Αὐτή ἡ «καλλιτεχνική» ἔκφρασις εἶναι δημιούργημα τοῦ ...ταλαντούχου «καλλιτέχνη» Sanford Biggers.
Ἡ φωτό,ἀπό τήν σελίδα τοῦ ...καλλιτέχνη,ἐδῶ,ὅπου μπορεῖτε νά ...θαυμάσετε κι᾿ἄλλα ...δημιουργήματά του.
Γιατί ἀσχολούμεθα μέ τόν ἐν λόγῳ,ἀρχισυμπλεγματικό ...καλλιτέχνη ; Διαβᾶστε :
Το νέο άγαλμα που τοποθετήθηκε στο εμπορικό κέντρο Rockefeller για να τιμήσουν την κουλτούρα της Αφρικής....Το εμπορικό κέντρο υποστηρίζει με υπερηφάνεια την κοινότητα LGBTQ ...Αυτό το τεράστιο πραγμα φτιάχτηκε απο τον καλλιτέχνη Sanford Biggers...( ὁλόκληρο τό θέμα, ἐδῶ)
Τώρα,γιατί ἡ σατανική «ἐλίτ» προωθεῖ τήν ἀσχήμια,τήν κακογουστιά,τόν κάθε ἀτάλαντο ὡς τέχνη; Ἔ καί γι᾿αὐτό ἔχουμε γράψη : ἐδῶ,ἐδῶ,ἐδῶ.
Γνοφώδες τό μῖσος καί ἀπολύτως,πλέον,κατανοητό πρός τά πού στρέφεται !
Σατανιστές ἀποκαλυπτόμενοι !
Υ.Γ. Ἡ Ἀφρική ἔχει πληθυσμό 1.340.598.000 καί οἱ μέχρι σήμερα θάνατοι ἀπό τόν ...ἰό εἶναι 112.635.
Ἡ Εὐρώπη τῶν λευκῶν,μέ πληθυσμό περίπου 900 ἑκατομμύρια,μέχρι τά μέσα Ἀπριλίου εἶχε ξεπεράση τό 1 ἑκατομμύριο θανάτους.( ἐδῶ). Οἱ ΗΠΑ τῶν 328 ἑκατομμυρίων περίπου 600.000.Ὁ Καναδᾶς μέ 37,5 ἑκατομμύρια 25.000.
Τί δέν καταλαβαίνεις; !
Κατά τ᾿ἄλλα Black lives metter...! ! !
Μόλις τελειώσουν μέ τό ξεκαθάρισμα τῆς λευκῆς φυλῆς,οἱ ἄλλοι θά εἶναι πολύ εὔκολη ὑπόθεσις...
Ο Τζορτζ Χέρμπερτ Γουόκερ (σ.Π. παππούς τοῦ Τζόρτζ Μπούς τοῦ πρεσβυτέρου,ἀπό τήν πλευρά τῆς μητέρας του) και ο Πρέσκοτ Μπους ( πατέρας τοῦ Τζόρτζ Μπούς πρεσβυτέρου) ήταν ενεργοί στην ηγεσία του κινήματος «ευγονική εταιρεία » ένα κίνημα που ήταν δημοφιλές μεταξύ των πλούσιων τάξεων στο πρώτο μισό του εικοστού αιώνα. Ο Πρεσκότ Μπους ήταν ο διευθυντής του Κοννέκτικατ της Εταιρείας Ψυχικής Υγιεινής που ιδρύθηκε στο Πανεπιστήμιο του Γέιλ το 1908.
Η έδρα της Αμερικανικής Εταιρείας Ευγονικής ήταν επίσης στο Γέιλ (επίσης έδρα του Τάγματος των Κρανίων & Οστών) μέχρι την μετεγκατάσταση και συγχώνευση το 1952 με το Συμβούλιο Πληθυσμού, το οποίο ιδρύθηκε από τους John D. Rockefeller και John Foster Dulles, δικηγόρο για τους Brown Brothers Harriman....( τό θέμα ΕΔΩ)
Ἡ Πελασγική
Ειρωνεια για τον παππου Μπους αλλα και τον Χερπμερτ Γουωκερ τους "ευγονιστες" να εβλεπαν τον 'εξελιγμενο" απογονο τους Προεδρο Μπους Τζ. να μοιαζει σε μαιμου κυριως ( και οπτικα και συμπεριφορικα).
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια ματια σε φωτο του στο διαδικτυο ειναι αρκετη.
Κατα τα αλλα Χιτλερ και ο Μεενγκελε ηταν οι κακοι ευγονιστες, οι ναζι αριοι κτλ. Την ερευνα τους την συνεχισαν ολοι οι "νικητες".
Βαλεδες ολοι αυτοι ηταν και παραμενουν συνδεδεμενοι μεταξυ τους σε διαφορες χωρες.
Ενα πολυκεφαλο τερας υπηρετουν με πλοκαμια απλωμενα.
Οσο για τον σκοπο τους.
Αποσταξη διαχειρηση και καλλιεργεια του ελληινικου διπλοπυρινικου οξεος.
Δημιουργια νεων φυλων και αποσυρση αχρειαστων .
Ἀγαπητέ μου Ῥόκκο,οἱ εὐγονιστές καί ὅλο αὐτό τό κίνημα,ξεκίνησε ἀπό τά τέλη τοῦ 1800.Ὁ Χῖτλερ ἦταν ἕνα παίγνιο στά χέρια τους καί τό χρησιμοποίησαν ἀναλόγως τῶν σχεδίων τους.
Διαγραφή«Αποσταξη διαχειρηση και καλλιεργεια του ελληινικου διπλοπυρινικου οξεος»
Δέν γνωρίζω κάτι σχετικό μ᾿αὐτό πού γράφεις.Μπορεῖς νά μᾶς πῆς κάτι περισσότερο ἐπ᾿αὐτοῦ;
Καλησπέρα ἀγαπητέ Ῥόκκο !
Παρατηρειται συνεχεια ειτε στην ιατρικη , βιοχημικη, αγροτικη, η σε οποιδηποτε αλλη επιστημη οτι ΠΑΝΤΑ τιθεται το θεμα της "εθελημενης" βελτιωσης (περαν της φυσικης επιλογης)-. Νεα φυτα, νεοι ιοι, υβριδικα σπορια, κλωνοποιηση ζωον κτλ.
ΔιαγραφήΥψιστη εφαρμογη.
Ελεγχομενα οντα παραγωγης.
Μπορω να σας παρεχω μερικες κατευθυνσεις πληροφορησης.
Φυλές και Υποφυλές – Απόγονοι «θεών»
Οι Πελασγοί κράταγαν το πέλαγος που χώριζε τότε την Ατλαντίδα και την Αιγηίδα. Αυτή η υποφυλή δέχτηκε πολλές διαφορετικές επιρροές ζυμώνοντας το υπόβαθρο για την ανάπτυξη της Ολύμπιας Απολλώνιας ή Ελληνικής αισθητικής που θα γεννήσει τον γνωστό ελληνικό πολιτισμό. Στην πραγματικότητα ο Αιγιακός πολιτισμός των Δραβίδων πρωτοελλήνων όπως ονομάστηκαν αργότερα (όσοι δεν μετανάστευσαν και εγκαταστάθηκαν προ κατακλυσμού στην Αίγυπτο, Μεσοποταμία, Μ. Ασία, Ινδία). Οι Αιγαίοι Δραβίδες αποτελούν έναν από τους κλάδους των αρχανθρώπων που αναπτύχθηκαν στον ελλαδικό χώρο και πρωταρχικά στην Μακεδονία όπως καταμαρτυρούν ευρήματα 11 εκ. ετών. Ο έναρθρος λόγος, η ολοκληρωμένη ομιλία, η γλώσσα, η επίγνωση της ατομικής ύπαρξης, των θεσμών της αρμονικής συμβίωσης με την φύση και την κοινωνία ξεκίνησε στην Αιγηίδα που αναδύθηκε 180 εκ. χρόνια πριν.
Αποσπασμα απο
http://ergo-logou-agapis.blogspot.com/2018/04/25218.html
Επισης καποιες διαδικτυακες εκοπμπες στο ραδιο Albedo14 με καποιον κυριο Μιχαλη Γρηγοριου (βιοφυσικο) μου ειχαν κεντρισει το ενδιαφερον. Για αρκετα απο τα θεματα που θιγει χρειαζεται περισσοτερη μελετη.
Και αλλες αναφορες εαν χρειαστει.
ευχαριστω
Εὐχαριστοῦμε κι᾿ἐμεῖς,ἀγαπητέ Ῥόκκο !
ΔιαγραφήΤο απαισιο αγαλμα μπροστα απο το κεντρο Ροκφελλερ εχει νομιζω και ακομα μια κρυπτο διασταση. Θυμιζει τον Αριστοτελη καθημενο (στο Ρωμαικο κακεκτυπο) ουτως η αλλως του μεγαλου Ελληνα και Μακεδονα!!!Αγαλμα του Αριστοτελη κακεκτυπο οπως ειπα που "κοσμει" και την πλατεια Αριστοτελους στην Θεσσαλονικη!! Αυτη την φορα ο επικαιροποιημενος "καλλιτεχμης" εκανε ενα βημα παραπανω!!! Προσθεσε την βλακωδη μουτσουνα ενος εξαμβλωματος!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο,Θαλῆ,ἔχεις ἀπόλυτο δίκιο ! Τό ἄγαλμα τοῦ Ἀριστοτέλη ( δέν ἔχει σημασία πόσο κακοφτιαγμένο εἶναι,ἄλλη παράγραφος αὐτή πρός συζήτησιν...) ἔχει παραποιήση ὁ ἀρχι-συμπλεγματικός ἀφρικανός !
