Άρθρα

Παρασκευή 3 Ιουλίου 2020

Ἔχουν «ἐπενδυθεῖ» πολλά στό 2021...


Συναντήθηκαν οἱ δύο κυρίες γιά νά δοῦνε πῶς πᾶνε τά πράγματα μέ τό ἐπετειακό 2021καί τήν πορεία τῆς ἀναλόγου Ἐπιτροπῆς. Εὐχαριστημένες ἔδειξαν καί οἱ δύο,ἀφοῦ ἡ ἐνημέρωσις τῆς Γιάννας,γιά τήν μέχρι τώρα πορεία,ἰκανοποίησε τά μάλα τήν πρώτη κυρία...
Καί πῶς νά μήν τήν ἰκανοποίησε,ἄλλως τε,ἀφοῦ ὅλα βαίνουν,προφανῶς κατά τάς ...προτιμήσεις καί τῆς ἰδίας :

Ἐπιλεγμένοι ἕνας πρός ἕναν...!

Σήμερα σειρά εἶχε ὁ ἥρως Γεώργιος Καραϊσκάκης.Τά ὅσα αἰσχρά ἀναρτήθησαν ( ἀπό κάποιον Ἀριστείδη Χατζῆ) στήν σελίδα τῆς Ἐπιτροπῆς 1821,Greece21,κατέβηκαν ἄρον-ἄρον,μετά τήν κατακραυγή τοῦ κόσμου. Τό θέμα εἶναι ὅμως πώς ἀφοῦ ἀρχικῶς ἀναρτήθησαν σημαίνει πώς ΕΓΚΡΙΘΗΣΑΝ ἀπό τήν ἐπιτροπή. Αὐτό ἔχει σημασία,πρωτίστως...

Τί διαφορά ἔχουν οἱ ὄροι Πατρίδα καί Ἑλληνικό Κράτος;

Ὅταν λοιπόν ἡ ἐπιτροπή τῆς Γιάννας πού διορίστηκε ἀπό τόν Μητσοτάκη,ὡς ἐπικεφαλής γιά τόν ἑορτασμό τῶν 200 ἐτῶν ἀπό τήν Ἐθνική Παλιγγενεσία,βγάζει δελτίο τύπου ὅπου ἀναφερομένη στίς πρῶτες ἐκδηλώσεις πού θά ξεκινήσουν ἀπό τό Ναύπλιον,προσδιορίζει τό Ναύπλιον,ὡς
«πρώτη Πρωτεύουσα της Πατρίδας»,τί ἀκριβῶς συμπέρασμα βγαίνει; ...

Ἡ 2η δολοφονία τοῦ Ἰωάννη Καποδίστρια

Ἡ ἐπιτροπή τῆς Γιάννας :
«Για τον Ιωάννη Καποδίστρια, τα πρώτα δημοκρατικά και φιλελεύθερα συντάγματα αποτελούν “ξυράφι στα χέρια μικρού παιδιού”...Καθώς λοιπόν θεωρεί ιδιαίτερα επικίνδυνο ξυράφι το Σύνταγμα της Τροιζήνας, το αναστέλλει &κηρύσσει ουσιαστικά δικτατορία. Αυτό είναι το τέλος της Πρώτης Ελληνικής Δημοκρατίας

Ἡ Γιάννα :
«Προφανώς, κάποιες από τις αποφάσεις όλων αυτών, ηχούν παράξενα μέσα στο ασφαλές σημερινό περιβάλλον. Το χρέος όλων μας, και συγκεκριμένα της Επιτροπής «Ελλάδα 2021», είναι να αναδειχθούν όλες οι απόψεις, όλες οι κριτικές, για τις δράσεις και τις αποφάσεις εκείνης της εποχής, γιατί, όπως έλεγε και ο Διονύσιος Σολωμός, «Εθνικό είναι το Αληθές»...

Καί καθώς ἡ ἰκανοποίησις,ἀμφοτέρων τῶν πλευρῶν,ἦτο ἔκδηλος,εἶπε ἡ Γιάννα νά δώσῃ καί μία παραπάνω νότα,στήν ἀτμόσφαιρα διά τοῦ δώρου της στήν κυρία πρόεδρον :



«Είχαμε επίσης την χαρά και την τιμή να δωρίσουμε στην κυρία Πρόεδρο τον “Προπομπό”. Το συλλεκτικό μετάλλιο που εκδίδει η Επιτροπή με τη χορηγία της Τράπεζας της Ελλάδος και έχοντας ως αποκλειστικό διαθέτη την Εθνική Τράπεζα.  
 »Ο Προπομπός είναι η αυλαία του Νομισματικού Προγράμματος της Επιτροπής. Το μετάλλιο απεικονίζει το γνωστό πίνακα του Θεόφιλου, “Αναγεννηθείσα Ελλάδα”, με τον Κοραή και τον Ρήγα να σηκώνουν την Ελλάδα ».

Καί τί ἀκριβῶς πρέσβευαν Κοραῆς καί Φεραῖος; Μήπως τόν γαλλικό διαφωτισμό; Λέω τώρα...


Ως κορυφαίο έργο του, πάντως, θεωρείται η «Νέα Πολιτική Διοίκησις των κατοίκων της Ρούμελης, της Μικράς Ασίας, των Μεσογείων Νήσων και της Βλαχομπογδανίας» που περιείχε:
– τον Θούριο, γνωστό επαναστατικό άσμα – μία επαναστατική προκήρυξη – τη διακήρυξη των δικαιωμάτων του ανθρώπου σύμφωνα με τα πρότυπα των Γάλλων Διαφωτιστών – το Σύνταγμα του Ρήγα

Η αγιοποίηση του «αυθορμητισμού» : όλες οι πολιτικές και κοινωνικές μεταβολές πρέπει να φαίνονται σαν αποτελέσματα αυθόρμητων διαδικασιών, που ξεκινούν από απλές συγκρούσεις συμφερόντων ή από την πρωτοβουλία κάποιων ξεχωριστών προσωπικοτήτων. Μερικά παραδείγματα : ο Γαλλικός διαφωτισμός αναδύθηκε ξαφνικά, μέσα από την δραστηριότητα κάποιων ατόμων με ιδιαίτερα «ζωηρό» και «πεφωτισμένο» πνεύμα. Ήταν μία «αντίδραση» στην παλαιά τάξη πραγμάτων. Η επανάσταση των μπολσεβίκων ήταν το αποτέλεσμα της σύγκρουσης του προλεταριάτου με την άρχουσα τάξη. Ο Μάιος του 1968 ήταν η εκδήλωση των ουτοπιστικών οραμάτων των Γάλλων φοιτητών κλπ. (ἀπό : ΟΙ ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΥΣΚΟΤΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ)

Στους Ντεϊστές (Deists), τους οπαδούς δηλαδή της «φυσικής θρησκείας» προσπελάσιμης μέσω όχι της αποκάλυψης αλλά της λογικής, ο Weishaupt εξηγούσε πως η οργάνωσή του είχε σκοπό την ανατροπή της «δικτατορίας» της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας και τη διάδοση των δογμάτων του Διαφωτισμού, κυρίαρχο στοιχείο του οποίου αποτελούσε –βέβαια- ο Ντεϊσμός. Προχωρούσε μάλιστα και σε ενδιαφέρουσες θεωρίες, στα πλαίσια των οποίων ο Χριστός παρουσιαζόταν σαν παρεξηγημένος Ντεϊστής, υπέρμαχος του ορθολογισμού, που απλώς είχε αναγκαστεί να «χρησιμοποιήσει» τη θρησκεία της εποχής. Όμως η πραγματική στάση της οργάνωσης απέναντι στη θρησκεία δεν αποκαλυπτόταν παρα μόνο στους τελευταίους βαθμούς. Συγκεκριμένα στα «Ανώτερα Μυστήρια» όπως αποκαλύφθηκαν αργότερα από μέλη που είχαν δει τις μυητικές τελετές, στον βαθμό του Μάγου ή Φιλοσόφου ο μυημένος μάθαινε πως όλες οι θρησκείες είναι απάτη και πως δεν υπάρχει πνεύμα αλλά μόνο ύλη• πως το σύμπαν και ο Θεός είναι ένα, άρα στη πράξη δεν υπάρχει Θεός (Robison, 1798). Με λίγα λόγια το Τάγμα εξέφραζε τις θεωρίες του Σπινόζα.[ Ἀπό : H ΠΡΩΤΟ-ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΤΑΓΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΩΝ (ILLUMINATI)]


Η άφιξή του στο Παρίσι στις 24 Ιουνίου 1788 συνέπεσε με τις παραμονές της Γαλλικής Επανάστασης και βρέθηκε λίγα χιλιόμετρα μακριά από τα γεγονότα της Άλωσης της Βαστίλης. Γνωρίστηκε με πολλούς επαναστάτες και φιλελεύθερους όπως ο μετέπειτα πρόεδρος των ΗΠΑ Τόμας Τζέφερσον. Συγκινήθηκε τόσο από το ζήλο ελευθερίας που προήλθε από τη γνώση, το διάβασμα και τα βιβλία συγγραφέων όπως ο Βολταίρος, ο Ζαν Ζακ Ρουσσώ, ο Μοντεσκιέ, ο Ντενί Ντιντερό κ.ά. 

Ο Κοραής αντιπολιτεύθηκε με οξύτητα το καθεστώς του Καποδίστρια και ευχήθηκε την ανατροπή του. Χρησιμοποίησε το γνώριμό του διαλογικό είδος εκδίδοντας δύο ψευδώνυμους διαλόγους με τίτλο, Τί συμφέρει εἰς τὴν ἐλευθερωμένην ἀπὸ τοὺς Τούρκους Ἑλλάδα νὰ πράξῃ εἰς τὰς παρούσας περιστάσεις διὰ νὰ μὴ δουλωθῇ εἰς Χριστιανοὺς Τουρκίζοντας. Ο πρώτος διάλογος δημοσιεύθηκε το 1830 και δεύτερος μετά το θάνατο του Καποδίστρια, το 1831. Το δεύτερο κείμενο καταστράφηκε από τους Καποδιστριακούς στην Εθνοσυνέλευση του Ναυπλίου το 1832.

Τα αίτια της ξαφνικής μεταστροφής του θα μπορούσαν να συνοψιστούν στα εξής, σύμφωνα με τον Απόστολο Δασκαλάκη, α) η προσήλωση του Κοραή στις δημοκρατικές και φιλελεύθερες αρχές, σε αντίθεση με τον ολοένα και πιο συγκεντρωτικό τρόπο διακυβέρνησης του Καποδίστρια ...Η απόφασή του να στραφεί κατά του καποδιστριακού καθεστώτος ενίσχυσε το κύρος του αντικυβερνητικού αγώνα και τον πλούτισε με νέα επιχειρήματα. Παράλληλα, έφερε, με το κύρος και την επιρροή του, νέους οπαδούς στην αντιπολίτευση, κυρίως Έλληνες της διασποράς, ενώ εξασφάλισε πρόσβαση σε πολιτικούς κύκλους του Παρισιού, για να στραφεί η γαλλική κοινή γνώμη κατά του Κυβερνήτη

«Οπωσδήποτε, η πληροφόρηση του Κοραή για τα ελληνικά πράγματα ήταν μονομερής. Ωστόσο κι αν ακόμη είχε τη δυνατότητα σφαιρικότερης ενημέρωσης, η σύγκρουση με τον Καποδίστρια δύσκολα θα αποφευγόταν» (ἐδῶ)


Γι᾿αὐτό ὁρκίστηκε Παρασκευή καί 13; 
Ὅσο γιά τήν ἄλλη πλευρά τοῦ μεταλλείου καί τό σῆμα τῶν 200χρόνων,ἔχουμε γράψῃ ἐδῶ

Καί ποιός εἶπε ἡ Γιάννα εἶναι ὁ ἐκδότης τοῦ μεταλλείου; Ἡ Τράπεζα τῆς Ἑλλάδος. Καί ἀποκλειστικός διαθέτης; Ἡ Ἐθνική Τράπεζα. Μάλιστα ...

Οι δεσμοί μελών της οικογένειας Ρότσιλντ με τους Εβραίους της Ελλάδας υπάρχουν από τα πρώτα χρόνια της Ελληνικής Επανάστασης. Σε όλη την Ευρώπη μέλη της οικογένειας υποστήριζαν (!) των αγώνα των Ελλήνων για ανεξαρτησία, τόσο οικονομικά (!) όσο και ηθικά, χρησιμοποιώντας την πολιτική καθώς και την κοινωνική τους επιρροή στους διπλωματικούς κύκλους της Ευρώπης.

Ο Μαξ ντε Ρότσιλντ, ήρθε στην Ελλάδα με την ακολουθία του Βασιλιά Όθωνα και διετέλεσε οικονομικός σύμβουλός του για αρκετά χρόνια. Ο Μαξ ντε Ρότσιλντ ήταν περήφανος για την εβραϊκή καταγωγή του και με την άφιξή του στην Αθήνα συνέβαλε στο συντονισμό μιας μικρής αλλά σημαντικής Κοινότητας Ασκεναζί Εβραίων...η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος (και όχι Ελληνική Εθνική Τράπεζα) ιδρύθηκε το 1841 και ήταν εξ αρχής ΙΔΙΩΤΙΚΗ τράπεζα, η οποία είχε το προνόμιο της έκδοσης του χρήματος στην Ελλάδα μέχρι το 1928 που μια άλλη ιδιωτική Τράπεζα η "Κεντρική Τράπεζα της Ελλάδος" πήρε τα προνόμια ( ἀπό : Οι Ρότσιλντ και η εν Αθήναις σύσταση Ισραηλιτικής Αδελφότητος το 1890)



Εὐχαριστημένες,λοιπόν καί οἱ δύο κυρίες,ἐκ τῆς συναντήσεως,ἀπό κάθε ἄποψιν ! Εὐχαριστημένος καί ὁ Κούλης πού ἔχει ἐπενδύσει ἐπάνω τους. Διότι ὅλα εἶναι θέμα ἐπενδύσεως...


Ἄμα κάνῃς τήν σωστή ...ἐπένδυσιν ! 
Καί στό 2021 ἔχουν ...ἐπενδυθεῖ πολλά...


Λέτε νά μήν ξέρῃ ἡ Γιάννα γιατί ἤθελε τήν θέσιν γιά τό 2021 ;



Ἡ Πελασγική

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου