" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Κυριακή 13 Ιουλίου 2014

Βρετανία: 35χρονος ζει όπως... στη δεκαετία του '40 [εικόνες]

 
O 35χρονος Βρετανός Μπεν Σάνσουμ δεν εντυπωσιάζεται καθόλου από τις σύγχρονες συσκευές, το διαδίκτυο, ή τα gadgets υψηλής τεχνολογίας. Αντίθετα, προτιμά την παλιά γοητεία της δεκαετίας του 1940. Έτσι, όταν αγόρασε ένα μικρό εξοχικό σπίτι της βικτωριανής εποχής πριν από λίγα χρόνια, εργάστηκε πολύ σκληρά για να το μετατρέψει σε τέλειο σπίτι της εποχής του ’40. Τώρα, περιβάλλεται από έπιπλα και συσκευές του 1940 ενώ έχει υιοθετήσει και το ντύσιμο της εποχής εκείνης.
 
 
Το παράξενο ενδιαφέρον του Ben ξεκίνησε στην ηλικία των 12, όταν ο θείος του, του έδωσε ένα ραδιόφωνο του 1940. «Υποθέτω ότι ήμουν πάντα το αστείο αγόρι στο σχολείο που είχε αυτό το παράξενο ενδιαφέρον», είπε. «Σιγά-σιγά, καθώς μεγάλωνα, μου άρεσε η μουσική και η μόδα. Είμαι 35 τώρα και θα ζω πάντα έτσι.»
 
«Δεν θα μπορούσα να ζήσω σε ένα σύγχρονο σπίτι με μοντέρνους εσωτερικούς χώρους» παραδέχεται ο Ben. «Μου αρέσει αυτό το χρονικό διάστημα, μου αρέσει το πνεύμα της κοινότητας. Δεν θέλω να δοξάσω τον πόλεμο, μου αρέσουν όλα τα πράγματα που οδηγούν τα μυαλά των ανθρώπων μακριά από τον πόλεμο, η μουσική, η μόδα και τα αυτοκίνητα», συμπληρώνει.
 
Ο Ben συγκέντρωσε αντικείμενα της εποχής από συγγενείς και φίλους και όσα δεν μπόρεσε να βρει κατασκεύασε αντίγραφά τους. Σύμφωνα με τον Ben, η «καρδιά του σπιτιού» είναι η βικτωριανή κουζίνα από τη δεκαετία του 1890, σε άριστη λειτουργική κατάσταση. Ο Ben προσπαθεί να έχει στο σπίτι του μόνο αντικείμενα και τεχνολογίες της εποχής του 1940. Χαρακτηριστικό είναι ότι διαθέτει μια μάσκα αερίου έτοιμη για χρήση σε περίπτωση… αεροπορικής επιδρομής, όπως είχαν κατά τη διάρκεια του πολέμου.
 
 
 Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου