" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2022

Ξανασκέψου το,Τζό...

Ἑλληνοαμερικανοί βουλευτές ἐπικρίνουν τόν Μπάϊντεν για τήν στάση του στόν EastMed ! 

Οι εκπρόσωποι των Ηνωμένων Πολιτειών Γκας Μπιλιράκης (R-FL) και Νικόλ Μαλλιωτάκη (R-NY) έστειλαν μια αυστηρή επιστολή στον Υπουργό Εξωτερικών Antony Blinken αυτή την εβδομάδα, διαφωνώντας έντονα για την πρόσφατη ανατροπή της υποστήριξης του αγωγού EastMed από την κυβέρνηση.

Σε μια αυστηρή επίπληξη για την απόσυρσ
η της υποστήριξης της κυβέρνησης για το κοινό σχέδιο Ισραήλ/Κύπρου/Ελλάδας, που θα έφερνε πετρέλαιο στην Ελλάδα από έναν αγωγό κάτω από τη Μεσόγειο, οι δύο ελληνοαμερικανοί εκπρόσωποι κατηγόρησαν ότι οι ΗΠΑ υπονόμευσαν το έργο.

Καταρρίπτοντας ουσιαστικά τη συμφωνία EastMed, είπαν, η κυβέρνηση Μπάιντεν υπονομεύει τρεις από τους ισχυρότερους συμμάχους της χώρας στην περιοχή, καθώς και τις ελπίδες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για ενεργειακή ανεξαρτησία και οικονομική ευημερία.

Το EastMed υποτίθεται ότι θα είχε ολοκληρωθεί μέχρι το 2025

Σε μια εποχή που η Ευρώπη αντιμετωπίζει μια άνευ προηγουμένου αύξηση των τιμών της ενέργειας, υποκινούμενη από πολιτικές, γεωγραφικές δυνάμεις και δυνάμεις της αγοράς, ανέφερε η επιστολή, το φυσικό αέριο που θα προέκυπτε από την κατασκευή του αγωγού θα άλλαζε το παιχνίδι.

«Παρά τις επί δεκαετίες ώθηση της Ευρώπης προς την πράσινη ενέργει και τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, η άνοδος των τιμών της ενέργειας ειρωνικά οδήγησε στην αυξημένη χρήση άνθρακα για την κάλυψη της ζήτησης», εξήγησε ο Μπιλιράκης στην επιστολή. «Καθώς το φυσικό αέριο είναι μια πιο καθαρή ενεργειακή επιλογή σε σύγκριση με τον άνθρακα, είναι μια κρίσιμη πηγή ενέργειας για τις κυβερνήσεις που επιδιώκουν τη μετάβαση σε πιο πράσινες πηγές ενέργειας. Η Ευρωπαϊκή Ένωση αναγνωρίζει αυτό το γεγονός και έχει ανακηρύξει τον Αγωγό Ανατολικής Μεσογείου «ειδικό έργο».

«Οι ενέργειες της κυβέρνησης Μπάιντεν σε αυτό το θέμα είναι ιδιαίτερα απαράδεκτες και υποκριτικές υπό το πρίσμα της σιωπηρής έγκρισης του ρωσικού αγωγού Nord Stream, ο οποίος απλώς θα εμβαθύνει την ενεργειακή εξάρτηση της Ευρώπης από έναν ασταθή αντίπαλο», δήλωσε ο βουλευτής Μπιλιράκης.

«Η διοίκηση πρέπει να συνειδητοποιήσει τις σημαντικές οικονομικές, περιβαλλοντικές και εθνικής ασφάλειας επιπτώσεις που διακυβεύονται σε αυτό το θέμα και να επανεξετάσει την απόφασή της να αποσύρει την υποστήριξη για αυτό το κρίσιμο έργο».

Η Νικόλ Μαλλιωτάκη, νεόκοπη βουλευτής των ΗΠΑ από τη Νέα Υόρκη, κατηγόρησε στην επιστολή ότι «η απόφαση του Προέδρου Μπάιντεν να κλείσει τον αγωγό Keystone XL της Αμερικής, τον αγωγό NordStream 2 του Πούτιν και τώρα να αποκηρύξει τον ελληνοκυπριακό-ισραηλινό αγωγό EastMed είναι μια μικρογραφία αυτής της κυβέρνησης». αποτυχημένες ενεργειακές πολιτικές και εξωτερική πολιτική ατζέντα.

Ελληνοαμερικανοί εκπρόσωποι δηλώνουν ότι ο Πούτιν σχεδιάζει να εισβάλει στην Ουκρανία όταν η ζήτηση ενέργειας θα είναι υψηλότερη

Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν «χρησιμοποιεί για άλλη μια φορά την εξάρτηση της Ευρώπης από το ρωσικό αέριο για να αναζητήσει παραχωρήσεις από την Ευρώπη… προετοιμάζεται να εισβάλει στην Ουκρανία στα μέσα του χειμώνα, όταν η ζήτηση ενέργειας θα είναι υψηλότερη», δήλωσαν οι Μαλλιωτάκη και Μπιλιράκης στην επιστολή.

«Αυτός ο Πρόεδρος ( Μπάϊντεν) κοιμάται στο τιμόνι και η λήψη των αποφάσεών του θα μπορούσε να προκαλέσει σοβαρές συνέπειες για την οικονομία και την εθνική ασφάλεια για την Αμερική και τους συμμάχους μας».

( Για να δείτε ολόκληρη την επιστολή των Αντιπροσώπων Μπιλιράκη και Μαλλιωτάκη στην κυβέρνηση Μπάιντεν, κάντε κλικ εδώ.)

Η κυβέρνηση Μπάιντεν ενημέρωσε πρόσφατα τις κυβερνήσεις του Ισραήλ, της Ελλάδας και της Κύπρου ότι δεν υποστηρίζει πλέον τον προτεινόμενο αγωγό από το Ισραήλ στην Ευρώπη, αντιστρέφοντας τη θέση του πρώην προέδρου Τραμπ.

Από τότε που ανακοινώθηκαν τα σχέδια για τον γιγαντιαίο υποθαλάσσιο αγωγό το 2016, οι τρεις χώρες έχουν υπογράψει αρκετές συμφωνίες για αυτόν, αν και δεν είχε κανονιστεί χρηματοδότηση για τα 6 δισεκατομμύρια ευρώ (6,8 δισεκατομμύρια δολάρια).

Την ώρα που η Ελλάδα και τα υπόλοιπα έθνη της Ευρωπαϊκής Ένωσης δηλώνουν ότι απομακρύνονται από όλα τα ορυκτά καύσιμα, οι ΗΠΑ έριξαν τη στήριξή τους πίσω από ένα άλλο έργο, τη σύνδεση των ενεργειακών δικτύων Κύπρου, Ισραήλ και Ευρώπης.

Μόλις την περασμένη εβδομάδα, αξιωματούχοι από την Πρεσβεία των ΗΠΑ στην Ιερουσαλήμ δήλωσαν ότι οι Αμερικανοί «παραμένουν προσηλωμένοι στην ενεργειακή ασφάλεια και συνδεσιμότητα της Ανατολικής Μεσογείου».

Η διασύνδεση EuroAsia που συνδέει αυτά τα τρία δίκτυα «επιτρέπει μελλοντικές εξαγωγές ηλεκτρικής ενέργειας που παράγεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, προς όφελος των εθνών της περιοχής», ανέφερε η πρεσβεία, προσθέτοντας ότι «όχι μόνο θα συνδέει ζωτικής σημασίας αγορές ενέργειας αλλά και θα βοηθήσει στην προετοιμασία της περιοχής για την μετάβαση στην καθαρή ενέργεια».

Η Πρεσβεία παραδέχτηκε ότι, υπό το φως των πρόσφατων πολιτικών εξελίξεων στην Ανατολική Ευρώπη, αυτή είναι «μια στιγμή που η ενεργειακή ασφάλεια της Ευρώπης είναι – περισσότερο από ποτέ – ζήτημα εθνικής ασφάλειας». Συνεπώς, οι ΗΠΑ «δεσμεύονται να εμβαθύνουν τις περιφερειακές μας σχέσεις και να προωθήσουν τις τεχνολογίες καθαρής ενέργειας».

Μετά την είδηση ​​που κυκλοφόρησε στην Ελλάδα για την απόσυρση της υποστήριξης για το έργο EastMed, η Πρεσβεία των ΗΠΑ στην Αθήνα εξέδωσε παρόμοια δήλωση, λέγοντας ότι οι ΗΠΑ εξακολουθούν να υποστηρίζουν τις συναντήσεις «3+1» που συνεχίζονται τα τελευταία χρόνια σε έναν οικοδεσπότη. ζητημάτων μεταξύ Ελλάδας, Κύπρου, Ισραήλ και ΗΠΑ.

Η Τουρκία προτείνει δικό της αγωγό για το φυσικό αέριο του Ισραήλ

Ωστόσο, η Τουρκία έσπευσε να εκφράσει τη γνώμη της μετά την κατάρρευση της συμφωνίας EastMed, δηλώνοντας ότι στο μέλλον, οποιοδήποτε φυσικό αέριο από το Ισραήλ θα πρέπει να περνά πρώτα μέσω της Τουρκίας.

Ο Τούρκος Πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν πρόσφερε μια δική του συμφωνία, λέγοντας «(Εάν το ισραηλινό αέριο) μεταφερόταν στην Ευρώπη, θα μπορούσε να γίνει μόνο μέσω της Τουρκίας. Υπάρχει ελπίδα προς το παρόν; Μπορούμε να καθίσουμε και να μιλήσουμε για τις συνθήκες».

Η Τουρκία είχε ήδη παγώσει τη συμφωνία νωρίτερα αυτό το μήνα, όταν το κρατικό της τηλεοπτικό κανάλι παρουσίασε ένα ντοκιμαντέρ στο οποίο περιλαμβανόταν ο Ανώτερος Σύμβουλος του State Department για την Ενεργειακή Ασφάλεια, Amos Hochstein, ο οποίος εξέφρασε την αντίθεσή του στον αγωγό πριν επιλεγεί από αυτή τη θέση. Τότε, είχε δηλώσει ότι ήταν «εξαιρετικά άβολα που οι ΗΠΑ υποστηρίζουν αυτό το έργο», καθώς θα σήμαινε μια τεράστια επένδυση σε ορυκτά καύσιμα, από τα οποία υποτίθεται ότι απομακρύνεται όλος ο κόσμος.


Ο Hochstein επεσήμανε ότι το έργο θα κοστίσει πάνω από 6 δισεκατομμύρια ευρώ, σημειώνοντας ότι και οι ίδιοι οι διεθνείς δανειστές αποφεύγουν τα ορυκτά καύσιμα. Άλλοι ειδικοί έχουν υποστηρίξει εδώ και καιρό ότι το κόστος των 1.250 χιλιομέτρων (777 μίλια) του αγωγού EastMed θα ήταν δύσκολο να καλυφθεί.

Ελλάδα, Κύπρος και Ισραήλ υπέγραψαν τη συμφωνία EastMed το 2020

Ελλάδα, Κύπρος και Ισραήλ υπέγραψαν συμφωνία στις αρχές Ιανουαρίου 2020 για την κατασκευή του αγωγού EastMed, που θα ολοκληρωθεί έως το 2025, με εκτιμώμενο κόστος 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Οι ΗΠΑ υποστήριζαν το έργο από την αρχή . Ο Frank Fannon, τότε Βοηθός Γραμματέας για το Γραφείο Ενεργειακών Πόρων (ENR) ήταν παρών σε μια συνάντηση στην Αθήνα τον Αύγουστο του 2019, όταν συμφωνήθηκε το έργο.

Ο Τσαρλς Έλληνας, Διευθύνων Σύμβουλος της EC Cyprus Natural Hydrocarbons Company Ltd, ο οποίος είναι επίσης μη κάτοικος ανώτερος συνεργάτης του Παγκόσμιου Κέντρου Ενέργειας του Ατλαντικού Συμβουλίου, έχει υιοθετήσει την ίδια γραμμή σκέψης.

Ο Κύπριος ειδικός και συνεργάτης του Παγκόσμιου Συμβουλίου Ενέργειας μίλησε στην εφημερίδα Έθνος για τον αγωγό, λέγοντας ότι είναι ένα έργο που θα είχε λειτουργήσει πριν από 10 χρόνια, αλλά όχι τώρα.

Είπε ότι το έργο θα διαλυθεί μέχρι το τέλος του χρόνου και τόνισε ότι είναι καιρός να δοθεί προτεραιότητα στα διασυνδεδεμένα καλώδια ρεύματος.

.........

Ο Έλληνας τόνισε ότι ο αγωγός EastMed δεν είναι οικονομικά βιώσιμος και «είναι τεχνικά δύσκολος», προσθέτοντας ότι «η συνεχιζόμενη μετάβαση της Ευρώπης στην καθαρή ενέργεια και τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας το έχει καταστήσει ακόμη πιο δύσκολο».

Στόχος της ΕΕ είναι η χρήση φυσικού αερίου στην Ευρώπη να μειωθεί κατά 25 τοις εκατό έως το 2030 και να εγκαταλειφθεί πλήρως έως το 2050.

Σημειώνεται ότι ακόμη και το Ισραήλ ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει την έρευνα για το φυσικό αέριο και θα επικεντρωθεί στη μεγαλύτερη χρήση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Το ίδιο κάνει και η Ελλάδα, βάζοντας ως στόχο την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας κατά 61%.

Ἀπό : Greekreporter.com

Τζό,δέν πᾶς καθόλου καλά,γενικῶς! Θά τό φᾶς τό κεφάλι σου,ὅμως ἐλπίζουμε νά εἶναι μόνον τό δικό σου...

Γιά ξανασκέψου το ...


Ἡ Πελασγική

Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2022

Τά κουρέλια τῆς κομμουνιστικῆς φυλῆς...

 Πάντα θά μ᾿ἐκπλήσση ἕνα τέτοιο θέαμα : 


 « Ὁ κομμουνιστής εἶναι μέλος μίας νέας φυλῆς, ἑνός νέου τύπου ἀνθρώπου. Ἡ νέα αὐτή φυλή κατασκευάζεται σάν ἕνα εἶδος κουρελλᾶ, ἀπό τά ρετάλια ὅλων τῶν φυλῶν, ὅλων τῶν λαῶν, ὅλων τῶν ἐθνῶν...» ( Στρατῆς Μυριβήλης

Τήν φωτό τήν εἴδαμε ἐδῶ.

Κι᾿ὅμως ὑπάρχουν...


Ἡ Πελασγική



Ὁ Μπάϊντεν θά εἶναι ἡ καταστροφή γιά τίς ΗΠΑ !

 


Γράφει ὁ Douglas McGregor

Ο Τόμας Σόουελ προειδοποίησε ότι είναι ανοησία να εκχωρεί κανείς εξουσία λήψης αποφάσεων σε πολιτικούς που δεν πληρώνουν κανένα τίμημα για τα λάθη τους. Ο Πρόεδρος Τζο Μπάιντεν, οι Δημοκρατικοί υποστηρικτές του και η ελεγχόμενη αντιπολίτευση τους, το Κόμμα Placebo, (AKA το Ρεπουμπλικανικό Κόμμα), αποδεικνύουν την αλήθεια της προειδοποίησης του Σόουελ.

Από τη στιγμή που ο Πρόεδρος Μπάιντεν ανέλαβε τα καθήκοντά του, όπως και οι προκάτοχοί του (με αξιοσημείωτη εξαίρεση τον Πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ), αγνόησε τις αρνητικές συνέπειες της 30ετούς επέκτασης του ΝΑΤΟ προς την Ανατολή. Όπως οι Νεοσυντηρητικοί και οι φιλελεύθεροι παρεμβατιστές που κυριαρχούν στη χάραξη πολιτικής στη Γερουσία και τη Βουλή, ο Μπάιντεν και οι σύμβουλοί του απέρριψαν την πολυπλοκότητα της κατάστασης στην Ουκρανία και τη σημασία του Κιέβου για τη ρωσική εθνική ασφάλεια ως επουσιώδη.

Τίποτα δεν είχε μεγαλύτερη σημασία από τον μακροπρόθεσμο στόχο της Ουάσιγκτον να αναμορφώσει την Ουκρανία σε μια φιλελεύθερη δημοκρατία ευθυγραμμισμένη με τη Δύση ενάντια στη Ρωσία, ενώ παράλληλα εκμεταλλευόταν την Ουκρανία ως πλατφόρμα για την ανατροπή και την αποσταθεροποίηση του ρωσικού κράτους. Ο Μπάιντεν επέμεινε στη δαιμονοποίηση του ρωσικού κράτους και των ηγετών του. θεωρώντας τους ως ολοκληρωτικούς και αδιόρθωτους εχθρούς με τους οποίους δεν θα μπορούσε να υπάρξει ειρήνη.

Η επιθυμία του γίνεται πραγματικότητα.

Μετά το 1991, στα χέρια παλαιών διεθνιστών που τώρα ονομάζονται παγκοσμιοποιητές, η πολιτική των ΗΠΑ επέστρεψε στις παλιές κακές μέρες του Βιετνάμ, όταν η εθνική πολιτική καθοριζόταν από το συναίσθημα και όχι από τη λογική. όταν οι στρατιωτικές επεμβάσεις των ΗΠΑ από τη Σομαλία στη Λιβύη και τη Συρία μετατράπηκαν σε μια σειρά ηθικών σταυροφοριών με μη ρεαλιστικούς και ανέφικτους στόχους.

Τώρα, η παραμέληση της στρατηγικής πραγματικότητας από την Ουάσιγκτον έχει γίνει πραγματικά επικίνδυνη. Ενώ η Ουάσιγκτον συνέχιζε τη στρατηγική της για παρεμβατισμό, ο Στρατός και οι Χερσαίες Δυνάμεις Πεζοναυτών, οι Ανώτεροι ηγέτες της προϊόντα των συγκρούσεων χαμηλής έντασης στην Εγγύς Ανατολή και τη Νοτιοδυτική Ασία, βυθίστηκαν όλο και πιο βαθιά στη στρατηγική ασχετοσύνη και αυταπάτη. Η χερσαία δύναμη δεν είναι απλώς ανεκπαίδευτη και ανέτοιμη για δράση, είναι περισσότερο παραστρατιωτική αστυνομία παρά πολεμική μηχανή. Σήμερα, καμία ποσότητα αεροπορικής ή ναυτικής ισχύος δεν μπορεί να αντισταθμίσει την κραυγαλέα αδυναμία της Αμερικής στο έδαφος.

Σε αυτό το πλαίσιο, τα πιο ισχυρά κράτη στην Ευρώπη και την Ασία -κυρίως η Γερμανία και η Ιαπωνία- περιμένουν τώρα την αποτυχία της διπλωματίας των ΗΠΑ και την επιβολή χρηματοοικονομικών κυρώσεων κατά της Ρωσίας από την Ουάσιγκτον. Όταν η Ουάσιγκτον ανακοινώσει αυτά τα τιμωρητικά μέτρα, η Γερμανία και η Ιαπωνία θα αρνηθούν να συμμετάσχουν και να επιδιώξουν τα δικά τους συμφέροντα. Γιατί;

Στη Γερμανία και την Ιαπωνία, η εθνική ασφάλεια και η στρατιωτική ισχύς είναι άρρηκτα συνυφασμένες με την επιδέξια εκμετάλλευση της επιστήμης, της τεχνολογίας και της μηχανικής στο πλαίσιο των πρώτης τάξεως εκπαιδευτικών πρακτικών που έχουν σχεδιαστεί για να τροφοδοτούν την εγχώρια ευημερία. Αυτά τα δύο κράτη δεν είναι τα μόνα που δεν ενδιαφέρονται για πόλεμο με τη Ρωσία ή την Κίνα. Το μεγαλύτερο μέρος της Ασίας θέλει να κάνει εμπόριο με την Κίνα και οι περισσότεροι Ευρωπαίοι επικεντρώνονται στην αγορά φυσικού αερίου της Ρωσίας.

Μόλις κατέρρευσε η Σοβιετική Ένωση, αντί να χαιρετίσει την εμφάνιση ενός νέου ρωσικού κράτους χωρισμένου από τον κομμουνισμό, η Ουάσιγκτον άρχισε την αναζήτηση νέων τεράτων για να καταστρέψει στην προσπάθεια να σώσει το ΝΑΤΟ από τη στρατηγική ασχετοσύνη. Σε μια ειρωνική ανατροπή, η έρευνα τελειώνει στην Ουκρανία στο κατώφλι της Ρωσίας.

Χάρη στις άσκοπες δαπάνες του Μπάιντεν και τις οικονομικά επιζήμιες πολιτικές του, η αμερικανική εθνική ευημερία εξαρτάται πλέον περισσότερο από ποτέ από τη χρηματοδότηση του χρέους, μια κατάσταση που επιδεινώθηκε από τις τελευταίες τρεις δεκαετίες των αυξανόμενων αμυντικών δαπανών για την υποστήριξη αδιάκοπων και σε μεγάλο βαθμό περιττών στρατιωτικών καταλήψεων στο εξωτερικό. Η Wall Street απλώς μεγέθυνε το πρόβλημα εκτρέποντας τα διαθέσιμα κεφάλαια σε χρηματοοικονομική κερδοσκοπία που παρέχει στις άρχουσες ελίτ υψηλότερες αποδόσεις από ό,τι η πραγματική οικονομία.

Τα αποτελέσματα αυτών των καταστροφικών πολιτικών είναι αδύνατο να κρυφτούν. Η μεγάλη, δυναμική οικονομία της Αμερικής και η ικανότητά της να προβάλλει στρατιωτική ισχύ έχουν ξεθωριάσει. Ενώ ο Τραμπ προσπάθησε να τονώσει εκ νέου την αμερικανική ευημερία αποφεύγοντας την ένοπλη σύγκρουση με το Ιράν, τη Ρωσία και την Κίνα, ο Μπάιντεν οδηγεί το έθνος σε πόλεμο και κατάρρευση. Στην ιδανική περίπτωση, ο Πρόεδρος Μπάιντεν και το παγκοσμιοποιητικό Κογκρέσο θα πρέπει να υιοθετήσουν μια στρατηγική αποφυγής συγκρούσεων που θα έχει σχεδιαστεί για να κάνει τις ΗΠΑ πιο ασφαλείς και να σταματήσει να σκέφτεται με τους πυραύλους τους. Αντίθετα, ο Μπάιντεν και οι συμπατριώτες του κοιτούν την άβυσσο.

Ο Πρόεδρος Λίνκολν συμβόλιζε την εθνική ενότητα, τη δύναμη και τη συμφιλίωση. Σε έντονη αντίθεση με τον Λίνκολν, ο Πρόεδρος Μπάιντεν γίνεται γρήγορα μεταφορά για ένα μεγάλο έθνος σε παρακμή. Στην πραγματικότητα, η κυβέρνηση Μπάιντεν έχει ξεκινήσει μια πορεία που δεν είναι τίποτα λιγότερο από καταστροφική για την οικονομία του Έθνους και την ασφάλειά του.

Οι σωρευτικές επιπτώσεις της Προεδρίας Μπάιντεν στην αμερικανική εθνική δύναμη θα γίνονται αισθητές για δεκαετίες. Όπως μου είπε πρόσφατα ένας συνταγματάρχης στο Πεντάγωνο, «Όπως δεν καταλάβαμε ποτέ τους Βιετναμέζους ή τους Άραβες, δεν καταλάβαμε ποτέ τους Ρώσους, Κινέζους ή Ιάπωνες. Διάολε, δεν καταλαβαίνουμε καν το Μεξικό! Αν επιζήσουμε του 21ου αιώνα ως ανέπαφο έθνος, θα είναι θαύμα».

*  Ο Ντάγκλας Μακγκρέγκορ, Συνταγματάρχης (επ.) είναι ανώτερος συνεργάτης του The American Conservative, πρώην σύμβουλος του Υπουργού Άμυνας στην κυβέρνηση Τραμπ, παρασημοφορημένος βετεράνος μάχης και συγγραφέας πέντε βιβλίων. Το τελευταίο του είναι το Margin of Victory, (Naval Institute Press, 2016).

τό ὁποῖο εἴδαμε,Ε Δ Ω )

Ἡ Πελασγική 

Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2022

Πῶς ἡ Σοβιετική Ἕνωσις προμήθευε ὄπλα καί χρῆμα τούς ἐν Ἑλλάδι μπολσεβίκους ( 1946-1949)


Ὁ πρόσφατος ἀποχαρακτηρισμός ἐγγράφων τῆς  εποχής τῶν μπολσεβίκων στήν Σοβιετική Ἕνωση,ἀπό τά ρωσσικά κρατικά ἀρχεῖα, φέρνει στό φῶς ἄγνωστες λεπτομέρειες για τόν συμμοριτοπόλεμο τοῦ 1946-1949 στήν Ἑλλαδα.Διαβάζουμε : 

Σύμφωνα με αυτά τα έγγραφα, η Σοβιετική Ένωση προμήθευε τους παρτιζάνους της λεγόμενης Προσωρινής Δημοκρατικής Κυβέρνησης και του συνδεδεμένου Δημοκρατικού Στρατού με γερμανικά όπλα αιχμαλώτων από τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.

Κι αυτό παρά το γεγονός ότι στη Διάσκεψη της Γιάλτας το 1945, η Μόσχα είχε συμφωνήσει ότι η Ελλάδα θα ανήκε στη δυτική σφαίρα επιρροής μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.

Σύμφωνα με την αναφορά του Μολότοφ προς τον Στάλιν, η Σοβιετική Ένωση έστελνε όπλα από ναζιστικά αποθέματα και όχι σοβιετικής προέλευσης για να μην εντοπιστεί, και ως εκ τούτου απέδειξε ότι παρείχε βοήθεια στο Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας (ΚΚΕ).

Σημειώνεται επίσης και η σοβιετική οικονομική ενίσχυση των 100.000 δολαρίων στο ΚΚΕ.

Τα επίμαχα έγγραφα δημοσιεύθηκαν από τον ιστορικό και συγγραφέα Sergey Radchenko, καθηγητή στο Πανεπιστήμιο του Κάρντιφ που είναι γνωστός για την έρευνά του για τον Ψυχρό Πόλεμο.

Στο Twitter, έγραψε ο ιστορικός : «Συναρπαστικά πράγματα αποχαρακτηρίζονται στη Μόσχα. Δείτε αυτήν την αναφορά από τον Μολότοφ στον Στάλιν για τα όπλα που προμήθευε η ΕΣΣΔ στους κομμουνιστές της Ελλάδος (οι οποίοι τότε βρίσκονταν σε πόλεμο με τον Ἑλληνικό Στρατό).»


«Ο Molotov λέει εδώ ότι ήταν σε θέση να προμηθεύουν κανόνια, αν και όχι του είδους που ζητήθηκε. Όμως, λέει, δεν μπορούσαν να στείλουν στους Έλληνες παπούτσια και ρούχα γιατί δεν είχαν παπούτσια ή ρούχα ξένης κατασκευής. (Η σημασία της «ξένης κατασκευής» ήταν στην αποποίηση ευθύνης).

«Έστειλαν επίσης μετρητά σε δολάρια ΗΠΑ».

Μεταξύ των εγγράφων που αποχαρακτηρίστηκαν είναι μια επιστολή των ηγετών του ΚΚΕ Νίκου Ζαχαριάδη και Μάρκου Βαφειάδη προς την κεντρική επιτροπή της ΕΣΣΔ το 1948.

Η επιστολή στάλθηκε μετά την άρνηση της κομμουνιστικής Αλβανίας να συνεχίσει να ενισχύει τον αγώνα των κομμουνιστών της Ελλάδος κατά των κυβερνητικών δυνάμεων.τις οποίες χαρακτηρίζουν ως «μοναρχοφασιστικές»

Ἀπό ἐδῶ

Μά τί ὕπουλα αὐτά τά ὄντα ! Δέν ἔχει νά κάνῃ μέ ἐθνικότητα,ἔχει νά κάνῃ μέ τό εἶδος.Καί τό Κομμουνιστικό εἶδος ἦταν,εἶναι καί θά εἶναι ὅ,τι χειρότερο ὑπάρχει ! 

Ὅπλαγερμανικά. Χρῆμα; ἐξ Ἀμερικῆς. Αὐτοί,οἱ ἀρωγοί/χορηγοί; Δέν φαίνονταν πουθενά. Πουθενά; Χά ! 

Ἄμ ποῦ νά τούς περάσῃ ἀπό τό μυαλό πώς τά γραμματάκια τους θά ἔρχονταν στό φῶς κάποια ἡμέρα; Μακρινή ναί,ἀλλά θά ἔρχονταν. 

Τώρα θά μοῦ πῆ κανείς,τί ἀξία ἔχει καί ποιόν ἐνοχλεῖ μία τέτοια ἀποκάλυψη. Σωστή ἐρώτησις. Ἡ απάντησις εἶναι : προφανῶς τόν ἱστορικό καί κάποιους ἐρευνητές πού ἀγαποῦν τήν ἱστορία καί ψάχνουν μέσ᾿ἀπό αὐτήν τήν Ἀλήθεια. 

Ἔστω κι᾿ἔτσι,κάποιοι λίγοι, ἐνδιαφέρονται. ..

Ἡ Πελασγική

Ἡ συνεργασία τοῦ Φαναρίου μέ τήν CIA. Διαχρονική σχέσις ;

 

  Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηναγόρας διευκρινίζει ότι οι «υποτελείς» του ήταν έτοιμοι να εκτελέσουν απολύτως οποιεσδήποτε οδηγίες των αμερικανικών αρχών και συγκεκριμένα της CIA:   «Έχω τρεις επισκόπους, τριακόσιους ιερείς και μια μεγάλη και ευρέως διαδεδομένη οργάνωση. Όσοι είναι υπό τις διαταγές μου είναι υπάκουοι σε εσάς! Μπορείτε να τα κανονίσετε για όποια υπηρεσία χρειάζεστε. Δεν θα υπάρχουν ερωτήσεις και οι οδηγίες σας θα εκτελεστούν πιστά. Παρακαλώ πείτε στον κύριο Μπερνς ότι αυτό ισχύει για μένα».


...το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως τάχθηκε ενάντια στους εκκλησιαστικούς κανόνες για τη δημιουργία της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ουκρανίας μπορεί να σημαίνει ότι εν ευθέτω χρόνω μπορεί να δημοσιεύσουν την αλληλογραφία του Πατριάρχη Βαρθολομαίου (Αρχοντώνης), στην οποία διαβεβαιώνει επίσης τους Αμερικανούς προστάτες του για την ετοιμότητά του «να υποταχθεί σε οποιοδήποτε καθήκον και να κάνει κάθε δυνατή θυσία». 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΗ( 
Νίκ Σταματάκης): 

Αυτό το άρθρο δημοσιεύτηκε τον Φεβρουάριο του 2020 στο spzh.news αλλά υπό τις παρούσες συνθήκες και ιδιαίτερα τους ισχυρισμούς του Πατριαρχείου Κωνσταντινούπολης και του Αρχιεπισκόπου Αμερικής Ελπιδοκτόνου ότι το Πατριαρχείο Μόσχας είναι εργαλείο για τα γεωπολιτικά παιχνίδια του Κρεμλίνου, πρέπει να υπενθυμίσουμε την αλήθεια.

Δεν έχουμε καμία αμφιβολία για τον ρόλο του Πατριάρχη Μόσχας: είναι παρόμοιος με τον ρόλο των Βυζαντινών Πατριαρχών δίπλα στους Αυτοκράτορες τους. Αυτή η σχέση μεταξύ της ηγεσίας της Εκκλησίας τους και της ηγεσίας της Αυτοκρατορίας ήταν κεντρική για τον «οικουμενικό» τίτλο τους και την παγκόσμια υπεροχή τους – και υπάρχουν πολλές εκκλησιολογικές μελέτες που το αποδεικνύουν

Αλλά δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε τον πολύ θετικό ρόλο που έπαιξε η Ρωσική Εκκλησία για τη διάσωση του λαού της και την επιστροφή του στις πολιτιστικές του ρίζες και την ταυτότητά του μετά από 70 φρικτά χρόνια κομμουνισμού. 

Τι μπορεί να διεκδικήσει το Πατριαρχείο Κωνσταντινούπολης για τους πιστούς του και ιδιαίτερα τους Ελληνορθόδοξους; Δεν θα κουραστώ να επαναλαμβάνω στην αιωνιότητα ότι ο Ελληνισμός έχει τέσσερα οικουμενικά θεμέλια: Ορθοδοξία, Διασπορά, Ναυσιπλοΐα και Πολιτισμό. Το Πατριαρχείο Κωνσταντινούπολης διέκοψε ένα από αυτά, την Ορθοδοξία, προκαλώντας το Σχίσμα. Και μείωσε τη δεύτερη, τη Διασπορά, ακολουθώντας ενεργά –ιδιαίτερα μέσω των υπερπόντιων Αρχιεπισκοπών τους– πολιτικές «συμφιλίωσης» με την Τουρκία, την ίδια στιγμή που η Τουρκία έχει ουσιαστικά «casus belli» κατά της Ελλάδας και κατέχει παράνομα την Κύπρο. Όσον αφορά τον Ελληνισμό και την Ορθοδοξία ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος και η Ανίερη Σύνοδός του είναι οι μεγαλύτεροι προδότες όλων των εποχών.

Η πηγή πληροφοριών για αυτό το άρθρο από το spzh.news φαίνεται να είναι μια πολύ σημαντική ιστορική έρευνα από τον Matthew Namee του orthodoxhistory.org 

Ὁ Πατριάρχης Ἀθηναγόρας με τόν πρόεδρο ΗΠΑ Τροῦμαν,1947

Ο Πατριάρχης Αθηναγόρας (Σπύρου) δεν έκρυψε ποτέ την πίστη του στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Φωτογραφία: UOJ By Kirill Aleksandrov – spzh.news

Τα ΜΜΕ δημοσίευσαν ντοκουμέντα για τον τρόπο συνεργασίας του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως με τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Στις 7 Φεβρουαρίου 2020, ο ελληνικός θρησκευτικός ιστότοπος «Ρομφέα», συμπαθής στο Φανάρι, δημοσίευσε ένα άρθρο σχετικά με τους στενούς δεσμούς της CIA με έναν από τους πιο σημαντικούς και ταυτόχρονα πιο επικριμένους πατριάρχες της Κωνσταντινούπολης του 20ού αιώνα, τον Αθηναγόρα (Σπύρου). Τι λένε τα έγγραφα του μυστικού Υπουργείου των ΗΠΑ και πώς φαίνεται στο φως τους το έργο του Πατριάρχη Αθηναγόρα;

Τα έγγραφα της CIA στα οποία αναφέρεται ο συγγραφέας του άρθρου εμφανίστηκαν στο δημόσιο τομέα πολύ νωρίτερα, το 2016.


Το ανωτέρῳ απόσπασμα από την σελίδα της cia.gov – τον επίσημο ιστότοπο της CIA

Γεννιέται ένα λογικό ερώτημα: γιατί οι Έλληνες έδωσαν σημασία σε αυτά τα έγγραφα μόνο τώρα και γιατί το σχετικό δημοσίευμα στο φιλοφαναρικό site «Romfea»;

Χωρίς να υπεισέλθουμε σε αφηρημένες θεωρίες συνωμοσίας, μπορούμε να πούμε ότι υπάρχουν διαφορετικές απόψεις στην ελληνική θρησκευτική κοινότητα για τη δράση του Φανάρου σήμερα. Δεν συμμερίζονται όλοι οι Έλληνες τον ισχυρισμό ότι ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως έχει την ύψιστη πρωτοκαθεδρία στον ορθόδοξο κόσμο και ότι ενσαρκώνει την «έδρα της Ορθοδοξίας». Πολλοί Έλληνες κατανοούν τους κινδύνους του ορθόδοξου παπισμού και δεν θέλουν η Κωνσταντινούπολη να ακολουθήσει τα βήματα της Ρώμης από αυτή την άποψη.

Ταυτόχρονα όμως υπάρχει ένα πολύ δυνατό κόμμα στο ελληνικό περιβάλλον που τοποθετεί τον ελληνικό εθνικισμό πάνω από τις θρησκευτικές πεποιθήσεις, πάνω από την ίδια την Ορθοδοξία. Φυσικά, αυτό το κόμμα επιδιώκει με όλα τα διαθέσιμα μέσα να διεκδικήσει την πρωτοκαθεδρία του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως ως σύμβολο του μεγαλείου της ελληνικής φυλής.

Ο αγώνας αυτών των κομμάτων αποτυπώνεται στο άρθρο της «Ρομφέας» που δυσφημεί έναν από τους πιο εξέχοντες πατριάρχες της Κωνσταντινούπολης του πρόσφατου παρελθόντος.

Τώρα ας περάσουμε στο περιεχόμενο του ίδιου του άρθρου.

Οι συγγραφείς, βασισμένοι σε έγγραφα της CIA, παραθέτουν ένα απόσπασμα από την αλληλογραφία δύο πρακτόρων πληροφοριών – του Ulius Amoss και του David Burns. Έπεται ότι το 1942 ο Αθηναγόρας (Σπύρου), όντας Αρχιεπίσκοπος της Αμερικανικής Αρχιεπισκοπής του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, πρόσφερε υπηρεσίες της Εκκλησίας στη CIA. «Μου είπε ότι όλες οι υπηρεσίες του οργανισμού του ήταν στη διάθεσή μας», έγραψε ο πράκτορας. Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηναγόρας διευκρινίζει ότι οι «υποτελείς» του ήταν έτοιμοι να εκτελέσουν απολύτως οποιεσδήποτε οδηγίες των αμερικανικών αρχών και συγκεκριμένα της CIA

«Έχω τρεις επισκόπους, τριακόσιους ιερείς και μια μεγάλη και ευρέως διαδεδομένη οργάνωση. Όσοι είναι υπό τις διαταγές μου είναι υπάκουοι σε εσάς! Μπορείτε να τα κανονίσετε για όποια υπηρεσία χρειάζεστε. Δεν θα υπάρχουν ερωτήσεις και οι οδηγίες σας θα εκτελεστούν πιστά. Παρακαλώ πείτε στον κύριο Μπερνς ότι αυτό ισχύει για μένα».

Η αλληλογραφία αποκαλύπτει περαιτέρω ορισμένες από τις λεπτομέρειες των υπηρεσιών που παρέχονται στη CIA από την «οργάνωση του Αθηναγόρα». Ο Αρχιεπίσκοπος της Ελληνικής Αρχιεπισκοπής Βόρειας και Νότιας Αμερικής αποκάλυψε στην πραγματικότητα προσωπικές πληροφορίες για 100.000 ενορίτες στη CIA. Η υπόθεση ήταν κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου και οι αρχές των ΗΠΑ χρειάζονταν νεοσύλλεκτους για να τους στείλουν στα πεδία των μαχών στην Ευρώπη. Ο αγώνας κατά του ναζισμού είναι σίγουρα η δίκαιη αιτία, αλλά από την πλευρά του επικεφαλής της Αρχιεπισκοπής έμοιαζε με προδοσία. Άλλωστε αυτοί οι νέοι θα μπορούσαν να είχαν πάει οικειοθελώς στο μέτωπο. Αντίθετα, ήταν πολύ πιθανό να πιαστούν απλώς σε μια πληροφορία από τον Αρχιεπίσκοπο Αθηναγόρα.

«Έχω τρεις επισκόπους, τριακόσιους ιερείς και μια μεγάλη και ευρέως διαδεδομένη οργάνωση. Όσοι είναι υπό τις διαταγές μου είναι υπάκουοι σε εσάς! Μπορείτε να τα κανονίσετε για όποια υπηρεσία χρειάζεστε.”

Αρχιεπίσκοπος Αθηναγόρας (Σπύρου) – στον πράκτορα της CIA

Για αυτό, ο Αρχιεπίσκοπος Αθηναγόρας έλαβε ένα ευχαριστήριο σημείωμα από τον τότε αρχηγό της CIA William J. Donovan. Απαντώντας, έγραψε: «Είμαι έτοιμος να υποταχθώ σε οποιοδήποτε έργο και να κάνω κάθε δυνατή θυσία για την αγαπημένη μας χώρα, η οποία αγωνίζεται για την Παγκόσμια Ελευθερία και Δικαιοσύνη και τη Νέα Μέρα που έρχεται». Είναι αδύνατο να φανταστεί κανείς ότι τέτοια λόγια γράφτηκαν από έναν θρησκευόμενο και πολύ περισσότερο από έναν Ορθόδοξο Αρχιεπίσκοπο. Πώς μπορεί κανείς να καταλάβει την ετοιμότητα να υποταχθεί σε «κάθε εργασία»; Και τι θυσίες σκόπευε να κάνει ο Αρχιεπίσκοπος Αθηναγόρας για τις αγαπημένες του Ηνωμένες Πολιτείες;

Είναι πολύ πιθανό η δημοσιευμένη αλληλογραφία να είναι απλώς η κορυφή του παγόβουνου και ότι η συνεργασία μεταξύ του Αθηναγόρα και των υπηρεσιών πληροφοριών των ΗΠΑ ήταν πιο πολυμερής. Όμως, από όσα έγιναν γνωστά, γίνεται σαφές: ο Αθηναγόρας εξέφρασε την προθυμία του να εκτελέσει πλήρως οποιαδήποτε εντολή της CIA, χωρίς να κάνει περιττές ερωτήσεις.

Και τώρα ας δούμε μέσα από το πρίσμα αυτού του γεγονότος τη δράση του Αθηναγόρα ως Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως. 

Το 1948, οι ειδικές υπηρεσίες και το διπλωματικό γραφείο των ΗΠΑ πραγματοποίησαν την επιχείρηση «Αθηναγόρας», που είχε ως αποτέλεσμα την απομάκρυνση του Πατριάρχη Μάξιμου Ε' (Βαπορτζή) από το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως και την τοποθέτηση του Αθηναγόρα (Σπύρου) στη θέση του. 

Παρεμπιπτόντως, η διπλωματική εργασία του Αθηναγόρα στο τελευταίο του έτος στη Θεολογική Σχολή της Χάλκης είχε τον τίτλο «Περί εκλογής Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως από τον Μέγα Κωνσταντίνο έως την άλωση της Κωνσταντινούπολης». Έτσι, ο Αθηναγόρας ήξερε λεπτομερώς πώς να εκθρονίζει και πώς να ενθρονίζει πατριάρχες της Κωνσταντινούπολης.

Η δραστηριότητα του Αθηναγόρα ως Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως χαρακτηρίστηκε από τρία βασικά σημεία:

  • Αντίδραση στη Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία.
  • Εδραίωση της αποκλειστικής εξουσίας της Κωνσταντινούπολης στον Ορθόδοξο κόσμο.
  • Προσέγγιση με το Βατικανό.

Στην πραγματικότητα, ο Αθηναγόρας διορίστηκε Πατριάρχης για να αντιταχθεί στο Πατριαρχείο Μόσχας επειδή ο προκάτοχός του Πατριάρχης Μάξιμο ο Ε΄ εξέφρασε κάποια συμπάθεια γι αυτή. Το 1946 επανέλαβε το έθιμο σύμφωνα με το οποίο ο διπλωματικός εκπρόσωπος της Ρωσίας (ΕΣΣΔ) συνόδευε τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως από την κατοικία του στο ναό το βράδυ του Πάσχα. Επίσης, έστειλε επίσημη αντιπροσωπεία του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως για τον εορτασμό της 500ης επετείου της αυτοκεφαλίας της Ρωσσικής Ορθοδόξου Εκκλησίας το 1948

Για τις «αριστερές» απόψεις του και τους δεσμούς του με το Πατριαρχείο Μόσχας, αναγκάστηκε να γράψει επιστολή παραίτησης, όπως δήλωσε παράφρων και κρατήθηκε υπό παρακολούθηση στο Chambésy (κατοικία του Phanar στην Ελβετία), του οποίου απαγορεύτηκε να εκτελεί θείες υπηρεσίες.

Ο Αθηναγόρας, από την άλλη, δεν έκρυψε ποτέ τα αντιρωσικά του αισθήματα. Πριν γίνει Πατριάρχης το 1947, είπε: «Η Αμερική βοηθά την Τουρκία και την Ελλάδα γιατί γνωρίζει ότι αυτά τα δύο κράτη πρέπει να πολεμήσουν ενάντια σε ένα άγριο θηρίο που απειλεί την ανθρωπότητα». Ενθρονισμένος, ανταποκρίθηκε πλήρως στις προσδοκίες των θαμώνων του στην Ουάσιγκτον.

Επί Πατριάρχη Αθηναγόρα, δόθηκε νέα ώθηση στην ιδέα της κυριαρχίας των Φαναριωτών σε ολόκληρη την Ορθόδοξη διασπορά

Στην ιδεολογική ερμηνεία του το Φανάρι, ονομαζόταν «υπέρβαση του στενού εθνικού χαρακτήρα της Ελληνικής Ορθοδοξίας» Και στην πράξη είχε ως αποτέλεσμα την ανάμειξη στις υποθέσεις άλλων Τοπικών Εκκλησιών.

Το 1952 ο Πατριάρχης Αθηναγόρας ανακοίνωσε τη σύγκληση της «Πανορθόδοξης Μεγάλης και Ιεράς Συνόδου» και άρχισε την ενεργό προετοιμασία για αυτήν. Αυτή η πρωτοβουλία και οι δραστήριες συντονιστικές δραστηριότητες του Φαναρίου στην προετοιμασία της Συνόδου συνέβαλαν στη διάδοση της ψευδούς πεποίθησης ότι μόνο οι Πατριάρχες της Κωνσταντινούπολης μπορούν να συγκαλούν Πανορθόδοξες Συνόδους.

Όσον αφορά την προσέγγιση με το Βατικανό, ο Πατριάρχης Αθηναγόρας έκανε ένα ιστορικό βήμα: το 1965, αυτός και ο Πάπας Παύλος ΣΤ' αφαίρεσαν τους αμοιβαίους αναθεματισμούς που είχαν επιβληθεί το 1054, όταν έγινε η επίσημη διάλυση της Ορθοδοξίας και του Καθολικισμού. Στην επιστολή του με την ευκαιρία αυτή, ο Αθηναγόρας έγραψε:

 «Το 1054, με το μυστηριώδες θέλημα του Θεού, έπεσε μια θύελλα στην Εκκλησία: οι σχέσεις μεταξύ των Εκκλησιών της Ρώμης και της Κωνσταντινούπολης δοκιμάστηκαν και η αγάπη που τις κράτησε μαζί ήταν τόσο άσχημα. πληγωμένος που το ανάθεμα εμφανίστηκε στους κόλπους των Εκκλησιών του Θεού. <…> Επειδή όμως σήμερα φάνηκε η καλή θέληση του Θεού απέναντί ​​μας, δείχνοντας τον δρόμο της συμφιλίωσης, ιδιαίτερα στον αμοιβαίο ζήλο, ευλογημένος και καρποφόρος, τόσο από την Παλαιά όσο και από τη Νέα μας Ρώμη, στην ανάπτυξη αδελφικών σχέσεων, αποφασίστηκε να αρχίσουν να διορθώνουν τη γνώμη για τα γεγονότα του παρελθόντος και να ξεπερνούν, όσο είναι δυνατόν για καθεμία από τις Εκκλησίες, τα συσσωρευμένα εμπόδια που μπορούν να αρθούν».

Το μήνυμα δεν περιέχει λέξη για τις αιρετικές αυταπάτες των Λατίνων, ούτε λέξη για το γεγονός ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία αντιλαμβάνεται τον εαυτό της ως «Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία».

Και την παραμονή της «απομάκρυνσης του αναθέματος», ο Πατριάρχης Αθηναγόρας συναντήθηκε με τον Πάπα Παύλο ΣΤ' στην Ιερουσαλήμ για πρώτη φορά μετά από 500 χρόνια.

 Συνάντηση του Πατριάρχη Αθηναγόρα με τον Πάπα Παύλο VI, Ιερουσαλήμ, 1964. Φωτογραφία: από ανοιχτό κώδικα. 

Αξιοσημείωτο είναι ότι στην ελληνική εικονογραφία υπάρχει ακόμη και εικονογραφική εικόνα αυτής της συνάντησης:

 Είναι επίσης γνωστή η στάση του Πατριάρχη Αθηναγόρα στις αιρέσεις. Ο Γάλλος ιστορικός και θεολόγος Olivier Clément στο βιβλίο του «Συνομιλίες με τον Πατριάρχη Αθηναγόρα» παραθέτει τα λόγια του για τις αιρέσεις: «Και δεν τις βλέπω (αιρέσεις – Εκδ.) πουθενά! Βλέπω μόνο αλήθειες, μερικές, περιορισμένες, μερικές φορές αταίριαστες και ισχυρίζονται ότι αντιλαμβάνονται και περικλείουν το ανεξάντλητο μυστήριο».

Ας θυμηθούμε τώρα πώς ο Αθηναγόρας διαβεβαίωσε τον αρχηγό της CIA, William J. Donovan, ότι ήταν «έτοιμος να υποταχθεί σε οποιοδήποτε έργο και να κάνει κάθε δυνατή θυσία» και ας αναρωτηθούμε: ήταν όλη αυτή η δραστηριότητα του Πατριάρχη Αθηναγόρα για να αντικρούσει; την Ρωσσικ΄΄η Ορθόδοξη Εκκλησία, να καθιερώσει την πρωτοκαθεδρία του Φαναρίου και να έρθει πιο κοντά στο Βατικανό με δική του πρωτοβουλία ή «την εκτέλεση» του έργου της CIA; Ποιος είναι ο τελικός δικαιούχος όλων αυτών των δραστηριοτήτων;

Και αν δούμε τις ενέργειες του σημερινού αρχηγού του Φαναρίου, Πατριάρχη Βαρθολομαίου (Αρχοντώνη), μπορούμε εύκολα να παρατηρήσουμε ότι συνοψίζονται και σε αυτούς τους τρεις τομείς: την αντίδραση κατά της Ρωσσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, την εγκαθίδρυση της πρωτοκαθεδρίας της Κωνσταντινούπολης και την προσέγγιση με τους Καθολικούς. Και όπως και επί Πατριάρχη Αθηναγόρα, οι αμερικανικές αρχές και οι ειδικές υπηρεσίες διαδραματίζουν ενεργό ρόλο σε αυτή τη δραστηριότητα.

Για παράδειγμα, κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης επίσκεψης στην Ουκρανία, ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάικ Πομπέο όχι μόνο εξέφρασε ανοιχτή και αποκλειστική υποστήριξη για την Ορθόδοξη Εκκλησία της Ουκρανίας, αλλά συμφώνησε επίσης να τη χρηματοδοτήσει μέσω του «Μητροπολιτικού Ταμείου» που ιδρύθηκε από τον επικεφαλής της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ουκρανίας Πατριάρχη Επιφάνειο Dumenko. . Ο Πομπέο ήταν ο Διευθυντής της CIA όταν το Φανάρι πήρε μια πολιτική απόφαση να ξεκινήσει το «σχέδιο» Ορθόδοξη Εκκλησία της Ουκρανίας.

Και το γεγονός ότι το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως τάχθηκε ενάντια στους εκκλησιαστικούς κανόνες για τη δημιουργία της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ουκρανίας μπορεί να σημαίνει ότι εν ευθέτω χρόνω μπορεί να δημοσιεύσουν την αλληλογραφία του Πατριάρχη Βαρθολομαίου (Αρχοντώνης), στην οποία διαβεβαιώνει επίσης τους Αμερικανούς προστάτες του για την ετοιμότητά του «να υποταχθεί σε οποιαδήποτε καθήκον και να κάνουμε κάθε δυνατή θυσία». 

Καί τό θέμα ἀπό τήν « Ρομφέα» :

Ἀπό :  helleniscope.com  


...Ὁκτώ χρόνια ἔμεινε στήν Κέρκυρα καί τό 1930 ὁρίζεται ἀπό τήν Πατριαρχική Σύνοδο (προφανῶς καί ἔβαζε ἀκόμη τήν «θεία χεῖρα » του ὁ Μελέτιος...) Πατριάρχης Βορείου καί Νοτίου Ἀμερικῆς.Στήν Ἀμερική ἔμεινε γιά 18 χρόνια. Δέν περνοῦσε καί ἄσχημα ἀφοῦ εἶχε ἀναπτύξῃ στενές σχέσεις μέ τό προεδρικό ζεῦγος Ῥοῦζβελτ ἀλλά κυρίως καί ἰδιαιτέρως, μέ τόν μασῶνο καί κατόπιν πρόεδρο Χάρρυ Τροῦμαν ! Εἶναι αὐτό πού λένε : ταίριαζαν τά χνότα τους...Ἐπίσης μιά χαρά πέρασε τήν μαύρη περίοδο γιά τήν Εὐρώπη καί τήν Ἑλλάδα,τοῦ Β΄Π.Π. 

φωτό εἶναι ἀπό τήν New York Times,24/1/49
Καί πῶς βρέθηκε στό ὑψηλώτερο θῶκο τῆς Ἑλληνικῆς Ἐκκλησίας ; Χμμ...Πῶς τό ἔλεγε ὁ Φωτόπουλος : « Γιά νά μαζευτῇ αὐτό τό ποσό,ἔπεσε κόσμος καί κοσμάκης !» Ἔτσι λοιπόν καί μέ τόν Ἀθηναγόρα. Γιά νά λάβῃ τόν Πατριαρχικό θρόνο τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου ἔπεσε πολύς κόσμος ! Μέ πρῶτο καί κύριο θῦμα τόν μόλις γιά 2 χρόνια Οἰκουμενικό Πατριάρχη Μάξιμο. Μετά ἔπεσε στήν μέσιν ἡ ἑλλαδική κυβέρνησις.Μετά ἐκείνη τῶν ΗΠΑ,τοῦ μασώνου καί κολλητοῦ τοῦ Ἀθηναγόρα Τροῦμαν καί τέλος ἡ τῶν τουρκαλάδων τοῦ Ἰνονοῦ !....

...Ἐμπνευσμένος ἄνθρωπος καί ὁ μασῶνος Τροῦμαν ! ! ! Ὁ πολύ καλός φίλος τοῦ μασώνου Ἀθηναγόρου ! Τόσο καλός πού τοῦ προσέφερε μέχρι καί τό προεδρικό ἀεροπλάνο γιά νά τόν πάῃ στήν Κωνσταντινούπολιν !

Ο Πατριάρχης εξερχόμενος του αεροπλάνου εντυπωσίασε όλους μιλώντας στα τουρκικά εκφράζοντας την εκτίμησή του στον πρόεδρο Ισμέτ Ινονού.Αμέσως μετά με μια τεράστια αυτοκινητοπομπή κατευθύνθηκε στη κεντρική πλατεία της Πόλης όπου και κατέθεσε, στο μνημείο του Κεμάλ Ατατούρκ, στεφάνι με λουλούδια που όπως ανακοινώθηκε είχαν κοπεί από τους κήπους του Λευκού Οίκου...

Τέλος,μία βόλτα κι᾿ἀπό ἐδῶ ὅπου καί ἡ φωτό : 


Ἡ Πελασγική

Ἡ ὄμορφη πλευρά τοῦ χιονιοῦ...!



Φλώρινα
Σκόπελος

Τῆνος 
Καστοριά

Διότι ὑπάρχει κι᾿αὐτή ἡ πλευρά τοῦ χιονιοῦ,ἡ ὄμορφη ... ! 




Ἡ Πελασγική

Ἡ μοίρα τῆς ἀνθρωπότητος διακυβεύεται.

 ...Η ανθρωπότητα κρατείται αιχμάλωτη από μια σατανική λατρεία, τους Illuminati, που βασίζεται στον Καμπαλιστικό Ιουδαϊσμό. Στόχος τους είναι να υποδουλώσουν και να εκμεταλλευτούν την κοινωνία διαφθείροντας και υποβαθμίζοντας την. Αυτή είναι η λογική πίσω από τους ατελείωτους πολέμους, την αυξανόμενη ανισότητα πλούτου, την αδικαιολόγητη μετανάστευση, το θέμα ισότητος των φύλων και της σεξουαλικής δυσφορίας. Τα κύρια όργανά τους είναι ο Τεκτονισμός και ο Οργανωμένος Ιουδαϊσμός. Ελέγχουν όλους τους μεγάλους κοινωνικούς θεσμούς, ιδιαίτερα την κυβέρνηση, τα μέσα ενημέρωσης, την εκπαίδευση, το νομικό σύστημα, τις εταιρείες, τη θρησκεία.

Η κύρια πηγή της εξουσίας τους είναι το κεντρικό τραπεζικό σύστημα. Το "χρήμα" είναι μια νοητική έννοια που γίνεται πραγματικότητα μόνο όταν μεταφράζεται σε προϊόν ή υπηρεσία. Το δημιουργούν από το τίποτα ως χρέος για λογαριασμό τους με την υποστήριξη της κυβέρνησης. Υποψιάζομαι ότι εμείς, οι οικογένειές μας και η περιουσία μας είναι εξασφαλίσεις.

Υπάρχουν δισεκατομμύρια συναλλαγές κάθε μέρα. Το μόνο που αλλάζει είναι τα ψηφία στά λογιστικά αρχεία. Διατηρούν αυτά τα αρχεία και είναι σε θέση να το σβήσουν ανά πάσα στιγμή.

Το χρήμα είναι το αίμα της κοινωνίας. Ελάχιστα έως τίποτα δεν συμβαίνει χωρίς αυτό. Σκεφτείτε την κεντρική τράπεζα ως την καρδιά (μια αντλία.) Οι Ρότσιλντ είναι καμπαλιστές. Επιθυμούν να αξιοποιήσουν αυτό το πιστωτικό μονοπώλιο για να συμπεριλάβουν κάθε πτυχή του πολιτικού σώματος , συμπεριλαμβανομένου του μυαλού, του πνεύματος και της ταυτότητας φύλου . Αυτός είναι ο κομμουνισμός. Αυτή είναι η ΝΤΠ. Αυτό είναι η Σατανική Κατοχή.

Δεν είναι «θεωρία συνωμοσίας».

Γίνεται μπροστά στα μάτια μας.   Η μοίρα της ανθρωπότητος διακυβεύεται.

ἀπό τόν Henry Makow


Ἡ Πελασγική

Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2022

«Ἐξελικτική πρόοδος» σημαίνει ἐξαφάνισις τοῦ Ἀνθρώπου. Τὀ ὄνειρο τῶν εὐγονιστῶν...

Με άλλα λόγια, ο φαρμακολογικός ολοκληρωτισμός του "Brave New World" του Aldous HuxleyΧημικά μουδιασμένοι και αναισθητοποιημένοιοι «δυσγονικοί» θα παραδοθούν στην εξαφάνιση στη μετα-ανθρώπινη εποχή. Εν τω μεταξύ, οι ευγονικοί αλχημιστές της ελίτ συνεχίζουν να γράφουν το τελευταίο κεφάλαιο του εξελικτικού σεναρίου και δεν έχουν αφήσει κανένα περιθώριο για την ανθρωπότητα στις τελευταίες σελίδες.

Ἀπό τόν Phillip D. Collins

Στο σκοτεινό παρελθόν του ανθρώπινου πολιτισμού, η άρχουσα τάξη έλεγχε την ανθρωπότητα σε μεγάλο βαθμό μέσω θρησκευτικών θεσμών και μυστικισμού. Ωστόσο, η αλλαγή του αιώνα έγινε μάρτυρας του γνωσιολογικού μετασχηματισμού της θρησκευτικής δομής εξουσίας της ελίτ σε μια «επιστημονική δικτατορία». Η ιστορία και το υπόβαθρο αυτής της «επιστημονικής δικτατορίας» είναι μια συνωμοσία, που δημιουργήθηκε και μικρο-διαχειρίστηκε μέσα από την ιστορική παλίρροια του Δαρβινισμού, η οποία έχει τα θεμέλιά της στον Τεκτονισμό. Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε την εξελικτική αλχημεία της ευγονικής, από το Planned Parenthood της Margaret Sanger έως τον Transhumanism του William Sims Bainbridge.

Η Αλχημική Μεταμόρφωση του Ανθρώπου

Wilmshurst, The Meaning of Masonry
Μια κοινή εσφαλμένη ονομασία που έχει κυκλοφορήσει από τους χρισμένους ιστορικούς του ακαδημαϊκού χώρου είναι ότι οι αλχημιστές της αρχαιότητας προσπαθούσαν να μετατρέψουν τον μόλυβδο σε χρυσό. Στην πραγματικότητα, αυτή ήταν μια μυθοπλασία που διαδόθηκε από τους ίδιους τους αλχημιστές για να κρύψουν τους τελικούς στόχους τους. . .η μεταμόρφωση του ανθρώπου σε θεό. Μεταξύ μιας από τις διάφορες αποκρυφιστικές οργανώσεις που φιλοδοξούσαν να ολοκληρώσουν αυτή την αλχημική αποστολή ήταν ο Ελευθεροτεκτονισμός. Παρέχοντας μια σύνοψη του υπέρτατου στόχου του Τεκτονισμού, ο μασονικός μελετητής WL Wilmshurst γράφει:

«Αυτός – η εξέλιξη του ανθρώπου σε υπεράνθρωπο – ήταν πάντα ο σκοπός των αρχαίων Μυστηρίων, και ο πραγματικός σκοπός του σύγχρονου Τεκτονισμού δεν είναι οι κοινωνικοί και φιλανθρωπικοί σκοποί στους οποίους δίνεται τόση προσοχή, αλλά η επιτάχυνση της πνευματικής εξέλιξης αυτών που φιλοδοξούν να τελειοποιήσουν τη φύση τους και να τη μεταμορφώσουν σε μια πιο θεϊκή καθομοίωση. Και αυτή είναι μια σαφής επιστήμη, μια βασιλική τέχνη, την οποία ο καθένας μας μπορεί να κάνει πράξη. ενώ το να συμμετέχεις στην τέχνη για οποιονδήποτε άλλο σκοπό εκτός από τη μελέτη και την επιδίωξη αυτής της επιστήμης είναι να παρεξηγήσεις το νόημά της». (Wilmshurst, The Meaning of Masonry, σελ. 47, 1980)

Σύμφωνα με αυτήν την αλχημική εντολή, η ανθρωπότητα είναι μια σταδιακά αναπτυσσόμενη θεότητα που απαιτεί επιστημονική βοήθεια στην εξέλιξή της. Στο Mystic Masonry , ο Mason 32ου βαθμού JD Buck επαναλαμβάνει αυτό το θέμα του ανθρώπου ως ενός προοδευτικά αποθεωτικού οργανισμού: «Η ανθρωπότητα, «in-toto», λοιπόν, είναι ο μόνος Προσωπικός Θεός» (Buck, σ. 136, 1990). Φυσικά, η έννοια της εξέλιξης αργότερα θα διαδοθεί στο λαϊκό επίπεδο ως Δαρβινισμός και θα γίνει ο πραγματικός ακρογωνιαίος λίθος της σύγχρονης επιστήμης.

Πριν από τη διάδοσή της, η εξελικτική θεωρία ήταν η πνευματική ιδιοκτησία του Τεκτονισμού. Ο Ελευθεροτέκτονας Έρασμος Δαρβίνος, ο παππούς του Κάρολου, «απ᾿ αυτήν ( τήν μασονία) πηγάζει σχεδόν κάθε σημαντική ιδέα που έκτοτε εμφανίστηκε στην εξελικτική θεωρία» (CD Darlington, “The Origin of Darwinism,”  σελ. 62, 1959). Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι πολλοί από τους κύριους υποστηρικτές του Κάρολου Δαρβίνου ήταν Ελευθεροτέκτονες, μεταξύ των οποίων ο TH Huxley. Είναι ακόμη λιγότερο σύμπτωση ότι ο ξάδερφος του Κάρολου Δαρβίνου, ο Sir Francis Galton, θα γινόταν ένας από τους πρώτους επιταχυντές της αλχημικής ατζέντας του Τεκτονισμού.

Ο Sir Francis Galton θα μπορούσε να θεωρηθεί ως ένας πρώιμος εξελικτικός αλχημιστής. Η θεωρία της εξέλιξης του ίδιου του ξαδέλφου του ήταν μια από τις κύριες εμπνεύσεις του. Στο Memories of My Life , ο Galton έγραψε:

«Η δημοσίευση του 1859 της Καταγωγής των Ειδών από τον Κάρολο Δαρβίνο θ᾿αποτελούσε μια σημαδιακή περίοδο στη δική μου πνευματική ανάπτυξη, όπως και στην ανθρώπινη σκέψη γενικά. Το αποτέλεσμά του ήταν να γκρεμίσει ένα πλήθος δογματικών φραγμών με ένα μόνο χτύπημα και να διεγείρει ένα πνεύμα εξέγερσης εναντίον όλων των αρχαίων αρχών των οποίων οι θετικές και μη επιβεβαιωμένες δηλώσεις αντικρούονταν από τη σύγχρονη επιστήμη». (Galton, Memories of My Life , σελ. 287- μπορεῖτε νά τό διαβάσετε ἐδῶ)

Βλέποντας την εξελικτική θεωρία σε συνδυασμό με την αλχημική εντολή για την συνειδητά σχεδιασμένη αποθέωση του ανθρώπου, αναπόφευκτα αναγνωρίζεις ένα σύστημα πεποιθήσεων που παρουσιάζει όλα τα χαρακτηριστικά μιας θρησκείας. Αυτή η αποκάλυψη απεικονίζεται πιο ξεκάθαρα από τις δηλώσεις του Galton στο Inquiries on Human Faculty and its Development :

«Το κύριο αποτέλεσμα αυτών των Ερευνών ήταν να αποσπάσουν τη θρησκευτική σημασία του δόγματος της εξέλιξης. Υποδηλώνει μια αλλαγή στη νοητική μας στάση και επιβάλλει ένα νέο ηθικό καθήκον. Η νέα νοητική στάση είναι μια μεγαλύτερη αίσθηση ηθικής ελευθερίας, ευθύνης και ευκαιριών. το νέο καθήκον που υποτίθεται ότι ασκείται ταυτόχρονα και όχι σε αντίθεση με τα παλιά από τα οποία εξαρτάται ο κοινωνικός ιστός, είναι μια προσπάθεια για περαιτέρω εξέλιξη, ειδικά αυτή της ανθρώπινης φυλής». (Galton, Inquiries into Human Faculty and its Development , σελ. 337, 1883)

W. Wagar (φωτό)
Το ότι ο Galton αναγνώρισε τη «θρησκευτική σημασία της εξέλιξης» δεν είναι τυχαίο. Κατά τη διάρκεια των ετών, αυτή η μασονικά εμπνευσμένη θρησκεία των αναδυόμενων θεοτήτων έχει επανεμφανιστεί με διάφορες ονομασίες. Ο W. Wagar απαριθμεί τις πολυάριθμες εκδηλώσεις του:

«Η σκέψη του δέκατου ένατου και των αρχών του εικοστού αιώνα βρίθει από αναδυόμενες θεότητες που είναι δεσμευμένες στο χρόνο. Δεκάδες στοχαστές κήρυτταν κάποιου είδους πίστη σε ό,τι είναι δυνατό στο χρόνο, στη θέση της παραδοσιακής χριστιανικής και μυστικιστικής πίστης σε μια δύναμη εκτός χρόνου. Ο Weltgeist του Χέγκελ, ο Ανθρωπιστής του Κοντ, η οργανική ανθρωπότητα του Spencer αναπόφευκτα βελτιώνεται με τους νόμους της εξέλιξης, το δόγμα του Nietzsche για τον υπεράνθρωπο, η σύλληψη ενός πεπερασμένου θεού που δόθηκε από τον JS Mill, τον Hastings Rashdall και τον William James, ο βιταλισμός του Bergson και ο Shaw, ο αναδυόμενος εξελικτισμός του Samuel Alexander και Lloyd Morgan, οι θεωρίες της θεϊκής εμμονής στο φιλελεύθερο κίνημα στην προτεσταντική θεολογία και ο τηλεφιναλισμός του du Nouy - όλα είναι εκθέματα της επιρροής κυρίως της εξελικτικής σκέψης, τόσο πριν όσο και μετά τον Δαρβίνο, στη δυτική πνευματική ιστορία. Η ίδια η πίστη της προόδου – ειδικά η ιδέα της προόδου ως ενσωματωμένη στο εξελικτικό σχήμα των πραγμάτων – είναι από κάθε άποψη το ψυχολογικό ισοδύναμο της θρησκείας». ( W. Wagar, H. G. Wells and the World State.  σελ. 106 – 7, 1961)

( Υπήρξαν δύο ομάδες που ονομάστηκαν HG Wells Society , και οι δύο συστάθηκαν για να υποστηρίξουν τις ιδέες του Herbert George Wells

Αυτή η αναδυόμενη θεότητα, ο Άνθρωπος (που γράφεται με κεφαλαίο Α για να δηλώσει την υποτιθέμενη θεότητά του), θα ενθρονιζόταν πλήρως μέσα από τις προσπάθειες των ίδιων των αλχημιστών. Ο Galton θα εισήγαγε εκ νέου την έννοια της αλχημείας με την ονομασία ευγονική, έναν όρο που προέρχεται από την ελληνική γλώσσα για την "καλή γέννηση". Οι βασικές αρχές της ευγονικής σκιαγραφήθηκαν στο Galton's Heritary Genius, μια ρατσιστική πολεμική που υποστηρίζει ένα σύστημα επιλεκτικής αναπαραγωγής με σκοπό την παροχή «πιο κατάλληλων φυλών ή στελεχών αίματος καλύτερες πιθανότητες να επικρατήσουν έναντι των λιγότερο κατάλληλων» (Galton, Heritary Genius, Π. 24, 1869). 

Κληρονομική ἰδιοφυΐα 
Σύμφωνα με τον Galton, η κοινωνία πρέπει να είναι ευγονικά ρυθμισμένη. Το πλαίσιο μιας τέτοιας κοινωνίας θα ήταν ένα σύστημα καστών όπου το καθεστώς αποδιδόταν σύμφωνα με τη γενετική υπεροχή. Σε ένα άρθρο στην έκδοση Ιανουαρίου 1873 του περιοδικού Fraser's, ο Galton δήλωσε:

«Δεν καταλαβαίνω γιατί οποιαδήποτε αυθάδεια της κάστας θα έπρεπε να εμποδίζει την προικισμένη τάξη, όταν είχε τη δύναμη, να συμπεριφέρεται στους συμπατριώτες της [κατώτερης κάστας] με κάθε καλοσύνη, εφόσον διατηρούσαν την αγαμία. Αλλά αν αυτοί συνέχιζαν να γεννούν παιδιά, κατώτερα σε ηθικές, διανοητικές και σωματικές ιδιότητες, είναι εύκολο να πιστέψει κανείς ότι μπορεί να έρθει η στιγμή που τέτοια άτομα θα θεωρούνταν εχθροί του κράτους και θα έχουν χάσει κάθε αξίωση για καλοσύνη». (qutd. στο Chase, σελ. 100, 1977)

Ο Galton ήλπιζε ότι μια τέτοια κοινωνική συνταγογράφηση θα προωθούσε την «ευγονικά υγιή» αναπαραγωγή μεταξύ των πολιτών. Συνοψίζοντας τους στόχους του Galton, ο Allan Chase εξηγεί: «Αυτό για το οποίο μιλούσε ο Galton εδώ ήταν η δύναμη να εκτρέφουμε ανθρώπους όπως εκτρέφουμε χοίρους» (Chase, σελ. 101, 1977). Φυσικά, όπως είπε ο George Orwell στο Animal Farm , μερικά γουρούνια είναι πιο ίσα από άλλα. Σύμφωνα με τον ξάδερφο και ρατσιστή πρόγονο του Galton, Κάρολο Δαρβίνο, τα γουρούνια της ανώτερης οικογένειας ήταν οι Αγγλοσάξονες. Αυτό γίνεται εμφανές στο μανιφέστο του Δαρβίνου. στο America's Destiny του Josiah Strong. Παραθέτοντας τον Δαρβίνο, ο Strong έγραψε:

«Σήμερα», λέει ο κ. Δαρβίνος, «τα πολιτισμένα έθνη αντικαθιστούν παντού τα βάρβαρα έθνη, εκτός από εκείνα όπου το κλίμα αντιτίθεται σε ένα θανατηφόρο φράγμα. και πετυχαίνουν κυρίως, αν και αποκλειστικά, μέσα από τις τέχνες τους, που είναι προϊόντα της διανόησης ». Και συνεχίζει: «Είτε η εξαφάνιση των κατώτερων φυλών πριν από την προοδευόμενη Αγγλοσαξονική φαίνεται στον αναγνώστη λυπηρή ή διαφορετικά, φαίνεται σίγουρα πιθανό… Υπάρχει περιθώριο για εύλογη αμφιβολία ότι αυτή η φυλή, εκτός και αν εξουθενωθεί από το αλκοόλ και τον καπνό, είναι προορισμένη να εκποιηθεί πολλές πιο αδύναμες φυλές, αφομοιώνουν άλλες και διαμορφώνουν τις υπόλοιπες, έως ότου, με μια πολύ αληθινή και σημαντική έννοια, έχει αγγλοσαξονίσει την ανθρωπότητα;». (Strong, σελ. 165 – 80, 1885)

Φυσικά, δεν αποτελεί πραγματική έκπληξη το γεγονός ότι μια τέτοια σκέψη υποστήριξε τις ρατσιστικές πολιτικές της ναζιστικής Γερμανίας, η οποία ήταν μια επιστημονική δικτατορία που οικοδομήθηκε από τη δαρβινική εξέλιξη. Είναι ακόμη λιγότερο έκπληξη το γεγονός ότι ο Λέοναρντ Δαρβίνος, γιος του Καρόλου, ήταν αντιπρόεδρος τόσο του 1912 όσο και του 1921 του Διεθνούς Συνεδρίου Ευγονικής. Η πρώτη από αυτές τις δύο συναντήσεις ήταν το αποτέλεσμα μιας συγκέντρωσης του 1911 της Διεθνούς Εταιρείας για τη Φυλετική Υγιεινή, μιας κατά κύριο λόγο γερμανικής οργάνωσης. Το ότι η Γερμανία θα δει την πλήρη εφαρμογή των ευγονικών πολιτικών δεν είναι καθόλου τυχαίο.

Προγραμματισμένη γονεϊκότητα : Η ρατσιστική παράδοση της Margaret Sanger

Αν και το ευγονικό ολοκαύτωμα των Ναζί στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο αποτέλεσε μια τεράστια καταστροφή στις δημόσιες σχέσεις για τους υποστηρικτές της ευγονικής, το κίνημα θα επανεμφανιστεί αργότερα κάτω από το λάβαρο του πληθυσμιακού ελέγχου και του ριζοσπαστικού περιβαλλοντισμού. ( Ἔχουμε γράψει κι᾿ἐμεῖς σχετικῶς,ἐδῶ,ἐδῶ κι᾿ἐδῶ μέ ἀναφορά στήν Margaret Sanger καί ἐδῶ)Οι ερευνητές Tarpley και Chaitkin τεκμηριώνουν αυτή τη μεταμόρφωση:

«Το κίνημα ελέγχου του πληθυσμού ή μηδενικής αύξησης του πληθυσμού, το οποίο αναπτύχθηκε γρήγορα στα τέλη της δεκαετίας του 1960 χάρη στην ελεύθερη προβολή των μέσων ενημέρωσης και τις επιχορηγήσεις ιδρυμάτων για ένα ρεύμα ψευδοεπιστημονικής προπαγάνδας σχετικά με την υποτιθέμενη «βόμβα του πληθυσμού» και τα «όρια ανάπτυξης», ήταν μια συνέχεια του το παλιό προπολεμικό, πρωτοφασιστικό κίνημα ευγονικής, το οποίο είχε αναγκαστεί να περάσει σε προσωρινή έκλειψη όταν ο κόσμος οπισθοχώρησε με φρίκη για τις φρικαλεότητες που διέπραξαν οι Ναζί στο όνομα της ευγονικής. Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1960, οι ίδιοι παλιοί ευγονιστές είχαν αναστηθεί ως το κίνημα ελέγχου του πληθυσμού και του περιβαλλοντικού κινήματος. Το Planned Parenthood ήταν ένα τέλειο παράδειγμα της μεταμορφοποίησης. Τώρα, αντί να απαιτήσουν τη στείρωση των κατώτερων φυλών, οι πρόσφατα συσκευασμένοι ευγονιστές μίλησαν για την πληθυσμιακή βόμβα, δίνοντας στους φτωχούς «ίση πρόσβαση» στον έλεγχο των γεννήσεων και «ελευθερία επιλογής». ("George Bush: The Unauthorized Biography"  Webster Griffin Tarpley- Anton Chaitkin, σελ. 203, 1992)

ἐδῶ
Πράγματι, η  Planned Parenthood (προγραμματισμένη γονεϊκότητα) έφερε με επιτυχία το λάβαρο της ευγονικής στη μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο εποχή. Η Planned Parenthood ιδρύθηκε από τη Μάργκαρετ Σάνγκερ, μια σκληρά ρατσίστρια γυναίκα που διαλαλούσε το σύνθημα: «Έλεγχος γεννήσεων: να δημιουργηθεί μια φυλή καθαρόαιμων φυλών». Το μανιφέστο της, με τίτλο The Pivot of Civilization , σκιαγραφεί διεξοδικά την αποστολή της Planned Parenthood και των συμμαχικών της οργανώσεων στο κίνημα της ευγονικής. Σε αυτήν την πραγματεία, η οποία περιείχε μια εισαγωγή που γράφτηκε από τον Ελευθεροτέκτονα και τον Φάμπιαν σοσιαλιστή HG Wells, η Sanger αποκαλύπτει τα αληθινά κίνητρα που στηρίζουν την προώθηση του ελέγχου των γεννήσεων:

«Ο έλεγχος των γεννήσεων, ο οποίος έχει επικριθεί ως αρνητικός και καταστροφικός, είναι πραγματικά η σπουδαιότερη και πιο αληθινά ευγονική μέθοδος και η υιοθέτησή του ως μέρος του προγράμματος της Ευγονικής θα έδινε αμέσως μια συγκεκριμένη και ρεαλιστική δύναμη σε αυτή την επιστήμη… ως την πιο εποικοδομητική και απαραίτητο για τα μέσα για τη φυλετική υγεία». (Sanger, The Pivot of Civilization , σελ. 189, 1922)

Η Sanger πίστευε ότι η ανοχή της κοινωνίας στους «βλάκες», τα «ανθρώπινα παράσιτα» και τους «διανοητικά καθυστεριμένους» ενθάρρυνε τους δυσγονικούς. Για να αντιμετωπιστεί αυτή η υποτιθέμενη γενετική απειλή, η Sanger προώθησε ασύστολα την εφαρμογή αυταρχικών μέτρων:

«Το έκτακτο πρόβλημα του διαχωρισμού και της στείρωσης πρέπει να αντιμετωπιστεί άμεσα. Κάθε αδύναμο κορίτσι ή γυναίκα κληρονομικού τύπου, ειδικά της τάξης των ηλίθιων, θα πρέπει να διαχωρίζεται κατά τη διάρκεια της αναπαραγωγικής περιόδου…. Προτιμούμε την πολιτική της άμεσης στείρωσης, της διασφάλισης ότι η γονεϊκότητα είναι απολύτως απαγορευμένη στους αδύναμους». (Sanger, The Pivot of Civilization , σελ. 101 – 102, 1922)

Καταλαβαίνετε, ότι αυτά είναι τα λόγια ενός λεγόμενου «υπέρμαχου των αναπαραγωγικών δικαιωμάτων». Επιπλέον, η Sanger ήθελε να δει την καθιέρωση ενός συστήματος gulag στην Αμερική για τον εγκλεισμό των «διανοητικώς καθυστερημένων». Σε ένα τεύχος του Birth Control Review , έγραψε:

«Να εφαρμόσουμε μια αυστηρή και άκαμπτη πολιτική στείρωσης και διαχωρισμού σε εκείνη την κατηγορία πληθυσμού του οποίου οι απόγονοι είναι ήδη μολυσμένοι… για την κατανομή αγροτικών εκτάσεων και οικοπέδων για αυτά τα απομονωμένα άτομα, όπου θα διδάσκονται να εργάζονται υπό αρμόδιους εκπαιδευτές για όλη τους τη ζωή …. » (Sanger, «Plan of Peace», Birth Control Review , σελ. 107-8, 1932)

Αν και το σύστημα γκουλάγκ της Σάνγκερ δεν θεσπίστηκε επίσημα στις Ηνωμένες Πολιτείες, το όραμά της είδε φρικτή εκπλήρωση στη ναζιστική Γερμανία. Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι το διοικητικό συμβούλιο της Planned Parenthood περιελάμβανε υποστηρικτές των Ναζί όπως ο Δρ. Lothrop Stoddard, συγγραφέας ενός ρατσιστικού φυλλαδίου με τίτλο The Rising Tide of Color Against White Supremacy . Στην πραγματικότητα, το Birth Control Review λειτούργησε ως αγωγός για τη διάδοση της ναζιστικής προπαγάνδας στην Αμερική. 


Τον Απρίλιο του 1933, ο Δρ. Ernst Rudin, διευθυντής γενετικής στείρωσης του Χίτλερ και ιδρυτής της Ναζιστικής Εταιρείας για τη Φυλετική Υγιεινή, δημοσίευσε ένα άρθρο στο Birth Control Review . Με τίτλο «Ευγονική στείρωση: Μια επείγουσα ανάγκη», το άρθρο παρουσίαζε την ακόλουθη έκκληση:

«Ο κίνδυνος για την κοινότητα της αδιάσπαστης γυναίκας με αδύναμο πνεύμα είναι πιο εμφανής. Πιο επικίνδυνοι είναι οι μεσαίοι και υψηλόβαθμοι που ζουν γενικά, οι οποίοι, παρά το γεγονός ότι το ελάττωμά τους δεν είναι εύκολα αναγνωρίσιμο, θα πρέπει ωστόσο να αποτραπούν από την αναπαραγωγή…. Κατά την άποψή μου πρέπει να δράσουμε χωρίς καθυστέρηση». (Rudin, «Eugenic Sterilization: An Urgent Need», Birth Control Review , σελ. 102-4, 1933)

Φυσικά, στην πατρίδα του Ρούντιν, οι «διανοητικώς καθυστερημένοι» δεν παρέμειναν «αδιάσπαστοι» για πολύ. Την ίδια χρονιά που η δημοσίευση της Σάνγκερ τύπωσε το άρθρο του Ρούντιν, ο Ερνστ συνεργάστηκε με τον Χάινριχ Χίμλερ για τον νόμο περί στείρωσης της Γερμανίας του 1933. Αυτό το γενοκτονικό διάταγμα όριζε τη στείρωση όλων των Εβραίων και τα «έχρωμα» παιδιά των Γερμανών. Τελικά, οι «ανεπιθύμητοι» συλλέχθηκαν, διαχωρίστηκαν και δολοφονήθηκαν συστηματικά

Ωστόσο, πόσα άτομα θα είχαν διαχωριστεί για τακτική διάθεση σύμφωνα με το όραμα της Sanger; Μετά από εξέταση των στατιστικών του στρατού, η Sanger κατέληξε στο συμπέρασμα ότι:

«…σχεδόν το μισό – 47,3 τοις εκατό – του πληθυσμού είχε τη νοοτροπία δωδεκάχρονων παιδιών ή λιγότερο – με άλλα λόγια ότι είναι ηλίθιοι». (Sanger, The Pivot of Civilization , σελ. 263, 1922)

Η Sanger εξέφρασε θλιβερές ελπίδες για ένα τεράστιο τμήμα του πληθυσμού, δηλώνοντας ότι: «μόνο 13.500.000 θα επιδείξουν ποτέ ανώτερη νοημοσύνη» (Sanger, The Pivot of Civilization , σ. 264, 1922). Έτσι, μόνο ένα πενιχρό 13,5% του πληθυσμού θα επιτρέπεται να αναπαράγει. Τα υπόλοιπα θα διαχωριστούν για τακτική διάθεση. Προφανώς, το ολοκαύτωμα της Σάνγκερ θα είχε νανώσει ακόμη και την Τελική Λύση του Χίτλερ.

Κατά τον τυπικό δαρβινικό τρόπο, η Σάνγκερ έδειξε ελάχιστο έλεος προς τους αδύναμους. Μάλιστα, η Μάργκαρετ εξέφρασε μια ξεχωριστή αποστροφή προς τους φτωχούς. Το πέμπτο κεφάλαιο του βιβλίου της έχει τίτλο «Η σκληρότητα της φιλανθρωπίας». Επαναλαμβάνοντας την πρόταση του Μάλθους να «αποποιηθεί το δικαίωμα των φτωχών να υποστηρίζονται», έγραψε:

«Η ίδια η οργανωμένη φιλανθρωπία είναι….το πιο σίγουρο σημάδι ότι ο πολιτισμός μας έχει γεννήσει, αναπαράγει και διαιωνίζει συνεχώς αυξανόμενους αριθμούς ελαττωματικών, παραβατών και εξαρτημένων ατόμων». (Sanger, The Pivot of Civilization , σελ. 108, 1922)

Η Sanger μισούσε ιδιαίτερα:

Ἡ μεγάλη ὑπερασπίστρια τῶν δικαιωμάτων τῆς γυναίκας !  ( φωτό)
«…ένας ειδικός τύπος φιλανθρωπίας ή καλοσύνης,….που μου φαίνεται πιο ύπουλα βλαβερός από κάθε άλλο…. να παρέχει δωρεάν ιατρικές και νοσηλευτικές εγκαταστάσεις σε μητέρες παραγκουπόλεων». (Sanger, The Pivot of Civilization , σελ. 114, 1922)

Σύμφωνα με τη Margaret, μια τέτοια επένδυση χρόνου, προσπάθειας, πόρων και αγάπης αντιπροσώπευε το ύψος της ματαιότητας:

«…. πληρώνουμε και υποτάσσουμε ακόμη και στις επιταγές μιας συνεχώς αυξανόμενης, αδιάκοπα αναπαραγωγικής τάξης ανθρώπινων όντων που δεν θα έπρεπε ποτέ να είχαν γεννηθεί…» (Sanger, The Pivot of Civilization, σ. 187, 1922)

Το Planned Parenthood διατηρεί έναν ενεργό ρόλο στο εγχείρημα της επιστημονικής δικτατορίας για την ευγονική συνταγογράφηση σήμερα. Παρά το γεγονός ότι οι αποκαλύψεις για τις θηριωδίες των Ναζί αποτέλεσαν καταστροφή δημοσίων σχέσεων για την οργάνωση, το Planned Parenthood επέζησε και συνεχίζει να υλοποιεί απτά το όραμα της Sanger. Στην πραγματικότητα, ο λεγόμενος «συντηρητικός, υπέρ της ζωής, υπέρ της οικογένειας, χριστιανός» Πρόεδρος Τζορτζ Μπους ο πρεσβύτερος υποσχέθηκε την ολόψυχη υποστήριξή του στην ομάδα. Οι ερευνητές Tarpley και Chaitkin εξηγούν:

«Αν και η Planned Parenthood αναγκάστηκε, κατά τη διάρκεια της φασιστικής εποχής και αμέσως μετά, να μειώσει τη ρατσιστική ρητορική της Sanger από «βελτίωσης φυλής» σε «οικογενειακό προγραμματισμό» προς όφελος των φτωχών και των φυλετικών μειονοτήτων, ο βασικός στόχος της οργάνωσης είναι να περιορίσει την αύξηση του πληθυσμού. Το ποσοστό μεταξύ των «ανεπιθύμητων» δεν άλλαξε ποτέ πραγματικά. Ο Μπους υποστήριξε δημόσια ότι συμφώνησε «1.000 τοις εκατό» με το Planned Parenthood». (Tarpley & Chaitkin, σελ. 195, 1992)

Μετανθρωπισμός : Τεχνο-Εὐγονική καί τό τέλος τῆς Ἀνθρωπότητος  

Σήμερα, η ατζέντα του Galton για τον βιολογικό ολοκληρωτισμό έχει επανέλθει στην επιφάνεια ως η Παγκόσμια Ένωση Μετανθρωπιστών. Ωστόσο, εξοπλισμένο με τη νανοτεχνολογία και τη γενετική μηχανική, αυτό το κίνημα παρουσιάζει μια τεχνολογικά επαυξημένη μορφή ευγονικής. Ο Richard Hayes, εκτελεστικός διευθυντής του Κέντρου για τη Γενετική και την Κοινωνία, εξηγεί αναλυτικά:

«Τον περασμένο Ιούνιο στο Πανεπιστήμιο του Γέιλ, η Παγκόσμια Ένωση Μετανθρωπιστών πραγματοποίησε το πρώτο της εθνικό συνέδριο. Οι Μετανθρωπιστές έχουν κεφάλαια σε περισσότερες από 20 χώρες και υποστηρίζουν την αναπαραγωγή «γενετικά εμπλουτισμένων» μορφών «μετα-ανθρώπινων» όντων. Άλλοι υποστηρικτές της νέας τεχνο-ευγονικής, όπως ο καθηγητής του Πανεπιστημίου του Πρίνστον, Λι Σίλβερ, προβλέπουν ότι μέχρι το τέλος αυτού του αιώνα, «Όλες οι πτυχές της οικονομίας, των μέσων ενημέρωσης, της βιομηχανίας ψυχαγωγίας και της βιομηχανίας της γνώσης [θα] ελέγχονται από μέλη της τάξης GenRich… Οι Naturals [θα] εργάζονται ως πάροχοι υπηρεσιών χαμηλά αμειβόμενοι ή ως εργάτες» (Hayes, 2004)

Εδώ είναι το όραμα του Μετα-ανθρωπιστικού κινήματος… Ο Θαυμαστός Νέος Κόσμος του Χάξλεϋ όπου η νέα ταξική διάκριση είναι γενετική. Ωστόσο, πόσο καιρό θα ανέχεται η τάξη των GenRich την ύπαρξη των βιολογικών υφισταμένων της; Ο Hayes συνεχίζει:

«Τι γίνεται τότε; Εδώ είναι ο Δρ Richard Lynn, ομότιμος καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Ulster, ο οποίος, όπως και ο Silver, υποστηρίζει την ανθρώπινη γενετική τροποποίηση: «Αυτό που απαιτείται εδώ δεν είναι γενοκτονία, η εξόντωση του πληθυσμού ανίκανων πολιτισμών. Αλλά πρέπει να σκεφτούμε ρεαλιστικά ως προς τη «σταδιακή εξάλειψη» τέτοιων λαών….Εξελικτική πρόοδος σημαίνει την εξαφάνιση των λιγότερο ικανών». (Hayes, 2004)

Αυτή είναι πράγματι μια τρομακτική πρόταση. Ο C. Christopher Hook σκιαγραφεί τη φιλοσοφία που στηρίζει τον Μετανθρωπισμό:


Το ότι είμαστε βιολογικά πλάσματα είναι απλώς η τρέχουσα κατάστασή μας, πιστεύουν οι πιστοί του Μετανθρωπισμού, αλλά δεν είναι απαραίτητο για να ορίσουμε ποιοι είμαστε ή ποιοι πρέπει να είμαστε. Ο Bart Kosko, καθηγητής ηλεκτρολόγων μηχανικών στο Πανεπιστήμιο της Νότιας Καλιφόρνια, το λέει πιο ωμά στο βιβλίο του Heaven in a Chip (2002): «Η βιολογία δεν είναι πεπρωμένο. Δεν ήταν ποτέ κάτι παραπάνω από τάση. Ήταν απλώς ο πρώτος γρήγορος και βρώμικος τρόπος της φύσης για υπολογισμό με το κρέας. Τα τσιπ είναι το πεπρωμένο».

Ο Βρετανός ρομποτικός Kevin Warwick το έθεσε ως εξής: «Γεννήθηκα άνθρωπος. Αλλά αυτό ήταν ένα ατύχημα της μοίρας - μια συνθήκη απλώς χρόνου και τόπου». Αυτό ακούγεται αρχικά σαν αυτό που έγραψε ο μηδενιστής Φρειδερίκος Νίτσε στο "Τάδε έφη Ζαρατούστρα": «Σου διδάσκω τον υπεράνθρωπο. Ο άνθρωπος είναι κάτι που πρέπει να ξεπεραστεί» (Hook, 2004).

Όπως ο υπεράνθρωπος του Nietzsche, ο ρομποτάνθρωπος του Warwick και του Kosko αντιπροσωπεύει μια ακόμη ενσάρκωση των « Πεφωτισμένων του Adam Weishaupt: ο άνθρωπος τελειοποιήθηκε ως θεός-χωρίς Θεό» (Billington, σελ. 97, 1980).

Ένα κεντρικό χαρακτηριστικό του Δαρβινισμού ήταν η πίστη σε μεγάλες εξαφανίσεις. Αυτή η πεποίθηση παραμένει σταθερά ενσωματωμένη στη σταυροφορία του Μετανθρωπιστικού κινήματος. Ο Χουκ αναλύει:

«Η Katherine Hayles, καθηγήτρια Αγγλικών στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, στο Λος Άντζελες, λέει στο How We Became Posthuman (1999) ότι «στον μετάνθρωπο, δεν υπάρχουν ουσιαστικές διαφορές, ή απόλυτες οριοθετήσεις, μεταξύ της σωματικής ύπαρξης και της προσομοίωσης υπολογιστή, κυβερνητικός μηχανισμός και βιολογικός οργανισμός, τεχνολογία ρομπότ και ανθρώπινοι στόχοι». Ολοκληρώνει το βιβλίο της με μια προειδοποίηση: «Οι άνθρωποι μπορούν είτε να πάνε απαλά σε εκείνη την καληνύχτα, να ενωθούν με τους δεινόσαυρους ως ένα είδος που κάποτε κυβέρνησε τη γη αλλά τώρα είναι ξεπερασμένο, είτε να μείνουν για λίγο ακόμα και να γίνουν οι ίδιοι μηχανές. Και στις δύο περιπτώσεις… η ηλικία του ανθρώπου πλησιάζει στο τέλος της». (Hook, 2004)

Σύμφωνα με το δαρβινικό δόγμα του Μετανθρωπιστικού κινήματος, η ανθρωπότητα είναι το επόμενο είδος που πρόκειται να εξαφανιστεί. Πώς σκοπεύει η τάξη του GenRich να ρυθμίσει τους υπόλοιπους «δυσγονικούς» μέχρι την τελική εξαφάνισή τους; Ο Μετανθρωπιστής ιδεολόγος και Αναπληρωτής Διευθυντής του Τμήματος Πληροφοριών και Ευφυών Συστημάτων του Εθνικού Ιδρύματος Επιστημών William Sims Bainbridge δίνει την απάντηση:

«Τεχνικές όπως η γενετική μηχανική, τα ψυχοδραστικά φάρμακα και ο ηλεκτρονικός έλεγχος του εγκεφάλου καθιστούν δυνατή τη μετατροπή του είδους σε υπάκουους, πλήρως υπάκουους, «ασφαλείς» οργανισμούς». (Bainbridge, 1982)

«Θά ὑπάρξῃ,σέ μία γενιά περίπου,μία φαρμακευτική μέθοδος πού θά κάνῃ τούς ἀνθρώπους ν᾿ἀγαποῦν τήν σκλαβιά τους παράγοντας δικτατορία χωρίς ἀντίστασιν καί βία,ἄς ποῦμε,κατασκευάζοντας ἕνα εἶδος ἀνώδυνου στρατοπεδου συγκεντρώσεως,γιά ὁλόκληρες κοινωνίες ὥστε οἱ ἄνθρωποι,στήν πραγματικότητα ν᾿ἀπεμπολοῦν τίς ἐλευθερίες τους,ἀλλά θά τό ἀπολαμβάνουν διότι θά τούς ἀποσπᾶται ἡ προσοχή ἀπό κάθε ἐπιθυμία ἐπαναστάσεως μέσῳ προπαγάνδας,πλύσεως ἐγκεφάλου ἤ πλύσεως ἐγκεφάλου μέσῳ ἀναβαθμισμένων φαρμακευτικῶν μεθόδων. Καί αὐτή φαίνεται πώς θά εἶναι ἡ τελική ἐπανάστασις

Με άλλα λόγια, ο φαρμακολογικός ολοκληρωτισμός του "Brave New World" του Aldous Huxley. Χημικά μουδιασμένοι και αναισθητοποιημένοι, οι «δυσγονικοί» θα παραδοθούν στην εξαφάνιση στη μετα-ανθρώπινη εποχή. Εν τω μεταξύ, οι ευγονικοί αλχημιστές της ελίτ συνεχίζουν να γράφουν το τελευταίο κεφάλαιο του εξελικτικού σεναρίου και δεν έχουν αφήσει κανένα περιθώριο για την ανθρωπότητα στις τελευταίες σελίδες.

Τό θέμα δημοσιεύτηκε πρώτη φορά στίς 10 Ἰανουαρίου 2005,ἐδῶ

Πηγές : 

Bainbridge, William Sims, “Religions for a Galactic Civilization,” excerpted from Science Fiction and Space Futures, edited by Eugene M. Emme. San Diego: American Astronautical Society, pages 187-201, 1982.

Billington, James H, Fire in the Minds of Men: Origins of the Revolutionary Faith, Basic Books, Inc., New York, 1980.

Chase, Allan, The Legacy of Malthus, Knopf: distributed by Random House, 1977.

Darlington, “The Origin of Darwinism,” Scientific American, May 1959

Galton, Francis, Hereditary Genius, Macmillan, London, 1869.

Galton, Francis, Inquiries into Human Faculty and its Development, New York, MacMillan and Co., 1883.

Hayes, Richard, “Selective Science,” February 12, 2004.

Hook, C. Christopher, “The Techno Sapiens Are Coming,” January 2004.

Huxley, Thomas, Evolution and Ethics and Other Essays, New York: Appleton, 1896.

Rudin, Ernst, “Eugenic Sterilization: An Urgent Need,” Birth Control Review, Volume XVII, Number 4, April 1933.

Sagan, Carl, Cosmos, Random House, New York, 1980.

Sanger, Margaret, The Pivot of Civilization, Brentano’s Press, NY, 1922.

Sanger, Margaret, “Plan for Peace,” Birth Control Review, Volume XVI, Number 4, April 1932.

Strong, Josiah, Our Country, New York, 1885.

Tarpley, Webster & Anton Chaitkin, George Bush: The Unauthorized Biography, Executive Intelligence Review, Washington D.C., 1992.

Wagar, W. Warren, H.G. Wells and the World State, Yale University Press, New Haven, 1961.

Wilmshurst, W.L., The Meaning of Masonry, Gramercy Books, New York 1980.

.............................

Κι᾿ὅπως ἔχουμε ξαναγράψει : 

Οἱ ἴδιοι μέχρι σήμερα εἶναι πρωταγωνιστές στό ἴδιο σχέδιο ἐξολοθρεύσεως τῆς Ἀνθρωπότητος. Οἱ ἴδιες οἰκογένειες μέ τούς ἀπογόνους τους ὡς συνεχιστές. Ἀπό ἐκεῖνα τά πρόσωπα,τούς «ἐπιστήμονες» πού τότε ἔπαιξαν τόν ῥόλο πού τούς εἶχαν ἀναθέσῃ οἱ Ἰλλουνμινάτοι,σιωνιστές/καμπαλιστές,σήμερα ἀντικαταστάθησαν ἀπό ἀπολύτως ἴδια τέρατα πού ἀκοῦν στό ὄνομα Κίσσινγκερ,Γκέϊτς,Σουάμπ,Φάουτσι καί ὅλο τό κακό συναπάντημα ! 

................................

Ἡ Πελασγική