" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Πάγκαλος: Υπέρ της απώλειας της εθνικής κυριαρχίας!

Για μία ακόμα φορά ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης Θ. Πάγκαλος προκαλεί με τις θέσεις του τον ελληνικό λαό... Αυτή τη φορά δε δίστασε να υποστηρίξει ότι είναι υπέρ της απώλειας της εθνικής μας κυριαρχίας!


Η απαίτηση των δανειστών για μόνιμη παρουσία της τρόικας στην Αθήνα «μεταφράστηκε» από πολλούς ως απώλεια εθνικής κυριαρχίας. Μόνο που ο αντιπρόεδρος της ελληνικής κυβέρνησης, δεν συμφωνεί...
Σε συνέντευξή του στο γαλλικό ραδιοφωνικό σταθμό Europe 1 ο κ. Πάγκαλος δήλωσε:

«Είναι μεγάλο πρόβλημα για πολλούς συμπολίτες μου, ίσως για την πλειονότητα, κατανοώ τις άποψή τους. Εγώ όμως είμαι υπέρ του να χάνει κάνεις την κυριαρχία του. Πάντα ήμουν» είπε.

Και συνέχισε λέγοντας πως «πάντα έλεγα ότι είμαι Ευρωπαίος και μάλιστα υπέρ του φεντεραλισμού. Ναι, μπορούμε να το δούμε με εθνικά κριτήρια. Αν ο αντιπρόεδρος της Κομισιόν ήταν Έλληνας, θα ήταν διαφορετική η κατάσταση; Εγώ θα έλεγα όχι. Αν έκανε βέβαια καλά τη δουλειά του...».






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου