Γιατί η τέχνη της Miriam Cahn που απεικονίζει την κακοποίηση παιδιών εκτίθεται σε μουσεία; Και γιατί την υπερασπίζεται ο Μακρόν;
«Η επίθεση σε ένα έργο τέχνης είναι επίθεση στις αξίες μας».
Η Ελβετίδα ζωγράφος Miriam Cahn προκάλεσε οργή όταν εξέθεσε πίνακες που απεικονίζουν γραφικά την κακοποίηση, σε μουσείο του Παρισιού. Ενώ ο κόσμος τρομοκρατήθηκε από αυτά τα «έργα τέχνης», ο Εμανουέλ Μακρόν και ολόκληρο το κατεστημένο των μέσων ενημέρωσης την επαινούν και την υπερασπίζονται. Ας δούμε τους καραγκιόζηδες της ελιτίστικης «τέχνης» να την υπερασπίζονται με τόση θέρμη.
( Ἐπεί δή τό θέμα περιέχει " πίνακες" τῆς συγκεκριμένης «ζωγράφου», οἱ ὁποῖοι εἶναι ὄχι ἁπλῶς ἀποκρουστικοί ἀπεικονίζοντας ξεκάθαρα σεξουαλική κακοποίησιν ἀνηλίκων ἡ ὁποία εἶναι ποινικό ἀδίκημα, ἀλλά καί ἄκρως προσβλητικοί γιά τήν ἀνθρώπινη ἀξιοπρέπεια, δέν θά τούς συμπεριλάβω στό θέμα ἐκτός ἐκείνου γιά τόν ὁποῖο ὁ Μακρόν διαμαρτυρήθηκε ἕνεκα τῶν ἀντιδράσεων πολιτῶν πού εἶχαν ὡς ἀποτέλεσμα καί ἐνέργειες λίγο πιό ...βίαιες. Ἀλήθεια βλέποντας τόν συγκεκριμένο "πίνακα" ἀναρωτιέται ἕνας φυσιολογικός καί λογικός ἄνθρωπος ποῦ ἐκφράζεται ἡ βία ; Στήν ἀντίδρασιν τοῦ πολίτη πού πέταξε τήν μπογιά σ᾿αὐτόν ἤ σ᾿ὅ,τι ἀπεικονίζει ὁ "πίνακας"; Λοιπόν ἐπεί δή πρὄκειται γιά αἰσχρά κατασκευάσματα, προερχόμενα ἀπό ἄκρως νοσηρό ἐγκέφαλο,ὅπως προείπα δέν θά τά συμπεριλάβω. Μπορεῖτε νά τά δεῖτε στήν σελίδα ἀπ᾿ὅπου καί τό θέμα : ἐδῶ. Σᾶς ἐφιστῶ ὅμως,ὅπως ἀκριβῶς κάνει καί ὁ ἀρθρογράφος,τήν προσοχή,γι᾿αὐτό πού θά δεῖτε. « Έπρεπε να προλογίσω αυτό το άρθρο με μια προειδοποίηση γιατί περιέχει φρικτούς πίνακες που απεικονίζουν διάφορες μορφές κακοποίησης. Και πολλοί από αυτούς τους πίνακες σαφώς περιλαμβάνουν παιδιά. Αυτοί οι πίνακες δεν εκτίθενται σε κάποια σκοτεινή, υπόγεια τοποθεσία, εκτίθενται στο Palais de Tokyo, ένα «διάσημο» κέντρο σύγχρονης τέχνης στο Παρίσι» )
Ένας από αυτούς τους πίνακες (με τίτλο Fuck Abstraction! ) είναι τόσο άθλιος που προκάλεσε οργή στη Γαλλία. Έξι μεγάλες ενώσεις – με επικεφαλής το Association de Juristes Pour L'Enfance (Δικηγόροι για τα παιδιά) – ζήτησαν την αφαίρεση αυτού του πίνακα με το σκεπτικό ότι η γαλλική νομοθεσία απαγορεύει την έκθεση πορνογραφικών αναπαραστάσεων ανηλίκων. Τα δικαστήρια καταδίκασαν τα σωματεία.