ΔιαγραφήἈλήθεια,γιατί τόσο μῖσος;Θά τό ᾿ρωτῶ συνεχῶς...
Καλησπέρα ἀγαπητέ μου Θαλῆ !
Χριστός Ανέστη! Άλλο ένα άρθρο στο μάτι του κυκλώνα. Συγχαρητήρια και πάλι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜασονοδιαολική κι η μοδα της μοντέρνας "τέχνης" κι όπως όλα τα μασονοδιαολικά που προωθούν με τέτοια λύσσα έτσι κι αυτή έχει από πολλές διαφορετικές πηγές και διαστάσεις κέρδος για τους ίδιους. Οικονομικό, καθώς όλα τα κορόιδα τρέχουν να ψωνίζουν τα εκτρώματα (τι καλλίτερη μπίζνα από το να πωλήσεις ένα έργο αξίας 1 εβρό πολλές χιλιάδες ή και εκατομμύρια). Συντεχνιακό, καθώς πλέον οι τενεκέδες που δηλώνουν και σπουδάζουν τέχνες είναι εκατοντάδες χιλιάδες και η ασχήμια αυτή τους βολεύει για να προωθούν τους δικούς τους τσάτσους καλλιτέχνες (αφού όλοι κοπαδιαστά χάφτουν ό,τι τους προβάλλουν για τέχνη) κι όχι βέβαια αξιοκρατικά τους ελάχιστους που αξίζουν τους οποίους δε θα μπορουσαν να ελέγχουν, ο άξιος άνθρωπος δεν ανέχεται ποδηγέτηση. Κοινωνικό, αφού τους συμφέρει το χάος σε όλους τους τομείς της κοινωνικής ζωής και διαστροφή όλων των εννοιών. Ψυχολογικό, καθώς ο αλλοπρόσαλλος κουλτουριάρης, προοδευτιστής, μηδενιστής, μασονοπλούσιος κτλ δεν υποφέρει να επαινούνται οι πραγματικοί καλλιτέχνες που δημιούργησαν τα αριστουργήματα αλλά θέλει να λιβανίζονται οι δικοί του που μάλιστα ελέγχει. Πάλι συντεχνιακό-εκπαιδευτικό, αφού οι καθηγητάδες στις βοϊδοσχολές τεχνών φυσικά δεν θέλουν να φαν χρόνια της ζωής τους μήπως καταφέρουν να φτιάξουν ένα σωστό έργο τέχνης αλλά με την φάμπρικα της μοντέρνας τέχνης βαφτίζουν εκεί μια αηδία σε αριστούργημα και μάλιστα έχουν απέραντο πεδίο να αμολούν τις μαλακίες τους ως σχόλια στους ψαρωμένους φοιτητές με το ανάλογο πομπώδες ύφος. Πάντως η υποκρισία σαν κι αυτήν, να ονομάζεις τέχνη την αηδία στους αδαείς και γενικά τα ανάλογα φαινόμενα σε όλους τους τομείς της ζωής είχε πέσει πανούκλα από πολύ πριν στην κοινωνία, και δεν ήταν καθόλου δύσκολο να μας φορτώσουν και την υποκρισία την υγειονομική τελευταία. Με τι φανατισμό ακολουθούν τα πολίτικαλλυ κορρέκτ ανθρωπάκια! ήταν έτοιμα εδώ και καιρό, αφού έχουν κάνει την υποκρισία τρόπο ζωής.
«...Πάντως η υποκρισία σαν κι αυτήν, να ονομάζεις τέχνη την αηδία στους αδαείς και γενικά τα ανάλογα φαινόμενα σε όλους τους τομείς της ζωής είχε πέσει πανούκλα από πολύ πριν στην κοινωνία, και δεν ήταν καθόλου δύσκολο να μας φορτώσουν και την υποκρισία την υγειονομική τελευταία. Με τι φανατισμό ακολουθούν τα πολίτικαλλυ κορρέκτ ανθρωπάκια! ήταν έτοιμα εδώ και καιρό, αφού έχουν κάνει την υποκρισία τρόπο ζωής.»
ΑπάντησηΔιαγραφήἜτσι ἀκριβῶς !
Δέν ξέρω ἄν ὑπάρχει περίπτωσις λυτρωμοῦ ἤ ἐάν ὁ λυτρωμός αὐτός θά ἔχη τήν μορφή τοῦ Ἀρμαγεδδῶνος ...
Καλησπέρα ἀγαπητέ μου !