! Καί ἀφοῦ ἐμεῖς δέν ἔχουμε καμμία ἀπολύτως σχέσιν μέ τούς τουρανομογγόλους,ποιοί κάτοικοι τῆς μελλοντικῆς ἑλλαδικῆς θά μοιάζουν; Ἔλα ντέ; ! ! ! 

Αὐτοί λοιπόν,μπορεῖ νά σχεδιάζουν,ὅμως : Ὁ Θεός τῆς Ἑλλάδος ἔχει ἄλλο σχέδιον...




Ἡ Πελασγική

Κυριακή 26 Απριλίου 2020

Ὅσο πιό προκλητικοί γίνονται τόσο πιό πολύ θεωροῦν πώς σ᾿ἔχουν καταντήσῃ res !



Περί τά τέλη τοῦ προηγουμένου μηνός,Μαρτίου,ἡ κυβέρνησις τοῦ Κούλη ἀποφάσισε πώς γιά τό ...καλό τῶν Ἑλλήνων καί τήν προστασία τους,ὅσον ἀφορᾷ τήν σωστή ἐνημέρωσιν περί τοῦ φοβεροῦ καί τρομεροῦ λοιμοῦ πού ἀκούει στό ὄνομα κορωναϊός,τά κανάλια πρέπει νά βοηθηθοῦν.Διά τοῦτο καί ἀποφάσισαν νά τούς χαρίσουν 11 ἑκατομμύρια,τά ὁποῖα θά μοιραστοῦν μεταξύ τους,οἱ «καλοί Σαμαρεῖτες» τῆς ἐνημερώσεως. ( ΕΔΩ)

Ὅμως φαίνεται πώς τό χρῆμα δέν ἦταν ἀρκετό ἤ στήν μοιρασιά κάτι δέν πῆγε καλά.Ἐπανερχόμενοι λοιπόν,οἱ κυβερνητικοί,βρῆκαν τήν λῦσιν καί προσθέτουν ἀκόμη 9 ἑκατομμύρια.

Βγαίνει λοιπόν ἐχθές, ὁ Πέτσας,ναί ὁ Πέτσας μέ τήν βιλάρα στόν Διόνυσον (θυμᾶστε ; «Οι έκτακτες καταστάσεις απαιτούν έκτακτες λύσεις» ΕΔΩ) καί ἀνακοινώνει τό ἔξτρα δωράκι καί πάλι γιά τό ...καλό μας :

«… Η ενημέρωση των πολιτών είναι ένα από τα σημαντικότερα όπλα που έχουμε για την αντιμετώπιση του κορονοϊού. Γιατί η ενημέρωση σώζει κυριολεκτικά ζωές.

Καί αἰτιολογεῖ :

» ...η τήρηση αυτών των δύο κρίσιμων προϋποθέσεων δεν μπορεί να βασίζεται μόνο στη διάθεση κοινωνικής προσφοράς των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και στο φιλότιμο των εργαζομένων σε αυτά...Είναι απαραίτητο, στην κρίσιμη φάση της σταδιακής μετάβασης στην «νέα κανονικότητα», να εκπαιδεύσουμε τους πολίτες σε έναν νέο τρόπο ζωής και να τους προφυλάξουμε από την παραπληροφόρηση και τα «fake news». ( Ε Δ Ω )

Προσέξτε τί δούλεμα μᾶς κάνουν μιλώντας γιά « κοινωνική προσφορά τῶν μμε καί τῶν ἐργαζομένων σ᾿αὐτά »! ! !



 Δῆλα δῆ,τά κανάλια ὅλων αὐτῶν,τῶν Βαρδινογιανναίων,Ἀλαφουζαίων,Μαρινάκηδων,Σαββίδηδων καί λοιπῶν ἐφοπλιστῶν,μεγαλοεπιχειρηματιῶν καί  μεγαλοκαρχαριῶν,προσφέρουν κοινωνικό ἔργο ; ! ! !  Καί οἱ διάφοροι Παπαδάκηδες,Εὐαγγελᾶτοι,Τσίμες,Χατζηνικολάκηδες,Τατιάνες καί Στάες εἶναι ἁπλῶς ἐργαζόμενοι μέ φιλότιμο στρατευμένοι στό κοινωνικό ἔργο τῆς προσφορᾶς στόν λαό ;... ! ! !

Αὐτό μᾶς λένε; Συγγνώμη,μήπως δέν ἔχω καταλάβῃ καλῶς; Αὐτό μᾶς λένε,ξανά ἐρωτῶ.
Ἤ πρέπει νά ζοῦμε σέ ἄλλο χωροχρονικό ἐπίπεδο,σ᾿ἔναν παράλληλο κόσμο ἴσως,ὅπου ἡ βίωσις εἶναι ἀκριβῶς τό ἀντίθετο ἀπό αὐτή πού ἐδῶ βιώνουμε ἤ πρέπει νά μᾶς θεωροῦν,στήν κυριολεξία,καθυστερημένους διανοητικῶς. Ἄλλη ἐξήγησις δέν μπορεῖ νά ὑπάρχει.

Καί ἀφοῦ γιά παράλληλο σύμπαν,κάπως ἀδύνατον τό βλέπω,προφανῶς καί ἰσχύει τό δεύτερον. Καί βεβαίως κι᾿ἱσχύει τό δεύτερον διότι ἀλλιῶς δέν θά ἦσαν τόσον πολύ προκλητικοί :

Σκέψου τι γίνεται γύρω σου... Μπροστά στα μάτια σου !!!



Ναί,ἀκριβῶς ἔτσι ! Μπροστά στά μάτια σου ἡ κοροϊδία,ἐν ψυχρῶ καί ἀνερυθριάστως ! Διότι πολύ ἁπλῶς σέ θεωροῦν βλαμμένο,καθυστερημένο διανοητικῶς,ἡλίθιο καί ἄνοον...Ὅσο πιό προκλητικοί γίνονται τόσο πιό πολύ θεωροῦν πώς σ᾿ἔχουν καταντήσῃ res ! Καί ὡς τέτοιο ποῦ νά καταλάβῃς τό δούλεμα πού σοῦ κάνουν ὅταν σοῦ λένε : Ἔχω καί μοιράζω στούς καρά-μπουκωμένους καναλάρχες καί ...δημοσιογράφους πακτωλούς χρημάτων ὅμως γιά ἐσένα ἤ τίς ἐπιχειρήσεις οἱ ὁποῖες ἔχουν βάλῃ λουκέτο ἐξ αἰτίας τῶν δικῶν μας μέτρων καί ἴσως νά μήν ξαναξοίνουν ποτέ :

«ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΝΕΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ!»

Καί ἀπό τήν ἄλλη ἀκόμη πιό προκλιτικῶς,διαψεύδοντας τούς ἴδιους τους τούς ἑαυτούς,προβαίνουν σέ ἐπιδότησιν ἐπιχειρήσεως,ἡ ὁποία βλάφθηκε ἐξ αἰτίας τῶν μέτρων :

Κυβερνητικό δώρο 10,9 εκ. ευρώ και στον "Μορέα" λόγω "χαμηλής κυκλοφορίας"


Γιά τά μάτια τοῦ Μπόμπολα,τοῦ Κόκκαλη καί τῶν λοιπών λαμογιῶν πού τρῶνε μέ χρυσά κουτἀλια ἀπό ΠΑΝΤΟΥ,τό κράτος τοῦ Κούλη ἔγινε «ἀσφαλιστική ἑταιρεῖα»,διότι χάνουν οἱ ἐπιχειρήσεις τους ἀπό τά μέτρα τοῦ ...ἰοῦ ἀφοῦ σταμάτησαν τά πήγαινε-ἔλα τά αὐτοκίνητα καί τό ξεζούμισμά τους ἀπ᾿τἀ διά βίου διόδια ! 


(τό βίντεο ἀπό ΕΔΩ)

Καί τώρα,ἐσύ,γύρνα στήν ἐποχή τῶν κατακομβῶν,κρύψου μέ τό Ἅγιον Φῶς στό χέρι πίσω ἀπό σκουπιδοντενεκέδες καί ἀνέξου μαζύ μέ τούς Κούληδες τούς Πέστες καί τά Ἀδωνάϊ καί τά λαθρομουσλίμια πού ἐορτάζουν μέ τούς ἰμάμηδες νά γκαρίζουν στούς μιναρέδες ! 



Ἄ καί μήν ξεχάσεις τό βράδυ νά βάλῃς τίς εἰδήσεις ἀπό τά πορνοκάναλα,τά τουρκοκάναλα,πού μέ ξεχυλωμένα ἀπό τήν μᾶσα στόματα θά σοῦ ἀνακοινώνουν τούς νέους ...θανάτους καί κυρίως θά σέ ἀπειλοῦν μέ ποινές φυλακίσεως ἄν δέν κάνεις τό ἐμβόλιο τοῦ ...φιλανθρώπου Γκέϊτς...


Ἡ Πελασγική

Σάββατο 25 Απριλίου 2020

«Ἡ Ἑλλάδα ποτέ δέν πεθαίνει». Δεῖτε ποιοί τό τραγουδοῦν


«Ἡ Ἑλλάδα ποτέ δέν πεθαίνει»,τραγουδισμένο ἀπό Ἀρμενίους Εὐέλπιδες,παρακαλῶ ! 


Τέλεια ἀπόδοσις,πεντακάθαρα ἡ ἑλληνική ! 

Ἔμ,τυχαίως ὁ ἀρχι-σφαγέας Κεμάλ διέπραξε ΚΑΙ τήν γενοκτονία τῶν Ἀρμενίων; 

Ὅταν ἡ CIA καί οἱ Ῥοκφέλερ διέδωσαν τήν μοντέρνα τέχνη


Απόσπασμα από το βιβλίο των Ε. Perucchietti & G. Marletta, 'Το εργοστάσιο της χειραγώγησης' (La fabbrica della manipolazione, Ed. Arianna 2014).

Πηγή: azionetradizionale.com
Μετάφραση-σχόλια: Θεόδωρος Λάσκαρης

Η τέχνη συχνά συνοδεύτηκε από τη μόδα. Ο Andy Warhol έκανε διάσημο το μοντέλο
και μετά ηθοποιό του φετίχ Edie Sedwick, την ‘εικόνα’ της δεκαετίας του ’60, που έπασχε από νευρική ανορεξία και πέθανε στην ηλικία των 28 χρόνων από υπερβολική δόση βαρβιτουρικών.

Κυρίαρχη φιγούρα στον κόσμο της Pop Art, ο Warhol, μέσω της μουσικής, του σινεμά και της διαφήμισης, οδήγησε τον πειραματισμό μιας νέας μορφής ‘δημοκρατικής πρωτοπορίας’. Αποτέλεσε επίσης ‘φιγούρα αναφοράςγια νέους καλλιτέχνες, όπως ο Jean-Michel Basquiat, τον οποίο βοήθησε να αναδειχθεί στον κόσμο της τέχνης, ως εκπρόσωπος του Γκράφιτι. Επίσης, βοήθησε και τον πιο γνωστό Keith Haring. Όμως και οι δύο τελευταίοι πέθαναν νεότατοι, ο πρώτος από υπερβολική δόση ηρωίνης και ο δεύτερος από AIDS.

Η Pop Art και το Γκράφιτι κληρονομούσαν τον ενθουσιασμό των προηγούμενων ετών για την αφηρημένη τέχνη, της οποίας ο Jackson Pollock και ο Mark Rothko υπήρξαν μεταξύ των μεγαλυτέρων Αμερικανών εκπροσώπων της. Οι φιλοσοφικές και ψυχολογικές επιπτώσεις του αφαιρετισμού και η πρωτογονική αισθητική, που θα μπορούσε να ερμηνευθεί ως μία αναπαράσταση του ασυνείδητου, είχαν διοχετεύσει την προσοχή των εραστών της τέχνης σε αυτό το νέο είδος. Οι παραλληλισμοί με την τέχνη των ιθαγενών Αμερικανών και με την ψυχεδέλεια δεν θα μπορούσαν παρά να συνεχίσουν να βρίσκουν ευρεία συναίνεση στα χρόνια της ‘flower power’.

Το 1995, ένα άρθρο δημοσιευμένο από την βρετανική εφημερίδα The Independent, δημιούργησε μεγάλη αίσθηση καθώς για πρώτη φορά αναγνωριζόταν δημοσίως η συνεισφορά της CIA στην προώθηση της μοντέρνας τέχνης (ιδιαίτερα στις πιο ακραίες μορφές της δηλ. ‘του Αφαιρετισμού’).
Το άρθρο, με τίτλο: Modern art was a CIA ‘weapon’ (Η μοντέρνα τέχνη ήταν όπλο της CIA), αποδείκνυε αυτό, που για δεκαετίες, φαινόταν να είναι μόνον μία υπόθεση, που κυκλοφορούσε στο καλλιτεχνικό περιβάλλον. Η ιστορία, πραγματικά ανησυχητική, αξίζει να παρουσιασθεί στις πιο σημαντικές φάσεις της. Γράφει ο Independent:
«Για δεκαετίες στους καλλιτεχνικούς κύκλους δεν ήταν παρά ένας ψίθυρος ή ένα ανέκδοτο, όμως τώρα ήρθε η επιβεβαίωση. Η CIA χρησιμοποίησε την αμερικανική μοντέρνα τέχνη -συμπεριλαμβανομένων των έργων καλλιτεχνών όπως ο Jackson Pollock, ο Robert Motherwell, ο Willem de Kooning και ο Mark Rothkο- σαν όπλο στον Ψυχρό Πόλεμο. Με τον τρόπο που θα ενεργούσε ένας πρίγκιπας της Αναγέννησης, εκτός από το γεγονός ότι ενέργησε μυστικά, η CIA, για περισσότερο από 20 χρόνια, ευνόησε και προώθησε την αμερικανική αφηρημένη τέχνη σε όλο τον κόσμο»


David Rockefeller στό ΜοΜΑ
Η υποστήριξη γινόταν μέσω μιας σειράς μυστικών χρηματοδοτήσεων στο περιοδικό Encounter, στο σύλλογο Congress for Cultural Freedom και ιδιαίτερα μέσω της οργάνωσης The New American Painting (που μεταξύ του 1958 και του 1959 διοργάνωνε εκθέσεις σχεδόν σε όλες τις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις). Τα κεφάλαια προήλθαν, στο μεγαλύτερο μέρος, από τον Nelson Rockefeller, διευθυντή του Museum of Modern Art of New York, που ιδρύθηκε επίσης από τους Rockefeller).
Το 'μουσείο' (MoMA) των Rockefeller, λοιπόν, ήταν από την αρχή ένα φέουδο της CIA. Σύμφωνα με τις αποκαλύψεις που περιέχει το άρθρο του Independent:
«Το μουσείο συνδέθηκε, μέσω πολλών καναλιών και με τη CIA. Ο William Paley, ο πρόεδρος του CBS και ένας από τους ιδρυτές της CIA, κάθισε μεταξύ των μελών υπεύθυνων για το διεθνές πρόγραμμα του μουσείου. Ο John Hay Whitney, που υπηρέτησε στον πόλεμο στον OSS (μετέπειτα CIA), υπήρξε πρόεδρος του μουσείου και ο Tom Braden, ο πρώτος Επικεφαλής του Τμήματος Διεθνών Οργανισμών της CIA, ήταν εκτελεστικός γραμματέας του μουσείου το 1949».

Ακριβώς από τον Tom Braden προήλθαν οι αποκαλύψεις που δημοσιεύτηκαν στον Independent. Σύμφωνα με την εκδοχή του, οι καλλιτέχνες που δέχονταν την υποστήριξη από αυτή την μεγάλη ‘μηχανή πολέμου’ έπρεπε να έχουν άγνοια αυτών των ελιγμών.

Όμως για ποιο λόγο η CIA και τα ισχυρά λόμπι δραστηριοποιήθηκαν τόσο πολύ για να προωθήσουν την μοντέρνα τέχνη; 
Η ‘επίσημη’ εξήγηση είναι ότι ο αφαιρετισμός θα λειτουργούσε ως αντιστάθμισμα στο φορμαλιστικό ρεαλισμό των Σοβιετικών. Δηλαδή ότι θα έδειχναν στον κόσμο το ‘άνοιγμα’ και το ‘εύρος των απόψεων’ του αμερικανικού πολιτισμού σε σύγκριση με το φορμαλισμό της ρωσικής τέχνης.
Βέβαια, αυτή η ‘επίσημη’ δικαιολογία δεν πείθει για δύο λόγους:
Α) Εάν ήθελαν να αντιταχθούν στη σοβιετική τέχνη θα μπορούσαν να προωθήσουν την παράδοση των διαφόρων σχολών της υψηλής ευρωπαϊκής και αμερικανικής τέχνης.
Β) Την ίδια εποχή, η CIA και οι δυνάμεις κοντά σε αυτή ήταν ταυτόχρονα απασχολημένες με ένα άλλο είδος ‘πολιτιστικής παρέμβασης’ χρηματοδοτώντας κρυφά το εκκολαπτόμενο φεμινιστικό κίνημα, την κουλτούρα του LSD, τη σεξουαλική επανάσταση και μετά από κάποιες δεκαετίες, την ‘ιδεολογία του φύλου’ (gender).


Πίνακας τοῦ Jackson Pollock
Στην πραγματικότητα, ο αντίκτυπος αυτής της πολλοστής ‘ελεγχόμενης πολιτιστικής επανάστασης’ φαίνεται ότι αφορούσε ουσιαστικά τις δυτικές κοινωνίες, των οποίων η αισθητική θα μεταμορφωνόταν σε λίγα χρόνια. Απλά σκεφτείτε, για παράδειγμα, ότι ακόμα και στη δεκαετία του '50 ο Αμερικανός πρόεδρος Τρούμαν που επισκέφτηκε μία έκθεση σύγχρονης τέχνης μπορούσε να αναφωνήσει τη διάσημη φράση: «Αν αυτή είναι τέχνη, εγώ είμαι Αφρικανός!» Αλλά παρά τα όσα είπε ο Πρόεδρος, το νέο ‘αμερικανικό γούστο’ σύντομα θα εξαπλωθεί σε όλο τον κόσμο, μεταφέροντας μαζί του και αυτή την αίσθηση του χαοτικού και εκείνη την άρνηση της Μορφής που φαίνεται να είναι ένα πραγματικό ‘σήμα κατατεθέν’ όλων των εκδηλώσεων του σύγχρονου δυτικού ήθους.

Σύντομα, ο νέος Αφαιρετισμός θα γέμιζε με τις δημιουργίες του τις γκαλερί, τα μουσεία και ειδικά το οπτικό φαντασιακό του δυτικού ανθρώπου, αντικαθιστώντας ακόμη και στους χώρους λατρείας τα ‘παλαιά’ μοντέλα του Giotto ή του Caravaggio, του Michelangelo ή του Beato Angelico, με το νέο ‘αυθορμητισμό’ και την ‘έμπνευση’ των κυρίων της άρνησης της μορφής. Πρόκειται για μία άνευ προηγουμένου επανάσταση, της οποίας σήμερα τελικά γνωρίζουμε πτυχές που για μεγάλο χρονικό διάστημα παρέμειναν μυστικές.

Σημειώσεις:

Α) Ο Σουρεαλισμός προήλθε από το κίνημα του Ντανταϊσμού, είναι ουσιαστικά η εξέλιξή του. Ο Ντανταϊσμός είχε ως πρωταρχικούς δημιουργούς τέσσερις εβραϊκής καταγωγής καλλιτέχνες, τον Tristan Tzara, τον Marcel Janco, τον Arthur Segal, τον Victor Brauner, και δύο Γερμανούς, τον Hugo Ball και τον Hans Arp.
Ένας κριτικός τέχνης, του American Art News, είχε γράψει σχετικά: «Η φιλοσοφία του Ντανταϊσμού είναι το πιο άρρωστο, το πιο παραλυτικό και το πιο καταστροφικό πράγμα που έχει σκεφτεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος».

Ο Σουρεαλισμός δέχτηκε επιδράσεις από την εβραϊκή ψυχανάλυση αλλά και από τον αποκρυφισμό, οι περισσότεροι εκπρόσωποι του ιδεολογικά ανήκαν στην αριστερά.
Όσον αφορά το κίνημα της ‘αφηρημένης τέχνης’ για το οποίο γίνεται λόγος στο άρθρο μας, ως πρωτοπόρος θεωρείται ο εβραϊκής καταγωγής θεοσοφιστής Wassily Kandinsky.

Ἡ  ἑβραϊκή οἰκογένεια Στάϊν (φωτό)
Τέλος, να σημειώσουμε ότι ο, της ίδιας καταγωγής, έμπορος τέχνης Paul Rosenberg (1881-1959) εκπροσώπησε τον Pablo Picasso, τον Georges Braque και τον Henri Matisse. Τόσο ο Paul, όσο και ο αδελφός του Léonce Rosenberg ήταν από τους μεγαλύτερους εμπόρους της σύγχρονης τέχνης στον κόσμο. Επίσης, για το σημαντικό ρόλο της εβραϊκής οικογένειας Stein στη διάδοση του Μοντερνισμού δείτε εδώ(*) .

Β) Για όσους διαβάζουν αγγλικά, ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο εδώ.

Ἀπό : Θεόδοτος

Σημείωσις  Πελασγικῆς :



( «Ἡ Μέκκα τῆς μοντέρνας τέχνης » : τό σαλόνι τῶν Στάϊν στό Παρίσι. Ἀπό τό ΜοΜΑ τῶν Ῥοκφέλερ ) 

(*) ...οι Steins ήταν μια εβραϊκή οικογένεια ανώτερης μεσαίας τάξης που ζούσε με εισόδημα από επενδύσεις και ενοικιαζόμενα ακίνητα στο Σαν Φρανσίσκο.
Αφού μετακόμισε στο Παρίσι το 1903, ο Λέων Στάιν άρχισε να συλλέγει έργα άγνωστων καλλιτεχνών. Τα έργα του Picasso και του Matisse ήταν μεταξύ των πρώτων αγορών του. 
...Και χάρη στους Steins αυτή η αισθητική εξαπλώθηκε στην Αμερική, σε όλη την Ευρώπη, στη Σκανδιναβία και θα χρειαζόταν πολύ περισσότερος χρόνος για να γίνει αυτό εάν οι Steins δεν ήταν εκεί...» (Stein family impact on avant-garde French art on show)Ἡ ἐπίδραση τῆς οἰκογένειας Στάϊν,στήν πρωτοποριακή γαλλική τέχνη 

Καλλίτερα νά διαβάσετε τήν παραπομπή,γιά νά δεῖτε,γιά ἀκόμη μία φορά,πόσο ὕπουλα ὅντα εἶναι καί τόν βρωμερό ῥόλο τους ὁ ὁποῖος ἕναν καί μοναδικό στόχο ἔχει : τήν καταστροφή τῆς λευκῆς φυλῆς ἀπό κάθε ἄποψιν καί σέ ὅποια της ἔκφρασιν ! Καί βεβαίως ὅταν γίνεται λόγος γιά λευκή φυλή ἐννοοῦμε τήν ἐκπρόσωπον τοῦ Πολιτισμοῦ,στόν πλανήτη. Μπορεῖ αὐτό ν᾿ἀκούγεται ὡς «ρατσιστικό»,ὅμως γιατί ἄρα γε νά θέλουμε νά κλείνουμε τά μάτια μπροστά στήν ἴδια τήν πραγματικότητα ὅταν ἡ ἱστορία τό ἀποδεικνύει; Καί βεβαίως ἀπό τήν ἴδια τήν ἱστορία ἀποδεικνύεται πώς τὀ Ἑλληνικό Πνεῦμα ἦταν πίσω ἀπό αὐτό πού σήμερα μποροῦμε νά ὀνομάσουμε,ἀνθρώπινη ἐξέλιξιν, Πολιτισμό. Τό Ἑλληνικό Πνεῦμα πού ἔβαλε τίς βάσεις γιά τά Πάντα,κυριολεκτικῶς !

Συνεπῶς, νά ποιός εἶναι ὁ κύριος στόχος τῶν ἑβραιο-σιωνιστῶν !

Νά ξαναδιαβάσουμε,πολύ σημαντικά,σχετικά θέματα :

Ἡ ἄσχημη τέχνη εἶναι καί ἀνήθικη

Γνοφώδες μῖσος 

«Ἀποδεδειγμένα σὲ κάθε περίοδο τῆς ἐξελλίξεώς του ὁ δυτικοευρωπαϊκὸς πολιτισμὸς προσπάθησε νὰ ἀπελευθερώσῃ τὸν ἑαυτό του ἀπ᾿ τοὺς Ἕλληνες. Ἡ προσπάθεια αὐτὴ εἶναι διαποτισμένη μὲ βαθύτατη δυσαρέσκεια διότι ὁτιδήποτε κι ἂν δημιουργοῦσαν, φαινομενικὰ πρωτότυπο καὶ ἄξιο θαυμασμοῦ, ἔχανε χρῶμα καὶ ζωὴ στὴν σύγκρισή του μὲ τὸ Ἑλληνικό μοντέλο, συρρικνωνόταν καὶ κατέληγε νὰ μοιάζει μὲ φθηνὸ ἀντίγραφο, μὲ καρικατούρα.

Ἔτσι ξανὰ καὶ ξανὰ μία ὀργὴ ποτισμένη μὲ μῖσος ξεσπάει ἐναντίον τῶν Ἑλλήνων, ἐναντίον αὐτοῦ τοῦ μικροῦ καὶ ἀλαζονικοῦ ἔθνους, τὸ ὁποῖο εἶχε τὴν τόλμη νὰ ὀνομάσῃ βαρβαρικὸ ὅ,τι δὲν εἶχε δημιουργηθεῖ στὸ ἔδαφός του…

  Κανένας ἀπ᾿ τοὺς ἐπανεμφανιζομένους ἐχθρούς τους δὲν εἶχε τὴν τύχη νὰ ἀνακαλύψῃ τὸ κώνειο, μὲ τὸ ὁποῖο θὰ μπορούσαμε μιὰ γιὰ πάντα νὰ ἀπαλλαγοῦμε ἀπ᾿ αὐτοὺς (τοὺς Ἕλληνες). Ὅλα τὰ δηλητήρια τοῦ φθόνου, τῆς ὕβρεως καὶ τοῦ μίσους ἔχουν ἀποδειχθεῖ ἀνεπαρκὴ νὰ διαταράξουν τὴν ὑπέροχη ὀμορφιά τους.

Ἔτσι οἱ ἄνθρωποι συνεχίζουν νὰ νοιώθουν ντροπὴ καὶ φόβο ἀπέναντι στοὺς Ἕλληνες. 

Βέβαια, ποῦ καὶ ποῦ, κάποιος ἐμφανίζεται ποὺ ἀναγνωρίζει ἀκέραιη τὴν ἀλήθεια, τὴν ἀλήθεια ποὺ διδάσκει ὅτι οἱ Ἕλληνες εἶναι οἱ ἡνίοχοι κάθε ἐπερχομένου πολιτισμοῦ καὶ σχεδὸν πάντα τόσο τὰ ἅρματα ὅσο καὶ τὰ ἄλογα τῶν ἐπερχομένων πολιτισμῶν εὶναι πολὺ χαμηλῆς ποιότητας σὲ σχέση μὲ τοὺς ἡνιόχους, οἱ ὁποῖοι τελικὰ ἀθλοῦνται ὁδηγώντας τὸ ἅρμα στὴν ἄβυσσο, τὴν ὁποίαν αὐτοὶ ξεπερνοῦν μὲ Ἀχίλλειο πήδημα».
( Φρειδερῖκος Νῖτσε «Ἡ Γέννησις τῆς Τραγωδίας» ,1872)

Καί τί σημαίνει «δυτικοευρωπαϊκός πολιτισμός» τό ἔχουμε γράψῃ πολλάκις,κυρίως στά θέματα περί Φραγκίας (ἐδῶ,ἐδῶ,ἐδῶ). Ὅπως καί σχετικά θέματα περί τοῦ Διαφωτισμοῦ (ἐδῶ,ἐδῶ). 
Καί ὅπωσδήποτε διαβάζουμε : 
TO ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΝΕΦΟΣ: ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΟΥΘΗΡΟ ΣΤΟΝ ΧΕΓΚΕΛ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΤΗΣ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΣ


Ἡ Πελασγική