Στη συνέχεια, ένας ηλικιωμένος πέταξε λίγη μπογιά σε αυτόν τον πίνακα για να διαμαρτυρηθεί για αυτόν. Μετά από αυτό το γεγονός, ο ίδιος ο Emmanuel Macron μπήκε στο Twitter για να υπερασπιστεί αυτόν τον πίνακα.
Το tweet του Μακρόν λέει : «Η επίθεση σε ένα έργο τέχνης είναι επίθεση στις αξίες μας».
Ορίστε λοιπόν, τον πίνακα που ο Μακρόν έπρεπε οπωσδήποτε να υπερασπιστεί.
Όπως μπορείτε να δείτε, αυτός ο ανατριχιαστικός πίνακας απεικονίζει γραφικά ένα παιδί να βιάζεται. Αυτός είναι ο πίνακας που υπερασπίστηκε σθεναρά ο Πρόεδρος της Γαλλίας –και πολλοί άλλοι αξιωματούχοι.
Είναι περίεργο: Η μόνη φορά που αυτοί οι άνθρωποι κάνουν λόγο για «ελευθερία του λόγου» είναι όταν υπερασπίζονται παιδεραστές σε ταινίες όπως το Cuties , βιβλία που περιέχουν πορνογραφικό υλικό,σε σχολικές βιβλιοθήκες ή «τέχνη» που κυριολεκτικά απεικονίζει έναν παιδόφιλο να βιάζει ένα παιδί. Με άλλα λόγια, ενώ αυτοί οι άνθρωποι είναι υπέρ της λογοκρισίας σ᾿οτιδήποτε αντίκειται στην ατζέντα τους, μετατρέπονται σε υπερασπιστές της ελευθερίας του λόγου όταν οι άνθρωποι αηδιάζουν εναντιωμένοι στην τρελή εμμονή τους με την φυσιολογικοποίηση της παιδεραστίας.
Αυτοί που υπερασπίζονται το Fuck Abstraction! βρήκαν μια δικαιολογία για να φανεί ως "έκφρασις ευγενούς σκοπού" : Ο πίνακας λέγεται ότι απεικονίζει εγκλήματα πολέμου που διέπραξε η Ρωσία στην Ουκρανία.
Αυτό μου ακούγεται σαν την μεγαλύτερη μπούρδα, γιά να μην πώ τίποτε χειρότερο. Δεν υπάρχει απολύτως τίποτα σε αυτόν τον πίνακα που να αναφέρεται στη Ρωσία, την Ουκρανία, τον πόλεμο ή οτιδήποτε σχετικό. Οι πίνακες δεν απαιτούν tweet για να εξηγηθεί το νόημά τους. Το νόημα μεταφέρεται από αυτό που υπάρχει μέσα στον πίνακα. Και αυτό που βλέπουν εκατομμύρια άνθρωποι είναι ένας άρρωστος και βαθιά διαταραγμένος «καλλιτέχνης» που αφιέρωσε χρόνο για να ζωγραφίσει τον παιδικό βιασμό με τον πιο παραστατικό τρόπο.
Επιπλέον, η δικαιολογία “iT’s aBouT uKraIne” δεν εξηγεί ένα άλλο σημαντικό γεγονός: η Miriam Cahn ζωγράφισε εκατοντάδες φρικτούς πίνακες, πολύ πριν από τον πόλεμο της Ουκρανίας.
Εδώ είναι η σκοτεινή αλήθεια για αυτήν την κατάσταση: Οι πίνακες της Miriam Cahn απεικονίζουν την εμμονή της αποκρυφιστικής ελίτ με τον έλεγχο του μυαλού, τα βασανιστήρια και τη συστηματική κακοποίηση παιδιών. Το στυλ της ζωγραφικής της μοιάζει παράξενα με καλλιτέχνες όπως η Kim Noble (θύμα του ελέγχου του μυαλού του Monarch ) που απεικονίζουν επίσης φρικτές κακοποιήσεις σε ένα ξεχωριστό στυλ που είναι παιδικό αλλά και βαθιά ανησυχητικό.
Ακολουθεί μια ματιά στο σύνολο της δουλειάς της Miriam Cahn. ( μπορεῖτε νά τό δεῖτε στήν σελίδα...)
Η Miriam Cahn είναι μια Ελβετίδα ζωγράφος που περιγράφεται ως «φεμινίστρια που της αρέσει να πολεμά». Οι πίνακές της λέγεται ότι ενσωματώνουν «φεμινισμό, που θέτει σε κίνδυνο τα παιδιά και γυναικείες τελετουργίες με βίαιες και συγκλονιστικές αναπαραστάσεις σεξουαλικών οργάνων». Ναι, η επίσημη περιγραφή του έργου της περιλαμβάνει τη λέξη «παιδικό κίνδυνο». Παρά το γεγονός αυτό, οι πίνακες της Cahn εγκωμιάζονται εδώ και δεκαετίες και εκτίθενται σε όλο τον κόσμο.
Το να περνάς από το σύνολο της δουλειάς της Cahn είναι σαν να μπαίνεις στο μυαλό ενός αρρώστου και σαδιστικού ατόμου που νιώθει ευχαρίστηση βλέποντας ανθρώπους να υποφέρουν. Είναι δύσκολο να εντοπιστεί το ακριβές μήνυμα πίσω από κάθε έναν από αυτούς τους πίνακες. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένα ξεκάθαρα επαναλαμβανόμενα θέματα. Και είναι τρομακτικά.
Συμπερασματικά
Σε αυτό το σημείο, μερικοί από εσάς μπορεί να σκέφτεστε «Τι στο διάολο είναι λάθος με το VC που με κάνει να κοιτάξω αυτούς τους πίνακες;». Λοιπόν, λυπάμαι γι' αυτό και ελπίζω ειλικρινά ότι κανένας από εμάς δεν θα χρειαστεί ποτέ ξανά να κοιτάξει αυτά τα πράγματα. Ωστόσο, αυτοί δεν είναι σκοτεινοί πίνακες που έγιναν από ένα μοναχικό διαταραγμένο άτομο. Κατασκευάστηκαν από τη Miriam Cahn, μια από τις πιο γνωστές ζωγράφους στον κόσμο σήμερα. Τα έργα της εκτέθηκαν στο Palais de Tokyo - ένα από τα σημαντικότερα μουσεία τέχνης της Ευρώπης. Επιπλέον, όταν ένας από τους πίνακές της βανδαλίστηκε, ο ίδιος ο Εμμανουέλ Μακρόν τσακίστηκε να τον υπερασπιστεί – λέγοντας μάλιστα ότι ήταν «μέρος του πολιτισμού μας». Για υπενθύμιση, ο πίνακας που υπερασπίστηκε απεικόνιζε ένα μικρό παιδί να βιάζεται.
Όταν ο Μακρόν είπε ότι αυτός ο πίνακας ήταν «μέρος του πολιτισμού μας», δεν εννοούσε τον πολιτισμό ΜΑΣ. Εννοούσε την άρρωστη, σαδιστική κουλτούρα της αποκρυφιστικής ελίτ που πανηγυρίζει τη συστηματική κακοποίηση παιδιών. Είναι η κουλτούρα εκείνων που συμμετέχουν σε οργανωμένες παιδοφιλικές δραστηριότητες και υποβάλλουν τους σκλάβους στον έλεγχο του μυαλού που βασίζεται στο τραύμα. Όχι μόνο η ελίτ δημιούργησε ένα ολόκληρο καλλιτεχνικό «κίνημα» επικεντρωμένο στις ανώμαλες ορέξεις του, αλλά προσπαθεί επίσης να το παρουσιάσει ως φυσιολογικό στις μάζες εκθέτοντάς το σε «ευυπόληπτα» μέρη.
Καθ᾿ όλη την Ιστορία, τα έργα τέχνης που εκτίθενται σε μουσεία αντικατοπτρίζουν τις αξίες και την ψυχή του πολιτισμού που τα δημιούργησε. Τι λένε οι πίνακες που είδαμε παραπάνω για τον πολιτισμό μας;
Αλλά αυτός δεν είναι ο πολιτισμός ΜΑΣ, είναι ο πολιτισμός ΤΟΥΣ. Και, μέσω της δύναμης της προπαγάνδας, προσπαθούν να κάνουν αυτό τον πολιτισμό ΜΑΣ. Για να φιμώσει όσους τους εναντιώνονται, η ελίτ επιδίδεται στη νέα αγαπημένη της τακτική: Την «ακροδεξιά» όσων τους αμφισβητούν. Πράγματι, τις περασμένες εβδομάδες, αμέτρητα άρθρα ειδήσεων από τη Γαλλία και σε όλο τον κόσμο συσχέτισαν όσους αντιτάχθηκαν στους πίνακες που απεικονίζουν βιασμό παιδιών με την «ακροδεξιά».
Ωστόσο, όταν οι εξουσίες φιμώνουν τον λαό, ο λαός μιλάει με άλλα μέσα.
Ἀπό : vigilantcitizen.com
Θά σᾶς θυμἰσω τά σχετικά θέματα πού ἔχομε κατά καιρούς δημοσιεύσει καί ἀποδεικνύουν ποιοί εἶναι αὐτοί πού προωθοῦν αὐτό τό εἶδος « πολιτισμοῦ». Καί θά σᾶς τά θυμίσω ἐπεί δή αὐτή ἡ χολέρα ἔχει ἔρθει καί στήν χώρα μας ( ἐννοεῖται ἀφοῦ ἔχομε καταντήσει τό πιό νεοταξίτικο κράτος τῆς ὑφηλίου...) καί μάλιστα μέ τήν ἴδρυσιν τοῦ ἀναλόγου «μουσείου συγχρόνου τέχνης» γιά τό ὁποῖο εἶναι πολύ ὑπερήφανος ὁ Κούλης :
Ἐδῶ τά θέματα γιά τούς «προωθητές» τῆς περιούσιας τέχνης :
Ὅταν ἡ CIA καί οἱ Ῥοκφέλερ διέδωσαν τήν μοντέρνα τέχνη
Προωθητής ...τέχνης; Ναί,διότι νοιάζονται γιά ἐμᾶς...
Ἡ ἄσχημη τέχνη εἶναι καί ἀνήθικη
Οἱ ἑβραῖοι καί τό μῖσος τους κατά τοῦ Οὐρανίου Ἀνθρώπου !
Ἡ κυριαρχία τῆς ...διαστροφῆς !
Καί βεβαίως δέν πιστεύω πώς ὑπάρχει κανένας πού νά ἀμφιβάλλῃ περί τῆς καταγωγῆς τῆς ἐν λόγου :
Καί μετά μᾶς λένε πώς ἐμεῖς ἔχομε ἐμμονές μέ ᾿δαὐτους...!
Καί τέλος αὐτό τό :
« Ο πίνακας λέγεται ότι απεικονίζει εγκλήματα πολέμου που διέπραξε η Ρωσία στην Ουκρανία.»
πάει πακέτο μέ τό :
« ..αμέτρητα άρθρα ειδήσεων από τη Γαλλία και σε όλο τον κόσμο συσχέτισαν όσους αντιτάχθηκαν στους πίνακες που απεικονίζουν βιασμό παιδιών με την «ακροδεξιά».»
Χρειάζεται περαιτέρω σχολιασμός ; Δέ νομίζω...
Ἡ Πελασγική
Εμμετος! με αυτον τον βρωμο-εβραιο ...."καλλιτεχνη". Και μη μου πειτε οτι ειναι γυναικα.
ΑπάντησηΔιαγραφήἜλα ντέ,τί πράγμα εἶναι αὐτό !
ΔιαγραφήΜοῦ θυμίζει τόν ἠθοποιό Rod Steiger : https://www.latimes.com/includes/projects/hollywood/portraits/rod_steiger_new.jpg
Ἡ ἀδερφἠ της αὐτοκτόνησε ὅταν ἦταν 20 χρονῶν ! !!!
Μπίγκ πρόμπλεμ !
Καλημέρα ἀγαπητέ ΕΑΦ !
Miriam Cahn naît en 1949 à Bâle. Son père, Herbert Adolf Cahn (de), est un archéologue et numismate allemand issu d'une famille juive de Francfort.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://fr.wikipedia.org/wiki/Miriam_Cahn
Αυτη η φυλή εχει έντονο ψυχιατρικο πρόβλημα.
Απο τους πίνακες καταλαβαίνει ο καθένας οτι στην παιδική ηλικία συμμετέχει σε τελετουργίες με θύματα παιδιά .. ανθρωποθυσίες βιασμοι κλπ.. ενας ψυχίατρος δεν υπάρχει;;
εχουν εμφανιστεί δεκάδες Εβραίοι με ιδια συμπτώματα!
Συμπλήρωσα καί τήν σελίδα τοῦ βίκι στά γαλλικά μέ τήν πληροφορία τῆς ἑβραϊκῆς της καταγωγῆς. Ἀπορῶ γιατί δέν ὑπάρχει στήν σελίδα μέ τήν ἀγγλική !
Διαγραφή« Ο πατέρας της, Herbert Adolf Cahn (de) , ήταν Γερμανός αρχαιολόγος και νομισματικός από μια εβραϊκή οικογένεια στη Φρανκφούρτη .
Η οικογένεια μετανάστευσε στην Ελβετία το 1933. Το 1953 έζησαν στη Ρώμη .
Η μικρότερη αδερφή της Miriam Cahn αυτοκτονεί σε ηλικία 20 ετών...»
Ὅντως σοβαρότατα ψυχολογικά πού ἐξελίσσονται σέ ψυχιατρικά προβλήματα. Δέν εἶναι τυχαῖο πού ἔχουν ἐντρυφήσει ὡς φυλή στήν ψυχανάλυσιν...
"...Ο κομμουνιστής Ράιχ ήθελε να συμβιβάσει την ψυχανάλυση με τον Μαρξισμό και πίστευε ότι ο οικονομικός μαρξισμός θα αποτύχαινε λόγω της «καταπιεσμένης σεξουαλικότητας του προλεταριάτου».
https://sxolianews.blogspot.com/2016/12/blog-post_7.html
https://sxolianews.blogspot.com/2018/07/blog-post_86.html
Εὐχαριστῶ !
Καλημέρα ἀγαπητέ !
Καλλιτέχνης ή κακοτέχνης εξωτερικεύει την ψυχή του...
ΑπάντησηΔιαγραφήἈκριβῶς ! Ἡ συγκεκριμένη ἐξωτερικεύει ὅλη τήν σκοτεινίλα πού κρύβει μέσα της.
ΔιαγραφήὍπως κάθε καλλιτέχνης καί "καλλιτέχνης" ....
Καλημέρα ἀγαπητέ !
Και τα προστυχα και εμμετικα "εργα τεχνης" τους πρεπει να εξαφανιστουν απ' τον πλανητη.
ΑπάντησηΔιαγραφή..........................................................
Εθνικοσοσιαλιστική καύση βιβλίων (από τον John Wear · 7 Μαΐου 2023)
Πολλά βιβλία και άρθρα έχουν γραφτεί για το κάψιμο βιβλίων και τη λογοκρισία της εθνικοσοσιαλιστικής Γερμανίας. Μερικοί άνθρωποι πιστεύουν ακόμη και ότι η καύση βιβλίων στη Γερμανία ήταν ο πρόδρομος του «Ολοκαυτώματος».
Για παράδειγμα, ο Fernando Baez γράφει:
Το Ολοκαύτωμα περιγράφει τη συστηματική εξόντωση εκατομμυρίων Εβραίων από τους Ναζί κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου.
Αλλά εκείνου του γεγονότος είχε προηγηθεί το Bibliocaust, στο οποίο εκατομμύρια βιβλία καταστράφηκαν από το κόμμα του Χίτλερ.
Η καταστροφή των βιβλίων το 1933 ήταν ο πρόλογος της σφαγής που ακολούθησε.
Οι φωτιές των βιβλίων ενέπνευσαν τους φούρνους και τα κρεματορια. 1
Αυτό το άρθρο τεκμηριώνει την καύση του εθνικοσοσιαλιστικού βιβλίου και πώς αυτή η γερμανική λογοκρισία συγκρίνεται με εκείνη που επέβαλαν οι Σύμμαχοι εναντίον της Γερμανίας μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.
Καύση βιβλίων στο Βερολίνο, 10 Μαΐου 1933
Πορνογραφικές Εκδόσεις
Το Βερολίνο κατά τη διάρκεια της Δημοκρατίας της Βαϊμάρης έγινε κέντρο πορνογραφίας και διαφόρων μορφών σεξουαλικής διαστροφής. Το Βερολίνο απέκτησε διεθνή φήμη για την παρακμή, την ακολασία και την πορνογραφία, όπως απεικονίζεται στο μιούζικαλ του Μπρόντγουεϊ και αργότερα στην ταινία, Καμπαρέ . 2
Το 1932 έγιναν σοβαρές προσπάθειες από τους σοσιαλδημοκράτες του Βερολίνου να απαγορεύσουν τις περισσότερες πορνογραφικές δημοσιεύσεις. Αυτές οι απόπειρες εφαρμόστηκαν το 1933 όταν εθνικοσοσιαλιστικές ιδιωτικές πολιτοφυλακές προχώρησαν στην εκκαθάριση της Γερμανίας από την πορνογραφία που προερχόταν από εβραϊκά και μαρξιστικά στοιχεία. 3
Οι εθνικοσοσιαλιστικές ιδιωτικές πολιτοφυλακές ξεκίνησαν με το Ινστιτούτο Σεξολογίας του Magnus Hirschfeld. Οι Εθνικοσοσιαλιστές στις 6 Μαΐου 1933 λεηλάτησαν τη Βιβλιοθήκη Σεξουαλικών Επιστημών του Hirschfeld και βανδάλισαν τα κύρια κτίρια. Προχώρησαν στην κατάσχεση περίπου 100.000 βιβλίων και χειρογράφων για να πυροδοτήσουν μια βραδινή φωτιά στην Opernplatz του Βερολίνου αρκετές ημέρες αργότερα. 4
Η στόχευση του ινστιτούτου του Magnus Hirschfeld από τους εθνικοσοσιαλιστές δεν ήταν καθόλου έκπληξη. Ως Εβραίος, ομοφυλόφιλος και σεξολόγος, ο Hirschfeld ήταν ένα ισχυρό σύμβολο όλων όσων απεχθάνονταν οι εθνικοσοσιαλιστές. Το ινστιτούτο του Hirschfeld περιείχε επίσης τα έργα πολλών συγγραφέων που είχαν τοποθετηθεί στη «μαύρη λίστα» των εθνικοσοσιαλιστών: Sigmund Freud, Havelock Ellis, Oscar Wilde, Edward Carpenter, Richard von Krafft-Ebing και πολλών άλλων. 5
Ο Magnus Hirschfeld έγραψε τα εξής σχετικά με το κάψιμο των βιβλίων στο ινστιτούτο του:
Δεν αφιερώνω πολύ χώρο στο δημόσιο auto-da-fé πολλών βιβλίων. Μου άρεσε μάλλον η παράσταση. Έδειχνε τη νοοτροπία των Ναζί και τους έκανε γελοίους στα μάτια όλου του κόσμου. Και δεν έβλαψε κανέναν - εκτός από κάποια ενόχληση και έξοδα για τους ιδιοκτήτες. Και τα βιβλία που είχαν την τιμή να κάψουν από τους ναζί εκτελεστές θα έχουν μεγαλύτερη ζήτηση εξαιτίας αυτού. Όχι, αν οι Ναζί ήταν μόνο ανόητοι δεν θα με πείραζε και πολύ. Αλλά είναι βάναυσοι και αυτό με πειράζει. Ναι, το κάψιμο των βιβλίων ήταν αναμφισβήτητα καλό. Αφήστε τους να διαπράξουν μερικές ακόμα τέτοιες νηπιώτητες και θα ξεκαρδιστούν στα γέλια. 6
Ενα ΠΟΛΥ ενδιαφερον αρθρο.
Συνεχεια στην Αγγλικην.
http://www.wearswar.com/2023/05/07/national-socialist-book-burning/
Η ψευδο-ιστορια που μας διδαξαν χρειαζεται ριζικωτατη αναθεωρηση. Ιδιως σε οτι εχουν βαλει τα βρωμοχερα τους οι εν λογω
Καλησπερα σας
Θυμᾶμαι εἶχα ᾿δεῖ ἕνα βίντεο-ντοκυμαντέρ τό ὁποῖο ἀναφερόταν σ᾿ὅλο αὐτό πού ἀναφέρεις στό σημεῖο : Το Βερολίνο κατά τη διάρκεια της Δημοκρατίας της Βαϊμάρης έγινε κέντρο πορνογραφίας και διαφόρων μορφών σεξουαλικής διαστροφής. Το Βερολίνο απέκτησε διεθνή φήμη για την παρακμή, την ακολασία και την πορνογραφία, όπως απεικονίζεται στο μιούζικαλ του Μπρόντγουεϊ και αργότερα στην ταινία, Καμπαρέ...
ΔιαγραφήΠραγματικά ἀποτύπωνε μέ σκηνές εἴτε ἀπό εκθέματα ζωγραφικῆς,γλυπτικῆς καί βεβαίως σκηνές ἀπό ταινίες πορνό ( ἀπό τόν βουβό ἀκόμη κινηματογράφο) γιά ν᾿ἀποτυπώσῃ τήν κατάπτωση τῆς κοινωνίας τοῦ Βερολίνου. Δέν χρειάζεται φυσικά νά πῶ ὅτι σ᾿ὅλα αὐτά ἀπό πίσω ἔδειχνε τόν ὑπάιτιο,ξέρετε...
Ἐκεῖνο τό βίντεο ὅταν τό ἀναζήτησα ξανά κάποια στιγμή,δυστυχῶς δέν τό βρῆκα. Στόν ἴδιο ἱστότοπο ὅπου τό εἶχα πρωτοδεῖ !
Ἐπίσης ὁ ὄρος Entartete Kunst ( ἐκφυλισμένη τέχνη) ἀποτυπώνει ἀκριβῶς αὐτή τήν καταστροφή τῶν τεχνῶν ἀπό τά ὄντα αὐτά ἀλλά καί τό πόσο μεγάλη ἐξουσία εἶχαν στήν Γερμανία ὥστε νά τήν ἐπιβάλλουν !
Ὅσον αφορᾷ τήν συνέχεια τήν γνωρίζουμε ἀπό τήν ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ δρᾶσιν τῆς Σχολῆς τῆς Φρανκφούρτης σ᾿ὁλόκληρο τόν Δυτικό ( Χριστιανικό ) Πολιτισμό.
Τ᾿ἀποτελέσματα τά βιώνουμε σήμερα,παγκοσμίως...
Μόνον ἡ Ῥωσσία κρατᾶ...
Καλησπέρα ἀγαπητέ ΕΑΦ !
ΔιαγραφήΜόνον ἡ Ῥωσσία κρατᾶ.......και το Ιραν.
Μά ὁ λόγος γιά τίς χριστιανικές χῶρες. Τό Ἰράν ; !!!
ΔιαγραφήΚαλησπέρα ἀγαπητέ ΕΑΦ !
Μού ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι με αυτό τον πίνακα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπέμβαση Θεού ΧΘΕΣ!!!
Να απαλλάξει την ανθρωπότητα από αυτά τα τέρατα!
Ἀναφωνοῦμε ὅλοι μας : Θεέ μου, μέ τί ὄντα ἔχουμε μπλέξει ;
ΔιαγραφήἌν τε νά ᾿δοῦμε...
Καλησπέρα ἀγαπητέ Κώστα !