" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

Όταν κανείς γίνει συνειδητός κομμουνιστής, παύει να είναι Έλληνας


Το νέο "φασούλι" που μας σέρβιρε ο Συριζα μέσω κάποιου "απίθανου","γραφικού" τύπου ονόματι Θεοδωρίδη(;) είναι να ακούγεται η σκοπιανή γλώσσα στα ελληνικά δικαστήρια! Βέβαια αυτός ο "απίθανος" κάνει λόγο για "μακεδονική" αφού είναι δεδομένο για την συνιστώσα και ΟΛΟΚΛΗΡΟ τον συριζα πως τα σκόπια είναι "μακεδονία" ...

Ε, λοιπόν εμένα ΚΑΘΟΛΟΥ εντύπωση δεν μου κάνουν πλέον όλες αυτές οι ..."αλλοπρόσαλλες" φωνές είτε προέρχονται από τον συριζα είτε από την δημαρ ( για τις ύαινες του κουκουε δεν κάνω λόγο,αφού παίζουν άλλο παιχνιδάκι άμεσα εξαρτώμενο από το πώς "κινούνται" οι του συριζα και της δημαρ)! 
Ναι,δεν μου κάνει εντύπωση καθ'  ότι έχω βγάλει τα συμπεράσματά μου τα οποία με βεβαιότητα πλέον με οδηγούν στο ότι: ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ !!!
Πώς είπε κάποτε ο μεγάλος Ακαδημαϊκός Στρατής Μυριβήλης; Α, ναι: " Δεν υπάρχουν Έλληνες κομμουνιστές. Όταν κανείς γίνει συνειδητός κομμουνιστής, παύει να είναι Έλληνας" !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου