" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Αλέξανδρος Αθανασιάδης : «Δεν θα ψηφίσω το Μακροπρόθεσμο Πρόγραμμα και είμαι έτοιμος να αναλάβω τις ευθύνες μου»,

Την πρόθεση του να μην ψηφίσει το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα γνωστοποίησε σε δηλώσεις του σε ραδιοφωνικό σταθμό o βουλευτής Κοζάνης του ΠAΣΟΚ, Αλέξανδρος Αθανασιάδης.

«Δεν θα ψηφίσω το Μακροπρόθεσμο Πρόγραμμα και είμαι έτοιμος να αναλάβω τις ευθύνες μου», δήλωσε ο κ. Αθανασιάδης στον Bήμα FM.
«Έχω αποφασίσει. Έχω μάθει να υπηρετώ τις αξίες μου, τα πιστεύω μου και επειδή έχω ασχοληθεί πάρα πολύ με αυτό το θέμα που λέγεται ΔΕΗ, έχω μπροστά μου το πενταετές πλάνο της ΔΕΗ. Τα κέρδη που θα έλθουν τα επόμενα χρόνια, τον κόσμο που θα απασχολεί και ό,τι θα αφήσει τα επόμενα χρόνια στο ελληνικό κράτος. Διότι η ΔΕΗ άφησε τα τελευταία χρόνια 1,5 δις ευρώ κέρδη στο ελληνικό κράτος. Δεν θα το ψηφίσω. Δεν θα ψηφίσω το μεσοπρόθεσμο», απάντησε με τον πλέον σαφή τρόπο ο βουλευτής Κοζάνης. «Διότι», όπως εξήγησε, «δεν έπρεπε να έλθει πακέτο. Έπρεπε να έλθει αναλυτικά». «Τι πουλάω; Το καζίνο της Πάρνηθας. Ωραία, να το εξειδικεύσω, να το συζητήσω στη Βουλή. Τα λιμάνια; Να το συζητήσω. Το νερό, την ΕΥΑΘ; Να το συζητήσω. Εδώ δεν γίνεται καμία συζήτηση. Μεσοπρόθεσμο λένε να πουλήσουν 22 ΔΕΚΟ. Εγώ προσωπικά λέω: αν πρέπει να πουλήσω την ΕΛΒΟ Θεσσαλονίκης, αυτήν την επιχείρηση μπορώ να τη δώσω σε έναν στρατηγικό επενδυτή που έχει το knowhow, την τεχνογνωσία για να μπορέσει να αναπτύξει αυτήν την επιχείρηση και να μπορέσει να βγει στις αγορές της Ευρώπης και της Αφρικής», συμπλήρωσε ο κ. Αθανασιάδης, ενώ ερωτηθείς για το αν έχει δημιουργηθεί πρόβλημα με τη στάση του στο εσωτερικό της κυβέρνησης και του ΠΑΣΟΚ αναγνώρισε πως ήδη έχει δημιουργηθεί, δηλώνοντας ωστόσο έτοιμος να αναλάβει τις ευθύνες του.


«Πολλοί συνάδελφοι που μου λένε γιατί το τραβάω και ότι θα πρέπει να ψηφίσω, γιατί θα πάμε σε εκλογές ή το ένα ή το άλλο. Τους λέω ότι η άποψή μου είναι ξεκάθαρη: ότι δεν μπορώ να ψηφίσω έτσι ένα μεσοπρόθεσμο, που αλλάζει άρδην τα πράγματα στη χώρα μου. Αλλάζει τα τιμολόγια της ΔΕΗ. Τη φυσιογνωμία της περιοχής μου. Το κεκτημένο που έχει η Ελλάδα σήμερα με την ενέργεια, γιατί η Ελλάδα μπορεί να παράξει το 80% της ενέργειας μόνη της, δεν χρειαζόμαστε ούτε το πετρέλαιο ούτε το αέριο», ανέφερε στη ραδιοφωνική του συνέντευξη ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ.
«Μπορεί να με λένε γραφικό που φωνάζω, κάποιοι αναλυτές με αποκάλεσαν και "στόκο" επειδή δεν καταλαβαίνω ότι η χώρα κινδυνεύει και ότι θα πρέπει να πουληθούν τα πάντα για να σωθεί. Κανένας δεν με κάλεσε να καταθέσω τις απόψεις μου τεκμηριωμένες για την επιχείρηση που δραστηριοποιείται στη Δυτική Μακεδονία, Φλώρινα και Κοζάνη, ότι δεν πρέπει να πουληθεί σε καμία περίπτωση. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να δοθεί σε ξένο επενδυτή, διότι δεν είναι μόνο ότι αυτή η επιχείρηση κρατάει την οικονομία της χώρας. Είναι η ατμομηχανή της ανάπτυξης και μέσα από εκεί τα επόμενα πέντε χρόνια έχουμε 8 δις επενδύσεις. Είναι μια επιχείρηση στρατηγικής σημασίας και βέβαια στην περιοχή δίνει 12.000 θέσεις εργασίας», υπογράμμισε διερωτώμενος στη συνέχεια: «Γιατί δεν μιλάμε με το όνομά μας; Γιατί δεν λέμε ότι ξένος είναι οι Γερμανοί, ότι ενδιαφέρεται η RWE εδώ και επτά χρόνια να μπει στο σύστημα καύσης λιγνίτη; Γιατί δεν τα λέμε; Γιατί δεν λέμε ότι ο ξένος επενδυτής, το μόνο που ενδιαφέρεται είναι τα νερά, τα υδροηλεκτρικά που παράγουν σήμερα 2.200 μεγαβάτ με ελάχιστο, μηδενικό κόστος;»
Όσο για το ενδεχόμενο η χώρα να μπει σε μία εκλογική περιπέτεια ή σε στάση πληρωμών σε περίπτωση που καταψηφιστεί το Μεσοπρόθεσμο, απάντησε:
«Γιατί, αυτή τη στιγμή δεν είμαστε σε περιπέτεια; Αυτή τη στιγμή δεν έχουμε στάση πληρωμών, πληρώνουμε με τα δανεικά. Εγώ λέω ότι θα πρέπει να γίνει κάτι διαφορετικό στη χώρα. Να ανοίξουμε ένα νέο, ιστορικό κύκλο για τη δημοκρατία μέσα από μια παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας».
Καταλήγοντας, ο κ. Αθανασιάδης υποστήριξε πως δεν γνωρίζει αν θα τον μιμηθούν και άλλοι κυβερνητικοί βουλευτές, λέγοντας απλά ότι «πάρα πολλοί βουλευτές μού λένε ότι η στάση μου είναι ξεκάθαρη, ειλικρινής και προς το συμφέρον της χώρας».

Από  :  naftemporiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου